КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
09 грудня 2024 року м.Київ № 640/12636/22
Суддя Київського окружного адміністративного суду Лисенко В.І., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві (04053, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16, код ЄДРПОУ 42098368) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії щодо перерахунку пенсії.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 17.08.2022 вказану позовну заяву прийнято до провадження та відкрито провадження у справі.
На виконання положень п. 2 розділу ІІ Прикінцеві та перехідні положення Закону України "Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду" від 13 грудня 2022 року №2825-ІХ, дана справа отримана Київським окружним адміністративним судом за належністю.
31.05.2023 вказані матеріали адміністративного позову отримані Київським окружним адміністративним судом та протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями, 31.05.2023 справа розподілена судді Лисенко В.І.
Згідно з частиною другою статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України у разі зміни складу суду розгляд справи починається спочатку, за винятком випадків, визначених цим Кодексом.
Ухвалою суду справу прийнято до провадження судді Лисенко В.І. та вирішено здійснювати розгляд справи у спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що позивач звертався до ГУ ПФУ в м.Києві щодо здійснення йому перерахунку пенсії з урахуванням довідки про заробітну плату до 2000 року, які були надані позивачем при первинному зверненні за призначенням пенсії в 2018 році. Однак, перерахунок пенсії позивача не здійснено, 13.04.2022 отримано відповідь, в якій зазначено, що пенсію обчислено відповідно до заробітної плати за період 01.07.2000 по 30.09.2018 за даними персоніфікованого обліку. Позивач вважає, що відповідач повинен перерахувати пенсію врахувавши інформацію, наведену у довідці ПрАТ "Київспецмонтаж" від 22.11.2018 №21, тому звернувся з даним позовом до суду.
Відповідачем подано відзив на позовну заяву, у якому зазначив про те, що до Головного управління Позивачем було подана заява від 13.12.2018 та довідка про заробітну плату від 22.11.2018 № 21 за період з червня 1989 по червень 1994, видану ПрАТ «КИЇВСПЕЦМОНТАЖ». Оскільки до Головного управління не були надані первинні документи на підставі яких була видана довідка згідно вимог ст.40 Закону, довідка про заробітну плату від 22.11.2018 була направлена до відділу контрольно-перевірочної роботи Головного управління для проведення перевірок достовірності видачі первинним документам службовою від 10.01.2019 №17. Службою запискою від, 21.02.2019 №743 відділу контрольно-перевірочної роботи Головного управління було повідомлено про неможливість проведення перевірки достовірності видачі первинним документам довідки № 21 від 22.11.2019, оскільки ПрАТ «Київспецмонтаж» не були надані документи для перевірки, про що Позивача було повідомлено листом Головного управління листом від 26.04.2019 № 90635/03.
Позивачем подано відповідь на відзив, у якому він зазначив про те, що посилання відповідача на ненадання первинних документів позивачем є необґрунтованим оскільки відповідно до ч. 9 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» Копії первинних документів та регістрів бухгалтерського обліку можуть бути вилучені у підприємства лише за рішенням відповідних органів, прийнятим у межах їх повноважень, передбачених законами. Обов`язковим є складання реєстру документів, що вилучаються у порядку, встановленому законодавством. Вилучення оригіналів таких документів та регістрів забороняється, крім випадків, передбачених кримінальним процесуальним законодавством. Виходячи з вищевикладеного позивач позбавлений права на одержання первинних документів для можливості надання їх для відповідача. Відповідно до правової позиції Верховного суду в постанові від 23.11.2018 року по справі №К/9901/42681/18 зазначив наступне: що довідка про заробітну плату може не завжди підтверджуватись первинними документами оскільки не все залежить від особи яка має намір зробити перерахунок пенсії. Робота позивача на даних підприємствах підтверджується довідкою виданою ПрАТ «Київспецмонтаж» від 22.11.2018 № 21, та записами трудової книжки.
Перевіривши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд встановив наступне.
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , є громадянином України згідно паспорта.
Згідно матеріалів пенсійної справи позивачу було призначено пенсії за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».
Пенсію було призначено з 10.11.2018 в розмірі 1783,36 грн, із них: 1768,84 грн. (0.90526 (індивідуальний коефіцієнт заробітної плати, взятої за період з 01.07.2000 по 30.09.2018 за даними персоніфікованого обліку) х 5377,90 грн (показник середньої заробітної плати по Україні за 2016-2017) х 0,36333 (індивідуальний коефіцієнт страхового стажу); 14,52 грн. - доплата за 1 рік понаднормативного стажу (1452 грн. - прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність х 1 % (36 р. - стаж роботи - 35 р. - норма стажу згідно Закону), обчислена відповідно до ст. 28 цього Закону.
Пенсію було призначено при страховому стажі 36 років, 4 місяці, 24 дні (зараховано з 01.09.1973 по 30.09.2018 на підставі трудової книжки, диплому та військового квитка), коефіцієнті страхового стажу 0,36333, середній заробітній платі 4868,40 грн., взятої за період роботи з 01.07.2000 по 30.09.2018 за даними персоніфікованого обліку, коефіцієнті заробітної плати 0.90526.
До Головного управління позивачем було подана заява від 13.12.2018 та довідка про заробітну плату від 22.11.2018 № 21 за період з червня 1989 по червень 1994, видану ПрАТ «КИЇВСПЕЦМОНТАЖ».
Оскільки до Головного управління не були надані первинні документи на підставі яких була видана довідка згідно вимог ст.40 Закону, довідка про заробітну плату від 22.11.2018 була направлена до відділу контрольно-перевірочної роботи Головного управління для проведення перевірок достовірності видачі первинним документам службовою від 10.01.2019 №17.
Службою запискою від, 21.02.2019 №743 відділу контрольно-перевірочної роботи Головного управління було повідомлено про неможливість проведення перевірки достовірності видачі первинним документам довідки № 21 від 22.11.2019, оскільки ПрАТ «Київспецмонтаж» не були надані документи для перевірки, про що Позивача було повідомлено листом Головного управління листом від 26.04.2019 № 90635/03.
З 01.05.2020 позивачу було проведено індексацію пенсії відповідно ст.42 Закону.
Розмір пенсії становив 2100 грн, із них: 1768,84 грн (0.90485 (індивідуальний коефіцієнт заробітної плати, взятої за період з 01.07.2000 по 30.09.2018 за даними персоніфікованого обліку) х 5377,90 грн. (показник середньої заробітної плати по Україні за 2016-2017) х 0,36333 (індивідуальний коефіцієнт страхового стажу); 14,52 грн - доплата за 1 рік понаднормативного стажу (1452 грн - прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність х 1 % (36 р. - стаж роботи - 35 р. - норма стажу згідно Закону), обчислена відповідно до ст. 28 цього Закону; 317,45 грн - доплата по індексації ЗП для СС 30/35).
З 01.03.2021 позивачу було проведено індексацію пенсії відповідно ст.42 Закону.
Розмір пенсії становив 2200 грн, із них: 1784,04 грн. (0.90485 (індивідуальний коефіцієнт заробітної плати, взятої за період з 01.07.2000 по 30.09.2018 за даними персоніфікованого обліку) х 5426,60 грн. (показник середньої заробітної плати по Україні за 2016-2017) х 0,36333 (індивідуальний коефіцієнт страхового стажу); 14,52 грн. - доплата за 1 рік понаднормативного стажу (1452 грн. - прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність х 1 % (36 р - стаж роботи - 35 р .- норма стажу згідно Закону), обчислена відповідно до ст. 28 цього Закону; 317,45 грн. - доплата по індексації ЗП для СС 30/35), 83,99 грн. доплата до 100 грн. індексація.
З 01.04.2021 позивачу було проведено автоматичний перерахунок пенсії по стажу відповідно ст.42 Закону.
Розмір пенсії становив 2200 грн., із них: 1861,82 грн. (0.90485 (індивідуальний коефіцієнт заробітної плати, взятої за період з 01.07.2000 по 30.09.2018 за даними персоніфікованого обліку) х 5426,60 грн. (показник середньої заробітної плати по Україні за 2016-2017) х 0,37917 (індивідуальний коефіцієнт страхового стажу); 35,38 грн. - доплата за 2 роки понаднормативного стажу (1769 грн. - прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність х 2 % (37 р. - стаж роботи - 35 р. - норма стажу згідно Закону), обчислена відповідно до ст. 28 цього Закону; 302,80 грн. - доплата по індексації ЗП для СС 30/35).
Пенсію було призначено при страховому стажі 37 років, 11 місяців, 9 днів (зараховано з 01.09.1973 по 28.02.2021 на підставі трудової книжки, диплому та військового квитка), коефіцієнті страхового стажу 0,37917, середній заробітній платі 4910,26 грн., взятої за період роботи з 01.07.2000 по 30.09.2018 за даними персоніфікованого обліку, коефіцієнті заробітної плати 0.90485.
З 01.03.2022 позивачу було проведено індексацію пенсії відповідно ст.42 Закону.
Розмір пенсії становить 2300 грн, із них: 2122,48 грн (0.90485 (індивідуальний коефіцієнт заробітної плати, взятої за період з 01.07.2000 по 30.09.2018 за даними персоніфікованого обліку) х 6186,32 грн. (показник середньої заробітної плати по Україні за 2016-2017) х 0,37917 (індивідуальний коефіцієнт страхового стажу); 38,68 грн. - доплата за 2 роки понаднормативного стажу (1934 грн. - прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність х 2 % (37 р. - стаж роботи - 35 р .- норма стажу згідно Закону), обчислена відповідно до ст. 28 цього Закону; 138,84 грн. - доплата по індексації ЗП для СС 30/35).
Не погоджуючись з діями відповідача щодо відмови у розрахуванні коефіцієнту заробітку для пенсії з урахуванням заробітної плати до 01.07.2000 відповідно до довідки про заробітну плату за період страхового стажу до 01.07.2000, видану ПрАТ "Київспецмонтаж" від 22.11.2018 №21, пожинаючи з моменту надання довідок, а саме з 13.12.2018, звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає таке.
Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
За приписами п. 6 ч. 1 ст. 92 Конституції України основи соціального захисту, форми і види пенсійного забезпечення визначаються виключно законами України.
Принципи, засади і механізм функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг, регулюється Законом України від 09.07.2003 №1058-IV Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» (далі - Закон № 1058-IV).
Відповідно до статті 40 Закону №1058-IV для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року. За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж починаючи з 1 липня 2000 року становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року незалежно від перерв.
Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року №22-1 (далі - Порядок №22-1), визначено, що за бажанням пенсіонера ним може подаватись довідка про заробітну плату (дохід) по 30 червня 2000 року із зазначенням у ній назв первинних документів, на підставі яких її видано, їх місце знаходження та адреси, за якою можливо провести перевірку відповідності змісту довідки первинним документам.
Довідка про заробітну плату видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працювала особа.
Якщо такі підприємства, установи, організації ліквідовані або припинили своє існування з інших причин, довідки про заробітну плату видаються правонаступником цих підприємств, установ, організацій або архівними установами, які прийняли первинні документи на зберігання.
Форма довідки про заробітну плату передбачена додатком 1 «Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року №22-1.
У випадках, коли архівні установи не мають можливості видати довідку про заробітну плату за встановленою формою з розшифровкою виплачених сум за видами заробітку, вони можуть видавати довідки, що відповідають даним, наявним в архівних фондах, без додержання цієї форми. Встановлення заробітної плати для обчислення пенсії на підставі показань свідків не допускається. Виписка зі штатного розпису про посадовий оклад, профспілкові квитки, квитки партій та рухів, громадських об`єднань не є документами, що засвідчують фактичний заробіток для обчислення розміру пенсії.
Отже, у разі надання для призначення або перерахунку пенсій довідки про заробітну плату за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд незалежно від перерв до 1 липня 2000 року, зазначена довідка може бути врахована для призначення або перерахунку пенсій тільки після обов`язкового підтвердження первинними документами, на підставі яких було видано зазначену довідку.
Судом встановлено, що при зверненні до відповідача із заявою про перерахунок пенсії, позивачем було надано довідку про заробіток для обчислення пенсії від 22.11.2018 №21 за період роботи із 01.06.1989 по 30.06.1994 в ПрАТ «КИЇВСПЕЦМОНТАЖ», у якій зазначено суми заробітку з розшифруванням (грн.) та вказано, що на всі виплати нараховано страхові внески.
Дослідивши вказану довідки про заробітну плату позивача, суд зазначає, що її зміст вказує на те, що вона оформлені на підставі первинних документів, а саме особових рахунків за 1989-1994 роки, містять печатку підприємства та підписані посадовими особами підприємства.
Порівнявши текст вказаної довідки із встановленою додатком № 1 до Порядку № 22-1 формою, судом встановлено, що вона повністю відповідає формі згідно з додатком №1 до Порядку №22-1.
Суд зазначає, що згідно зі статтею 101 Закону України «Про пенсійне забезпечення», органи, що призначають пенсії, мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі. Підприємства та організації несуть матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну громадянам або державі внаслідок несвоєчасного оформлення або подання пенсійних документів, а також за видачу недостовірних документів, і відшкодовують її.
Згідно із частиною 3 статті 44 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», органи Пенсійного фонду мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, видані ними для оформлення пенсії, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі та достовірність поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію. На такі перевірки не поширюється дія положень законодавства про здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Отже, пенсійний орган в силу діючого законодавства наділений повноваженнями вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, видані ними для оформлення пенсії, а також перевіряти обґрунтованість їх видачі.
Судом встановлено, що відповідачем довідка про заробітну плату від 22.11.2018 була направлена до відділу контрольно-перевірочної роботи Головного управління для проведення перевірок достовірності видачі первинним документам службовою від 10.01.2019 №17.
Проте, службою запискою від 21.02.2019 №743 відділу контрольно-перевірочної роботи Головного управління було повідомлено про неможливість проведення перевірки достовірності видачі первинним документам довідки №21 від 22.11.2019, оскільки ПАТ «Київспецмонтаж» не були надані документи для перевірки.
Суд зазначає, що проведення відповідних перевірок поданих документів та перевірки інформації, поданої для призначення пенсії, передбачені законодавством та належать до його компетенції.
При цьому суд зауважує, що виключно встановлення факту подання недостовірних відомостей, а не неможливість проведення перевірки, є підставою для неврахування довідки.
Будь-яких посилань на невідповідність довідки чинному законодавству (або їх недостовірності) відповідач не навів. Довідка про заробітну плату, яка була надана позивачем, на час розгляду справи є дійсною, містить всю необхідну інформацію про заробітну плату позивача за відповідний період, має відбиток печатки підприємства, підписана уповноваженою особою, та відсутні відомості про її скасування уповноваженими органами або визнання нечинною (недійсною).
Крім того, спірна довідка містить інформацію про загальний розмір заробітної плати позивача за період з червня 1989 р. по червень 1994 р. та про розмір заробітної плати із розбивкою по місяцях, а тому відповідає вимогам Порядку № 22-1.
Зазначене, також узгоджується із висновком Верховного Суду, викладеним у постанові від 24.03.2020 у справі № 280/1411/16-а, обставини якої є подібними
Крім того, у постанові Верховного Суду від 12.04.2021 у справі №219/4550/17 суд дійшов наступного висновку: «… посилання відповідача в обґрунтування касаційної скарги на неможливість врахування заробітної плати в зв`язку з неможливістю проведення перевірки обґрунтованості її видачі є безпідставним і висновки судів попередніх інстанцій не спростовує, оскільки надана позивачем довідка містила посилання на особові рахунки, як на первинні документи, на підставі яких вона видана, підприємство яке її видало на той час перебувало на обліку, а тому підстави для проведення перевірки поданої довідки у відповідача були відсутні».
Аналогічна позиція викладена Верховним Судом в постанові від 14.07.2021 по справі № №398/932/16-а(2-а/398/92/16) адміністративне провадження №К/9901/21017/18.
Суд не знаходить підстав для відступу від вказаних правових висновків у справі, що розглядається, а тому враховується при розгляді даної справи.
В даному випадку, відповідачем протиправно на враховуються дані, зазначені у довідці від 22.11.2018 №21, видану ПрАТ "КИЇВСПЕЦМОНТАЖ" для визначення розміру заробітної плати, що враховується при призначенні та виплати пенсії.
Відповідно до ч. 4 ст. 45 Закону №1058 перерахунок призначеної пенсії, крім випадків, передбачених частиною першою статті 35, частиною другою статті 38, частиною третьою статті 42 і частиною п`ятою статті 48 цього Закону, провадиться в такі строки:
у разі виникнення права на підвищення пенсії - з першого числа місяця, в якому пенсіонер звернувся за перерахунком пенсії, якщо відповідну заяву з усіма необхідними документами подано ним до 15 числа включно, і з першого числа наступного місяця, якщо заяву з усіма необхідними документами подано ним після 15 числа;
у разі настання обставин, які тягнуть за собою зменшення пенсії, - з першого числа місяця, в якому настали ці обставини, якщо вони мали місце до 15 числа включно, і з першого числа наступного місяця, якщо вони мали місце після 15 числа.
Враховуючи те, що позивачем довідку від 22.11.2018 №21, видану ПрАТ "КИЇВСПЕЦМОНТАЖ" було подано до територіального органу 13.12.2018, то пенсія позивачу у відповідності до норм Закону №1058 має бути проведена виключно з 01.12.2018.
Таким чином, у ГУ ПФУ в м.Києві не було підстав для не здійснення перерахунку пенсії позивачу після поданої заяви від 13.12.2018.
За приписами ч.1 та ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Водночас, суд зазначає, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.
Відповідно до ч. 4 ст. 245 Кодексу адміністративного судочинства України у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.
Тобто законодавець передбачив обов`язок суду змусити суб`єкт владних повноважень до правомірної поведінки, а не вирішувати питання, які належать до функцій і виключної компетенції останнього (дискреційні повноваження), тому втручання в таку діяльність є формою втручання в дискреційні повноваження наведеного органу та виходить за межі завдань адміністративного судочинства.
В той же час, зміст принципу офіційного з`ясування всіх обставин у справі, передбачений пункту 4 частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, зобов`язує адміністративний суд до активної ролі у судовому засіданні, в тому числі і до уточнення змісту позовних вимог, з наступним обранням відповідного способу захисту порушеного права.
Враховуючи встановлені судом обставини, а також те, що спірна довідка була отримана відповідачем та наявна в матеріалах пенсійної справи, що не заперечується відповідачем та зазначено в листах відповідача, суд вважає за необхідне для повного захисту порушеного права позивача на отримання належної суми пенсії, у відповідності до ст. 9 КАС України вийти за межі позовних вимог та визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в м.Києві щодо неврахування для перерахунку пенсії ОСОБА_1 довідки від 22.11.2018 №21, видану ПрАТ "Київспецмонтаж", та зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в м.Києві здійснити з 01.12.2018 перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_2 із урахуванням розміру заробітної плати, зазначеної в довідці від 22.11.2018 №21, видану ПрАТ "Київспецмонтаж", з урахування раніше виплачених сум.
Враховуючи задоволення позовних вимог, позивачу підлягає відшкодуванню сума судового забору, сплачена при зверненні до суду.
Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві щодо відмови у розрахуванні коефіцієнту заробітку для пенсії ОСОБА_1 з урахуванням заробітної плати до 01.07.2000 відповідно до довідки про заробітну плату за період страхового стажу до 01.07.2000, видану ПрАТ «Київспецмонтаж» від 22.11.2018 № 21, з 01.12.2018.
Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в м.Києві (код ЄДРПОУ 42098368, вул.Бульварно-Кудрявська, 16, м.Київ) розрахувати коефіцієнт заробітку для пенсії ОСОБА_1 (РНОКПП - НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 ) з урахуванням заробітної плати до 01.07.2000 відповідно до довідки про заробітну плату за період страхового стажу до 01.07.2000, видану ПрАТ «Київспецмонтаж» від 22.11.2018 №21, починаючи з 01.12.2018, з урахуванням фактично виплачених сум.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві (код ЄДРПОУ 42098368, вул.Бульварно-Кудрявська, 16, м.Київ) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП - НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 ) сплачений ним судовий збір у розмірі 992 (дев`ятсот дев`яносто дві) грн 40 коп.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Лисенко В.І.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.12.2024 |
Оприлюднено | 12.12.2024 |
Номер документу | 123652286 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лисенко В.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні