Постанова
від 27.11.2024 по справі 405/6739/24
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

27 листопада 2024 року м. Дніпросправа № 405/6739/24Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Кругового О.О. (доповідач),

суддів: Баранник Н.П., Шлай А.В.,

за участю секретаря судового засідання Темченко Є.П.

за участю:

представника відповідача: Вишневського А.А.,

відповідача: ОСОБА_1

представника позивача: Житняк Д.Ю.,

перекладача: Наджафлі Кубара

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції в місті Дніпрі апеляційну скаргу ОСОБА_1

на рішення Ленінського районного суду м. Кіровограда від 14.10.2024, (суддя суду першої інстанції ОСОБА_2 ), прийняте у відкритому судовому засіданні в м. Кропивницькому, в адміністративній справі №405/6739/24 за позовом Центрально-південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби до ОСОБА_1 про продовження строку затримання на шість місяців з метою забезпечення примусового видворення за межі України,

УСТАНОВИВ:

02.10.2024 Центрально-південне міжрегіональне управління Державної міграційної служби звернулось до суду з адміністративним позовом про продовження строку затримання ОСОБА_1 на шість місяців з метою забезпечення примусового видворення за межі України.

Адміністративний позов обґрунтований тим, що ЦПМУ ДМС провело всі необхідні дії щодо ідентифікації відповідача, однак не отримало свідоцтва на повернення останнього до країни громадянської належності, що створює умови, за яких неможливо ідентифікувати відповідача, забезпечити його примусове видворення. Зазначені обставини є достатньою підставою для продовження строку затримання відповідача у ДУ «Миколаївський ПТПІ».

Ленінський районний суд м. Кіровограда рішенням від 14.10.2024 задовольнив позовні вимоги Центрально-південне міжрегіональне управління Державної міграційної служби. Продовжив строк затримання громадянина Азербайджанської Республіки ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , в Державній установі «Миколаївський пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні ДМС України», з метою забезпечення примусового видворення за межі України, терміном на три місяці.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій посилаючись на порушення судом вимог норм матеріального та процесуального права просить рішення суду скасувати та прийняти нову постанову про відмову в позові.

Апеляційна скарга обґрунтована тим, що особа відповідача ідентифікована позивачем. На думку відповідача позивачем не зазначено належних та допустимих підстав для продовження строку тримання відповідача в пункті тимчасового тримання іноземців.

Від позивача на адресу суду надійшов відзив на апеляційну скаргу, в якому посилаючись на необґрунтованість доводів скарги просить рішення суду залишити без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.

Дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, відзиву на апеляційну скаргу, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваного судового рішення норм матеріального та процесуального права, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на таке.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що рішенням Ленінського районного суду м. Кіровограда від 08 січня 2024 року (справа № 405/86/24) позов Центрально-південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби до ОСОБА_1 про затримання особи з поміщенням до пункту тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають на території України - задоволено.

Затримано громадянина Азербайджанської Республіки ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_2 , з поміщенням до пункту тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають на території України, Державної міграційної служби України, строком на шість місяців. Рішення суду звернуто до негайного виконання.

Зазначеним рішенням також встановлено, що ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , є громадянином Азербайджанської республіки. За час свого перебування на території України відповідач із заявою про продовження строку перебування до ДМС України не звертався, клопотання щодо набуття/прийняття громадянства України, оформлення дозволу на імміграцію в Україну, документування посвідкою на постійне проживання в Україні не заявляв.

Вироком Жовтневого районного суду міста Запоріжжя від 12.11.2019 року відповідача визнано винним у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 187 КК України та призначено покарання у вигляді 5 років позбавлення волі. Відповідач раніше судимий: 24.11.2010 Заводським районним судом м. Запоріжжя за ч.1 ст 186, ч.2 ст.30, ст.70, ст.75 КК України до 5 років позбавлення волі, з іспитовим строком на 3 роки; 13.02.2014 Комунарським районним судом м. Запоріжжя за ч.1 ст. 121, ч.1 ст. 126, ч.1 ст. 70, ч. 1 ст. 71 КК України до 5 років 2 місяців позбавлення волі. Звільнений 26.01.2018 року по відбуттю строку покарання.

Як вбачається з відповіді начальника ДУ «Кропивницька ВК (№6)» ОСОБА_3 від 08.11.2023 року, паспорт або інші офіційні документи, якими підтверджується громадянство ОСОБА_1 в особовій справі відсутні. Разом з цим, засудженим ОСОБА_1 направлялись запити до Консульського відділу Азербайджанської Республіки в Україні з проханням підтвердження громадянства. На теперішній час відповіді посольсьва Азербайджанської Республіки в Україні не надходили.

05.01.2024 року ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , звільнено по відбуттю строку покарання, що підтверджено довідкою про звільнення серії Кір № 01985, виданої ДУ «Кропивницька ВК (№6)».

05.01.2024 року відповідача, за перевищення встановленого строку проживання більше ніж як на 30 днів, притягнуто до адміністративної відповідальності згідно з ч.1 ст. 203 КУпАП (протокол МКВ № 001476 від 05.01.2024 року) та відповідно до винесеної постанови серії ПН МКВ № 001476, визнано винним у вчиненні правопорушення, предбаченого ч.1 ст. 203 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 3400 грн.

Крім того, за рішенням Фортечного відділу у м. Кропивницькому ЦПМУ ДМС від 05.01.2024 року № 1 вирішено примусово видворити за межі країни громадянина Азербайджанської Республіки ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженця міста Баку Азербайджанської Республіки.

Постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 05 березня 2024 року, рішення Ленінського районного суду м. Кіровограда від 08 січня 2024 року в справі № 405/86/24 за позовом Центрально-південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби до ОСОБА_1 про затримання особи з поміщенням до пункту тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають на території України, - залишено без змін.

Судом також встановлено та підтверджується матеріалами справи, що 05.01.2024 року відповідач ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , громадянство Азербайджан, був затриманий та згідно акту приймання-передавання іноземця або особи без громадянства від 05.01.2024 року переданий до Державної установи «Миколаївський пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні ДМС України», який розташований за адресою: вул. Європейська, 1, с. Мартенівське, Вознесенський р-н, Миколаївська обл., де утримується на даний час, що, крім того, підтверджено також відповідачем під час судового розгляду справи.

Відповідно до рішення Ленінського районного суду м. Кіровограда від 08.01.2024 відповідач затриманий та утримувався в ДУ "Миколаївський ПТПІ" до 08.07.2024.

Рішенням Ленінського районного суду м. Кіровограда від 05.07.2024 продовжено затримання та утримання відповідача в ДУ "Миколаївський ПТПІ" до 05.10.2024.

Звертаючись до суду з зазначеним позовом про продовження строку затримання відповідача в пункті тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають на території України Державної міграційної служби України на шість місців, позивач ЦПМУ ДМС, як на підстави позовних вимог зазначив, що строк затримання відповідача в ДУ "Миколаївський ПТПІ" закінчується 05.10.2024 року, неможливо забезпечити примусове видворення відповідача, та згідно з положеннями абзацу 2 частини 4 статті 30 Закону №3773-VI, відповідач має продовжувати перебувати в пункті тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні.

Судом також встановлено, що листом Центрально-південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби від 08.01.2024 року № 3501.6.1-200/35.1-24 повідомлено Повноважного Посла Азербайджанської Республіки в Україні, що 05.01.2024 Фортечним відділом у місті Кропивницькому Центрально-південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби здійснено адміністративне затримання громадянина Азербайджанської Республіки ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 для вжиття заходів відповідно до Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» строком на три доби.

Також, відносно зазначеного іноземця Ленінським районним судом м, Кіровограда 08.01.2024 року прийнято рішення по справі № 405/86/24 про затримання вказаного іноземця, з поміщенням в ДУ «Миколаївський пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають на території України ДМС України» строком на шість місяців. На даний час громадянин Азербайджанської Республіки ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 поміщений та перебуває в ДУ «Миколаївський пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають на території України ДМС України».

Відповідно до службової записки № 3501.3/4731-24 від 18.03.2024 року Управління з питань паспортизації, реєстрації та еміграції ЦПМУ ДМС на запит Управління міграційного контролю, протидії нелегальної міграції та реадмісії від 14.03.2024 року, повідомило, що за наявними та архівними обліками ЦПМУ ДМС ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженець м. Баку Республіки Азербайджан, клопотання щодо набуття/прийняття громадянства України не порушував, паспортом громадянина України документований не був.

При цьому, як вбачається з листа Центрально-південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби до Повноважного Посла Азербайджанської Республіки в Україні від 26.03.2024 року № 3501.6.1-3048/35.1-24 згідно з даними з особової справи ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 та був документований паспортним документом № НОМЕР_1 , виданим компетентними органами Азербайджанської Республіки (паспортний документ відсутній). Будь-які інші документи у зазначеного іноземця відсутні. Враховуючи вищевикладене, Управління просило доручити провести перевірку зазначеної особи щодо належності/неналежності до громадянства Азербайджанської Республіки та оформити свідоцтво на повернення до Азербайджанської Республіки, без сплати консульського збору та в додаток до зазначеного листа направлено опитувальний лист, автобіографію та довідку про неналежність ОСОБА_1 до громадянства України, з перекладом на азербайджанську мову.

В свою чергу, Посольство Азербайджанської Республіки в Україні повідомило листом від 11.04.2024 року № 4/КYY/151/24, за змістом якого через відсутність необхідних документів для Державної міграційної служби Азербайджанської Республіки питання встановлення належності/неналежності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , до громадянства Азербайджанської Республіки, - не є можливим.

Враховуючи зазначене, позивач Центрально-південне міжрегіональне управління Державної міграційної служби звернувся до ДУ «Миколаївський ПТПІ» з листом № 3501.6.1/6630-24 від 15.04.2024 року в якому повідомив, що Центрально-південним міжрегіональним управлінням Державної міграційної служби вживаються заходи щодо примусового видворення за межі України відносно громадянина Азербайджанської Республіки ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 та в ході співпраці з посольством Азербайджанської Республіки виникла необхідність щодо здійснення повторного опитування відповідача щодо можливості надання копії паспорта або іншого документа, що посвідчує особу відповідача, або копію свідоцтва про народження відповідача, або копії документів, що посвідчують особу батьків відповідача.

Відповідно до акту опитування іноземця або особи без громадянства, якого розміщено в ПТПІ від 17.04.2024 року ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 ; місце народження: м. Баку Азербайджан; громадянство: Азербайджан; освіта: середня, закінчив 9 класів школи в Азербайджані; адреса останнього місця проживання: м. Запоріжжя; мови якими володіє: російська та азербайджанська; стан здоров`я: задовільний; які є в наявності документи: документи на даний час відсутні; сімейний стан: цивільна дружина; чи перебував раніше в Україні, чи затримувався правоохоронними органами: раніше судимий; чи є родичі, знайомі в Україні: цивільна дружина, двоюрідний брат; коли залишив країну проживання, у яких країнах перебував до прибуття в Україну: в 2008 році, в інших країнах не перебував; за яким маршрутом рухався, які міста, населенні пункти України проїжджав, де проживав, хто здійснював перевезення: літаком Баку Донецьк; чи має бажання повернутися на батьківщину: має бажання. Крім того зазначено, що на даний час копію паспорта, свідоцтва про народження та документів, що посвідчують особу, - не має. Зв`язків з рідними не має.

Листом від 23.04.2024 року № 4/КYY/167/24 Посольство Азербайджанської Республіки в Україні повідомило ДМС України про готовність оформлення для відповідача ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , громадянина Азербайджанської Республіки свідоцтва на повернення до країни походження Азербайджанської Республіки, в зв`язку з чим ЦПМУ ДМС повідомив ДУ «Миколаївський ПТПІ» про готовність посольства Азербайджанської Республіки документувати громадянина Азербайджанської Республіки ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , свідоцтвом на повернення до країни походження - Азербайджанської Республіки, термін дії якого один місяць від дати оформлення, без оплати консульського збору та повідомило, що для отримання свідоцтва необхідно направити до консульського відділу Посольства представника Державної міграційної служби України чи відповідного уповноваженого державного органу України, надавши кольорові фотографії громадянина Гаджиєва Фаріда розміром 3х4 у кількості 2-х шт., в зв`язку з чим ЦПМУ ДМС повідомив ДУ "Миколаївський ПТПІ" про готовність Посольство Азербайджанської Республіки документувати громадянина Азербайджанської Республіки ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , свідоцтвом на повернення до країни походження, термін дії якого один місяць від дати оформлення, без оплати консульського збору, на підставі чого, та для забезпечення виконання рішення Фортечного відділу у м. Кропивницькому ЦПМУ ДМС від 05.01.2024 року про примусове видворення за межі України зазначеного іноземця, просив опитати відповідача щодо його згоди на виїзд до країни походження та можливості придбання квитка на літак маршрутом «Кишинів - Баку» за власний рахунок або за рахунок приймаючої сторони, що підтверджується листом від 26.04.2024 року № 3501.6.1/7553-24.

Листом від 31.07.2024 № 3501.6.1/13789-24 ЦПМУ ДМС звернулось до ДУ «Миколаївський ПТПІ» щодо опитування відповідача про згоду на виїзд до країни походження. Листом від 06.08.2024 № 4877.5/976-24 ДУ «Миколаївський ПТПІ» направила акт опитування від 06.08.2024, згідно із яким відповідач має бажання повернутись на батьківщину, однак придбати квиток за власний рахунок або рахунок родичів можливості не має.

Вирішуючи спір між сторонами та продовжуючи строк перебування відповідача у пункті тимчасового перебування суд першої інстанції виходив з того, що строк затримання відповідача громадянина Азербайджанської Республіки ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , закінчується 05 жовтня 2024 року, та поряд з цим, на теперішній час у відповідача відсутній паспортний документ, який дозволяє йому залишити межі України, крім того, на теперішній час ЦПМУ ДМС не отримано і свідоцтво на повернення відповідача до країни громадянської належності, про готовність оформлення якого повідомлено Посольством Азербайджанської Республіки в Україні, термін дії якого становить один місяць, суд вважає достатніми підстави для продовження строку затримання відповідача з метою забезпечення примусового видворення за межі території України на три місяці.

Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції з огляду на наступне.

За приписами частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 1 ст. 29 Конституції України ніхто не може бути заарештований або триматися під вартою інакше як за вмотивованим рішенням суду і тільки на підставах та в порядку, встановлених законом.

Частиною другою статті 2 КАС України визначено, що в справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Правовий статус іноземців та осіб без громадянства, які перебувають в Україні, порядок їх в`їзду в Україну та виїзду з України встановлює Закон України від 22 вересня 2011 року № 3773-VI «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» (далі - Закон № 3773-VI).

Відповідно до ч. 4 ст. 30 Закону № 3773-VI, визначено, що іноземці та особи без громадянства, які не мають законних підстав для перебування на території України, затримані в установленому порядку та підлягають примусовому видворенню за межі України, у тому числі прийняті відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію, розміщуються в пунктах тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, протягом строку, необхідного для їх ідентифікації та забезпечення примусового видворення (реадмісії) за межі України, але не більше як на 18 місяців.

Особливості провадження у справах за адміністративними позовами з приводу затримання та видворення іноземців та осіб без громадянства визначені статтею 289 КАС України.

Згідно із частиною першою статті 289 КАС України за наявності обґрунтованих підстав вважати, що іноземець або особа без громадянства, стосовно якої подано адміністративний позов про примусове видворення, ухилятиметься від виконання рішення про її примусове видворення, перешкоджатиме проведенню процедури видворення чи реадмісії відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію або якщо існує ризик її втечі, а так само у разі відсутності в іноземця або особи без громадянства, яка вчинила порушення законодавства України з прикордонних питань або про правовий статус іноземців, документа, що дає право на виїзд з України, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері міграції, його територіальним органом чи підрозділом, органом охорони державного кордону або Служби безпеки України подається до місцевого загального суду як адміністративного суду за місцезнаходженням цих органів (підрозділів) або за місцезнаходженням пункту тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, позовна заява про застосування судом до іноземця або особи без громадянства одного з таких заходів:

1) затримання іноземця або особи без громадянства з метою ідентифікації та (або) забезпечення видворення за межі території України;

2) затримання іноземця або особи без громадянства з метою забезпечення її передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію;

3) взяття іноземця або особи без громадянства на поруки підприємства, установи чи організації;

4) зобов`язання іноземця або особи без громадянства внести заставу.

За приписами частин одинадцятої та дванадцятої статті 289 КАС України, строк затримання іноземців та осіб без громадянства в пунктах тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, становить шість місяців. За наявності умов, за яких неможливо ідентифікувати іноземця або особу без громадянства, забезпечити примусове видворення чи реадмісію особи у зазначений строк або прийняти рішення за заявою про визнання її біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту в Україні, або особою без громадянства цей строк може бути продовжений, але не більш як на вісімнадцять місяців.

Про продовження строку затримання не пізніш як за п`ять днів до його закінчення орган (підрозділ), за клопотанням якого затримано іноземця або особу без громадянства, кожні шість місяців подає відповідний адміністративний позов. У такому позові зазначаються дії або заходи, що вживалися органом (підрозділом) для ідентифікації іноземця або особи без громадянства, забезпечення виконання рішення про примусове видворення (реадмісію) або для розгляду заяви про визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту в Україні.

Відповідно до частини тринадцятої статті 289 КАС України умовами, за яких неможливо ідентифікувати іноземця чи особу без громадянства, забезпечити примусове видворення чи реадмісію особи, є:

1) відсутність співпраці з боку іноземця або особи без громадянства під час процедури його ідентифікації;

2) неодержання інформації з країни громадянської належності іноземця або країни походження особи без громадянства чи документів, необхідних для ідентифікації особи.

Як вже зазначалось, листом Центрально-південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби від 08.01.2024 року № 3501.6.1-200/35.1-24 повідомлено Повноважного Посла Азербайджанської Республіки в Україні, що 05.01.2024 Фортечним відділом у місті Кропивницькому Центрально-південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби здійснено адміністративне затримання громадянина Азербайджанської Республіки ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 для вжиття заходів відповідно до Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» строком на три доби.

Також, відносно зазначеного іноземця Ленінським районним судом м, Кіровограда 08.01.2024 року прийнято рішення по справі № 405/86/24 про затримання вказаного іноземця, з поміщенням в ДУ «Миколаївський пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають на території України ДМС України» строком на шість місяців. На даний час громадянин Азербайджанської Республіки ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 поміщений та перебуває в ДУ «Миколаївський пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають на території України ДМС України».

Відповідно до службової записки № 3501.3/4731-24 від 18.03.2024 року Управління з питань паспортизації, реєстрації та еміграції ЦПМУ ДМС на запит Управління міграційного контролю, протидії нелегальної міграції та реадмісії від 14.03.2024 року, повідомило, що за наявними та архівними обліками ЦПМУ ДМС ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженець м. Баку Республіки Азербайджан, клопотання щодо набуття/прийняття громадянства України не порушував, паспортом громадянина України документований не був.

Як видно з листа Центрально-південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби до Повноважного Посла Азербайджанської Республіки в Україні від 26.03.2024 року № 3501.6.1-3048/35.1-24 згідно з даними з особової справи ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 та був документований паспортним документом № НОМЕР_1 , виданим компетентними органами Азербайджанської Республіки (паспортний документ відсутній). Будь-які інші документи у зазначеного іноземця відсутні. Враховуючи вищевикладене, Управління просило доручити провести перевірку зазначеної особи щодо належності/неналежності до громадянства Азербайджанської Республіки та оформити свідоцтво на повернення до Азербайджанської Республіки, без сплати консульського збору та в додаток до зазначеного листа направлено опитувальний лист, автобіографію та довідку про неналежність ОСОБА_1 до громадянства України, з перекладом на азербайджанську мову.

Водночас, Посольство Азербайджанської Республіки в Україні повідомило листом від 11.04.2024 року № 4/КYY/151/24, за змістом якого через відсутність необхідних документів для Державної міграційної служби Азербайджанської Республіки питання встановлення належності/неналежності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , до громадянства Азербайджанської Республіки, - не є можливим.

Таким чином, станом на час розгляду справи позивачем не отримано від країни походження інформації з країни громадянської належності іноземця або країни походження особи без громадянства чи документів, необхідних для ідентифікації особи. На теперішній час у відповідача відсутній паспортний документ, який дозволяє йому залишити межі України, крім того, ЦПМУ ДМС не отримано і свідоцтво на повернення відповідача до країни громадянської належності, про готовність оформлення якого повідомлено Посольством Посольство Азербайджанської Республіки в Україні, термін дії якого становить один місяць.

За таких обставин колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про наявність підстав для продовження строку тримання відповідача в пункті тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства для забезпеченнявидворення останнього за межі України.

З огляду на вищенаведене, колегія суддів приходить до висновку, що рішення суду першої інстанції є законним та обґрунтованим, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду, а тому підстави для зміни чи скасування рішення суду відсутні.

Керуючись ст. 243, 308, 311, 315, 316, 321, 325 КАС України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення.

Рішення Ленінського районного суду м. Кіровограда від 14.10.2024 в адміністративній справі №405/6739/24 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з моменту прийняття та оскарженню в касаційному порядку не підлягає.

Головуючий - суддяО.О. Круговий

суддяН.П. Баранник

суддяА.В. Шлай

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.11.2024
Оприлюднено29.11.2024
Номер документу123343049
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, з них примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України, їхнього затримання

Судовий реєстр по справі —405/6739/24

Постанова від 27.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 19.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 19.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 19.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 13.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 25.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Рішення від 14.10.2024

Адміністративне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Волоткевич А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні