Ухвала
від 06.12.2024 по справі 751/10976/24
НОВОЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРНІГОВА

Справа №751/10976/24

Провадження №1-кс/751/2874/24

УХВАЛА

06 грудня 2024 р. місто Чернігів

Слідчий суддя Новозаводського районного суду м. Чернігова ОСОБА_1 ,

секретар ОСОБА_2

за участі прокурора ОСОБА_3

слідчої ОСОБА_4

захисника ОСОБА_5

підозрюваного ОСОБА_6

розглянувши клопотання слідчого у кримінальному провадженні - заступника начальника відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_7 у кримінальному провадженні № 42023270000000097, відомості про яке 25.12.2023 внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочинів, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, про обрання підозрюваному ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжного заходу у виді особистого зобов`язання,

В С Т А Н О В И В:

Слідчий звернувся до суду з даним клопотанням, погодженим з прокурором, посилаючись на те, що слідчими СУ ГУНП в Чернігівській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42023270000000097від 25.12.2023 за підозрою ОСОБА_6 у вчинені кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_6 , працюючи на посаді головного спеціаліста відділу технічного нагляду, будучи службовою особою, здійснюючи організаційно-розпорядчі функції, ОСОБА_6 , в період часу з 26.07.2019 по 09.08.2019, неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, при цьому маючи реальну можливість їх виконувати належним чином, не здійснив належний технічний нагляд при виконанні робіт по об`єкту «Будівництво садку-ясел в першому мікрорайоні житлового району «Масани» у м. Чернігові» згідно з договором підряду № 111-19, укладеного 26.07.2019 між Управлінням капітального будівництва Чернігівської міської ради (Замовник) та ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» (Підрядник), що призвело до необґрунтованого перерахування бюджетних коштів на розрахунковий рахунок ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» на суму 1 631064, 36 грн. Так, за результатами проведеної публічної закупівлі 26.07.2019 Управлінням капітального будівництва Чернігівської міської ради (код ЄДРПОУ: 05517729, юридична адреса: 14017, м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19) в особі начальника ОСОБА_8 та ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» (код ЄДРПОУ: 40627275, юридична адреса: 14030, м. Чернігів, вул. Захисників України, 17-А, офіс. 304) в особі директора ОСОБА_9 укладено договір підряду № 111-19 по об`єкту «Будівництво садку-ясел в першому мікрорайоні житлового району «Масани» у м. Чернігові». Договірна ціна визначається згідно проєктної документації та тендерної пропозиції і становить разом з ПДВ 28587027,74 грн (п.п. 4.1, 4.2 вказаного договору). У подальшому до зазначеного договору сторонами укладено наступні додаткові угоди, якими змінювалися договірна ціна, порядок фінансування та строки його дії: № 1 від 26.07.2019, № 2 від 08.08.2019, № 3 від 21.08.2019, № 4 від 13.09.2019, № 5 від 20.09.2019, № 6 від 22.10.2019, № 7 від 04.11.2019 та № 8 від 11.12.2019.

Згідно з додатковою угодою № 8 від 11.12.2019 та відповідно до звіту про виконання договору про закупівлю, розміщеному 26.12.2019 на веб-сайті «PROZORRO», сума коштів, сплачених за договором підряду від 26.07.2019 № 111-19 (далі Договір) становить 24641945,59 грн. При цьому фінансування будівництва здійснювалося за рахунок міського бюджету, субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, а також співфінансування з місцевого бюджету на субвенцію державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій.

Відповідно до п.п. 11.1, 11.2, 11.4, 11.5, 11.6, 11.7 Договору роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проєктній документації та Договору. З метою контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам Замовник забезпечує здійснення технічного нагляду за будівництвом у порядку, встановленому законодавством. Замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт. Для здійснення авторського та технічного нагляду і контролю за виконанням робіт (будівництвом об?єкту) Підрядник зобов?язаний на вимогу Замовника чи осіб, які відповідно о договорів здійснюють авторський та технічний нагляд, надавати необхідні інформацію та документи. У разі виявлення невідповідності виконаних робіт установленим вимогам Замовник приймає рішення про усунення Підрядником допущених недоліків або про зупинення виконання робіт (будівництва об?єкта). Підрядник забезпечує постачання матеріальних ресурсів для виконання робіт, у разі виявлення невідповідності таких ресурсів встановленим вимогам зобов?язаний негайно провести їх заміну. Роботи, виконані з використанням матеріальних ресурсів, що не відповідають установленим вимогам, Замовником не оплачуються.

Згідно з вимогами ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», під час будівництва об`єкта архітектури здійснюється авторський та технічний нагляд. Технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.

Відповідно доп.2Порядку здійсненнятехнічного наглядупід часбудівництва об`єктаархітектури,затвердженого постановою КабінетуМіністрів Українивід 11.07.2007№ 903 (далі Порядок), технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об`єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проєктних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва.

Відповідно до п. 3 Порядку технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.

Так, управлінням капітального будівництва Чернігівської міської ради відповідальним за ведення технічного нагляду по об?єкту «Будівництво дитячого садку-ясел в першому мікрорайоні житлового району «Масани» у м. Чернігові» визначено головного спеціаліста відділу технічного нагляду Управління ОСОБА_6 , якому, відповідно до наказу по Управлінню від 23.05.2017 № 57/к, передано проєктно-кошторисну, дозвільну та виконавчу документацію по вказаному об?єкту.

У відповідності до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» ОСОБА_6 в установленому порядку пройшов професійну атестацію та одержав кваліфікаційний сертифікат інженера з технічного нагляду (будівництво) серії АТ № 001406 за спеціалізацією технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд відповідно до рішення Атестаційної архітектурно-будівельної комісії від 05.12.2012 № 10-TH.

Пунктами 5 та 6 вищевказаного Порядку передбачено, що особи, які здійснюють технічний нагляд, проводять перевірку: наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об`єкта, технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо; відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проєктним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проєктно-кошторисній документації; виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду. Ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками. Проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів. Повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів. Оформляють акти робіт, виконаних з недоліками. Виконують інші функції, пов`язані з технічним наглядом на відповідному об`єкті. Особи, що здійснюють технічний нагляд, мають право вимагати від підрядника: виконання робіт відповідно до проєктно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт; зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів; усунення відхилень від проєктних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред`явлення робіт для здійснення технічного нагляду.

Також відповідно до ч. 4 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», п. 7 Порядку у разі виявлення відхилень від проєктних рішень, допущених під час будівництва об`єкта, та відмови підрядника їх усунути особа, що здійснює технічний нагляд, повідомляє про це замовнику (забудовнику) і відповідній інспекції державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства.

Проте, в період часу з 26.07.2019 до 09.08.2019, більш точний час досудовим розслідуванням не встановлено, ОСОБА_6 , працюючи на посаді головного спеціаліста відділу технічного нагляду управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, будучи службовою особою, на якого покладено обов`язки щодо перевірки обсягів виконаних робіт, контролю відповідності обсягів та якості виконаних робіт, а також матеріальних ресурсів проєктно-кошторисній документації, технічним умовам і стандартам; проведення перевірки наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовується під час будівництва об`єкта, при проведенні технічного нагляду за виконанням робіт по об`єкту «Будівництво дитячого садку-ясел в першому мікрорайоні житлового району «Масани» у м. Чернігові», в порушення ч. 4 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», п.п. 5-7 Порядку, а також п.п. 2.2, 2.7, 2.13, 3.8 Посадової інструкції, через несумлінне ставлення до службових обов`язків, належним чином не провів перевірку відповідності обсягів та якості використаних матеріальних ресурсів з покриття дитячих майданчиків травмобезпечним гумовим покриттям проєктно-кошторисній та первинній звітній документації, не виявив, що на об`єкті виконавцем робіт влаштовано інше покриття дитячих майданчиків, що не відповідає проєктно-кошторисній документації та акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в), відповідно не прийняв рішення про усунення Підрядником допущених недоліків та не проінформував Замовника.

Так, не пізніше 09.08.2019, точний час досудовим розслідуванням не встановлено, ОСОБА_6 , перебуваючи у приміщенні управління капітального будівництва Чернігівської міської ради за адресою: м. Чернігів, вул. І. Мазепи, 19, отримав для перевірки та підписання акт № 9 приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) за серпень 2019 року, зазначені обсяги та вартість ресурсів із покриття дитячих майданчиків травмобезпечним гумовим покриттям в якому не відповідають обсягам та вартості фактично використаних ресурсів, оскільки зазначене в акті плиткове поліуретанове травмобезпечне покриття обсягом 1980 м2 та вартістю 1288,98 грн за 1 м2 без урахування ПДВ, на загальну суму 3062616,48 грн з ПДВ по факту не влаштовувалося. Натомість фактично влаштовано безшовне травмобезпечне покриття з гумової крихти обсягом 2042,6 м2 та ринковою вартістю 584,04 грн без урахування ПДВ, на загальну суму 1431552,12 грн.

Отримавши зазначений акт приймання виконаних будівельних робіт, ОСОБА_6 , не пізніше 09.08.2019, точний час досудовим розслідуванням не встановлено, перебуваючи у приміщенні Управління за адресою: АДРЕСА_1 , не перевіривши обсяги та якість фактично використаних ресурсів з покриття дитячих майданчиків травмобезпечним гумовим покриттям на відповідність проєктно-кошторисній та первинній звітній документації, наявності документів, які підтверджують якісні характеристики матеріалів, що використовувались під час покриття дитячих майданчиків, та які відображені у вищезазначеному акті (форми КБ-2в), хоча міг і повинен був учинити такі дії, маючи об`єктивну можливість належним чином виконати свої службові обов`язки, передбачаючи можливість настання шкоди громадським інтересам, але легковажно розраховуючи на її відвернення, засвідчив своїм підписом та печаткою «Інженер технічного нагляду ОСОБА_6 . Реєстраційний номер 1405» акт № 9 приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) за серпень 2019 року до договору підряду № 111-19 від 26.07.2019, в якому зазначено недостовірні відомості щодо обсягу та якості використаних ресурсів з покриття дитячих майданчиків травмобезпечним гумовим покриттям, тим самим безпідставно погодивши обсяги та якість ресурсів, що не використовувалися взагалі.

У подальшому 12.08.2019, на підставі актів №№ 8, 9, 9/1 приймання виконаних будівельних робіт (форми №КБ-2в) за серпень 2019 року та рахунку № 2 від 09.08.2019, з рахунку управління капітального будівництва Чернігівської міської ради № 35424135746523, відкритого в управлінні Державної казначейської служби України у АДРЕСА_1 , на розрахунковий рахунок ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» № НОМЕР_1 , відкритий в АТ «Ощадбанк», трьома транзакціями перераховано грошові кошти в сумі 10542969,95 грн, 1189269, 67 грн та 316289,1 грн за виконані будівельні роботи по об`єкту «Будівництво дитячого садку-ясел в першому мікрорайоні житлового району «Масани» в м. Чернігові» за договором підряду № 111-19 від 26.07.2019, у тому числі 1 631064,36 грн сплачені надлишково за покриття, яке не відповідає проєктно-кошторисній та первинній звітній документації.

Отже, ОСОБА_6 , обіймаючи посаду головного спеціаліста відділу технічного нагляду управління капітального будівництва міської ради, будучи службовою особою, діючи в порушення вищевказаних норм законодавства, зокрема ч. 4 ст. 11 Закону України «Про архітектуру діяльність», п.п. 5-7 Порядку, а також п.п. 2.2, 2.5, 2.7, 2.13, 3.8 Посадової інструкції, неналежно виконуючи свої службові обов`язки, через несумлінне ставлення до них, не проконтролював якість та обсяг фактично використаних ресурсів з покриття дитячих майданчиків травмобезпечним гумовим покриттям, не перевірив наявність документів, які підтверджують якісні характеристики зазначеного в акті приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) покриття дитячих майданчиків, не перевірив відповідність матеріалів проєктним рішенням, а також відповідність обсягів та якості використаних ресурсів проєктно-кошторисній документації, та, як наслідок, не видав за результатами технічного нагляду з облаштування дитячих майданчиків покриттям вказівок і приписів щодо усунення недоліків Підряднику, не повідомив про відхилення від проєктних рішень Замовника, чим спричинив матеріальних збитків Чернігівській міській територіальній громаді на суму 1 631064,36 грн, що більше ніж у двісті п`ятдесят разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та є тяжкими наслідками.

Відомості за вказаним фактом внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023270000000097 від 25.12.2023 за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, та в подальшому правову кваліфікацію кримінального правопорушення змінено на ч. 2 ст. 367 КК України.

ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженцю с. Павлівка Чернігівського району Чернігівського району, громадянину України, зареєстрованому за адресою: АДРЕСА_2 , та фактично проживаючому за адресою: АДРЕСА_3 , 04.12.2024 повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

Підозра ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, підтверджується зібраними доказами.

Враховуючи вищевикладене, та беручи до уваги те, що ОСОБА_6 обгрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, вагомість наявних доказів, що обґрунтовують вчинення кримінального правопорушення, у слідства є наявні підстави вважати, що підозрюваний може:

- переховуватись від органів досудового розслідування та суду обґрунтовується тим, що підозрюваний, будучи повідомленим про підозру у вчиненні злочину, санкція якого передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на строк від 2 до 5 років, усвідомлює можливість призначення йому, у разі визнання винуватим, зазначеного реального покарання, а тому всіма можливими способами намагатиметься уникнути кримінальної відповідальності за інкриміноване діяння, в тому числі шляхом переховування від органів досудового розслідування та суду що створює обґрунтований ризик, передбачений п. 1 ч. 1 ст. 177 КПК України;

- знищити, сховати або спотворити будь-яку з речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення даний ризик, передбачений п. 2 ч. 1 ст. 177 КПК України, обґрунтовується тим, що підозрюваний обіймає посаду в органі місцевого самоврядування, який є розпорядником відомостей, які мають значення для досудового розслідування, що дає підстави вважати, що ОСОБА_6 може намагатися спотворити відповідні речі та документи, які можуть вказувати на його винуватість;

- незаконно впливати на свідків, експерта, спеціаліста у цьому ж кримінальному провадженні, вказаний ризик, передбачений п. 3 ч. 1 ст. 177 КПК України обґрунтовується тим, що свідками у кримінальному провадженні є в тому числі колишні та теперішні колеги підозрюваного, тому в разі незастосування запобіжного заходу останній матиме змогу психологічно на них впливати з метою зміни їх показань на свою користь. При цьому, будучи посадовою особою місцевого самоврядування, ОСОБА_6 шляхом умовляння, підкупу, залякувань та погроз здатний впливати на спеціаліста та експертів. Враховуючи положення ч. 2 ст. 23 КПК України про те, що не можуть бути визнані доказами відомості, що містяться в показаннях, речах та документах, які не були предметом безпосереднього дослідження суду, а також ч. 4 ст. 95 КПК України про те, що суд може обґрунтовувати свої висновки лише на показаннях, які він безпосередньо сприймав під час судового засідання і не вправі обґрунтовувати судові рішення показаннями, наданими слідчому, прокурору, або посилатися на них, зазначений ризик особливо значущий, оскільки свідки не були допитані в ході судового засідання та до проведення такого допиту можуть змінити раніше надані показання на користь підозрюваного.

- перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином - обґрунтовується тим, що ОСОБА_6 може створити штучні докази чи підбурювати осіб, які не були свідками кримінального правопорушення, до дачі завідомо неправдивих показань на підтвердження висунутих ним у подальшому захисних версій, що створює ризик, передбачений п. 4 ч. 1 ст. 177 КПК України.

Так, застосування запобіжного заходу у виді особистого зобов`язання стосовно ОСОБА_6 спрямоване на забезпечення посилення контролю за місцем перебування останнього, виконання ним процесуальних обов`язків, попередження та своєчасне припинення вчинення останнім незаконного впливу на свідків тощо.

З метою забезпечення дієвості даного кримінального провадження вважає доцільним покладення на підозрюваного ОСОБА_6 обов`язки, передбачені ч.5 ст.194 КПК України.

В судовому засіданні слідчий та прокурор клопотання підтримали, посилаючись на викладені у ньому обставини.

Підозрюваний ОСОБА_6 підозру вважає необґрунтованою, заявив, що нічого протиправного не вчиняв, він дійсно здійснював технічний нагляд у вказаний період за вказаним об`єктом будівництва. Вважає себе невиновним. Висновки експертизи, на його думку, помилкові. Ніяких ризиків не має. Двоє зі свідків у кримінальному провадженні йому дійсно знайомі. Просить відмовити в задоволенні клопотання.

Захисник ОСОБА_5 у судовому засіданні проти задоволення клопотання заперечувала, підозру також вважає обґрунтованою, жодних ризиків не вбачає. Події, що інкримінуються підозрюваному мали місце в 2019 і на теперішній час жодних ризиків не може існувати. Підозрюваний був допитаний раніше у якості свідка. Він є учасником бойових дій, має задовільний стан здоров`я та потребує лікування. Доводи сторони обвинувачення є безпідставними. Просить відмовити в задоволенні клопотання у повному обсязі.

Заслухавши думку прокурора, слідчого, підозрюваного та його захисника, дослідивши надані матеріали кримінального провадження, оцінивши їх у сукупності з іншими доказами, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання слідчого підлягає задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 194 КПК України під час розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу слідчий суддя, суд зобов`язаний встановити, чи доводять надані сторонами кримінального провадження докази обставини, які свідчать про: 1) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні підозрюваним, обвинуваченим кримінального правопорушення; 2) наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбаченихстаттею 177цього Кодексу, і на які вказує слідчий, прокурор; 3) недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні.

Відповідно до практики Європейського суду з прав людини «розумна підозра у вчиненні кримінального злочину, про яку йдеться у ст. 5 параграфу 1(с) Конвенції про захист прав і основоположних свобод людини, передбачає «наявність обставин або відомостей, які переконали б неупередженого спостерігача, що ця особа, можливо, вчинила злочин».

Розумна підозра не означає, що винуватість підозрюваного має бути встановлена на цій стадії. Саме у чіткому доведенні як події, так і характеру того злочину, у якому підозрюється особа, і полягає мета розслідування (див. рішення N.C. v. Italy of 11 January 2001, §45).

04.12.2024 ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_1 , повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

Обгрунтована підозра ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, підтверджується посадовою інструкцією головного спеціаліста технічного нагляду управління капітального будівництва Чернігівської міської ради ОСОБА_6 , з якою останній особисто ознайомлений під підпис 13.04.2018; актом № 9 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2019 року; протоколом додаткового огляду від 13.05.2024; протоколом допиту свідка ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_8 ; листом управління капітального будівництва Чернігівської міської ради від 17.07.2024; висновком судової будівельно-технічної експертизи від 20.06.2024 № СЕ-19/125-24-БТ ;висновком судової товарознавчої експертизи від 06.09.2024 № СЕ-19/112-24/8298; висновком додаткової судової будівельно-технічної експертизи від 07.10.2024 № СЕ-19/125-24/12110-БТ; висновком судової економічної експертизи від 15.10.2024 № 1164/24-24, яким розмір вищевказаного завищення встановлено збитками та іншими доказами у їх сукупності.

Слідчий суддя приймає до уваги те, що ОСОБА_6 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, яке відповідно до ст. 12 КК України є нетяжким злочином.

Слідчий суддя вважає, що в конкретній ситуації існування ризиків, передбачених п.п.1, 2, 3, 4 ч.1 ст.177 КПК України, про що зазначає слідчий у своєму клопотанні, з урахуванням тяжкості покарання є достатньо високими і на теперішній час вони існують.

Заперечення сторони захисту щодо непричетності ОСОБА_6 до інкримінуємого злочину, помилковості експертних висновків, на даній стадії досудового слідства, до повного встановлення всіх обставин справи є передчасними та не підтверджені жодними доказами.

Підозрюваний ОСОБА_6 раніше до кримінальної відповідальності не притягався, не має на утриманні неповнолітніх дітей та осіб похилого віку, працевлаштований, має міцні соціальні зв`язки, є учасником бойових дій, відповідно до наданої медичної документації має задовільний стан здоров`я, має зареєстроване місце проживання за адресою:: АДРЕСА_2 , фактично проживає за адресою: АДРЕСА_3 . На думку слідчого суді щодо підозрюваного на час досудового розслідування мають бути покладені процесуальні обов`язки, що передбачаються при застосуванні запобіжного заходу у виді особистого зобов`язання.

Таким чином, щодо підозрюваного ОСОБА_6 з метою забезпечення належної процесуальної поведінки слід обрати запобіжний захід.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.176-179, 183, 184, 194, 196, 395 КПК України,

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого у кримінальному провадженні задовольнити.

Застосувати до підозрюваного ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Павлівка Чернігівського району Чернігівського району, громадянину України, зареєстрованому за адресою: АДРЕСА_2 , та фактично проживаючому за адресою: АДРЕСА_3 , працюючому на посаді головного спеціаліста відділу технічного нагляду управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання строком на 60 діб, в межах строку досудового розслідування.

Покласти на підозрюваного ОСОБА_6 , згідно зі ст. 194 КПК України такі обов`язки:

- прибувати до слідчого, прокурора, слідчого судді за викликом;

- не відлучатися за межі Чернігівської області без дозволу слідчого, прокурора або суду;

- повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну свого місця проживання та/або місця роботи;

- утримуватись від спілкування зі свідками ОСОБА_10 , ОСОБА_8 та ОСОБА_12

- здати за наявності на зберігання свій паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну до органів, якими вони буди видані.

Термін дії обов`язків, покладених судом, визначити до 03 лютого 2024 року включно, але в межах строку досудового розслідування .

Ухвала слідчого судді підлягає негайному виконанню після її оголошення.

На ухвалу може бути подана апеляційна скарга до Чернігівського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудНовозаводський районний суд м.Чернігова
Дата ухвалення рішення06.12.2024
Оприлюднено09.12.2024
Номер документу123576561
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів особисте зобов'язання

Судовий реєстр по справі —751/10976/24

Ухвала від 05.12.2024

Кримінальне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Лібстер А. С.

Ухвала від 06.12.2024

Кримінальне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Лібстер А. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні