ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Львів
27 листопада 2024 рокусправа № 380/15803/24
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кондратюк Ю.С., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Приватного підприємства «ЛЕОДІМ» до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
У С Т А Н О В И В:
Приватне підприємство «ЛЕОДІМ» (далі позивач, ПП «ЛЕОДІМ») звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС у Львівській області (далі - відповідач-1, ГУ ДПС у Львівській області), Державної податкової служби України (далі - відповідач-2, ДПС України), в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати Рішення Головного управління ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.01.2024 № 10443621/34167342, зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №128 від 01.12.2023 складену ПП «ЛЕОДІМ»;
- визнати протиправним та скасувати Рішення Головного управління ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.01.2024 № 10443622/34167342, зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №129 від 01.12.2023 складену ПП «ЛЕОДІМ»;
- визнати протиправним та скасувати Рішення Головного управління ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.01.2024 № 10443624/34167342, зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №186 від 31.12.2023 складену ПП «ЛЕОДІМ».
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що комісією відповідача-1, яка приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН або реєстр) рішеннями від 25.01.2024 № 10443621/34167342; від 25.01.2024 № 10443622/34167342; від 25.01.2024 № 10443624/34167342 відмовлено в реєстрації податкових накладних №128 від 01.12.2023; №129 від 01.12.2023; №186 від 31.12.2023. Позивач вказане рішення вважає протиправним та не погоджується з ним, адже вказує, що ним були надані контролюючому органу усі документи, необхідні для реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, та просить суд позов задовольнити.
Ухвалою від 25.07.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами.
09.08.2024 відповідач-1 подав до суду відзив на позовну заяву, відповідно до якого вважає позовні вимоги необґрунтованими та просить у задоволенні позовних вимог відмовити.
Зазначає, що жодного документа, який би засвідчив настання 01.12.2023 та 31.12.2023 події, яка обумовила складення податкових накладних № 129 від 01.12.2023, № 128 від 01.12.2023 та № 186 від 31.12.2023 позивачем до контролюючого органу не надано, що унеможливило прийняття останнім рішення про реєстрацію в ЄРПН податкових накладних.
У даному випадку, усі документи надані позивачем до комісії регіонального рівня, не створюють жодних підстав для реєстрації податкових накладних від 01.12.2023 № 129, від 01.12.2023 № 128 та від 31.12.2023 № 186 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Таким чином, у справі, що розглядається підтверджено наявними в матеріалах доказами, що спірні податкові накладні сформовані позивачем за господарськими операціями, які не відповідають документам, які направлялися контролюючому органу.
З вищезазначеного вбачається, що позивачем до контролюючому органу не було подано належні та достатні копії первинних документів, для реєстрації спірних податкових накладних.
Акцентує увагу, що позивач до суду надав більш повний пакет первинних документів, які не подавалися до ГУ ДПС у Львівській області, а отже якщо позивач їх подав до суду, то був обізнаний, які первинні документи необхідно подати до податкового органу у разі зупинення реєстрації податкової накладної у ЄРПН для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Враховуючи вищевикладене, вважає, що оскаржувані рішення є правомірними, прийнятими відповідно до чинного законодавства України, з дотриманням чіткого переліку дій щодо реєстрації/відмови у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.
Ухвалою від 14.08.2024 у задоволенні клопотання представника відповідача про розгляд справи в порядку загального позовного провадження відмовлено.
Ухвалою від 20.08.2024 у задоволенні клопотання представника відповідача про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін відмовлено.
Ухвалою від 21.10.2024 розгляд справи за позовом Приватного підприємства «ЛЕОДІМ» до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії вирішено здійснювати за правилами спрощеного провадження у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
У судовому засіданні представник позивача позов підтримав, просив позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.
У судовому засіданні представник відповідача проти позову заперечив, просив у задоволенні позову відмовити повністю.
Ухвалою без виходу до нарадчої кімнати від 22.11.2024 суд ухвалив продовжити розгляд справи за наявними матеріалами в письмовому провадженні.
Суд, з`ясувавши обставини, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив такі фактичні обставини та відповідні їм правовідносини.
Позивач зареєстрований як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та перебуває на податковому обліку у відповідача-1.
Видами діяльності товариства є: КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарнотехнічним обладнанням; КВЕД 43.21 Електромонтажні роботи; КВЕД 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи, КВЕД 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у., КВЕД 41.10 Організація будівництва будівель; КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель; КВЕД 43.91 Покрівельні роботи; КВЕД 42.99 Будівництво інших споруд, н.в.і.у., КВЕД 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування.
Між ПП «ЛЕОДІМ» (Субпідрядник) та Львівським комунальним підприємством «РЕМБУД» (далі ЛКП «РЕМБУД») (Генпідрядник) укладено Договір № 47/23 від 21.06.2023 (далі Договір № 47/23).
Відповідно до п. 1.1. Договору № 47/23 «Субпідрядник» у порядку та на умовах визначених цим Договором зобов?язується на власний ризик своїми та залученими (У разі залучення субпідридних організацій) силами і засобами Субпідрядника виконати комплекс робіт, відповідно до проектної документації та умов Договору виконання робіт з реконструкції та передати завершені роботи з реконструкції «Об?єкта» «Генпідрядинку».
Пунктом 1.2 Договору № 47/23 визначено, що «Об?єкт»: «Реконструкція будівлі «Казарма (баня, котельня) під казарма (їдальня. котельня) у військовому містечку № НОМЕР_1 Військової частини НОМЕР_2 НГУ, за адресою Львівська область, Львівський район, с. Раковець, вул. Центральна, 117а».
Згідно з п. 3.1. Договору № 47/23 загальна вартість робіт узгоджується зведеним кошторисним розрахунком і договірною ціною, яка є твердою і складає 16 424 554,80 грн. (шістнадцять мільйонів чотириста двадцять чотири тисячі п?ятсот п?ятдесят чотири гравень 80 копійок), в т.ч. ПДВ 20% 2 737 425,80 грн (два мільйони сімсот тридцять сім тисяч чотириста двадцять п?ять гривень 80 копійок) на підставі розрахунків вартості робіт: договірної ціни та локальних кошторисів, які є невід`ємними частинами цього Договору.
Відповідно до п. 4.1. Договору № 47/23 оплата виконаних робіт з реконструкції Об?єкту проводиться «Генпідрядником» в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок «Субпідрядника».
Згідно з п. 4.2. Договору № 47/23 розрахунки за виконані роботи проводяться в межах договірної ціни на підставі "Актів прийняття викопаних підрядних робіт" за формою КБ-2в та «Довідки про вартість виконаних робіт» за формою КБ-3. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються «Субпідрядником» та передаються «Генпідряднику».
01.12.2023 між ЛКП "РЕМБУД" (Генпідрядник) та ПП «ЛЕОДІМ» (Субпідрядник) підписано Акт виконаних робіт №1 по Договору №47/23 від 21.06.2023 на суму 7 023 429,60 грн. (в т.ч. ПДВ).
01.12.2023 позивач, на виконання вимог п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, сформував податкову накладну №128, яку подав на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно з отриманою квитанцією від 03.01.2024 зазначена податкова накладна збережена, але її реєстрацію зупинено відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України з підстави: «Обсяг постачання товару/послуги 41.00, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій». Одночасно позивачеві запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунку коригування в реєстрі.
12.01.2024 позивач надав пояснення щодо зупиненої податкової накладної із долученням необхідних документів.
Надіслання вказаних документів податковому органу відповідачем-1 не заперечується.
За наслідками розгляду повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної/розрахунків коригування, реєстрацію якої зупинено, щодо податкової накладної №128 від 01.12.2023, відповідачем-1 прийнято рішення від 25.01.2024 № 10443621/34167342 про відмову у реєстрації податкової накладної №128 від 01.12.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підставою відмови у реєстрації податкової накладної №128 від 01.12.2023 вказано, у зв`язку з: ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
01.12.2023 між ЛКП "РЕМБУД" (Генпідрядник) та ПП «ЛЕОДІМ» (Субпідрядник) підписано Акт виконаних робіт №2 по Договору №47/23 від 21.06.2023 на суму 1 516 363,20 грн. (в т.ч. ПДВ).
01.12.2023 позивач, на виконання вимог п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, сформував податкову накладну №129, яку подав на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно з отриманою квитанцією від 03.01.2024 зазначена податкова накладна збережена, але її реєстрацію зупинено відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України з підстави: «Обсяг постачання товару/послуги 41.00, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій». Одночасно позивачеві запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунку коригування в реєстрі.
12.01.2024 позивач надав пояснення щодо зупиненої податкової накладної із долученням необхідних документів.
Надіслання вказаних документів податковому органу відповідачем-1 не заперечується.
За наслідками розгляду повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної/розрахунків коригування, реєстрацію якої зупинено, щодо податкової накладної №129 від 01.12.2023, відповідачем-1 прийнято рішення від 25.01.2024 № 10443622/34167342 про відмову у реєстрації податкової накладної №129 від 01.12.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підставою відмови у реєстрації податкової накладної №129 від 01.12.2023 вказано, у зв`язку з: ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
Між ПП «ЛЕОДІМ» (Субпідрядник) та Львівським комунальним підприємством «РЕМБУД» (далі ЛКП «РЕМБУД») (Генпідрядник) укладено Договір №01082022-1 від 01.08.2022 (далі Договір №01082022-1).
Відповідно до п. 1.1. Договору №01082022-1 субпідрядник у порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов?язується на власний ризик своїми та залученими (У разі залучення субпідрядних організацій) силами і засобами із використанням матеріалів Субпідрядника виконати заходи з усунення аварій в житловому фонді, які виникли унаслідок бойових дій, спричинених військовою агресією російської федерації проти України, шляхом проведення робіт з поточного ремонту в житловому будинку за адресою: вул. Свято-Покровська, 73 Б/2. в смт Гостомель, Бучанського району Київської області, згідно коду ДК 021:2015:454500006, в обумовлений цим Договором термін, а Генпідрядник зобов?язується прийняти визначені роботи та сплатити вартість виконаних робіт.
Згідно з п. 2.1. Договору №01082022-1 загальна вартість робіт узгоджується зведеним кошторисним розрахунком і договірною ціною, яка є твердою і складає 6 233 220,00 грн. (Шість мільйонів двісті тридцять три тисячі двісті двадцять гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% 1 038 870,00 (Один мільйон тридцять вісім тисяч вісімсот сімдесят гривень 00 коп.), та підлягає зміні виключно за погодженням Сторін.
Відповідно до п. 3.2. Договору №01082022-1 Генпідрядник перераховує Субпідряднику кошти за фактично виконані роботи на підставі актів виконаних робіт за типовою формою КБ-2 та КБ-3 підписані уповноваженими представниками обох Сторін. При зменшенні об?ємів робіт, які узгодженні сторонами, оплата фактично виконаних робіт проводиться згідно актів виконаних робіт.
Згідно з п. 3.3 Договору №01082022-1 оплата робіт здійснюється Генпідрядником шляхом перерахування на поточний рахунок Субпідрядника платежу після підписання акту приймання виконаних робіт уповноваженими представниками обох Сторін протягом 15 банківських днів. Не підписані Генпідрядником акти приймання виконаних робіт до оплати не приймаються крім випадку передбачених даним договором.
31.12.2023 між ЛКП «РЕМБУД» та ПП «ЛЕОДІМ» підписано Акт заліку взаємних вимог за Договором №01082022 від 01.08.2022 на суму 152 029,76 грн (в.т.ч. ПДВ).
31.12.2023 позивач, на виконання вимог п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, сформував податкову накладну №186, яку подав на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно з отриманою квитанцією від 03.01.2024 зазначена податкова накладна збережена, але її реєстрацію зупинено відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України з підстави: «Обсяг постачання товару/послуги 41.00, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій». Одночасно позивачеві запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунку коригування в реєстрі.
12.01.2024 позивач надав пояснення щодо зупиненої податкової накладної із долученням необхідних документів.
Надіслання вказаних документів податковому органу відповідачем-1 не заперечується.
За наслідками розгляду повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної/розрахунків коригування, реєстрацію якої зупинено, щодо податкової накладної №186 від 31.12.2023, відповідачем-1 прийнято рішення від 25.01.2024 № 10443621/34167342 про відмову у реєстрації податкової накладної №186 від 31.12.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підставою відмови у реєстрації податкової накладної №186 від 31.12.2023 вказано, у зв`язку з: ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
Не погоджуючись з наведеним позивач звернувся до суду з цим позовом.
Змістом спірних правовідносин є правомірність рішення податкових органів з питань відмови у реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних.
До вказаних правовідносин суд застосовує такі положення законодавства та робить висновки по суті спору.
Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України (далі ПК України).
Відповідно до п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Згідно з п. 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених п. 192.1 ст. 192 та п. 201.10 ст. 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до п. 201.1 ст. 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 ст. 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Згідно з п. 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Пунктом 201.16 ст. 201 ПК України передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12. 2019 № 1165, який набрав чинності з 01.02.2020 (далі - Порядок № 1165).
Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у п. 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Згідно з пунктами 7, 10, 11 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12.12.2019 № 520.
Як встановлено судом, реєстрацію податкових накладних № 129 від 01.12.2023, № 128 від 01.12.2023 та № 186 від 31.12.2023 зупинено з тих підстав, що обсяг постачання товару/послуги 41.00, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Критерії ризиковості здійснення операцій визначено у додатку 3 до Порядку №1165.
Відповідно до п. 1 додатку 3 до Порядку №1165 обсяг постачання товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовним кодом такого товару, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі за відсутності такого товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовного коду товару у врахованій таблиці даних платника податку.
Суд зауважує, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить підтвердити платнику податків у своїх поясненнях.
Надіслана позивачу квитанція про зупинення реєстрації податкових накладних № 129 від 01.12.2023, № 128 від 01.12.2023 та № 186 від 31.12.2023 містить вимогу щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній/розрахунку коригування для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.2019 (далі - Порядок №520) визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пунктів 2-4 Порядку №520 рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, приймають комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі територіальних органів ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку на додану вартість (далі - платник податку) засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронні довірчі послуги».
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №520 передбачено, що платник податку, який склав податкову накладну/розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації таких податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може подати такі документи:
договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;
інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.
У разі, коли у квитанції до податкової накладної / розрахунку коригування зазначено код товару/послуги згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності / умовним кодом товару / Державним класифікатором продукції та послуг, операція за яким стала підставою для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів виключно до такої операції.
Згідно з пунктами 6, 7 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства (п. 10 Порядку № 520).
Пунктом 12 Порядку №520 визначено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Враховуючи вищенаведене, рішення Комісії Державної податкової служби України повинне містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної з вичерпного переліку, визначеного Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН.
Верховний Суд за результатами аналізу наведених норм у постанові від 18.11.2021 у справі № 380/3498/20 дійшов висновку, що чинними нормативно-правовими актами визначено вичерпний перелік обставин, які можуть слугувати підставою для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.
При цьому, як підтверджується змістом пункту 5 Порядку №520, передбачений цим пунктом перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, не є вичерпним. В залежності від виду господарської операції, за наслідками якої подається податкова декларація для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також відповідних договірних зобов`язань між суб`єктами господарювання, обсяг документів може бути відмінним.
З аналізу наведених норм також слідує, що наявність повноважень на здійснення моніторингу податкових накладних/ розрахунків коригування в Реєстрі, зупинення їх реєстрації та прийняття подальшого рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних - це одна з обставин, які входять до предмета доказування у справах цієї категорії, але не єдина. Надання податковому органу відповідних повноважень - це лише передумова подальшої реалізації його управлінських функцій, результатом реалізації чого є прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних/ розрахунку коригування.
Здійснюючи моніторинг, контролюючий орган виявляє ризик порушення норм податкового законодавства, який проявляється у ймовірності складання та надання податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі з порушенням ПК Українита неможливості здійснення операцій з постачання товарів/послуг, дані про які зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування та/або ймовірності уникнення платником податку виконання свого податкового обов`язку.
Таким чином, законодавцем визначено два етапи реєстрації податкової накладної: зупинення реєстрації податкової накладної, який є проміжним перед прийняттями рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної, та етап прийняття рішення податковим органом. Рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної приймається за результатами оцінки наданих платником податку документів.
Суд зауважує, що первинним об`єктом судового дослідження у цій справі є обставини, за яких відповідачем вчинено дії щодо зупинення реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Реєстрі та прийнято рішення про відмову у їх реєстрації. Підставою для таких дій мають бути: чіткі критерії оцінки ступеня ризиків відповідних господарських операцій; конкретний перелік документів, встановлений податковим законодавством, який підлягав наданню контролюючому органу для дослідження при прийнятті ним оспорюваних рішень.
Так, зі змісту квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної слідує, що контролюючим органом сформовано висновки, що податкові накладні № 129 від 01.12.2023, № 128 від 01.12.2023 та № 186 від 31.12.2023 відповідають пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Підставою для прийняття оскаржуваного рішення про відмову в реєстрації податкової накладної слугувало ненадання платником податків первинних документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у поданих на реєстрацію податкових накладних.
Судом встановлено та не заперечується відповідачами, що ПП «ЛЕОДІМ» скористалось правом надати до контролюючого органу за основним місцем обліку пояснення та копії документів стосовно податкових накладних, реєстрацію яких було зупинено (повідомлення № 1 від 12.01.2024) з Поясненнями № 1 (а.с. 88 зворот) та копіями документів: 1. Пояснення; 2. Договір від 24.07.2023 № 55/23; 3. Договір субпідряду від 01.08.2022 № 01082022; 4. Договір субпідряду від 19.10.2022 № 19102022; 5. Договір підряду від 15.12.2023 № 98/23; 6. Додаток № 1 до договір підряду від 15.12.2023 № 98/23; 7. Договір від 21.06.2023 № 47/23; 8. Податкова накладна від 01.12.2023 № 128; 9. Податкова накладна від 01.12.2023 № 129; 10. Податкова накладна від 21.12.2023 № 183; 11. Податкова накладна від 31.12.2023 № 186; 12. Податкова накладна від 19.12.2023 № 181; 13. Податкова накладна від 26.12.2023 № 184; 14. Податкова накладна від 26.12.2023 № 185.
Рішеннями від 18.01.2024 №10396547/34167342, від 18.01.2024 №10396544/34167342; від 18.01.2024 № 10396542/34167342 контролюючий орган повідомив про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів / послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів.
Позивачем подано Пояснення №2 від 22.01.2024 (а.с. 119), до яких долучено такі документи: 1. Пояснення; 2. Договір від 24.07.2023 № 55/23; 3. Договір субпідряду від 19.10.2022 № 19102022; 4. Договір підряду від 15.12.2023 № 98/23; 5. Додаток № 1 до договір підряду від 15.12.2023 № 98/23; 6. Договір від 21.06.2023 № 47/23; 7. Податкова накладна від 01.12.2023 № 128; 8. Податкова накладна від 01.12.2023 № 129; 9. Податкова накладна від 21.12.2023 № 183; 10. Податкова накладна від 31.12.2023 № 186; 11. Податкова накладна від 26.12.2023 № 185; 12. Квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної від 21.12.2023 № 183; 13. Квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної від 31.12.2023 № 186; 14. Квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної від 01.12.2023 № 128; 15. Квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної від 19.12.2023 № 181; 16. Квитанція про прийняття до розгляду Повідомлення від 12.01.2024 № 1про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/ розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено; 17. Квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної від 26.12.2023 № 185; 18. Квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної від 26.12.2023 № 184; 19. Квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної від 19.12.2023 № 181; 20. Квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної від 01.12.2023 № 129; 21. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; 22. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/д (Форма № КБ-3) до договору субпідряду від 19.10.2022 № 19102022; 23. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 21.12.2023 (Форма № КБ-3) до договору субпідряду від 24.07.2023 № 55/23; 24. Акт приймання виконання будівельних робіт від 21.12.2023 № 4 (Форма № КБ-2в) до договору субпідряду від 24.07.2023 № 55/23; 25. Акт надання послуг від 21.12.2023 № 1157 до договору субпідряду від 24.07.2023 № 55/23; 26. Банківська виписка по рахунку за 26.12.2023 (копія додається); 27. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 26.12.2023 (Форма № КБ-3); 28. Акт приймання виконання будівельних робіт від 26.12.2023 б/н (Форма № КБ-2в); 29. Акт надання послуг від 26.12.2023 № 1172 до договору від 21.06.2023 №47/23.
Всі надані позивачем до повідомлень про надання пояснень документи були винесені на розгляд комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації.
Слід зазначити, що судом при дослідженні правомірності оскаржуваних рішень про відмову в реєстрації податкової накладної підлягають врахуванню лише документи, що подавались платником податків безпосередньо суб`єкту владних повноважень, який приймав відповідні рішення.
У зв`язку із необхідністю надання додаткових пояснень та/або документів для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платнику запропоновано надати додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній
Суд звертає увагу, що як при поданні Пояснень № 1 від 12.01.2024, так і при поданні Пояснень №2 від 22.01.2024 позивачем не долучено первинних документів, на підставі яких сформовано податкові накладні № 129 від 01.12.2023, № 128 від 01.12.2023 та № 186 від 31.12.2023, а саме: Акта виконаних робіт № 1 по Договору №47/23 від 01.12.2023 на суму 7 023 429,60 грн (в т.ч. ПДВ); Акта виконаних робіт № 2 по Договору №47/23 від 01.12.2023 на суму 1 516 363,20 грн (в т.ч. ПДВ); Акта заліку взаємних вимог по Договору №01082022-1 від 31.12.2023 на суму 152 029,76 грн (в.т.ч. ПДВ).
У цьому контексті суд погоджується з твердженнями відповідача, що позивачем не подано документів, які б засвідчили настання 01.12.2023 та 31.12.2023 подій, що обумовили складення податкових накладних від 01.12.2023 № 129, від 01.12.2023 № 128 та від 31.12.2023 № 186.
Також суд критично ставиться до покликань позивача, що в оскаржених рішеннях Головного управління ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не зазначено Акт виконаних робіт та Акт заліку взаємних вимог, як документи яких не було надано на розгляд комісії з огляду на таке.
Позивач як активний учасник господарської діяльності на певному сегменті ринку обізнаний із тонкощами роботи на цьому ринку, а відтак має розуміння сутності та особливостей певних операцій, має усвідомлення не лише щодо базових документів, які супроводжують певні операції, а й щодо інших документів, які зазвичай супроводжують такого роду операції. Тому саме позивач має можливість визначити конкретний перелік документів, який наявний у нього та супроводжує певні операції з тим, щоб подати ці документи для реєстрації податкових накладних.
Суд зауважує, що долучений до матеріалів адміністративної справи перелік документів є більш розширений, ніж той, що надавався на розгляд Комісії, не всі долучені до справи документи були предметом дослідження Комісією.
Крім того, в квитанціях чітко визначено критерій, передбачений п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, достатній для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, за яким здійснено моніторинг податкових накладних № 129 від 01.12.2023, № 128 від 01.12.2023 та № 186 від 31.12.2023 та зупинено їх реєстрацію.
Матеріали справи не містять належних і достатніх доказів на спростування висновків контролюючого органу. Натомість, відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, наведено відповідні мотиви прийняття спірного рішення про відмову у реєстрації податкових накладних Комісією на підставі наданого позивачем переліку документів, а тому підтверджено правомірність рішень податкового органу.
При цьому, суд зауважує, що зазначена у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної інформація щодо відповідності господарської операції п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій надавала позивачу можливість надати контролюючому органу всі документи, які позивач мав у своєму розпорядженні та які підтверджують, як інформацію, зазначену у відповідній податковій накладній, так і інформацію, яка вимагалася згідно з рішенням про зупинення реєстрації такої податкової накладної, в межах 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної, як це передбачено Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних /розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Таким чином, оскільки комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (регіонального рівня) діяла на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних є правомірними, а позовні вимоги про їх скасування є безпідставними, необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Відповідно до ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Суд дійшов висновку, що поведінка відповідачів у спірних правовідносинах відповідає визначеним ч. 2 ст. 2 КАС України критеріям, тому у задоволенні позову потрібно відмовити.
Зважаючи на висновок суду про відмову в задоволенні позову, а також ураховуючи положення ст. 139 КАС України, судові витрати понесені позивачем стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись ст.ст. 2, 8-10, 14, 72-79, 90, 139, 241-246, 293, 295 КАС України, суд, -
У Х В А Л И В:
1. У задоволенні адміністративного позову Приватного підприємства «ЛЕОДІМ» до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії - відмовити.
2. Судові витрати розподілу не підлягають.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відповідно до ст. 295 КАС України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Інформація про учасників справи:
Позивач: Приватне підприємство «ЛЕОДІМ» (79053, вул. Тролейбусна, буд. 6, кв. 2, м. Львів; ЄДРПОУ 34167342).
Відповідач-1: Головне управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, буд. 35, м. Львів, 79003, код ЄДРПОУ 43968090).
Відповідач-2: Державна податкова служба України (пл. Львівська, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393).
Повне рішення суду складено 27.11.2024.
СуддяКондратюк Юлія Степанівна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2024 |
Оприлюднено | 29.11.2024 |
Номер документу | 123340402 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кондратюк Юлія Степанівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кондратюк Юлія Степанівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кондратюк Юлія Степанівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кондратюк Юлія Степанівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кондратюк Юлія Степанівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні