Рішення
від 28.11.2024 по справі 380/19849/24
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 листопада 2024 рокусправа № 380/19849/24Львівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Гулкевич І.З. розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом приватного підприємства Леорант до Головного управління Державної податкової служби України у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,-

встановив:

Приватне підприємство Леорант звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із вищевказаним адміністративним позовом, в якому просить:

-визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 04.07.2024 № 11359509/44481620 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 31.01.2024

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 2 від 31.01.2024 надіслану приватним підприємством Леорант датою її фактичного надсилання (подання на реєстрацію);

-визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 04.07.2024 року № 11359511/44481620 про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 29.03.2024;

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 6 від 29.03.2024 надіслану приватним підприємством Леорант датою її фактичного надсилання (подання на реєстрацію);

-визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 04.07.2024 року № 11359510/44481620 про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 30.04.2024;

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 8 від 30.04.2024 надіслану приватним підприємством Леорант датою її фактичного надсилання (подання на реєстрацію).

Позовні вимоги мотивовані тим, що ПП Леорант подано на реєстрацію податкові накладні №2 від 31.01.2024, №6 від 29.03.2024, №8 від 30.04.2024, проте, їх реєстрацію було зупинено з підстав відповідності пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та документи, достатні для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних. Позивач вказав, що надав податковому органу усі необхідні пояснення та документи, які підтверджують реальність здійснення господарської операції по вказаних податкових накладних. Проте, податковий орган не врахував надані позивачем пояснення та документи і прийняв оскаржувані рішення про відмову в реєстрації спірних податкових накладних в ЄРПН. Вважає, що такі рішення контролюючого органу є протиправними та такими, що підлягають скасуванню. Просить задовольнити позов у повному обсязі.

Ухвалою суду від 30.09.2024 відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

Відповідач-1 позов не визнав, долучив до матеріалів справи відзив на позовну заяву в якому зазначив, що оскаржувані рішення прийнято правомірно, оскільки надані платником податку документи не є достатніми для прийняття відповідних рішень про реєстрацію. Вказує, що оскаржуваними рішеннями комісії про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових, відмовлено у реєстрації спірних податкових накладних з підстав надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме : первинних документів щодо постачання/придбання/виробництва/транспортування товарів/послуг, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Зазначає, що суд позбавлений процесуальної можливості перебирати на себе повноваження щодо оцінки повноти надання документів та прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної, які належать виключно до компетенції податкового органу. Просить суд відмовити в задоволенні позову.

Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Приватне підприємство Леорант зареєстроване як юридична особа, код ЄДРПОУ 44481620. Позивач перебуває на податковому обліку у Головному управлінні ДПС у Львівській області.

У приватній власності ПП Леорант перебуває: - земельна ділянка площею 0,5425 га за адресою: Львівська обл., м. Львів, вулиця Кам`янецька, 3, кадастровий номер якої 4610136800:01:010:0047, що підтверджується витягом з реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 293634303 від 04.01.2022 року, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 318952946101; будівля, загальною площею 4528,1 кв.м, за адресою: Львівська обл., м. Львів, вулиця Кам`янецька, 3, що підтверджується з реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 293632782 від 04.01.2022 року реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 160040346101.

17.06.2024 до Головне управління ДПС у Львівській області подано Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність за формою №20-ОПП на вищевказані об`єкти нерухомого майна, а саме: земельну ділянку площею 0,5425 га, кадастровий номер якої 4610136800:01:010:0047 та будівлю, загальною площею 4528.1 кв.м., які розташовані за адресою: Львівська обл., м. Львів, вулиця Кам`янецька, 3.

Основним видом діяльності ПП Леорант є надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (код КВЕД 68.20). Також здійснює інші види діяльності : 41.10 Організація будівництва будівель 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель 68.32 Управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту 81.10 Комплексне обслуговування об`єктів.

01 червня 2022 року між Приватним підприємством Леорант (Орендодавець) та Приватним Підприємством Науково-виробниче Приватне Підприємство Спаринг-Віст Центр (Орендар) укладено договір оренди №ЛЕО 01/06/ 2022.

Відповідно до п.1.1 Договору оренди Орендодавець передає, а Орендар приймає у строкове платне користування: приміщення площею 403,2 кв.м., та які розташовані у будівлі за адресою: м.Львів, вул. Кам`янецька,3 (надалі Об`єкт оренди)

На виконання договору оренди між Приватним підприємством Леорант та Приватним Підприємством Науково-виробниче Приватне Підприємство Спаринг-Віст Центр укладено акт приймання-передачі від 01.06.2022, за яким Орендодавець передав, а Орендар прийняв у строкове платне користування вказані приміщення.

01.10.2022 укладено додаткову угоду № 1 до договору оренди №ЛЕО 01/06/ 2022 від 01.06.2022. Додатковою угодою № 1 до договору оренди №ЛЕО 01/06/ 2022 від 01.06.2022 внесено зміни до п.п 1.1. та п.2.2 Договору, а саме в частині збільшення передачі приміщень в оренду.

Відтак, за Договором оренди №ЛЕО 01/06/2022 від 01.06.2022 Орендодавець передає, а Орендар приймає у строкове платне користування: всі приміщення першого поверху площею 708,5 кв. м, всі приміщення другого поверху площею 685,8 кв.м., всі приміщення підвального приміщення площею 732,2 кв.м, загальною площею приміщення 2 126,6 кв.м. будівлі, яка розташована за адресою: м. Львів, вул. Кам`янецька,3 (надалі Об`єкт оренди), а загальна сума щомісячної орендної плати становить 850 640,00 грн, про що складено акт-приймання передачі від 01.10.2024.

01 серпня 2023 року укладено додаткову угоду № 2 до договору оренди №ЛЕО 01/06/2022 від 01.06.2022. Додатковою угодою № 2 до договору оренди №ЛЕО 01/06/ 2022 від 01.06.2022 року внесено зміни до п.п 1.1. та п.2.2 Договору, а саме в частині збільшення передачі приміщень в оренду.

Відтак, за Договором оренди № №ЛЕО 01/06/2022 від 01.06.2022 Орендодавець передає, а Орендар приймає у строкове платне користування: - всі приміщення першого поверху площею 708,5 кв. м, всі приміщення другого поверху площею 685,8 кв.м., всі приміщення підвального приміщення площею 732,2 кв.м, що становлять загальну площу 2 126,6 кв.м. у будівлі, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 ; - всі приміщення третього поверху площею 802,2 кв.м. у будівлі, яка розташована за адресою: м. Львів, вул. Кам`янецька,3 (надаліОб`єкт оренди). Загальна сума щомісячної орендної плати становить 1 011 080 грн (один мільйон одинадцять тисяч вісімдесят гривень 00 коп) в т.ч. ПДВ, із них: 850 640,00 грн (вісімсот п`ятдесят тисяч шістсот сорок гривень 00 коп) в т.ч. ПДВ за користування всіма приміщеннями першого поверху, всіма приміщеннями другого поверху, всіма приміщеннями підвального приміщення загальною площею 2 126,6 кв.м. будівлі, яка розташована за адресою: м. Львів, вул. Кам`янецька,3; 160 440 грн. 00 коп. (сто шістдесят тисяч чотириста гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ за користування всіма приміщеннями третього поверху площею 802,2 кв.м. будівлі, яка розташована за адресою: м. Львів, вул. Кам`янецька,3.

01 листопада 2023 року укладено додаткову угоду № 3 до договору оренди №ЛЕО 01/06/2022 від 01.06.2022. Додатковою угодою № 3 до договору оренди №ЛЕО 01/06/ 2022 від 01.06.2022 внесено зміни до п.п 1.1. та п.2.2 Договору, а саме в частині збільшення передачі приміщень в оренду.

Відтак, за Договором оренди № №ЛЕО 01/06/2022 від 01.06.2022 Орендодавець передає, а Орендар приймає у строкове платне користування: - всі приміщення першого поверху площею 708,5 кв. м, всі приміщення другого поверху площею 685,8 кв.м., всі приміщення підвального приміщення площею 732,2 кв.м, що становлять загальну площу 2 126,6 кв.м. у будівлі, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 ; - всі приміщення третього поверху площею 802,2 кв.м. у будівлі, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 ; - всі приміщення четвертого поверху площею 798,6 кв.м. всі приміщення п`ятого поверху площею 800,7 кв.м , що становлять загальну площу 1599,3 кв.м. у будівлі, яка розташована за адресою: м.Львів, вул. Кам`янецька,3.

Загальна сума щомісячної орендної плати становить 1 330 940 грн (один мільйон триста тридцять тисяч дев`ятсот сорок гривень 00 коп) в т.ч.ПДВ, із них: - 850 640,00 грн (вісімсот п`ятдесят тисяч шістсот сорок гривень 00 коп) в т.ч.ПДВ за користування всіма приміщеннями першого поверху, всіма приміщеннями другого поверху, всіма приміщеннями підвального приміщення площею 2 126,6 кв.м. у будівлі, яка розташована за адресою: м. Львів, вул. Кам`янецька,3; - 160 440 грн. 00 коп. (сто шістдесят тисяч чотириста гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ за користування всіма приміщеннями третього поверху площею 802,2 кв.м. у будівлі, яка розташована за адресою: м. Львів, вул. Кам`янецька,3; - 319 860 грн. 00 коп. (триста дев`ятнадцять тисяч вісімсот шістдесят гривень 00 коп.) в т.ч .ПДВ за користування всіма приміщеннями четвертого поверху площею, всіма приміщеннями п`ятого поверху площею 1599,3 кв.м. у будівлі, яка розташована за адресою: м.Львів, вул. Кам`янецька,3.

01.01.2024 укладено додаткову угоду № 4 до договору оренди №ЛЕО 01/06/ 2022 від 01.06.2022. Додатковою угодою № 4 до договору оренди №ЛЕО 01/06/ 2022 від 01.06.2022 внесено зміни до п.2.2 Договору, а саме в частині коригування орендної плати.

Відповідно до п.2.2. Договору загальна сума щомісячної орендної плати становить 905 620 грн (дев`ятсот п`ять тисяч шістсот двадцять гривень) в т.ч.ПДВ, із них: - 425 320,00 грн (чотириста двадцять п`ять тисяч триста двадцять гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ за користування всіма приміщеннями першого поверху, всіма приміщеннями другого поверху, всіма приміщеннями підвального приміщення площею 2 126,6 кв.м. у будівлі, яка розташована за адресою: м. Львів, вул. Кам`янецька,3; - 160 440 грн. 00 коп. (сто шістдесят тисяч чотириста гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ за користування всіма приміщеннями третього поверху площею 802,2 кв.м. у будівлі, яка розташована за адресою: м. Львів, вул. Кам`янецька,3; - 319 860 грн. 00 коп. (триста дев`ятнадцять тисяч вісімсот шістдесят гривень 00 коп.) в т.ч .ПДВ за користування всіма приміщеннями четвертого поверху площею, всіма приміщеннями п`ятого поверху площею 1599,3 кв.м. у будівлі, яка розташована за адресою: м.Львів, вул. Кам`янецька,3.

Відповідно до п.2.1 договору №ЛЕО 01/06/2022 від 01.06.2022 Орендар зобов`язаний здійснювати оплату за користування Об`єктом оренди в розмірах і в терміни визначені цим Договором.

Відповідно до 2.5. Договору Орендар сплачує щомісячну плату за користування Об`єктом оренди шляхом безготівкового переказу на банківський рахунок Орендодавця, який зазначений у цьому Договорі.

За період користування з 01.012024 по 31.01.2024 приміщеннями площею 4 528,1 у будівлі, яка розташована за адресою: м. Львів, вул. Кам`янецька,3, Приватне підприємство Науково-виробниче Приватне Підприємство Спаринг-Віст Центр оплатило ПП Леорант місячну оренду у сумі 905 620,00 грн., що підтверджується платіжними дорученнями № №473 від 01.02.2024, №694 від 14.02.2024, №967 від 01.03.2024, №1031 від 06.03.2024, 1320 від 25.03.2024.

Відповідно до акту надання послуг № 2 від 31 січня 2024 ПП Леорант надало Приватному підприємству Науково-виробниче Приватне Підприємство Спаринг-Віст Центр послуги із оренди приміщень площею 4 528,1 у будівлі, яка розташована за адресою: м. Львів, вул. Кам`янецька,3 на загальну суму 905 620,00 грн.

За правилами першої події, ПП Леорант складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкову накладну №2 від 31.01.2024 на суму 905 620,00 грн. в т.ч. ПДВ 150 936,67 грн.

За результатами обробки податкової накладної №2 від 31.01.2024, з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДПС України позивачем отримано квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Реєстрі, в якій вказано результат обробки: ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА.

Підставою зупинення реєстрації податкових накладних вказано, що обсяг постачання товару/послуги 68.20, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За період користування з 01.03.2024 по 29.03.2024 приміщеннями площею 4 528,1 у будівлі, яка розташована за адресою: м. Львів, вул. Кам`янецька,3, Приватне підприємство Науково-виробниче Приватне Підприємство Спаринг-Віст Центр оплатило ПП Леорант місячну оренду у сумі 905 620,00 грн. , що підтверджується платіжними дорученнями: №1466 від 01.04.2024, №1552 від 05.04.2024, №1607 від 10.04.2024, №1635 від 10.04.2024, №1770 від 16.04.2024, №1928 від 23.04.2024.

Відповідно до акту надання послуг № 6 від 29 березня 2024 року ПП Леорант надало Приватному підприємству Науково-виробниче Приватне Підприємство Спаринг-Віст Центр послуги із оренди приміщень площею 4 528,1 у будівлі, яка розташована за адресою: м. Львів, вул. Кам`янецька,3 на загальну суму 905 620,00 грн.

За правилами першої події, ПП Леорант складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкову накладну №6 від 29.03.2024 на суму 905 620,00 грн. в т.ч. ПДВ 150 936,67 грн.

За результатами обробки податкової накладної №6 від 29.03.2024, з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДПС України позивачем отримано квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Реєстрі, в якій вказано результат обробки: ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА.

Підставою зупинення реєстрації податкових накладних вказано, що обсяг постачання товару/послуги 68.20, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За період користування з 01.04.2024 по 30.04.2024 приміщеннями площею 4 528,1 у будівлі, яка розташована за адресою: м. Львів, вул. Кам`янецька,3, Приватне підприємство Науково-виробниче Приватне Підприємство Спаринг-Віст Центр оплатило ПП Леорант місячну оренду у сумі 905 620,00 грн., що підтверджується платіжними дорученнями № 2234 від 08.05.2024, № 2162 від 01.05.2024.

Відповідно до акту надання послуг № 9 від 30 квітня 2024 року ПП Леорант надало Приватному підприємству Науково-виробниче Приватне Підприємство Спаринг-Віст Центр послуги із оренди приміщень площею 4 528,1 у будівлі, яка розташована за адресою: м. Львів, вул. Кам`янецька,3 на загальну суму 905 620,00 грн.

За правилами першої події, ПП Леорант складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкову накладну №8 від 30.04.2024 на суму 905 620,00 грн. в т.ч. ПДВ 150 936,67 грн.

За результатами обробки податкової накладної №8 від 30.04.2024, з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДПС України позивачем отримано квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Реєстрі, в якій вказано результат обробки: ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА.

Підставою зупинення реєстрації податкових накладних вказано, що обсяг постачання товару/послуги 68.20, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На виконання п.п.201.16.2., п.201.16. ст.201 ПК України, 17.06.2024 позивачем за допомогою електронної системи обміну документами було подано повідомлення № 1 від 17.06.2024 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено та долучено виписку ППЛеорант, витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 444816213052, витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 293634303 від 04.01.2022, витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 293634303 від 04.01.2022, договір оренди №ЛЕО 01/06/2022 року від 01.06.2022, акт приймання передачі від 01.06.2022, додаткову угоду № 1 від 01.10.2022 до договору оренди №ЛЕО 01/06/2022 від 01.06.2022, акт приймання передачі від 01.10.2022, додаткову угоду № 2 від 01.08.2023 до договору оренди №ЛЕО 01/06/2022 від 01.06.2022 року, акт приймання передачі від 01.08.2023, додаткову угоди № 3 від 01.11.2023 до договору оренди №ЛЕО 01/06/2022 від 01.06.2022, акт приймання передачі від 01.11.2023, додаткову угоду № 4 від 01.01.2024, акт надання послуг № 2 від 31 січня 2024, акту надання послуг №6 від 29.03.2024, акт надання послуг №9 від 30.04.2024, копія платіжного доручення №473 від 01.02.2024, копія платіжних доручень №694 від 14.02.2024, №967 від 01.03.2024, №1031 від 06.03.2024, №1320 від 25.03.2024, №1466 від 01.04.2024, №1552 від 05.04.2024, №1607 від 10.04.2024, №1635 від 10.04.2024, №1770 від 16.04.2024, №1928 від 23.04.2024, № 2162 від 01.05.2024, №2234 від 08.05.2024.

Комісією Головного управління ДПС в Львівській області прийнято рішення № 11359509/44481620 від 04.07.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 31.01.2024; №11359511/44481620 від 04.07.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 29.03.2024; №11359510/44481620 від 04.07.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 30.04.2024.

Підставою для відмови у реєстрації податкових накладних в зазначених вище рішеннях від 04.07.2024 вказано: ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку .

Додаткова інформація вказано : не отримано повідомлення про надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вважаючи прийняті рішення про відмову в реєстрації податкових накладних протиправними, позивач звернувся із вказаним позовом до суду.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає таке.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Податковий кодекс України (надалі - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно з підпунктами а, б пункту 185.1 статті 185 ПК України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів та послуг місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, згідно з приписами норм пункту 187.1 статті 187 ПК України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а)дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б)дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) (пункт 188.1 статті 188 ПК України).

Пунктом 201.7 статті 201 ПК України визначено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11.12.2019 №1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).

Згідно з приписами пункту 4 Порядку №1165, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до вимог пункту 6 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку №1165).

Відповідно до пункту 10 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку №1165).

Так, судом встановлено, що підставою для зупинення реєстрації податкових накладних №2 від 31.01.2024, №6 від 29.03.2024, №8 від 30.04.2024, слугувало те, що операції за вказаними податковими накладними відповідають вимогам пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Критерії ризиковості здійснення операцій визначені додатком 3 до Порядку №1165.

Пункт 1 додатку 3 до Порядку №1165 відносить до ознак ризиковості здійснення операцій наступне: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Відтак, аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку №1165.

Однак, відсутність у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних зазначення конкретних ознак критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку №1165, із розрахованим показником за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій.

Відтак, квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних №2 від 31.01.2024, №6 від 29.03.2024, №8 від 30.04.2024 не відповідають вимогам, що встановлені до них пунктом 11 Порядку №1165, в частині необхідності зазначення критерію (їв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого зупинено реєстрацію податкової накладної в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.

Крім того, у квитанціях не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкових накладних стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованих квитанцій вимогам до таких, що визначені пунктом 11 Порядку №1165.

Водночас, механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, встановлено наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №520).

Пунктом 2 Порядку №520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку №520, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Водночас, пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

При цьому, письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункти 6, 7 Порядку №520).

Згідно з вимогами пунктів 9, 10 та 11 Порядку №520, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Підставами для прийняття комісією регіонального рівня рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

Водночас, в даному випадку відповідачем не вказано конкретних документів, які передбачені договором чи законодавством, повинні були бути подані для підтвердження господарських операцій позивача та яких не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних №2 від 31.01.2024, №6 від 29.03.2024, №8 від 30.04.2024.

При цьому суд враховує, що необхідність долучення платником податку додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку не було вказано в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної.

Суд наголошує, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, а також зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів, чого зроблено не було.

З аналізу матеріалів справи судом встановлено, що позивачем надавались відповідачам документи, якими підтверджуються господарські операції, відображені у податкових накладних №2 від 31.01.2024, №6 від 29.03.2024, №8 від 30.04.2024. Вказані документи долучені позивачем також до матеріалів справи.

Крім цього, в оскаржуваних рішеннях №11359509/44481620; №11359511/44481620; №11359510/44481620 від 04.07.2024 відсутня інформація з приводу чого саме мали бути надані додаткові письмові пояснення та копії документів. В графі додаткова інформація зазначено лише не отримано повідомлення про надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

Водночас суд зазначає, що позивач надіслав повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних №2 від 31.01.2024, №6 від 29.03.2024, №8 від 30.04.2024.

Відтак, на переконання суду, надіслані позивачем письмові пояснення з копіями первинних документів підтверджують право позивача на складення податкових накладних по господарських операціях позивача із Приватним Підприємством Науково-виробниче Приватне Підприємство Спаринг-Віст Центр та були достатніми для прийняття податковим органом рішень про реєстрацію податкових накладних.

Суд також зазначає, що факт зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних не спростовує факту здійснення платником податків господарської операції, що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.

Одночасно, в межах даної спірної ситуації суд звертає особливу увагу на те, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операції позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України. У свою чергу, при реєстрації податкових накладних фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому і суд за результати розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарських операцій за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкових накладних.

Таким чином, зважаючи на наявність достатніх документів для спростування сумнівів щодо ризиковості здійснення операцій, та на те, що наданих контролюючому органу документів та письмових пояснень було достатньо для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних №2 від 31.01.2024, №6 від 29.03.2024, №8 від 30.04.2024.

Суд звертає увагу на те, що всі надані позивачем як суду, так і відповідачу 1 первинні документи не мають дефекту форми, змісту або походження, які у силу частини другої статті 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність, пункту 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88, спричинили б втрату первинними документами юридичної сили.

При цьому, відповідач в оскаржуваних рішеннях не навів доводи щодо порушень законодавства при складенні поданих документів.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку про обґрунтованість та наявність підстав для задоволення позовних вимог позивача у цій частині.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №2 від 31.01.2024, №6 від 29.03.2024, №8 від 30.04.2024 датою їх подання на реєстрацію, суд зазначає таке.

Відповідно до вимог п.п.201.1, 201.10 ст.201 ПК України від 02.12.2010 №2755-VI, реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим.

Згідно з нормами п.п.19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (надалі по тексту - Порядок №1246), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в ЄРПН податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.

Як вже встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства були достатніми для реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

Відповідно до ч.3 ст.245 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Висновки суду у даній справі узгоджуються із висновками Верховного Суду, викладеними в його постановах від 12.04.2023 (справа №500/1836/22) та від 12.04.2023 (справа №420/4704/19).

Частиною 1 ст.77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно ч.2 ст.77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України, доказів, наявних у матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 73-74, 139, 241-246, 257-262 КАС України, суд, -

ухвалив :

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області 04.07.2024 №11359509/44481620 про відмову у реєстрації податкової накладної Приватного підприємства Леорант за №2 від 31.01.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Приватного підприємства Леорант за №2 від 31.01.2024, датою подання її на реєстрацію.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області 04.07.2024 №11359511/44481620 про відмову у реєстрації податкової накладної Приватного підприємства Леорант за №6 від 29.03.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Приватного підприємства Леорант за №6 від 29.03.2024, датою подання її на реєстрацію.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області 04.07.2024 №11359510/44481620 про відмову у реєстрації податкової накладної Приватного підприємства Леорант за №8 від 30.04.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Приватного підприємства Леорант за №8 від 30.04.2024, датою подання її на реєстрацію.

Стягнути на користь Приватного підприємства Леорант судовий збір в розмірі 4542,00 грн за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області.

Стягнути на користь Приватного підприємства Леорант судовий збір в розмірі 4542,00 грн за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України.

Рішення може бути оскаржене, згідно зі ст. 295 КАС України, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили, згідно зі ст. 255 КАС України, після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

СуддяГулкевич Ірена Зіновіївна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.11.2024
Оприлюднено02.12.2024
Номер документу123373261
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —380/19849/24

Рішення від 28.11.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні