Справа № 242/3342/18
Провадження № 1-кп/0203/1195/2024
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 листопада 2024 року Кіровський районний суд м. Дніпропетровська
в складі: головуючого - судді ОСОБА_1 ,
при секретарі - ОСОБА_2 ,
з участю прокурора ОСОБА_3 ,
захисника ОСОБА_4 ,
обвинуваченої (в режимі відеоконференції) ОСОБА_5 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м. Дніпрі клопотання прокурора про закриття кримінального провадження №12018050140000349 від 25.05.2018 року відносно підозрюваної
ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки м. Макіївка, Донецької області, громадянки України, раніше не судимої, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_1 , є тимчасово переміщеною особою, фактично проживає з адресою: АДРЕСА_2 ,
у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 367 КК України.
ВСТАНОВИВ:
Вказане клопотання надійшло для розгляду до Кіровського районного суду м. Дніпропетровська у зв`язку зі зміною підсудності справ Селидівського міського суду Донецької області.
З клопотання вбачається, що органами досудового розслідування ОСОБА_5 підозрюються в тому, що, 18.10.2016 року наказом начальника відділу освіти військово-цивільної адміністрації (надалі з текстом ВЦА) міста Авдіївка Донецької області № 27 від 18.10.2016 рок "Про створення тендерного комітету відділу освіти військово-цивільне адміністрації міста Авдіївка Донецької області" створено та затверджено склад тендерного комітету, членом якого було призначено директора ЗОШ № 6 Авдіївської міської ради ОСОБА_5 .
Діяльність комітету конкурсних торгів відділу освіти військово цивільної адміністрації м. Авдіївка Донецької області регулюється ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VІІІ від 25.12.2015 (зі змінами).
Наказом № 28 від 18.10.2016 було затверджено Положення про тендерний комітет або уповноважену особу відділу освіти військове цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області.
Згідно п.1.2 Положення про тендерний комітет або уповноважену особу відділу освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області, затвердженого наказом начальник відділу освіти № 28 від 18.10.2016 тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур: закупівлі згідно із Законом України "Про публічні закупівлі" № 922- VІІІ від 25.12.2015 (зі змінами).
п. 1.6 тендерний комітет і уповноважена особа у своїй діяльності керуються Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.
п. 2.3 керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається замовником.
Члени тендерного комітету мають наступні функціональні обов`язки:
- беруть участь у всіх засіданнях особисто;
- організовують та проводять процедури закупівель;
- планують закупівлі, складають та затверджують річний план закупівель;
- здійснюють вибор процедури закупівлі та її проведення;
- забезпечують рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця;
- забезпечують складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 року, № 922- VІІІ (із змінами));
- надають роз`яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедур закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;
- здійснюють інші дії, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі (від 25.12.2015 року, № 922- VІІІ (із змінами)).
Відповідно до ст.11 Закону України ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922- VІІІ від 25.12.2015 (зі змінами):
п. 1 Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб).
Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об`єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об`єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
п. 2 Склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. Уповноважена особа (особи) здійснює свою діяльність на підставі укладеного з замовником трудового договору (контракту) або розпорядчого рішення замовника. Уповноважена особа повинна мати вищу освіту.
До складу тендерного комітету входять не менше п`яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п`ять осіб, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова. Голова тендерного комітету призначається замовником, організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій. У разі визначення замовником уповноваженої особи (осіб) організація роботи здійснюється нею (ними) самостійно згідно з умовами трудового договору (контракту) або положення»
п. 3. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи):
- планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель;
- здійснює вибір процедури закупівлі;
- проводить процедури закупівель;
- забезпечує рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця;
- забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
- забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
- здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
п. 4 Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
п.5 Примірне положення про тендерний комітет та уповноважену особу (осіб) затверджується Уповноваженим органом.
Таким чином, ОСОБА_5 , будучи членом комітету з конкурсних торгів, виконуючи вищезазначені функції, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України та ст.11 Закону України ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) є службовою особою.
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922- VІІІ від 25.12.2015 (з змінами):
ст. 3 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням»:
ст. 16
п.1 Замовник вимагає від учасників подання ними документальне підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
п.2 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
п.3 Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у раз застосування переговорної процедури закупівлі».
ст.17
п. 1 Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов`язаний відхилити тендерну пропозиція учасника в разі, якщо:
п.1.4 суб`єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
ст. 30.
п. 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
п.1.1 учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 цього Закону; п.1.2 переможець:
п. 1.4 тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відділом освіти ВЦА м. Авдіївка Донецької області (ЄДРПОУ 40866559 адреса: 86060, Україна, Донецька область обл., м. Авдіївка, вул. Корольов; 2), 19.01.2017 року було розміщене оголошення на офіційному інтернат сайті «ProZorro» про проведення відкритих торгів № UА-2017-01-19-000439-b, найменування предмета закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів), з очікуваною вартістю закупівлі 1 106 893,00 UAH з ПДВ, кінцевий строк подання пропозицій до 03.02.2017 року.
Відповідно до п. 1 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації на закупівлю послуг - Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"- 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів), затвердженої рішенням тендерного комітету від «19» січня 2017 року замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: довідку (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника, необхідних для виконання вимог замовника.
Відповідно до п. 3 додатку 2 «Вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників (переможця) вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації на закупівлю послуг - Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"- 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів), затвердженої рішенням тендерного комітету від «19» січня 2017 року замовник самостійно перевіряє інформацію про те чи суб`єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів (пункт 4 ч. 1 ст. 17 Закону).
Відповідно до п. 2.5 тендерної документації на закупівлю послуг - Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"- 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів), затвердженої рішенням тендерного комітету від «19» січня 2017 року Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати:
- копію витягу з реєстру платника єдиного податку або копію свідоцтва платника єдиного податку (у передбачених законодавством випадках) (для фізичних осіб-підприємців);
- копію діючої ліцензії (діючого дозволу) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб- підприємців);
- лист-гарантію, складену учасником в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції», Указу Президента України від 17 жовтня 2016 року № 467/2016 РІШЕННЯ Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходи (санкцій)»;
- інші документи, передбачені відповідними розділами та додаткам тендерної документації (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).
Під час подання тендерних пропозицій, пропозиції надали 2 учасника, саме:
1.КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ" АВДІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 22028683), цінова пропозиція - 989 500,00 UAH з ПДВ;
2.ФОП "ХАНКІШИЄВ ЯХ`Я ІБАД ОГЛИ" (ІПН 2110602718), цінова пропозиція - 990 000,00 UAH з ПДВ.
07.02.2018 року після розкриття пропозиції наданих учасниками тендерний комітет відділу освіти ВЦА м. Авдіївка Донецької області прийнято рішення про відхилення учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВ ("КОМБІНАТ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ" АВДІЇВСЬКОЇ МІСЬКО РАДИ (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв`язку з тим, що документи, які були подані учасником не відповідали вимогам тендерної документації.
08.02.2018 року у службовому приміщені відділу освіти ВЦА м. Авдіївка Донецької області за адресою: АДРЕСА_3 в період робочого часу з 09.00 год. до 17.00 тендерним комітетом відділу освіти ВЦА м. Авдіївка Донецької області була розглянуті тендерна пропозиція учасника - фізична особа-підприємець "ХАНКІШИЄВ ЯХ`Я ІБАД ОГЛИ" (ІПН 2110602718, адреса: АДРЕСА_4 )
Так, ОСОБА_5 , у 08.02.2018 року у період робочого часу з 08.00 годин до 17.00 годин, перебуваючи у службовому кабінеті відділу освіти ВЦА м. Авдіївка Донецької області за адресою: 86065, Україна Донецька область, м Авдіївка, вул. Корольова,2, перебуваючи на посаді члена тендерного комітету відділу освіти ВЦА м. Авдіївка Донецької області, будучі посадовою особою, ознайомленою зі своїми функціональними обов`язками, покладеними на неї як на члена тендерного комітету, внаслідок неналежного їх виконання через несумлінне ставлення до них, в порушення ст. 16, ст.17. п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VII від 25.12.2015 (зі змінами), п. 1 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» . п.3 додатку 2 «Вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників (переможця) вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації на закупівлю послуг - Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"- 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів), затвердженої рішенням тендерного комітету від «19» січня 2017 року, п. 2.5 тендерної документації на закупівлю послуг - Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"- 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів), затвердженої рішенням тендерного комітету від «19» січня 2017 року, не звернувши увагу на те, що документи додані часником фізична особа-підприємець "ХАНКІШИЄВ ЯХ`Я ІБАД ОГЛИ" ( ІПН 2110602718) до тендерної пропозиції, не відповідають вимогам та умовам тендерної пропозиції, а саме: витяг з реєстру платників єдиного податку за № 1000/10/05-14-13-01-13-1 від 18.02.2016 року, який необхідно подати згідно п. 2.5 тендерної документації на закупівлю послуг Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"- 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів), затвердженої рішенням тендерного комітету від «19» січня 2017 року на момент подання цінової пропозиції та електронного пакету документів для участі у закупівлі, втратив чинність, у зв`язку із внесенням змін до Реєстру, які зазначені у самому витягу, а саме «Перелік видів господарської діяльності згідно з КВЕД ДК 009:2010 (КВЕД 2005)», у учасника фізична особа- підприємець "ХАНКІШИЄВ ЯХ`Я ІБАД ОГЛИ" (ІПН НОМЕР_2 ) відсутнє обладнання та матеріально-технічної бази учасника, необхідних для виконання вимог замовника, що є одним з вимог кваліфікаційних критеріїв замовника до учасників, а також, не звернувши увагу на те, що тендерним комітетом відділу освіти ВЦА м. Авдіївка Донецької області під час вивчення тендерної пропозиції учасника фізична особа-підприємець "ХАНКІШИЄВ ЯХ`Я ІБАД ОГЛИ" ( ІПН 2110602718) не перевірив інформацію про те чи суб`єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів (пункт 4 ч. 1 ст. 17 Закону), затвердила особистим підписом протокол засідання тендерного комітету відділу освіти ВЦА м. Авдіївка Донецької області від 08.02.2018 року, згідно якого тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця "ХАНКІШИЄВ ЯХ`Я ІБАД ОГЛИ" ( ІПН 2110602718) , відповідає умовам (вимогам) тендерної документації, в тому числі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, кваліфікаційним критеріям та вимогам чинного законодавства, в тому числі ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VІІІ від 25.12.2015 (зі змінами), фізичну особу-підприємця "ХАНКІШИЄВ ЯХ`Я ІБАД ОГЛИ" (ІПН 2110602718) визнано переможцем процедури по відкритим торгам щодо закупівлі послуг - Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"- 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів) (оголошення про проведення процедури закупівлі - UА - 2017-01 -19-000439-Ь), та прийнято рішення про намір укласти договір із переможцем процедури по відкритим торгам фізичною особою- підприємцем "ХАНКІШИЄВ ЯХ`Я ІБАД ОГЛИ" (ІПН НОМЕР_2 ).
На підставі протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти ВЦА м. Авдіївка Донецької області від 08.02.2018 року між відділом освіти ВЦА м. Авдіївка Донецької області в особі начальника ОСОБА_6 з одного боку і ФОП " ОСОБА_7 " в особі ІНФОРМАЦІЯ_2 з другого боку, був укладений договір № 15 від 24.02.2017 про закупівлю Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів)т Ціна договору 990 000,00 UАН з ПДВ, додаткова угода б/н від 29.12.2017 року до Договору № 15 від 24.02.2017 року «про продовження терміну договору до 31.12.2018 року та збільшення вартості послуг у обсязі 20 відсотків, а саме 198 000 грн., на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року», та сплачено ФОП " ОСОБА_7 " бюджетних коштів 1009800,00 грн., що спричинило тяжкі наслідки державі в особі відділу освіти військово- цивільної адміністрації м. Авдіївка Донецької області на загальну суму 1009800,00 грн.
Дії ОСОБА_5 , які виразилися у невиконанні або неналежному виконанні службовою особою службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило тяжкі наслідки охоронюваним законом правам, свободам та інтересам держави органом досудового розслідування кваліфіковано за ч. 2 ст. 367 КК України.
Прокурор Селідівського відділуПокровської окружноїпрокуратури Донецькоїобласті ОСОБА_3 в судовому засіданні підтримав клопотання про закриття кримінального провадження відносно ОСОБА_5 у зв`язку із зміною обстановки згідно ст.48 КК України. Зазначив, що клопотання відповідає вимогам КПК України та на стадії досудового розслідування було отримано згоду обвинуваченого на звільнення її від кримінальної відповідальності.
В судовому засіданні підозрювана ОСОБА_5 заперечувала щодо задоволення клопотання прокурора про закриття кримінального провадження відносно неї у зв`язку із зміною обстановки згідно ст.48 КК України. Зазначила, що винною себе не визнає та в її діях відсутній склад кримінального правопорушення. Просила відмовити у закритті кримінального провадження на підставі ст.48 КК України.
Захисник ОСОБА_4 також просив відмовити у задоволенні клопотання прокурора та просив повернути вказане клопотання прокурору. Зазначив, що ОСОБА_5 в суді заявила, що вона винною себе в скоєнні злочину передбаченому ч. 2, ст. 367 КК України не визнає, бо працюючи членом тендерного комітету конкурсних торгів відділу освіти військово цивільної адміністрації м. Авдіївка Донецької області вона ніяких вимог законодавства не порушувала.
Тому вона відзиває свою згоду дану 22 червня 2018 р. про звільнення її від кримінальної відповідальності на підставі ст. 48 КК України. І вважає, що пред`явлена їй підозра повинна розглядатися в суді по суті звинувачення.
Захисник звертає увагу суду, що члени тендерного комітету звинувачуються в тому, що не повністю перевірили документи надані ФОП « ОСОБА_8 », а далі вказується, що ФОП « ОСОБА_8 » виконав умови договору №15 від 24.02.2017 р. Якщо всі умови договору виконано то як це виконання договору спричинило тяжкі наслідки державі в особі відділу освіти військово-цивільної адміністрації АДРЕСА_5 .
Прокурор зазначив, що за відсутності згоди підозрюваної на закриття кримінального провадження, вказане клопотання підлягає поверненню прокурору для продовження здійснення досудового розслідування в загальному порядку.
Суд заслухавши думку учасників процесу приходить до висновку, що клопотання прокурора не підлягає задоволенню.
Згідно ст. 48 КК України, особу, яка вперше вчинила кримінальний проступок або нетяжкий злочин, крім корупційних кримінальних правопорушень, кримінальних правопорушень, пов`язаних з корупцією, порушень правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керували транспортними засобами у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або перебували під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, може бути звільнено від кримінальної відповідальності, якщо буде визнано, що на час кримінального провадження внаслідок зміни обстановки вчинене нею діяння втратило суспільну небезпечність або ця особа перестала бути суспільно небезпечною.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 284 КПК України кримінальне провадження закривається судом у зв`язку зі звільненням особи від кримінальної відповідальності.
Згідно ч. 3 ст. 285 КПК України, підозрюваному, обвинуваченому, який може бути звільнений від кримінальної відповідальності, повинно бути роз`яснено суть підозри чи обвинувачення, підставу звільнення від кримінальної відповідальності і право заперечувати проти закриття кримінального провадження з цієї підстави. У разі якщо підозрюваний чи обвинувачений, щодо якого передбачене звільнення від кримінальної відповідальності, заперечує проти цього, досудове розслідування та судове провадження проводяться в повному обсязі в загальному порядку.
Звільнення від кримінальної відповідальності на підставі ст. 48 КК України- це право, а не обов`язок суду, який вирішує це питання в порядку, передбаченому ст. 7 КПК України.
Отже, для застосування положень ст. 48 КК України суду належить встановити як факт вчинення особою кримінального правопорушення, так і обставини, які свідчать про можливість звільнення цієї особи від кримінальної відповідальності у зв`язку із зміною обстановки за конкретних відповідних підстав, що також підтверджується правовою позицією Верховного суду у справі № 161/1390/19 від 23 січня 2020 року.
Крім того, суду необхідно з`ясувати думку підозрюваної особи щодо такого клопотання.
Враховуючи думку підозрюваної ОСОБА_5 , яка заперечувала свою провину, також заперечувала проти задоволення клопотання прокурора про звільнення її від кримінальної відповідальності на підставі ст.48 КК України. А також думку її захисника, який просив відмовити у задоволені клопотання прокурора та повернення вказаного клопотання прокурору, суд приходить до висновку, що клопотання прокурора про звільнення від кримінальної відповідальності на підставі ст. 48 КК України ОСОБА_5 , підозрюваної у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 367 КК України, та закриття кримінального провадження на підставі.1 ч.2 ст. 284 КПК України не підлягає задоволенню та його необхідно повернути прокурору для здійснення кримінального провадження в загальному порядку.
Керуючисьст.48 КК України, ст.ст.284, 285,369-372,376 КПК України, суд
УХВАЛИВ:
У задоволенніклопотання начальникаАвдіївського відділуКрасноармійської місцевоїпрокуратури ОСОБА_9 прозвільнення відкримінальної відповідальностіна підставіст.48КК України ОСОБА_5 ,підозрюваної у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 367 КК України, та закриття кримінального провадження на підставі.1 ч.2 ст. 284 КПК України - відмовити.
Повернути клопотання прокурору Селідівського відділу Покровської окружної прокуратури Донецької області ОСОБА_3 для здійснення кримінального провадження в загальному порядку.
Ухвала може бути оскаржена до Дніпровського апеляційного суду через Кіровський районний суд м. Дніпропетровська протягом 7 днів з дня її проголошення.
Ухвала, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.
Суддя - ОСОБА_1
Суд | Кіровський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2024 |
Оприлюднено | 04.12.2024 |
Номер документу | 123462845 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг Службова недбалість |
Кримінальне
Кіровський районний суд м.Дніпропетровська
Шрамко Л. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні