МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26 листопада 2024 р. № 400/8715/24 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Брагар В. С.у порядку письмового провадження розглянувши адміністративну справу
за позовомПриватного підприємства "Грейн - Юг", вул. 8 Березня, 14А/1,м. Миколаїв,54029,
до відповідачаДержавної податкової служби України, пл. Львівська, 8,м. Київ,04053, Головного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Героїв Рятувальників, 6,м. Миколаїв,54005,
провизнання протиправним та скасування рішення від 12.09.2024 №11761779/32765082 та зобов`язання вчинити певні дії,
Приватне підприємство "Грейн - Юг" звернулось до адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області, Державної податкової служби України із вимогами визнати протиправними та скасувати рішення від 12.09.2024 №11761779/32765082 та зобов`язання вчинити певні дії.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що рішенням Комісії Головного управління ДПС у Миколаївській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12.09.2024 року №11761779/32765082 відмовлено у реєстрації податкової накладної від 18.07.2022 №135. Позивач не погоджується із вказаним рішенням з тих підстав, що після зупинення реєстрації ПН до контролюючого органу направлено електронне повідомлення з поясненнями та первинними документами, які підтверджують факт здійснення господарських операцій, та є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію ПН. Крім того, органом ДПС не дотримано принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації ПН, що призвело до необізнаності платника податків щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу.
Ухвалою суду від 19.09.2024 позовну заву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та її розгляд призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у ній матеріалами відповідно до статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).
Відповідачі - ГУ ДПС у Миколаївській області та ДПС України надали до суду відзив на позов, заперечують проти задоволення позову. Свою позицію відповідачі обґрунтовують тим, що порядок реєстрації податкових накладних врегульовано нормами Податкового кодексу України, Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних (постанова КМ України від 29.12.2010 №1246), Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (постанова КМ України від 11.12.2019 №1165) та Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (наказ Мінфін України від 12.12.2019 №520). Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній /розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.
ДПС України відзив на позовну заяву не надало.
З`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дослідивши матеріали, що містяться у справі, суд
ВСТАНОВИВ:
ПП «Грейн - Юг» є виробником товарної сільськогосподарської продукції і здійснює
діяльність на орендованих землях. Площа орендованих земельних ділянок 2022рік -2097,3514 га., що підтверджується звітом про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2022 року, також станом на 2022 рік подано декларацію платника єдиного податку 4 групи, згідно з яким посівні площі також складають 2097,3514 га.
Між ПП «ГРЕЙН-ЮГ» код ЄДРПОУ 32765082 та Товариством з обмеженою відповідальністю «Фірма Ерідон» код ЄДРПОУ 43106699 було укладено договір поставки №WVF3DAR-24/1 від 30.06.2024 року на поставку пшениці в кількості 300 (триста) тон. Базова ціна Товару з ПДВ за цим Договором складає 8634,35 (вісім тисяч шістсот тридцять чотири гривні 35 копійок) за одну метричну тону. ПП «ГРЕЙН-ЮГ» здійснило поставку пшениці 4-го класу врожаю 2024р. в кількості 176,38 тон, була складена видаткова накладна №100 від 18.07.2024 року на загальну суму 1 557 691,96 грн., в т.ч. ПДВ 191 295,50 грн. Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма Ерідон» надало ПП «ГРЕЙН-ЮГ» довіреність № 809 від 11.07.2024р. Відповідно до п.5 Договору поставки, покупець сплачує 86% від вартості поставленого товару протягом 15 днів від дати отримання товару, а решту вартості 14% -покупець сплачує протягом 5 банківських днів від дати реєстрації продавцем податкових накладних.
ТОВ «Фірма Ерідон» було сплачено за товар грошові кошти у сумі 2 463 582,63грн, що підтверджується платіжною інструкцією від 25.07.2024р. № 567.
По даті першої події - даті відвантаження товарів, згідно із п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України була складена податкова накладна №135 від 18.07.2024 року на загальну суму 1 557 691,96 грн., в тому числі ПДВ 191 295,50 грн.
Таким чином, відповідно до норм п.201.10. ст.201 ПКУ у ПП «Грейн-Юг» виникло податкове зобов`язання з ПДВ, на що було створено та подано на реєстрацію податкову накладну №135 від 18.07.2024 року на загальну суму 1 557 691,96 грн., в тому числі ПДВ 191 295,50 грн.
Реєстрація в Єдиному реєстрі податкової накладної № 135 від 18.07.2024 року на суму 1 557 691,96 (Один мільйон п`ятсот п`ятдесят сім тисяч шістсот дев`яносто одна гривня 96-коп.) була зупинена після подання її на реєстрацію 26.07.2024 року, про що підприємство отримало відповідну квитанцію.
У квитанції до податкової накладної причиною зупинення реєстрації зазначене таке: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішенняпро реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстріподаткових накладних, а саме: договори, документи щодо постачання/придбаннятоварів тощо (тобто, перелічені усі документи, зазначені у п.5 Порядку № 520).
10.09.2024 року ПП «ГРЕЙН-ЮГ» подано «Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено», до яких додало додаткові окремі пояснення (із зазначенням першої події) та документи, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН шляхом надсилання засобами електронного зв`язку через Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів», а саме: Пояснення; Довідка про наявність земель; Декларація єдиного податку; Відомість земельних ділянок єдиного податку; Розрахунок частки єдиного податку; 20-ОПП; Довідка єдиного податку; Оборотно сальдова відомість № 271; 29-СГ за 2023р.; 4-СГ за 2024р.; Баланс за 2023р.; 37-СГ за грудень 2023р.; 2-Ферм за 2023р.; Штатний розпис за 01.04.2024р.; Посвідчення праці з пестицидами за 2023р.; Основні засоби рах.№10; Договір ТОВ «ЕРІДОН» №243/23/454 від 25.04.2023р.; Договір ТОВ «УКРАВІТ САЙЯНС ПАРК» від 20.03.2023р.; Договір ТОВ «Кворум-Нафта» від 14.02.2022р.№МО175; Договір ТОВ « Техноторг-Дон» №НК-19/263 від 13.12.2019; Договір ТОВ « АГРІІ Україна» від 22.08.2022р; Договір оренди КАМАЗ від 01.07.2021р.; Договір оренди DAF від 23.09.2022р.; Договір оренди VOLVO від 30.11.2023р.; Договір оренди DAF від 04.02.2023р.; Наказ на призначення директора; Паспорт директора; Статут від 06.02.2023р.; Ліцензія для зберігання ПММ від 22.06.2022р.; 37-СГ за липень 2024р; Платіжна інструкція; Рахунок на оплату; Видаткова накладна; Податкова накладна; Додаток №2; Товарно-транспортні накладні; Договір купівлі продажу ТОВ « Ерідон» від 03.06.2024р; Первинні документи ТОВ «Кворум-Нафта»; Первинні документи ТОВ « Техноторг-Дон»; Первинні документи ТОВ «УКРАВІТ САЙЯНС ПАРК».
12.09.2024 року відповідач (комісія регіонального рівня) прийняв рішення № 11761779/32765082 про відмову у реєстрації податкової накладної від 18.07.2024 року № 135 на загальну суму 1 557 691,96 грн, у т. ч. ПДВ 191 295,5 грн.. В рішенні зазначено про відмову у реєстрації в ЄРПН податкової накладної у зв`язку з «наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства».
Підставою для відмови в реєстрації було зазначено - «надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства». У графі додаткова інформація було вказано «по платнику 26.07.2024 року прийнято рішення про відповідність платника податку на додану вартість критерім ризиковості платника податку відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості платника, Постанова КМУ від 11.12.2019 №1165».
Не погоджуючись із рішенням Комісії ГУ ДПС у Миколаївській області, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №135 від 18.07.2024 в ЄРПН, позивач звернувся до суду із цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відповідно до ст.201.16 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених КМУ.
Так, Постановою КМУ від 11 грудня 2019 року №1165 було затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, п.1 якого передбачено, що цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації (п.10 Порядку).
Крім того, вказаним Порядком затверджено Критерії ризиковості здійснення операції, одним з яких передбачено наступний критерій (1): «Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС».
Також, наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 року №520 було затверджено "Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в ЄРПН", п.1-5 якого передбачено, що цей Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі-Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених КМУ.
Прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь ДПС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством (п.5).
Крім того, пунктом 11 вказаного порядку передбачено підстави прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної. Так, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
З матеріалів справи вбачається, що підставою для зупинення реєстрації спірної ПН стало те, що обсяг постачання товару/послуг, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Критерії ризиковості здійснення операцій оформлені у вигляді Додатку №3 до Порядку № 1165.
Пункт 1 додатку 3 до Порядку № 1165 відносить до ознак ризиковості здійснення операцій наступне:обсяг постачання товару/послуги, зазначений уподатковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладноїна збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі.
Суд зауважує, що зупинення реєстрації ПН/РК за пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом.
Таким чином, у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.
Натомість, надіслана позивачу квитанція містять вимоги щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
Отже, квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної не відповідає вимогам, що встановлені до них пунктом 11 Порядку №1165 в частині необхідності зазначення критерію (їв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.
Разом з тим, у вказаній квитанції податковим органом запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії контролюючого органу повинні містити, як чітку підставу для зупинення реєстрації ПН/РК, так і чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
Суд вважає за необхідне зазначити, що недотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкової накладної призвело до необізнаності платника податків щодо конкретного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу, внаслідок чого позивач не зміг належним чином виконати свої обов`язки щодо реєстрації податкової накладної.
Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
Суд звертає увагу на той факт, що недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної прямо вказує на те, що рішення, яке прийнято на наступному етапі, тобто рішення комісії про відмову у реєстрації податкової накладної, теж не є законним.
На підставі вищевикладеного, з метою належного захисту прав позивача, суд вважає за необхідне зобов`язати ДПС України здійснити реєстрацію податкової накладної Приватного підприємства "Грейн - Юг" №135 від 18.07.2024 р..
Оцінюючи докази у справі в їх сукупності, суд дійшов висновку, що відповідач не спростував належними та допустимими доказами наведені позивачем доводи, а тому позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Згідно з ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст.ст.77, 90, 134, 139, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
1. Позов Приватного підприємства "Грейн - Юг" (вул. 8-го Березня, 14-А/1, м. Миколаїв, 54029, ідентифікаційний код 32765082) до Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, ідентифікаційний код 44104027), Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053, ідентифікаційний код 43005393) - задовольнити.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Миколаївській області від 12.09.2024 №11761779/32765082 про вiдмову Приватному підприємстві "Грейн - Юг" в реєстрацiї податкової накладної №135 вiд 18.07.2024 року.
3. Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053, ідентифікаційний код 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкову накладну №135 вiд 18.07.2024 року, виписану Приватним підприємством "Грейн - Юг" (вул. 8-го Березня, 14-А/1, м. Миколаїв, 54029, ідентифікаційний код 32765082), датою її подання.
4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053, ідентифікаційний код 43005393) на користь Приватного підприємства "Грейн - Юг" (вул. 8-го Березня, 14-А/1, м. Миколаїв, 54029, ідентифікаційний код 32765082) судовий збір у сумі 1514,00 грн.
5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, ідентифікаційний код 44104027) на користь Приватного підприємства "Грейн - Юг" (вул. 8-го Березня, 14-А/1, м. Миколаїв, 54029, ідентифікаційний код 32765082) судовий збір у сумі 1514,00 грн.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду першої інстанції подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або справу було розглянуто в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається учасниками справи відповідно до статті 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя В. С. Брагар
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.11.2024 |
Оприлюднено | 29.11.2024 |
Номер документу | 123340608 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Брагар В. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні