Рішення
від 28.11.2024 по справі 560/13597/24
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/13597/24

РІШЕННЯ

іменем України

28 листопада 2024 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Блонського В.К. розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Городоцького відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькому районі Хмельницької області Центрального Міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернулася в суд з позовом до Городоцького відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькому районі Хмельницької області Центрального Міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ), в якому просить:

1. Визнати протиправними висновки про відмову у внесенні змін до актового запису цивільного стану від 11.09.2024 року Городоцького відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькому районі Хмельницької області, яка полягає у відмові у внесенні відомостей про батька до актового запису про народження дитини, ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 , відповідно до заяв від 04.04.2024 року.

2. Зобов`язати Городоцький відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькому районі Хмельницької області внести зміни до актового запису про народження дитини ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 , вчиненого виконавчим комітетом Солобковецької сільської ради Ярмолинецького району Хмельницької Області актовий запис №2 від 17.02.2017 року, в частині відомостей про батька ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_3 , до актового запису про народження дитини, ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 та внести зміни до актового запису про народження дитини, ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 , вчиненого виконавчим комітетом Солобковецької сільської ради Ярмолинецького району Хмельницької області актовий запис №6 від 07.05.2014 року, в частині відомостей про батька ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_3 , до актового запису про народження дитини, ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 , відповідно до заяв від 04.04.2024 року.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що звернулася до відповідача із заявами про визнання батьківства свого чоловіка по відношенню до їхніх спільних дітей, які народилися до укладення шлюбу. Однак відповідач надав протиправні, на думку позивача, відмови у формі висновків, у зв`язку із чим остання вважає, що порушено її права та права її дітей. Просить задовольнити позовні вимоги.

Ухвалою від 20.09.2024 суд відкрив провадження в адміністративній справі, розгляд справи призначив за правилами спрощеного позовного провадження.

Відповідач, належним чином повідомлений про розгляд справи, правом на подання відзиву на адміністративний позов у наданий йому строк згідно ухвали не скористався, жодних документів до суду не подав.

Відповідно до ч.6 ст.162 КАС України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив такі обставини.

ОСОБА_1 (позивач) з 17.11.2023 перебуває у зареєстрованому шлюбі з ОСОБА_4

ОСОБА_1 та ОСОБА_4 звернулися до Городоцького відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькому районі Хмельницької області Центрального-Міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) із заявами про визнання батьківства відносно дітей ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , де ОСОБА_4 визнає себе їх батьком відповідно до ч. 1 ст. 135 Сімейного кодексу України.

Листом від 17.04.2024 відповідач повідомив позивача про те, що заяви про визнання батьківства необхідно розглядати в судовому порядку.

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 17.07.2024 у справі №560/6829/24 визнано протиправною бездіяльність Городоцького відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькому районі Хмельницької області Центрального-Міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) щодо розгляду заяв про визнання батьківства ОСОБА_1 та ОСОБА_4 від 04.04.2024. Зобов`язано Городоцький відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькому районі Хмельницької області Центрального-Міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) повторно розглянути заяви про визнання батьківства ОСОБА_1 та ОСОБА_4 від 04.04.2024. У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Позивач звернулася до Городоцького відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькому районі Хмельницької області Центрального-Міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) щодо виконання вищевказаного рішення суду.

Відповідач 11.09.2024 надав позивачу висновки, в яких повідомлено, зокрема, про таке.

На момент реєстрації народження своїх дітей громадянка ОСОБА_5 (до реєстрації шлюбу) вважала батьком дітей особу на ім`я ОСОБА_6 (згідно актів про реєстрацію народження), що викликає певні сумніви стосовно того, що громадянин ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , є біологічним батьком цих дітей.

Згідно положень норм Сімейного кодексу України, різниця між визнанням батьківства та усиновленням полягає саме у кровній спорідненості дитини з батьком. Тому, якщо чоловік є біологічним батьком дитини, статус матері в документах про народження визначено відповідно до статті 135 Сімейного кодексу України - потрібно звернутися до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

А у разі, якщо чоловік немає біологічного зв`язку з дитиною, або навіть має, але з певних причин, в документах про народження дитини зазначено іншого батьком - необхідно звертатися до суду.

Відповідно до Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 12.01.2011 № 96/5 зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 14.01.2011 за №55/18793 вважаємо, що заява про визнання батьківства ОСОБА_4 та ОСОБА_1 від 04.04.2024 відносно дитини ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 та ОСОБА_2 , 08.02.2017, необхідно розглядати в судовому порядку.

Вважаючи вищевказані висновки відповідача щодо відмови у внесенні змін до актового запису протиправними, позивач звернулася до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Частиною 2 ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.

Відносини, пов`язані з проведенням державної реєстрації актів цивільного стану, внесенням до актових записів цивільного стану змін, їх поновленням і анулюванням, визначає засади діяльності органів державної реєстрації актів цивільного стану регулює Закон України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" від 01.07.2010 № 2398-VI (далі - Закон № 2398-VI).

Згідно з ст.2 Закону № 2398-VI актами цивільного стану є події та дії, які нерозривно пов`язані з фізичною особою і започатковують, змінюють, доповнюють або припиняють її можливість бути суб`єктом цивільних прав та обов`язків.

Державній реєстрації відповідно до цього Закону підлягають народження фізичної особи та її походження, шлюб, розірвання шлюбу у випадках, передбачених законом, зміна імені, смерть.

Відповідно до частини першої статті 6 Закону № 2398-VI відділи державної реєстрації актів цивільного стану проводять державну реєстрацію, зокрема, народження фізичної особи та її походження, вносять зміни до актових записів цивільного стану.

Згідно з частинами першою-третьою статті 9 Закону № 2398-VI державна реєстрація актів цивільного стану проводиться з метою забезпечення реалізації прав фізичної особи та офіційного визнання і підтвердження державою фактів народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, смерті.

Актовий запис цивільного стану - це документ органу державної реєстрації актів цивільного стану, який містить персональні відомості про особу та підтверджує факт проведення державної реєстрації акта цивільного стану.

За правилами частин першої - четвертої статті 22 Закону № 2398-VI внесення змін до актового запису цивільного стану проводиться відповідним органом державної реєстрації актів цивільного стану за наявності достатніх підстав.

За наслідками перевірки зібраних документів орган державної реєстрації актів цивільного стану складає обґрунтований висновок про внесення змін до актового запису цивільного стану або про відмову в цьому.

У разі відмови у внесенні змін до актового запису цивільного стану у висновку вказуються причини відмови та зазначається про можливість її оскарження в судовому порядку.

Внесення змін до актового запису цивільного стану проводиться за заявою: особи, щодо якої складено актовий запис; одного з батьків, опікуна, піклувальника дитини; опікуна недієздатної особи; спадкоємців померлого; представника органу опіки та піклування під час здійснення повноважень з опіки та піклування стосовно особи, яка має право на подання такої заяви.

Заява про внесення змін до актового запису цивільного стану подається до відповідного органу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника, а у випадках, передбачених законодавством, - за місцем зберігання актового запису цивільного стану.

Зміни до актового запису цивільного стану вносяться відділом державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання відповідного актового запису.

Згідно з частиною п`ятою статті 9 Закону № 2398-VI правила проведення державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання затверджуються Міністерством юстиції України.

Наказом Міністерства юстиції України №96/5 від 12.01.2011 року затверджено Правила внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання" (далі - Правила №96/5).

Відповідно до п.1.1 розділу І Правил №96/5, внесення змін до актових записів цивільного стану, які складено органами державної реєстрації актів цивільного стану України, проводиться районними, районними у містах, міськими (міст обласного значення), міськрайонними, міжрайонними відділами державної реєстрації актів цивільного стану міжрегіонального управління Міністерства юстиції України (далі - відділи державної реєстрації актів цивільного стану) у випадках, передбачених чинним законодавством.

У разі відмови у внесенні змін до актових записів цивільного стану у висновку відділу державної реєстрації актів цивільного стану вказуються причини відмови та зазначається про можливість оскарження його у судовому порядку.

Дослідивши підстави для прийняття висновків від 11.09.2024 про відмову у внесенні змін до актового запису про народження дитини ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 , вчиненого виконавчим комітетом Солобковецької сільської ради Ярмолинецького району Хмельницької області (актовий запис №2 від 17.02.2017 року), в частині відомостей про батька ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_3 та до актового запису про народження дитини ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 , вчиненого виконавчим комітетом Солобковецької сільської ради Ярмолинецького району Хмельницької області (актовий запис №6 від 07.05.2014 року), в частині відомостей про батька ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_3 , суд зазначає та враховує наступне.

За приписами п.1.5 розділу І Правил № 96/5, заяви про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання приймаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану в порядку, визначеному цими Правилами, шляхом їх формування та реєстрації за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, на яких заявники за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у них, проставляють власні підписи.

Відповідно до п. 1.7 розділу І Правил № 96/5 зміни до актового запису цивільного стану вносяться відділом державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання відповідного актового запису, за винятком випадків, встановлених у пункті 2.28 розділу II цих Правил.

Згідно п.2.12 розділу II Правил № 96/5, на підставі зібраних документів та за наслідками перевірки відділ державної реєстрації актів цивільного стану, дипломатичне представництво чи консульська установа України складає обґрунтований висновок про внесення змін до актового запису (або декількох актових записів) цивільного стану або про відмову в цьому за формою, наведеною в додатку 2.

У разі відмови у внесенні змін до актового запису цивільного стану у висновку мають бути чітко вказані причини відмови та зазначено про можливість її оскарження в судовому порядку.

Підпунктом 2.13.2 п.2.13 розділу II Правил № 96/5 передбачено, що підставою для внесення змін в актові записи цивільного стану є, зокрема, постанова адміністративного суду.

Підпунктом 2.16.7 п.2.16 розділу II Правил № 96/5 передбачено, на підставі рішення суду про внесення змін, доповнень або виправлень в актові записи цивільного стану вносяться відповідні зміни, які зазначені в рішенні суду.

Відповідно до п.2.6 розділу II Правил № 96/5, разом із заявою про внесення змін до актового запису цивільного стану заявником подаються: свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, у яких зазначені неправильні, неповні відомості або відомості, які підлягають зміні; інші документи, необхідні для розгляду заяви та вирішення питання по суті.

Суд зазначає, що відповідно до правової позиції Великої Палати Верховного Суду, яка міститься у постановах від 14.11.2018 у справі №425/2737/17 та від 23.01.2019 у справі №807/45/17, у справах про оскарження відмови внести за заявою особи зміни до актового запису цивільного стану, суд за правилами адміністративного судочинства вивчає наявність чи відсутність достатніх підстав для прийняття відповідного рішення, зокрема, перевіряє чи відповідні рішення прийняті на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а також, чи прийняті вони обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення. Завдання адміністративного суду у таких справах полягає, насамперед, у перевірці додержання процедури розгляду та прийняття органом реєстрації актів цивільного стану відповідного рішення.

Підставою для відмови про внесення змін до актового запису цивільного стану стало те, що на момент реєстрації народження дітей ОСОБА_2 та ОСОБА_3 громадянка ОСОБА_1 ( ОСОБА_7 ) не перебувала у шлюбі та реєстрація дітей відбулася відповідно до статті 135 Сімейного кодексу України, а саме за вказівкою матері.

Таким чином, відповідач вважає, що оскільки у свідоцтві про народження дітей зазначено іншу особу ( ОСОБА_8 ), то біологічним батьком дітей може бути інша особа, тому визнання батьківства ОСОБА_4 та ОСОБА_1 за заявами від 04.04.2024 стосовно дитини ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , має встановлюватися в судовому порядку.

Оцінюючи правомірність вищевказаних доводів суд звертає увагу, що відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України, при народженні дитини у матері, яка не перебуває у шлюбі, у випадках, коли немає спільної заяви батьків, заяви батька або рішення суду, запис про батька дитини у Книзі реєстрації народжень провадиться за прізвищем та громадянством матері, а ім`я та по батькові батька дитини записуються за її вказівкою, що і було зроблено у спірному випадку стосовно обох дітей позивача.

Відповідно до п. 2.8 Правил №96/5 якщо в актовому записі про народження дитини батьком указаний чоловік заявниці або інша особа (за винятком випадків, передбачених статтею 135 Сімейного кодексу України), то в унесенні змін стосовно визнання батьківства має бути відмовлено до вирішення судом питання щодо виключення з актового запису про народження відомостей про батька.

Відповідно до ст. 134 Сімейного кодексу України на підставі заяв осіб, зазначених у статті 126 цього Кодексу, або рішення суду орган державної реєстрації актів цивільного стану вносить відповідні зміни до актового запису про народження, складеного органами державної реєстрації актів цивільного стану України, та видає нове Свідоцтво про народження.

Аналіз наведених положень законодавства дає підстави для висновку, що внесення змін до актового запису про народження здійснюється на підставі заяв осіб - жінки та чоловіка.

Як свідчать матеріали справи, ОСОБА_1 та ОСОБА_4 звернулися до відповідача із заявами про визнання батьківства відносно дітей ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , де ОСОБА_4 визнає себе їх батьком.

Однак листом від 17.04.2024 відповідач повідомив позивача про те, що заяви про визнання батьківства необхідно розглядати в судовому порядку.

Після ухвалення рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 17.07.2024 у справі №560/6829/24 відповідач надав позивачу висновки від 11.09.2024 про відмову у внесенні змін до актового запису, пославшись на те, що заява про визнання батьківства має розглядатися в судовому порядку.

Суд зазначає, що якщо мати та батько дитини не перебувають у шлюбі між собою, походження дитини від матері визначається на підставі документа закладу охорони здоров`я про народження нею дитини. Якщо мати та батько дитини не перебувають у шлюбі між собою, походження дитини від батька визначається: 1) за заявою матері та батька дитини; 2) за рішенням суду (ст.125 СК України).

Походження дитини від батька визначається за заявою жінки та чоловіка, які не перебувають у шлюбі між собою. Така заява може бути подана як до, так і після народження дитини до органу державної реєстрації актів цивільного стану (ч.1 ст. 126 СК України).

На підставі заяв осіб, зазначених у статті 126 цього Кодексу, або рішення суду орган державної реєстрації актів цивільного стану вносить відповідні зміни до актового запису про народження, складеного органами державної реєстрації актів цивільного стану України, та видає нове Свідоцтво про народження (ст. 134 СК України).

Отже, чинним законодавством України не визначено граничних строків для подання заяви про визнання батьківства, а також не визначено підстав для відмови у внесенні змін до актового запису, якщо по батькові дитини при народженні було записано за вказівкою матері.

Слід наголосити, що батьківство ОСОБА_4 стосовно дітей позивача на час розгляду цієї справи ніким не оспорюється. Натомість сумніви відповідача стосовно біологічного батьківства ОСОБА_4 не є підставою для відмови у внесенні змін до актового запису про народження дітей позивача.

За вказаних обставин позивач надала всі необхідні документи для внесення змін до актового запису про народження ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 .

З огляду на наведене, суд дійшов висновку про протиправність висновків Городоцького відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькому районі Хмельницької області від 11.09.2024 про відмову внести зміни до актового запису, у зв`язку із чим їх слід скасувати.

З метою відновлення порушеного права позивача суд вважає за необхідне зобов`язати Городоцький відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькому районі Хмельницької області внести зміни до актового запису про народження дитини: ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 , вчиненого виконавчим комітетом Солобковецької сільської ради Ярмолинецького району Хмельницької Області (актовий запис №2 від 17.02.2017 року), в частині відомостей про батька ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_3 , та до актового запису про народження дитини ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 , вчиненого виконавчим комітетом Солобковецької сільської ради Ярмолинецького району Хмельницької області (актовий запис №6 від 07.05.2014 року), в частині відомостей про батька ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_3 , відповідно до заяв ОСОБА_4 та ОСОБА_1 від 04.04.2024 року.

За правилами частин 1 та 2 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На підставі викладеного, зважаючи на всі наведені обставини в їх сукупності, та з урахуванням того, що позивачем доведено правомірність пред`явленого позову, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до п.5 ч. 1 ст. 244 Кодексу адміністративного судочинства України під час ухвалення рішення суд вирішує питання судових витрат.

На підставі ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України суд вважає за необхідне присудити на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судові витрати у розмірі 2422,40 грн.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати висновки Городоцького відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькому районі Хмельницької області Центрального Міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) від 11.09.2024 про відмову у внесенні змін про батька до актового запису про народження дитини: ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 , відповідно до заяв ОСОБА_4 та ОСОБА_1 від 04.04.2024 року.

Зобов`язати Городоцький відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькому районі Хмельницької області Центрального Міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) внести зміни до актового запису про народження дитини: ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 , вчиненого виконавчим комітетом Солобковецької сільської ради Ярмолинецького району Хмельницької Області (актовий запис №2 від 17.02.2017 року), в частині внесення відомостей про батька ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_3 , та до актового запису про народження дитини ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 , вчиненого виконавчим комітетом Солобковецької сільської ради Ярмолинецького району Хмельницької області (актовий запис №6 від 07.05.2014 року), в частині внесення відомостей про батька ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_3 , відповідно до заяв ОСОБА_4 та ОСОБА_1 від 04.04.2024 року.

Стягнути на користь ОСОБА_1 судові витрати у розмірі (дві тисячі чотириста двадцять дві) грн за рахунок бюджетних асигнувань Городоцького відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькому районі Хмельницької області Центрального Міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ) Відповідач:Городоцький відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькому районі Хмельницької області Центрального Міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) (вул. Грушевського, 49,м. Городок,Хмельницький р-н, Хмельницька обл.,32000 , код ЄДРПОУ - 21323925)

Головуючий суддя В.К. Блонський

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.11.2024
Оприлюднено02.12.2024
Номер документу123374489
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо реєстрації актів цивільного стану, крім актів громадянства

Судовий реєстр по справі —560/13597/24

Рішення від 28.11.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Блонський В.К.

Ухвала від 20.09.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Блонський В.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні