Справа № 314/3483/24
Провадження № 1-кс/314/1502/2024
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27.11.2024 м. Вільнянськ
Слідчий суддя Вільнянського районного суду Запорізької області ОСОБА_1 , секретар судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого СВ відділення поліції №2 Запорізького РУП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 , погодженого прокурором Запорізької окружної прокуратури Запорізької області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024082060000051 від «31» липня 2024 року, за ознаками кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч.4 ст.191 КК України, -
- за участю прокурора ОСОБА_4 ,
В С Т А Н О В И В:
До Вільнянського районного суду Запорізької області надійшло клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів. Клопотання обґрунтоване тим, що Невстановлені службові особи суб`єктів господарювання в період з квітня 2023 року по листопад 2023 року при укладенні та виконанні договорів з КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради щодо закупівлі робіт з реконструкції пошкоджених внаслідок бойових дій об`єктів інфраструктури заволоділи в умовах воєнного стану коштами місцевого бюджету на суму понад 100000 гривень.
Безпосередньою підставою для внесення відповідних відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань став рапорт прокурора Запорізької окружної прокуратури Запорізької області ОСОБА_5 про виявлення ним можливого кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України. 31.07.2024 підслідність по кримінальному провадженню для здійснення подальшого досудового розслідування визначена за слідчим відділенням відділення поліції №2 Запорізького районного управління поліції в Запорізькій області.
Так, в ході здійснення останнім представницької діяльності, а саме під час опрацювання системи публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 » встановлено наступне. 31.07.2024 підслідність по кримінальному провадженню для здійснення подальшого досудового розслідування визначена за ІНФОРМАЦІЯ_3 . Між Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради в особі директора ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в особі директора ОСОБА_7 укладено договір №290 від 21.11.2023 на загальну суму 322802,88гривень. Відповідно до п. 1.1. договору у порядку та на умовах визначеним цим договором підрядник бере на себе зобов`язання своїми силами і засобами на власний ризик виконати роботи по об`єкту: «Капітальний ремонт приміщення другого поверху будівлі поліклініки КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради за адресою: АДРЕСА_1 , пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації». Замовник зобов`язується прийняти об`єкт або закінчені роботи та оплатити їх у відповідності до розділу 4 даного договору. Згідно п. 4.1, 4.2 договору оплата за виконані роботи здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок підрядника протягом 10 банківських днів після пред`явлення актів виконаних робіт за формою КБ-2В і довідок за формою КБ-3 та надання замовнику відповідної виконавчої документації та підписання їх уповноваженим представником замовника. Фінансування здійснюється відповідно до бюджетного призначення. Відповідно до наданої замовником інформації встановлено, що на підставі акта № б/н приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2В) за грудень 2023 року від 21.12.2023 виконавцем були виконані відповідні роботи з капітального ремонту приміщення другого поверху будівлі поліклініки КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради за адресою: АДРЕСА_1 , пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації» на суму 2116,31 гривень. На підставі вказаного акту здійснено оплату шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » суми коштів в розмірі 243116,31 гривень відповідно до платіжної інструкції № 28 від 25.12.2023. Опрацюванням змісту акту КБ-2В встановлено, що виконавцем здійснено монтаж плит підвісної стелі Brilliant білий лак 595 х 595 мм у кількості 213,2235м2 на суму 80598,48 гривень. При цьому вартість 1 м2 складає 378 гривень. В свою чергу, опрацюванням відкритих джерел встановлено, що роздрібна вартість плити підвісної стелі Brilliant білий лак 595 х 595 мм складає 126грн/одиницю. Проектна документація до вказаного договору розроблялась ФОП ОСОБА_8 на підставі договору №3/132 від 30.05.2023 на загальну суму 17800,00грн. Технічний нагляд по об`єкту здійснювався ФОП ОСОБА_9 на підставі договору №9/292 від 21.11.2023 на загальну суму 6153,89гривень. Авторський нагляд по об`єкту здійснювався ФОП ОСОБА_8 на підставі договору №3/1/291 від 21.11.2023 на загальну суму 1869,00гривень.
Також встановлено, що між Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради в особі директора ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в особі директора ОСОБА_10 укладено договір №249 від 24.10.2023 на загальну суму 1099900,00гривень. Відповідно до п. 1.1., 1.2. договору у порядку та на умовах визначеним цим договором підрядник бере на себе зобов`язання своїми силами і засобами на власний ризик виконати роботи по об`єкту: «Капітальний ремонт заміна вікон лікувального корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради за адресою: АДРЕСА_1 , пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації». Замовник зобов`язується прийняти об`єкт або закінчені роботи та оплатити їх у відповідності до розділу 4 даного договору. Відповідно до п. 4.1, 4.2 договору оплата за виконані роботи здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок підрядника протягом 10 банківських днів після пред`явлення актів виконаних робіт за формою КБ-2В і довідок за формою КБ-3 та надання замовнику відповідної виконавчої документації та підписання їх уповноваженим представником замовника. Фінансування здійснюється відповідно до бюджетного призначення. Згідно акту приймання виконаних будівельних та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати № КБ-3 від 20.11.2023 № 1 оплачено 464702,46 гривень (платіжна інструкція № 1 від 20.11.2023 на суму 250000,00 гривень, платіжна інструкція № 8 від 20.11.2023 на суму 214702,46 гривень). Згідно акту приймання виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати № КБ-3 від 18.12.2023 № 2 оплачено 274236,88 гривень (платіжна інструкція № 19 від 20.12.2023). Опрацюванням змісту акту КБ-2В встановлено, що виконавцем здійснено монтаж склопакетів 4-16-4і у кількості 13,1845 м2 на суму 32961,25 гривень. При цьому вартість 1 м2 складає 2500 грн. В свою чергу, опрацюванням відкритих джерел встановлено, що роздрібна вартість склопакетів 4-16-4і складає 1600 грн/одиницю. Проектна документація до вказаного договору розроблялась ФОП ОСОБА_8 на підставі договору №5/134 від 30.05.2023 на загальну суму 14240,00гривень. Технічний нагляд по об`єкту здійснювався ФОП ОСОБА_9 на підставі договору №4/250 від 24.10.2023 на загальну суму 28983,16грн. Авторський нагляд по об`єкту здійснювався ФОП ОСОБА_8 на підставі договору №5/1/251 від 24.10.2023 на загальну суму 1869,00гривень.
Зокрема, встановлено, що між Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради в особі директора ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в особі директора ОСОБА_10 укладено договір №253 від 24.10.2023 на загальну суму 312674,52гривень. Відповідно до п. 1.1., 1.2. договору у порядку та на умовах визначеним цим договором підрядник бере на себе зобов`язання своїми силами і засобами на власний ризик виконати роботи по об`єкту: «Капітальний ремонт заміна вікон будівлі поліклініки КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради за адресою: АДРЕСА_1 , пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації». Замовник зобов`язується прийняти об`єкт або закінчені роботи та оплатити їх у відповідності до розділу 4 даного договору. Відповідно до п. 4.1, 4.2 договору оплата за виконані роботи здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок підрядника протягом 10 банківських днів після пред`явлення актів виконаних робіт за формою КБ-2В і довідок за формою КБ-3 та надання замовнику відповідної виконавчої документації та підписання їх уповноваженим представником замовника. Фінансування здійснюється відповідно до бюджетного призначення. Відповідно до наданої замовником інформації встановлено, що на підставі акта № б/н приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2В) за грудень 2023 року від 6.13.2023 виконавцем були виконані відповідні роботи з капітального ремонту заміна вікон будівлі поліклініки КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради за адресою: АДРЕСА_1 , пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації» на суму 312674,52 гривень. На підставі вказаного акту здійснено оплату шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » суми коштів в розмірі 312674,52 гривень відповідно до платіжних інструкцій № 11 від 23.11.2023 та № 13 від 06.12.2023. Зі змісту актів приймання-передачі виконаних робіт форми КБ-2В вбачається можливе завищення обсягу фактично виконаних робіт та, як наслідок, надмірного витрачання бюджетних коштів. Проектна документація до вказаного договору розроблялась ФОП ОСОБА_8 на підставі договору №7/136 від 30.05.2023 на загальну суму 14240,00гривень. Технічний нагляд по об`єкту здійснювався ФОП ОСОБА_9 на підставі договору №7/254 від 24.10.2023 на загальну суму 13849,47гривень. Авторський нагляд по об`єкту здійснювався ФОП ОСОБА_8 на підставі договору №7/1/255 від 24.10.2023 на загальну суму 1869,00грн.
При цьому, між Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради в особі директора ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в особі директора ОСОБА_7 укладено договір №282 від 16.11.2023 на загальну суму 502083,71гривень. Відповідно до п. 1.1. договору у порядку та на умовах визначеним цим договором підрядник бере на себе зобов`язання своїми силами і засобами на власний ризик виконати роботи по об`єкту: «Капітальний ремонт правого крила лікувального корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради за адресою: АДРЕСА_1 , пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації». Замовник зобов`язується прийняти об`єкт або закінчені роботи та оплатити їх у відповідності до розділу 4 даного договору. Відповідно до п. 4.1, 4.2 договору оплата за виконані роботи здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок підрядника протягом 10 банківських днів після пред`явлення актів виконаних робіт за формою КБ-2В і довідок за формою КБ-3 та надання замовнику відповідної виконавчої документації та підписання їх уповноваженим представником замовника. Фінансування здійснюється відповідно до бюджетного призначення. Відповідно до наданої замовником інформації встановлено, що на підставі акта № б/н приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2В) за грудень 2023 року від 06.12.2023 та акта № б/н приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2В) за грудень 2023 року від 21.12.2023 виконавцем були виконані відповідні роботи з капітального ремонту правого крила лікувального корпусу КНП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради за адресою: АДРЕСА_1 , пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації» на суму 460424,28 гривень. На підставі вказаних актів здійснено оплату шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » суми коштів в розмірі 460424,28 гривень відповідно до платіжних інструкцій № 17 від 07.12.2023, № 25 від 25.12.2023, № 26 від 25.12.2023. Зі змісту актів приймання-передачі виконаних робіт форми КБ-2В вбачається, що замовником виконані роботи з монтажу газобетону UDK 150*200*600 вартістю 4497,4 грн за 1 м2. Всього здійснено монтаж вказаного газобетону 8,22 м2 на суму 36968,63 гривень. В свою чергу, опрацюванням відкритих джерел встановлено, що роздрібна вартість газобетону UDK 150*200*600 складає 3810 грн/1 м2. Проектна документація до вказаного договору розроблялась ФОП ОСОБА_8 на підставі договору №4/133 від 30.05.2023 на загальну суму 35 600,00гривень. Технічний нагляд по об`єкту здійснювався ФОП ОСОБА_9 на підставі договору №8/285 від 16.11.2023 на загальну суму 7226,10гривень.
Крім того встановлено, що між Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради в особі директора ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_8 укладено договір №13/260 від 26.10.2023 на загальну суму 35000,00гривень. Згідно п. 1.2. договору предмет договору виконання робіт з виготовлення проектної документації по об`єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі дитячого корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради за адресою: АДРЕСА_1 , пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації
(ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування). Відповідно до наданої замовником інформації встановлено, що на підставі акта № 13 прийому-передачі від 06.12.2023 виконавцем були виконані відповідні роботи з виготовлення проектної документації по вищевказаному об`єкту на суму 35 000,00гривень. На підставі вказаного акта здійснено оплату шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради на рахунок ФОП ОСОБА_8 суми коштів в розмірі 35 000,00гривень відповідно до платіжної інструкції від 09.12.2023.
Також, між Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради в особі директора ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_11 укладено договір № 02ПД.2023/91 від 13.04.2023 на загальну суму 46280,00гривень. Відповідно до п. 1.1. договору виконавець зобов`язується у порядку та на умовах, визначених цим договором, на свій ризик власними силами і засобами та/або із залученням субпідрядників виконати роботи з розроблення проєктної документації на об`єкті «Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки (літ.«З-2» по АДРЕСА_1 ». Відповідно до наданої замовником інформації встановлено, що на підставі акта здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт за договором № 02ПД.2023/91.А від 25.05.2023 виконавцем були виконані роботи з розроблення проєктної документації на об`єкті «Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки (літ.«З-2» по АДРЕСА_1 »). На підставі вказаного акта здійснено оплату шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради на рахунок ФОП ОСОБА_11 суми коштів в розмірі 46280,00гривень відповідно до платіжної інструкції № 1 від 25.05.2023.
Зокрема, між Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради в особі директора ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » в особі директора ОСОБА_12 укладено договір №0044-23Е/116 від 16.05.2023 на загальну суму 4122,11гривень. Відповідно до п. 1.1. договору замовник доручає виконавцю виконати експертизу кошторисної частини проєктної документації на об`єкті «Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки (літ.«З-2» по АДРЕСА_1 »). Відповідно до наданої замовником інформації встановлено, що на підставі акта здачі-приймання робіт № 0044-23Е від 29.05.2023 виконавцем були виконано експертизу кошторисної частини проєктної документації на об`єкті «Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки (літ.«З-2» по АДРЕСА_1 »). На підставі вказаного акта здійснено оплату шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » суми коштів в розмірі 4122,11гривень відповідно до платіжної інструкції № 2 від 29.05.2023.
Також встановлено, що між Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради в особі директора ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_8 укладено договір №6/135 від 30.05.2023 на загальну суму 14 240,00гривень. Згідно п. 1.2. договору предмет договору виконання робіт з виготовлення проектної документації по об`єкту: «Капітальний ремонт заміна вікон дитячого корпусу КНП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради за адресою: АДРЕСА_1 , пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації» (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування). Відповідно до наданої замовником інформації встановлено, що на підставі акта № 6 прийому-передачі від 03.07.2023 виконавцем були виконані відповідні роботи з виготовлення проектної документації по вищевказаному об`єкту на суму 14 240,00гривень. На підставі вказаного акту здійснено оплату шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради на рахунок ФОП ОСОБА_8 суми коштів в розмірі 14 240,00гривень відповідно до платіжної інструкції № 6 від 10.07.2023.
За таких обставин в діях невстановлених службових осіб суб`єктів господарювання при укладенні договорів з КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Вільнянської міської ради вбачаються ознаки заволодіння бюджетними коштами, вчинене в умовах воєнного стану на суму понад 100 тис грн.
Відповідно до офіційної інформації, викладеної у листі ІНФОРМАЦІЯ_7 від 14.08.2024 за вих.№9581/5/08-01-12-01-04, отриманого на відповідний запит слідчого, на ім`я ФОП ОСОБА_8 (податковий номер НОМЕР_1 ) в АТ ІНФОРМАЦІЯ_8 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , відкрито банківські рахунки у форматі IBAN НОМЕР_2 (валюта рахунку 980- українська гривня), НОМЕР_3 (валюта рахунку 980- українська гривня).
Наразі у органу досудового розслідування виникла необхідність у проведенні ретельного аналізу, огляду та вивчення документації, пов`язаної з веденням фінансово - господарської діяльності ФОП Оберемок ОСОБА_13 , зміст якої, зокрема, безпосередньо потрібен для проведення відповідних експертних досліджень у подальшому та встановлення факту надходжень на рахунки вказаного підприємця та перерахування з них грошових коштів від інших контрагентів, з якими були укладені відповідні договори, незаконне отримання (переведення, оприбуткування) таких коштів, що необхідно для об`єктивного проведення подальшого розслідування по кримінальному провадженню.
Прокурор підтримав клопотання.
Слідчий суддя, розглянувши матеріали клопотання, вислухавши прокурора, вважає, що внесене клопотання підлягає задоволенню, оскільки, наявні підстави для надання тимчасового доступу до речей та документів, які можуть мати суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, згідно положень ч. 5 ст.163 КПК України, доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю є співмірним меті та завданням кримінального провадження.
Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Враховуючи вищенаведене, клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 159-166, ст. 372 КПК України, слідчий суддя,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати старшому слідчому слідчого відділення відділення поліції №2 Запорізького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Запорізькій області, капітану поліції ОСОБА_3 , заступнику слідчого відділення відділення поліції №2 Запорізького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Запорізькій області, капітану поліції ОСОБА_14 , слідчим слідчого відділення відділення поліції №2 Запорізького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Запорізькій області, старшому лейтенанту поліції ОСОБА_15 , старшому лейтенанту поліції ОСОБА_16 , старшому лейтенанту поліції ОСОБА_17 , лейтенанту поліції ОСОБА_18 тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю з можливістю їх вилучення, по банківським рахункам у форматі IBAN НОМЕР_2 (валюта рахунку 980- українська гривня), НОМЕР_3 (валюта рахунку 980- українська гривня), емітованим на ім`я ФОП ОСОБА_8 (податковий номер НОМЕР_1 ), а саме роздруківок руху грошових коштів на паперовому носії по вказаним рахункам за період з 01.04.2023 по 01.04.2024, із зазначенням вхідного та вихідного залишків коштів, прибуткової та видаткової частини, призначення платежів, дати та часу надходження коштів на рахунки та перерахування з них, документів, на підставі яких проведені операції, повних назв контрагентів, які перераховували та яким перераховані кошти, їхні коди ЄДРПОУ, МФО банків та номери рахунків контрагентів, з якими проведено операції, що зберігаються в АТ ІНФОРМАЦІЯ_8 за адресою: АДРЕСА_2 .
Визначити строк дії ухвали два місяці з дня її постановлення.
Кінцевим днем дії ухвали визначити 27.01.2025.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, відповідно до положень ст. 166 КПК України, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукування та вилучення вказаних речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
27.11.2024
Суд | Вільнянський районний суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2024 |
Оприлюднено | 28.11.2024 |
Номер документу | 123315661 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Вільнянський районний суд Запорізької області
Капітонов Є. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні