Провадження № 2/742/1663/24
Єдиний унікальний № 742/5714/24
ЗАОЧНЕ РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 листопада 2024 року м.Прилуки
Прилуцький міськрайонний суд Чернігівської області в складі головуючого судді Фетісової Н.В., секретаря судового засідання Шептун В.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Прилуки цивільну справу за позовом Управління соціального захисту населення Прилуцької міської ради Чернігівської області до ОСОБА_1 про стягнення коштів,
УСТАНОВИВ:
Представник позивача звернувся до суду з позовом до ОСОБА_1 про стягнення коштів.
Свої позовні вимоги мотивує тим, що відповідачка з липня 2013 року перебувала на обліку в управлінні, як отримувач державної соціальної допомоги на дітей одиноким матерям та з вересня 2015 року, як отримувач державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям з урахуванням доходів.
18 квітня 2022 року Відповідачка звернулася до управління для перепризначення державної соціальної допомоги одиноким матерям з урахуванням доходів, яка їй була призначена з 01 квітня 2022 року по 31 серпня 2022 року. При отриманні державної соціальної допомоги на дітей одиноким матерям з урахуванням доходів необхідно врахувати той факт, що її розмір визначається як різниця між прожитковим мінімумом для сім`ї та її середньомісячним сукупним доходом. Відповідно, саме від значень вказаних величин напрям залежить те, скільки потенційно особа може отримати допомоги в грошовому еквіваленті. Допомога на дітей одиноким матерям Відповідачці була призначена 01 квітня 2022 року по 30 вересня 2022 року на дітей: ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 . В період отримання допомоги на адресу управління надійшли повідомлення Прилуцького відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Прилуцькому районі Чернігівської області Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) від 18.05.2022 №314/22.15/6/22 та №316/22.15/6/22 про визнання батьківства на дітей Відповідачки: ОСОБА_2 та ОСОБА_3 . Вчасно про дані обставини Відповідачка управління не повідомила. Однак, під час з`ясування обставин визнання батьківства 14 червня 2022 року на адресу управління надійшла заява від ОСОБА_1 , де остання просить доєднати до особової справи копії свідоцтва про шлюб та про народження дітей. Під час опрацювання даних документів спеціалістами управління було встановлено, що 16 березня 2022 року Відповідачка уклала шлюб з ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_3 . Однак, при заповненні декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги від 18.04.2022 на отримання державної соціальної допомоги на дітей одиноким матерям Відповідачка не зазначила, що перебуває в шлюбі. Дані обставини впливають на отримання допомоги, так як доходи чоловіка Відповідачки повинні були враховуватися під час обрахунку доходів сім`ї для призначення допомоги (Відповідачка свідомо подала неправдиві дані для заниження доходів своєї сім`ї для призначення допомоги). Оскільки, Відповідачка приховала факт одруження під час заповненні декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги від 18.04.2022 на отримання державної соціальної допомоги на дітей одиноким матерям, виникла переплата на загальну суму 4 230,48 грн. Про дані обставини Відповідачку повідомляли, однак повного повернення коштів вона так і не здійснила. Отже, розмір безпідставно отриманої допомоги за період з квітня 2022 року по червень 2022 року становить: - з квітень 2022 року по травень 2022 року: 1410,16 грн. (щомісячний розмір допомоги) х 3 міс. (кількість місяців отримання допомоги) = 4230,48 грн. Всього: 4230,48 грн. - 1410,16 (Відповідачка внесла кошти на рахунок управління) = 2820,32 грн. Оскільки, кошти на рахунок управління на сьогоднішній день не повернуті, позивач змушений звернутися до суду з даним позовом.
18 квітня 2022 року Відповідачка звернулася до управління для перепризначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям з урахуванням доходів, яка їй була призначена з 01 квітня 2022 року по 31 серпня 2022 року. При отриманні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям з урахуванням доходів необхідно врахувати той факт, що її розмір визначається як різниця між прожитковим мінімумом для сім`ї та її середньомісячним сукупним доходом. Відповідно, саме від значень вказаних величин напряму залежить те, скільки потенційно особа може отримати допомоги в грошовому еквіваленті. Враховуючи наявність в особовій справі Відповідачки заяви від 14 червня 2022 року та копії свідоцтва про шлюб з ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_3 спеціалістами управління було встановлено, що при заповненні декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги від 18.04.2022 на отримання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям Відповідачка не зазначила, що перебуває в шлюбі. Дані обставини впливають на отримання допомоги, так як доходи чоловіка Відповідачки повинні були враховуватися під час обрахунку доходів сім`ї для призначення допомоги Відповідачка свідомо подала неправдиві дані для заниження доходів своєї сім`ї для призначення допомоги). Оскільки, Відповідачка приховала факт одруження під час заповненні декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги від 18.04.2022 на отримання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям виникла переплата на загальну суму 17 775,10 грн. Про дані обставини Відповідачку повідомляли. Однак повного повернення коштів вона так і не здійснила. Отже, розмір безпідставно отриманої допомоги за період з квітня 2022 року по серпень 2022 року становить: - з квітень по червень 2022 року: 3402,56 грн. (щомісячний розмір допомоги) х 3 міс. (кількість місяців отримання допомоги) = 10 207,68 грн.; - з липня по серпень 2022 року: 3789,71 грн. х 2 міс. = 7567,42 грн. Всього: 10 207,68 грн. + 7 567,42 грн. - 2884,00 грн. (кошти, які обліковувалися на рахунку Відповідачки і за запитом управління їх було повернуто) = 14 891,10 грн. Оскільки, кошти на рахунок управління на сьогоднішній день не повернуті,тому позивач і звернувся до суду з позовом про стягнення з відповідача надміру виплачених коштів у вигляді допомоги на дітей одиноким матерям та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям у загальному розмірі 17 711,20 грн. та судовий збір у розмірі 3 028,00 грн.
Ухвалою Прилуцького міськрайонного суду Чернігівської області від 01 жовтня 2024 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін. Призначено судове засідання, яке відкладено до 27 листопада 2024 року.
Представник позивача в судове засідання не з`явився, проте надав до суду заяву про розгляд справи у його відсутності, проти винесення заочного рішення не заперечує.
Відповідач в судове засідання повторно не з`явилась, про дату, час та місце судових засідань повідомлена належним чином.
У зв`язку з цим суд на підставі ст. 280 ЦПК України вважає за можливе ухвалити заочне рішення на підставі наявних у справі доказів.
Відповідно до ч.2 ст.247 ЦПК України у разі неявки в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи в разі якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється судом за відсутності осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Суд, дослідивши письмові докази, наявні у матеріалах справи, всебічно перевіривши обставини, на яких вони ґрунтуються у відповідності з нормами матеріального права, що підлягають застосуванню до даних правовідносин, встановив наступні обставини та дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Відповідно до ст.4 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.
Одним із принципів цивільного судочинства є диспозитивність, який полягає у тому, що суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявленою нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим кодексом випадках. Учасник справи, розпоряджається своїми правами щодо предмета спору на власний розсуд (ст.13 ЦПК України).
Відповідно до ст. 12 ЦПК України учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених законом та кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.
Судом установлено, що 18 квітня 2022 року ОСОБА_1 повторно звернулася до Управління соціального захисту населення із заявою про призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, а також подала декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (а.с.5,6).
При цьому, в розділі І п.3 «Члени сім`ї або зареєстровані у житловому приміщенні/будинку особи, члени сімей, що проживають окремо (дружина, чоловік, неповнолітні діти» декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги ОСОБА_1 вказала лише дітей: ОСОБА_2 та ОСОБА_5 .
Рішенням про призначення допомоги сім`ям з дітьми від 22 квітня 2022 року ОСОБА_1 було призначено соціальну допомогу з 01.04.2022 по 30.09.2022 - 1 410,16 грн. (а.с.7).
Рішенням про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї від 22 квітня 2022 року ОСОБА_1 було призначено соціальну допомогу з 01.04.2022 по 30.09.2022 - 3 402,56 грн. (а.с.8).
Згідно копії повідомлення про визнання батьківства Прилуцький відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Прилуцькому районі Чернігівської області Північно-східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) від 18 травня 2022 року за №316/22.15/6/22 повідомив Управління праці та соціального захисту населення по місту Прилуки про те, що 18 травня 2022 року до актового запису про народження №286 від 02.07.2013 року складеного Прилуцьким відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Прилуцькому районі Чернігівської області Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) відносно ОСОБА_2 на підставі заяви про визнання батьківства №33 від 18.05.2022 унесені відомості про батька. Матері дитини ОСОБА_1 18.05.2022 була видана довідка для пред`явлення органам праці та соціального захисту населення (а.с.9).
Згідно копії повідомлення про визнання батьківства Прилуцький відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Прилуцькому районі Чернігівської області Північно-східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) від 18 травня 2022 року за №314/22.15/6/22 повідомив Управління праці та соціального захисту населення по місту Прилуки про те, що 18 травня 2022 року до актового запису про народження №533 від 11.11.2015 року складеного Прилуцьким відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Прилуцькому районі Чернігівської області Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) відносно ОСОБА_3 на підставі заяви про визнання батьківства №34 від 18.05.2022 унесені відомості про батька. Матері дитини ОСОБА_1 18.05.2022 була видана довідка для пред`явлення органам праці та соціального захисту населення (а.с.10).
Відповідно до копії заяви ОСОБА_1 від 14.06.2022 за №1340, останній просить внести зміни, так як було визнано батьківство дитини ОСОБА_5 батьком (а.с.11).
Згідно копії свідоцтва про укладення шлюбу від 16 березня 2022 року вбачається, що 16 березня 2022 року ОСОБА_4 уклав шлюб із ОСОБА_1 (а.с.12).
Відповідно до копії розпорядження УПСЗН Прилуцької міської ради від 27.07.2022, ОСОБА_1 припинено виплату допомоги одиноким матерям та малозабезпеченим сім`ям з 01.04.2022, у зв`язку з поданням недостовірної інформації. Рішення від 22.04.2022 вважати недійсним (а.с.13).
31.03.2023 та 25.05.2023 Управлінням на адресу ОСОБА_1 були направлені повідомлення про необхідність повернути Управлінню отриману переплату державної соціальної допомоги: на дітей одиноким матерям за період з 01.04.2022 по 31.05.2022 в розмірі 2 820 грн. 32 коп.; малозабезпеченим сім`ям за період з 01.04.2022 по 31.08.2022 в розмірі 14 891 грн. 10 коп. (а.с.15, зворот).
Відповідно до довідки про виплату ОСОБА_1 державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, встановлено, що переплата вказаної допомоги становить 17 775,10 грн. (а.с.16).
Відповідно до довідки про виплату ОСОБА_1 державної соціальної допомоги одиноким матерям, встановлено, що переплата вказаної допомоги становить 4 230,48 грн. (а.с.17).
Згідно копії заяви від 01 липня 2022 року ОСОБА_1 просить надміру виплачені кошти по ДСД малозабезпеченим сім`ям в сумі 899 грн. 71 коп. утримати в 100% розмірі з наступного місяця (а.с.14).
Протягом розгляду цивільної справи відповідач на підставі норм ст.ст. 12, 81 ЦПК України, не скористалася своїми процесуальними правами та не надала до суду жодного належного та допустимого доказу, який би містив інформацію щодо предмету доказування в підтвердження своєчасного виконання своїх зобов`язань по поверненню переплати, а відтак несе ризик настання наслідків, пов`язаних із не вчиненням відповідних процесуальних дій, в даному випадку - ухвалення заочного рішення на підставі наявних у справі доказів.
З урахуванням встановлених судом обставин, відповідачка не мала права на отримання державної соціальної допомоги одиноким матерям та малозабезпеченим сім`ям, оскільки приховала факт одруження під час заповнення декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги від 18.04.2022.
Відповідно до ч.1 ст. 181 Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» право на допомогу на дітей одиноким матерям мають одинокі матері (які не перебувають у шлюбі), одинокі усиновлювачі, якщо у свідоцтві про народження дитини або документі про народження дитини, виданому компетентними органами іноземної держави, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку (рішенні про усиновлення дитини), відсутній запис про батька (матір) або запис про батька (матір) проведено в установленому порядку органом державної реєстрації актів цивільного стану за вказівкою матері (батька, усиновлювача) дитини.
Відповідно до ч.1 ст. 182 Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» допомога на дітей одиноким матерям призначається за наявності витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданого відділом державної реєстрації актів цивільного стану, або довідки про народження, виданої виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради, із зазначенням підстави внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України, або документа про народження, виданого компетентним органом іноземної держави, в якому відсутні відомості про батька, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку.
Відповідно до ч.3 ст. 182 Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» для призначення, виплати та припинення виплати допомоги на дітей одиноким матерям додатково застосовуються умови призначення, виплати та підстави для припинення виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Порядком про призначення і виплати державної допомоги сім`ям з дітьми, затвердженим постановою КМУ від 27.12.2001 року №1751 врегульовано порядок призначення та припинення виплати такої допомоги.
Відповідно до п. 49 Порядку про призначення і виплати державної допомоги сім`ям з дітьми, особи, яким виплачується державна допомога сім`ям з дітьми, зобов`язані повідомляти органам соціального захисту населення про зміну всіх обставин, які впливають на виплату такої допомоги (зміни у складі сім`ї, перевищення середньомісячного сукупного доходу сім`ї тощо). Якщо отримувачам державної допомоги сім`ям з дітьми, якими подано документи із свідомо неправдивими відомостями, не подано відомостей про зміни у складі сім`ї, приховуються обставини, які впливають на призначення і виплату допомоги, було надміру виплачено суми допомоги, органи соціального захисту населення: визначають обсяг коштів, які підлягають поверненню, з місяця призначення державної допомоги сім`ям з дітьми та встановлюють строки їх повернення залежно від матеріального стану сім`ї; повідомляють отримувачу державної допомоги сім`ям з дітьми про обсяг коштів, які підлягають поверненню, та строки їх повернення.
Суми коштів, які підлягають поверненню, повертаються: отримувачем державної допомоги сім`ям з дітьми самостійно; за згодою отримувача державної допомоги сім`ям з дітьми у повному обсязі за рахунок її наступних виплат; за рішенням органу соціального захисту населення за рахунок сум наступних виплат державної допомоги сім`ям з дітьми у розмірі, який не перевищує 20 відсотків щомісячної суми призначеної допомоги. У разі неможливості добровільного повернення або утримання коштів, які підлягають поверненню, такі кошти стягуються в судовому порядку.
Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям - щомісячна допомога, яка надається малозабезпеченим сім`ям у грошовій формі в розмірі, що залежить від величини середньомісячного сукупного доходу сім`ї (стаття 1 Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям»).
Умови призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям визначаються ЗУ «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям», Порядком про призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, затвердженим постановою КМУ від 24.02.2003 року №250. Останній нормативний акт регулює і порядок припинення виплати такої допомоги.
Відповідно до п.3 вказаного Порядку (в редакції, чинній на час спірних правовідносин) призначення і виплата державної соціальної допомоги здійснюються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських рад міст обласного значення, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) за зареєстрованим місцем проживання або місцем фактичного проживання уповноваженого представника малозабезпеченої сім`ї.
Відповідно пункту 25 Порядку, (в редакції, чинній на час спірних правовідносин) якщо малозабезпеченою сім`єю приховано або подано недостовірні дані про доходи та майновий стан або органом соціального захисту населення отримано інформацію про обставини, що вплинули на встановлення права на призначення державної соціальної допомоги та визначення її розміру, внаслідок чого надміру виплачено кошти, органи соціального захисту населення: визначають обсяг надміру виплачених коштів з місяця призначення державної соціальної допомоги та встановлюють строки їх повернення залежно від матеріального стану малозабезпеченої сім`ї; повідомляють уповноваженому представнику малозабезпеченої сім`ї про обсяг надміру виплачених коштів та строки їх повернення.
Суми надміру виплаченої державної соціальної допомоги повертаються: отримувачем державної соціальної допомоги самостійно; за згодою отримувача державної соціальної допомоги у повному обсязі за рахунок її наступних виплат; за рішенням органу соціального захисту населення за рахунок суми наступних виплат державної соціальної допомоги у розмірі, що не перевищує 20 відсотків щомісячної суми призначеної допомоги. У разі неможливості добровільного повернення або утримання надміру виплачених сум державної соціальної допомоги такі суми стягуються в судовому порядку.
Змістом ч.1 ст.1212 ЦК України визначається, що особа, яка набула майно або зберігала його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно.
Статтею 1215 ЦК України встановлені випадки, коли набуте особою без достатньої правової підстави майно за рахунок іншої особи не підлягає поверненню. Так, не підлягають поверненню безпідставно набуті: заробітна плата і платежі, що прирівнюються до неї, пенсії, допомоги, стипендії, відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю, аліменти та інші грошові суми, надані фізичній особі як засіб до існування, якщо їх виплата проведена фізичною або юридичною особою добровільно, за відсутності рахункової помилки з її боку і недобросовісності з боку набувача, інше майно, якщо це встановлено законом.
Отже, закон встановлює два виключення із правила неповернення безпідставно набутого майна: якщо виплата вказаних платежів є результатом рахункової помилки з боку особи, яка проводила цю виплату, і у разі недобросовісності з боку набувача.
Зазначений правовий висновок викладений у постанові Верховного Суду України від 02 липня 2014 року у справі № 6-91цс14 та у постанові Верховного Суду у складі Об`єднаної палати Касаційного цивільного суду від 06 лютого 2019 року у справі № 545/163/17 (провадження № 61-33727сво18).
Таким чином, перевіривши зібрані у справі докази та давши їм оцінку в їх сукупності, суд вважає позов обґрунтованим та доходить висновку про стягнення з відповідача на користь Управління соціального захисту населення надмірно виплаченої державної соціальної допомоги на дітей одиноким матерям та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, у зв`язку із недобросовісністю з її боку, яка приховала факт одруження під час заповнення декларації про доходи та майновий стан осіб, тому відповідач отримала допомогу за рахунок держави безпідставно, що підлягає поверненню.
Відповідно до вимог ч.1 ст. 4 ЦПК України суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.
Згідно з положеннями ч.1 ст. 76 ЦПК України доказами є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Виходячи з ч.1 ст. 81 ЦПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до ч.1 ст. 141 ЦПК України судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Згідно платіжної інструкції №134 від 17 вересня 2024 року позивачем сплачений судовий збір в розмірі 3 028,00 гривень. Оскільки суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог в повному обсязі, з відповідача на користь позивача підлягає стягненню сплачена сума судового збору в розмірі 3 028,00 гривень.
На підставі викладеного, керуючись ст. 12, 81, 141, 247, 263-265 ЦПК України, суд
УХВАЛИВ:
Позов Управління соціального захисту населення Прилуцької міської ради Чернігівської області до ОСОБА_1 про стягнення коштів- задовольнити.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь Управління соціального захисту населення Прилуцької міської ради Чернігівської області надміру виплачені кошти у вигляді допомоги на дітей одиноким матерям та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям у загальному розмірі 17 711 (сімнадцять тисяч сімсот одинадцять гривень) грн. 20 коп.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь Управління соціального захисту населення Прилуцької міської ради Чернігівської області судові витрати по сплаті судового збору в розмірі 3 028 (три тисячі двадцять вісім) грн. 00 копійок.
Заочне рішення може бути переглянуте Прилуцьким міськрайонним судом Чернігівської області за письмовою заявою відповідача. Заяву про перегляд заочного рішення може бути подано протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Учасник справи, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд - якщо така заява подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду.
Строк на подання заяви про перегляд заочного рішення може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана позивачем протягом тридцяти днів з дня його проголошення до Чернігівського апеляційного суду. Позивач, якому повне рішення не було вручено у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Позивач: Управління соціального захисту населення Прилуцької міської ради, ЄДРПОУ 03196222, місцезнаходження: 17500, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Київська, буд. 281.
Відповідач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 .
Суддя Наталія ФЕТІСОВА
Суд | Прилуцький міськрайонний суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2024 |
Оприлюднено | 02.12.2024 |
Номер документу | 123334269 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про відшкодування шкоди, з них |
Цивільне
Прилуцький міськрайонний суд Чернігівської області
ФЕТІСОВА Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні