ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. В`ячеслава Чорновола, 29/32, м. Кропивницький, 25022,
тел. (0522) 30-10-22, 30-10-23, код ЄДРПОУ 03499951,
e-mail: inbox@kr.arbitr.gov.ua, web: http://kr.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
28 листопада 2024 рокуСправа № 912/3485/19
Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Кабакової В.Г., за участі секретаря судового засідання Лупенко А.І., розглянув у судовому засіданні справу №912/3485/19
про банкрутство Дочірнього підприємства "Кіровоградтепло" товариства з обмеженою відповідальністю "Центр науково-технічних інновацій Української нафтогазової академії" (далі - ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА"), і.к. 33142568, 25030, м. Кропивницький, вул. Кутузова, буд. 23/16
Представники
від кредитора (Управління комунальної власності Кропивницької міської ради) - Житня В.А., довіреність № 378/22 від 04.10.2024, виписка,
від кредитора (АТ "Укртрансгаз") - Кравченко С.В. адвокат, довіреність №1-4037 від 26.08.2024,
від банкрута - ліквідатор, арбітражний керуючий Кучугурний О.М.
ВСТАНОВИВ:
Постановою від 24.03.2020 суд визнав ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" банкрутом. Відкрив ліквідаційну процедуру щодо банкрута. Припинив повноваження розпорядника майном - арбітражного керуючого Дерлюка В.Д. Призначив ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Бершадського С.М.
24.03.2020 (номер публікації: 64688, дата публікації на сайті ВГСУ: 24.03.2020 15:38) на офіційному вебпорталі судової влади України офіційно оприлюднене повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА".
Ухвалою від 29.06.2021 господарський суд відсторонив арбітражного керуючого Бершадського С.М., від виконання повноважень ліквідатора банкрута. Призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Кноблох І.В.
Ухвалою від 15.03.2023 суд задовольнив заяву №02-12/578 від 20.01.2023 арбітражного керуючого Кноблох І.В. про дострокове припинення повноважень. Припинив повноваження арбітражного керуючого Кноблох І.В. в якості ліквідатора ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" з 15.03.2023. Призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Бершадського С.М.
Ухвалою від 04.05.2023 суд відсторонив Бершадського С.М. від виконання повноважень ліквідатора ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА". Призначив ліквідатором ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" арбітражного керуючого Кучугурного О.М.
30.10.2024 ліквідатор, арбітражний керуючий Кучугурний О.М. подав суду звіт №02-01/66/24 від 04.10.2024 ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, звіт №02-01/67/24 від 04.10.2024 про нарахування, виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого.
Ухвалою від 06.11.2024 суд призначив розгляд звіту ліквідатора, арбітражного керуючого Кучугурного О.М. та ліквідаційного балансу банкрута, звіту про нарахування, виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого на 28.11.2024 об 11:00 год.
Відповідно до ч. 1 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства про час і місце судового засідання, у якому мають розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та кредиторів.
Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Зі змісту звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута вбачається таке.
Ліквідатор, вживаючи заходів спрямованих на пошук, виявлення і повернення майнових активів (майна та майнових прав) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання та формування ліквідаційної маси, надіслав запити до контролюючих/реєструючих установ:
- Державної служби України з питань праці;
- Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру;
- Державного підприємства "Держреєстри України";
- Державної інспекції архітектури та містобудування України;
- Державного підприємства "Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин";
- Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України;
- Державного космічного агентства України;
- Головного управління ДГІС у Кіровоградській області;
- Управління ДСІІС України у Кіровоградській області;
- Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Кіровоградській області Південного міжрегіонального управління Міністерс тва юстиції (м. Одеса);
- Подільського відділу державної виконавчої служби у м. Кронивницькому Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса);
- Фортечного відділу державної виконавчої служби у м. Кронивницькому Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса);
- Управління з питань праці цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Кіровоградської обласної державної адміністрації;
- Служби статистики регіональної філії "Одеська залізниця";
- Головного управління статистики у Кіровоградській області;
- Кропивницької митниці;
- Державного підприємства "Український державний центр радіочастот";
- Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
- Філії "Головний інформаційно-обчислювальний центр" АГ "Укрзалізниця";
- Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України;
- Фонд державного майна України;
- Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Колишнім ліквідатором банкрута передано бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи. Про що складено відповідний акт приймання передачі.
За даними Головного сервісного центру МВС (лист №31/12691-12542-2023 від 13.06.2023) станом на 12.06.2023 транспортні засоби за банкрутом не зареєстровано. Також Головним сервісним центром МВС надано відомості про транспортні засоби, які відчужені підприємством у запитуваний період.
Досліджуючи перелік зазначених транспортних засобів ліквідатор встановив, що такі транспортні засоби вибули з володіння банкрута на підставі рішення Господарського суду Кіровоградської області від 02.04.2021 у справі №912/3485/19(912/821/20), яким позов заступника прокурора Кіровоградської області в інтересах держави, в особі органу, уповноваженого здійснювати відповідні функції у спірних відносинах - Міської ради міста Кропивницького задоволено частково та визнано за територіальною громадою міста Кропивницького в особі Міської ради міста Кропивницького право власності на рухоме майно, а саме: автомобіль ВАЗ 21214 2011 року випуску, номер шасі НОМЕР_1 , інвентарний номер 1420, д.н. НОМЕР_2 , залишковою балансовою вартістю 70 930,91 грн; автомобіль OPEL INSIGNIA, WOLGM5EC7A1012448, інвентарний номер 1566, д.н. НОМЕР_8, залишковою балансовою вартістю 272 181,64 грн; автомобіль Газель 330232, 2013 року випуску, номер шасі НОМЕР_3 , інвентарний номер 1588, д.н. НОМЕР_9, залишковою балансовою вартістю 122 757,85 грн; автомобіль ГАЗ 31105, 2005 року випуску, номер шасі НОМЕР_4 , інвентарний номер 2064, д.н. НОМЕР_5 , залишковою балансовою вартістю 54 170 грн; автомобіль ГАЗ 31105, 2008 року випуску, номер шасі НОМЕР_6 , інвентарний номер 9029, д.н. НОМЕР_7 , залишковою балансовою вартістю 49 012,88 грн.
Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" (лист №80/09.4.2/6304/23 від 20.06.2023) повідомило, що банкруту дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв не видавались, присвоєння радіочастот не здійснювалися.
Згідно даних Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (лист № 29-19/13234 від 08.06.2023) повідомлено про зареєстровану та зняту з реєстрації техніку за банкрутом.
Досліджуючи перелік зазначених транспортних засобів ліквідатор встановив, що сільськогосподарська/технологічна техніка вибула з володіння банкрута на підставі рішення Господарського суду Кіровоградської області від 26.11.2020 у справі №912/3485/19(912/674/20), яким позов заступника прокурора Кіровоградської області в інтересах держави, в особі органу, уповноваженого здійснювати відповідні функції у спірних відносинах - Міської ради міста Кропивницького задоволено частково та визнано за територіальною громадою міста Кропивницького в особі Міської ради міста Кропивницького право власності на рухоме майно, а саме: причіп ППС 6; причіп 2ПТС 4; трактор колісний Т-40М; трактор Т-16; екскаватор ОО-3322; екскаватор OO-4321B; екскаватор ОО-4321B; трактор колісний Т-40М; екскаватор ОО-2629; екскаватор ОО- 2629; трактор колісний ЮМЗ-6; підіймач монтажний ОПТ-9195; екскаватор ОО-2629; трактор колісний ЮМЗ-6; екскаватор БОРЕКС-3106; трактор колісний ЮМЗ-6.
При винесенні судового рішення Господарським судом Кіровоградської області у справі №912/3485/19(912/674/20) встановлено, що вказана вище техніка передана в оренду банкруту згідно договору оренди ЦМК та на неї не може виникати право власності.
Державна митна служба України Кропивницька митниця (лист №7.22-0/7.22- 27/8.19/1732 від 07.06.2023) повідомила, що банкрут не перебуває на обліку осіб, які під час провадження своєї діяльності є учасниками відносин, що регулюються законодавством України з питань митної справи.
Згідно даних Державного космічного агентства України (лист №2899-3.3 від 09.06.2023) зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності у банкрута не має.
Державна інспекція архітектури та містобудування України (лист №5706/04/13-33 від 15.06.2023) надала інформацію про: реєстрацію Управлінням Державної архітектурно-будівельної інспекції у Кіровоградській області декларації про початок будівельних робіт від 22.04.2013 за реєстраційним номером КДО82131120334 щодо об`єкта будівництва "Модернізація котельні потужністю 9.0 МВт" за адресою: Кіровоградська обл., м. Кіровоград пров. Давидовський, з будівництвом блочно-модульної котельні буд. 1, замовник - ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА"; реєстрацію декларації про готовність об`єкта до експлуатації від 22.04.2013 за реєстраційним номером КД 14242970430 щодо об`єкта будівництва "Модернізація котельні з будівництвом блочно-модульної котельні потужністю 9.0 МВт" за адресою: Кіровоградська обл., м. Кіровоград пров. Давидовський, буд. 1, замовник - ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА"; реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт за реєстраційним номером КД08311002582 щодо об`єкта будівництва "Модернізація котельні з будівництвом блочно-модульної котельні по вул. Родніковій потужністю 4,5 МВт" в м. Кіровограді, Кат.ЗДСН, замовник - ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА".
В ході ліквідаційної процедури ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" встановлено, що 18.10.2004 Управлінням власності та приватизації комунального майна Кіровоградської міської ради та ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" укладено договір оренди №157/17 (далі - Договір) цілісного майнового комплексу державного комунального підприємства теплових мереж "Кіровоградтеплоенерго" (далі - ЦМК ДКП ТМ "Кіровоградтеплоенерго"). Відповідно до п. 1 Договору, Управління передало, а ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" прийняло в строкове платне користування ЦМК ДКП ТМ "Кіровоградтеплоенерго", яке розташоване в м. Кіровограді по вул. Кутузова, 23/16.
Відповідно до підп. 2.2 Договору передача ЦМК в оренду не спричиняє виникнення у ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" права власності на дане майно.
B п. 7 Договору зазначено, що Управління зобов`язалось передати ДП "Кіровоградтепло" ТОВ "ЦНТІ УНГА" в оренду майно за актом приймання-передачі майна, який підписується одночасно з даним Договором.
Пунктом 10 Договору передбачено, що він укладений терміном на 25 років та діє з 18.10.2004 по 18.10.2029 включно.
На виконання зазначеного Договору 18.10.2004 його сторонами підписано акт приймання - передачі ЦМК в оренду від Управління до ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА".
Рішенням Господарського суду міста Києва від 10.03.2005 у справі №15/130 Договір, на підставі ч. 2 ст. 220 Цивільного кодексу України, визнано дійсним з моменту його підписання, оскільки сторони такого договору домовилися щодо усіх його істотних умов, відбулось виконання цього договору, але одна із сторін ухилилася від його нотаріального посвідчення.
Міською радою міста Кропивницького (до 27.11.2017 - Кіровоградська міська рада) у зв`язку з неналежним виконанням ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" зобов`язань за вищевказаним Договором, 06.11.2018 прийнято рішення №1942 про повернення з оренди ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" ЦМК ДКП ТМ "Кіровоградтеплоенерго"; про закріплення за КП "Теплоенергетик" на праві господарського відання повернутий з оренди ЦМК ДКП "Кіровоградтеплоенерго"; Управлінню комунальної власності Міської ради міста Кропивницького (яке є правонаступником Управління власності та приватизації комунального майна Кіровоградської міської ради, далі - Управління) передати КП "Теплоенергетик" за актом приймання-передачі повернутий з оренди ЦМК ДКП ТМ "Кіровоградтеплоенерго".
21.11.2018 між управлінням та ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" укладено договір про дострокове розірвання договору оренди ЦМК ДКП ТМ "Кіровоградтеплоенерго" від 18.10.2004 № 157/17 з 01.05.2019. Вказаний договір нотаріально посвідчено та зареєстровано в реєстрі за №1682. В п. 3 вказаного договору зазначено, що ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" зобов`язаний повернути Управлінню орендоване майно відповідно до Порядку повернення орендованих цілісних майнових комплексів комунальних підприємств територіальної громади міста Кропивницького після припинення або розірвання договору оренди, затвердженим рішенням Міської ради міста Кропивницького від 06.11.2018 №1946. Передача орендованого майна Орендарем Орендодавцю засвідчується актом приймання-передачі, який підписується сторонами.
На виконання вищевказаного рішення органу місцевого самоврядування та договору про дострокове розірвання договору оренди 26.04.2019 Управлінням та ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" підписано акт приймання ЦМК ДКП ТМ "Кіровоградтеплоенерго". Цього ж дня Управлінням та КП "Теплоенергетик" підписано акт приймання-передачі в господарське відання ЦМК ДКП ТМ "Кіровоградтеплоенерго".
Вказані обставини стали підставою для прийняття Господарським судом Кіровоградської області рішення у справі №912/3485/19 (912/822/20) яким задоволено позов заступника прокурора Кіровоградської області про визнання законними і скасування рішень, а також про визнання за територіальною громадою міста Кропивницького в особі Міської ради міста Кропивницького права власності на нерухоме майно:
- на нежитлову будівлю загальною площею 48,7 кв.м (включає котельню літ. А, димову трубу літ. Б та огорожу літ "NN1N2"), яка розташована за адресою вул. Яновського, 586, м. Кропивницький Кіровоградської області, реєстраційний номер майна 26554880, загальною балансовою вартістю 1 418 039,50 грн;
- комплекс загальною площею 48,4 кв.м (включає блочно - модульну котельню літ. А, навіс літ. Б, димові труби літ. 1 та огорожу літ "NN1N2N3"), який розташований за адресою вул. Салганні піски, 14а, м. Кропивницький Кіровоградської області, реєстраційний номер майна 34592658, загальною балансовою вартістю 1535 184,75 грн.
Вказаним судовим рішенням встановлено факт відсутності у ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" власних коштів на побудову спірних котелень та здійснення їх побудову за рахунок тих коштів, що надійшли від споживачів, як плата за відпущену теплову енергію.
Отже, виходячи з викладених норм діючого на час побудови котелень, у власність орендаря переходять лише ті поліпшення орендованого майна, що здійснені з дозволу орендодавця і проведені за рахунок власних чи інвестованих коштів. Відтак модернізація котельні з будівництвом блочно-модульної котельні потужністю 9.0 МВт" за адресою: Кіровоградська обл., м. Кіровоград пров. Давидовський, буд. 1 не могла бути здійснена за власні кошти ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" та не може бути включена до ліквідаційної маси.
Реєстрація права власності на таке майно за банкрутом не здійснювалась.
Згідно даних Головного управління ДСНС України у Кіровоградській області (лист №55-01-3779/5513.2 від 15.06.2023) на даний час ЗСПЗ за адресою: Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Сергія Гришина(Кутузова), 23/16, яка належить ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" перебуває в електронному обігу ЗСЦЗ Кіровоградської області (сховище №40320).
За даними Головного управління Держгеокадастру у Сумській області (лист №33-18- 0.222-1548/2-23 від 20.06.2023), Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (лист №33-11-0.2-1967/2-23 від 20.06.2023), Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області (лист №33-6-0.2-2124/2-23 від 21.06.2023), Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області (лист №33-25-0.2-2962/2- 23 від 20.06.2023), Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області (лист №33-19-0.62-1980/2-23 від 20.06.2023), Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області (лист №33-14-0.3-1729/2-23 від 20.06.2023), Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області (лист №0-2-0.2-2871/2-23 від 15.06.2023), Головного управління Держгеокадастру у Івано-Франківській області (лист №33-9-0.2- 2488/0/2-23 від 22.06.2023), Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області (лист №33-23-0.2-3155/2-23 від 22.06.2023), Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області (лист №33-24-0.21-1702/0/2-23 від 22.06.2023), Головного управління Держгеокадастру у Харківській області (лист №33-20-9.1-2885/0/19-23 від 21.06.2023), Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області (лист №33-17-0.2-3237/2-23 від 23.06.2023), Головного управління Держгеокадастру у Івано-Франківській області (лист №33-9-0.2-2488/0/2-23 від 22.06.2023), Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області (лист №33-4-0.223-3593/2-23 від 22.06.2023), Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області (лист №33-7-0.2-2593/2-23 від 26.06.2023), Головного управління Держгеокадастру у м. Києві та Київській області (лист №33-10-0.222-6091/2-23 від 07.07.2023), Головного управління Держгеокадастру у Львівській області (лист №33-13-0.2-2692/2-23 від 21.06.2023) станом на 01.01.2013 за банкрутом земельних ділянок на праві власності/оренди не зареєстровано,
Головне управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (лист №33-11-0.2- 1967/2-23 від 20.06.2023) надало інформацію щодо земельних ділянок, що перебувають в постійному/тимчасовому користуванні. Проте за переліком земельних ділянок в частині зазначення назви користувача земельними ділянками вказано: Кіровоградське державне комунальне підприємство теплових мереж "Кіровоградтеплоенерго".
Відтак зважаючи на це та приписи статті 59 КУзПБ користування банкрута такими ділянками припинилось разом з розірванням договору оренди ЦМК та підписанням Управлінням та КП "Теплоенергетик" акта приймання-передачі в господарське відання ЦМК ДКП ТМ "Кіровоградтеплоенерго".
Головним управлінням статистики у Кіровоградській області (лист №03.1-25/1069- 23 від 13.06.2023) надано ліквідатору інформацію стосовно ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" на флеш-накопичувачі. Додатково повідомлено, що філій, відокремлених підрозділів для яких ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" є головним в ЄДРПОУ не знайдено. База даних ЄДРПОУ не містить даних щодо засновників.
Згідно даних Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Управління забезпечення примусового виконання рішень у Кіровоградській області (лист №9662/27.1-27 від 15.06.2023) на виконанні у відділі перебуває зведене виконавче провадження НОМЕР_10 про стягнення заборгованості з ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" на користь ДК "Газ України" Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України", Управління власності та приватизації комунального майна Кіровоградської міської ради та Прокуратури Кіровоградської області.
Центральним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці (лист №/1/16884-23 від 16.06.2023), Центрально-східним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці (лист №3/1/4782-23 від 19.06.2023), Західним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці (лист №3/1/7800-23 від 10.07.2023), Південно-Західним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці (лист №113/3.2/2668-23 від 19.06.2023) повідомлено, що за банкрутом не обліковуються великотоннажні, технологічні транспортні засоби що не підлягають експлуатації на вулично-дорожні мережі загального користування, об`єкти нафтогазового комплексу за зазначеними у запиті критеріями для пошуку в Міжрегіональному управлінні не обліковуються.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області (лист №6692/6/11-28-04-01-03 від 26.06.2023) надало відомості щодо стану розрахунків банкрута з бюджетом, податкову звітність банкрута, перелік рахунків, які обліковуються за банкрутом та іншу запитувану інформацію. Повідомлено, що:
протягом трьох років до відкриття провадження у справі про банкрутство (16.12.2019) банкрут перебував на загальній системі оподаткування та був платником: податку на прибуток підприємств; податку на додану вартість; податку на доходи фізичних осіб; військового збору; рентної плати за спеціальне використання води та користування радіочастотним ресурсом України; екологічного податку; податку на майно (плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки);
за період з 01.01.2017 по 31.12.2019 банкрут подав фінансову звітність: Баланс (Звіт про фінансовий стан) Форма №1; Звіт про фінансові результати Форма №2; Звіт про рух грошових коштів Форма №3; Звіт про Власний капітал Форма №4; Примітки до річної фінансової звітності Форма №5 (копії звітів долучено до відповіді);
за період у три роки до відкриття провадження у справі про банкрутство - не задекларовано бюджетне відшкодування ПДВ та не відшкодовувались суми ПДВ;
за даними інформаційної картки платника надміру сплачені кошти до бюджету та залишки бюджетного відшкодування грошовими коштами на рахунок платника у банку - відсутні;
згідно останнього поданого Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма 1№ДФ) за II квартал 2020 року, наявного в інформаційних базах даних податкового органу, наймані працівники звільнені.
Ліквідатор вжив заходів із закриття рахунку банкрута у АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ", що підтверджується довідкою №06-4/35/19/21 від 29.05.2024.
Згідно листа Філії "Головний інформаційно-обчислювальний центр" АТ "Українська Залізниця" від 28.06.2023 за №45/2347 інформації про вагони ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА", як власника, в АБД ПВ немає. Також в інформаційних базах відсутні відомості про зареєстровані локомотиви зазначеного боржника.
Державною службою морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України (лист №6815/07/15-23 від 03.07.2023) надано інформацію про те, що за наявною інформацією, яка міститься в Державному судновому реєстрі України та Судновій книзі України, відсутні відомості щодо зареєстрованих суден, власником або судновласником яких є банкрут.
Ліквідатор вжив заходів щодо підготовки до передачі до державного архіву документів банкрута, які підлягають тривалому зберіганню. 07.07.2023 між Державним архівом Кіровоградської області та ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" підписано акт прийому-передачі послуг з перевірки, передачі і прийому робіт по впорядкуванню Документальних матеріалів банкрута за 2004-2023 роки, а 12.09.2023 акт прийому-передачі послуг з перевірки, передачі і прийому робіт по впорядкуванню документальних матеріалів банкрута за 1969-2019 роки.
Надалі документи ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА", які підлягають довгостроковому зберіганню було впорядковано та підготовлено для подальшого передання на зберігання до архівного відділу Кропивницької міської ради. Орієнтовна кількість справ для передачі до архіву становила 400 штук.
У зв`язку з цим, на ім`я секретаря Кропивницької міської ради надіслано лист №29-11/23 від 29.11.2023 з проханням вжити заходів щодо прийняття на зберігання до архівного відділу Кропивницької міської ради документів ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.
Згідно Акта приймання передавання справ на тривале зберігання від 21.02.2024 архівним відділом Кропивницької міської ради прийнято документи фонду №1128 ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" за 1969-1978, 1989, 1995-1999, 2001-2019 роки, а також довідковий апарат кількість прийнятих справ 403.
Ліквідатор вжив заходів щодо повернення дебіторської заборгованості (пред`явлення претензії, зустріч з керівником тощо) КП "Теплоенергетик" перед ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" за результатами яких КП "Теплоенергетик" погашено залишок заборгованості.
Ліквідатор, для сплати кредиторської заборгованості першої черги задоволення (судовий збір сплачений при зверненні із заявами у справі №912/3485/19) надіслав запити до Приватного акціонерного товариства "ВФ Україна" (запит №02-01/41/24 від 22.05.2024), Кіровоградської обласної прокуратури (запит №02-01/38/24 від 22.05.2024). Відкритого акціонерного товариства газопостачанню та газифікації "Кіровоградгаз" (запит №02-01/40/24 від 22.05.2024), Акціонерного товариства "Укртрансгаз" (запит №02-01/39/24 від 22.05.2024), а також для сплати кредиторської заборгованості другої черги задоволення (заборгованість із ЄСВ тощо) надіслано запит до Головного управління Державної податкової служби у Кіровоградській області і Головного управління Пенсійного фонду України у Кіровоградській області (запит №02-01/42/24 від 22.05.2024) з проханням надати відповідні реквізити та здійснив погашення вимог кредиторам першої черги задоволення (судовий збір за подання заяв з грошовими вимогами до банкрута).
На момент визнання боржника банкрутом на підприємстві працювало 3 працівника. Попереднім ліквідатором, з метою виконання частини 1 статті 61 КУзПБ, згідно наказу №1/20-к від 24.03.2020 повідомлено працівників банкрута про наступне звільнення та в подальшому згідно наказів від 22.05.2020 звільнено останніх з 24.05.2020.
Згідно виписки із ліквідаційного рахунку банкрута, кошти з ліквідаційного рахунку банкрута направлено на: повне погашення кредиторської заборгованості із заробітної плати перед колишніми працівниками банкрута в сумі - 580 963,70 грн, що підтверджується також відомостями на виплату грошей (перша черга); погашення кредиторської заборгованості кредиторів зі сплати судового збору (перша черга) 70 342,80 грн, що підтверджується випискою по рахунку; сплату витрат з розрахунково-касового обслуговування рахунку банкрута 13 342,62 грн; оплату послуг розпорядника майна 17 136,17 грн; оплату послуг попереднього ліквідатора 151 791,30 грн; покриття витрат пов`язаних з провадженням у справі про банкрутство та часткову оплату послуг арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора у даній справі.
Ухвалою Господарського суду Кіровоградської області від 21.12.2022 у даній справі закрито провадження в частині розгляду заяви про покладення субсидіарної відповідальності по зобов`язаннях боржника на ОСОБА_1 у справі №912/3485/19, відповідно до приписів пункту 6 частини 1 статті 231 Господарського процесуального кодексу України, а також відмовлено в задоволенні заяви № 01-12/518 від 20.02.2022 ліквідатора арбітражного керуючого Кноблох І.В. про покладення субсидіарної відповідальності по зобов`язаннях боржника - ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" на гр-н ОСОБА_3 та ОСОБА_2 та стягнення з останніх в солідарному порядку 328 804 884,16 грн для забезпечення задоволення вимог кредиторів.
При вирішенні питання щодо застосування ч. 2 ст. 61 КУзПБ ліквідатором також проаналізовано нормативно-правові акти, які діяли в період діяльності банкрута, зокрема, але не виключно: Бюджетний кодекс України; Закон України "Про житлово-комунальні послуги"; Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні"; Закон України "Про теплопостачання"; Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні; Постанова Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року № 869 "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги"; Положення про покладення спеціальних обов`язків на суб`єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України № 867 від 19.10.2018 року; Постанова Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 року № 630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення"; Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 12 вересня 2018 року № 239 "Про затвердження Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення"; Тарифи на послуги з теплопостачання, які надаються підприємством ДП "Кіровоградтепло" ТОВ "ЦНТІ УНГА"; висновки експертних досліджень.
Зважаючи на вищевикладені обставини, норми чинного законодавства та матеріали справи ліквідатором встановлено, що банкрут - є юридичною особою, створеною у встановленому законодавством порядку відповідно до Свідоцтва про державну реєстрацію серії АОО №076116 та діє на підставі Статуту з 10.09.2004.
Підприємство перебуває на обліку в органах державної податкової служби, як платник податків з 07.10.2004, що підтверджується довідкою Кіровоградської об`єднаної ДПІ від 31.05.2012 за №1660/18-2.
Так, в процесі здійснення господарської діяльності банкрута встановлено, що задоволення вимог одного або кількох кредиторів призведе до неможливості виконання грошових зобов`язань ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" в повному обсязі перед іншими кредиторами. Вказана обставина, зокрема, підтверджується Балансом (Звіт про фінансовий стан) на 30 вересня 2019 року та Звітом про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 9 місяців 2019, що відповідають вимогам Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".
За протоколом №112 від 14.11.2019 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "Центр науково-технічних інновацій Української нафтогазової академії", за результатами заслуховування інформації директора ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" про незадовільний стан надходження фінансових потоків, превалювання і кредиторської заборгованості над матеріальними активами підприємства арештом рахунків підприємства, складним становищем на відповідному ринку товарів та послуг, прийнято рішення звернутися до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство. Уповноважити директора на підписання такої заяви та звернення до господарського суду.
З матеріалів справи вбачається, що 12.11.2004 Кіровоградська міська рада прийняла рішення №1295 "Про припинення юридичної особи державного комунального підприємства теплових мереж "Кіровоградтеплоенерго", відповідно до якого припинено юридичну особу - державне комунальне підприємство теплових мереж "Кіровоградтеплоенерго" у результаті приєднання до Дочірнього підприємства "Кіровоградтепло" ТОВ "ЦНТІ УНГА" та вирішено не застосовувати Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника та визнання його банкрутом" (п. 5).
На підставі чого, Господарський суд Кіровоградської області постановив у справах №15/368, №3/385, №5/303 ухвали від 13.09.2018 та від 14.09.2018 про заміну державного комунального підприємства теплових мереж "Кіровоградтеплоенерго" на його правонаступника ДП "Кіровоградтепло" ТОВ "ЦНТІ УНГА" на загальну суму боргу 10 190 158,26 грн перед ДК "Газ України" Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України".
Тобто, відразу після створення ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" отримало боргові зобов`язання у розмірі більше 10 млн. грн, що істотно відобразилося на фінансовому стані підприємства.
Крім того, ліквідатором згідно даних Єдиного державного реєстру судових рішень досліджено судові рішення, зокрема, але не виключно: від 15.03.2016 у справі №912/3009/15; від 11.01.2016 у справі №912/4223/15; від18.01.2016 у справі №912/4225/15; від 18.01.2016 у справі №912/4228/15; від 18.01.2016 у справі №912/4229/15, від 27.01.2016 у справі №912/4/16; від 27.05.2016 у справі №912/934/16; від 15.08.2016 у справі №912/4223/15; від 31.08.2017 у справі №912/1857/17; від 12.12.2019 у справі №912/3015/18; від 30.07.2013 у справі №5013/1695/12; від 13.11.2013 у справі №912/1497/13; від 26.12.2013 у справі №912/1664/13 тощо.
Як, із вищевказаних норм чинного законодавства, матеріалів справи даної справи, документів боржника, судових рішень та експертних досліджень встановлено зокрема, те, що: разом з початком діяльності банкрут отримав боргові зобов`язання у розмірі більше 10 млн. грн; протягом діяльності банкрута вбачається постійна наявність заборгованості населення, бюджетних установ тощо за надані послуги з теплопостачання; тарифи на теплову енергію, що встановлювались банкруту уповноваженими суб`єктами не відповідали економічно-обґрунтованим; відшкодування банкруту заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, що вироблялася, транспортувалася і постачалася населенню, бюджетним установам та організаціям і внаслідок невідповідності фактичних економічно обґрунтованих витрат діючим тарифам на теплову енергію - здійснювалась із значними запізненнями; відповідно до звітів про фінансові результати та балансів (звітів про фінансовий стан) за попередні роки діяльність підприємства була збитковою, що призводило до неможливості своєчасно розрахуватися за спожитий природний газ, інші енергоносії, оренду ЦМК тощо; банкрутом постійно укладались договори про організацію взаєморозрахунків відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 375 та наприклад пункту 14 статті 16, статті 32 Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік" якими, за рахунок різниці в тарифах, відшкодовувалась заборгованість за спожитий газ; зважаючи на положення 2 Порядку розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків з гарантованим постачальником природного газу затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.06.2014 № 217 та умови договору банківського рахунку №32658/2603 від 24.07.2014, який було укладено між банкрутом та ПАТ "Державний ощадний банк", у керівних органів банкрута була відсутня реальна можливість впливати на розподіл коштів, які надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання; відповідно до висновку експертного дослідження № 11/2-128 від 24.12.2013, невідповідність фактичних економічно обґрунтованих витрат діючим тарифам на теплову енергію призвели до того, що підприємством фактично понесено збитки в розмірі більше 25 млн. грн. За вказаним висновком експерта основною причиною виникнення таких збитків підприємства від наданих послуг з поставки теплової енергії бюджетним організаціям є, перш за все, несвоєчасний перегляд уповноваженими органами тарифів на теплову енергію для вказаної категорії споживачів; відповідно до висновку експертного економічного дослідження №11/2-178 від 18.06.2019 документально підтверджується сума витрат ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" на покриття втрат, які виникли та підлягають відшкодуванню, протягом періоду розгляду розрахунків скоригованих тарифів на теплову енергію та послуги з централізованого опалення для населення, що починається з 09 листопада 2018 року до 08 лютого 2019 року включно, в сумі 19 890 265,09 грн. За вказаним висновком експерта основною причиною виникнення таких збитків підприємства від наданих послуг з поставки теплової енергії бюджетним організаціям також є, перш за все, несвоєчасний перегляд уповноваженими органами тарифів на теплову енергію для вказаної категорії споживачів.
Додатково ліквідатором при вирішенні питання щодо застосування ч. 2 ст. 61 КУзПБ також враховано, що в процедурі розпорядження майном розпорядником майна, арбітражним керуючим Дерлюком В.Д. надано господарському суду звіт розпорядника майна, а також звіт за результатами проведення аналізу фінансово-господарської діяльності боржника та аналізу ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неплатоспроможності, незаконних дій у разі банкрутства зі змісту якого вбачається, що протягом останніх трьох років, що передували порушенню справи про банкрутство ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" діяльність підприємства була збитковою.
Результати аналізу основних показників діяльності підприємства протягом останніх трьох років, що передували порушенню справи про банкрутство, а також за 2019 рік обумовлюють первинну оцінку фінансового стану підприємства як незадовільну.
Результати аналізу коефіцієнтів ліквідності обумовлюють критичну ліквідність - коли підприємство є неплатоспроможним та наявні ознаки надкритичної неплатоспроможності. Абсолютний коефіцієнт ліквідності при існуючому коефіцієнті покриття, та відсутності прибутку боржника вказує на ознаки поточної та надкритичної неплатоспроможності, що відповідає фінансовому стану потенційного банкрутства, коли задоволення визнаних судом вимог кредиторів можливе шляхом застосування процедури ліквідації.
Результати аналізу коефіцієнтів фінансової стійкості підприємства обумовлюють критичний стан фінансової стійкості. Відсутність оптимального співвідношення між внутрішніми та зовнішніми джерелами формування власних фінансових ресурсів визначають недостатність власного капіталу, а отже фінансової рівноваги підприємства. Коефіцієнт забезпечення власними засобами та коефіцієнт покриття вказує на ознаки надкритичної неплатоспроможності, що відповідає фінансовому стану потенційного банкрутства.
Показники рентабельності підприємства протягом періоду, що аналізується зменшились та залишились низькими, що свідчить про низьку економічну ефективність діяльності.
Протягом періоду, що аналізувався розпорядником майна не виявлено ознак дій з приховування чи доведення до банкрутства або фіктивного банкрутства ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА".
У засіданні суду 28.11.2024 кредитори Управління комунальної власності Кропивницької міської ради та АТ "Укртрансгаз" заперечення, щодо затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута не заявили. Інші кредитора таких заперечень до суду не надавали.
Працюючі робітники на підприємстві відсутні.
Під час проведення ліквідаційної процедури, керуючись ст. 61 КУзПБ, ліквідатором здійснювалися всі можливі ліквідаційні заходи стосовно провадження у справі про банкрутство, але майнових активів банкрута для задоволення вимог всіх кредиторів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, не виявлено.
Після завершення ліквідаційної процедури майно у банкрута відсутнє, продовження його підприємницької діяльності є неможливим.
Рішенням комітету кредиторів ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" від 04.10.2024 схвалено звіт ліквідатора №02-01/66/24 від 04.10.2024 та ліквідаційний баланс банкрута ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА".
Виходячи з вищевикладеного, на підставі ст. 65 КУзПБ звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню господарським судом.
Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна або майно не виявлено чи відсутнє, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна (ч. 2 ст. 65 КУзПБ).
Провадження у даній справі підлягає закриттю відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 90 КУзПБ в зв`язку з затвердженням звіту ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.
За викладених обставин, на підставі ч. 4 ст. 90 КУзПБ, вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Щодо звіту №02-01/67/24 від 04.10.2024 арбітражного керуючого Кучугурного О.М. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого ліквідатора ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" за період з 04.05.2023 до 30.09.2024, господарський суд зазначає таке.
Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у справі про неплатоспроможність фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у справі про банкрутство юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором.
Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, погашення боргів боржника подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку (ч. 6 ст. 30 КУзПБ).
Арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду.
Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород (ч. 1 ст. 30 КУзПБ).
Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.
Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень (ч. 2 ст. 30 КУзПБ).
За ч. 3 ст. 61 КУзПБ під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатор зобов`язаний використовувати лише один (ліквідаційний) рахунок боржника в банківській установі. Залишки коштів на інших рахунках перераховуються на ліквідаційний рахунок боржника. У разі якщо кредитором боржника є нерезидент України, ліквідатор має право використовувати для розрахунків з таким кредитором валютний рахунок боржника в банківській установі. Кошти, що надходять при проведенні ліквідаційної процедури, зараховуються на ліквідаційний рахунок боржника. Після оплати витрат, пов`язаних з проведенням ліквідаційної процедури, та сплати основної і додаткової винагороди арбітражного керуючого здійснюються виплати кредиторам у порядку черговості, встановленому цим Кодексом.
Оплата витрат, пов`язаних з проведенням ліквідаційної процедури, здійснюється у такому порядку: у першу чергу оплачуються витрати, пов`язані з проведенням ліквідаційної процедури, та сплачується винагорода ліквідатора.
Рішенням комітету кредиторів ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА" від 04.10.2024 схвалено звіт №02-01/67/24 від 04.10.2024 про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат на ліквідаційну процедуру ДП "КТ" ТОВ "ЦНТІ УНГА".
З урахуванням викладеного, господарський суд доходить висновку, що звіт арбітражного керуючого Кучугурного О.М. про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період з 04.05.2023 до 30.09.2024, де нарахування та виплата основної винагороди за виконання повноважень ліквідатора банкрута складає 366 078,26 грн, здійснення та відшкодування витрат ліквідатора банкрута - 75 246,94 грн, підлягає затвердженню.
Керуючись ст. 2, 30, 60, 61, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 3, 12, 234, 235, 255, 326 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
1. Затвердити звіт арбітражного керуючого Кучугурного О.М. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого ліквідатора Дочірнього підприємства "Кіровоградтепло" товариства з обмеженою відповідальністю "Центр науково-технічних інновацій Української нафтогазової академії" за період з 04.05.2023 до 30.09.2024, де нарахування та виплата основної винагороди за виконання повноважень ліквідатора банкрута в сумі 366 078,26 грн, здійснення та відшкодування витрат ліквідатора банкрута в сумі 75 246,94 грн.
2. Затвердити звіт ліквідатора, арбітражного керуючого Кучугурного О.М. та ліквідаційний баланс банкрута Дочірнього підприємства "Кіровоградтепло" товариства з обмеженою відповідальністю "Центр науково-технічних інновацій Української нафтогазової академії" (і.к. 33142568).
3. Ліквідувати юридичну особу банкрута - Дочірнє підприємство "Кіровоградтепло" товариства з обмеженою відповідальністю "Центр науково-технічних інновацій Української нафтогазової академії" (і.к. 33142568).
4. Закрити провадження у справі.
5. Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Кодексом України з процедур банкрутства строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
6. Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена до Центрального апеляційного господарського суду в порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.
7. Копії ухвали направити до Електронних кабінетів:
ліквідатору арбітражному керуючому Кучугурному О.М., Головному управлінню Державної податкової служби у Кіровоградській області, ФОП Головко О.І., Головному управлінню Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (як правонаступнику Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області), Управлінню комунальної власності Кропивницької міської ради, Кіровоградській обласній прокуратурі, Кропивницькій міській раді, АТ "Укртрансгаз", ВАТ "Кіровоградгаз", НАК "Нафтогаз України", ДП "Газ України", Приватному акціонерному товариству "ВФ Україна";
Товариству з обмеженою відповідальністю "ВІКТОРІОС КОМПАНІ" (INFO@VICTORIOS.NET),
Кропивницькій міській раді (державному реєстратору) (вул. Велика Перспективна, 41, м. Кропивницький, 25022), Головному управлінню статистики у Кіровоградській області (вул. Соборна, буд. 7 А, м. Кропивницький, 25009), Південному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції (м. Одеса) (info@mk.minjust.gov.ua).
Повний текст ухвали складено 05.12.2024.
Суддя В.Г. Кабакова
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 28.11.2024 |
Оприлюднено | 09.12.2024 |
Номер документу | 123557682 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Кіровоградської області
Кабакова В.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні