Постанова
від 04.07.2024 по справі 569/26408/21
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 569/26408/21

04 липня 2024 року

м.Рівне

Рівненський міський суд Рівненської області у складі: головуючого судді Даш`ян К.Е., з участю секретаря судового засідання Шкіндер І.М. прокурора Музичук Т. розглядаючи в судовому засіданні в приміщенні Рівненського міського суду Рівненської області матеріал, про притягнення до адміністративної відповідальності: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрованого та проживаючого АДРЕСА_1 ,

за вчинення адміністративного правопорушення передбаченого ч. 1ст.172-6 КУпАП, -

встановила:

24.12.2021 року складено протокол за № 512 з якого вбачається, що ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді директора Комунального підприємства (далі-КГ) «Інтелектуальні транспортні системи - Рівне» Рівненської міської ради, будучи відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», посадовою особою юридичної особи публічного права, суб?єктом на якого поширюється дія цього Закону, порушив встановлені вимоги абзацу 1 частини 2 статті 45 Закону України «Про запобігання корупції», а саме несвоєчасно без поважних причин подав декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями, чим вчинив правопорушення, пов?язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст. 172-6 КУпАП.

Згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, КП «Інтелектуальні транспортні системи - Рівне» (ЄДРПОУ 13977216) є комунальним підприємством, засновником є орган місцевого самоврядування - Рівненська міська рада.

У відповідності до Статуту, затвердженого рішенням Рівненської міської ради від 25.04.2019 N? 5896, КП «Інтелектуальні транспортні системи - Рівне» є правонаступником усіх прав та обов?язків Комунального малого підприємства «Автокомфорт», яке було зареєстроване розпорядженням міського голови від

10.04.2003 N? 896-Р (пункт 12). Засновником і власником підприємства є територіальна громада міста рівного в особі рівненської міської ради (далі-Власник)

(пункт 1.3). Органом управління (далі-Уповноважений орган) є Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради, яке здійснює функції управління відповідно до Статуту та рішень Власника (пункт 1.4).

Статтями 81, 169 Цивільного кодексу України визначено, що юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого публірно пра. (роторіальні прорили мо, сть, ста розна н підтримоби навчальні заклади тощо) у випадках та в порядку, встановлених Конституцією

Частиною 3 статті 65 господарського кодексу України визначено, що керівник підприємства відповідно до статуту є посадовою особою цього підприємства.

22.01.2019 Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради уклало контракт з ОСОБА_1 , який призначається на посаду керівника КМП "Автокомфорт".

У відповідності до рішення Рівненської міської ради від 25.04.2019 N? 5896, Комунальне мале підприємство «Автокомфорт» (ЄДРПОУ 13977216) перейменоване на Комунальне підприємство «Інтелектуальні транспортні системи - Рівне».

У відповідності до розпорядження міського голови Рівненської міської ради від 08.06.2021 N? 217-ос, ОСОБА_1 звільнено з посади директора П «Інтелектуальні транспортні системи - Рівне».

Статтею 1 Закону України «Про запобігання корупції» встановлено, що суб?єкти декларування - це особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пункті 4 частини 1 статті 3 Закону, які зобов?язані подавати декларацію відповідно до цього Закону.

У відповідності до абзацу 1 частини 2 статті 45 Закону України «Про запобігання корупції», особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2 частини 1 статті 3 цього Закону, які припиняють діяльність, пов?язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями.

Відповідно до статті 251 Цивільного кодексу України:

??Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має

неминуче настати;

??Строк та термін можуть бути визначені актами цивільного законодавства, правочином або рішенням суду. Згідно підпункту 2 пункту 5 розділу ІІ рішення НАЗК "Про функціонування

Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування" від 10.06.2016 N? 3, яке зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за N? 959/29089, суб?єкти декларування подають декларацію перед звільненням, відповідно до абзацу 1 частини 2 статті 45

Закону, не пізніше двадцяти робочих днів з дня припинення діяльності, пов?язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування. Така декларація охоплює період, який не був охоплений деклараціями, раніше поданими суб?єктом декларування, та містить інформацію станом на останній день такого періоду.

Останнім днем такого періоду є день припинення діяльності, пов?язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування.

Таким чином, у ОСОБА_1 виник обов?язок подати в НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями, а саме з 01.01.2021 по 08.06.2021, в термін, який визначається подією "припинення діяльності", до 00:00 год. 08.07.2021.

Згідно з відомостями Реєстру НАЗК на веб-сайті «nazk.gov.ua», ОСОБА_1 подав декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями, а саме з 01.01.2018 по 19.01.2018, типу "перед звільненням", о 19:59 год 11.07.2021 вимогами ст.45 Закону України «Про запобігання корупції», ОСОБА_1 ознайомлений під підпис 22.01.2019.

Матеріалами проведеної перевірки (поясненнями ОСОБА_1 , інформацією НАЗК щодо роботи системи "Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування", відомостями Департаменту цивільного захисту та охорони здоров?я населення, відомостями АЦСК) встановлено, що ОСОБА_1 подав декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями, типу "перед звільненням", несвоєчасно без поважних причин.

Згідно з приміткою до статті 172-6 КУпАП, суб?єктами правопорушень у цій статті є особи, які, відповідно до ч.1 та ч.2 ст.45 Закону України "Про запобігання корупції", зобов?язані подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Таким чином, директор КП "Інтелектуальні транспортні системи - Рівне"

ОСОБА_1 , являючись суб?єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, пов?язані з корупцією, будучи ознайомленим з вимогами Закону

України «про запобігання корупції», в порушення вимог абзацу 1 частини 2 статті

45 Закону України «Про запобігання корупції», несвоєчасно без поважних причин подав декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов?язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст. 172-6 КУпАП.

Місцем вчинення правопорушення є місце роботи ОСОБА_1 (як суб?єкта декларування) - КП " Інтелектуальні транспортні системи - Рівне ", за адресою: вул. Відінська, 39, м. Рівне.

Час вчинення адміністративного правопорушення, пов?язаного з корупцією, є 19:59 год. 11.07.2021, коли ОСОБА_1 несвоєчасно без поважних причин подав до НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями.

Факт правопорушення підтверджується

В судове засідання ОСОБА_1 не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином.

Прокурор в судовому засіданні просила закрити провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 172-6 КУпАП- закрити на підставі п. 7 ч. 1ст. 247 КУпАП.

Заслухавши в судовому протокол,дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1ст. 172-6 КУпАП.

Вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 172-6 КУпАПпідтверджується зібраними та дослідженими судом доказами, зокрема, протоколом про вчинення адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП №512, яким встановлено факт вчинення порушення ОСОБА_1 вимогЗакону України «Про запобігання корупції», відповідно вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 172-6 КУпАП, та іншими матеріалами справи в їх сукупності.

Такі дії ОСОБА_1 суд розцінює як несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що передбачено ч. 1ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції», а отже, згідно ізЗаконом України «Про запобігання корупції», мають всі ознаки правопорушення, пов`язаного з корупцією.

Викладене вище свідчить про наявність в діях ОСОБА_1 ознак правопорушення, пов`язаного з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-6 КУпАП.

Відповідно дост. 38 КУпАПадміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, може бути накладено протягом шести місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Постановою суду від 24 травня 2022 року було зупинений строк розгляду адміністративної справи про адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч. 1ст.172-6КУпАП відносно ОСОБА_1 до явки в судове засідання останнього.

Днем виявлення вчиненого правопорушення є дата його складання, тобто 24 грудня 2021 року, тому на час розгляду протоколу про адміністративне правопорушення пройшли строки передбаченіст. 38 КУпАПдля накладення адміністративного стягнення.

З урахуванням викладеного, вважаю за необхідне визнати винним ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ч. 1ст. 172-6 КУпАПта закрити провадження у справі у зв`язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбаченихст. 38 КУпАП.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.1,3,45 Закону України «Про запобігання корупції», ст. ст.172-6,245,246,247,248,249,251,252,280,283-285 КУпАП, суддя -

постановила:

Визнати ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 172-6 КУпАП.

Провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 172-6 КУпАП- закрити на підставі п. 7 ч. 1ст. 247 КУпАП.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя Рівненського міського суду К.Е.Даш`ян

СудРівненський міський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення04.07.2024
Оприлюднено29.11.2024
Номер документу123346921
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог фінансового контролю

Судовий реєстр по справі —569/26408/21

Постанова від 04.07.2024

Адмінправопорушення

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Постанова від 24.05.2022

Адмінправопорушення

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні