Ухвала
від 18.12.2007 по справі 14/733-на
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ГОСПОДАРСЬКИЙ

СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

29000, м. Хмельницький, Майдан

Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98

         


 

УХВАЛА

"18" грудня 2007 р.

Справа № 14/733-НА

 

Господарський суд Хмельницької

області у складі судді Гладюк Ю. В. розглянувши позовну заяву і додані до неї

матеріали

 

за позовом  Приватний підприємець ОСОБА_1 м.

Шепетівка   

до Територіальне управління

Головавтотрансінспекції у Хмельницькій області м. Хмельницький

про визнання нечинною постанову про застосування

фінансових санкцій №030930 від 14.05.2007 р.

Суддя  Гладюк Ю.

В.                   

Секретар судового засідання Приступа Д.І.

 

за позовом  Приватного підприємця ОСОБА_1 м.

Шепетівка   

до Територіального

управління Головавтотрансінспекції у Хмельницькій області м.Хмельницький

про визнання

нечинною та скасування постанови №030930 від 14.05.07р. про застосування

фінансових санкцій в розмірі 1 700 грн.

 

                                 Суддя  Гладюк Ю.В.                    

Представники сторін:

від позивача - ОСОБА_2 -за довіреністю від

31.08.07р.

від відповідача - Савченко В.А.

-за довіреністю №142 від 29.01.07р.

 

Суть спору: Позивач

звернувся до суду з позовом до відповідача про визнання нечинною та скасування

постанови №030930 від 14.05.07р. про застосування фінансових санкцій в розмірі

1 700 грн. за порушення законодавства про автомобільний транспорт,

відповідальність за яке передбачена абз.2 ст.60 Закону України „Про

автомобільний транспорт”.

Представник позивача в судовому

засіданні подав клопотання про звернення в органи прокуратури з метою перевірки

інформації щодо вчинення посадовими особами відповідача злочину передбаченого

ст. 366 КК України.

Відповідач заперечення на позов не

подав, його повноважний представник під час судового засідання повідомив про

те, що відповідач не має права юридичної особи, надавши на підтвердження

довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України №12689.

Судом встановлено, що відповідач

-Територіального управління Головавтотрансінспекції у Хмельницькій області

м.Хмельницький, код 33643120 значиться в ЄДРПОУ без права юридичної особи,

головним підприємством є Головна державна інспекція на автомобільному

транспорті, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру

підприємств та організацій України №12689

Крім того, з гідно Положення  про територіальні органи Головної

державної  інспекції на автомобільному

транспорті, затвердженого постановою КМУ від 28.12.05 за N 1573/11853 Територіальні   органи 

Головної  державної  інспекції 

на автомобільному транспорті (далі - територіальні управління) в

областях, Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі є    територіальними структурними підрозділами

Головавтотрансінспекції без права юридичної особи, утворюються відповідно до

Положення про Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті,

затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2004 року N

1190.

Враховуючи публічно-правовий

характер спору дана справа є справою адміністративної юрисдикції, розгляд яких

віднесено до повноважень адміністративних судів ( п.п.1 та 3 ст. 1  КАСУ). При цьому згідно п. 6 Розділу VII

„ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ” 

Кодексу адміністративного судочинства України до початку діяльності окружного

адміністративного суду адміністративні справи, підвідомчі господарським судам

відповідно до ГПК України, вирішуються відповідним господарським судом за

правилами Кодексу адміністративного судочинства України. При цьому підсудність

таких справ визначається ГПК України.

Згідно ст.21 ГПК сторонами в

судовому процесі -позивачами та відповідачами -можуть бути підприємства та

організації, зазначені у ст.1 цього Кодексу. Статтею 1 ГПК України передбачено,

що право звернення до господарського суду мають підприємства, установи,

організації, інші юридичні особи, громадяни, які здійснюють підприємницьку

діяльність без створення юридичної особи.

Крім того, судом враховується, що

згідно  ч. 1 ст. 48 КАС України

адміністративна процесуальна правоздатність - це здатність мати процесуальні

права та обов'язки в адміністративному судочинстві. Остання визнається за

громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної

влади, Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їхніми посадовими

і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними

особами).  Частина 3 ст. 48 КАС України

встановлює здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні

права та обов'язки, у тому числі доручати ведення справи представникові

(адміністративної процесуальна дієздатність), належить органам державної влади,

іншим державним органам, органами влади Автономної Республіки Крим, органами

місцевого самоврядування, їхніми посадовими і службовими особами,

підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами).

Враховуючи, що позов подано до

відповідача - не юридичної особи, справу не належить розглядати господарському

суду в порядку  адміністративного

судочинства .

Згідно п.1 ч. 1 ст. 157 КАС України

суд закриває провадження у справі якщо справу не належить розглядати в порядку

адміністративного судочинства.

Згідно п.3 ч. 1  ст. 121 

КАС України  за наслідками

підготовчого провадження суд, крім   

інших, постановляє ухвалу про закриття провадження у справі.

За 

таких обставин  провадження  у  

справі   підлягає закриттю.   При   

цьому   позивач   не позбавлений  права 

звернутися  з позовною

вимогою  до належного відповідача -

юридичної особи.

Керуючись  ст.ст. 

121,   157  Кодексу адміністративного судочинства України,

 

УХВАЛИВ:

 

Провадження у справі

закрити.

 

Згідно ст.ст. 185-186 КАСУ сторони

та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному

порядку ухвалу повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається

протягом 5 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 10

днів після подання заяви по апеляційне оскарження. Подаються до апеляційного

суду через суд першої інстанції.

Згідно

ст. 254 КАСУ Ухвала, якщо інше не встановлено КАСУ набирає законної сили після закінчення

строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано.

Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була

подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної

сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове

рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення

апеляційного розгляду справи.

 

Суддя                                                                               

Ю.В. Гладюк

 

 

Віддрук.  прим. :

 - до справи,

 - позивачу,

 - відповідачу.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення18.12.2007
Оприлюднено28.12.2007
Номер документу1234516
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —14/733-на

Ухвала від 18.12.2007

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Гладюк Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні