КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 грудня 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/3648/24
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Казанчук Г.П., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Кіровоградського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до товариства з обмежено відповідальністю "Укрнафтаком" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені,
ВИКЛАД ОБСТАВИН:
Кіровоградське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю звернулось до суду з позовною заявою, в якій просить:
- стягнути з товариства з обмежено відповідальністю "Укрнафтаком" на користь Кіровоградського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю адміністративно-господарські санкції у розмірі 36955,58 грн.;
- стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Укрнафтаком" на користь Кіровоградського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю пеню за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій у розмірі 679,88 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що в порушення статей 19, 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» відповідачем у 2023 році не було виконано нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів, тому зобов`язаний сплатити адміністративно-господарські санкції у сумі 36955,58 грн. та пеню у сумі 679,88 грн. У зв`язку із несплатою відповідачем адміністративно-господарських санкцій та пені, позивач звернувся до суду.
Ухвалою судді від 11.06.2024 року відкрито провадження у справі, розгляд справи призначено в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін, сторонам встановлено строк на подання процесуальних заяв.
Представником відповідача суду поданий відзив на позовну заяву, відповідно до змісту якого позовні вимоги не визнаються з огляду на відсутність у відповідача протягом 2023 року середньооблікової кількості штатних працівників 8 осіб, а тому відсутній обов`язок щодо виконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю.
У період з 18.06.2024 по 28.06.2024, з 01.07.2024 по 05.07.2024, з 11.07.2024 по 12.07.2024, з 22.07.2024 по 26.07.2024, з 26.08.2024 по 30.08.2024, з 02.10.2024 по 21.10.2024, 25.10.2024, з 31.10.2024 по 01.11.2024 суддя Казанчук Г.П. тимчасово не здійснювала правосуддя у зв`язку з перебуванням у відпустці.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77, 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмежено відповідальністю "Укрнафтаком" з 12.10.2004 як юридична особа (номер запису: 14291020000000037), перебуває на обліку як роботодавець у Кіровоградському обласному відділенні Фонду соціального захисту інвалідів.
Кіровоградським обласним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю було проведено аналіз діяльності відповідача щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та за недотримання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю позивач обраховав відповідачу суму адміністративно-господарських санкцій за 2023 рік, виходячи з таких даних щодо відповідача:
- середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу за рік 8 осіб;
- норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю - 1 особа;
- фонд оплати праці штатних працівників 591289,29 грн.;
- середня річна заробітна плата штатного працівника 73911,16 грн.,
- сума коштів адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю 36955,58 грн. (а.с.6).
Цей Розрахунок надіслано 07.03.2024 відповідачу в електронний кабінет на веб порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (а.с.7).Також позивач розрахував відповідачу суму пені, яку останньому необхідно сплатити за прострочену кількість днів несплати санкцій (ця кількість днів становить - 46), яка складає 679,88 грн.
Оскільки відповідач вказані санкції в добровільному порядку не сплатив, позивач звернувся до суду для стягнення зазначених сум у примусовому порядку.
Відповідач із вказаним розрахунком сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю не погоджується. Зазначає, на підставі отриманої інформації відповідач провів перевірку в результаті якої виявив, що «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» за 1-4 квартали 2023 містять помилки при заповненні рядка « 101» в інформації про середньооблікову кількість штатних працівників, зокрема встановлено, що декілька працівників трудового колективу, які працюють за сумісництвом (два працівника), відображені як основні працівники та помилково були враховані при обчисленні середньооблікової кількості працівників. Відповідно до штатного розпису №28 від 29.12.2022 року затвердженого на 2023 рік у ТОВ «Укрнафтаком» затверджено 8 штатних посад. Згідно із наказом №2 від 02.02.2022 ОСОБА_1 прийнято на роботу за сумісництвом на посаду заступника директора на ТОВ «Укрнафтаком». Відповідно до наказу №3 від 02.02.2022 ОСОБА_2 було прийнято за сумісництвом на посаду оператора заправних станцій. Інші працівники працюють за основним місцем роботи.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склалися між сторонами, суд зазначає наступне.
Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові засади соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні, що гарантують їм рівні з усіма іншими громадянами можливості для участі в економічній, політичній і соціальній сферах життя суспільства, створення необхідних умов, які дають можливість особам з інвалідністю вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними здібностями і інтересами, визначаються Законом України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" №875-ХІІ від 21.03.1991.
Відповідно до частин 1, 3 статті 18 Закону № 875-XII (частина третя статті 18 в редакції до внесення змін Законом № 2682-IX від 18.10.2022) забезпечення прав осіб з інвалідністю на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здійснюється шляхом їх безпосереднього звернення до підприємств, установ, організацій чи до державної служби зайнятості. Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, і звітувати Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, виходячи з наведених норм, обов`язки роботодавців стосовно забезпечення прав осіб з інвалідністю на працевлаштування полягають:
- у виділенні та створенні робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальних робочих місць;
- у створенні для них умов праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації;
- у забезпеченні інших соціально-економічних гарантій, передбачених чинним законодавством;
- у наданні державній службі зайнятості інформації, необхідної для організації працевлаштування осіб з інвалідністю;
- у звітуванні Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Після змін внесених Законом 2682-IX від 18.10.2022 року частину третьою статті 18 Закону № 875 викладено в наступній редакції: "Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для таких осіб умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.".
Зміни набрали чинності 06.11.2022 року.
Тобто, після 06.11.2022 року уже не було обов`язку роботодавців у звітуванні Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю. В іншій частині обов`язки роботодавців стосовно забезпечення прав осіб з інвалідністю на працевлаштування не змінились.
Відповідно до частини третьої статті 18-1 Закону № 875 державна служба зайнятості здійснює пошук підходящої роботи відповідно до рекомендацій МСЕК, наявних у особи з інвалідністю кваліфікації та знань, з урахуванням її побажань.
Згідно з частинами першою та другою статті 19 Закону №875-ХІІ (в редакції Закону 2682-IX від 18.10.2022 року) Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі 4 відсотки середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.
Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті та з урахуванням вимог статті 18 цього Закону, і здійснюють працевлаштування осіб з інвалідністю у рахунок нормативу робочих місць. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.
Отже, Законом передбачені гарантії соціального захисту осіб з інвалідністю шляхом встановлення особливих вимог щодо організації робочого місця для такої особи та покладення на підприємства обов`язку забезпечувати для осіб з інвалідністю належні та безпечні умови праці з урахуванням медичних показань.
Частиною першою статті 20 Закону №875-ХІІ визначено, що підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих осіб з інвалідністю менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських організацій осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичних осіб, де працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських організацій осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.
Відповідно до частини другої статті 20 Закону №875-ХІІ порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 % річної облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.
Адміністративно-господарські санкції за незайняті особами з інвалідністю робочі місця не є податком, збором (обов`язковим платежем), обов`язкова сплата яких передбачена Конституцією України та іншими законами України, а є заходом впливу на правопорушника у сфері господарювання у зв`язку зі скоєнням правопорушення.
Разом з тим, статтею 218 ГК України визначено, що підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Учасник господарських відносин відповідає, зокрема, за порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення.
Питання, пов`язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Державного комітету статистики від 28 вересня 2005 року № 286 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників" (далі - Інструкція), дія якого поширюється на всі юридичні особи, їх філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.
В пункті 2.1 Інструкції визначено, що в облікову кількість штатних працівників включаються усі наймані працівники, які уклали письмово трудовий договір (контракт) і виконували постійну, тимчасову або сезонну роботу один день і більше, а також власники підприємства, якщо, крім доходу, вони отримували заробітну плату на цьому підприємстві.
Пунктом 3.2 глави 3 Інструкції передбачено, що середньооблікова кількість штатних працівників розраховується на підставі щоденних даних про облікову кількість штатних працівників, які повинні уточнюватись відповідно до наказів про прийом, переведення працівника на іншу роботу та припинення трудового договору.
Облікова кількість штатних працівників за кожен день має відповідати даним табельного обліку використання робочого часу працівників, на підставі якого визначається кількість працівників, які з`явились або не з`явились на роботу.
Згідно підпункту 3.2.2. пункту 3.2. Інструкції при обчисленні середньооблікової кількості штатних працівників облікового складу враховуються всі категорії працівників облікового складу, зазначені у пунктах 2.4, 2.5 цієї Інструкції, крім працівників, які перебувають у відпустках у зв`язку з вагітністю та пологами або для догляду за дитиною до досягнення нею віку, передбаченого чинним законодавством або колективним договором підприємства, включаючи тих, які усиновили новонароджену дитину безпосередньо з пологового будинку (підпункти 2.5.8 - 2.5.9 Інструкції). Облік цих категорій працівників ведеться окремо.
У пункті 2.6. Інструкції переліченні категорії осіб, які не включаються до облікової кількості штатних працівників такі категорії, серед яких, окрім інших, є працівники, прийняті на роботу за сумісництвом з інших підприємств (підпункт 2.6.1).
Позивач стверджує, що відповідач не виконав нормативу по працевлаштуванню у 2023 році осіб з інвалідністю та в встановлений законом строк самостійно не сплатив адміністративно-господарські санкції у розмірі 37635,46 грн. за одне робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте ними.
Натомість відповідач стверджує, що впродовж 2023 року середньооблікова кількість штатних працівників не складала 8 осіб, оскільки двоє з восьми працівників працюють за сумісництвом, відтак, середньооблікова кількість штатних працівників відповідача у 23023 році складає 6 осіб. Враховуюче вказане, у відповідача відсутній обов`язок щодо виконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у 2023 році. Натомість, подаючи податкову звітність, відповідачем було допущено помилки при заповненні рядка « 101» в інформації про середньооблікову кількість штатних працівників. Разом з тим, коригування рядків 07-110 заголовної частини розділу V Порядку № 4 не передбачено. Тож виправити помилки в цих реквізитах неможливо.
На підтвердження вказаного представником відповідача суду надано копії наказів про затвердження штатного розпису на 2023 рік, про прийняття на роботу за сумісництвом та податкову звітність, а саме податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску разом з відомостями про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам (а.с.30-64).
Для встановлення достовірності вказаних обставин, суд ухвалою від 14.11.2024 витребувати у ГУ ДПС в Кіровоградській області інформацію про подання ТОВ "Укрнафтаком" (код ЄДРПОУ 33064422) податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (форма №Д1) в період з 01.01.2023 року по 31.12.2023 року включно та надати копії таких розрахунків (а.с.73-74).
На виконання вимог ухвали суду Головне управління ДПС в Кіровоградській області надало суду квартальні податкові розрахунки за 2023 рік з розбивкою по місяцях звітного кварталу відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку а також сум нарахованого єдиного внеску з Відомостей про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам (а.с.80-116).
Відтак, з наданих податковим органом документів, суд убачає, що дійсно відповідач у звітності зазначив, що середньооблікова кількість штатних працівників за звітний період, а саме з січня 2023 року по грудень 2023 року складає 8 осіб. Вказана кількість також зазначена й у Відомостях про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам за I, II, III та IV квартал 2023 року (Додаток 1 до Податкового розрахунку).
Разом з тим, суд зазначає, що інформація про сумісників відображається у табличній частині Д1 (Додатку 1 Податкового розрахунку). При цьому заповнення граф табличної частини Д1 аналогічне до заповнення на основних працівників, але з відмінністю за показниками у деяких графах.
Так, зокрема у графі 21 у рядку з відомостями про сумісника (як зовнішнього, так і внутрішнього) зазначається "0" (без трудової книжки). При цьому, незважаючи на останні зміни щодо діджиталізації трудових книжок і відміну їх обов`язкового паперового варіанту, принцип заповнення графи 21 Д1, згідно правил заповнення Податкового розрахунку, залишається незмінним. Тобто у рядках з інформацією на основних працівників у графі 21 зазначається "1" (з трудовою книжкою), на сумісників "0".
Відповідно до Додатку 1 Податкового розрахунку, суд убачає, що з січня 2023 року по грудень 2023 року у рядках навпроти двох працівників ( ОСОБА_1 та ОСОБА_2 ) у графі 21 зазначено "0", що є ознакою працівників за сумісництвом.
Те, що ОСОБА_1 та ОСОБА_2 працюють у відповідача саме за сумісництвом також підтверджується:
- копіює наказу ТОВ «Укрнафтаком» №2 від 02.02.2022 року, відповідно до якого останній прийнятий на роботу на посаду заступника директора за сумісництвом з 03.02.2022 року (а.с.30-зв);
- копіює наказу ТОВ «Укрнафтаком» №3 від 02.02.2022 року, відповідно до якого останній прийнятий на роботу на посаду оператора заправних станцій за сумісництвом з 03.02.2022 року (а.с.31);
- копією наказу ТОВ «Укрнафтаком» №28 від 29.12.2022 року «Про затвердження штатного розпису на 2023 рік» (а.с.30).
Як зазначено судом вище, до облікової кількості штатних працівників не включаються працівники, прийняті на роботу за сумісництвом з інших підприємств (підпункт 2.6.1. пункт 2.6. Інструкції).
Таким чином, з огляду на викладене вище, суд доходить висновку, що фактична середньооблікова кількість штатних працівників на ТОВ «Укрнафтаком» впродовж 2023 року складає 6 осіб.
Згідно підпункту 3.2.5 Інструкції середньооблікова кількість штатних працівників за період з початку року (у тому числі за квартал, півріччя, 9 місяців, рік) обчислюється шляхом підсумовування середньооблікової кількості штатних працівників за всі місяці роботи підприємства, що минули за період з початку року до звітного місяця включно, та ділення одержаної суми на кількість місяців у цьому періоді, тобто відповідно на 2, 3, 4, ... 12.
Відповідно до правової позиції Верховного Суду, висловленої у постанові від 15.03.2019 (справа №823/2157/17), обов`язок щодо створення робочого місця для особи з інвалідністю виникає у роботодавця не з моменту виникнення вакансій, а з моменту утворення у роботодавця середньооблікової кількості штатних працівників від 8 осіб і більше.
Оскільки в період з січня 2023 року по грудень 2023 року, враховуючи встановлені вище обставини про роботу на товаристві двох сумісників, середньооблікова чисельність штатних працівників відповідача не перевищувала восьми осіб, тому у відповідача впродовж 2023 року відсутній обов`язок по створенню робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю та відповідно не має нести відповідальність за невиконання нормативу.
У відповідності до частини 1 статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно частини 1 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Статтею 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Відтак, з огляду на вищевикладене, суд приходить до висновку про необґрунтованість заявлених позивачем позовних вимог та відсутність підстав для їх задоволення.
У відповідності до статті 139 КАС України судові витрати, які поніс позивач не підлягають стягненню з відповідача.
Керуючись статтями 90, 242-246, 250, 251, 255, 257, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Відмовити у задоволенні адміністративного позову Кіровоградського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (вул. Соборна, 7-а, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25009; код ЄДРПОУ 22217312) до товариства з обмежено відповідальністю "Укрнафтаком" (вул. Тарковського Арсенія, 23А, кв.3, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25006; код ЄДРПОУ 33064422) про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені.
Копію рішення суду надіслати сторонам.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду, шляхом подачі апеляційної скарги через Кіровоградський окружний адміністративний суд, у 30-денний строк, установлений статтею 295 КАС України.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду Г.П. КАЗАНЧУК
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.12.2024 |
Оприлюднено | 09.12.2024 |
Номер документу | 123580496 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них осіб з інвалідністю |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Г.П. КАЗАНЧУК
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні