ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
майдан Путятинський, 3/65, м. Житомир, 10002, тел. (0412) 48 16 20,
e-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, web: https://zt.arbitr.gov.ua,
код ЄДРПОУ 03499916
УХВАЛА
Від "03" грудня 2024 р. м. Житомир Справа № 906/1195/22
Господарський суд Житомирської області у складі судді Костриці О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Головного управління ДПС у Житомирській області від 12.04.2024 № 1494/06-30-13-04 з урахуванням уточнень від 03.12.2024 з вимогами до боржника у межах справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Агро-Сем 3",
за участю учасників судового процесу:
- від кредиторів: Бучинська І.В. - представник Головного управління ДПС у Житомирській області (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);
- від боржника: не з`явились,-
ВСТАНОВИВ:
у провадженні Господарського суду Житомирської області перебуває справа №906/1195/22 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Агро-Сем 3" (далі - боржник, ТОВ "Агро-Сем 3").
15.04.2024 до господарського суду надійшла заява Головного управління ДПС у Житомирській області від 12.04.2024 № 1494/06-30-13-04 з вимогами до боржника (т. 19 а.с. 232-260).
Ухвалою господарського суду від 15.04.2024 заяву Головного управління ДПС у Житомирській області від 12.04.2024 № 1494/06-30-13-04 з вимогами до боржника залишено без руху; встановлено Головному управлінню ДПС у Житомирській області п`ятиденний строк з дня вручення даної ухвали для усунення виявлених недоліків заяви (т. 19 а.с. 261-262).
19.04.2024 в системі "Електронний суд" до господарського суду надійшло клопотання Головного управління ДПС у Житомирській області від 18.04.2024 про долучення до матеріалів справи документів (т. 19 а.с. 1-12).
18.06.2024 в системі "Електронний суд" до господарського суду надійшов відзив ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Микитюка А.І. від 17.06.2024 у якому повідомлено, що вимоги Головного управління ДПС у Житомирській області підлягають визнанню на суму 2200,00 грн (друга черга), 2 309 311,61 грн (третя черга), 5368,00 грн судового збору (перша черга) (т. 21 а.с.14).
Ухвалою господарського суду від 18.06.2024 прийнято заяву Головного управління ДПС у Житомирській області від 12.04.2024 № 1494/06-30-13-04 з вимогами до боржника та призначено її до розгляду в судовому засіданні (т. 21 а.с. 31-32).
07.08.2024 в системі "Електронний суд" до господарського суду надійшло клопотання Головного управління ДПС у Житомирській області від 07.08.2024 про долучення до матеріалів справи документів (т. 22 а.с.129-136).
Ухвалою господарського суду від 12.11.2024 призначено до розгляду в судовому засіданні заяву Головного управління ДПС у Житомирській області від 12.04.2024 № 1494/06-30-13-04 з вимогами до боржника на суму 2311511,00 грн; призначено судове засідання на 03.12.2024 об 11:30 год (т. 23 а.с. 49-50).
03.12.2024 до господарського суду надійшли уточнення Головного управління ДПС у Житомирській області від 03.12.2024 до заяви з вимогами до боржника у яких зазначено, що загальна сума вимог кредитора до боржника становить 2 311 511,61 грн, з яких 2200,00 грн єдиний внесок (друга черга) та 2 309 311,61 грн податки (1339378,61 грн податку на додану вартість та 969933,00 грн податку на прибуток) (третя черга).
У судовому засіданні представником Головного управління ДПС у Житомирській області заяву від 12.04.2024 № 1494/06-30-13-04 з урахуванням уточнень від 03.12.2024 з вимогами до боржника підтримано у повному обсязі.
Ліквідатор банкрута арбітражний керуючий Микитюк А.І. у судове засідання 03.12.2024 не з`явився.
Дослідивши заяву Головного управління ДПС у Житомирській області від 12.04.2024 № 1494/06-30-13-04 з урахуванням уточнень від 03.12.2024 з вимогами до боржника та матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується заява, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для її розгляду, господарський суд вважає за необхідне задовольнити вказану заяву, виходячи з наступного.
За приписами частини 1 статті 2 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України. Застосування положень Господарського процесуального кодексу України та інших законодавчих актів України здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до абзацу 11 частини 1 статті 1 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.
Відповідно до частини 3 статті 59 Кодексу України з процедур банкрутства з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, господарський суд здійснює офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі судової влади України.
З матеріалів справи судом встановлено, що постановою господарського суду від 19.03.2024, зокрема, визнано банкрутом ТОВ "Агро-Сем 3"; відкрито його ліквідаційну процедуру; призначено ліквідатором ТОВ "Агро-Сем 3" арбітражного керуючого Микитюка А.І.
20.03.2024 офіційно оприлюднено повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі судової влади України.
15.04.2024 до господарського суду надійшла заява Головного управління ДПС у Житомирській області від 12.04.2024 № 1494/06-30-13-04 з вимогами до боржника (т. 19 а.с. 232-260), яку ухвалою господарського суду від 18.06.2024 прийнято та призначено до розгляду.
Завданням господарського суду є перевірка заявлених до боржника грошових вимог кредиторів, які можуть підтверджуватися або первинними документами (угодами, накладними, рахунками, актами виконаних робіт, тощо), що свідчать про цивільно-правові відносини сторін та підтверджують заборгованість боржника перед кредитором, або рішенням юрисдикційного органу, до компетенції якого віднесено вирішення такого спору.
Розгляд та визнання грошових вимог податкових органів у процедурах банкрутства здійснюється з врахуванням особливостей виникнення (припинення) податкових зобов`язань боржника згідно з вимогами Податкового кодексу України (далі - ПК України), які є спеціальними нормами права, що регулюють ці питання.
Згідно з пунктом 41.1 статті 41 ПК України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, його територіальні органи.
Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (пункт 41.2 статті 41 ПК України).
Згідно з підпунктом 19-1.1.22 пункту 19-1.1 статті 19-1 ПК України контролюючі органи виконують функції погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.
Головне управління ДПС у Житомирській області є територіальним органом Державної податкової служби, яке підпорядковується ДПС України та забезпечує реалізацію повноважень ДПС на території Житомирської області. Відповідно до покладених на нього завдань здійснює, в тому числі, погашення податкового боргу, стягнення своєчасно не нарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів, звертається до суду у випадках, передбачених законодавством.
Судом встановлено, що вимоги кредитора до боржника виникли на підставі наступного.
Відповідно до статті 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку та розмірах, встановлених законодавством України.
ТОВ "Агро-Сем 3" відповідно до статті 15 Податкового кодексу України є платником податків.
Підпунктами 16.1.3,16.1.4 пункту 16.1 статті 16 ПК України встановлено, що платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів, сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом.
Згідно з пунктом 46.1 статті 46 ПК України, податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Відповідно до підпункту 14.1.39 пункту 14.1. статті 14 ПК України, грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом (пункт 54.1 статті 54 ПК України).
Податкове зобов`язання, самостійно визначене платником податків не підлягає оскарженню (пункт 56.11 статті 56 ПК України).
Пунктом 57.1 статті 57 ПК України унормовано, що платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Розглядаючи грошові вимоги контролюючого органу до боржника, як платника податків, суду першочергово належить встановити підстави виникнення такого зобов`язання, момент його узгодження з урахуванням результатів оскарження, настання строку сплати, день виникнення податкового боргу, тобто з урахуванням положень статті 129 ПК України достеменно з`ясувати з якого моменту у контролюючого органу виникло право нараховувати заборгованість з основного зобов`язання, штраф чи пеню платнику податку та чи було таке право реалізовано.
1) Щодо вимог Головного управління ДПС у Житомирській області до боржника на суму 1 339 378,61 грн основного боргу з податку на додану вартість, слід зазначити наступне.
Відповідно до самостійно поданої боржником податкової декларації № 9084974060 вiд 19.04.2023 з податку на додану вартість за березень 2023 року сума грошового зобов`язання з податку на додану вартість за березень 2023 року становить 951 847,00 грн (т. 19 а.с. 245-246). Згідно з витягом з інтегрованої картки ТОВ "Агро-Сем 3" боржником частково сплачено заборгованість, актуальний розмір заборгованості боржника з податку на додану вартість за березень 2023 року становить 920 815,61 грн (т. 21 а.с. 10).
Відповідно до самостійно поданої боржником податкової декларації № 9374421571 вiд 17.01.2024 з податку на додану вартість за грудень 2023 року сума грошового зобов`язання з податку на додану вартість за грудень 2023 року становить 290065,00 грн (т. 19 а.с. 247-248). Термін сплати зобов`язання - 30.01.2024. Разом з тим, боржником не сплачено у встановлений законодавством строк 290065,00 грн.
Відповідно до самостійно поданої боржником податкової декларації № 9029569562 вiд 09.02.2024 з податку на додану вартість за січень 2024 року сума грошового зобов`язання з податку на додану вартість за січень 2024 року становить 128498,00 грн (т. 19 а.с. 249-250). Термін сплати зобов`язання - 01.03.2024. Разом з тим, боржником не сплачено у встановлений законодавством строк 128498,00 грн.
Отже, матеріали справи не містять доказів сплати боржником податку на додану вартість на суму 1 339 378,61 грн основного боргу, у зв`язку з чим господарський суд прийшов до висновку, що вимоги кредитора до боржника з податку на додану вартість на суму 1 339 378,61 грн основного боргу є обґрунтованими, поточними, у зв`язку з чим підлягають визнанню судом.
2) Щодо вимог Головного управління ДПС у Житомирській області до боржника на суму 969 933,00 грн основного боргу з податку на прибуток, слід зазначити наступне.
Відповідно до самостійно поданої боржником податкової декларації № 9384904829 вiд 29.02.2024 з податку на прибуток підприємств за 2023 рік сума грошового зобов`язання з податку на прибуток підприємств становить 969 933,00 грн (т. 19 а.с. 242-244). Термін сплати зобов`язання - 11.03.2024.
Матеріали справи не містять доказів сплати боржником податку на прибуток підприємств на суму 969 933,00 грн основного боргу, у зв`язку з чим господарський суд дійшов висновку, що вимоги кредитора до боржника з податку на прибуток підприємств на суму 969 933,00 грн основного боргу є обґрунтованими, поточними, у зв`язку з чим підлягають визнанню судом.
3) Щодо вимог з єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування на суму 2200,00 грн грн, господарський суд вважає за необхідне зазначити наступне.
ТОВ "Агро-Сем 3" є платником єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 № 2464-VI (далі - Закон від 08.07.2010 № 2464-VI ) визначено правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку.
Згідно з пунктами 2, 6 частини 1 статті 1 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI, єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування; недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 4 Закону від 08.07.2010 № 2464-VI, платниками єдиного внеску, зокрема, є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Єдиний внесок нараховується: для платників, зазначених у пунктах 1 (крім абзацу сьомого), частини першої статті 4 цього Закону, - на суму нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України "Про оплату праці", та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами (пункт 1 частина 1 статті 7 Закону України від 08.07.2010 №2464-VI).
Згідно з частиною 8 статті 9 Закону від 08.07.2010 №2464-VI, платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4, 5 та 5-1 частини першої статті 4 цього Закону, зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону від 08.07.2010 №2464-VI недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена податковим органом у випадках, передбачених цим Законом.
Згідно з частиною 3 статті 25 Закону від 08.07.2010 №2464-VI суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів.
У відповідності до частини 12 статті 9 Закону України від 08.07.2010 №2464-VI, єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.
У разі ліквідації юридичної особи - платника єдиного внеску або втрати платником з інших причин статусу платника єдиного внеску сума недоїмки сплачується за рахунок коштів та іншого майна платника. У такому разі відповідальними за погашення недоїмки є: ліквідаційна комісія - щодо юридичної особи - платника єдиного внеску, що ліквідується; юридична особа - щодо утворених нею філії, представництва або іншого відокремленого підрозділу - платника єдиного внеску, що ліквідується ( частина 8 статті 25 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI).
Відповідно до самостійно поданого боржником податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум отриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску від 28.04.2023 № 9095505262, сума нарахованого єдиного внеску становить 2200,00 грн (т. 19 а.с. 253-255). Термін сплати зобов`язання - 10.05.2023.
Матеріали справи не містять доказів сплати боржником єдиного внеску на суму 2200,00 грн основного боргу, у з`язку з чим господарський суд дійшов висновку, що вимоги кредитора до боржника з єдиного внеску на суму 2200,00 грн основного боргу є обґрунтованими, поточними, у зв`язку з чим підлягають визнанню судом.
За частинами 2, 3 статті 13 ГПК України учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.
Доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи (частина 1 статті 73 ГПК України).
Згідно з частинами 1 статті 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.
За приписами статей 76, 77 ГПК України, належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.
Відповідно до частини 1 статті 86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.
Ліквідатором банкрута вимоги кредитора визнано у повному обсязі.
За таких обставин, вимоги кредитора є обґрунтованими, заявленими відповідно до вимог чинного законодавства, поточними, підтверджуються належними доказами, наявними в матеріалах справи, та підлягають визнанню на суму 2309311,61 грн основного боргу з податків (1 339 378,61 грн основного боргу з податку на додану вартість + 969933,00 грн основного боргу з податку на прибуток) та 2200,00 грн єдиного внеску
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому, зокрема,
- у першу чергу задовольняються, зокрема, витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді;
- у другу чергу задовольняються, серед іншого, зобов`язання із сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, крім вимог, задоволених позачергово, з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування України;
- у третю чергу задовольняються, зокрема, вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів).
Враховуючи вищевикладене у сукупності, господарський суд дійшов висновку заяву Головного управління ДПС у Житомирській області від 12.04.2024 № 1494/06-30-13-04 з урахуванням уточнень від 03.12.2024 з вимогами до боржника задовольнити; визнати вимоги Головного управління ДПС у Житомирській області до ТОВ "Агро-Сем 3" на суму 2309311,61 грн податків (третя черга), 2200,00 грн єдиного внеску (друга черга); ліквідатору банкрута арбітражному керуючому Микитюку А.І. внести визнані судом вимоги до реєстру вимог кредиторів боржника.
Головним управління ДПС у Житомирській області при поданні до господарського суду заяви з вимогами до боржника сплачено судовий збір в розмірі 5368,00 грн, що підтверджується платіжним дорученням від 22.03.2024 (т. 19 а.с. 239).
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Згідно з підпунктом 10 пункту 2 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до господарського суду заяв кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника після оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), а також після повідомлення про визнання боржника банкрутом встановлено ставку судового збору - 2 розміри прожиткового мінімуму для працездатних осіб
Відповідно до частини 3 статті 4 Закону України "Про судовий збір" при поданні до суду процесуальних документів, передбачених частиною другою цієї статті, в електронній формі - застосовується коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору.
Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2024 рік" установлено з 01.01.2024 прожитковий мінімум для працездатних осіб в розрахунку на місяць у розмірі 3028,00 гривень.
Отже, враховуючи, що Головним управління ДПС у Житомирській області подано до суду заяву з вимогами до боржника через систему "Електронний суд", розмір судового збору, що підлягав сплаті при поданні заяви з вимогами до боржника становить 4844,80 грн (3028,00 грн х2 х 0,8).
За викладених обставин, на боржника покладається сплата 4844,80 грн судового збору (перша черга), що сплачені кредитором при поданні до суду заяви з вимогами до боржника.
Керуючись статтями 45, 59,64 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 234, 235 Господарського процесуального кодексу України,-
УХВАЛИВ:
1. Заяву Головного управління ДПС у Житомирській області від 12.04.2024 № 1494/06-30-13-04 з урахуванням уточнень від 03.12.2024 з вимогами до боржника задовольнити.
2. Визнати вимоги Головного управління ДПС у Житомирській області (10003, м.Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7, ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 44096781) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Агро-Сем 3" (13372, Житомирська обл., Бердичівський район, с. Семенівка, вул. Героїв Майдану, 1, ідентифікаційний код 34066111) на суму 2 309 311,61 грн податків (третя черга), 2200,00 грн єдиного внеску (друга черга), 4844,80 грн судового збору (перша черга).
3. Ліквідатору банкрута арбітражному керуючому Микитюку А.І. внести визнані судом вимоги до реєстру вимог кредиторів боржника.
Ухвала господарського суду набирає законної сили 03.12.2024.
Ухвала господарського суду може бути оскаржена до Північно-західного апеляційного господарського суду в порядку та строки, встановлені Господарським процесуальним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.
Повний текст ухвали складено та підписано 05.12.2024.
Суддя Костриця О.О.
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 03.12.2024 |
Оприлюднено | 09.12.2024 |
Номер документу | 123557148 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Костриця О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні