Рішення
від 05.12.2024 по справі 904/4463/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05.12.2024 Справа № 904/4463/24

Господарський суд Дніпропетровської області у складі судді Кеся Н.Б. за участю секретаря судового засідання Мороз В.В.

за позовом Комунального підприємства "Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Павлоградської міської ради, м.Павлоград Дніпропетровська область

до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Ленінградська, 18", м.Павлоград Дніпропетровська область

про встановлення постійного безоплатного сервітуту щодо приміщення підвалу в будинку для встановлення та обслуговування вузла комерційного обліку централізованого водопостачання

Представники:

Від Позивача: Фурсов Р.М., самопредставництво

Від Відповідача: представник не з`явився

СУД ВСТАНОВИВ:

1. Короткий зміст позовних вимог

Комунальне підприємство "Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Павлоградської міської ради (далі-Позивач) 10.10.2024 року звернулося з позовом до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Ленінградська, 18" (далі-Відповідач), в якому просить суд встановити Комунальному підприємству "Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Павлоградської міської ради (код ЄДРПОУ 03341345) постійний безоплатний сервітут щодо технічного підвального приміщення будинку №18 по вулиці Західнодонбаська в місті Павлограді Дніпропетровської області для встановлення та обслуговування вузла комерційного обліку централізованого водопостачання. Витрати по сплаті судового збору покласти на Відповідача.

В обґрунтування позову Позивач посилається на відсутність можливості виконати вимоги Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" щодо оснащення будинку 18 по вул. Західнодонбаська в м.Павлограді вузлом комерційного обліку.

2. Процесуальні питання, вирішені судом

11.10.2024 ухвалою суд прийняв позовну заяву до розгляду за правилами загального позовного провадження та призначив підготовче засідання.

Відповідач в судові засідання призначені на 05.11.2024, 19.11.2024 та 05.12.2024 не з`явився, про дату та місце розгляду справи повідомлені належним чином.

Поштова кореспонденція направлялась Відповідачу у справі в установленому порядку на адресу, вказану у спеціальному витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань який наявний в матеріалах справи (арк.с. 68).

Згідно з витягом з офіційного сайту Українського державного підприємства поштового зв`язку "Укрпошта" щодо відстеження пересилання поштових відправлень, судові повістки з ухвалами суду від 11.10.2024 та 05.11.2024, які були направлена Відповідачу на його адресу (51400, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вулиця Західнодонбаська, буд. 18), були повернуті за зворотною адресою з відмітками поштової установи: "за закінченням терміну зберігання", "адресат відсутній за вказаною адресою" (арк.с. 71-73, 79-82).

Ухвала суду від 19.11.2024 була направлена судом на адресу Відповідача 20.11.2024.

Відповідно до відмітки у витягу з офіційного сайту Акціонерного товариства "Укрпошта" щодо відстеження пересилання поштових відправлень, станом на 28.11.2024, ухвала суду про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті від 19.11.2024 - невдала спроба вручення (арк.с. 88).

Також ухвала суду була оприлюднена в Єдиному державному реєстрі судових рішень, доступ до якого є вільним, цілодобовим і безкоштовним.

Згідно з пунктом 4 частини 6 статті 242 ГПК України датою вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, повідомленою цією особою суду.

Відповідач є юридичною особою, на яку відповідно до статті 4, ч.1, п.10 ч.2 статті 9 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань покладений обов`язок зазначати достовірні дані щодо власного місцезнаходження. Відповідно до статті 10 зазначеного Закону такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою.

Частиною 6 статті 6 ГПК України передбачено, що адвокати, нотаріуси, державні та приватні виконавці, арбітражні керуючі, судові експерти, органи державної влади та інші державні органи, зареєстровані за законодавством України як юридичні особи, їх територіальні органи, органи місцевого самоврядування, інші юридичні особи, зареєстровані за законодавством України, реєструють свої електронні кабінети в Єдиній судовій інформаційно-комунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами, в обов`язковому порядку.

Станом на 05.12.2024 у Відповідача відсутній зареєстрований електронний кабінет в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі).

З огляду на наведене, суд вважає, що Відповідач вважається повідомленим про відкриття провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження, оскільки судом було виконано всі покладені на нього обов`язки з повідомлення про розгляд справи.

3. Позиції інших учасників справи

Заперечення проти позову від Відповідача не надійшли.

4. Обставини, встановлені судом під час розгляду справи по суті

Позивач вказує на те, що чинним законодавством на нього покладений обов`язок встановлення в житлових будинках вузлів комерційного обліку централізованого водопостачання, але Відповідач заперечує і не надає доступу до місця встановлення вузлу обліку.

Для вирішення спору необхідно встановити наявність правових і фактичних підстав для примушення Відповідача до встановлення сервітуту.

Так, матеріали справи свідчать про таке.

Відповідно до статуту Комунального підприємства "Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Павлоградської міської ради, підприємство є підприємством комунальної власності, засновником та власником якого є територіальна громада міста Павлограда в особі Павлоградської міської ради.

Станом на 11.09.2024 року Комунальне підприємство "Павлоградводоканал" внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Комунальне підприємство "Павлоградводоканал" створене для задоволення потреб територіальної громади міста Павлограда шляхом здійснення господарської діяльності, пов`язаної з транспортуванням, підготовкою, знезаражуванням та реалізацією абонентам води питної якості та потреб фізичних та юридичних осіб.

Відповідно до рішення Дніпропетровської обласної №234-10/ХХІV від 23.10.2003 «Про деякі питання, пов`язані з діяльністю комунальних підприємств» про передачу у власність територіальної громади м.Павлограда цілісний майновий комплекс Комунального підприємства «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства», розташований за адресою: Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул.Дніпровська, 41-а, як майно, що належить до спільної власності територіальних громад області (арк.с. 21).

КП "Павлоградводоканал" виступає оператором зовнішніх інженерних мереж, основним обов`язком якого є оснащення вузлами комерційного обліку будівель, що на день набрання чинності цим Законом були приєднані до його зовнішніх інженерних мереж і не були оснащені такими вузлами обліку, або якщо такі вузли обліку на день набрання чинності цим Законом вийшли з ладу (пункт 2 Розділу IV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України №2119).

З метою правильного застосування норм Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" КП "Павлоградводоканал" звернулося листом №1801 від 23.05.2023 року за роз`ясненням до комітету Верховної Ради України з питань енергетики та житлово - комунальних послуг (надання відповіді передоручено Національній комісій що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП)) (арк.с. 28).

В своїй відповіді від 30.06.2023 року №6784/19.1.3/7-23 (арк.с. 29) НКРЕКП зазначило, що пунктом 5 Порядку встановлено, що днем отримання повідомлення власниками (співвласниками) будівлі є дата розміщення повідомлення на офіційному веб-сайті оператора зовнішніх інженерних мереж, а уразі відсутності такого веб-сайту - на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування. У разі відсутності веб-сайту у оператора зовнішніх інженерних мереж та органу місцевого самоврядування днем отримання повідомлення є дата розміщення повідомлення у загальнодоступному місці на інформаційних стендах у під`їзда.

08.05.2023 року на офіційному сайті КП "Павлоградводоканал" https://vodokanal-рvk.org.uа (арк.с. 22-24) було розміщено інформацію щодо наміру Позивача здійснити обладнання вузлом комерційного обліку централізованого водопостачання будинку за адресою: м. Павлоград, вул. Західнодонбаська, буд. 18. В додаток до вище зазначеного, про намір здійснити обладнання будинку вузлом комерційного обліку централізованого водопостачання співвласників було повідомлено шляхом розміщення на дошках оголошень біля під`їздів.

Відповідач у встановлений законодавством строк не надавав згоду на встановлення вузла комерційного обліку на запропонованих оператором зовнішніх інженерних мереж умовах (не надав відповіді на повідомлення про намір встановити вузол комерційного обліку №1529 від 05.05.2023), про намір самостійно обладнати будівлю вузлом комерційного обліку не повідомив.

Позивачем 01.11.2023 року на адресу ОСББ "ЛЕНІНГРАДСЬКА, 18" було направлено повідомлення вих.№3225 (арк.с. 25) про те, що 07.11.2023 року о 11:00 год. за адресою вул. Західнодонбаська, будинок №18, відповідно до проекту буде встановлено комерційний вузол обліку.

Як зазначає Позивач у позові, 07 листопада 2023 року на адресу місто Павлоград, вулиця Західнодонбаська, будинок №18 з метою встановлення вузла комерційного обліку прибула бригада КП "Павлоградводоканал", у час зазначений у повідомлені від 01.11.2023 року вих.№3225 ніхто з представників ОСББ "ЛЕНІНГРАДСЬКА, 18" не з`явився, на телефонний дзвінок голова ОСББ "ЛЕНІНГРАДСЬКА, 18" повідомив, що доступу для встановлення лічильнику не надасть, письмову відмову про не допуск до підвального приміщення надавати не буде. Представниками бригади КП "Павлоградводоканал" складено Акт про не допуск до підвального приміщення для встановлення вузла комерційного обліку (арк.с. 27).

Станом на 11.09.2024 вузол комерційного обліку на будинок АДРЕСА_1 не встановлений.

З метою здійснення оснащення будинку №18 по вулиці Західнодонбаська міста Павлограда Дніпропетровської області, вузлом комерційного обліку, підприємством було погоджено робочий проект 2023-15-ВК "Реконструкція вводу водопостачання з встановленням комерційного вузла обліку холодної води на багатоквартирний будинок за адресою: вул. Західнодонбаська, 18" (арк.с. 31-61).

Комерційний вузол обліку холодної води повинен бути встановлений в належному технічному підвальному приміщенні будівлі. Монтаж лічильника повинен виконуватися у відповідності до проекту на вузол обліку та експлуатаційної документації на обладнання, яке входить до складу лічильника.

Вузол обліку холодної води повинен бути розташований у зручному, окремому, сухому місці та повинен бути захищений від несанкціонованого доступу сторонніх, відповідно до схематичного зображення, наведеного в Схемі підключення В1, яке додається до Проекту.

Отже, оскільки у КП "Павлоградводоканал" відсутня можливість виконати вимоги чинного законодавства щодо оснащення будинку 18 по вул. Західнодонбаська в м.Павлограді вузлом комерційного обліку, Комунальне підприємство "Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Павлоградської міської ради звертається до суду з цим позовом про встановлення сервітуту щодо приміщення підвалу в будинку для встановлення та обслуговування вузла комерційного обліку централізованого водопостачання.

5. Норми права та мотиви, з яких виходить господарський суд при прийнятті рішення

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Згідно зі статтею 11 ЦК України цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки.

Цивільні права та обов`язки можуть виникати безпосередньо з актів цивільного законодавства.

У випадках, встановлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов`язки можуть виникати з рішення суду.

Відповідно до статті 14 ЦК України цивільні обов`язки виконуються у межах, встановлених договором або актом цивільного законодавства. Особа не може бути примушена до дій, вчинення яких не є обов`язковим для неї. Виконання цивільних обов`язків забезпечується засобами заохочення та відповідальністю, які встановлені договором або актом цивільного законодавства. Особа може бути звільнена від цивільного обов`язку або його виконання у випадках, встановлених договором або актами цивільного законодавства.

Позовні вимоги Позивача пов`язані із застосуванням такого речового права як сервітут, що регулюється як загальними положеннями Цивільного кодексу України, так і спеціальними положеннями Закону України "Про комерційний облік".

Так, статтею 401 ЦК України передбачено, що право користування чужим майном (сервітут) може бути встановлене щодо земельної ділянки, інших природних ресурсів (земельний сервітут) або іншого нерухомого майна для задоволення потреб інших осіб, які не можуть бути задоволені іншим способом.

За статтею 402 ЦК України сервітут може бути встановлений договором, законом, заповітом або рішенням суду. У разі недосягнення домовленості про встановлення сервітуту та про його умови спір вирішується судом за позовом особи, яка вимагає встановлення сервітуту.

Відповідно до статті 403 ЦК України сервітут визначає обсяг прав щодо користування особою чужим майном. Сервітут може бути встановлений на певний строк або без визначення строку. Особа, яка користується сервітутом, зобов`язана вносити плату за користування майном, якщо інше не встановлено договором, законом, заповітом або рішенням суду. Сервітут не підлягає відчуженню. Сервітут не позбавляє власника майна, щодо якого він встановлений, права володіння, користування та розпоряджання цим майном. Сервітут зберігає чинність у разі переходу до інших осіб права власності на майно, щодо якого він встановлений. Збитки, завдані власникові (володільцеві) земельної ділянки або іншого нерухомого майна, особою, яка користується сервітутом, підлягають відшкодуванню на загальних підставах.

Положеннями статті 404 Право користування чужою земельною ділянкою або іншим ЦК України унормовано, що право користування чужою земельною ділянкою або іншим нерухомим майном полягає у можливості проходу, проїзду через чужу земельну ділянку, прокладання та експлуатації ліній електропередачі, зв`язку і трубопроводів, забезпечення водопостачання, меліорації тощо. Право користування чужим майном може бути встановлено щодо іншого нерухомого майна (будівлі, споруди тощо).

Відповідно до ч.3 ст. 3 Закону України "Про комерційний облік" у разі якщо власник (співвласники) будівлі не дає згоди або створює перешкоди для встановлення вузла комерційного обліку в місцях вводу зовнішніх інженерних мереж у будівлю, оператор зовнішніх інженерних мереж, до яких приєднана (приєднується) будівля, може вимагати встановлення судом сервітуту щодо частини будівлі, в/на якій обладнується вузол комерційного обліку, для встановлення та обслуговування, такого вузла обліку. У такому разі порядок відшкодування витрат на оснащення будівлі вузлами комерційного обліку, встановлений цією статтею, не змінюється.

Згідно з ч.1 ст.3 Закону України "Про комерційний облік" оснащення будівель вузлами комерційного обліку та обладнанням інженерних систем для забезпечення такого обліку здійснюється відповідно до проектної документації з дотриманням будівельних норм і правил у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства. Таке оснащення та відповідна проектна документація не потребують видачі технічних умов та інших вимог до встановлення вузла комерційного обліку, погодження з державними органами, органами місцевого самоврядування, їхніми посадовими особами, операторами зовнішніх інженерних мереж, виконавцями комунальних послуг.

Абзацом 1 ч.3 ст.3 Закону України "Про комерційний облік" встановлено, що оператор зовнішніх інженерних мереж не менш як за два місяці до встановлення вузлів комерційного обліку повідомляє власників (співвласників) будівлі про намір встановити такий вузол та вартість такого встановлення. Порядок такого інформування визначається Кабінетом Міністрів України.

Власник (співвласники) будівлі протягом двох місяців з дня отримання такого повідомлення має право повідомити оператору зовнішніх інженерних мереж: (за своїм вибором) про:

згоду на встановлення вузла комерційного обліку на запропонованих оператором зовнішніх інженерних мереж умовах;

намір самостійно обладнати будівлю вузлами комерційного обліку у встановленому законодавством порядку.

Відповідно до п.4 Порядку інформування оператором інженерних мереж власників (співвласників) будівлі про намір встановлення вузла комерційного обліку, затвердженого постановою КМУ від 06.06.2018 №444 (далі - Порядок), повідомлення доводиться до відома власників (співвласників) будівлі шляхом розміщення на офіційному веб-сайті оператори зовнішніх інженерних мереж, а у разі відсутності такого веб-сайту - на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування: у загальнодоступному місці інформаційних стендах у під`їздах будівлі.

Згідно з ч.1 ст.3 Закону України "Про комерційний облік" оснащення будівель вузлами комерційного обліку та обладнанням інженерних систем для забезпечення такого обліку здійснюється відповідно до проектної документації з дотриманням будівельних норм і правил у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства. Таке оснащення та відповідна проектна документація не потребують видачі технічних умов та інших вимог до встановлення вузла комерційного обліку, погодження з державними органами, органами місцевого самоврядування, їхніми посадовими особами, операторами зовнішніх інженерних мереж, виконавцями комунальних послуг.

Абзацом 1 ч.3 ст.3 Закону України "Про комерційний облік" встановлено, що оператор зовнішніх інженерних мереж не менш як за два місяці до встановлення вузлів комерційного обліку повідомляє власників (співвласників) будівлі про намір встановити такий вузол та вартість такого встановлення. Порядок такого інформування визначається Кабінетом Міністрів України.

Власник (співвласники) будівлі протягом двох місяців з дня отримання такого повідомлення мас право повідомити оператору зовнішніх інженерних мереж: (за своїм вибором) про:

згоду на встановлення вузла комерційного обліку на запропонованих оператором зовнішніх інженерних мереж умовах;

намір самостійно обладнати будівлю вузлами комерційного обліку у встановленому законодавством порядку.

Відповідно до п.4 Порядку інформування оператором інженерних мереж власників (співвласників) будівлі про намір встановлення вузла комерційного обліку, затвердженого постановою КМУ від 06.06.2018 №444 (далі - Порядок), повідомлення доводиться до відома власників (співвласників) будівлі шляхом розміщення на офіційному веб-сайті оператори зовнішніх інженерних мереж, а у разі відсутності такого веб-сайту - на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування: у загальнодоступному місці інформаційних стендах у під`їздах будівлі.

Так на виконання вимог Закону №2119 та Порядку, 08.05.2023 року на офіційному сайті КП "Павлоградводоканал" https://vodokanal-рvk.org.uа (арк.с. 23-24) було розміщено інформацію щодо наміру Позивача здійснити обладнання вузлом комерційного обліку централізованого водопостачання будинку за адресою: м. Павлоград, вул. Західнодонбаська, будинок № 8. В додаток до вище зазначеного, про намір здійснити обладнання будинку вузлом комерційного обліку централізованого водопостачання співвласників було повідомлено шляхом розміщення на дошках оголошень біля під"їздів.

Крім того, з метою здійснення оснащення будинку № 18 по вулиці Західнодонбаська міста Павлограда Дніпропетровської області, вузлом комерційного обліку, підприємством було погоджено робочий проект 2023-15-ВК "Реконструкція вводу водопостачання з встановленням комерційного вузла обліку холодної води на багатоквартирний будинок за адресою: вул.Західнодонбаська, 18" (арк.с. 31-61).

Правовою підставою для сервітуту є необхідність реалізації особою свого законного права, яке не може бути реалізовано іншим шляхом ніж встановлення сервітуту відносно майна іншої особи.

Так, підставою встановлення спірного сервітуту є відсутність у Позивача можливості задовольнити свої потреби іншим способом, як встановлення права користування чужим майном - сервітуту, а також положення спеціального Закону у спірних правовідносинах, який не тільки зобов`язує Позивача встановлювати комерційні вузли обліку, а й передбачає застосування сервітутів для забезпечення його вимог.

Так, суд вважає, що КП "Павлоградводоканал" довів здійснення ним усіх залежних від нього дій з метою погодження з володільцем будівлі порядку та способу встановлення вузла комерційного обліку холодної води.

Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Ленінградська, 18" згоди Комунальному підприємству "Павлоградводоканал" на встановлення відповідного вузла не надав, самостійно вузол комерційного обліку холодної води у строки, передбачені Законом України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання", не встановив.

А отже, у КП "Павлоградводоканал" відсутня можливість виконати вимоги чинного законодавства щодо оснащення будинку 18 по вулиці Західнодонбаська вузлом комерційного обліку холодної води іншим способом, аніж встановлення сервітуту щодо технічного підвального приміщення будинку 18 по вулиці Західнодонбаська міста Павлограда Дніпропетровської області.

6. Висновок господарського суду за результатами вирішення спору

Враховуючи викладене, суд вважає, що Позивач довів наявність правових та фактичних підстав для примушення Відповідача до сервітуту щодо технічного підвального приміщення будинку №18 по вулиці Західнодонбаська в місті Павлограді Дніпропетровської області для встановлення та обслуговування вузла комерційного обліку централізованого водопостачання та зобов`язання останнього усунути перешкоди в користуванні технічним підвальним приміщенням будинку.

У зв`язку з цим позов підлягає задоволенню у повному обсязі із покладенням судових витрат Позивача по сплаті судового збору на Відповідача відповідно до ст. 129 ГПК України.

Керуючись статтями 2, 73, 74, 76, 77-79, 86, 91, 129, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позов Комунального підприємства "Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Павлоградської міської ради до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Ленінградська, 18" задовольнити у повному обсязі.

Встановити Комунальному підприємству "Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Павлоградської міської ради (51404, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул.Дніпровська, 41-а, код ЄДРПОУ 03341345) постійний безоплатний сервітут щодо технічного підвального приміщення будинку №18 по вулиці Західнодонбаська в місті Павлограді Дніпропетровської області для встановлення та обслуговування вузла комерційного обліку централізованого водопостачання.

Стягнути з Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Ленінградська, 18" (51409, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вуд.Західнодонбаська, 18, код ЄДРПОУ 37172575) на користь Комунального підприємства "Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Павлоградської міської ради (51404, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул.Дніпровська, 41-а, код ЄДРПОУ 03341345) 3028,00 грн судового збору.

Видати наказ після набрання судовим рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення (частина 1 статті 256 ГПК України).

Згідно з частиною 2 статті 256 ГПК України учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Повне рішення складено 05.12.2024

Суддя Н.Б. Кеся

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення05.12.2024
Оприлюднено09.12.2024
Номер документу123584959
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань надання послуг

Судовий реєстр по справі —904/4463/24

Судовий наказ від 06.01.2025

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

Рішення від 05.12.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

Ухвала від 19.11.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

Ухвала від 05.11.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

Ухвала від 11.10.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні