Рішення
від 09.12.2024 по справі 440/3560/24
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 грудня 2024 року м. ПолтаваСправа № 440/3560/24

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Клочка К.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні справу за позовом ОСОБА_1 до 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (надалі також позивач) звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області (надалі також відповідач) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, а саме просить:

- визнати протиправними дії 5 Державного пожежно - рятувального загону Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області щодо не проведення повного нарахування та виплат ОСОБА_1 додаткової винагороди, передбаченої постановою Кабінету Міністрів України «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану " від 28.02.2022 № 168 за час перебування на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоров я та у відпустці для лікування після тяжкого поранення у період з 29.06.2022 р. по 20.12.2023 р. у розмірі по 100 000 грн. пропорційно із розрахунку на місяць;

- зобов`язати 5 Державний пожежно - рятувальний загін Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 недоплачену додаткову винагороду передбачену постановою Кабінету Міністрів України «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану» від 28.02.2022 №168, у розмірі по 100 000 (сто тисяч) гривень 00 копійок пропорційно в розрахунку на місяць з урахуванням попередньо виплачених сум додаткової винагороди у період з 29.06.2022 р. по 20.12.2023.

Позовні вимоги мотивовано тим, що позивач відповідно до пункту 2 постанови Кабінету міністрів України «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану» № 168 від 28.02.2022 має право на право на виплату додаткової винагороди, збільшеної до 100000,00 грн пропорційно часу його перебування на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоров`я, з 29.06.2022 по 20.12.2023.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 01 квітня 2024 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі; розгляд справи вирішено здійснити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Відповідачем позов не визнано, у наданому до суду відзиві відповідач просив у задоволенні позовних вимог відмовити повністю з огляду на їх необґрунтованість та безпідставність. Свою позицію мотивував посиланням на те, що позивачем не долучено належних та допустимих доказів на підтвердження факту безпосередньої участі у бойових діях або залучення його до здійснення заходів національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії у районах проведення воєнних (бойових)дій (станом на 29.06.2022).

Дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.

Наказом Головного управління ДСНС України у Полтавській області (з особового складу) від 29.06.2021 № 113 капітана служби цивільного захисту ОСОБА_1 начальника караулу 5 державної пожежно-рятувальної частини (м. Миргород) 1 державного пожежно-рятувального загону (м. Полтава) Головного управління ДСНС України у Полтавській області з 01 липня 2021 року переміщено по службі на посаду начальника караулу 5 державної пожежно-рятувальної частини (м. Миргород) 5 державного пожежно-рятувального загону (м. Миргород) Головного управління ДСНС України у Полтавській області.

Відповідно до Наказу Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області з основної діяльності №218 від 28.06.2022 «Про ротацію особового складу 28.06.2022, що залучався до ліквідації наслідків ворожого обстрілу торгового центру «АМСТОР» в м. Кременчук», затверджено Розрахунок особового складу Головного управління ДСНС України у Полтавській області, який направляється для проведення ротації особового складу, що залучався на ліквідацію наслідків ворожого обстрілу торгового центру «АМСТОР» в м Кременчук.

До згаданого Розрахунку у складі відповідного підрозділу, 5 ДПРЧ 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області, включено начальника караулу 5 ДПРЧ 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області, капітана служби цивільного захисту Сирова Ю.О., який 28.06.2023 прибув до м. Кременчук Полтавської області для проведення ротації особового складу, що залучався на ліквідацію наслідків ворожого обстрілу торгового центру «АМСТОР».

29.06.2022 о 04 год. 10 хв. під час проведення робіт по розбору завалів конструкцій, зруйнованих внаслідок ворожого ракетного удару по території ТЦ «АМСТОР, стався зсув (падіння) монолітної залізобетонної конструкції, в результаті чого ОСОБА_1 був затиснутий елементом даної конструкції. Каретою ЕМД, яка чергувала на місці події доставлений до КНП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька»».

У зв`язку з чим, в період з 29 червня 2022 року по 20 липня 2022 року ОСОБА_1 , перебував на стаціонарному лікуванні. Наказом 5 ДПРЗ з особового складу №70 від 29.06.2022 капітана служби цивільного захисту ОСОБА_1 , начальника караулу 5 ДПРЧ 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області, тимчасово звільнено від виконання службових обов`язків у зв`язку із направленням на стаціонарне лікування з 29.06.2022 .

В період з 21 липня 2022 року по 24 грудня 2023 року ОСОБА_1 перебував у відпустці для лікування у зв`язку з хворобою, що підтверджується витягами з Наказів №79 від 20.07.2022 та №175 від 25.12.2023.

За фактом нещасного випадку, пов`язаного з виконанням службових обов`язків, що стався з позивачем в установленому законом порядку було проведено розслідування, про що складено відповідний Акт за Формою Нцз-5 від 14.07.2022, копію якого долучено Позивачем до Позовної заяви.

20.02.2024 позивач звернувся з рапортом на ім`я начальника 5 ДПРЗ «про нарахування та виплату йому винагороди за період лікування після отримання поранення за всі місяці лікування».

За результатами розгляду вищезазначеного рапорту 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області листом № 61-58-01.67-208/61-58 від 06.03.2024 відмовив ОСОБА_1 у нарахуванні та виплаті додаткової винагороди, збільшеної до 100 000 гривень за період тимчасової непрацездатності та перебування у відпустці для лікування у зв`язку з хворобою, за відсутністю правових підстав.

Позивач, вважаючи протиправними дії щодо не нарахування та не виплати відповідачем, додаткової винагороди в розмірі 100000,00 грн пропорційно часу перебування на лікуванні в закладах охорони здоров`я, у зв`язку із захворюванням, пов`язаним із проходженням служби, за період з 29.06.2022 по 20.12.2023, звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд виходить з наступного.

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Порядок проходження служби цивільного захисту регламентується нормами 23 глави Кодексу цивільного захисту України .

Так, відповідно до положень частини першої статті 101 Кодексу цивільного захисту України служба цивільного захисту - це державна служба особливого характеру, покликана забезпечувати пожежну охорону, захист населення і територій від негативного впливу надзвичайних ситуацій, запобігання і реагування на надзвичайні ситуації, ліквідацію їх наслідків у мирний час та в особливий період.

Згідно з частиною першою статті 99 Кодексу цивільного захисту України до персоналу (кадрів) органів та підрозділів цивільного захисту належать особи рядового і начальницького складу, які проходять службу цивільного захисту за контрактом, державні службовці та інші працівники, з якими укладається трудовий договір.

Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України від 24.02.2022 №2102-IX, введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, який у подальшому неодноразово продовжувався та діє донині.

Так, згідно частин першої та другої статті 125 Кодексу цивільного захисту України держава гарантує достатнє грошове забезпечення особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту з метою створення умов для належного та сумлінного виконання ними службових обов`язків. Порядок та умови грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" (далі - Постанова №704) установлено, що грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу складається з посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премії) та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.

Згідно із пунктом 8 Постанови №704 умови грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового та начальницького складу визначаються цією постановою та іншими актами Кабінету Міністрів України.

Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №168 "Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану" (далі - постанова №168), встановлено, що на період дії воєнного стану військовослужбовцям Збройних Сил, (...) виплачується додаткова винагорода в розмірі до 30000 гривень пропорційно в розрахунку на місяць, а тим з них, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах їх ведення (здійснення), зокрема на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, на території між позиціями сил оборони та позиціями військ держави-агресора, у період здійснення зазначених заходів (у тому числі військовослужбовцям строкової служби), - розмір цієї додаткової винагороди збільшується до 100 000 гривень в розрахунку на місяць пропорційно часу участі у таких діях та заходах.

Виплата такої додаткової винагороди здійснюється на підставі наказів командирів (начальників) /абзац четвертий пункту 1 постанови №168/.

Абзацом п`ятим пункту 1 постанови №168 визначено відповідно до наказів про виплату додаткової винагороди, збільшеної до 100000 гривень, включати осіб, зазначених у цьому пункті, у тому числі тих, які у зв`язку з пораненням (контузією, травмою, каліцтвом), пов`язаним із захистом Батьківщини, а для поліцейських та осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту - із участю у бойових діях або забезпеченні здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах їх ведення (здійснення), зокрема на тимчасово окупованій російською федерацією території України, на території між позиціями сил оборони та позиціями військ держави-агресора, у період здійснення зазначених заходів, перебувають на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоров`я (у тому числі закордонних), включаючи час переміщення з одного лікарняного закладу охорони здоров`я до іншого, або перебувають у відпустці для лікування після тяжкого поранення за висновком (постановою) військово-лікарської (лікарсько-експертної, медичної) комісії.

Наказом Міністерства внутрішніх справ від 26.01.2023 №35, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 31 січня 2023 за № 197/39253, затверджено Порядок та умови виплати на період дії воєнного стану додаткової винагороди особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту (далі - Порядок №35).

Згідно пунктом 2 Порядку № 35 (в редакції чинній станом виникнення спірних правовідносин) на період дії воєнного стану додаткова винагорода виплачується в розмірах:

1) 2 350 гривень - особам із числа курсантів закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання, які належать до сфери управління ДСНС (далі - курсанти ЗВО ДСНС), які перед зарахуванням на навчання не проходили службу цивільного захисту, пропорційно часу перебування на службі (навчанні) в розрахунку на місяць;

2) до 10 000 гривень - особам пропорційно в розрахунку на місяць, а тим із них, які залучені до виконання завдань з ліквідації наслідків актів збройної агресії (ракетних ударів та/або ударів безпілотних літальних апаратів, ударів реактивними системами залпового вогню, мінування територій) (далі - завдання), на територіях, які знаходяться поза районами ведення бойових (воєнних) дій, розмір цієї додаткової винагороди збільшується до 30 000 гривень у розрахунку на місяць пропорційно часу участі у виконанні таких завдань;

3) до 30 000 гривень - особам, які проходять службу (виконують обов`язки) на територіях Харківської, Донецької, Луганської, Запорізької, Херсонської областей, Нікопольської, Марганецької міських, Червоногригорівської селищної, Покровської, Мирівської сільських територіальних громад Нікопольського району, Зеленодольської міської, Грушівської сільської територіальних громад Криворізького району Дніпропетровської області, Новопавлівської, Великомихайлівської сільських, Покровської селищної територіальних громад Синельниківського району Дніпропетровської області, Очаківської міської, Куцурубської сільської територіальних громад Миколаївського району Миколаївської області, Сновської, Корюківської міських територіальних громад Корюківського району, Семенівської та Новгород-Сіверської міських територіальних громад Новгород-Сіверського району, Городнянської міської територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області, Середино-Будської, Дружбівської, Глухівської міських, Зноб-Новгородської, Свеської, Есманьської, Шалигинської селищних територіальних громад Шосткинського району, Путивльської міської, Новослобідської сільської територіальних громад Конотопського району, Білопільської міської, Краснопільської, Хотінської селищних, Миропільської, Юнаківської сільських територіальних громад Сумського району, Великописарівської селищної територіальної громади Охтирського району Сумської області пропорційно в розрахунку на місяць;

4) до 50 000 гривень - особам, які виконують бойові (спеціальні) завдання у складі органу військового управління, штабу угруповання військ (сил) або штабу тактичної групи до пункту управління оперативно-стратегічного угруповання військ включно (у тому числі поза районами ведення бойових (воєнних) дій), який здійснює оперативне (бойове) управління військовими частинами та підрозділами, що ведуть воєнні (бойові) дії на лінії бойового зіткнення на відстані виконання бойових (спеціальних) завдань військовою частиною (підрозділом, зокрема зведеним) першого ешелону оборони або наступу (контрнаступу, контратаки), у розрахунку на місяць пропорційно часу виконання таких завдань.

Пунктом 3 Порядку № 35 встановлено, що особам, визначеним у пункті 2 цих Порядку та умов, які забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії (далі - заходи), перебуваючи безпосередньо в районах їх ведення (здійснення), зокрема на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, на території між позиціями сил оборони та позиціями військ держави-агресора, у період здійснення зазначених заходів, розмір додаткової винагороди збільшується до 100 000 гривень у розрахунку на місяць пропорційно часу участі в таких заходах.

Згідно пункту 4 Порядку № 35 до безпосередньої участі осіб у заходах у районах ведення воєнних (бойових) дій належать:

1) ліквідація небезпек, пов`язаних із вибухонебезпечними предметами, включаючи нетехнічне та технічне обстеження територій, виявлення, знешкодження та/або знищення вибухонебезпечних предметів, маркування;

2) проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, потреба в яких виникла внаслідок збройного нападу або вогневого ураження противника;

3) гасіння пожеж, які виникли внаслідок збройного нападу або вогневого ураження противника;

4) здійснення заходів з евакуації населення (жителів) із територій (населених пунктів), які під час здійснення таких заходів піддаються вогневому ураженню противника;

5) участь у виконанні робіт із життєзабезпечення постраждалого населення, зокрема доставки гуманітарної допомоги (гуманітарних вантажів), забезпечення функціонування пунктів надання допомоги населенню, забезпечення аварійним електроживленням об`єктів критичної інфраструктури в умовах вогневого ураження;

6) облаштування фортифікаційних споруд у разі залучення у встановленому порядку.

Відповідно до підпункту 1 пункту 5 Порядку № 35 до наказів про виплату додаткової винагороди, збільшеної до 100 000 гривень, включаються особи, зазначені в пункті 3 цих Порядку та умов, у тому числі, які: 1) у зв`язку з пораненням (контузією, травмою, каліцтвом), пов`язаним із забезпеченням здійснення заходів, перебуваючи безпосередньо в районах їх ведення (здійснення), зокрема на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, на території між позиціями сил оборони та позиціями військ держави-агресора, у період здійснення зазначених заходів, перебувають на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоров`я (у тому числі закордонних) - з дня отримання такого поранення (контузії, травми, каліцтва), включаючи час переміщення з одного лікарняного закладу охорони здоров`я до іншого, або перебувають у відпустці для лікування після поранення (контузії, травми або каліцтва) у зв`язку з отриманням тяжкого поранення, за висновком (постановою) військово-лікарської (лікарсько-експертної, медичної) комісії.

У цій справі спір стосується наявності чи відсутності підстав для виплати позивачу додаткової винагороди відповідно до постанови №168 за період з 29.06.2022 по 20.12.2023.

Суд враховує, що відповідно до Наказу Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області з основної діяльності №218 від 28.06.2022 «Про ротацію особового складу 28.06.2022, що залучався до ліквідації наслідків ворожого обстрілу торгового центру «АМСТОР» в м. Кременчук», затверджено Розрахунок особового складу Головного управління ДСНС України у Полтавській області, який направляється для проведення ротації особового складу, що залучався на ліквідацію наслідків ворожого обстрілу торгового центру «АМСТОР» в м Кременчук.

До згаданого Розрахунку у складі відповідного підрозділу, 5 ДПРЧ 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області, включено начальника караулу 5 ДПРЧ 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області, капітана служби цивільного захисту Сирова Ю.О., який 28.06.2023 прибув до м. Кременчук Полтавської області для проведення ротації особового складу, що залучався на ліквідацію наслідків ворожого обстрілу торгового центру «АМСТОР».

29.06.2022 о 04 год. 10 хв. під час проведення робіт по розбору завалів конструкцій, зруйнованих внаслідок ворожого ракетного удару по території ТЦ «АМСТОР, стався зсув (падіння) монолітної залізобетонної конструкції, в результаті чого ОСОБА_1 був затиснутий елементом даної конструкції. Каретою ЕМД, яка чергувала на місці події доставлений до КНП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька».

Після отримання травми позивач проходив безперервне лікування з 29.06.2022 по 20.07.2022, що підтверджено виписним епікризом із медичної картки стаціонарного хворого № 3697/3704/а.с.27/, та перебував у відпустці для лікування у зв`язку з хворобою з 21 липня 2022 року по 25 грудня 2023 року, що підтверджується витягами з наказів 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області від 20.07.2022 № 79, від 25.12.2023 № 175.

Водночас, матеріали справи не містять відомостей про отримання позивачем поранення (контузії, травму, каліцтво), пов`язаним із забезпеченням здійснення заходів, перебуваючи безпосередньо в районах їх ведення (здійснення), зокрема на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, на території між позиціями сил оборони та позиціями військ держави-агресора, у період здійснення зазначених заходів, з огляду на наступне.

Як вбачається з матеріалів справи позивач отримав травму у зв`язку з ліквідацією наслідків ворожого обстрілу торгового центру «АМСТОР» в м Кременчук, що не заперечується сторонами.

Однак, м. Кременчук Полтавської області не відносився до переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) станом на 29 червня 2022 року затвердженим наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 № 75 (в редакції станом на день ворожого обстрілу).

Таким чином, позивач безпосередньої участі у заходах з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії у районах ведення воєнних (бойових) дій, зокрема на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, на території між позиціями сил оборони та позиціями військ держави-агресора не приймав.

З урахуванням наведеного, суд дійшов висновку про відсутність у позивача права на отримання додаткової винагороди, передбаченої постановою Кабінету Міністрів України «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану " від 28.02.2022 № 168 за час перебування на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоров`я та у відпустці для лікування після тяжкого поранення, за спірний період.

Згідно зі статтею 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Зважаючи на встановлені в ході судового розгляду фактичні обставини справи та враховуючи вищенаведені норми законодавства, якими урегульовано спірні відносини, суд встановив відсутність доказів у справі, що розглядається в підтвердження наведених позивачем підстав для визнання протиправними дій 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області щодо не виплати позивачу додаткової винагороди, передбаченої постановою Кабінету Міністрів України «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану " від 28.02.2022 № 168 за час перебування на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоров`я та у відпустці для лікування після тяжкого поранення, за спірний період та відповідно дійшов висновку про відмову у задоволенні позовних вимог повністю.

Отже, позов ОСОБА_1 належить залишити без задоволення.

При прийнятті рішення у цій справі суд також враховує позицію Європейського суду з прав людини (в аспекті оцінки інших аргументів учасників справи), сформовану, зокрема у справах "Салов проти України" (заява №65518/01; від 6 вересня 2005 року; пункт 89), "Проніна проти України" (заява № 63566/00; 18 липня 2006 року; пункт 23) та "Серявін та інші проти України" (заява № 4909/04; від 10 лютого 2010 року; пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (див. рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" (Ruiz Torija v. Spain) серія A. 303-A; 09 грудня 1994 року, пункт 29)

Підстави для розподілу судового збору відсутні.

На підставі викладеного та керуючись статтями 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області (код ЄДРПОУ 08801739) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії залишити без задоволення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, а також з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених підпунктом 15.5 підпункту 15 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення судового рішення.

Суддя К.І. Клочко

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.12.2024
Оприлюднено11.12.2024
Номер документу123618520
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них

Судовий реєстр по справі —440/3560/24

Ухвала від 03.02.2025

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 21.01.2025

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 27.12.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Рішення від 09.12.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Ухвала від 01.04.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні