ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 грудня 2024 рокуСправа №160/18595/24 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бондар М.В., розглянувши у спрощеному (письмовому) провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 (далі ОСОБА_1 , позивач) звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі ІНФОРМАЦІЯ_2 , відповідач), в якій позивач, з урахуванням уточненого позову, просить суд:
- визнати протиправною бездіяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо не надання ОСОБА_1 відстрочки від призову на підставі абзацу 10 ч. 1 ст. 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", у зв?язку з наявністю матері з інвалідністю ІІ групи, яка не має інших працездатних осіб, зобов`язаних відповідно до закону її утримувати;
- зобов?язати ІНФОРМАЦІЯ_3 надати ОСОБА_1 відстрочку від призову на підставі абзацу 11 ч. 1 ст. 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" у зв`язку з наявністю матері з інвалідністю ІІ групи, яка не має інших працездатних осіб, зобов`язаних відповідно до закону її утримувати.
Позовні вимоги мотивовані тим, що 14.05.2024 позивач звернувся до відповідача із заявою про надання відстрочки від мобілізації з відповідними документами. У вказаній заяві позивач зазначив, що його мати, ОСОБА_2 , є особою з інвалідністю ІІ групи та ОСОБА_1 здійснює постійний догляд за матір`ю, батько позивача та чоловік матері ОСОБА_1 помер ІНФОРМАЦІЯ_4 . ІНФОРМАЦІЯ_2 20.05.2024 надано відповідь, в якій повідомлено, що відстрочку буде надано при наданні документів, які підтверджують проживання за кордоном сестри позивача ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , яка не є військовозобов`язаною та відповідно до закону повинна утримувати свою мати, витяг з Державного реєстру актів цивільного стану про наявність дітей у матері позивача, свідоцтво про укладання шлюбу батьків позивача, довідку про склад сім`ї, акт встановлення факту здійснення догляду або довідка про отримання компенсації (допомоги) на догляд. Позивач вказує, що станом на 05.07.2024 йому не надано відстрочки від призову, а також вказує, що ним подано повний перелік документів, що підтверджують наявність інвалідності у ОСОБА_2 та громадянство іншої країни його сестри ОСОБА_3 . Отже, на думку позивача, він має право на відстрочку від призову за мобілізацією на підставі абзацу 11 частини 1 статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" в редакції, що діяла на час подання відповідної заяви.
Ухвалою суду від 29.07.2024 відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи в порядку статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України.
Цією ж ухвалою суду встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позов протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання копії цієї ухвали, разом із доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача.
Відповідач суду відзив на позов не надав, про причини неподання відзиву суд не повідомив.
На підставі частини 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Дослідивши матеріали, з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
З матеріалів справи встановлено, що 14.05.2024 позивач звернувся до відповідача із заявою про надання відстрочки від мобілізації на підставі абзацу 11 частини 1 статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" з відповідними документами.
Листом від 20.05.2024 №7426 ІНФОРМАЦІЯ_2 повідомлено, що на підставі пункту 13 частини 1 статті Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" не підлягають призову на військову службу під час мобілізації військовозобов`язані, які мають одного із своїх батьків з інвалідністю I чи II групи або одного з батьків дружини (чоловіка) з числа осіб з інвалідністю I чи II групи, за умови відсутності інших осіб, які не є військовозобов`язаними та відповідно до закону зобов`язані їх утримувати (крім випадків, якщо такі особи самі є особами з інвалідністю, потребують постійного догляду, перебувають під арештом (крім домашнього арешту), відбувають покарання у вигляді обмеження чи позбавлення волі). У разі відсутності невійськовозобов`язаних осіб здійснювати догляд за особою з інвалідністю I чи II групи може лише одна особа з числа військовозобов`язаних за вибором такої особи з інвалідністю. Відстрочку буде надано при наданні документів, які підтверджують проживання за кордоном сестри позивача ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , яка не є військовозобов`язаною та відповідно до закону повинна утримувати свою мати, витяг з Державного реєстру актів цивільного стану про наявність дітей у матері позивача, свідоцтво про укладання шлюбу батьків позивача, довідку про склад сім`ї, акт встановлення факту здійснення догляду або довідка про отримання компенсації (допомоги) на догляд.
На відповідний адвокатський запит представника позивача, ІНФОРМАЦІЯ_2 листом від 23.05.2024 №7764 повідомлено, що відповідно до пунктів 57, 60 постанови Кабінету Міністрів України №560 від 16.05.2024 «Про затвердження Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період» для розгляду питань надання військовозобов`язаним відстрочки утворюються комісії. Комісія вивчає отриману заяву та підтвердні документи, оцінює законність підстав для надання відстрочки, за потреби готує запити до відповідних органів державної влади для отримання інформації, що підтверджує право заявника на відстрочку, або використовує інформацію з публічних електронних реєстрів. Про прийняте комісією рішення повідомляється засобами телефонного, електронного зв`язку або поштою заявнику не пізніше ніж на наступний день після ухвалення такого рішення. У разі позитивного рішення військовозобов`язаному надається довідка із зазначенням строку відстрочки за формою, визначеною у додатку 6. На даний час комісія і процесі створення, а саме визначення складу комісії. Про початок роботи зазначеної комісії ОСОБА_1 буде повідомлено додатково.
Вважаючи протиправною бездіяльність відповідача щодо не надання ОСОБА_1 відстрочки від призову, позивач звернувся з позовом до суду.
Вирішуючи спір по суті позовних вимог суд виходить з такого.
У зв`язку з військовою агресією російською федерації проти України, Указом Президента України від 24.02.2022 №64/202 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 24.02.2022 №2102-IX, в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб.
Указами Президента України затвердженими відповідними законами України, продовжувався строк дії воєнного стану в Україні та діє по теперішній час.
Указом Президента України від 24.02.2022 №69/2022 «Про загальну мобілізацію» постановлено оголосити та провести загальну мобілізацію.
Правове регулювання відносин між державою і громадянами України у зв`язку з виконанням ними конституційного обов`язку щодо захисту Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, а також загальні засади проходження в Україні військової служби регламентовано Законом України «Про військову службу і військовий обов`язок» від 25.03.1992 №2232-XII (далі - Закон №2232-XII, в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).
Згідно з частинами першою, третьої статті 1 цього Закону захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України є конституційним обов`язком громадян України.
Військовий обов`язок включає: підготовку громадян до військової служби; приписку до призовних дільниць; прийняття в добровільному порядку (за контрактом) та призов на військову службу; проходження військової служби; виконання військового обов`язку в запасі; проходження служби у військовому резерві; дотримання правил військового обліку.
За приписами частини першої статті 39 Закону №2232-XII призов резервістів та військовозобов`язаних на військову службу під час мобілізації проводиться в порядку, визначеному цим Законом та Законом України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».
На військову службу під час мобілізації призиваються резервісти та військовозобов`язані, які перебувають у запасі і не заброньовані в установленому порядку на період мобілізації, незалежно від місця їх перебування на військовому обліку.
Призов резервістів та військовозобов`язаних на військову службу під час мобілізації здійснюється для доукомплектування військових посад, передбачених штатами воєнного часу, у терміни, визначені мобілізаційними планами Збройних Сил України та інших військових формувань.
Правові основи мобілізаційної підготовки та мобілізації в Україні, засади організації цієї роботи, повноваження органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, а також обов`язки підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності (далі - підприємства, установи і організації), повноваження і відповідальність посадових осіб та обов`язки громадян щодо здійснення мобілізаційних заходів встановлює Закон України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» від 21.10.1993 №3543-XII (далі Закон №3543-XII).
Відповідно до статті 1 цього Закону мобілізація - це комплекс заходів, здійснюваних з метою планомірного переведення національної економіки, діяльності органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій на функціонування в умовах особливого періоду, а Збройних Сил України, інших військових формувань, сил цивільного захисту - на організацію і штати воєнного часу. Мобілізація може бути загальною або частковою та проводиться відкрито чи приховано.
Відповідно до частини п`ятої статті 22 Закону №3543-XII призов громадян на військову службу під час мобілізації або залучення їх до виконання обов`язків за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, здійснюють територіальні центри комплектування та соціальної підтримки за сприяння місцевих органів виконавчої влади або командири військових частин (військовозобов`язаних, резервістів Служби безпеки України - Центральне управління або регіональні органи Служби безпеки України, військовозобов`язаних, резервістів Служби зовнішньої розвідки України - відповідний підрозділ Служби зовнішньої розвідки України, військовозобов`язаних Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту - відповідні органи управління центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту).
Статтею 23 Закону №3543-ХІІ для деяких категорій громадян встановлена відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації.
Згідно з абзацом 11 частини першої статті 23 Закону №3543-ХІІ (в редакції, чинній на дату подання заяви позивачем 14.05.2024, тобто до 18.05.2024), не підлягають призову на військову службу під час мобілізації військовозобов`язані - які мають дружину (чоловіка) із числа осіб з інвалідністю та/або одного із своїх батьків чи батьків дружини (чоловіка) із числа осіб з інвалідністю I чи II групи за умови, що такі особи з інвалідністю не мають інших працездатних осіб, зобов`язаних відповідно до закону їх утримувати.
Відповідно до пункту 1 Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.02.2022 №154 (далі Положення №154), територіальні центри комплектування та соціальної підтримки є органами військового управління, що забезпечують виконання законодавства з питань військового обов`язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації.
За змістом положень пункту 9 Положення №154 територіальні центри комплектування та соціальної підтримки відповідно до покладених на них завдань, зокрема:
ведуть військовий облік призовників, військовозобов`язаних та резервістів, а також облік громадян України, які уклали контракт добровольця територіальної оборони, ветеранів війни та військової служби, та інших осіб, які мають право на пенсійне забезпечення відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб»;
оформлюють та видають військово-облікові документи призовникам, військовозобов`язаним та резервістам;
розглядають звернення військовослужбовців, працівників та членів їх сімей, а також громадян з питань, що належать до компетенції територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, а також ведуть прийом громадян, які звертаються із зазначених питань, видають необхідні довідки та інші документи.
Згідно з пунктом 11 Положення №154 районні територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, крім функцій, зазначених у пункті 9 цього Положення оформляють для військовозобов`язаних, резервістів відстрочки від призову під час мобілізації, які надаються в установленому порядку, та проводять перевірку підстав їх надання, ведуть спеціальний облік військовозобов`язаних.
На час надання відповідачем відповідей на звернення позивача та його адвоката (20.05.2024 та 23.05.2024) вже діяв Порядок проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період, затверджений постановою Кабінету Міністрів України №560 від 16.05.2024 (далі - Порядок № 560), який набрав чинності 18.05.2024.
Відповідно до пункту 56 Порядку № 560 відстрочка від призову на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період надається військовозобов`язаним з підстав, визначених статтею 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».
Згідно з пунктом 57 Порядку № 560 для розгляду питань надання військовозобов`язаним відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період при районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (відокремлених відділах) утворюються комісії у такому складі:
голова комісії - керівник районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки (відокремленого відділу);
члени комісії - представники апарату, структурних підрозділів (освіти та науки, охорони здоров`я, соціального захисту населення, служби у справах дітей, центру надання адміністративних послуг) районної, міської держадміністрації (військової адміністрації).
На підставі пункту 59 Порядку №560, відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації може оформлятися за допомогою Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов`язаних та резервістів на підставі даних, отриманих з інших державних реєстрів або баз даних, які підтверджують, що військовозобов`язаний має право на відстрочку з підстав, визначених статтею 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».
Згідно з пунктом 60 Порядку №560, комісія вивчає отримані заяву та підтвердні документи, оцінює законність підстав для надання відстрочки, за потреби готує запити до відповідних органів державної влади для отримання інформації, що підтверджує право заявника на відстрочку, або використовує інформацію з публічних електронних реєстрів.
Комісія зобов`язана розглянути отримані на розгляд заяву та документи, що підтверджують право на відстрочку, протягом семи днів з дати надходження, але не пізніше ніж протягом наступного дня від дати отримання інформації на запити до органів державної влади.
На підставі розгляду отриманих документів комісія ухвалює рішення про надання або відмову у наданні відстрочки. Рішення комісії оформляється протоколом.
Про прийняте комісією рішення повідомляється засобами телефонного, електронного зв`язку або поштою заявнику не пізніше ніж на наступний день після ухвалення такого рішення.
У разі позитивного рішення військовозобов`язаному надається довідка із зазначенням строку відстрочки за формою, визначеною у додатку 6.
У разі відмови у наданні відстрочки військовозобов`язаному повідомляють письмово із зазначенням причин відмови за формою, визначеною у додатку 7. Таке рішення може бути оскаржене у судовому порядку.
До ухвалення комісією рішення військовозобов`язаний не підлягає призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період.
Аналіз наведених норм свідчить про те, що до повноважень територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки належить оформлення військовозобов`язаним відстрочки від призову під час мобілізації та в особливий період і воєнний час. З метою реалізації права на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації особа повинна надати відповідні документи, за результатами розгляду яких військовими органами комплектування та соціальної підтримки за місцем військового обліку приймається рішення про наявність або відсутність в особи права на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації.
Предметом спору у цій справі є допущена, на думку позивача, бездіяльність відповідача щодо ненадання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації на підставі абзацу 11 частини першої статті 23 Закону №3543-ХІІ.
Як встановлено судом, листом від 20.05.2024 №7426 ІНФОРМАЦІЯ_2 повідомлено, що відстрочку буде надано при наданні документів, які підтверджують проживання за кордоном сестри позивача ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , яка не є військовозобов`язаною та відповідно до закону повинна утримувати свою мати, витяг з Державного реєстру актів цивільного стану про наявність дітей у матері позивача, свідоцтво про укладання шлюбу батьків позивача, довідку про склад сім`ї, акт встановлення факту здійснення догляду або довідка про отримання компенсації (допомоги) на догляд.
З наданих до суду копій документів випливає, що батьками ОСОБА_1 є ОСОБА_2 та ОСОБА_4 , що підтверджується копією свідоцтва про народження від 22.12.1980.
ОСОБА_4 помер ІНФОРМАЦІЯ_4 , що підтверджується копією свідоцтва про смерть від 06.08.1998 серії НОМЕР_1 .
Матеріали справи містять довідку до акта огляду МСЕК серії 12 ААГ №519029 від 22.04.2024, з якої випливає, що ОСОБА_2 встановлено ІІ групу інвалідності безстроково.
Так, до матеріалів справи надано копії таких документів, з перекладом з німецької мови (підпис перекладача ОСОБА_5 засвідчений приватним нотаріусом Криворізького міського нотаріального округу Дніпропетровської області 18.07.2024):
-свідоцтва про прийняття громадянства №346/2016 від 20.10.2016, з якого випливає, що ОСОБА_3 має німецьке громадянство на момент видачі цього документа (набуте громадянство), місце, дата: м. Ройтлінген, 13.10.2016;
-візи у Німеччину, виданої в м. Київ 15.09.2004, паспорт серії НОМЕР_2 , прізвище, ім`я: ОСОБА_6 , примітка: возз`єднання сім`ї, з чоловіком;
-свідоцтво про зміну імені з ОСОБА_3 на ОСОБА_7 ; дата вступу в силу 27.10.2016;
-довідки про реєстрацію відповідно до пункту 2 розділу 18 Федерального закону про реєстрацію від 09.07.2024, з якої випливає, що ОСОБА_7 зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 ;
-посвідчення особи видане на ім`я ОСОБА_8 ) ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , громадянство: Німеччина, дійсний до 13.11.2026 №321070, адреса: 72760 м. Ройтлінген, Нюрбергерштрасе 258;
-закордонного паспорту на ім`я ОСОБА_6 , виданого 24.12.2014, на сторінках 2, 3 якого містяться штампи про постійне проживання у ФРН та прийняття на облік Генерального консульства України в Мюнхені;
-закордонного паспорту на ім`я ОСОБА_10 (уроджена ОСОБА_11 , виданого 09.11.2022, дійсний до 08.11.2032 №C9J8J86RP.
Також, на відповідний адвокатський запит представника позивача, ІНФОРМАЦІЯ_2 листом від 23.05.2024 №7764 повідомлено, що для розгляду питань надання військовозобов`язаним відстрочки утворюються комісії. На даний час комісія в процесі створення, а саме визначення складу комісії. Про початок роботи зазначеної комісії ОСОБА_1 буде повідомлено додатково.
З матеріалів справи випливає, що станом на час розгляду і вирішення цієї справи, відповідачем у встановленому порядку не розглянуті по суті надані позивачем документи та не прийнято жодного рішення.
Відсутність належним чином оформленого рішення про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації або мотивованої відмови в наданні відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, свідчить про протиправну бездіяльність суб`єкта владних повноважень.
При цьому протиправну бездіяльність суб`єкта владних повноважень треба розуміти як зовнішню форму поведінки (діяння) цього органу чи його посадової особи, яка полягає (проявляється) у неприйнятті рішення чи у нездійсненні юридично значимих й обов`язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону (або ж іншого нормативно-правового регулювання) віднесені до компетенції суб`єкта владних повноважень, були об`єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені.
За таких обставин, враховуючи те, що станом на час розгляду цієї справи надані позивачем документи відповідачем по суті не розглянуті, відсутнє належним чином оформлене рішення про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації або мотивована відмова в наданні відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, суд приходить до висновку, що відповідач допустив протиправну бездіяльність, яка полягає в не прийнятті відповідного рішення.
В частині позовних вимог про зобов`язання відповідача надати ОСОБА_1 відстрочку на військову службу під час мобілізації на підставі пункту 11 частини 1 статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), суд зазначає про передчасність такої вимоги. Суд виходить з того, що судовому захисту в адміністративному процесі підлягають лише порушені права позивача на час звернення за судовим захистом. У зв`язку з тим, що відповідачем не прийнято жодного рішення у встановленому порядку, права позивача в цій частині вимог не є порушеними.
Також суд зазначає, що перша позовна вимога стосується визнання протиправною бездіяльності ІНФОРМАЦІЯ_6 щодо не надання ОСОБА_1 відстрочки від призову на підставі абзацу 10 частини 1 статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", у зв`язку з наявністю матері з інвалідністю ІІ групи, яка не має інших працездатних осіб, зобов`язаних відповідно до закону її утримувати, а друга зобов?язати ІНФОРМАЦІЯ_2 надати ОСОБА_1 відстрочку від призову на підставі абзацу 11 частини 1 статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію".
З матеріалів справи випливає, що предметом спору є ненадання позивачу відстрочки саме на підставі абзацу 11 частини 1 статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).
Тому, суд приходить до висновку, що позивачем у першій позовній вимозі допущено описку.
На підставі частин 1 та 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
З системного аналізу матеріалів справи, наведених норм законодавства, суд дійшов висновку, що заявлені позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.
Згідно з частиною 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання адміністративного позову до суду в розмірі 1211,20 грн, що документально підтверджується квитанцією №9816-4990-6162-1687 від 08.07.2024.
Враховуючи, що адміністративний позов задоволено частково, сплачений позивачем судовий збір за подачу адміністративного позову до суду в розмірі 1211,20 грн підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача у сумі 605,60 грн.
На підставі викладеного, керуючись статтями 241-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов ОСОБА_1 (адреса: АДРЕСА_2 ; реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_3 ) до ІНФОРМАЦІЯ_1 (адреса: АДРЕСА_3 ; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: НОМЕР_4 ) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.
Визнати протиправною бездіяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 , щодо не розгляду по суті заяви ОСОБА_1 від 14.05.2024 про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації.
Зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_3 розглянути по суті заяву ОСОБА_1 від 14.05.2024 про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації та прийняти рішення в порядку, визначеному чинним законодавством.
У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.
Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань ІНФОРМАЦІЯ_1 судові витрати у розмірі 605 (шістсот п`ять) гривень 60 копійок.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в порядку та строки, передбачені статтями 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя М.В. Бондар
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.12.2024 |
Оприлюднено | 06.12.2024 |
Номер документу | 123504223 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні