Постанова
від 04.12.2024 по справі 361/8972/19
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 361/8972/19 Суддя (судді) першої інстанції: Парненко В.С.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 грудня 2024 року м. Київ

Колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого судді - Єгорової Н.М.,

суддів - Коротких А.Ю., Чаку Є.В.,

при секретарі - Олешко М.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Управління інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області на рішення Київського окружного адміністративного суду від 15 серпня 2024 року у справі за адміністративним Товариства з обмеженою відповідальністю "БПК Бровари" до Управління інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області про визнання протиправними дій, скасування постанови, -

ВСТАНОВИЛА:

У грудні 2019 року позивач - ТОВ "БПК Бровари" звернувся до Броварського міськрайонного суду Київської області з позовом до Управління інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області, яким просив:

- визнати неправомірними дії Управління інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області при проведенні планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю), за результатом якого було винесено постанову від 24 квітня 2019 року № З-2404/1-2404/8-вих;

- визнати протиправною та скасувати постанову Управління інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області від 24 квітня 2019 року №З-2404/1-2404/8-вих про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності відносно ТОВ "БПК Бровари".

Ухвалою Броварського міськрайонного суду Київської області від 23 грудня 2019 року №361/8972/19 адміністративний позов ТОВ "БПК Бровари" передано за підсудністю до Київського окружного адміністративного суду.

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 15 серпня 2024 року адміністративний позов задоволено частково:

- визнано протиправною та скасовано постанову Управління інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області від 24 квітня 2019 року №З-2404/1-2404/8-вих про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності відносно ТОВ "БПК Бровари";

- в задоволенні іншої частини позовних вимог відмовлено;

- стягнуто на користь ТОВ "БПК Бровари" за рахунок бюджетних асигнувань Управління інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області судовий збір у розмірі 1921,00 грн

Не погодившись з таким рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати його та прийняти нове, яким відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Апеляційна скарга обґрунтована тим, що судом першої порушено норми матеріального права, неповно з`ясовано обставини, що мають значення для справи, не досліджено та не враховано надані суду докази.

Апелянт зазначив про те, що спірними обставинами є наявність чи відсутність факту недопуску посадових осіб до проведення позапланового заходу (контролю) на підставі наказу від 29 березня 2019 року та направлення на проведення планового (позапланового) заходу від 29 березня 2019 року №36/19-н.

Зверну увагу на те, що контролюючим органом дотримано вимоги чинного законодавства в частині повідомлення ТОВ "БПК Бровари" про проведення позапланового заходу державного контролю (нагляду), проте останнім не забезпечено явку представника у визначені дні та час проведення заходу, що свідчить про недопущення посадової особи державного нагляду (контролю) до проведення позапланового заходу.

У межах встановленого судом строку відзиву на апеляційну скаргу не надійшло.

Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін, виходячи з наступного.

Як встановлено судом першої інстанції, та вбачається з матеріалів справи ТОВ "БПК Бровари" (код ЄДРПОУ 38337247) зареєстровано 25 грудня 2012 року, основним видом діяльності за КВЕД є: 96.01 Прання та хімічне чищення текстильних і хутряних виробів.

29 березня 2019 року Управлінням інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області прийнято наказ №32/2019 про проведення позапланової перевірки нежитлового приміщення (загальною площею 90,4 кв.м.) по вул. Ярослава Мудрого, 4 в м. Бровари Київської області, замовник: фізична особа - підприємець ОСОБА_1 , АДРЕСА_1 ; ТОВ "Аптечка", ідентифікаційний код юридичної особи 39414395; 04214, м. Київ, вул. Північна, 6-в; ТОВ "БПК Бровари" ідентифікаційний код юридичної особи 38337247; 07400, Київська область, м. Бровари, вул. Гагаріна, 26. Предмет перевірки: дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.

Також відповідачем оформлено направлення від 29 березня 2019 №36/19-н.

21 березня 2019 року Управлінням інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області складено повідомлення ТОВ "БПК Бровари" в порядку ст. 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" № 2103/6-вих, про необхідність бути присутнім замовнику або уповноваженому представнику на об`єкті 29 березня 2019 року о 10:00 год. з метою здійснення державного архітектурно-будівельного контролю на підставі виявлення факту самочинного будівництва та проведення перевірки об`єкта громадського харчування "Плакучая Ива" по вул. Ярослава Мудрого, 4 в м. Бровари Київської області, зазначено про необхідність надання документів. Повідомлення направлено позивачу рекомендованим поштовим відправленням 21 березня 2019 року, що підтверджується фіскальним чеком №0740024484312.

29 березня 2019 року Управлінням інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області складено повідомлення в порядку ст. 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" № 2903/2-вих, яким повторно повідомлено ТОВ "БПК Бровари" про необхідність бути присутнім на об`єкті 11 квітня 2019 року о 10:00 год. з метою здійснення державного архітектурно-будівельного контролю на підставі виявлення факту самочинного будівництва та проведення перевірки об`єкту громадського харчування "Плакучая Ива" по вул. Ярослава Мудрого, 4 в м. Бровари Київської області, зазначено про необхідність надання документів для проведення перевірки згідно переліку. Вказане повідомлення направлене рекомендованим поштовим відправленням 29 березня 2019 року, що підтверджується фіскальним чеком №0740024601920.

11 квітня 2019 року за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктами містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил на об`єкті "Нежитлове приміщення (90,4 кв.м.)" по вул. Ярослава Мудрого, 4 в м. Бровари Київської області складено акт про недопущення посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю на об`єкті будівництва, підприємства будівельної галузі для виконання покладених на них функцій.

11 квітня 2019 року Управлінням інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області складено протокол №Л-3-1104/1 про правопорушення у сфері містобудівної діяльності відносно ТОВ "БПК Бровари", відповідно до якого, за результатами позапланової перевірки, проведеної на об`єкті "Нежитлове приміщення (90,4 кв.м.)" по вул. Ярослава Мудрого, 4 в м. Бровари Київської області, встановлено порушення, яке передбачене п. 1 ч. 3 ст. 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пп. 1 п. 11 Порядку №553, а саме: під час проведення позапланової перевірки позивачем не допущено посадових осіб відповідача на вказаний об`єкт та не надано документів, необхідних для здійснення заходів архітектурно-будівельного контролю.

Згідно з вказаним протоколом, розгляд справи про адміністративне правопорушення призначено на 24 квітня 2019 року о 15:00 год.

За наслідками розгляду матеріалів справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності за результатами позапланової перевірки на об`єкті "Нежитлове приміщення (90,4 кв.м.)" по вул. Ярослава Мудрого, 4 в м. Бровари Київської області, Управлінням інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області 24 квітня 2019 року прийнято постанову від 24 квітня 2019 року №3-2404/1-2404/8-вих, якою визнано ТОВ "БПК Бровари" винним у вчиненні правопорушення передбаченого п. 2 ч. 6 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф у сумі 57 630,00 грн.

Вважаючи неправомірними дії Управління інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області при проведенні планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) та протиправною постанову від 24 квітня 2019 року №З-2404/1-2404/8-вих позивач звернувся до суду з позовом.

Приймаючи рішення про часткове задоволення позовних вимог суд першої інстанції дійшов висновку про те, що відповідачем не доведено факт вчинення самочинного будівництва саме ТОВ "БПК Бровари", що виключає застосування до позивача штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, накладеного оскаржуваною постановою від 24 квітня 2019 року № З-2404/1-2404/8-вих.

Відмовляючи в задоволені частини позовних вимог, суд першої інстанції зазначив про те, що факт встановлення особи, яка здійснила самочинне будівництво на об`єкті, що підлягає перевірці, входить до повноважень відповідача, та враховуючи відсутність факту подання позивачем жодних документів відповідачу щодо неперебування об`єкту - нежитлового приміщення (загальною площею 90,4 кв.м.) по вул. Ярослава Мудрого, 4 в м. Бровари Київської області, у користуванні ТОВ "БПК Бровари", суд приходить до висновку про відсутність підстав для визнання неправомірними дій Управління інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області при проведенні планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю), за результатом якого було винесено постанову, оскільки вказаний захід здійснено в межах повноважень відповідача.

Надаючи правову оцінку обставинам справи та висновкам суду першої інстанції, колегія суддів виходить з наступного.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17 лютого 2011 року №3038-VI замовником є фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву.

Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" суб`єктами містобудування є органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи.

Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" забудова територій здійснюється шляхом розміщення об`єктів будівництва.

Згідно з ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" проектування та будівництво об`єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку:

1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних;

2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи;

3) затвердження проектної документації;

4) виконання підготовчих та будівельних робіт;

5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів;

6) реєстрація права власності на об`єкт містобудування.

Пунктом 3 ч. 1 ст. 34 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що замовник має право виконувати будівельні роботи після видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об`єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля".

Право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об`єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", підключення об`єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Дозвіл на виконання будівельних робіт видається органами державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви (частина перша, абзац перший частини другої статті 37 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності").

Згідно з ч. 7 ст. 34 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" виконання будівельних робіт без відповідного документа, передбаченого цією статтею, вважається самочинним будівництвом і тягне за собою відповідальність згідно із законом.

В обґрунтування апеляційної скарги відповідач зазначив про те, що позивачем недопущено посадових осіб Управління інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області для проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) для здійснення перевірки дотримання суб`єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, у зв`язку з чим останнього притягнуто до відповідальності.

Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право безперешкодного доступу до місць будівництва об`єктів та до об`єктів, що підлягають обов`язковому обстеженню.

Аналогічна норма визначена пп. 1 п. 11 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року №553.

Як встановлено судом першої інстанції, у зв`язку з находженням звернення ОСОБА_2 від 05 березня 2019 року №9-5-Л-520 Управлінням інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області прийнято наказ від 29 березня 2019 року №32/2019 про проведення позапланової перевірки нежитлового приміщення (загальною площею 90,4 кв.м.) по АДРЕСА_2 , замовник: фізична особа - підприємець ОСОБА_1 , АДРЕСА_1 ; ТОВ "Аптечка", ідентифікаційний код юридичної особи 39414395; 04214, м. Київ, вул. Північна, 6-в; ТОВ "БПК Бровари" ідентифікаційний код юридичної особи 38337247; 07400, Київська область, м. Бровари, вул. Гагаріна, 26. Предмет перевірки: дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил. Також відповідачем оформлено направлення від 29 березня 2019 №36/19-н.

21 березня 2019 року Управлінням інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області направлено ТОВ "БПК Бровари" повідомлення про забезпечення участі представника на об`єкті 29 березня 2019 року о 10:00 год. з метою здійснення державного архітектурно-будівельного контролю на підставі виявлення факту самочинного будівництва та проведення перевірки закладу громадського харчування "Плакучая Ива" по вул. Ярослава Мудрого, 4 в м. Бровари Київської області.

29 березня 2019 року Управлінням інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області складено повідомлення № 2903/2-вих, яким повторно повідомлено ТОВ "БПК Бровари" про необхідність забезпечення участі представника на об`єкті 11 квітня 2019 року о 10:00 год. з метою здійснення державного архітектурно-будівельного контролю на підставі виявлення факту самочинного будівництва та проведення перевірки закладу громадського харчування "Плакучая Ива" по вул. Ярослава Мудрого, 4 в м. Бровари Київської області.

11 квітня 2019 року за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктами містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил на об`єкті "Нежитлове приміщення (90,4 кв.м.)" по вул. Ярослава Мудрого, 4 в м. Бровари Київської області складено акт про недопущення посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю на об`єкті будівництва, підприємства будівельної галузі для виконання покладених на них функцій, а також протокол від 11 квітня 2019 року №Л-3-1104/1 про правопорушення у сфері містобудівної діяльності відносно ТОВ "БПК Бровари", відповідно до якого, за результатами позапланової перевірки, проведеної на об`єкті "Нежитлове приміщення (90,4 кв.м.)" по вул. Ярослава Мудрого, 4 в м. Бровари Київської області, встановлено порушення, яке передбачене п. 1 ч. 3 ст. 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пп. 1 п. 11 Порядку №553, а саме: під час проведення позапланової перевірки позивачем не допущено посадових осіб відповідача на вказаний об`єкт та не надано документів, необхідних для здійснення заходів архітектурно-будівельного контролю.

За наслідками розгляду матеріалів справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності за результатами позапланової перевірки на об`єкті "Нежитлове приміщення (90,4 кв.м.)" по вул. Ярослава Мудрого, 4 в м. Бровари Київської області, Управлінням інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області 24 квітня 2019 року прийнято постанову від 24 квітня 2019 року №3-2404/1-2404/8-вих, якою визнано ТОВ "БПК Бровари" винним у вчиненні правопорушення передбаченого п. 2 ч. 6 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф у сумі 57 630,00 грн.

Також, судом першої інстанції встановлено, що відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 18 грудня 2019 року №193755054, право власності на будинок, що розташований за адресою: АДРЕСА_2 , належить наступним особам: - номер об`єкта нерухомого майна: - 185695032106: а) розмір частки: 1/2 власник ОСОБА_1 ; б) розмір частки: власники: ОСОБА_3 ; в) розмір частки: 1/4 власники: ОСОБА_4 ; - номер об`єкта нерухомого майна: - 866989: а) власник - "Броварський побуткомбінат" Акціонерне товариство відкритого типу Код ЄДРПОУ: 03054752; - номер об`єкта нерухомого майна: - 1607901: а) власник - ОСОБА_5 .

Відповідно до копії договору оренди від 13 березня 2018 року №68, укладеного між ТОВ "БПК Бровари" (орендодавець) та ТОВ "Аптечка" (орендар), орендодавець зобов`язується передати орендареві в строкове оплатне користування (оренду) приміщення, обумовлене цим договором, а орендар зобов`язується його прийняти, користуватися ним та сплачувати за це орендодавцеві у порядку та на умовах, визначених цим договором орендну плату.

Пунктом 1.2 вказаного договору визначено, що приміщення, яке орендодавець зобов`язується передати в оренду, розташоване за адресою: АДРЕСА_2 , загальна площа 74,9 кв.м., поверх 1.

Згідно з п. 1.3 договору, підписанням цього договору орендодавець гарантує, що приміщення перебуває в його законному володінні та користуванні на підставі договору позички нежилого приміщення від 01 січня 2018 року, укладеного між власниками цього приміщення: ОСОБА_4 , ОСОБА_3 , ОСОБА_1 з іншої сторони, не знаходиться під заставою, арештом, права третіх осіб на приміщення відсутні, всі необхідні дозволи, погодження тощо для укладення та дії цього договору отримані.

Пунктом 2.1 договору передбачено, що приміщення передається орендареві для його використання виключно для розміщення аптечного закладу та проведення іншої статуної діяльності орендаря.

Відповідно до п. 3.1 договору строк оренди приміщення складає 33 місяці та починає свій перебіг з моменту прийняття приміщення, що орендується, за актом передавання-приймання приміщення та діє до моменту повернення орендодавцю за актом передавання-приймання приміщення, а саме з 18 березня 2018 року по 31 грудня 2020 року.

Як зазначено вище, згідно з п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" замовник - фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву.

Частиною 1 ст. 1 Закону України "Про архітектурну діяльність" від 20.05.1999 №687-XIV регламентовано, що замовник - фізична або юридична особа, яка має у власності або у користуванні земельну ділянку, подала у встановленому законодавством порядку заяву (клопотання) щодо її забудови для здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об`єкта містобудування.

Отже, набуття фізичною або юридичною особою статусу замовника будівництва має місце за одночасного виконання таких умов: 1) перебування у власності або користуванні у такої особи земельної ділянки, на якій плануються або здійснюються будівельні роботи; 2) саме цей користувач або власник земельної ділянки має намір на здійснення будівельних робіт, про що свідчить подання у встановленому порядку відповідної заяви.

Абзацом 6 ч. 1 ст. 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що підставами для проведення позапланової перевірки є, зокрема, звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб`єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності.

Відповідно до ч. 8 ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю на об`єктах самочинного будівництва клас наслідків таких об`єктів визначається самостійно відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю або із залученням експертної організації чи експерта, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.

Таким чином, замовником будівництва є особа, яка має легітимний намір щодо здійснення нового будівництва (реконструкції, капітального ремонту існуючого об`єкта) на належній їй земельній ділянці (щодо належного їй об`єкта) та виразила такий намір шляхом подання відповідної заяви, та у встановленому Законом порядку отримала дозвільний документ. За відсутності дозвільного документа будівництво об`єкта вважається таким, що здійснено самочинно, що є самостійною підставою для проведення перевірки. У такому разі перевірці підлягає відповідний об`єкт самочинного будівництва з метою підтвердження факту самочинності будівництва та виявлення особи, яка таке будівництво здійснила.

Як вірно зазначено судом першої інстанції, підставою для накладення штрафу на суб`єкта містобудівної діяльності є встановлення факту перебування у його власності або користуванні приміщення, на якому здійснюється самочинне будівництво, або подання заяви про початок будівельних робіт.

Водночас в матеріалах справи відсутня заяви ТОВ "БПК Бровари" про початок будівельних робіт на об`єкті - нежитлове приміщення (загальною площею 90,4 кв.м.) по вул. Ярослава Мудрого, 4 в м. Бровари Київської області, вказане нежитлове приміщення не перебувало у власності чи користуванні позивача станом на день проведення позапланового заходу, що не спростовано апелянтом.

Як встановлено судом першої інстанції, відповідно до договору оренди від 13 березня 2018 року №68 приміщення по вул. Ярослава Мудрого, 4 в м. Бровари Київської області, було передано у користування ТОВ "Аптечка".

Отже, враховуючи встановлені обставини колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність підстав для притягнення позивача до відповідальності передбаченої п. 2 ч. 6 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності"

Крім іншого, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити, що згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Приписи ст. 316 КАС України визначають, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Оскільки судове рішення ухвалене судом першої інстанції з додержанням норм матеріального і процесуального права, на підставі правильно встановлених обставин справи, а доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, то суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а оскаржуване судове рішення - без змін.

Керуючись ст. ст. 242-244, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325 КАС України, колегія суддів, -

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу Управління інспекції та контролю Броварської міської ради Київської області залишити без задоволення, а рішення Київського окружного адміністративного суду від 15 серпня 2024 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття.

Касаційна скарга на рішення суду апеляційної інстанції подається безпосередньо до Верховного Суду у порядку та строки, визначені ст.ст. 328-331 КАС України.

Головуючий суддя Н.М. Єгорова

Судді А.Ю. Коротких

Є.В. Чаку

Повний текст постанови складено "05" грудня 2024 року.

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.12.2024
Оприлюднено09.12.2024
Номер документу123555563
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності

Судовий реєстр по справі —361/8972/19

Постанова від 04.12.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Постанова від 04.12.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Ухвала від 19.11.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Ухвала від 08.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Ухвала від 19.09.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Рішення від 15.08.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Парненко В.С.

Ухвала від 19.06.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Парненко В.С.

Ухвала від 19.03.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Парненко В.С.

Ухвала від 26.11.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 28.07.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні