Рішення
від 29.11.2024 по справі 140/9551/24
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 листопада 2024 року ЛуцькСправа № 140/9551/24

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Ксензюка А.Я.,

розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Луцький ремонтний завод «Мотор» до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Луцький ремонтний завод «Мотор» (далі ТзОВ «ЛРЗ «Мотор», позивач) звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (далі ГУ ДПС у Волинській області, відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення форми «Н» №00136080407 від 24.05.2024.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідно до Статуту, затвердженого рішенням єдиного учасника ТзОВ «Луцький ремонтний завод «Мотор» від 31.10.2023, підприємство здійснює: виробництво повітряних і космічних літальних апаратів, супутнього устаткування; ремонт і технічне обслуговування повітряних і космічних літальних апаратів; розроблення, виготовлення, реалізація, ремонт, модернізація та утилізація військової техніки; надання послуг з технічного обслуговування та дообладнання авіаційної техніки. ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» здійснює капітальний ремонт авіаційних двигунів до літаків винищувачів Міг-29 та бомбардувальників Су-24, Су-27.

ГУ ДПС у Волинській області була проведена камеральна перевірка щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних, за результатами якої складено акт №9617/03-20-04-07/08029701 від 18.04.2024.

Перевіркою встановлено порушення ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» п. 201.10 ст. 201, п. п. 69.1, п. п. 69.2 підроз. 10, п. 89 підрозд. 2 розд. ХХ Податкового кодексу України (надалі - ПК України), в частині несвоєчасної подачі на реєстрацію податкових накладних/ розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» не погодившись з висновками акту перевірки до ГУ ДПС у Волинській області було подано заперечення 08.05.2024 та додаткові пояснення до заперечення 21.05.2024.

За результатами розгляду заперечення прийнято рішення частково задовільнити заперечення ТзОВ «ЛРЗ «Мотор», зокрема в частині реєстрації розрахунків коригування №1 від 29.03.2022 на суму ПДВ 45 600 грн., №58 від 29.11.2022 на суму ПДВ 17 500 грн., №59 від 30.11.2022 року на суму ПДВ 17 500 грн. та №260 від 31.07.2023 39 680 грн., а в іншій частині висновки акту камеральної перевірки №9617/03-20-04-07/08029701 від 18.04.2024 залишено без змін (а.с.112-115).

ГУ ДПС у Волинській області прийнято податкове повідомлення рішення від 24.05.2024 №00136080407 форми «Н», яким застосовано штраф у сумі 8 914,53 грн.

Не погоджуючись із зазначеними податковими повідомленнями-рішеннями ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» була подана скарга від 11.06.2024 №1-61/3985 до Державної податкової служби України.

Рішенням ДПС України про результати розгляду скарги від 02.08.2024 №23578/6/99- 00-06-01-01-06, податкове повідомлення-рішення від 24.05.2024 №00136080407 залишено без змін, а скаргу - без задоволення.

ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» не погоджується з прийнятими ГУ ДПС у Волинській області податковим повідомленням-рішенням від 24.05.2024 форми «Н» №00136080407, та висновками викладеними у Акті перевірки, вважає їх необґрунтованими, винесеними з порушеннями вимог Податкового кодексу України, які не ґрунтуються на фактичних обставинах справи.

В обґрунтування своєї позиції вказує, що на ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» постачальниками були виписані та зареєстровані в ЄРПН податкові накладні, а саме: ТзОВ «ВКК «Унітех» №20 від 12.02.2020, ТзОВ «ТК «Ігніс» №26 від 19.08.2022, ТзОВ «МЕГАМЕТИЗ-МАРКЕТ» №108 від 21.10.2022, ПП «Система Оптимум» №361 від 17.11.2022, ТзОВ «УКРПОСТАЧ» №10 від 05.04.2023, ТзОВ «Імпера Груп» №4 від 03.07.2023, ТзОВ «ВЕСТБУДХІМ» №112 від 19.06.2023, ФОП ОСОБА_1 №14 від 04.01.2023р., ТзОВ «ВЕСТБУДХІМ» №210 від 28.07.2023. У зв`язку зі зменшенням суми компенсації вартості товарів/послуг вищезазначеними постачальниками були складені та надіслані розрахунки коригування.

Вказує, що повідомлення про отримання розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних були надані до заперечення на акт камеральної перевірки та скарги на оскаржуване податкове повідомлення-рішення. Будь-яких зауважень щодо дати отримання розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних контролюючим органом не зазначено. Крім того, дати отримання розрахунків коригування, які зазначені у повідомленнях, повністю відповідають датам, які зазначені у відповіді ТзОВ «М.Е.ДОК» №27/08-7920 від 27.08.2024.

Таким чином позивач вважає, що ним в межах строків визначених ПК України, тобто з дня їх отримання, були зареєстровані розрахунки коригування. Таким чином, на думку ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» ним не були порушені строки реєстрації розрахунків коригування до податкових накладних, оскільки були зареєстровані в межах строків визначених Податковим кодексом України тобто протягом 15 та 18 календарних днів відповідно з дня їх отримання.

Враховуючи зазначені обставини позивач просив позовні вимоги задовольнити, шляхом визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення форми «Н» №00136080407 від 24.05.2024.

Ухвалою судді від 16.09.2024 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та її розгляд призначено за правилами загального позовного провадження (а.с.91).

У відзиві на позовну заяву від30.09.2024 представник відповідача позовні вимоги заперечив, посилаючись на правомірність висновків контролюючого органу щодо дотримання податкового законодавства (а.с.95-156).

В обґрунтування своєї позиції вказав, що ГУ ДПС у Волинській області на підставі підпункту 75.1.1, пункту 75.1 статті 75 розділу II Податкового кодексу України, у порядку визначеному пунктом 76.2 статті 76 розділу II Податкового кодексу України, проведена камеральна перевірка ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» щодо дотримання порядку реєстрації розрахунків коригування до податкових накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених за лютий 2020, серпень 2022, жовтень 2022, грудень 2022, липень 2023, серпень 2023, вересень 2023, листопад 2023 за результатами якої складено акт перевірки від 18.04.2024 №9617/03-20-04- 07/08029701.

В ході проведення камеральної перевірки встановлено порушення ТзОВ «ЛРЗ «МОТОР» наступних норм Податкового Кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, із змінами та доповненнями, (далі - Кодекс):

- пункту 11 підрозділу 2 Розділу XX Перехідних положень Кодексу - з 01.02.2015 реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних підлягають всі податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних (у тому числі які не надаються покупцю, виписані за операціями з постачання товарів/ послуг, які звільнені від оподаткування) незалежно від розміру податку на додану вартість в одній податковій накладній / розрахунку коригування;

- пункту 201.10 статті 201 розділу V Кодексу- при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ (в редакції, що діє з 03.01.2023) визначено, що у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності та/або документів (повідомлень, у тому числі передбачених статтями 39 і 39-2, пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Згідно проведеного аналізу даних ЄРПН встановлено порушення ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» термінів реєстрації в ЄРПН податкових накладних/ розрахунків коригування до податкових накладних:

№3 від 12.02.2020, зареєстрована 09.06.2020, граничний термін реєстрації 29.02.2020;

№3 від 21.10.2022, зареєстрована 30.12.2022, граничний термін реєстрації 15.11.2022;

№5 від 29.08.2022, зареєстрована 19.09.2022, граничний термін реєстрації 15.09.2022;

№471 від 22.12.2022, зареєстрована 17.01.2023, граничний термін реєстрації 15.01.2023;

№1 від 03.07.2023, зареєстрована 15.08.2023, граничний термін реєстрації 05.08.2023;

№290 від 10.08.2023, зареєстрована 14.09.2023, граничний термін реєстрації 05.09.2023;

№1 від 01.09.2023, зареєстрована 10.10.2023, граничний термін реєстрації 05.10.2023;

№2 від 16.11.2023, зареєстрована 19.12.2023, граничний термін реєстрації 18.12.2023;

№2 від 28.11.2023, зареєстрована 19.12.2023, граничний термін реєстрації 18.12.2023.

За результатами перевірки, на підставі висновків акта перевірки, з урахуванням відповіді на заперечення, ГУ ДПС у Волинській області винесено ППР від 24.05.2024 №00136080407 про застосування штрафної санкції в розмірі 8 914,53 грн.

Таким чином, оскільки представник відповідача вважає прийняте ППР форми «Н» №00136080407 від 24.05.2024 правомірним та таким, що винесене у відповідності до вимог чинного законодавства, просив у задоволенні позову відмовити.

У відповіді на відзив на позовну заяву від 07.10.2024 представник відповідача заперечив проти доводів представника відповідача та підтримав свою позицію, викладену у позовній заяві (а.с.157-162).

Інших заяв по суті справи не надходило.

Враховуючи вимоги статті 262 КАС України судом розглянуто дану справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Дослідивши письмові пояснення, викладені учасниками справи у заявах по суті справи, а також письмові докази, суд встановив такі обставини.

Судом встановлено, що ТзОВ «ЛРЗ «Мотор», зареєстроване як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, основним видом діяльності якого згідно коду КВЕД 30.30 є виробництво повітряних і космічних літальних апаратів, супутнього устаткування та перебуває на обліку в ГУ ДПС у Волинській області як платник податку, код ЄДРПОУ 08029701 (а.с.13-21).

Посадовими особами ГУ ДПС у Волинській області на підставі підпункту 75.1.1, пункту 75.1 статті 75 розділу II Податкового кодексу України, у порядку визначеному пунктом 76.2 статті 76 розділу II Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку позивача щодо дотримання порядку реєстрації розрахунків коригування до податкових накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених за лютий 2020, серпень 2022, жовтень 2022, грудень 2022, липень 2023, серпень 2023, вересень 2023, листопад 2023.

За наслідками проведеної перевірки податковим органом складно акт№9617/03-20-04-07/8029701 від 18.04.2024 (а.с.9-12).

Відповідно до висновків, викладених в акті перевірки, за її результатами встановлено порушення вимог:

пункту 11 підрозділу 2 Розділу XX Перехідних положень Кодексу - з 01 лютого 2015 року реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних підлягають всі податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних (у тому числі які не надаються покупцю, виписані за операціями з постачання товарів/ послуг, які звільнені від оподаткування) незалежно від розміру податку на додану вартість в одній податковій накладній / розрахунку коригування;

пункту 201.10 статті 201 розділу V Кодексу- при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних;

підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ (в редакції, що діє з 03.01.2023) визначено, що у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності та/або документів (повідомлень, у тому числі передбачених статтями 39 і 39-2, пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Згідно проведеного аналізу даних ЄРПН встановлено порушення ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» термінів реєстрації в ЄРПН податкових накладних/ розрахунків коригування до податкових накладних:

№3 від 12.02.2020, зареєстрована 09.06.2020, граничний термін реєстрації 29.02.2020;

№3 від 21.10.2022, зареєстрована 30.12.2022, граничний термін реєстрації 15.11.2022;

№5 від 29.08.2022, зареєстрована 19.09.2022, граничний термін реєстрації 15.09.2022;

№471 від 22.12.2022, зареєстрована 17.01.2023, граничний термін реєстрації 15.01.2023;

№1 від 03.07.2023, зареєстрована 15.08.2023, граничний термін реєстрації 05.08.2023;

№290 від 10.08.2023, зареєстрована 14.09.2023, граничний термін реєстрації 05.09.2023;

№1 від 01.09.2023, зареєстрована 10.10.2023, граничний термін реєстрації 05.10.2023;

№2 від 16.11.2023, зареєстрована 19.12.2023, граничний термін реєстрації 18.12.2023;

№2 від 28.11.2023, зареєстрована 19.12.2023, граничний термін реєстрації 18.12.2023.

08.05.2024 позивачем було надіслано до ГУ ДПС у Волинській області заперечення на акт №9617/03-20-04-07/8029701 від 18.04.2024 «Про результати камеральної перевірки щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків до таких накладних з податку на додану вартість в ЄРПН» та 21.05.2024 надано додаткові пояснення до заперечення (а.с.24-29).

В ході розгляду заперечення. Комісією з питань розгляду заперечень та пояснень до актів камеральних перевірок ГУ ДПС у Волинській області прийнято рішення частково задовільнити заперечення ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» №1-61/3159 від 08.05.2024 року до акту камеральної перевірки №9617/03-20-04- 07/08029701 від 18.04.2024 щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних, зокрема в частині реєстрації розрахунків коригування №1 від 29.03.2022 року на суму ПДВ -45600 грн., № 58 від 29.11.2022 року на суму ПДВ -17500 грн., № 59 від 30.11.2022 року на суму ПДВ -17500 грн. та № 260 від 31.07.2023 року на суму -39680 грн., а в іншій частині висновки акту камеральної перевірки №9617/03-20-04- 07/08029701 від 18.04.2024, щодо реєстрації розрахунків коригування №3 від 12.02.2020 року на суму ПДВ -20762,3 грн., № 5 від 29.08.2022 року на суму ПДВ -634,58 грн., №3 від 21.10.2022 року на суму ПДВ -63,45 грн., № 471 від 22.12.2022 року на суму ПДВ -2200 грн., № 1 від 03.07.2023 року на суму ПДВ-3976 грн., № 290 від 10.08.2023 року на суму ПДВ -98,4 грн., № 1 від 01.09.2023 року на суму ПДВ -3473 грн., № 2 від 16.11.2023 року на суму ПДВ -4790 грн. та № 2 від 28.11.2023 року на суму ПДВ -3020 грн., залишити без змін.

На підставі акту перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення №00136080407 від 24.05.2024, яким за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних застосовано штраф у сумі 8914,53 грн. (а.с.32-34).

11.06.2024 ТзОВ «ЛРЗ «Мотор» подано до ДПС України скаргу №1-61/3985 на податкове повідомлення-рішення від 24.05.2024 №00136080407 (а.с.38-42).

Рішенням про результати розгляду скарги №23578/6/99-00-06-01-01-06 від 02.08.2024 ДПС України у задоволенні скарги позивача відмовлено та залишено без змін податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Волинській області №00136080407 від 24.05.2024.

Позивач, вважаючи винесене податкове повідомлення-рішення протиправним, звернувся із даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства визначаєПК України.

Згідно змістуст. 62 ПК України, одним із способів здійснення податкового контролю є перевірки та звірки відповідно до вимог цьогоКодексу, а також перевірки щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Згідно із положеннямист. 75 ПК Україниконтролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, даних СОД РРО.

Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах, повнота нарахування та своєчасність сплати податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у разі невідповідності резидента Дія Сіті вимогам, визначеним пунктами 2, 3 частини першої та пунктом 10 частини другоїстатті 5 Закону України «Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні», своєчасність та повнота сплати узгодженої суми грошового зобов`язання у вигляді авансового внеску з податку на прибуток підприємств, визначеного відповідно до пункту141.13 статті 141цьогоКодексу, на підставі даних Реєстру пунктів обміну іноземної валюти.

Відповідно до п.86.2 статті 86 ПК Україниза результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеномустаттею 42 цього Кодексу.

Згідно із п.86.8 ст. 86 ПК України, податкове повідомлення-рішення приймається в порядку, передбаченомустаттею 58 цього Кодексу, керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу протягом п`ятнадцяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків, його представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції, акта перевірки, та надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеномустаттею 42 цього Кодексу.

Надаючи оцінку правомірності дій та рішень органів владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими уст. 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, встановлюючи при цьому чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Пунктом201.1 ст. 201 ПК України,визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

За змістом п.201.10 ст. 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

ПК Українипередбачений обов`язок платників податку на додану вартість забезпечити своєчасну реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Пунктом120-1.1 ст. 120-1 ПК України,встановлено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченогостаттею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту198.5 статті 198цьогоКодексуу разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно дост. 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого п.201.4 ст. 201цьогоКодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей192і201цьогоКодексупокладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Таким чином, з наведеного слідує, що податкове правопорушення за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної, є вчиненим із моменту закінчення граничного терміну реєстрації податкової накладної, передбаченої пунктом201.10 статті 201 ПК України.

Строк затримки реєстрації має правове значення для визначення розміру штрафної санкції, а не для його кваліфікації.

Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24 лютого 2022 року,в Україні введений воєнний стан, який на підставіУказів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»продовжувався та триває наразі.

З метою реалізації необхідних заходів щодо підтримки військових і правоохоронних підрозділів у відбитті збройного нападу російської федерації та забезпечення прав і обов`язків платників податків, Верховна Рада прийнялаЗакон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» від 3 березня 2022 року №2118-IX, який набрав чинності 7 березня 2022 року (далі - Закон № 2118-IX).

Законом №2118-IX,підрозділ 10розділу XX «Перехідні положення» ПК Українибувдоповнений пунктом 69, яким установлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.

Зокрема, підпунктами 69.1, 69.9 підрозділу 10розділу XX «Перехідні положення» ПК України,визначено, що у випадку відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок, зокрема щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом46.2 статті 46цьогоКодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Для платників податків та контролюючих органів зупиняється перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Законом № 2142-IX від 24.03.2022,внесено зміни у пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10розділу XX ПК України, а саме слова «трьох місяців» замінено словами «шести місяців».

У подальшому, Верховна Рада України прийнялаЗакон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12.05.2022 № 2260-IX(далі - Закон № 2260).

У зв`язку із набранням чинності 27.05.2022Закону № 2260, пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХПК Українивикладено у такій редакції: «У разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом46.2 статті 46цьогоКодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п.46.2 ст. 46цьогоКодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування,звільняються від відповідальностіза несвоєчасне виконання таких обов`язків,граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24.02.2022 до дня набрання чинностіЗаконом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану»за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15.07.2022, подання податкової звітності до 20.07.2022 та сплати податків та зборів у строк не .пізніше 31.07.2022.

Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику».

Відтак, з набранням чинностіЗаконом № 2260-IX,передбачене пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХПК України,звільнення від відповідальності поставлене в залежність від підтвердження у визначеному законодавством порядку можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язку, зокрема, щодо реєстрації у відповідному реєстрі податкових накладних.

Закон № 2260-IX,підпункт 69.2 пункту 69 підрозділу 10розділу XX «Перехідні положення» ПК Українидоповнив положеннями, відповідно до яких, у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з цим Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених пп.112.8.9 п. 112.8 ст. 112цьогоКодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.

Тож, з наведеного слідує, що саме з 27.05.2022, припинили застосовуватися положення законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, які поширювалися на правовідносини, що врегульовувались п. 52-1 підрозділу 10розділу XX «Перехідні положення» ПК України.

Законом № 2260-IX,було внесено зміни й до пп. 69.9 п. 69 підрозділу 10розділу XX «Перехідні положення» ПК України.

У свою чергу, відповідно до нової редакції цієї норми, для платників податків та контролюючих органів зупинявся перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, крім дотримання строків реєстрації податкових накладних, розрахунків коригування до них в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п.46.2 ст. 46цьогоКодексу, сплати податків та зборів платниками податків.

З 27.05.2022 пункт 69 підрозділу 10розділу XX «Перехідні положення» ПК Українидоповнений пп. 69.1-1.

Згідно з новими положеннями цього підпункту, платники податку на додану вартість зобов`язані забезпечити у строки, встановлені підпунктом 69.1 цього пункту, реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, граничний термін реєстрації яких припадає на періоди, зазначені у підпункті 69.1 цього пункту, та уточнити (привести у відповідність) податковий кредит, задекларований платниками на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, з урахуванням даних податкових накладних та/або розрахунків коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Законом України від 13.12.2022 № 2836-IX(набрав чинності 03.01.2023) пп. 69.1 викладено в новій редакції, зокрема відповідно до абзаців третього - п`ятого цього пункту платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31.05.2022, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15.07.2022;

реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31.05.2022, складених за операціями, визначеними пунктом198.5 статті 198та пунктом199.1 статті 199цьогоКодексу, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 20.07.2022.

Суд звертає увагу на те, що за наведеного правового регулювання, платник податківзвільняється від відповідальностіза несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в період дії мораторію, запровадженого пунктом 52-1 підрозділу 10розділу XX «Перехідні положення» ПК України,а саме з 01.03.2020 по 26.05.2022.

Оскільки податкове правопорушення щодо несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної в ЄРПН, то у випадку коли податкова накладна/розрахунок коригування складена(ий) в період дії мораторію, а зареєстрована(ий) в ЄРПН після скасування дії мораторію (тобто після 26 травня 2022 року),відповідальність за порушення строків реєстрації податкових накладнихзастосовується за період у якому підстави для звільнення від відповідальності перестали існувати.

Судом досліджено, що згідно акта перевірки та матеріалів справи, за висновками акта перевірки, встановлено порушення товариством граничних строків реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН, визначенихп.11 пп. 2 Розділу XX Перехідних положень, п. 201.10 ст. 201, п.п. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX, з розрахунком штрафних санкцій, а саме: щодо подання для реєстрації податкової накладної №3 від 12.02.2020 року на суму ПДВ -20762,3 грн., № 5 від 29.08.2022 року на суму ПДВ -634,58 грн., №3 від 21.10.2022 року на суму ПДВ -63,45 грн., № 471 від 22.12.2022 року на суму ПДВ -2200 грн., № 1 від 03.07.2023 року на суму ПДВ-3976 грн., № 290 від 10.08.2023 року на суму ПДВ -98,4 грн., № 1 від 01.09.2023 року на суму ПДВ -3473 грн., № 2 від 16.11.2023 року на суму ПДВ -4790 грн. та №2 від 28.11.2023 року на суму ПДВ -3020 грн. за що нараховано штрафні санкції у розмірі 2%, 10%, 30%, 40% від суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній у загальному розмірі 8917,53 грн.

Відповідно до наявного в матеріалах справи розрахунку штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних відповідачем застосовано до позивача штрафні (фінансові) санкції за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, а саме: за порушення термінів подання ПН №3 від 12.02.2020 застосовано штраф у розмірі 40%, №3 від 21.10.2022 у розмірі 30%, №5 від 29.08.2022 у розмірі 10%,№471 від 22.12.2022 у розмірі 10%, №1 від 03.07.2023 у розмірі 2%, №290 від 10.08.2023 у розмірі 2%, №1 від 01.09.2023 у розмірі 2%, №2 від 16.11.2023 у розмірі 2%, №2 від 28.11.2023 у розмірі 2% (а.с.121).

Отже, належними доказами підтверджується, що податкові накладні, щодо яких відповідач дійшов висновку про порушення граничних термінів їх реєстрації в ЄРПН, складені позивачем у період з 21.10.2022 по 28.11.2023, тобто після припинення застосовування положення законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, які поширювалися на правовідносини, що врегульовувались пунктом 52-1 підрозділу 10розділу XX «Перехідні положення» ПК України.

Таким чином, податкові накладні були складені позивачем після закінчення дії норм законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), що набрав чинності 27.05.2022, який підлягає пріоритетному застосуванню.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що за результатами проведеної перевірки контролюючим органом вірно встановлено порушення позивачем пункту201.10 статті 201 ПК Українив частині порушення термінів реєстрації в ЄРПН податкових накладних.

Щодо застосування розміру штрафних санкцій, передбачених пунктом 90 підрозділу 2розділу XX ПК України, суд зазначає наступне.

Законом України від 12.01.2023 № 2876-IX «Про внесення змін до розділу XX «Прикінцеві положення» Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (набрав чинності 08 лютого 2023 року) підрозділ 2розділу XX «Перехідні положення» ПК Українидоповнений пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшені строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування та зменшені розміри штрафних санкцій за їх порушення.

Відповідно до пункту 89 підрозділу 2розділу XX ПК України, тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Відповідно до пункту 90 підрозділу 2розділу XX ПК Українитимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі:

- 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

- 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

- 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

- 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

- 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Як зазначив Конституційний Суд України у рішенні від 13 травня 1997 року №1-зп/1997, стаття 58Конституції України 1996 рокузакріплює один з найважливіших загальновизнаних принципів сучасного права - закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Це означає, що вони поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності. Закріплення названого принципу на конституційному рівні є гарантією стабільності суспільних відносин, у тому числі відносин між державою і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізньогозаконучи іншого нормативно-правового акта.

Закон № 2876-IXне містить прямої вказівки про надання його нормам зворотної дії в часі, а отже його дія не розповсюджується на період до набрання ним чинності. Крім того, відповідальність, встановлена пунктом 90 підрозділу 2розділу XX ПК України, застосовується за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу, тобто прямо пов`язана зі збільшеними строками реєстрації податкових накладних.

Щодо податкової накладної №3 від 12.02.2020, яка була зареєстрована позивачем в ЄРПН 09.06.2020 та за порушення терміну реєстрації якої застосовано штрафну санкцію у розміру 40%, суд зазначає наступне.

Так, згідно пункту120-1.1статті120 ПК України(чинним на час виникнення спірних правовідносин) платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченогостаттею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту198.5 статті 198цьогоКодексуу разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно достатті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту201.4 статті 201цьогоКодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей192і201цьогоКодексупокладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

- 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

- 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

- 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

- 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

- 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Із аналізу вказаних правових норм вбачається, що на платника податків покладено обов`язок щодо реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у строк встановлений податковим законодавством, а саме для податкових накладних складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені, а для податкових накладних складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Виходячи з наведених норм у взаємозв`язку з обставинами справи судом встановлено, що позивачем дійсно порушено передбачені пунктом201.1 статті 201 ПК Україниграничні терміни реєстрації податкової накладної №3 від 12.02.2020 на 101 день, тому ГУ ПФУ у Волинський області правомірно застосовано штрафну санкцію у розмірі 40% ПДВ.

Відтак, проаналізувавши акт перевірки та розрахунок штрафних санкцій спірного податкового повідомлення-рішення, суд прийшов до висновку про відсутність порушень податкового органу під час прийняття податкового повідомлення-рішення №00136080407 від 24.05.2024, тому відмовляє у задоволенні позову повністю.

Висновки суду у цій справі узгоджуються із позицією Верховного Суду у постановах від 06.02.2024 у справі №160/10740/23 та від 30.01.2024 року у справі №280/4484/23.

Згідно з частинами першою та другоюстатті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цьогоКодексу, в межах позовних вимог.

Відповідно до частини першоїстатті 77 Кодексу адміністративного судочинства Україникожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу.

Згідно із частиною першоюстатті 90 Кодексу адміністративного судочинства Українисуд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

З урахуванням вищенаведеного, суд доходить висновку, що відповідач при прийнятті оскаржуваних податкових повідомлень-рішень діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбаченийКонституцієюта законами України, а тому позовні вимоги задоволенню не підлягають.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат у справі, суд враховує, що особі, що не є суб`єктом владних повноважень у разі відмови у задоволені позову - судовий збір поверненню не підлягає.

Керуючись статтями2,72-77,139,243-246,255,262,295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Луцький ремонтний завод «Мотор» до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Луцький ремонтний завод «Мотор» (43006, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Ківерцівська, 3, код ЄДРПОУ 08029701).

Відповідач: Головне управління ДПС у Волинській області (43027, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ ВП 44106679).

Суддя А.Я. Ксензюк

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.11.2024
Оприлюднено02.12.2024
Номер документу123402379
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —140/9551/24

Ухвала від 19.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Рішення від 29.11.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

Ухвала від 16.09.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні