Постанова
від 06.12.2024 по справі 465/8923/24
ФРАНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа №: 465/8923/24

3/465/3812/24

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06.12.2024 м. Львів

суддя Франківського районного суду м. Львова Баран О.І.,

за участі заступника начальника Західного міжрегіонального відділу Державної регуляторної служби України, ОСОБА_1

розглянувши справу про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с.Кам`янобрід, Яворівського району, Львівської області, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , начальника відділу державного екологічного нагляду (контролю) природно-заповідного фонду, лісів та рослинного світу, старшого державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Львівської обласної Державної екологічної інспекції у Львівській області,

за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст.166-21 КУпАП,

в с т а н о в и в :

8 листопада 2024 року на адресу Франківського районного суду м. Львова надійшли адміністративні матеріали за №465/8923/24 (провадження №3/465/3812/24) та адміністративні матеріали №465/8925/24 (провадження №3/465/3813/24), про притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ст.166-21 КУпАП.

Постановою судді Франківського районного суду м.Львова від 06.12.2024 указані адміністративні справи об`єднано в одне провадження, справі присвоєно за №465/8923/24 (провадження №3/465/3812/24).

ОСОБА_2 , начальник відділу державного екологічного нагляду (контролю) природно-заповідного фонду, лісів та рослинного світу, старший державний інспектор з охорони навколишнього природного середовища Львівської обласної Державної екологічної інспекції у Львівській області, 28.08.2024 та 13.09.2024 у приміщенні Державної екологічної інспекції у Львівській області, за адресою: м. Львів, вул. Стрийська, 98, за результатамипозапланової перевіркищодо дотриманняприродоохоронного законодавствавідносно ПП«Д.П.ІНВЕСТ»(код30741934) порушив строк внесення відомостей до інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю) (надалі ІАС ДНК), а саме:

одноденний термін внесення в ІАС ДНК інформації про дату і номер наказу (рішення, розпорядження), місце здійснення заходу, найменування органу державного нагляду (контролю), що зазначені у посвідчені (направленні) на проведення заходу державного нагляду (контролю) наказ та направлення на проведення перевірки видані 26.08.2024, інформація внесена до ІАС ДНК 28.08.2024, чим порушив встановлений термін на 1 робочий день;

триденний термін внесення в ІАС ДНК інформації про ступінь ризику юридичної особи від провадження господарської діяльності перевірка проведена у період 27.082024 09.09.2024, останній строк внесення інформації 12.09.2024, станом на 04.11.2024 інформація до ІАС ДНК не внесена.

Крім цього, ОСОБА_2 , начальник відділу державного екологічного нагляду (контролю) природно-заповідного фонду, лісів та рослинного світу, старший державний інспектор з охорони навколишнього природного середовища Львівської обласної Державної екологічної інспекції у Львівській області, 03.10.2024 та 04.10.2024 у приміщенні Державної екологічної інспекції у Львівській області, за адресою: м. Львів, вул. Стрийська, 98, за результатамипозапланової перевіркищодо дотриманняприродоохоронного законодавствавідносно Жовківськогодочірнього лісогосподарськогопідприємства ЛГП«ГАЛСІЛЬЛІС» (код31091763) порушив строк внесення до ІАС ДНК інформації:

про дату і номер наказу (рішення, розпорядження), місце здійснення заходу, строки здійснення, тип, підставу та предмет здійснення заходу, найменування органу державного нагляду (контролю), що зазначені у посвідченні (направленні) на проведення заходу державного нагляду (контролю) наказ та направлення на проведення перевірки видані 01.10.2024, інформація внесена до ІАС ДНК 08.10.2024, чим порушено встановлений термін на 4 робочих дня;

про результати здійсненого заходу державного нагляду (контролю) із зазначенням номера акта щодо виявлення або відсутності порушень законодавства, посилання на відповідні вимоги законодавства у разі виявлення порушень акт перевірки від 02.10.2024 №14/06/38, інформація внесена 08.10.2024, чим порушено встановлений термін на 3 робочих дня.

Указаними діями та бездіяльністю ОСОБА_2 порушено ч. 2, 11 ст. 4-1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та п. 25 Порядку функціонування інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю), внесення відомостей до неї та строки розміщення цих відомостей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 №387, стосовно строків внесення відомостей до ІАС ДНК, чим вчинено адміністративне правопорушення, передбачене абз 11 ч. 1 ст. 166-21 КУпАП.

Судові засідання у справі призначалися неодноразово.

У судовому засіданні, яке відбулось 25.11.2024 ОСОБА_2 ознайомився з правами, передбаченими ст.268 КУпАП, про що свідчить письмова розписка, долучена до матеріалів справи. На реалізацію прав ОСОБА_2 25.11.2024 задоволено клопотання його та його представника ( ОСОБА_3 ) про відкладення розгляду справи для надання письмових пояснень.

У судове засідання, яке призначено на 06.12.2024 ОСОБА_2 та його представник не з`явилися, письмових пояснень не надали. На адресу суду від ОСОБА_3 надійшла заява про розгляд справи у відсутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Відповідно до змісту указаної заяви, особою, яка притягається до адміністративної відповідальності об`єктивно оцінено обставини справи та визнано свою вину у незабезпеченні своєчасного внесення відомостей до інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю), із зобов`язанням у майбутньому не допускати подібних порушень.

У судове засідання, яке відбулось 06.12.2024, заявився представник Державної регуляторної служби України заступник начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_1 . У судовому засіданні ОСОБА_1 підтримав правомірність складених ним протоколів про адміністративні правопорушення відносно ОСОБА_2 , просив притягнути його до адміністративної відповідальності.

Зазначив про те, що допущені порушення не є формальними, а суворе дотримання встановлених строків має винятково принципове значення у дотриманні законності та встановленого правопорядку. Зокрема, указане полягає у тому, що недодержання встановлених строків внесення відомостей в ІАС ДНК може мати наслідком проведення перевірок тих самих суб`єктів господарювання, що є неприпустимим. Зокрема, Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» заборонено повторне проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) за тим самим фактом (фактами), що був (були) підставою для проведеного позапланового заходу державного нагляду (контролю) (ч. 1 ст. 6 указаного Закону). Гарантією дотримання такої заборони є Своєчасне внесення відповідних відомостей в ІАС ДНК.

Відповідно до ч. 1 ст. 268 КУпАП справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Однак, положенням ч. 2 ст. 268 КУпАП визначено вичерпний перелік категорій справ, коли присутність особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, є обов`язковою. Розгляд справ про адміністративні правопорушення, передбачені ст. 166-21 КУпАП, у зазначений виключний перелік не входить.

Суддя також вважає за можливе розглянути справу за відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, враховуючи волевиявлення особи, викладене у заяві, і вважає, що такий розгляд направлений на реалізацію принципу диспозитивності, відповідно до якого особа є вільною у використанні своїх прав.

Дослідивши протоколи про адміністративні правопорушення та долучені до них матеріали, суддя дійшов такого висновку.

Статтею 166-21 КУпАП встановлено адміністративну відповідальність за порушення встановленого законом порядку здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, а саме:

порушення строків здійснення заходів державного нагляду (контролю);

порушення періодичності здійснення планових заходів державного нагляду (контролю);

проведення заходів державного нагляду (контролю) за відсутності підстав, установлених законом;

проведення планових заходів державного нагляду (контролю) без своєчасного письмового повідомлення або з порушенням строків такого повідомлення, якщо необхідність та строк зазначеного повідомлення встановлені законом;

проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) без погодження відповідного центрального органу виконавчої влади або відповідного державного колегіального органу, якщо отримання такого погодження є обов`язковим відповідно до закону;

здійснення заходів державного нагляду (контролю) без застосування акта перевірки, що містить перелік питань для проведення перевірки виконання вимог законодавства у сфері господарської діяльності;

порушення встановленого Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» порядку відбору зразків продукції;

проведення перевірки додержання вимог законодавства, нагляд (контроль) за додержанням якого не належить до повноважень органу державного нагляду (контролю), встановлених законом;

висунення вимог щодо надання документів, інформації, зразків продукції, що не стосуються здійснення заходу державного нагляду (контролю);

невнесення або внесення недостовірних відомостей чи відомостей не в повному обсязі щодо заходів державного нагляду (контролю) до інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю);

ненадання або надання з порушенням установленого законом строку акта перевірки, складеного за результатами заходу державного нагляду (контролю), -

тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб органу державного нагляду (контролю) від п`ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Статтею 4-1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» встановлено, що інтегрована автоматизована система державного нагляду (контролю) створюється з метою забезпечення суб`єктів господарювання та органів державної влади, органів місцевого самоврядування інформацією про заходи державного нагляду (контролю).

Частиною 2 указаної статті Закону встановлено, що до інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю) вносяться відомості про:

юридичних осіб - найменування, ідентифікаційний код, місцезнаходження, види діяльності, ступінь ризику від провадження господарської діяльності;

фізичних осіб - підприємців - прізвище, ім`я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків (серія та номер паспорта - для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному податковому органу та мають відмітку в паспорті), місце проживання, види діяльності, ступінь ризику від провадження суб`єктом господарювання господарської діяльності;

найменування органів державного нагляду (контролю);

види господарської діяльності, що підлягають державному нагляду (контролю);

перелік нормативно-правових актів, дотримання вимог яких перевіряється під час здійснення заходів державного нагляду (контролю), з посиланням на офіційні веб-сторінки відповідних органів державного нагляду (контролю);

річні плани проведення заходів державного нагляду (контролю) та план проведення комплексних заходів державного нагляду (контролю);

звіти про виконання річних та комплексного планів проведення заходів державного нагляду (контролю) за попередній рік;

дату і номер наказу (рішення, розпорядження), місце здійснення заходу, строки здійснення, тип, підставу та предмет здійснення заходу, найменування органу державного нагляду (контролю), що зазначені у посвідченні (направленні) на проведення заходу державного нагляду (контролю);

результати здійсненого заходу державного нагляду (контролю) із зазначенням номера акта щодо виявлення або відсутності порушень законодавства, посилання на відповідні вимоги законодавства у разі виявлення порушень;

короткий зміст розпорядчого документа про усунення порушень, виявлених під час здійснених заходів державного нагляду (контролю);

застосовані до суб`єкта господарювання адміністративно-господарські санкції за результатами здійсненого заходу державного нагляду (контролю);

результати оскарження розпорядчих документів органів державного нагляду (контролю) та застосовані до суб`єктів господарювання адміністративно-господарські санкції.

Під час створення інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю) забезпечуються її сумісність і взаємодія з іншими інформаційними системами та мережами, що складають інформаційний ресурс держави (ч. 5 ст. 4-1 Закону).

Створення та функціонування інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю) забезпечує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну регуляторну політику, політику з питань нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності та дерегуляції господарської діяльності, який є її держателем (ч. 8 ст. 4-1 Закону).

Порядок функціонування інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю), внесення відомостей до неї та строки розміщення цих відомостей затверджуються Кабінетом Міністрів України (ч. 10 ст. 4-1 Закону).

Органи державного нагляду (контролю) та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну регуляторну політику, політику з питань нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності та дерегуляції господарської діяльності, зобов`язані вноситивідомості доінтегрованої автоматизованоїсистеми державногонагляду (контролю)у строки,визначені законодавством (ч. 11 ст. 4-1 Закону).

Пунктом 25 Порядку функціонування інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю), внесення відомостей до неї та строки розміщення цих відомостей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 №387 передбачено, що:

відомості, визначені абзацами другим -восьмим частинидругої статті4-1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», та зміни до них вносяться до системи суб`єктами наповнення не пізнішетрьох робочихднів з дня прийняття рішення, в якому містяться відповідні відомості чи зміни до них;

відомості, визначені абзацами дев`ятим -тринадцятим частинидругої статті4-1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», вносяться до системи суб`єктами наповнення не пізнішенаступного робочогодня з дня прийняття рішення, в якому містяться відповідні відомості.

Відповідно до ч.1 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» повторне проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) за тим самим фактом (фактами), що був (були) підставою для проведеного позапланового заходу державного нагляду (контролю), забороняється.

Положенням про відділ державного екологічного нагляду (контролю) природно-заповідного фонду, лісів та рослинного світу Державної екологічної інспекції у Львівській області від 01.05.2023 встановлено, що Відділ очолює начальник Відділу, який призначається на посаду і звільняється з посади начальником Інспекції (п. 5.2.).

Начальник Відділу та заступник начальника Відділу за посадою є старшими державними інспекторами з охорони навколишнього природного середовища Львівської області (п. 5.3.).

У випадку відсутності начальника Відділу (відпустка, відрядження, тимчасова непрацездатність, тощо) його обов`язки виконує та несе відповідальність за їх виконання заступник начальника Відділу, у випадку відсутності начальника Відділу та його заступника спеціаліст Відділу (п. 5.4.).

Працівники Відділу призначаються на посади та звільняються з посад начальником Інспекції (п. 5.5.).

Начальник Відділу: організовує таконтролює роботу Відділу; подає начальнику Інспекції пропозиції щодо кадрового забезпечення Відділу, заохочення працівників Відділу, стягнення за порушення працівниками Відділу трудової дисципліни; та ін. (п.5.8.).

Відповідно до посадової інструкції державних службовців категорій «Б» та «В», начальника відділу державного екологічного нагляду (контролю) природно-заповідного фонду, лісів та рослинного світу старший державний інспектор з охорони навколишнього природного середовища Львівської області від 01.05.2023, він планує організовує роботу Відділу, розподіляє виконання покладених на Відділ завдань між працівниками Відділу, визначає ступінь відповідальності працівників Відділу, тощо.

Посадовою інструкцією державного службовця, начальника відділу державного екологічного нагляду (контролю) природно-заповідного фонду, лісів та рослинного світу старший державний інспектор з охорони навколишнього природного середовища Львівської області від 09.09.2024, встановлено, що він планує організовує роботу Відділу, розподіляє виконання покладених на Відділ завдань між працівниками Відділу, визначає ступінь відповідальності працівників Відділу, тощо.

Відповідно до Порядку внесення відповідальними особами інформації до Інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю) за результатами проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) (затвердженого наказом Державної екологічної інспекції у Львівській області від 23.11.2023 №161-і), у кожному структурному підрозділі Інспекції, до повноважень яких належить здійснення заходів державного нагляду (контролю), визначається відповідальна особа для користування Інтегрованою автоматизованою системою державного нагляду (контролю), яка забезпечуватиме внесення до ІАС ДНК відомостей про проведені структурним підрозділом перевірки. Керівник структурного підрозділу організовує роботу в підрозділі з метою своєчасного надання державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища Львівської області, який проводив перевірку, документів та відомостей за результатами її проведення, відповідальній особі у підрозділі для забезпечення внесення їх в ІАС ДНК.

Встановлено, що відповідно до наказу Державної екологічної інспекції у Львівській області «Про відповідальних осіб для внесення відомостей до ІАС ДНК» від 16.10.2023 №98-і, з 16.10.2024 в перелік відповідальних осіб, які забезпечуватимуть внесення до ІАС ДНК відомостей, включено і ОСОБА_2 .

Між тим, як встановлено вище, організація та контроль роботи Відділу, як і подання начальнику Інспекції пропозиції щодо кадрового забезпечення Відділу покладається на начальника Відділу. До цього, відповідні функції покладалися на працівника, який не міг виконувати відповідні обов`язки, з причин наведених ОСОБА_2 .

У ході розгляду справи судді не надано доказів відсутності начальника Відділу у період вчинення інкримінованих його правопорушень (перебування його у відпустці, відрядженні, тимчасовій непрацездатності, тощо). Також не встановлено підстав вважати, що відсутність відповідного працівника звільняє начальника Відділу від обов`язку виконання встановлених законодавством вимог щодо внесення відповідних відомостей до ІАС ДНК.

Тож, вина ОСОБА_2 у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст.166-21 КУпАП, підтверджується даними, які містяться у:

- протоколах про адміністративні правопорушення від 04.11.2024;

- копії повідомлення ДРС України «Про проведення планової перевірки додержання Державною екологічною інспекцією у Львівській області вимог Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» в частині здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», №3798/20-24 від 30.09.2024;

- копії наказу ДРС України «Про проведення планової перевірки додержання Державною екологічною інспекцією у Львівській області вимог Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» в частині здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 01.10.2024 №206;

- копії посвідчення ДРС України, видане голові комісії ОСОБА_1 та члену комісії ОСОБА_4 для проведення планової перевірки додержання Державною екологічною інспекцією у Львівській області вимог Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» в частині здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 01.10.2024 №29/206-К;

- копії наказу ДРС України «Про призначення ОСОБА_1 заступником начальника Західного відділу Державної регуляторної служби України» від 26.08.2021 №602-К;

- копії наказу ДРС України «Про переведення ОСОБА_1 на посаду заступника начальника Західного міжрегіонального відділу Державної регуляторної служби України» від 17.11.2022 №699-К;

- копії Акта перевірки додержання Державною екологічною інспекцією у Львівській області вимог Закону України «Про основнізасади державногонагляду (контролю)у сферігосподарської діяльності»в частиніздійснення державногонагляду (контролю)у сферігосподарської діяльності №29/206К-2024 (тільки з додатком «Службової записки Департаменту державного нагляду (контролю) Державної регуляторної служби України» (з додатками) №117-06/1 від 04.11.2024;

- копії наказу Державної екологічно інспекції України «Про затвердження Положення про Державну екологічну інспекцію у Львівській області» №42 від 01.03.2023;

- затвердженій Державною екологічною інспекцією у Львівській області копії Положення про відділ державного екологічного нагляду (контролю) природно-заповідного фонду, лісів та рослинного світу Державної екологічної інспекції у Львівській області від 01.05.2023;

- затвердженій Державною екологічною інспекцією у Львівській області копії наказу Державної екологічної інспекції у Львівській області «Щодо призначення ОСОБА_2 на посаду начальника відділу екологічного контролю природно-заповідного фонду, рослинного та тваринного світу старшого державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Львівської області» від 27.06.2014 №89-К;

- затвердженій Державною екологічною інспекцією у Львівській області копії листа-погодження Державної екологічної інспекції України «Щодо погодження призначення ОСОБА_2 на посаду начальника відділу екологічного контролю природно-заповідного фонду, рослинного та тваринного світу старшого державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Львівської області Державної екологічної інспекції у Львівській області» від 26.06.2014 №7-8-872;

- затвердженій Державною екологічною інспекцією у Львівській області копії посадової інструкції державних службовців категорій «Б» та «В», начальника відділу державного екологічного нагляду (контролю) природно-заповідного фонду, лісів та рослинного світу старший державний інспектор з охорони навколишнього природного середовища Львівської області від 01.05.2023;

- затвердженій Державною екологічною інспекцією у Львівській області копії посадової інструкції державного службовця, начальника відділу державного екологічного нагляду (контролю) природно-заповідного фонду, лісів та рослинного світу старший державний інспектор з охорони навколишнього природного середовища Львівської області від 09.09.2024;

- затвердженій Державною екологічною інспекцією у Львівській області копії наказу Державної екологічної інспекції у Львівській області від 23.11.2023 №161-і;

- затвердженій Державною екологічною інспекцією у Львівській області копії наказу Державної екологічної інспекції у Львівській області «Про відповідальних осіб для внесення відомостей до ІАС ДНК» від 09.01.2023 №2-і;

- затвердженій Державною екологічною інспекцією у Львівській області копії наказу Державної екологічної інспекції у Львівській області «Про відповідальних осіб для внесення відомостей до ІАС ДНК» від 16.10.2023 №98-і.

Проаналізувавши зазначені документи, суддя дійшов висновку про їх відповідність критеріям належності і допустимості. Доказів, які б спростовували наведені в протоколі обставини або породжували обґрунтовані сумніви у достовірності цих обставин, судді не надано.

Тому, суддя за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю, дійшов висновку про доведеність фактів вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 166-21 КУпАП.

Відповідно до ст.33 КУпАП при накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа правопорушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Відповідно до ч.2 ст.36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.

На підставі наведеного, вважаю за необхідне накласти на ОСОБА_2 адміністративне стягнення у виді штрафу.

Крім того, відповідно до вимог ст.40-1 КУпАП, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення. Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом.

Згідно із Закону України «Про судовий збір» розмір судового збору у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення становить 605,60 грн. (0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб).

Керуючись статтями 23, 33 35, 40-1, 166-21, 251, 252, 283, 284 КУпАП, статтею 4 Закону України «Про судовий збір»,

п о с т а н о в и в:

Визнати винним ОСОБА_2 , у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст.166-21 КУпАП і накласти стягнення у виді штрафу в розмірі дев`яноста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1530 (одну тисячу п`ятсот тридцять) гривень 00 копійок.

Стягнути з ОСОБА_2 судовий збір у сумі 605 (шістсот п`ять) гривень 60 копійок.

Роз`яснити ОСОБА_2 , що відповідно до вимог ст.307 КУпАП штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, крім випадків, передбачених статтею 300-1 КУпАП, а в разі оскарження такої постанови не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення. У разі несплати правопорушником штрафу в установлений строк, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного суду протягом десяти днів з дня винесення постанови, шляхом подання апеляційної скарги через Франківський районний суд міста Львова

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Cуддя: Баран О. І.

СудФранківський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення06.12.2024
Оприлюднено10.12.2024
Номер документу123588000
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності

Судовий реєстр по справі —465/8923/24

Постанова від 06.12.2024

Адмінправопорушення

Франківський районний суд м.Львова

Баран О. І.

Постанова від 06.12.2024

Адмінправопорушення

Франківський районний суд м.Львова

Баран О. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні