Ухвала
від 26.11.2024 по справі 757/55454/24-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/55454/24-к

пр. 1-кс-47099/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 листопада 2024 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві клопотання прокурора другого відділу управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю, Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 про арешт майна,

ВСТАНОВИВ:

25.11.2024 у провадження слідчого судді Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 надійшло клопотання прокурора другого відділу управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю, Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні № 42022252100000064 від 23.09.2022.

В обґрунтування клопотання прокурор зазначив, що Головним слідчим управлінням Національної поліції України за процесуального керівництва Офісу Генерального прокурора розслідується кримінальне провадження № 42022252100000064 відомості про яке 23.09.2022 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27 ч. 4 ст. 191 КК України та за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 209, ч. 1 ст. 366 КК України.

У судове засідання прокурор не з`явився, про місце і час розгляду клопотання повідомлений належним чином, прокурор до суду подав заяву про розгляд клопотання у його відсутність, вимоги підтримує та просить задовольнити.

Згідно з нормою ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

На підставі ч. 2 ст. 172 КПК України, клопотання слідчого, прокурора, цивільного позивача про арешт майна, яке не було тимчасово вилучене, може розглядатися без повідомлення підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, їх захисника, представника чи законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо це є необхідним з метою забезпечення арешту майна.

Частиною 1 статті 172 КПК України передбачено окрім іншого, що неприбуття слідчого, прокурора у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.

У відповідності до положень ст. 26 КПК України, сторони кримінального провадження є вільними у використанні своїх прав у межах та спосіб, передбачених цим Кодексом.

За таких обставин, приймаючи до уваги те, що слідчий суддя, зберігаючи об`єктивність та неупередженість, у порядку, передбаченому кримінальним процесуальним законодавством України, створив необхідні умови для реалізації особою, яка подала клопотання, її процесуальних прав на участь у розгляді цієї справи в суді, ураховуючи, що підстав для визнання явки сторони обвинувачення обов`язковою не має, вважаю за можливе розглянути клопотання у його відсутність.

Вивчивши клопотання, дослідивши його матеріали, слідчий суддя за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального провадження, керуючись законом, оцінивши кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення, встановив наступні обставини і прийшов до наступних висновків.

Обґрунтовуючи клопотання прокурор зазначив наступне.

Досудовим розслідуванням установлено, що 29.08.2022 між управлінням праці та соціальної політики Уманської міської ради та ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» (код ЄДРПОУ 40355726) (далі - ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго») укладено договір №3 на виконання робіт з капітального ремонту приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: АДРЕСА_1 , (далі - Договір № 3) на загальну суму 6 237 543, 65 грн.

Відповідно до п 2.1 Договору № 3 замовник в особі Управляння праці та соціальної політики Уманської міської ради доручає, а Генпідрядник в особі ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» бере на себе зобов`язання виконати на свій ризик власними і залученими силами та засобами будівельно-монтажні роботи та здати Замовнику у встановлений Договором строк закінчення робіт по будівництву об`єкта «Капітальний ремонт приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: АДРЕСА_1 », відповідно до проектно-кошторисної документації з додержанням державних стандартів та технічних умов.

Пунктом 2.7 Договору № 3 передбачено, що роботи виконуються у відповідності до проектної документації, будівельних норм, стандартів, у встановлений цим договором строк.

Пунктом 3.1. Договору № 3 від 29.08.2022 передбачено, що ціна цього договору (далі договірна ціна) становить 6 237 543, 65 грн, у тому числі ПДВ 1 039 590, 61 грн.

Згідно з пунктом 3.6 Договору № 3 від 29.08.2022 передбачено, що остаточна вартість Робіт за цим Договором, яку має сплатити замовник на користь Генпідрядника, визначається на підставі фактично виконаних обсягів Робіт та оформлених і підписаних Сторонами Актів приймання виконаних робіт - типова форма № КБ-2в.

Відповідно до вимог пункту 4.3 вказаного договору Генпідрядник надає на розгляд Замовнику підписані та оформлені акти приймання -передачі фактично виконаних робіт: форма КБ-2в в 2-х примірниках, форма КБ-3 в 2 примірниках, підсумкову відомість ресурсів та розрахунок загальновиробничих витрат в 2-х примірниках, які повинні бути підписані представником Замовника - відповідальною особою за проведення технічного нагляду.

Вимогами пункту 8.2.1 Договору № 3 від 29.08.2022 передбачено, що Генпідрядник несе відповідальність за неналежне використання, втрату, знищення або пошкодження (псування) з його вини переданих йому Замовником матеріальних ресурсів, а також за збереження виконаних робіт до передачі цих робіт замовнику згідно із актом вводу в експлуатацію

Пунктом № 8.10 Договору № 3 від 29.08.2022 передбачено, що Підрядник не вправі відступати від проектної документації, заміняти передбачені проектом матеріали без письмового погодження із Замовником.

Пунктом 10.1 Договору № 3 від 29.08.2022 визначено, що внесення змін до Договору здійснюється за згодою сторін та оформляється додатковою угодою до Договору.

Крім цього, 25.11.2022 між управлінням праці та соціального захисту населення та ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» укладено додаткову угоду № 2 до договору підряду № 3 від 29.08.2022, відповідно до якої ціну договору зменшено на 2 765 613, 00 грн., та ціна договору становить 3 471 930, 65 грн, в тому числі ПДВ 578 655, 11 грн. ( п.п. 1.1., 1.2 Додаткової угоди №2).

Крім цього, 20.12.2022 між управлінням праці та соціального захисту населення та ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго`укладено додаткову угоду № 3 до Договору підряду № 3 від 29.08.2022, згідно з якою ціну зменшено на 700 875, 57 грн, та ціна становить 2 771 055, 08 грн, в тому числі ПДВ 461 842, 11 грн. ( п.п. 1.1., 1.2 Додаткової угоди №3).

Одночасно з цим, у невстановлених на цей час службових осіб Управління праці та соціальної політики Уманської міської ради та ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» виник умисел на заволодіння коштами державного бюджету, що виділені на виконання умов Договору №3 від 29.08.2022, шляхом завищення якісно - кількісних показників під час виконання будівельних робіт.

При цьому, указані невстановлені особи, з метою приховування власної злочинної діяльності по заволодінню бюджетними грошовими коштами, в якості представника замовника для здійснення технічного нагляду відповідно до умов Договору №3 вирішили залучити підконтрольну їм особу, яка володіє спеціальними знаннями у сфері технічного нагляду та зможе засвідчувати акти приймання будівельних робіт відповідно до вимог Закону України «Про архітектурну діяльність» та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 903 від 11.07.2007, та в яких буде міститись завідомо неправдива інформація про виконані будівельні роботи під час виконання Договору №3 від 29.08.2022.

З метою реалізації свого спільного злочинного наміру, при невстановлених слідством обставинах, перебуваючи в місті Умань, більш точне місце досудовим розслідуванням не встановлено, у точно не встановлений час, але не пізніше 12.09.2022 невстановлені слідством особи з числа службових осіб ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» запропонували фізичній особі підприємцю ОСОБА_4 , (далі - ФОП ОСОБА_4 ), який відповідно до сертифікату інженера з технічного нагляду серії НОМЕР_9, виданого 30.04.2021 Всеукраїнською громадською організацією "Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об`єктів архітектури" (код ЄДРПОУ 36677477) уповноважений здійснювати технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд, прийняти участь у вчиненні кримінального правопорушення в якості пособника, роль якого полягатиме в приховуванні завищення ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» якісно - кількісних показників під час виконання будівельних робіт, шляхом не виконання дій по перевірці та технічному нагляду за виконаними роботами та підписання актів виконаних робіт в яких міститись недостовірні відомості щодо них. ОСОБА_4 , усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, діючи із корисливих спонукань погодився на вказану пропозицію, тим самим вступивши у попередню змову з невстановленим на цей час службовими особами з числа службових осіб ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» до моменту його вчинення.

В подальшому, у вересні 2022 року при невстановлених досудовим розслідуванням обставинах (дату час та місце під час досудового розслідування встановити не вдалось), але не пізніше 12.09.2022, невстановлені на цей час службові особи ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго», продовжуючи діяти відповідно до узгодженого плану з метою приховання своєї злочинної діяльності, шляхом здійснення підконтрольною особою, яка буде представляти інтереси замовника, формального та неякісного нагляду під час проведення робіт по Договору №3, забезпечили підписання між Управлінням праці та соціального захисту населення Уманської міської ради та ФОП ОСОБА_4 договіру № 09-22 від 12.09.2022 на виконання робіт з технічного нагляду за об`єктом «Капітальний ремонт приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: АДРЕСА_1 » (далі - Договір №09-22), який проводився ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго».

Відповідно до п. 4.2 Договору № 09-22, ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», п.п. 2, 3, 5, 7 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 903 від 11.07.2007, на ОСОБА_4 покладено обов`язки, серед іншого, здійснити технічний нагляд за веденням ремонтно - будівельних робіт; здійснювати контроль за якістю проведення робіт та їх відповідністю ДБН, ДСТУ та вимогам нормативної документації; оформити відповідно до діючих нормативів виконавчу документацію, що необхідна для прийняття об`єкта в експлуатацію.

Таким чином, ФОП ОСОБА_5 під час виконання вищевказаних робіт був наділений адміністративно-господарськими повноваженнями, а також виконував організаційно-розпорядчі функції за спеціальними повноваженнями, наданими на підставі вищезазначеного договору, а тому відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України являвся службовою особою.

У той же час, на протязі вересня-жовтня 2022 року невстановленим на цей час службовим особам Уманської міської ради та ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» стало відомо про внесення 23.09.2022 до Єдиного реєстру досудових розслідувань відомостей за фактом розтрати бюджетних коштів під час здійснення робіт по будівництву об`єкта «Капітальний ремонт приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: АДРЕСА_1 ». Розуміючи, що їх злочинні дії направлені на заволодіння бюджетними коштами можуть бути викриті правоохоронними органами, у той же час продовжуючи їх реалізовувати, з метою приховування своєї злочинної діяльності перебуваючи у м. Умань, точне місце досудовим розслідуванням не встановлене, у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 16.12.2022 діючи умисно, за попередньою змовою з іншими співучасниками забезпечили укладення Договору підряду № 79 від 16.12.2022 між Управлінням праці та соціального захисту населення Уманської міської ради та ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» про виконання додаткових будівельно-монтажних робіт по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 1 679 606, 09 грн, у тому числі ПДВ 279 934, 35.

Відповідно до пункту 3.3 Договору № 79 визначено: «Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартості згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) протягом 5 календарних днів з дня підписання сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) в паперовому вигляді. Підрядник надає на розгляд Замовнику підписані та оформлені акти приймання-передачі фактично виконаних робіт: форма КБ-2в в 2-х примірниках, форма КБ-3 в 2 примірниках, підсумкову відомість ресурсів та розрахунок загальновиробничих витрат в 2-х примірниках, які повинні бути підписані представником Замовника - відповідальною особою за проведення технічного нагляду.»

Вимогами пункту 7.2.1 Договору № 79 передбачено, що підрядник несе відповідальність за неналежне використання, втрату, знищення або пошкодження (псування) з його вини переданих йому Замовником матеріальних ресурсів, а також за збереження виконаних робіт до передачі цих робіт замовнику згідно із актом вводу в експлуатацію

Пунктом № 7.7 Договору № 79 визначено, що Підрядник не вправі відступати від проектної документації, заміняти передбачені проектом матеріали без письмового погодження із Замовником.

Крім цього, 17.03.2023 між управлінням праці та соціального захисту населення та ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» укладено додаткову угоду № 3 до договору підряду № 79 від 16.12.2022, якою зменшено ціну договору на 874 536, 94 грн. та відповідно ціна становить 805 069, 15 грн, в тому числі ПДВ 134 178, 19 грн.».

В свою чергу, невстановлена на цей час службова особа ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» діючи у відповідності до заздалегідь обумовленого плану, за попередньою змовою групою осіб, в період часу з 29.08.2022 по 31.12.2022 з метою заволодіння коштами державного бюджету та одержання неправомірної вигоди для себе та інших учасників злочину, будучи обізнаним із вимогами нормативно-правових актів у галузі будівництва, свідомо, в порушення вимог п.п. 4.3., 8.2.1. Договору №3 та всупереч вимог п.п. 7.2.1 та 7.7 Договору № 79 умисно вніс завідомо неправдиві відомості стосовно обсягів, видів і вартості фактично виконаних будівельних робіт в акти приймання виконаних будівельних робіт.

Зокрема, за результатами фактично виконаних будівельних робіт з капітального ремонту приміщень будівель під літерами ОСОБА_6 і ОСОБА_7 для розміщення внутрішньо-переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: АДРЕСА_1 невстановленою на цей час службовою особою ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» складено та особисто підписано наступні акти приймання виконаних будівельних робіт (типова форма № КБ-2в) на загальну суму 3 575 870, 92 грн., в т.ч. ПДВ - 461 842, 51 грн, з них:

За умовами Договору № 3 від 29.08.2022 на загальну суму 2 770 801, 77 грн., в т.ч. ПДВ 461 842, 51 грн., з них

- за актом № 1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2022 року на суму 1 715 700, 80 грн., в т.ч. ПДВ 285 950, 13 грн.;

- за актом № 2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2022 року на суму 308 655, 60 грн., в т.ч. ПДВ 51 442, 60 грн.;

- за актом № 3 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2022 року на суму 463 492, 31 грн., в т.ч. ПДВ 77 248, 72 грн.;

- за актом № 4 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2022 року на суму 282 331, 87 грн., в т.ч. ПДВ 47 055, 31 грн.;

- за актом № 5 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року на суму 874, 50 грн., в т.ч. ПДВ 147, 50 грн.;

За умовами Договору № 79 від 16.12.2022 на загальну суму 805 069, 15 грн., в т.ч. ПДВ 137 178, 19 грн., з них

- за актом № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року (додаткові роботи) на суму 543 461,09 грн., в т.ч. ПДВ 91 076, 85 грн.;

- за актом № 2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року (додаткові роботи) на суму 258 608,06 грн., в т.ч. ПДВ 43 101, 34 грн.

За результатами співставлення обсягів вказаних робіт в актах приймання виконаних будівельних робіт з капітального ремонту за вересень - грудень 2022 року та фактично визначених обсягів за даними виконаних замірів під час проведення огляду об`єктів капітального ремонту, а також з вимогами передбачених технічними нормативами з визначення вартості будівництва встановлено невідповідність фактичної вартості виконаних будівельних робіт на об?єкті "Капітальний ремонт приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: АДРЕСА_1 " даним кошторисній документації і даним актів приймання виконаних будівельних робіт за період з 29 серпня 2022 року по 31 грудня 2022 року.

Вартість виконаних робіт та матеріальних ресурсів, що відображена в актах приймання виконаних будівельних робіт за період з 29 серпня 2022 по 31 грудня 2022 року завищена на суму 400.754, 22 грн. з ПДВ, та підлягає зменшенню (вилученню) на вказану суму.

Зокрема, підлягає зменшенню (вилученню) в актах виконаних будівельних робіт наступні витрати:

- на придбання кабелів та проводів на суму 32 719, 64 грн з ПДВ.;

- витрати, пов`язані з очищенням приміщень від сміття у кількості 21,06 т на суму 5 650, 18 грн.;

- витрати, пов`язані з установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м на суму 25 324, 68 грн з ПДВ.;

- витрати, пов`язані з установлення внутрішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань при висоті приміщень до 6 м на суму 7 272, 54 грн.;

- витрати, пов`язані з розробкою ґрунту вручну з переміщенням ручними візками на 20 м на суму 1 181, 03 грн з ПДВ.;

- витрати, пов`язані із застосування еластичної гідроізоляційної суміші (2-х компонентний) Ceresit CR 66 при застосуванню у кількості за технологічними нормами витрат у кількості 223,2 кг на суму 20 575, 02 грн. з ПДВ.;

- витрати, пов`язані із улаштування обшивки стін гіпсокартонними листами з врахуванням вартості матеріалів (гіпсокартонних листів, саморізів, профілів, дюбелів, шпаклівки, підвісів, паперової стрічки) на суму 10 206, 78 грн. з ПДВ.;

- витрати, пов`язані з прокладанням коробів пластикових та їх придбання на суму 165 268, 57 грн з ПДВ.;

- витрати, пов`язані з установленням штепсельних розеток неутопленого типу при відкритій проводці та їх придбання на суму 3 319, 31 грн з ПДВ.;

- витрати пов`язані з установленням установлення коробок відгалужувальних на стіні та їх придбання на суму 9 753, 82 грн. з ПДВ.;

- витрати пов`язані з установленням установлення нагрівачів індивідуальних водяних на стіні та їх придбання з кріпленням на суму 33 483, 14 грн з ПДВ.

У той же час, ФОП ОСОБА_4 , у невстановлений досудовим розслідуванням час, перебуваючи на території м. Умань, Черкаської області більш точне місце досудовим розслідуванням не встановлено, діючи у відповідності до раніше узгодженого плану по заволодінню бюджетними грошовими коштами, за попередньою мовою групою осіб, умисно, являючись службовою особою яка здійснює технічний нагляд за виконанням будівельних робіт згідно Договору № 3 від 29.08.2022 та Договору № 79 від 16.12.2022, будучи достовірно обізнаним про те, що відомості які містяться в актах приймання виконаних будівельних робіт відповідно до Договору підряду № 3 від 29.08.2022, а саме Акті № 1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2022 року, Акті № 2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2022 року, Акті № 3 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2022 року, Акті № 4 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2022 року, Акті № 5 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року та за Договором підряду № 79 від 16.12.2022, а саме Акті № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року; Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року є неправдиві, виконуючи роль пособника, з метою приховання завищення ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» якісно - кількісних показників під час виконання будівельних робіт, шляхом не виконання дій по перевірці та технічному нагляду за виконаними роботами, в порушення п. 4.2 Договору № 09-22, ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», п.п. 2, 3, 5, 7 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 903 від 11.07.2007, особисто підписав зазначені акти, засвідчивши їх відтиском круглої печатки «Всеукраїнська громадська організація «Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об`єктів архітектури. Провідний Інженер технічного нагляду, реєстраційний №3732», тим самим забезпечивши можливість невстановленим на цей час службовим особам Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради та ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» здійснити заволодіння бюджетними грошовими коштами.

В подальшому на підставі складених та підписаних ОСОБА_4 за вищеописаних обставин актів виконаних робіт, службові особи бухгалтерії Уманської міської ради, не будучи обізнаними про злочинний характер дій учасників злочинної діяльності, в силу виконання своїх посадових обов`язків підготували наступні платіжні доручення: № 4 від 09.09.2022 на суму 1 715 700, 80 грн., № 10 від 24.10.2022 на суму 308 655, 60 грн., № 1 від 08.11.2022 на суму 463 492, 31 грн., № 6 від 25.11.2022 на суму 282 331, 87 грн., № 13 від 19.12.2022 на суму 874, 50 грн., № 7 від 21.12.2022 на суму 546 461, 09 грн., № 14 від 26.12.2022 на суму 258 608, 06 грн., на підставі яких з рахунку Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради № UA 058201720344251016157032769 Уманського управління Державної казначейської служби на рахунки ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» № НОМЕР_1 відкритий в ПуАТ «КБ «Акордбанк » та № НОМЕР_2 відкритий в АБ «Укргазбанк» були перераховані грошові кошти у вищевказаних сумах.

Під час проведення досудового розслідування було встановлено, що до вчинення вищевказаного кримінального правопорушення причетні службові особи ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» (код ЄДРПОУ 40355726).

Слідством встановлено, що ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» (код ЄДРПОУ 40355726) має відкриті рахунки у наступних банківських установах

1) ПУАТ АБ «УКРГАЗБАНК» (код ЄДРПОУ 23697280, МФО 320478), юридична адреса: 03087 м. Київ, вул. Єреванська, 1 № НОМЕР_2 (840-ДОЛАР США), № НОМЕР_2 (980-УКРАЇНСЬКА ГРИВНЯ), що належать ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40355726);

2) ПУАТ «КБ «АКОРДБАНК» (код ЄДРПОУ 35960913, МФО 380634), юридична адреса: 04136 м. Київ, вул. Стеценка, 6; № НОМЕР_3 , № НОМЕР_1 , що належать ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40355726);

3) АТ «ПУМБ» (код ЄДРПОУ 14282829, МФО 334851), юридична адреса: 04070 м. Київ, вул. Андріївська, 4 № НОМЕР_4 (980-УКРАЇНСЬКА ГРИВНЯ), НОМЕР_5 (980-УКРАЇНСЬКА ГРИВНЯ) що належать ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40355726);

Враховуючи те, що ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40355726) у протиправний привласнило кошти управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради, які перераховувались згідно Договору № 3 від 29.08.2022 та Договору № 79 від 16.12.2022, слідчим винесено постанову про визнання речовим доказом у кримінальному провадженні наступних банківських рахунків ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40355726):

1) № НОМЕР_2 (840-ДОЛАР США), № НОМЕР_2 (980-УКРАЇНСЬКА ГРИВНЯ) які відкриті в ПУАТ АБ «УКРГАЗБАНК» (код ЄДРПОУ 23697280, МФО 320478), юридична адреса: 03087 м. Київ, вул. Єреванська, 1;

2) № НОМЕР_3 , № НОМЕР_1 які відкриті в ПУАТ «КБ «АКОРДБАНК» (код ЄДРПОУ 35960913, МФО 380634), юридична адреса: 04136 м. Київ, вул. Стеценка, 6;

3) № НОМЕР_4 (980-УКРАЇНСЬКА ГРИВНЯ), НОМЕР_5 (980-УКРАЇНСЬКА ГРИВНЯ), які відкриті в АТ «ПУМБ» (код ЄДРПОУ 14282829, МФО 334851), юридична адреса: 04070 м. Київ, вул. Андріївська, 4.

Статтею 170 КПК України передбачено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

Крім того, у випадку, передбаченому ч. 3 ст. 170 КПК України арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у ст. 98 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій та набуті кримінально протиправним шляхом.

Відповідно до ч. 10 ст. 170 КПК України арешт може бути накладено на грошові кошти, які знаходяться на банківських рахунках.

Зважаючи на викладене, враховуючи обставини вчинення злочину, так як вони викладені в клопотанні прокурора, правове обґрунтування клопотання, яке відповідає положенням ст. ст. 170-173 КПК України, приходжу до висновку про наявність правових підстав для задоволення клопотання та накладенню арешту на кошти, які знаходяться на банківських рахунках, за виключенням видаткових операцій щодо сплати заробітної плати та обов`язкових платежів до державного бюджету зі сплати податків, зборів (обов`язкових платежів) та з можливістю зарахування грошових коштів на рахунок, оскільки при розгляді клопотання встановлено достатньо даних для висновку, що ці грошові кошти можуть бути предметом вчинення кримінального правопорушення або набуті в результаті його вчинення, тобто відповідають критеріям, визначеним ст. 98 КПК України.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 170-173, 175, 309, 372, 392, 532 КПК України, слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Накласти арешт на грошові кошти, з забороною відчуження, розпорядження та користування ними у будь-який спосіб до завершення досудового розслідування та судового розгляду (до скасування арешту майна у встановленому КПК України порядку), за винятком видаткових операцій по сплаті податків, зборів, інших обов`язкових платежів до державного бюджету всіх рівнів, які перебувають на рахунках наступних банківських установ:

1) ПУАТ АБ «УКРГАЗБАНК» (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 , МФО НОМЕР_7 ), юридична адреса: 03087 м. Київ, вул. Єреванська, 1 № НОМЕР_2 (840-ДОЛАР США), № НОМЕР_2 (980-УКРАЇНСЬКА ГРИВНЯ);

2) ПУАТ «КБ «АКОРДБАНК» (код ЄДРПОУ 35960913, МФО НОМЕР_8 ), юридична адреса: 04136 м. Київ, вул. Стеценка, 6 № НОМЕР_3 (980-УКРАЇНСЬКА ГРИВНЯ), № НОМЕР_1 (980-УКРАЇНСЬКА ГРИВНЯ), що належать ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40355726);

3) АТ «ПУМБ» (код ЄДРПОУ 14282829, МФО 334851), юридична адреса: 04070 м. Київ, вул. Андріївська, 4 № НОМЕР_4 (980-УКРАЇНСЬКА ГРИВНЯ), НОМЕР_5 (980-УКРАЇНСЬКА ГРИВНЯ).

Ухвала підлягає негайному виконанню.

Зобов`язати слідчого/прокурора надати особі, на майно якої накладено арешт копію ухвали.

Ухвала про накладення арешту може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.11.2024
Оприлюднено03.12.2024
Номер документу123420514
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —757/55454/24-к

Ухвала від 26.11.2024

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Литвинова І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні