Герб України

Постанова від 03.12.2024 по справі 167/1127/24

Рожищенський районний суд волинської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 167/1127/24

Номер провадження 3/167/699/24

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 грудня 2024 року місто Рожище

Суддя Рожищенського районного суду Волинської області Н.В. Шептицька, вивчивши матеріали, що надійшли з ВПД № 1 (м. Рожище) ЛРУП ГУНП у Волинській області, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення(далі -КУпАП), та за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 124 КУпАП,

за участі:

захисника ОСОБА_1 адвоката І.П. Наумчука,

в с т а н о в и в:

01.11.2024 року до Рожищенського районного суду Волинської області надійшли матеріали щодо ОСОБА_1 про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченогоч. 1 ст. 130 КУпАП(справа№ 167/1127/24,провадження №3/167/699/24),та провчинення адміністративногоправопорушення,передбаченого ст.124КУпАП(справа № 167/1128/24, провадження № 3/167/700/24).

Відповідно до частини 2 статті36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.

Кодекс України про адміністративні правопорушення фактично не містить спеціальних норм, що передбачають порядок об`єднання справ про адміністративне правопорушення, які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою).

17 липня 1997 року Україна ратифікувала Європейську Конвенцію про захист прав і основоположних свобод людини від 04 листопада 1950 року і Протоколи 1, 2, 4, 7, 11, чим визнала її дію в національній правовій системі, а також обов`язковість рішень Європейського суду з прав людини, які стосуються тлумачення та застосування норм Конвенції.

Згідно практики Європейського Суду з прав людини, деякі справи про адміністративні правопорушення за своєю суттю мають кримінальний характер та повністю підпадають під гарантії статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (п.п. 21-22 рішення у справі «Надточій проти України», п. 33 рішення у справі «Гурепка проти України»).

Враховуючи наявність прогалин в праві щодо процесуального врегулювання розгляду суддею справ про адміністративні правопорушення, зокрема, врегулювання порядку об`єднання справ в одне провадження, доходжу висновку, що в даному випадку правомірним і доцільним буде застосування аналогії процесуального закону - за правилами, закріпленими в КПК України.

Відповідно до частини 1 статті 334 КПК України, матеріали кримінального провадження можуть об`єднуватися в одне провадження або виділятися в окреме провадження ухвалою суду, на розгляді якого вони перебувають, згідно з правилами, передбаченими статтею 217 цього Кодексу.

Згідно частини 1 статті 217 КПК України, у разі необхідності в одному провадженні можуть бути об`єднані матеріали досудових розслідувань щодо декількох осіб, підозрюваних у вчиненні одного кримінального правопорушення, або щодо однієї особи, підозрюваної у вчиненні кількох кримінальних правопорушень.

Враховуючи вищенаведене, доходжу висновку, що вищезазначені справи повинні бути об`єднані в одне провадження та за результатами їх розгляду має бути прийнято одне рішення, оскільки протоколи про адміністративні правопорушення стосовно ОСОБА_1 надійшли на адресу Рожищенського районного суду Волинської області 01.11.2024 року, постанова по жодному з них ще не приймалась, вказані матеріали складені щодо однієї особи та знаходяться у провадженні одного органу, уповноваженого на їх розгляд.

Із урахуванням вищенаведеного та зважаючи на те, що адміністративні протоколи складені щодо однієї особи за вчинення кількох адміністративних правопорушень та одночасно розглядаються в одному суді, то дані справи підлягають об`єднанню в одне провадження.

Керуючись статтею36 КУпАП, суддя

п о с т а н о в и в:

Об`єднати адміністративні матеріали: справа № 167/1127/24 (провадження № 3/167/699/24); справа № 167/1128/24 (провадження № 3/167/700/24), в одне провадження, присвоївши об`єднаній справі єдиний унікальний номер № 167/1127/24.

Об`єднану справу № 167/1127/24 призначити до судового розгляду на 19.12.2024 року о 09 год 00 хвилин.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя Рожищенського районного суду

Волинської області Н.В. Шептицька

СудРожищенський районний суд Волинської області
Дата ухвалення рішення03.12.2024
Оприлюднено06.12.2024
Номер документу123505506
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення на транспорті, в галузі шляхового господарства і зв’язку Керування транспортними засобами або суднами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції

Судовий реєстр по справі —167/1127/24

Постанова від 11.02.2025

Адмінправопорушення

Рожищенський районний суд Волинської області

Шептицька Н. В.

Постанова від 24.12.2024

Адмінправопорушення

Рожищенський районний суд Волинської області

Шептицька Н. В.

Ухвала від 03.12.2024

Адмінправопорушення

Рожищенський районний суд Волинської області

Шептицька Н. В.

Постанова від 03.12.2024

Адмінправопорушення

Рожищенський районний суд Волинської області

Шептицька Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні