Рішення
від 05.12.2024 по справі 420/23350/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/23350/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 грудня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді: Юхтенко Л.Р.,

розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенні Одеського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «ОДЕСЬКИЙ ШИННИЙ ТЕРМІНАЛ» (код ЄДРПОУ 41976067, місце знаходження: 67661, Одеська область, Біляївський район, с. Нерубайське, вул. Пастера, 29-Б) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 44069166, місце знаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду 24 липня 2024 року надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «ОДЕСЬКИЙ ШИННИЙ ТЕРМІНАЛ» (код ЄДРПОУ 41976067, місце знаходження: 67661, Одеська область, Біляївський район, с. Нерубайське, вул. Пастера, 29-Б) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 44069166, місце знаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5), в якій позивач просить:

-Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 16.05.2024 року № 9723;

-Зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області виключити Товариства з обмеженою відповідальністю «ОДЕСЬКИЙ ШИННИЙ ТЕРМІНАЛ» з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Ухвалою від 26 липня 2024 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення (виклику) учасників справи в порядку ч.5 ст. 262 КАС України.

На обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначає, що не погоджується з прийнятим відповідачем рішенням про відповідність платника податку критеріям ризиковості з огляду на таке.

По-перше, щодо коду 11 - накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності (недостатності) місць для їх зберігання (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролюючих органів звітності, представник позивача зазначає, що Підприємство ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ШИННИЙ ТЕРМІНАЛ» зареєстровано в 2018 році. Місцезнаходженням ТОВ «ОШТ» є: 67661, Україна, Біляївський р-н, Одеська обл., село Нерубайське, вулиця Пастера, будинок, 296.

Основним видом діяльності Товариства є: 45.32 Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів. Також підприємство здійснює інші види діяльності: Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів.

У межах даних КВЕДів Товариство здійснює: 1) Оптовий та роздрібний продаж автомобільних шин; 2) Надання послуг з обслуговування автомобілів, а саме: Інспекція транспортного засобу; Шиномонтаж в комплексі R19,5-R22,5; Шиномонтаж в комплексі R20-R24; Шиномонтаж в комплексі R17,5; Шиномонтаж в комплексі R13-R2Q; Зняття/установка колеса зі ступиці; Зняття/установка запас/колеса; Підкачка груз/шини R19,5- R22,5/ R17,5; Накачування R19,5 - R22,5 /R17,5; Підтяжка гайок; Балансування колеса забивними грузиками R19,5-R22,5/R17,5; Балансування колеса адгезивними грузиками; Балансування колеса гранулами; Заміна подовжувана пластикового; Заміна подовжувана гнучкого; Ремонт з заміною вентиля вантажного авто; Підйом вантажного транс/засобу; Ремонт шини РЕМ+РАД-пластир TL; Ремонт шини ТП+РАД-пластир TL; Ремонт шини УП- пластир; Ремонт шини РЕМ+РАД-пластир СТ; Ремонт шини ТП+РАД-пластир СТ; Очистка диску від корозіі (щіткою по металу); Ремонт камер+латка; Демонтаж старого пластиря; Косметичний ремонт (ТП).

Для здійснення діяльності з обслуговування автомобілів ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ШИННИЙ ТЕРМІНАЛ» використовує наступні приміщення:

-Нежитлові приміщення першого та другого поверхів загальною площею 1573,40 кв. м., що розташовані в будівлі «Станція технічного обслуговування та технічного ремонту рухомого складу, з магазином супутніх товарів», за адресою - Одеська обл., м. Одеса, Пересипський р- н., Київське шосе, 12-А. Вартість оренди зазначеного приміщення складає 188 808,00 грн./місяць. Зазначеним приміщенням позивач користується на підставі Договору оренди нежитлових приміщень № 12 від 01.07.2023р, укладеного з ОСОБА_1 .

-Офісне приміщення площею 10 кв. м. за адресою розташування - Одеська обл., Біляївський р н., с. Нерубайське, вул. Пастера, 29-Б. Вартість оренди складає 2700,00 грн./місяць. Позивач користується вказаним приміщенням на підставі укладеного з орендодавцем - ПП «ЮА Автохаус» Договором оренди нежитлового приміщення № 01 \06\ 18 від 01.06.2018р.

-Майданчик для зберігання автомобілів площею 160 кв.м, який розташований за адресою - Одеська обл., Біляївський р-н., с. Нерубайське, вул. Пастера, 29-Б, вартість оренди якого складає 4000,00 грн./місяць, що підтверджується Договором оренди майданчика від 01.10.2018р, укладеним з орендодавцем ПП «ЮА-Автохаус».

-Нежитлове приміщення площею 215 кв.м. на підставі Договору оренди нежитлового приміщення №02\06\18 від 01.06.2018р., укладеного з ТОВ «ІОА-Автохаус». в редакції Додаткової угоди № 1 від 01.10.2018 р., що розташоване за адресою: Одеська обл., Біляївський р-н., с. Нерубайське, вул. Пастера, 29-Б, вартістю оренди 5375,00 грн./місяць.

-Складське приміщення, загальною площею 740,00 кв.м, яке розташоване в нежитловій будівлі ВПЦ за адресою: 65031, м.Одеса, вул. Хімічна, будинок 1/20 на підставі укладеного з орендодавцем - ТОВ «ГРАНД ЛОГІСТІК» Договору оренди нежитлового приміщення №26 від 13.07.2023р. Вартість оренди за цим договором складає 40700,00 грн./місяць.

Отже, в оренді у Позивача наявні складські приміщення, що забезпечують потреби позивача для зберігання автомобільних шин, дисків та інших товарно-матеріальних цінностей, а також нежитлові приміщення в будівлі Станції технічного обслуговування та технічного ремонту рухомого складу, з магазином супутніх товарів, в яких також перебувають товари, представлені для продажу. При цьому, податковий орган обізнаний про наявність вказаних приміщень, оскільки платником податку подавалися Повідомлення про об`єкти оподаткування, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форми 20-ОПП).

Щодо коду 12 - постачання товарів (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку, а саме господарської операції з контрагентом ТОВ «НІКСПЕЦТРАНС» код 39583984, представник зазначає таке.

Так, основними постачальниками Позивача витратних матеріалів, які використовуються для надання послуг сервісного обслуговування є ТОВ " ТМ АВТО" (код 41552761), ТОВ "АМ-ТЕХНОЛОПЯ" (код 32919946). ТОВ «АВТОМАШТЕХ» (код 44652519).

Основними постачальниками шин, інших деталей для автомобілів, а також мастильних речовин для нашого підприємства є: ТОВ «АСКАНІЯ АВТО» (код 33830230), ТОВ "ВОРОПЕКС ГРУП" (код 41720267), ТОВ "ВОСТОКШИНСЕРВІС" (код 40068292), ТОВ « 100 ШИН ОДЕСА» (код 41167090), ТОВ «ТД ДАКОТА» (код 41323370), TOB «МСС "ТІДІСІ-ДАЛЬНОБОЙ» (код 33212540,) ПП «КАПІТАН» (код 20090554), ТОВ «Омега-Автопоставка" ТПК» (код 33010822), ТОВ «РБТ-ГРУП» (код 37360626), ТОВ «ТЕХНООПТТОРГ-ТРЕЙД» (код 31497076), ТОВ «"ТЕХНОТОРГ-ДОН» (код 31764816), ТОВ «AM-ТЕХНОЛОГІЯ» (код 32919946), ТОВ "ГУДЙЕАР УКРАЇНА" (код 36017752), ТОВ «ШИНОТЕХНІК» (код 42367754), ТОВ «АВТОМАШТЕХ» (код 44652519). Continental Оропу Polska Sp.z о.о. (код 012168279).

Представник зазначає, що з ТОВ «НІКСПЕЦТРАНС» Позивач мав господарські відносини за двома договорами:

1)01.07.2022 року між сторонами укладено Договір № ОШТ-21208ССО на сервісне обслуговування автомобільного транспорту, відповідно до умов якого ТОВ «ОШТ» (Виконавець) взяв на себе зобов`язання надати послуги з обслуговування автомобільного транспорту Замовника, які Замовник (ТОВ «НІКСПЕЦТРАНС») зобов`язується прийняти та оплатити. За вказаним договором обслуговування являє собою виконання робіт (надання послуг) по шинному сервісу (комплексний шиномонтаж: зняття/демонтаж, монтаж/установка коліс/колеса на транспортний засіб; балансування; перевірка тиску і кріплення; поглиблення протектора; ремонт шин та інші послуги попередньо визначені в замовленні-наряді, за адресою: 67661. Одеська область, Біляївський район, с. Нерубайське, вул. Пастера, буд. 29-Б. У межах даного договору у травні 2024 року Позивач надавав послуги з обслуговування транспортних засобів, а саме: комплексний шиномонтаж, підкачка шин, зняття/установку коліс зі ступиці, балансування коліс, регулювання сходження передніх коліс, монтаж/'демонтаж шини на диск, комплексний шиномонтаж, тощо, що підтверджується складеними сторонами Актами здачі приймання робіт (надання послуг) № 4226 від 14.05.2024 р.

2)01.09.2022 року між ТОВ «ОШТ» та ТОВ «НІКСПЕЦТРАНС» укладено договір поставки товару № ОШТ-21291, відповідно до умов якого Постачальник (ТОВ «ОШТ») взяв на себе зобов`язання поставити покупцю товар (шини, диски, акумуляторні батареї до транспортних засобів, інші запасні частини, в погодженому сторонами асортименті та кількості, в Покупець (ТОВ «НІКСПЕЦТРАНС») взяв на себе зобов`язання прийняти та оплатити товар на умовах даного договору. У межах даного договору Позивач реалізував у листопаді 2023 року в адресу покупця ТОВ «НІКСПЕЦТРАНС» олію трансмісійну, диск колісний, оливу для двигунів, шини різних марок; у грудні 2023 - оливу для двигунів та шини різних марок; у січні 2024 року - також шини різних марок. Зазначені обставини підтверджуються видатковими накладними та товарно-транспортними накладними. При цьому, Позивач звертає увагу, що всі податкові накладні, складені за господарськими операціями з реалізації в зазначених періодах, були належним чином зареєстровані в ЄРПН.

Позивач наголошує, що у підприємства наявна вся необхідна матеріально-технічна база для надання послуг з обслуговування транспортних засобів та також необхідна кількість трудових ресурсів (18 штатних одиниць), яка надає можливість здійснювати господарську діяльність з надання послуг з сервісного технічного обслуговування автомобілів та продажу автомобільних шин та інших запчастин і деталей.

Також, у підприємства наявна вся первинна документація, що належним чином підтверджує придбання в зазначеному періоді товару, який у подальшому був реалізований на користь ТОВ «НІКСПЕЦТРАНС», а саме: Договір поставки № 06/10/41-2023 від 06.10.2023 року, Договори поставки від 31.12.2020 та від 04.01.2024 та видаткові накладні, укладені між Позивачем та ТОВ «Асканія Авто», Договір поставки № 01/06/18 від 01.06.2018 року, укладений з постачальником ТОВ «Воропекс-Еруп» на поставку товару, видаткову накладну та ТТН до нього щодо поставки шин, Договір поставки N« 02012023 від 02.01.2023 року та видаткову накладна щодо поставки шин, Договір про неексклюзивне дистриб`юторство № 565/2023 від 30.01.2023 року та № 617/2024 від 08.01.2024, Договір поставки товару № 040316-18 від 27.07.2018 р., укладений з ТОВ «Торгово промислова компанія «Омега-Автопоставка» на поставку шин та запасних частин до транспортних засобів та видаткові накладні та товарно-транспортні накладні, якими підтверджується придбання шин та колісних дисків, а також Договір поставки (зовнішньоекономічний контракт) № 2021 від 25.05.2021,укладений з Continental Opony Polska Sp.z о.о. на поставку шин та митні декларації з інвойсами. що підтверджують імпорт шин Позивачем.

Усі розрахунки з постачальниками та покупцями ведуться у безготівковій формі

Наявність всіх перерахованих відомостей та наданих документів достеменно свідчить про те, що ТОВ «ОШТ» є суб`єктом реального сектору економіки, веде активну господарську діяльність, володіє необхідним обсягом досвідченого персоналу та кваліфікованих робітників, має у наявності значний обсяг матеріально-технічної бази, що свідчить про протиправність та безпідставність включення ТОВ «ОШТ» до переліку ризикових підприємств та протиправність і незаконність прийнятого Відповідачем оскаржуваного рішення.

У встановлений судом строк відповідач ГУ ДПС в Одеській області 10.09.2024 року надав відзив на позовну заяву, відповідно до якого відповідач проти задоволення позову заперечував та просив відмовити в задоволенні позову повністю, зазначивши, що з метою забезпечення заходів, направлених на упередження формування та розповсюдження сум ризикового ПДВ, недопущення функціонування транзитно конвертаційних груп, уникнення виконання податкового обов`язку підприємствами реального сектору економіки, враховуючи вимоги Постанови № 1165 та вищезазначену податкову інформацію, рішенням Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №9723 від 16.05.2024 ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ШИННИЙ ТЕРМІНАЛ» включено до Переліку ризикових платників податків (відповідно до п.8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, визначених Постановою № 1165), яке направлено через електронний кабінет платника.

Згідно з п. 8 Додатку № 1 Постанови № 1165, яким закріплені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/ розрахунку коригування.

Так, у рішенні №9723 від 16.05.2024 зазначено коди податкової інформації стосовно ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ШИННИЙ ТЕРМІНАЛ»:

03 - вiдсутнiсть необхiдних умов та/або обсягiв матерiальних ресурсiв для виробництва товарiв, виконання робiт або надання послуг в обсягах, вiдображених у податковiй накладнiй/розрахунку коригування (вiдсутнi вiдомостi про об`єкти оподаткування, вiдсутнє придбання послуг оренди об`єктiв оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди мiсць зберiгання товарно-матерiальних цiнностей, послуг оренди мiсць зберiгання паливно мастильних матерiалiв тощо), вiдповiдно до поданої до контролюючих органiв звiтностi

11 - накопичення залишкiв нереалiзованих товарiв за вiдсутностi (недостатностi) мiсць для їх зберiгання (власних, орендованих складських примiщень) вiдповiдно до поданої до контролюючих органiв звiтностi

12 - постачання товарiв (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рiшення про вiдповiднiсть критерiям ризиковостi платника податку.

Подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості.

Так, у рішенні №9723 від 16.05.2024 зазначено податкові номери платників податків, задіяних в ризикових операціях період здійснення господарських операцій та коду ДКПП операцій, визначених як ризикових.

Через канцелярію суду 18.09.2024 року від позивача надійшла відповідь на відзив, відповідно до змісту якої представник наполягає на задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Через канцелярію суду 19.09.2024 року від позивача надійшли додаткові пояснення по справі, в яких представник звертає увагу, що рішенням Миколаївського окружного адміністративного суду від 12 вересня 2024 р. у справі № 400/6256/24 визнано протиправним та скасовано рішення № 19026 від 25.06.2024 року про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку та зобов`язано Головне управління ДПС в Миколаївській області виключити товариство з обмеженою відповідальністю «Нікспецтранс» (код ЄДРПОУ 39583984) з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

Заперечення на відповідь на відзив до суду не надходили.

Вивчивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги, докази, якими вони підтверджуються, суд встановив таке.

ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ШИННИЙ ТЕРМІНАЛ» зареєстровано 02.03.2018 року.

Основним видом діяльності є 45.32 Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів.

Також, позивач здійснює свою господарську діяльність за іншими КВЕД:

45.20 Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів

45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів

47.30 Роздрібна торгівля пальним

47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу інтернет

47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами

49.41 Вантажний автомобільний транспорт

68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна

Відповідно до витягу № 1815094500025 ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ШИННИЙ ТЕРМІНАЛ» є платником податку на додану вартість з 01.04.2018 року.

У своєму штаті підприємство має 18 трудових одиниць, що підтверджується штатним розписом.

Судом встановлено, що у своїй діяльності позивач використовує:

-Нежитлові приміщення першого та другого поверхів загальною площею 1573,40 кв. м., що розташовані в будівлі «Станція технічного обслуговування та технічного ремонту рухомого складу, з магазином супутніх товарів», за адресою - Одеська обл., м. Одеса, Пересипський р- н., Київське шосе, 12-А, на підставі Договору оренди нежитлових приміщень № 12 від 01.07.2023р.

-Офісне приміщення площею 10 кв. м. за адресою розташування - Одеська обл., Біляївський р н., с. Нерубайське, вул. Пастера, 29-Б, на підставі укладеного з орендодавцем - ПП «ЮА Автохаус» Договором оренди нежитлового приміщення № 01/06/18 від 01.06.2018р.

-Майданчик для зберігання автомобілів площею 160 кв.м, який розташований за адресою - Одеська обл., Біляївський р-н., с. Нерубайське, вул. Пастера, 29-Б, на підставі Договору оренди майданчика від 01.10.2018р, укладеним з орендодавцем ПП «ЮА-Автохаус».

-Нежитлове приміщення площею 215 кв.м., що розташоване за адресою: Одеська обл., Біляївський р-н., с. Нерубайське, вул. Пастера, 29-Б, на підставі Договору оренди нежитлового приміщення №02\06\18 від 01.06.2018р., укладеного з ТОВ «ІОА-Автохаус», в редакції Додаткової угоди № 1 від 01.10.2018 р.

-Складське приміщення, загальною площею 740,00 кв.м, яке розташоване в нежитловій будівлі ВПЦ за адресою: 65031, м.Одеса, вул. Хімічна, будинок 1/20 на підставі укладеного з орендодавцем - ТОВ «ГРАНД ЛОГІСТІК» Договору оренди нежитлового приміщення №26 від 13.07.2023р.

Судом встановлено, що про наявність вказаних об`єктів позивач до податкового органу подавав повідомлення форми №20-ОПП про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність.

Також, судом встановлено, що з метою здійснення господарської діяльності у позивача наявне необхідне технічне обладнання.

Як зазначив позивач, що основними постачальниками Позивача витратних матеріалів, які використовуються для надання послуг сервісного обслуговування є: ТОВ " ТМ АВТО" (код 41552761), ТОВ "АМ-ТЕХНОЛОПЯ" (код 32919946), ТОВ «АВТОМАШТЕХ» (код 44652519).

Основними постачальниками шин, інших деталей для автомобілів, а також мастильних речовин для нашого підприємства є: ТОВ «АСКАНІЯ АВТО» (код 33830230). ТОВ "ВОРОПЕКС ГРУП" (код 41720267), ТОВ "ВОСТОКШИНСЕРВІС" (код 40068292), ТОВ « 100 ШИН ОДЕСА» (код 41167090), ТОВ «ТД ДАКОТА» (код 41323370), TOB «МСС "ТІДІСІ-ДАЛЬНОБОЙ» (код 33212540,) ПП «КАПІТАН» (код 20090554), ТОВ «Омега-Автопоставка" ТПК» (код 33010822), ТОВ «РБТ-ГРУП» (код 37360626), ТОВ «ТЕХНООПТТОРГ-ТРЕЙД» (код 31497076), ТОВ «"ТЕХНОТОРГ-ДОН» (код 31764816), ТОВ «AM-ТЕХНОЛОГІЯ» (код 32919946), ТОВ "ГУДЙЕАР УКРАЇНА" (код 36017752), ТОВ «ШИНОТЕХНІК» (код 42367754), ТОВ «АВТОМАШТЕХ» (код 44652519). Continental Оропу Polska Sp.z о.о. (код 012168279).

Вказане підтверджується наданими до суду первинними документами, а саме: договорами поставки, видатковими накладними на закуплю необхідних матеріалів, митними деклараціями, інвойсами, актами здачі-приймання робіт, ТТН та іншими. Реальність здійснених операцій із закупівлі необхідних матеріалів також підтверджується зареєстрованими в ЄРПН податковими накладними.

Судом встановлено, що 16.05.2024 року ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ШИННИЙ ТЕРМІНАЛ» було отримано від ДПС України рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку № 9723, відповідно до змісту якого: у зв`язку з виявленням обставин та/або отримання інформації контролюючого органу у процесі поточної діяльності прийнято рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, з підстав:

-11 накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності (недостатності) місць для їх зберігання (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролюючих органів звітності;

-12 - постачання товарів (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

Інформація за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку:

1)Постачання з 18.11.2023 по 16.05.2024 4011100090 з платником 39583984 (дата включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості 20.12.2023 року);

2)Придбання з 18.11.2023 по 16.05.2024 - 4011100090 з платником 41976067 (дата включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості 16.05.2024 року).

Позивач не погодившись із прийнятим рішенням про відповідність платника критеріям ризиковості звернувся до суду із цим позовом.

Стосовно господарських операцій з ТОВ «НІКСПЕЦТРАНС» (код 39583984) судом встановлено, що з вказаним контрагентом позивач має два договори:

1)Від 01.07.2022 року договір № ОШТ-21208ССО на сервісне обслуговування автомобільного транспорту, відповідно до умов якого в порядку та на умовах цього Договору Замовник (ТОВ «НІКСПЕЦТРАНС») замовляє, а Виконавець (ТОВ «ОШТ») надає послуги з обслуговування автомобільного транспорту Замовника, які Замовник зобов`язується прийняти та оплатити. Обслуговування являє собою виконання робіт (надання послуг) по шинному сервісу (комплексний шиномонтаж: знятгя/демонтаж, монтаж/установка коліс/колеса на транспортний засіб: балансування; перевірка тиску і кріплення: поглиблення протектора; ремонт шин та інші послуги попередньо визначені в замовленні-наряді), за адресою: 67661, Одеська обл., Біляївський р-н, с. Нерубайське, вул. Пастера, буд. 29-Б. (відповідно до п.1,1-1,2 договору)

Факт прийняття Замовником переліку робіт (послуг) щодо обслуговування засвідчується підписом уповноваженого (відповідно до підтвердження) представника чиї або) самим Замовником в Замовленні-наряді, а факт прийняття робіт (наданих послуг) - підписом в Акті виконаних робіт (надання послуг).(відповідно до п. 3.5 договору)

Судом встановлено, що за фактом наданих послуг між сторонами договору були укладені Акти наданих послуг № 4226 від 14.05.2024 року, № 4225 від 13.05.2024 року, №4224 від 10.05.2024 року, №4223 від 09.05.2024 року, №4222 від 09.05.2024 року та №4221 від 07.05.2024 року. Також, судом встановлено, що подані ПН були зареєстровані в ЄРПН.

2)Від 01.09.2022 року договір поставки товару № ОШТ-21291, відповідно до умов якого постачальник (ТОВ «ОШТ») зобов`язується поставити покупцю (ТОВ «НІКСПЕЦТРАНС») товар в асортименті, кількості та за ціною в українській гривні, що узгоджується сторонами за допомогою факсимільного чи електронного зв`язку, чи в усній формі, а покупець зобов`язується прийняти і оплатити його на умов даного договору. (п. 1.1 договору)

Судом встановлено, що факт наданих послуг підтверджується видатковими накладними: № 183,184,185,186,187,188,189,190 від 11.01.2024 року, № 6575,6572,6571,6690 від 29.11.2023 року, №6691 від 28.11.2023 року, №6689 від 27.11.2023 року, №6688,6459 від 24.11.2023 року, №6319,6315 від 22.11.2023 року, №6271 від 21.11.2023 року, №6703 від 01.12.2023 року, №6946 від 11.12.2023 року, товарно-транспортними накладними, а також зареєстрованими в ЄРПН ПН.

Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши норми матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що позовні вимоги належать задоволенню повністю, з огляду на таке.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено).

Аналізуючи правомірність прийняття оскаржуваного рішення, що є змістом правовідносин у цій справі, відповідно до приписів ст. 2 КАС України, суд виходить із такого.

Спірні правовідносини врегульовано нормами Податкового кодексу України.

За правилами п. 61.1 та п. 61.2 статті 61 Податкового кодексу України (далі ПК України) податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Податковий контроль здійснюється органами, зазначеними у статті 41 цього Кодексу, в межах їх повноважень, встановлених цим Кодексом.

Положеннями статті 62 ПК України встановлено, що податковий контроль здійснюється шляхом: ведення обліку платників податків; інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів; перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин; моніторингу контрольованих операцій та опитування посадових, уповноважених осіб та/або працівників платника податків відповідно до статті 39 цього Кодексу.

Відповідно до п. 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України встановлено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

При цьому реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України (п. 201.16 статті 201 ПК України).

Так, постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі також - Порядок № 1165 та Порядок розгляду скарги, відповідно), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Згідно з п. 5 та п. 6 Порядку № 1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, який склав та/або подав податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава та інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 у відповідних полях рішення зазначаються детальна інформація, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У разі отримання рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку платник податку має право подати на розгляд комісії регіонального рівня інформацію та копії відповідних документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

У разі прийняття комісією регіонального рівня рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку за результатами розгляду інформації та копій документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, попереднє рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку втрачає чинність.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом одинадцятим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Так, суд встановив, що в електронному кабінеті позивач отримав рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 16.05.2024 року № 9723 про відповідність критеріям ризиковості платника податків.

Підстава: п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Податкова інформація: 11 накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності (недостатності) місць для їх зберігання (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролюючих органів звітності; 12 - постачання товарів (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

Інформація за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку:

1)Постачання з 18.11.2023 по 16.05.2024 4011100090 з платником 39583984 (дата включення платника податку до переліку платників які відповідають критеріям ризиковості 20.12.2023 року);

2)Придбання з 18.11.2023 по 16.05.2024 - 4011100090 з платником 41976067 (дата включення платника податку до переліку платників які відповідають критеріям ризиковості 16.05.2024 року).

Представник позивача у позовній заяві зазначив, що наданих первинних документів достатньо для встановлення реальності здійснення господарських операцій та у підприємства наявні вся необхідні ресурси для надання такого виду послуг.

Зі свого боку у відзиві на позовну заяву відповідач ГУ ДПС в Одеській області зазначив, що подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості. Також, у рішенні №9723 від 16.05.2024 зазначено податкові номери платників податків, задіяних в ризикових операціях період здійснення господарських операцій та коду ДКПП операцій, визначених як ризикових.

Надаючи оцінку вказаним доводам сторін, суд виходить із такого.

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

У свою чергу Критерії ризиковості платника податку наведені у додатку 1 до Порядку № 1165 є вичерпним.

Зокрема, п. 8 додатку 1 до Порядку № 1165 передбачено наступний критерій ризиковості платника податку на додану вартість: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

За змістом затвердженої форми рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (додаток 4 до Порядку № 1165) вказане рішення може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

З аналізу вказаних норм права слідує, що у затвердженій формі рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку передбачено необхідність зазначення контролюючим органом однієї із двох підстав для прийняття такого рішення, а саме:

-у зв`язку з виявленням обставин та/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності або

-з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів.

Також, суд звертає увагу, що у рішенні необхідно зазначити, яка саме інформація була підставою для висновків про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У рішенні від 16.05.2024 року № 9723 про відповідність ТОВ «ОШТ» критеріям ризиковості платника податку, підстава: п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку зазначено: 11 накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності (недостатності) місць для їх зберігання (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролюючих органів звітності; 12 - постачання товарів (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

Позивач проти доводів податкового органу зазначив, що в оренді у Позивача наявні складські приміщення, що забезпечують потреби позивача для зберігання автомобільних шин, дисків та інших товарно-матеріальних цінностей, а також нежитлові приміщення в будівлі Станції технічного обслуговування та технічного ремонту рухомого складу, з магазином супутніх товарів, в яких також перебувають товари, представлені для продажу. Обсяг ТМЦ, що, так чи інакше, перебував та перебуває у приміщеннях підприємства повністю відповідає спроможності зберігання в орендованих приміщеннях. При цьому, податковий орган обізнаний про наявність вказаних приміщень, оскільки платником податку подавалися Повідомлення про об`єкти оподаткування, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форми 20-ОПП). Тому твердження, зазначене в Оскаржуваному рішенні Відповідача про відсутність місць для їх зберігання (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролюючих органів звітності, не відповідає дійсності та спростовується поданими до позовної заяви доказами.

Щодо постачання товару контрагенту стосовно якого прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості, позивач зазначив, що реальність господарських операцій з контрагентом ТОВ «НІКСПЕЦТРАНС» з поставки товару та надання послуг з сервісного обслуговування автомобільного транспорту підтверджується наявними в матеріалах справи та наданих до контролюючого органу первинними документами, а саме:

З вказаним контрагентом позивач має два договори:

1)Від 01.07.2022 року договір № ОШТ-21208ССО на сервісне обслуговування автомобільного транспорту, відповідно до умов якого в порядку та на умовах цього Договору Замовник (ТОВ «НІКСПЕЦТРАНС») замовляє, а Виконавець (ТОВ «ОШТ») надає послуги з обслуговування автомобільного транспорту Замовника, які Замовник зобов`язується прийняти та оплатити. Обслуговування являє собою виконання робіт (надання послуг) по шинному сервісу (комплексний шиномонтаж: знятгя/демонтаж, монтаж/установка коліс/колеса на транспортний засіб: балансування; перевірка тиску і кріплення: поглиблення протектора; ремонт шин та інші послуги попередньо визначені в замовленні-наряді), за адресою: 67661, Одеська обл., Біляївський р-н, с. Нерубайське, вул. Пастера, буд. 29-Б. (відповідно до п.1,1-1,2 договору)

Факт прийняття Замовником переліку робіт (послуг) щодо обслуговування засвідчується підписом уповноваженого (відповідно до підтвердження) представника чиї або) самим Замовником в Замовленні-наряді, а факт прийняття робіт (наданих послуг) - підписом в Акті виконаних робіт (надання послуг).(відповідно до п. 3.5 договору)

2)Від 01.09.2022 року договір поставки товару № ОШТ-21291, відповідно до умов якого постачальник (ТОВ «ОШТ») зобов`язується поставити покупцю (ТОВ «НІКСПЕЦТРАНС») товар в асортименті, кількості та за ціною в українській гривні, що узгоджується сторонами за допомогою факсимільного чи електронного зв`язку, чи в усній формі, а покупець зобов`язується прийняти і оплатити його на умов даного договору. (п. 1.1 договору)

Як вже було встановлено судом, за фактом наданих послуг між сторонами договору № ОШТ-21208ССО від 01.07.2022 року були укладені Акти наданих послуг № 4226 від 14.05.2024 року, № 4225 від 13.05.2024 року, №4224 від 10.05.2024 року, №4223 від 09.05.2024 року, №4222 від 09.05.2024 року та №4221 від 07.05.2024 року. Також, судом встановлено, що подані ПН були зареєстровані в ЄРПН.

А також, що факт наданих послуг за договором № ОШТ-21291 від 01.09.2022 року, підтверджується видатковими накладними: № 183,184,185,186,187,188,189,190 від 11.01.2024 року, № 6575,6572,6571,6690 від 29.11.2023 року, №6691 від 28.11.2023 року, №6689 від 27.11.2023 року, №6688,6459 від 24.11.2023 року, №6319,6315 від 22.11.2023 року, №6271 від 21.11.2023 року, №6703 від 01.12.2023 року, №6946 від 11.12.2023 року, товарно-транспортними накладними, а також зареєстрованими в ЄРПН ПН.

Всі наведені доводи представника позивача підтверджуються наданими первинними документами.

Дослідивши зміст оскаржуваного рішення, суд встановив, що у рішенні від 16.05.2024 №9723 зазначено підставою прийняття такого рішення: «відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, а саме: накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності місця для їх зберігання та встановлено придбання та постачання товару у суб`єкта господарювання з ознаками ризиковості.

Так, твердження контролюючого органу стосовно накопичення залишків нереалізованих товарів та відсутності місця для їх зберігання на думку суду є помилковим, з огляду на те, що наданими первинними документами підтверджується наявність у позивача необхідних складських приміщень, які слугують місцем для зберігання. Крім того про наявність таких орендованих складських приміщень повідомлений і відповідач, що підтверджується поданими Повідомленнями про об`єкти оподаткування, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форми 20-ОПП).

Також, виходячи з принципу індивідуального застосування відповідальності за порушення правил оподаткування, негативні наслідки можуть бути застосовані саме до того платника податків, який їх припустився, а не до іншої особи.

З урахуванням встановлених судом обставин, суд погоджується з доводами позивача, що суб`єкти господарювання, які здійснюють сумнівні господарські операції, тобто негативна податкова інформація про ризикову діяльність стосується не господарської діяльності позивача, а його контрагентів.

Дослідивши надані до суду первинні документи на підтвердження здійснених господарських операцій з контрагентами, суд доходить висновку, що позивачем доведено реальність здійснених господарських операцій.

Крім того, оцінюючи підстави прийняття оскаржуваного рішення, суд виходить з того, що норми податкового законодавства не ставлять у залежність достовірність даних податкового обліку платника податків від дотримання податкової дисципліни його контрагентами - постачальниками, якщо цей платник (покупець) мав реальні витрати у зв`язку з придбанням товарів (робіт, послуг), призначених для використання у його господарській діяльності. Порушення певним постачальником товару (робіт, послуг) у ланцюгу постачання вимог податкового законодавства чи правил ведення господарської діяльності не може бути підставою для висновку про порушення покупцем товару (робіт, послуг) вимог закону та виникнення для нього правових наслідків, у даному випадку, включення його до переліку платників податків, що відповідають критеріям ризиковості, за умови, якщо судом не встановлено фактів, які свідчать про обізнаність платника податків щодо такої поведінки контрагента та злагодженість дій між ними.

Виходячи з принципу індивідуального застосування відповідальності за порушення правил оподаткування, негативні наслідки можуть бути застосовані саме до того платника податків, який їх припустився, а не до іншої особи.

Враховуючи вище викладене, суд вважає, що оскаржуване рішення не містить підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості платників податку, а тому підлягає скасуванню.

Стосовно твердження податкового органу щодо ненадання платником податку належних первинних документів на підтвердження здійснення господарських операцій з контрагентами, представник позивача у позовній заяві зазначав, що товариством було надано до контролюючого органу всі наявні в них документи.

Суд погоджується з думкою представника позивача, що податковим органом не було конкретизовано, яких саме документів не вистачає для підтвердження реальності здійснення тієї чи іншої операції. А тому, судом відхиляються такі доводи відповідача, у зв`язку з їх необґрунтованістю.

Також суд враховує, що рішенням Миколаївського окружного адміністративного суду від 12 вересня 2024 року по справі №400/6256/24, яке залишено без змін постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 04 листопада 2024 року, визнано протиправним та скасувати рішення № 19026 від 25.06.2024 року про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку. Зобов`язано Головне управління ДПС в Миколаївській області виключити товариство з обмеженою відповідальністю «Нікспецтранс» (код ЄДРПОУ 39583984) з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

Відповідно до п. 6 Порядку №1165, у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Враховуючи, що суд дійшов висновку про протиправність та скасування рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку та керуючись приписами п. 6 Порядку № 1165, суд доходить висновку, що позовні вимоги позивача про зобов`язання Головне управління ДПС в Одеській області виключити позивача з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості є правомірними та належать задоволенню.

Відповідно до ч.1,3 ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Таким чином, оцінюючи встановлені факти, суд дійшов висновку, що відповідач, заперечуючи проти позову не довів, з посиланням на відповідні докази, правомірності своїх рішень, а тому позовні вимоги належать задоволенню повністю.

Відповідно до ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

У зв`язку з тим, що позов задоволено у повному обсязі, судовий збір підлягає стягненню з відповідача на користь позивача.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 6, 12, 72, 77,90, 139, 246, 255,295,297 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ОДЕСЬКИЙ ШИННИЙ ТЕРМІНАЛ» (код ЄДРПОУ 41976067, місце знаходження: 67661, Одеська область, Біляївський район, с. Нерубайське, вул. Пастера, 29-Б) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 44069166, місце знаходження: 65044, м. Одеса, вул.. Семінарська, 5) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,- задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 16.05.2024 № 9723, про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю «ОДЕСЬКИЙ ШИННИЙ ТЕРМІНАЛ» (код ЄДРПОУ 41976067, місце знаходження: 67661, Одеська область, Біляївський район, с. Нерубайське, вул. Пастера, 29-Б) критеріям ризиковості платника податку.

Зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) виключити Товариства з обмеженою відповідальністю «ОДЕСЬКИЙ ШИННИЙ ТЕРМІНАЛ» (код ЄДРПОУ 41976067, місце знаходження: 67661, Одеська область, Біляївський район, с. Нерубайське, вул. Пастера, 29-Б) з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ОДЕСЬКИЙ ШИННИЙ ТЕРМІНАЛ» (код ЄДРПОУ 41976067, місце знаходження: 67661, Одеська область, Біляївський район, с. Нерубайське, вул. Пастера, 29-Б) сплачений судовий збір в розмірі 3028,00 грн. (три тисячі двадцять вісім гривень 00 копійок).

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст.ст. 295,297 КАС України, з урахуванням п.п.15.5 п. 15 ч. 1 Перехідних положень КАС України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.

Суддя Л.Р. Юхтенко

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.12.2024
Оприлюднено09.12.2024
Номер документу123550277
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/23350/24

Рішення від 05.12.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 26.07.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні