ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 грудня 2024 року м. ПолтаваСправа № 440/2989/24Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Петрової Л.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АРС ТРАНС" до Державної служби України з безпеки на транспорті, Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "АРС ТРАНС" звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії, а саме просить:
- визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №023231 від 27.02.2024, винесену Відділ державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті,
- стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судові витрати та витрати на правничу допомогу у розмірі 12 000,00 грн.
В обґрунтування позову зазначено, що 28.11.2023 року о 16 год. 15 хв. на А/д М-10 «Львів-Краковець» посадовими особами Відділу державного нагляду (контролю) у Львівській області Державної служби з безпеки на транспорті складено Акт №014192 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом відносно транспортного засобу, що належить ТОВ «Арс Транс», марки DAF XF 105.460, д.н.з. НОМЕР_1 , з напівпричепом д.н.з. НОМЕР_2 , яким керував водій ОСОБА_1 . Актом виявлено порушення: при виконанні міжнародного перевезення вантажу згідно CMR А №002733 від 31.10.2023 у водія на момент проведення перевірки відсутні документи, визначені ст. 53 ЗУ «Про автомобільний транспорт» та ЄУТР, а саме: роздруківки даних діяльності водія з цифрового тахографа з 18 год. 45 хв. по UTC 30.10.2023 до 07 год. 20 хв. по TTC 27.11.2023 або бланк підтвердження діяльності водія ОСОБА_1 , у тому числі порушення, відповідальність за які передбачена ст. 60 ЗУ «Про автомобільний транспорт»: ч. 1 абз. 6 виконання резидентами України міжнародних перевезень вантажів без документів, визначених ст. 53 цього Закону. В Акті міститься пояснення водія: з порушенням не згодний, в даний час вказаний інспектором перебував вдома, потім увів ручний ввід і працював по режиму. 27 лютого 2024 року на підставі Акту начальником Відділу державного нагляду (контролю) в Полтавській області Державної служби з безпеки на транспорті прийнято постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № 023231. Відповідно до Постанови № 023231, позивача притягнуто до відповідальності у вигляді адміністративно-господарського штрафу у розмірі 34 000 гривень. Позивач не погоджується з постановою про застосування адміністративно - господарського штрафу, вважає її протиправною та такою, що підлягає скасуванню.
Ухвалою суду від 18.03.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі 440/2989/24, залучено до участі у справі в якості співвідповідача - Відділ державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті, призначено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.
18.04.2024 до суду від відповідача надійшов відзив на позов в якому зазначено, що положеннями чинного законодавства покладено на перевізника обов`язок з забезпечення дотримання вимог чинного законодавства у сфері перевезення вантажів автомобільним транспортом. Відповідно до положень пункту 20, 21 Порядку №1567 виявлені під час рейдової перевірки (перевірки на дорозі) порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом зазначаються в акті з посиланням на порушену норму. У разі виявлення в ході рейдової перевірки (перевірки на дорозі) транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовою особою (особами), що провела перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3. Порушення норм, визначених положеннями Закону №2344-ІІІ, на момент проведення рейдової перевірки, знайшло своє відображення в акті №014192 від 28.11.2023. Відтак, під час перевірки було виявлено порушення вимог статті 53 Закону №2344-ІІІ, відповідальність за яке передбачена абзацом 6 частини 1 статті 60 цього Закону. Як наслідок, за порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом було складено постанову №023231 від 27.02.2024.
29.04.2024 до суду від позивача надійшла відповідь на відзив в якій вказано, що відповідачем не спростовано доводів позивача та не підтверджено правомірності винесення постанови.
Розгляд даної справи, відповідно до статті 258, частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, здійснюється в порядку спрощеного позовного провадження без виклику учасників.
Суд, вивчивши матеріали справи, встановив наступні обставини та відповідні до них правовідносини.
З матеріалів справи вбачається, що 28.11.2023 на підставі направлення на рейдову перевірку (перевірку на дорозі) №013203 від 27.11.2023 відповідно до графіку проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) посадовими особами Відділу державного нагляду (контролю) у Львівській області за адресою а/д М-10 Львів-Краковець було зупинено транспортний засіб марки DAF, державний номерний знак НОМЕР_1 , з напівпричепом SCHMITZ, державний номерний знак НОМЕР_2 , за кермом перебував водій ОСОБА_1 , для проведення перевірки додержання суб`єктами господарювання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення вантажних перевезень, за результатами якої встановлено порушення перевізником ТОВ «АРС Транс» вимог законодавства про автомобільний транспорт, про що складено відповідний Акт проведення перевірки №014192 від 28.11.2023.
За змістом Акту проведення перевірки №014192 від 28.11.2023 посадовою особою виявлено порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт, а саме: «При виконанні міжнародних перевезень вантажу згідно CMR А №002733 від 31.10.2023 у водія на момент проведення перевірки відсутні документи, визначені ст. 53 ЗУ «Про автомобільний транспорт» та ЄУТР, а саме роздруківки даних діяльності водія з цифрового тахографа з 18 год. 45 хв. по UTC 30.10.2023 до 07 год. 20 хв. по UTC 27.11.2023 або бланк підтвердження діяльності водія ОСОБА_1 », відповідальність за яке передбачена абзацом 6 частини 1 статті 60 Закону №2344-ІІІ - виконання резидентами України міжнародних перевезень вантажів без документів, визначених ст. 53 цього Закону, - штраф у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Водій транспортного засобу ( ОСОБА_2 ) зі змістом вказаного акту та виявлених порушень ознайомлений, надав письмові пояснення, однак від підпису акту відмовився, про що посадовими особами.
Відповідача відповідно до вимог пункту 22 Порядку №1567 було зроблено відповідну відмітку в акті.
На виконання зазначеного відповідачем завчасно, 14.12.2023, на адресу позивача 36009, м. Полтава, вул. Ракова, 18А, яка зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, свідоцтві про реєстрацію транспортних засобів та підтверджена Позивачем в позовній заяві, рекомендованим листом №0600069199558 направлено повідомлення за вих. №96626/34/24-23 від 11.12.2023 про призначення розгляду справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт на 26.12.2023 та необхідність з`явитися до Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області для участі у розгляді справи та надання відповідних пояснень/заперечень.
Розгляд справи було відкладено та 09.02.2024 позивача було запрошено для участі у розгляді справи 27.02.2024 відповідно до повідомлення за вих. №11364/34/24-24 від 09.02.2024.
27.02.2024 Відділом державного нагляду (контролю) у Полтавській області винесено постанову №023231 про застосування до ТОВ «АРС Транс» адміністративно-господарського штрафу в розмірі 34 000,00 грн. за виконання резидентами та/або нерезидентами України міжнародних перевезень пасажирів чи вантажів без документів, визначених статтею 53 Закону №2344-ІІІ.
Відповідно до пункту 29 Порядку №1567 копія постанови видається не пізніше ніж протягом трьох днів після її винесення уповноваженій особі автомобільного перевізника під розписку чи надсилається рекомендованим листом із повідомленням.
На виконання зазначеного вказана постанова була отримана особисто представником відповідача 27.02.2024 безпосередньо після розгляду справи про порушення, про що в матеріалах справи міститься відповідна відмітка.
Позивач не погоджуючись із постановою про застосування адміністративно-господарського штрафу №023231 від 27.02.2024, винесену Відділ державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті, звернувся до суду із цим позовом.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд дійшов наступного висновку.
Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначає Закон України від 5 квітня 2001 року № 2344-III «Про автомобільний транспорт» (далі - Закон № 2344-III), відповідно до ч. 12 ст. 6 якого, державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів і вантажів на території України.
Статтею 53 Закону № 2344-III передбачено, що при виконанні міжнародних перевезень вантажів резиденти України повинні мати: дозволи іноземних країн, по території яких буде здійснюватися перевезення; дозвіл щодо узгодження умов та режимів перевезення в разі перевищення вагових або габаритних обмежень чи документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових (габаритних) обмежень над визначеними законодавством становить менше п`яти відсотків; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; сертифікат відповідності транспортного засобу щодо безпеки руху та екологічної безпеки вимогам країн, територією яких буде здійснюватися перевезення, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України; документи на вантаж. Водії транспортних засобів, що належать резидентам або нерезидентам України, зобов`язані допускати до перевірки тахографів посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, надавати їм реєстраційні листки режиму праці та відпочинку водіїв - тахокарти, а також, у разі якщо у транспортному засобі використовуються цифрові тахографи, роздруковувати на паперовому носії інформацію про роботу та відпочинок водіїв.
За змістом Акту проведення перевірки №014192 від 28.11.2023 посадовою особою виявлено порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт, а саме: «При виконанні міжнародних перевезень вантажу згідно CMR А №002733 від 31.10.2023 у водія на момент проведення перевірки відсутні документи, визначені статті 53 ЗУ «Про автомобільний транспорт» та ЄУТР, а саме роздруківки даних діяльності водія з цифрового тахографа з 18 год. 45 хв. по UTC 30.10.2023 до 07 год. 20 хв. по UTC 27.11.2023 або бланк підтвердження діяльності водія ОСОБА_1 », відповідальність за яке передбачена абзацом 6 частини 1 статті 60 Закону №2344-ІІІ - виконання резидентами України міжнародних перевезень вантажів без документів, визначених ст. 53 цього Закону, - штраф у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Тобто, на момент проведення перевірки 28.11.2023 водій не використовував наявного в транспортному засобі цифрового тахографа, як наслідок не надав до перевірки бланк підтвердження діяльності водія.
Порядок установлення, технічного обслуговування та використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільних транспортних засобах (крім таксі), які використовуються для надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів встановлено Інструкцією з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті, затвердженою Наказом Міністерства транспорту та зв`язку України №385 від 24.06.2010 (далі - Інструкція №385).
Відповідно до п.1.4 Інструкції №385 контрольний пристрій (тахограф) - обладнання, яке є засобом вимірювальної техніки, призначене для встановлення на транспортних засобах для показу та реєстрації в автоматичному чи напівавтоматичному режимі інформації про рух таких транспортних засобів та про певні періоди роботи їхніх водіїв; тахокарта - бланк, призначений для внесення й зберігання зареєстрованих даних, який вводять в аналоговий контрольний пристрій (тахограф) та на якому маркувальні пристрої останнього здійснюють безперервну реєстрацію інформації, що підлягає фіксуванню відповідно до положень ЄУТР.
В п.3.3 Інструкції №385 видно, що водій транспортного засобу, обладнаного тахографом, серед іншого, використовує тахокарти (у разі використання аналогового тахографа) або у разі використання цифрового тахографа - особисту картку водія кожного дня, протягом якого керував транспортним засобом; має при собі: протокол про перевірку та адаптацію тахографа до транспортного засобу; заповнені тахокарти у кількості, що передбачена ЄУТР, або картку водія чи роздруківку даних роботи тахографа у разі обладнання транспортного засобу цифровим тахографом.
Приписами п.3.6 Інструкції №385 передбачено, що перевізники забезпечують належну експлуатацію тахографів та транспортних засобів з установленими тахографами та згідно з вимогами ЄУТР здійснюють періодичні інспекції, які, серед іншого, включають перевірку наявності у водіїв транспортних засобів тахокарт у кількості, визначеній пунктом 3.3 цього розділу, або наявності та чинності картки для цифрового тахографа.
Згідно п. 3.3 Інструкції № 385 водій транспортного засобу, обладнаного тахографом: забезпечує правильну експлуатацію тахографа та управління режимами його роботи відповідно до інструкції виробника тахографа; своєчасно встановлює, змінює і заповнює тахокарти та забезпечує їх належне зберігання; використовує тахокарти (у разі використання аналогового тахографа) або у разі використання цифрового тахографа - особисту картку водія кожного дня, протягом якого керував транспортним засобом; має при собі: протокол про перевірку та адаптацію тахографа до транспортного засобу; заповнені тахокарти у кількості, що передбачена ЄУТР, або картку водія чи роздруківку даних роботи тахографа у разі обладнання транспортного засобу цифровим тахографом; у разі несправності або пошкодження аналогового тахографа своєчасно записує від руки дані щодо режиму роботи та відпочинку на зворотному боці тахокарти, де нанесена сітка з відповідними графічними позначками, інформує про це відповідну посадову особу перевізника, з яким водій перебуває у трудових відносинах (для найманих водіїв); у разі несправності або пошкодження цифрового тахографа або картки до нього своєчасно записує від руки дані щодо режиму роботи та відпочинку на зворотному боці аркуша, призначеного для роздруківки даних, що використовують у даному тахографі, та забезпечує належне зберігання таких записів.
Перевізники забезпечують належну експлуатацію тахографів та транспортних засобів з установленими тахографами та згідно з вимогами ЄУТР здійснюють періодичні інспекції, які включають перевірку, зокрема:
- дотримання вимог щодо періодів роботи та відпочинку водіїв та їх відповідність параметрам руху, зареєстрованим тахографом;
- наявності у водіїв транспортних засобів тахокарт у кількості, визначеній пунктом 3.3 цього розділу, або наявності та чинності картки для цифрового тахографа.
Так, відповідно до зазначених правових приписів Інструкції №385 законодавець прямо визначає обов`язок водія транспортного засобу, обладнаного цифровим тахографом, мати при собі картку водія чи роздруківку даних роботи тахографа.
Наведені норми зобов`язують водія транспортного засобу обладнаного цифровим тахографом мати однин з передбачених Інструкцією №385 документів: або картку водія або роздруківку даних роботи тахографа.
Відповідно до п. 1.4 Інструкції №385, картка - картка контрольного пристрою (тахографа) з вбудованою мікросхемою, призначена для використання в цифровому тахографі; контрольний пристрій (тахограф) - обладнання, яке є засобом вимірювальної техніки, призначене для встановлення на транспортних засобах для показу та реєстрації в автоматичному чи напівавтоматичному режимі інформації про рух таких транспортних засобів та про певні періоди роботи їхніх водіїв; тахокарта - бланк, призначений для внесення й зберігання зареєстрованих даних, який вводять в аналоговий контрольний пристрій (тахограф) та на якому маркувальні пристрої останнього здійснюють безперервну реєстрацію інформації, що підлягає фіксуванню відповідно до положень Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР).
В п.3.3 розділу ІІІ Інструкції №385 передбачено, що водій транспортного засобу, обладнаного тахографом, забезпечує правильну експлуатацію тахографа та управління режимами його роботи відповідно до інструкції виробника тахографа; своєчасно встановлює, змінює і заповнює тахокарти та забезпечує їх належне зберігання; використовує тахокарти (у разі використання аналогового тахографа) або у разі використання цифрового тахографа - особисту картку водія кожного дня, протягом якого керував транспортним засобом; має при собі: протокол про перевірку та адаптацію тахографа до транспортного засобу; заповнені тахокарти у кількості, що передбачена ЄУТР, або картку водія чи роздруківку даних роботи тахографа у разі обладнання транспортного засобу цифровим тахографом; у разі несправності або пошкодження цифрового тахографа або картки до нього своєчасно записує від руки дані щодо режиму роботи та відпочинку на зворотному боці аркуша, призначеного для роздруківки даних, що використовують у даному тахографі, та забезпечує належне зберігання таких записів.
Відповідно до п.3.5 розділу ІІІ Інструкції №385, перевізники: забезпечують водіїв, які відправляються в рейс, необхідною кількістю тахокарт або паперу для роздруківки даних, що відповідають типу тахографа (аналоговий, цифровий); зберігають інформацію, отриману за допомогою тахографа, кожного водія протягом 12 місяців з дати останнього запису, а протоколи перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу, свідоцтва про повірку - протягом одного року з дати закінчення терміну їх дії; аналізують інформацію щодо дотримання режимів праці та відпочинку водіїв, отриману за допомогою тахографа, а в разі виявлення порушень вживають заходів щодо недопущення та запобігання виникненню їх в подальшому.
Крім того, 11.10.2005 набув чинності Закон України № 2819-IV від 07.09.2005р. Про приєднання України до Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР).
20.12.2010 набрала чинності Поправка № 6 до ЄУТР у частині надання до контролю реєстраційних листків (тахограм) за поточний день та попередні 28 календарних дні, а в разі відсутності тахокарт - надання Бланка підтвердження діяльності, який заповнюється транспортним підприємством та водієм перед рейсом.
Тобто, норми ЄУТР розмежовують такі документи як реєстраційний листок та роздруківка.
Таким чином, ч.8 ст.53 Закону України "Про автомобільний транспорт" визначено, що водії транспортних засобів, що належать резидентам або нерезидентам України, зобов`язані допускати до перевірки тахографів посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, надавати їм реєстраційні листки режиму праці та відпочинку водіїв - тахокарти, а також, у разі якщо у транспортному засобі використовуються цифрові тахографи, роздруковувати на паперовому носії інформацію про роботу та відпочинок водіїв.
Щоденні реєстраційні листки режимів праці та відпочинку водія це тахокарти, які використовуються в аналоговому тахографі. У свою чергу, для цифрових тахографів не використовуються щоденні реєстраційні листки режимів праці та відпочинку водія; для цього приладу необхідно використовувати карту водія, роздруківку на паперовому носії інформації про роботу та відпочинок водія.
З фактичних обставин справи видно, що на автомобілі позивача облаштовано цифровий тахометр.
Суд зазначає, що роздруківка на паперовому носії інформації про роботу та відпочинок водіїв є документом, який передбачений ст. 53 Закону України «Про автомобільний транспорт», необхідним для виконання міжнародних перевезень для усіх перевізників (резидентів та нерезидентів) та видів перевезень (пасажирських, вантажних), які використовують у своїх транспортних засобах цифровий тахограф.
Отже, вказаний документ, відсутність якого встановлено у позивача, є загальнообов`язковим при виконанні міжнародних перевезень транспортними засобами, обладнаним цифровим тахографом; інші документи, наведені в ч.ч.3-6 ст.53 Закону України «Про автомобільний транспорт» є спеціальними для кожного з видів перевезень (вантажних/пасажирських) та особи перевізника (резидент/нерезидент).
28.11.2023 під час проведення рейдової перевірки водієм належного позивачу транспортного засобу ОСОБА_1 було надано посадовій особі відповідача допуск до перевірки встановленого на транспортному засобі цифрового тахографа та в ході такої перевірки інспектором було виявлено відсутність в даних тахографа відомостей за період між 30.10.2023 (останні наявні відомості) та 27.11.2023 (попередній день перед перевіркою).
Зі змісту наданих під час проведення перевірки роздруківок вбачається відсутність відомостей щодо роботи та відпочинку водія за період з 18 год. 45 хв. по UTC 30.10.2023 по 07 год. 20 хв. по UTC 27.11.2023.
Позивач стверджує про відсутність в його діях порушення вимог законодавства Позивач в позовній заяві зазначає про неможливість надання роздруківок за вказаний період, оскільки водій перебував в часі чекання (час простоїв не з вини водія, тобто період, коли водій не зобов`язаний перебувати на робочому місці, але має залишатися на зв`язку, бути готовим відповісти на будь-який виклик, почати чи відновити рух або виконувати іншу роботу), так як 30.10.2023 о 17.45 год., після завантаження транспортного засобу, здійснив ручний ввід в тахографі щодо режиму «час чекання» , о 18.45 год. витяг свою особисту карту водія з тахографа та очікував повідомлення щодо часу проходження кордону, при цьому перебуваючи вдома.
Відповідач погоджується з доводами позивача в частині того, що дійсно конструкція та технічні характеристики такого контрольного пристрою як цифровий тахограф дають можливість у разі, якщо з тих чи інших причин водій транспортного засобу не використовував особисту карту водія та інформація на ній не фіксувалася, здійснити реєстрацію режимів праці та відпочинку водія в ручному режимі.
Водночас відповідно до офіційного посібника з експлуатації цифрового тахографа DTCO 1381 (саме такий тахограф встановлено на транспортному засобі Позивача - Siemens AG SV 1381.1051100003 згідно роздруківки), виданого виробником Continental Automotive GmbH (раніше відомий як Siemens VDO), витяг додається, згідно з розпорядженнями, режими, які не можуть бути зареєстровані, мають бути додатково внесені за допомогою ручного введення. Після кожного вставлення картки водія пристрій автоматично покаже дату та час останнього вилучення карти водія з тахографа та запропонує здійснити ручний ввід. Після цього можливі наступні сценарії введення: доповнення режиму відпочинку, доповнення робочої зміни; продовження, завершення робочої зміни та/або попереднє встановлення режимів робочої зміни.
Водій, вставляючи особисту картку в тахограф, у разі необхідності доповнення в ручному режимі даних щодо режимів роботи, вводить необхідні дані шляхом натискання відповідних кнопок тахографа та введена інформація фіксується на картці водія та залишається в пам`яті тахографа.
При цьому, відомості щодо діяльності водія, що були введені в ручному режимі, позначаються символом «М» та відображаються в блоці 8а роздруківки.
Проте зі змісту наданих роздруківок вбачається, що введена вручну діяльність після встановлення картки водія була зроблена тільки за період з 17 год. 45 хв. по 18 год. 45 хв 30.10.2023 та з 07 год. 20 хв. по 08 год. 18 хв. по UTC 27.11.2023 (наявна піктограма).
Натомість, в наданих роздруківках наявний знак «?», який означає період часу, коли картка водія не вставлена в слот цифрового тахографа та невідомо в якому режимі (керування, інша робота чи час очікування) перебував водій, що, в свою чергу, унеможливлює здійснення контролю робочого часу та часу відпочинку водія.
Також водієм не надано бланк підтвердження діяльності водія.
Підсумовуючи наведене, суд погоджується з висновками відповідача про порушення позивачем Закону №2344-III, які виявлені та стверджені Актом №023231 від 27.02.2024, і як наслідок, суд вважає правомірною оскаржувану постанову.
Інші твердження позивача в позовній заяві не спростовують наведений вище висновок суду.
Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Таким чином, суд вважає, що позивач не довів позовні вимоги, а суб`єкт владних повноважень, який заперечує проти позову, довів правомірність прийняття оскаржуваної постанови, що підтверджено доказами, перевіреними в суді, тому позов не задовольняється.
Враховуючи відмову в задоволенні позову, судові витрати не підлягають відшкодуванню на користь позивача.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд
В И Р І Ш И В:
У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "АРС ТРАНС" до Державної служби України з безпеки на транспорті, Відділу державного нагляду (контролю) у Полтавській області Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя Л.М. Петрова
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.12.2024 |
Оприлюднено | 05.12.2024 |
Номер документу | 123475033 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Л.М. Петрова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні