КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 листопада 2024 року № 320/5279/23
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Василенко Г.Ю., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовною заявою Громадської організації «Стоп Корупції» до Головного управління Держгеокадастру у Київській області, третя особа: ОСОБА_1 про зобов`язання вчинити певні дії,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулась Громадська організація «Стоп Корупції» (далі позивач, Громадська організація) з позовною заявою до Головного управління Держгеокадастру у Київській області (далі відповідач, ГУ Держгеокадастру у Київській області), за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_1 (далі третя особа, ОСОБА_2 ), в якій просить суд:
1.Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Київській області скасувати запис № 007 Розділу 1. Земельна ділянка кадастровий номер 3210900000:01:067:0014, загальні відомості Поземельної книги від 13.08.2021 Державного земельного кадастру (в електронній та паперовій формі), яким змінено цільове призначення земельної ділянки кадастровий номер 3210900000:01:067:0014 на «будівництво і обслуговування багатоквартирного житлового будинку за адресою: АДРЕСА_1 ».
2.Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Київській області внести відомості до Державного земельного кадастру по земельній ділянці кадастровий номер 3210900000:01:067:0014 та поновити в Поземельній книзі земельної ділянки кадастровий номер 3210900000:01:067:0014 (в електронній та паперовій формі) попередній запис цільового призначення земельної ділянки кадастровий номер 3210900000:01:067:0014 «будівництво і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд за адресою: АДРЕСА_1 ».
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскільки відомості про зміну цільового призначення земельної ділянки та виду використання земельної ділянки внесені до Держгеокадастру за зверненням третьої особи на підставі рішення Ірпінської міської ради від 27.07.2021 № 1348-12-VII, яке визнано протиправним та скасовано рішенням Київського окружного адміністративного суду від 29.12.2021 у справі № 320/10145/21, яке набрало законної сили, то відповідний запис має бути скасовано, а попередній запис відновлено.
Відповідач письмового відзиву на позовну заяву суду не подав.
За приписами частини четвертої статті 159 Кодексу адміністративного судочинства України, неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.
Третя особа письмових пояснень по суті заявлених позовних вимог суду не подав.
Розглянувши подані позивачем документи та матеріали, з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.
Рішенням Ірпінської міської ради від 27.07.2021 №1348-12-VIII «Про затвердження гр. ОСОБА_1 проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приватної власності, цільове призначення якої змінюється з будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд на будівництво і обслуговування багатоквартирного житлового будинку в АДРЕСА_1 », вирішено затвердити громадянину ОСОБА_1 проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки приватної власності площею 0,2418 га (кадастровий номер 3210900000:01:067:0014), цільове призначення якої змінюється з будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд на будівництво і обслуговування багатоквартирного житлового будинку в АДРЕСА_1 (пункт 1 рішення); змінити громадянину ОСОБА_1 цільове призначення земельної ділянки (кадастровий номер 3210900000:01:067:0014) площею 0,2418 га з будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (код КВЦПЗ 02.01) на будівництво і обслуговування багатоквартирного житлового будинку (код КВЦПЗ 02.03) в АДРЕСА_1 », (пункт 2 рішення); віднести земельну ділянку до категорії земель землі житлової та громадської забудови.
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 29.12.2021 у справі №320/10145/21, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 26.07.2022, які залишені без змін постановою Верховний Суд від 19.06.2024, визнано протиправним та скасувано рішення Ірпінської міської ради від 27.07.2021 №1348-12-VIII «Про затвердження гр. ОСОБА_1 проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приватної власності, цільове призначення якої змінюється з будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд на будівництво і обслуговування багатоквартирного житлового будинку в АДРЕСА_1 ».
Окрім протиправності спірного рішення Ірпінської міської ради від 27.07.2021 №1348-12-VIII, суд виснував, що позивач має право на захист у судовому порядку інтересів члена громадської організації - громадянина ОСОБА_3 .
Одночасно позивач зазначив, що Головним управлінням Держтеокадастру у Київській області було повідомлено ГО «Стоп корупції», що відповідно до інформації наданої Відділом № 2 Управління у Бучанському районі Головного управління Держгеокадастру у Київській області та згідно відомостей Державного земельного кадастру відомості про зміну цільового використання та виду використання земельної ділянки з кадастровим номером 3210900000:01:067:0014 внесено 13.08.2021 на підставі заяви власника земельної ділянки від 12.08.2021 та долученої документації землеустрою (запис за № 007 Розділу 1. Земельна ділянка, Загальні відомості Поземельної книги).
Відтак, відомості про зміну цільового використання та виду використання земельної ділянки з кадастровим номером 3210900000:01:067:0014 (запис за № 007 Розділу 1. Земельна ділянка, Загальні відомості Поземельної книги) були внесені державним кадастровим реєстратором Відділу № 2 Управління у Бучанському районі Головного управління Держгеокадастру у Київській області 13.08.2021 на підставі протиправного рішення Ірпінської міської ради від 27.07.2021 № 1348-12-VIII.
Враховуючи визнання протиправним та скасування у судовому порядку рішення Ірпінської міської ради від 27.07.2021 № 1348-12-VIII, Громадська організація звернулась до ГУ Держгеокадастру у Київській області з заявою від 16.08.2022 № 2313 про скасування запису № 007 Розділу 1, загальні відомості Поземельної книги від 13.08.2021, яким внесені відомості до Державного земельного кадастру по земельній ділянці з кадастровим номером 3210900000:01:067:0014 щодо зміни цільового призначення земельної ділянки на «будівництво і обслуговування багатоквартирного житлового будинку за адресою: АДРЕСА_1 » та поновити в Поземельній книзі попередній запис цільового призначення земельної ділянки з кадастровим номером 3210900000:01:067:0014 на «будівництво і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд за адресою: АДРЕСА_1 ».
Листом від 13.09.2021 № 26-10-0.221-10647/2-21 Головне управління Держгеокадастру у Київській області повідомило Громадській організації, що оскільки відповідно до Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051, запис у Поземельній книзі скасовується (поновлюється) Державним кадастровим реєстратором на підставі рішення суду, то у державних кадастрових реєстраторів Відділу відсутні підстави для внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про зареєстровану земельну ділянку з кадастровим номером 3210900000:01:067:0014 за зверненням Громадської організації.
Не погоджуючись з такою позицією відповідача, позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, виходячи з положень норм законодавства, які діяли на момент їх виникнення, суд виходить з такого.
Відповідно до частини другої статті 6 та частини другої статті 19 Конституції України органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові, економічні та організаційні основи діяльності у сфері Державного земельного кадастру встановлює Закон України від 07.07.2011 № 3613-VI «Про Державний земельний кадастр» (далі - Закон № 3613-VI).
Статтею 1 Закону № 3613-VI визначені терміни, які у ньому вживаються, зокрема:
Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами, про меліоративні мережі та складові частини меліоративних мереж;
державна реєстрація земельної ділянки - внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера.
Відповідно до частини першої, третьої, п`ятої статті 5 Закону № 3613-VI ведення Державного земельного кадастру здійснюється шляхом: створення відповідної державної геодезичної та картографічної основи, яка визначається та надається відповідно до цього Закону; внесення відомостей про об`єкти Державного земельного кадастру; внесення змін до відомостей про об`єкти Державного земельного кадастру; оброблення та систематизації відомостей про об`єкти Державного земельного кадастру.
Порядок ведення Державного земельного кадастру визначається Кабінетом Міністрів України відповідно до вимог цього Закону.
Внесення відомостей до Державного земельного кадастру та користування такими відомостями здійснюється виключно на підставі та відповідно до цього Закону. Забороняється вимагати для внесення відомостей до Державного земельного кадастру та користування такими відомостями надання документів та здійснення дій, прямо не передбачених цим Законом.
Згідно зі статтею 7 Закону № 3613-VI до повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, належать, окрім іншого: ведення та адміністрування Державного земельного кадастру; внесення до Державного земельного кадастру та надання відомостей про землі, розташовані у межах державного кордону України, територій Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, районів, сіл, селищ, міст; ведення поземельних книг та надання витягів із Державного земельного кадастру про земельні ділянки.
Таким центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин є Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр).
Відповідно до пункту 8 Положення про Державну служба України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 № 15, Держгеокадастр здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.
За приписами частини першої статті 9 Закону № 3613-VI внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Враховуючи наведене суд зазначає, що у спірних правовідносинах відповідач наділений повноваженнями щодо внесення відомостей до Державного земельного кадастру, про які просить позивач.
Статтею 15 Закону № 3613-VI закріплено перелік відомостей, які включаються до Державного земельного кадастру про земельні ділянки, а саме: кадастровий номер; місце розташування, у тому числі дані Державного адресного реєстру (за наявності); опис меж; площа; міри ліній по периметру; координати поворотних точок меж; дані про прив`язку поворотних точок меж до пунктів державної геодезичної мережі; дані про якісний стан земель та про бонітування ґрунтів; відомості про інші об`єкти Державного земельного кадастру, до яких територіально (повністю або частково) входить земельна ділянка; цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель); склад угідь із зазначенням контурів, координат поворотних точок, геометричних параметрів, назв, адрес будівель, споруд та інженерних мереж, ідентифікаторів об`єктів будівництва та закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів; відомості про обмеження у використанні земельних ділянок; відомості про частину земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди земельної ділянки; відомості про заходи щодо охорони земель і ґрунтів; нормативна грошова оцінка; частину земельної ділянки, на якій може проводитися гідротехнічна меліорація; відомості про назву, код (номер) меліоративної мережі, яка забезпечує гідротехнічну меліорацію відповідної земельної ділянки; інформація про документацію із землеустрою та оцінки земель щодо земельної ділянки та інші документи, на підставі яких встановлено відомості про земельну ділянку.
Відомості про земельну ділянку містять інформацію про її власників (користувачів), зазначену в частині другій статті 30 цього Закону, зареєстровані речові права відповідно до даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Документами Державного земельного кадастру, які створюються під час його ведення, є: індексні кадастрові карти (плани) України, Автономної Республіки Крим, областей, районів, сіл, селищ, міст; індексні кадастрові карти (плани) кадастрової зони, кадастрового кварталу; кадастрові карти (плани) Автономної Республіки Крим, областей, районів, сіл, селищ, міст, інші тематичні карти (плани), перелік яких встановлюється Порядком ведення Державного земельного кадастру; Поземельні книги (частина перша статті 18 Закону № 3613-VI).
Відповідно до статті 20 Закону № 3613-VI відомості Державного земельного кадастру є офіційними.
Внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про об`єкти Державного земельного кадастру є обов`язковим.
Згідно з пунктом б) частини другої статті 21 Закону № 3613-VI відомості про цільове призначення земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру, зокрема щодо виду цільового призначення в межах певної категорії земель на підставі заяви власника (розпорядника, у визначених законом випадках - користувача) земельної ділянки відповідно до комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту.
У разі якщо законом встановлена обов`язковість погодження зміни цільового призначення земельної ділянки з органом виконавчої влади, органом місцевого самоврядування, фізичною, юридичною особою та/або відшкодування втрат лісогосподарського виробництва, до заяви про внесення до Державного земельного кадастру відомостей про зміну цільового призначення (категорії земель та/або виду її цільового призначення) земельної ділянки додаються документи, що підтверджують таке погодження та/або забезпечення виконання зобов`язання з відшкодування втрат лісогосподарського виробництва, у вигляді гарантії.
Відповідно до частини першої-третьої статті 24 Закону № 3613-VI державна реєстрація земельної ділянки здійснюється при її формуванні шляхом відкриття Поземельної книги на таку ділянку.
Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється державним кадастровим реєстратором центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється, зокрема за заявою особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи.
Згідно з частиною третьою статті 26 Закону № 3613-VI зміни до відомостей про земельну ділянку (крім випадків, визначених у частині другій цієї статті) вносяться до Поземельної книги за заявою власника або користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності на підставі документації, передбаченої цим Законом.
Процедуру та вимоги щодо ведення Державного земельного кадастру визначає Порядок ведення Державного земельного кадастру, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051 (далі - Порядок № 1051).
Пунктом 4 Порядку № 1051 закріплено, що ведення Державного земельного кадастру здійснює Держгеокадастр та його територіальні органи.
За приписами пункту 12 Порядку № 1051 відомості Державного земельного кадастру є офіційними і вважаються об`єктивними та достовірними, якщо інше не доведено судом.
Відповідно до пунктів 60, 61 Порядку № 1051 запис у Поземельній книзі скасовується (поновлюється) Державним кадастровим реєстратором на підставі рішення суду.
Скасування (поновлення) запису в Поземельній книзі здійснюється шляхом внесення до Державного земельного кадастру відомостей про його скасування (поновлення) із зазначенням дати та підстави для скасування (поновлення), посади, прізвища та ініціалів/ініціала власного імені Державного кадастрового реєстратора, який скасував (поновив) запис, та формування з використанням програмного забезпечення Державного земельного кадастру нових аркушів Поземельної книги, які засвідчуються: в електронній (цифровій) формі - кваліфікованим електронним підписом Державного кадастрового реєстратора; у паперовій формі - підписом Державного кадастрового реєстратора та скріплюються його печаткою.
Згідно з пунктом 222 Порядку № 1051 рішення, дії або бездіяльність Державного кадастрового реєстратора можуть бути оскаржені до Держгеокадастру або до суду.
Суд констатує, що питання наявності права третьої особи стосовно земельної ділянки з кадастровим номером 3210900000:01:067:0014 у межах цієї справи не оспорюється, тобто спір про право відсутній. Спірні відносини стосуються виключно управлінських функцій відповідача щодо скасування запису у Поземельній книзі про зміну цільового призначення вказаної земельної ділянки, у зв`язку зі скасуванням в судовому порядку рішення Ірпінської міської ради від 27.07.2021 №1348-12-VIII, яким було змінено третій особі цільове призначення земельної ділянки з будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд на будівництво і обслуговування багатоквартирного житлового будинку в АДРЕСА_1 (пункт 2 рішення).
За приписами статті 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.
Відповідно до статті 14 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення, яким закінчується розгляд справи в адміністративному суді, ухвалюється іменем України.
Судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.
Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Згідно з частиною четвертою статті 78 Кодексу адміністративного судочинства України, обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Як зазначено в описовій частині рішення судовим рішенням у справі 320/10145/21, яке набрало законної сили, визнано протиправним та скасовано рішення Ірпінської міської ради від 27.07.2021 №1348-12-VIII, на підставі якого до Державного земельного кадастру 13.08.2021 було внесено запис №007 щодо зміни цільового призначення земельної ділянки (3210900000:01:067:0014) на підставі заяви власника земельної ділянки ОСОБА_4 від 12.08.2021.
В судовому порядку констатовано, що зміна цільового призначення земельної ділянки «для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)» (код КВЦПЗ 02.01) у межах функціональної зони садибної забудови на земельну ділянку з цільовим призначенням «для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку» (код КВЦПЗ 02.03) є недопустимою та суперечить положенням чинного законодавства України.
Враховуючи вищенаведене в сукупності суд доходить висновку, що обставини протиправності та скасування рішення Ірпінської міської ради від 27.07.2021 №1348-12-VIII, яким зокрема було змінено цільове призначення відповідної земельної ділянки, мають преюдиціальний характер і не підлягають доказуванню у даній справі. Відповідно, вчинені на підставі такого рішення реєстраційні дії по зміні цільового призначення земельної ділянки (3210900000:01:067:0014) втрачають свою юридичну значимість та мають бути скасовані.
Відповідно до змісту статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом, зокрема: визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії. Захист порушених прав, свобод чи інтересів особи, яка звернулася до суду, може здійснюватися судом також в інший спосіб, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Водночас, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
Відповідно до частини першої, пункту 4 частини другої, частини четвертої статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України, при вирішенні справи по суті суд може задовольнити позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково.
У разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.
У випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
Враховуючи, що за заявою позивача відповідач не скасував відповідні спірні записи в Державному земельному кадастрі на підставі судового рішення у справі 320/10145/21, яке набрало законної сили, суд доходить висновку, що задоволення позовних вимог у заявлений позивачем спосіб про зобов`язання відповідача вчинити певні дії, - є дотриманням судом гарантій захисту порушених прав позивача на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.
У підсумку, з урахування зазначеного в сукупності, суд доходить висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Згідно із частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Відповідно до платіжної інструкції від 07.03.2023 № 230 позивачем сплачено судовий збір в сумі 5368 (п`ять тисяч триста шістдесят вісім) гривень 00 копійок, який підлягає стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
У взаємозв`язку з вищенаведеним та керуючись статтями 6, 7, 9, 14, 73-78, 90, 139, 242-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
1. Позовну заяву Громадської організації «СТОП КОРУПЦІЇ» задовольнити повністю.
2. Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Київській області скасувати запис № 007 Розділу 1. Земельна ділянка кадастровий номер 3210900000:01:067:0014, загальні відомості Поземельної книги від 13.08.2021 Державного земельного кадастру (в електронній та паперовій формі), яким змінено цільове призначення земельної ділянки кадастровий номер 3210900000:01:067:0014 на «будівництво і обслуговування багатоквартирного житлового будинку за адресою: АДРЕСА_1 ».
3. Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Київській області внести відомості до Державного земельного кадастру по земельній ділянці кадастровий номер 3210900000:01:067:0014 та поновити в Поземельній книзі земельної ділянки кадастровий номер 3210900000:01:067:0014 (в електронній та паперовій формі) попередній запис цільового призначення земельної ділянки кадастровий номер 3210900000:01:067:0014 «будівництво і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд за адресою: АДРЕСА_1 ».
4. Стягнути на користь Громадської організації «СТОП КОРУПЦІЇ» за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Київській області судовий збір у розмірі 5368 (п`ять тисяч триста шістдесят вісім) гривень 00 копійок.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Василенко Г.Ю.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2024 |
Оприлюднено | 02.12.2024 |
Номер документу | 123406365 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Василенко Г.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні