ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 листопада 2024 року м. ПолтаваСправа № 440/10785/24
Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Слободянюк Н.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Головного управління ДПС у Полтавській області до ОСОБА_1 про стягнення податкового боргу,
В С Т А Н О В И В:
Головне управління ДПС у Полтавській області /надалі позивач, ГУ ДПС у Полтавській області/ звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до ОСОБА_1 /надалі відповідач| про стягнення з ОСОБА_1 податкового боргу з єдиного податку з фізичних осіб у сумі 21075,05 грн /а.с.1-8/.
Позов обґрунтований тим, що за фізичною особою ОСОБА_1 обліковується податковий борг, який виник у зв`язку з несплатою відповідачем грошових зобов`язань з єдиного податку з фізичних осіб у розмірі 21075,05 грн, нарахованих у зв`язку із перебуванням відповідача на спрощеній системі оподаткування згідно поданої ним заяви про застосування спрощеної системи оподаткування №4287 від 26 вересня 2018 року та нарахованих згідно податкових повідомлень-рішень №0026115533 від 16 квітня 2020 року, №0026125533 від 16 квітня 2020 року та №0026095533 від 16 квітня 2020 року, а також пені, нарахованої на суму грошового зобов`язання за податковим повідомленням-рішенням №0017575533 від 08 листопада 2019 року.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 13 вересня 2024 року зобов`язано Виконавчий комітет Ромоданівської селищної ради надати до суду інформацію про зареєстроване місце проживання (перебування) ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .
26 вересня 2024 року від Виконавчого комітету Ромоданівської селищної ради до суду надійшов лист вих. №848 від 20 вересня 2024 року, в якому повідомлено, що ОСОБА_1 зареєстрований в АДРЕСА_1 .
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 27 вересня 2024 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, а також вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.
Копія вказаної ухвали надіслана відповідачу на адресу: АДРЕСА_2 , та вручена адресату 04 жовтня 2024 року /а.с. 64/.
Відповідач правом на подання відзиву на позов не скористався.
Справу розглянуто судом за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи відповідно до пункту 10 частини шостої статті 12, статей 257, 262 Кодексу адміністративного судочинства України.
Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі частини четвертої статті 229 вказаного Кодексу.
Дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.
Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань /а.с. 13/ ОСОБА_1 у період з 24 вересня 2018 року по 02 липня 2021 року був зареєстрований як фізична особа-підприємець.
ОСОБА_1 подав до Миргородської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області заяву про застосування спрощеної системи оподаткування, в якій просив перевести його на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності з 01 жовтня 2018 року та повідомив про обрання ставки 20 відсотків до розміру мінімальної заробітної плати та 2 групи /а.с. 16-17/.
16 квітня 2020 року на підставі акта камеральної перевірки про результати своєчасності сплати єдиного податку №34292/16-31-55-33/3500208251 від 02 квітня 2020 року /а.с. 18/ Головним управлінням ДПС у Полтавській області прийнято податкові повідомлення-рішення:
- №0026115533 /а.с. 19/, яким до ОСОБА_1 застосовано штраф за платежем "єдиний податок з фізичних осіб" у сумі 1779,20 грн;
- №0026125533 /а.с. 21/, яким до ОСОБА_1 застосовано штраф за платежем "єдиний податок з фізичних осіб" у сумі 1,13 грн;
- №0026095533 /а.с. 20/, яким до ОСОБА_1 застосовано штраф за платежем "єдиний податок з фізичних осіб" у сумі 665,43 грн.
Вказані податкові повідомлення - рішення направлено ФОП ОСОБА_1 на адресу, внесену до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: АДРЕСА_2 , та вручені адресату 18 квітня 2020 року /а.с. 22/.
Згідно з частиною першою статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Порядок сплати податків і зборів встановлений Податковим кодексом України /надалі ПК України/.
Згідно з підпунктом 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до пунктів 291.2 та 291.3 статті 291 ПК України спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності. Юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.
Підпунктом 10.1.2 пункту 10.1 статті 10 ПК України встановлено, що єдиний податок належить до місцевих податків.
З аналізу пункту 291.4 статті 291 ПК України слідує, що суб`єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на першу, другу, третю та четверту групи платників єдиного податку.
Згідно з підпунктом 2 цього пункту до другої групи належать фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; обсяг доходу не перевищує 834 розміри мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року. Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи.
За змістом пункту 293.1 статті 293 ПК України ставки єдиного податку для платників першої групи встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі у цій главі - прожитковий мінімум), другої групи - у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі у цій главі - мінімальна заробітна плата), третьої групи - у відсотках до доходу (відсоткові ставки).
Підпунктом 2 пунктом 293.2 статті 293 ПК України встановлено, що фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними, міськими радами для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць: для другої групи платників єдиного податку - не більше 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.
Відповідно до положень статті 298 ПК України порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої - третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1-298.1.4 цієї статті.
Для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб`єкт господарювання подає до контролюючого органу за місцем податкової адреси заяву.
Як слідує з матеріалів справи, відповідно до заяви відповідача про застосування спрощеної системи оподаткування, поданої ним до контролюючого органу, з 01 жовтня 2018 року відповідача переведено на 2 групу платників єдиного податку, ставка єдиного податку для якої складає 20% .
Згідно зі статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2019 рік" установлено у 2019 році прожитковий мінімум для працездатних осіб: з 1 січня 2019 року - 1921 гривня, з 1 липня - 2007 гривень, з 1 грудня - 2102 гривні.
Згідно зі статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" установлено у 2020 році прожитковий мінімум для працездатних осіб: з 1 січня 2020 року - 2102 гривні, з 1 липня - 2197 гривень, з 1 грудня - 2270 гривень.
Згідно зі статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2021 рік" установлено у 2021 році прожитковий мінімум для працездатних осіб: з 1 січня - 2270 гривень, з 1 липня - 2379 гривень, з 1 грудня - 2481 гривня.
Відповідно до пункту 295.1 статті 295 ПК України платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.
Згідно із заявою відповідача про застосування спрощеної системи оподаткування податковим органом здійснено нарахування податкового зобов`язання в загальній сумі 18576,48 грн: 730,48 грн термін сплати 20 лютого 2020 року; 944,60 грн термін сплати 20 березня 2020 року; 944,60 грн термін сплати 20 квітня 2020 року; 944,60 грн термін сплати 20 травня 2020 року; 944,60 грн термін сплати 20 червня 2020 року; 944,60 грн термін сплати 20 липня 2020 року; 944,60 грн термін сплати 20 серпня 2020 року; 944,60 грн термін сплати 20 вересня 2020 року; 944,60 грн термін сплати 20 жовтня 2020 року; 944,60 грн термін сплати 20 листопада 2020 року; 944,60 грн термін сплати 20 грудня 2020 року; 1200,00 грн термін сплати 20 січня 2021 року; 1200,00 грн термін сплати 20 лютого 2021 року; 1200,00 грн термін сплати 20 березня 2021 року; 1200,00 грн термін сплати 20 квітня 2021 року; 1200,00 грн термін сплати 20 травня 2021 року; 1200,00 грн термін сплати 20 червня 2021 року; 1200,00 грн термін сплати 20 липня 2021 року.
Разом з тим, судом встановлено, що єдиний податок з фізичних осіб, нарахований за поданою заявою за період з лютого 2020 року по липень 2021 року, відповідачем не сплачувався та станом на момент розгляду справи за відповідачем обліковується заборгованість зі сплати єдиного податку з фізичних осіб за вказаний період на загальну суму 18576,48 грн /а.с. 23-32, 52-62/.
Відповідно до пункту 58.3 статті 58 ПК України податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Пунктом 42.2 статті 42 ПК України передбачено, що документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).
З огляду на приписи наведених норм, податкові повідомлення-рішення №0026115533 від 16 квітня 2020 року, №0026125533 від 16 квітня 2020 року та №0026095533 від 16 квітня 2020 року є врученими платнику податків.
У матеріалах позову відсутні відомості про те, що вказані податкові повідомлення-рішення оскаржувалися в адміністративному або/та судовому порядку та були скасовані.
У встановлений Податковим кодексом України строк грошові зобов`язання в загальній сумі 2445,76 грн, які визначені контролюючим органом в податкових повідомленнях-рішеннях №0026115533 від 16 квітня 2020 року, №0026125533 від 16 квітня 2020 року та №0026095533 від 16 квітня 2020 року, відповідачем не сплачено, що підтверджується витягами з інтегрованих карток особового рахунку відповідача з єдиного податку /а.с. 23-32, 52-62/.
За приписами підпунктів 129.1.1, 129.1.2, 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 ПК України нарахування пені розпочинається: при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження); при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного контролюючим органом у випадках, не пов`язаних з проведенням податкових перевірок, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження); при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, у тому числі у разі внесення змін до податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податків помилок відповідно до статті 50 цього Кодексу, - після спливу 90 календарних днів (270 календарних днів у разі здійснення платником податків самостійного коригування відповідно до підпункту 39.5.4 пункту 39.5 статті 39 цього Кодексу), наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання.
Відповідно до пункту 129.4 статті 129 ПК України на суми грошового зобов`язання, визначеного підпунктами 129.1.1 та 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), та в інших випадках визначення пені відповідно до вимог цього Кодексу, коли її розмір не встановлений, нараховується пеня за кожний календарний день прострочення сплати грошового зобов`язання, включаючи день погашення, з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
На суми грошового зобов`язання, визначеного підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, починаючи з 91 календарного дня (з 271 календарного дня у разі здійснення платником податків самостійного коригування відповідно до підпункту 39.5.4 пункту 39.5 статті 39 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання, із розрахунку 100 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
Пунктом 1 підрозділу 7 розділу 3 Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 422 від 07 квітня 2016 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 травня 2016 року за № 751/28881 /чинний з 10 червня 2016 року по 05 квітня 2021 року)/, встановлено, що нарахування пені розпочинається: після закінчення строків погашення узгодженого грошового зобов`язання на суму податкового боргу нараховується пеня: 1) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов`язання платником податків - після спливу 90 днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов`язання, визначеного Податковим кодексом України; 2) при нарахуванні суми грошового зобов`язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов`язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно з Податковим кодексом України; у день настання строку погашення податкового зобов`язання, нарахованого контролюючим органом або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження); у день настання строку погашення податкового зобов`язання, визначеного податковим агентом при виплаті (нарахуванні) доходів на користь платників податків - фізичних осіб та/або органом ДФС під час перевірки такого податкового агента.
ІКП відкриваються автоматично кожному платнику у разі: нарахування сум грошових зобов`язань і пені з податків, зборів та сум єдиного внеску, самостійно визначених платником (за фактом надходження податкових декларацій, розрахунків, уточнюючих розрахунків); нарахування сум грошових зобов`язань і пені з податків, зборів та сум єдиного внеску, визначених органом ДФС (акт перевірки, податкове повідомлення-рішення, рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій, передбачених Законом України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, рішення про застосування штрафних санкцій по єдиному внеску, вимоги про сплату боргу (недоїмки) з єдиного внеску) /пункт 1 розділу ІІ вказаного Порядку/.
У зв`язку з несвоєчасною сплатою (несплатою) суми грошового зобов`язання, визначеного платником податків податковим повідомленням-рішенням №0017575533 від 08 листопада 2019 року, відповідачу нараховано пеню за період з 25 листопада 2019 року по 15 березня 2020 року у сумі 52,81 грн, що підтверджується витягами із інтегрованої картки з єдиного податку /а.с. 23-32, 52-62/.
Вказана сума пені відповідачем не сплачена.
Таким чином, загальна сума несплачених зобов`язань становить 21075,05 грн /а.с. 23-32, 52-62/.
Заявлена позивачем до стягнення сума боргу в 21075,05 грн відповідає визначенню податкового боргу, наведеному у підпункті 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України, а саме: "податковий борг" - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
Відповідно до пункту 59.1 статті 59 ПК України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Податкова вимога не надсилається (не вручається), якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, контролюючий орган надсилає (вручає) податкову вимогу такому платнику податків.
Згідно з пунктом 59.4 статті 59 ПК України податкова вимога надсилається (вручається) також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов`язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Згідно з пунктом 59.5 статті 59 ПК України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Судом встановлено, що Миргородською ОДПІ Головного управлінням ДПС у Полтавській області сформовано податкову вимогу форми "Ф" №47141-55 від 25 листопада 2019 року /а.с. 15/, яку направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення на податкову адресу позивача та вручено адресату 28 листопада 2019 року /а.с. 15-зворот/.
Тож податкова вимога форми "Ф" №47141-55 від 25 листопада 2019 року є врученою відповідачу.
Доказів оскарження вказаної податкової вимоги матеріали справи не містять.
Наявну суму податкового боргу відповідачем самостійно не погашено, про що свідчать наявні у матеріалах справи копії інтегрованих карток особового рахунку відповідача з єдиного податку за відповідний період /а.с. 23-32, 52-62/.
Пунктом 65.10 статті 65 ПК України передбачено, що державна реєстрація (реєстрація) припинення підприємницької чи незалежної професійної діяльності фізичної особи або внесення до Державного реєстру запису про припинення такої діяльності фізичною особою не припиняє її зобов`язань, що виникли під час провадження підприємницької чи незалежної професійної діяльності, та не змінює строків, порядків виконання таких зобов`язань та застосування штрафних санкцій і нарахування пені за їх невиконання.
Абзацом 2 пункту 97.3 статті 97 ПК України визначено, що у разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи чи реєстрації у відповідному уповноваженому органі припинення незалежної професійної діяльності фізичної особи (якщо така реєстрація була умовою ведення незалежної професійної діяльності), погашення грошових зобов`язань та/або податкового боргу здійснюється за рахунок майна зазначеної особи.
Згідно з підпунктом 97.4.3 пункту 97.4 вказаної статті особою, відповідальною за погашення грошових зобов`язань чи податкового боргу платника податків, є: стосовно фізичної особи - підприємця або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність, - така фізична особа.
Беручи до уваги наведене та припинення ОСОБА_1 підприємницької діяльності у визначеному законом порядку, суд доходить висновку, що особою, відповідальною за виконання податкового обов`язку зі сплати єдиного податку на загальну суму 21075,05 грн, є ОСОБА_1 як фізична особа.
З огляду на викладене правове регулювання, позовна вимога до ОСОБА_1 про стягнення податкового боргу у загальній сумі 21075,05 грн заявлена позивачем правомірно, а тому підлягає задоволенню.
Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки позивач, який є суб`єктом владних повноважень, витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, не поніс, то підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Керуючись статтями 6-9, 72-77, 211, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України,
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, буд. 4, м. Полтава, Полтавська область, 36000, ідентифікаційний код ВП 44057192) до ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) про стягнення податкового боргу задовольнити.
Стягнути з ОСОБА_1 податковий борг з єдиного податку з фізичних осіб в сумі 21075,05 грн (двадцять одна тисяча сімдесят п`ять гривень п`ять копійок) на розрахунковий рахунок UA698999980314010699000016710, отримувач ГУК у Полт. обл / тг м. Миргород / 18050400, код отримувача (ЄДРПОУ) 37959255, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною восьмою статті 18, частинами сьомою-восьмою статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя Н.І. Слободянюк
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.11.2024 |
Оприлюднено | 28.11.2024 |
Номер документу | 123310137 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Н.І. Слободянюк
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні