Рішення
від 09.12.2024 по справі 460/9748/23
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

09 грудня 2024 року м. Рівне№460/9748/23Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Махаринця Д.Є., розглянувши за правилами письмового провадження без повідомлення учасників справи, адміністративну справу за позовом

ОСОБА_1 доУправління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради про визнання протиправним та скасування наказу, -В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (далі позивач) звернулася з позовом до Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради (далі відповідач) про визнання протиправним та скасування наказу від 19.10.2020 за №128 «Про анулювання адреси об`єкту нерухомого майна».

Позов обґрунтовано протиправністю спірного наказу.

Ухвалою суду від 12.05.2023 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

Відповідач подав відзив на позовну заяву, у якому просив у задоволенні позову відмовити. В обґрунтування заперечень вказав, що наказ наказу від 19.10.2020 за №128 виданий на підставі заяви голови правління ОСББ «Островського,24» ОСОБА_2 та доданих до заяви документів, зокрема: рішення Рівненського міського суду від 02.02.2017 у справі №569/16944/15-ц та витягу з Державного реєстру речових прав №87068794. Із зазначених документів встановлено припинення права власності на земельну ділянку, що належала позивачу, адресу якій анульовано спірним наказом. Отже, на момент прийняття відповідного наказу у позивача були відсутні будь-які права на неї. Враховуючи наведене, Управлінням жодних прав позивача не порушено.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору, суд встановив такі обставини та відповідні їм правовідносини.

ОСОБА_1 , відповідно до Договору купівлі-продажу від 27.06.2012 придбала квартиру АДРЕСА_1 , яка належала на праві спільної сумісної власності ОСОБА_3 та ОСОБА_4 . Відповідно до п.1 Договору купівлі-продажу від 27.06.2012 р. передбачено, що квартира розташована у будинку, який розміщується на земельній ділянці, виділена частина якої площею 0,0290 гектарів, призначена для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд за кадастровим номером 5610100000:01:028:0490, правовий статус якої визначений у довідці, виданій 27.06.2012 Управлінням Державного комітету України із земельних ресурсів у Рівненській області при Державному комітеті України із земельних ресурсів, за вихідним №01-538.

Згідно з наказом Управління містобудування та архітектури від 13.12.2013 №269 земельній ділянці площею 290кв.м. з кадастровим номером 5610100000:01:028:0490 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд на АДРЕСА_2 , яка належить на праві приватної власності ОСОБА_1 відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності за індексним номером витягу 11368447 з датою формування 23.10.2013, номером запису про власності 3005877 з датою державної реєстрації 21.10.2013 та реєстраційним номером об`єкту нерухомого майна 189240356101 на підставі свідоцтва про право власності серії НОМЕР_1 виданого за індексним №11367910 від 23.10.2023 було присвоєно поштову адресу: АДРЕСА_3 . Зобов`язано власника встановити номерний знак на будинку.

Рішенням Рівненського міського суду від 29.11.2012 у справі № 1715/20307/12, залишеним в силі ухвалою апеляційного суду Рівненської області від 03.10.2014 було встановлено факт переходу права користування присадибною земельною ділянкою площею 0,0290 га на АДРЕСА_3 , кадастровий номер 5610100000:01:028:0490 до ОСОБА_1 в межах, відображених на геодезичному плані земельної ділянки, виготовленому ПП «Геопростір», а саме визначеними розмірами в метрах по периметру земельної ділянки 13,82-19,08-2,66-11,00- 3,00-1,26-2,28-3,75-1,90-1,00-1,80-2,30-1,50-2,30-3,70-0,27-6,18.

Проте, постановою Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 21.01.2015 у справі № 6-40401св 14 рішення Рівненського міського суду від 29.11.2012 та ухвала апеляційного суду Рівненської області від 03.10.2014 скасовані, заява ОСОБА_1 залишена без розгляду, роз`яснено право на подачу позову на загальних підставах.

Зазначені судові рішення суд не бере до уваги, оскільки рішення суду за яким визнавалося право користування ОСОБА_5 відповідною земельною ділянкою, скасоване.

Рішенням Рівненського міського суду від 02.02.2017 у справі № 569/16944/15-ц скасовано рішення Рівненської міської ради від 26 вересня 2013 року №3301 «Про передачу безоплатно у власність земельної ділянки на АДРЕСА_2 », а саме - про передачу громадянці України ОСОБА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 безоплатно у власність земельної ділянки площею 290 квадратних метрів на АДРЕСА_2 (кадастровий номер земельної ділянки - 5610100000:01:028:0490) для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка); визнано недійсним Свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 06 грудня 2013 року, індексний номер: 14119951, а саме - на земельну ділянку площею 0,029 га, розташовану за адресою: АДРЕСА_3 , кадастровий номер: 5610100000:01:028:0490, з цільовим призначенням - землі житлової забудови, для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд; скасовано державну реєстрацію права власності ОСОБА_1 на земельну ділянку, розташовану за адресою: АДРЕСА_3 , кадастровий номер: 5610100000:01:028:0490, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 189240356101, проведену реєстраційною службою Рівненського міського управління юстиції Рівненської області на підставі рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу), індексний номер: 7083132 від 23.10.2013.

Вказане рішення набрало законної сили 20.04.2017.

Згідно з Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (індексний номер витягу 87068794) 15.05.2017 право власності на земельну ділянку, розташовану за адресою: АДРЕСА_3 , кадастровий номер: 5610100000:01:028:0490 за ОСОБА_1 скасовано.

09.10.2020 голова правління ОСББ «Островського, 24» Довгопола В.К. звернулася до відповідача із заявою, у якій просила підготувати наказ про анулювання поштової адреси АДРЕСА_3 , присвоєного згідно наказом від 13.12.2013 №269. Дана заява зареєстрована 12.10.2020.

Наказом № 128 від 19.10.2020 Управлінням містобудування та архітектури виконавчого Рівненської міської ради з метою впорядкування адресної системи та враховуючи заяву суб`єкта звернення голови правління об`єднання співвласників багатоквартирного будинку ОСОБА_2 від 12.10.2020 об`єкту нерухомого майна земельній ділянці з кадастровим номером 5610100000:01:028:0490 анульовано адресу (поштову адресу) АДРЕСА_3 . Зобов`язано власника номерного знаку (за наявності) з адресою: АДРЕСА_3 демонтувати його з житлового будинку АДРЕСА_2 .

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначає Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Відповідно до статті 5 цього Закону система місцевого самоврядування включає: територіальну громаду; сільську, селищну, міську раду; сільського, селищного, міського голову; виконавчі органи сільської, селищної, міської ради; районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст; органи самоорганізації населення.

Частиною третьою статті 24 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

За змістом пункту 11 частини першої статті 37 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать такі власні (самоврядні) повноваження: прийняття рішень про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адрес об`єктів нерухомого майна у випадках та порядку, встановлених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 №3038-VI (далі - Закон №3038-VI) встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Частиною п`ятою статті 263 Закону №3038-VI визначено, що адреса присвоюється, змінюється, коригується, анулюється: виконавчим органом сільської, селищної, міської ради - у разі, якщо об`єкт знаходиться у межах території, на яку поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради.

Так, відповідно до Положення Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради, затвердженим рішенням Рівненської міської ради від 20.10.2022 №2545, Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради є виконавчим органом Рівненської міської ради відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", підзвітне та підконтрольне Рівненській міській раді, підпорядковане Рівненському міському голові та профільному заступнику міського голови.

Відповідно до вказаного Положення одним із основних завдань Управління є присвоєння адрес об`єктам будівництва, об`єктам нерухомого майна.

Згідно з пунктом 4.1.33 до компетенції Управління належать повноваження щодо прийняття рішень про присвоєння, зміну, коригування адрес об`єктам будівництва, об`єктам нерухомого майна або відмови у присвоєнні, зміні, коригуванні адрес об`єктам будівництва, об`єктам нерухомого майна.

Постановою Кабінету Міністрів України від 07.07.2021 №690, яка набрала чинності з 10.07.2021, затверджено Порядок присвоєння адрес об`єктам будівництва, об`єктам нерухомого майна (далі - Порядок №690), який визначає процедуру присвоєння, зміни, коригування адрес об`єктів будівництва, будинків, будівель, споруд, окремих частин об`єкта, які є самостійними об`єктами права на нерухоме майно (квартир, гаражних боксів, машиномісць, інших житлових та нежитлових приміщень).

У пункті 3 Порядку №690 передбачено, що перелік документів, що подаються для присвоєння, зміни, коригування, анулювання адреси, строки їх розгляду, підстави для відмови у присвоєнні адреси визначаються відповідно до положень статей 26-3, 26-4 і 26-5 Закону.

Відповідно до ст. 26-3 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (на момент прийняття спірного наказу) адресою об`єкта нерухомого майна (далі - адреса) є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об`єкта та визначення місця його розташування на місцевості.

Порядок присвоєння адрес об`єктів нерухомого майна затверджується Кабінетом Міністрів України. Порядок не може передбачати обов`язок фізичних та юридичних осіб щодо отримання будь-яких дозволів, погоджень або інших документів дозвільного характеру, а також повноважень державних органів, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових осіб, підприємств, установ, організацій, утворених такими органами, видавати зазначені документи.

Адреса присвоюється об`єктам будівництва, будинкам, будівлям, спорудам, квартирам, гаражним боксам, машиномісцям, іншим житловим та нежитловим приміщенням, які є самостійними об`єктами нерухомого майна.

Реквізитами адреси є: 1) назва держави (Україна); 2) назва адміністративно- територіальної автономії у складі України - для об`єктів, розташованих на території Автономної Республіки Крим; 3) назва області (крім Автономної Республіки Крим, міст Києва та Севастополя); 4) назва району - для населених пунктів районного підпорядкування; 5) назва населеного пункту, а для об`єктів, розташованих за його межами, - назва найближчого населеного пункту (об`єднаної територіальної громади), розташованого у межах відповідного району (об`єднаної територіальної громади); 6) назва гідрографічного, соціально-економічного, природно-заповідного або іншого подібного об`єкта (за наявності); 7) назва вулиці, площі, майдану, шосе, проспекту, бульвару, алеї, провулку, узвозу тощо (далі - вулиця) (за наявності); 8) номер об`єкта (будинку, будівлі, споруди); 9) номер корпусу - для об`єктів, які складаються з декількох корпусів; 10) номер квартири, гаражного боксу, машиномісця, іншого житлового та нежитлового приміщення, яке є самостійним об`єктом нерухомого майна (за наявності).

Адреса (крім реквізиту, визначеного пунктом 10 частини четвертої цієї статті) присвоюється, змінюється, коригується, анулюється:

виконавчим органом сільської, селищної, міської ради - у разі, якщо об`єкт знаходиться у межах території, на яку поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради;

місцевою державною адміністрацією - у разі, якщо об`єкт знаходиться у межах території, на яку не поширюються повноваження сільської, селищної, міської ради, а також у разі неприйняття органом з присвоєння адреси рішення про присвоєння, зміни, коригування, анулювання адреси у строк, визначений цією статтею.

Адреса вважається присвоєною з дня внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації про її присвоєння.

Відомості про присвоєння адреси доводяться до відома замовника будівництва в порядку, визначеному статтею 26-1 цього Закону, у день внесення інформації про присвоєння адреси об`єкту нерухомого майна до Реєстру будівельної діяльності.

Програмні засоби Реєстру будівельної діяльності у день реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації або видачі сертифіката забезпечують автоматичне направлення відповідному органу з присвоєння адреси повідомлення про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта до відома. Прийняття додаткових розпорядчих документів щодо присвоєння адреси, крім визначених цією статтею, не вимагається.

Відповідно до ст. 26-4 Закону України «Про регулювання містобудівною діяльністю» Після запровадження електронної системи присвоєння, зміна, коригування, анулювання адреси щодо об`єктів, право на виконання будівельних робіт щодо яких набуто до запровадження цієї системи, здійснюються у порядку, визначеному статтею 263 цього Закону з урахуванням особливостей, визначених цією статтею.

Документи для присвоєння, коригування адреси подаються відповідно до статті 26 і цього Закону.

Присвоєння адреси здійснюється за вибором замовника після отримання права на виконання будівельних робіт або після прийняття закінченого будівництвом об`єкта в експлуатацію.

Для присвоєння адреси подаються такі документи:

1) заява про присвоєння адреси щодо об`єкта будівництва або закінченого будівництвом об`єкта із зазначенням прізвища, імені, по батькові заявника та реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) - для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України - для юридичної особи, відомостей про ідентифікатор закінченого будівництвом об`єкта (для об`єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви);

2) копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується (споруджено) об`єкт (крім випадків, встановлених Кабінетом Міністрів України в Порядку присвоєння адрес), - у разі, якщо право власності або користування земельною ділянкою не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;

3) генеральний план об`єкта будівництва (у разі спорудження об`єкта на підставі проектної документації на будівництво) - у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об`єкта будівництва;

4) копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт, - у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об`єкта будівництва (якщо відомості про такий документ не внесено до електронної системи);

5) копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, - у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта (якщо відомості про такий документ не внесено до електронної системи);

6) копія документа, що посвідчує особу заявника, - у разі подання документів поштовим відправленням;

7) копія документа, що засвідчує повноваження представника, - у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі.

Копії документів, що подаються для присвоєння адреси, засвідчуються замовником (його представником).

Орган з присвоєння адреси протягом п`яти робочих днів з дня отримання заяви про присвоєння, коригування адреси:

1) приймає рішення про присвоєння, коригування адреси/відмову у присвоєнні, коригуванні адреси, яке повинно містити відомості про ідентифікатор закінченого будівництвом об`єкта (для об`єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви);

2) оприлюднює рішення про присвоєння, коригування/відмову у присвоєнні, коригуванні адреси на своєму офіційному веб-сайті (у разі наявності);

3) вносить інформацію про присвоєння, коригування адреси/відмову у присвоєнні, коригуванні адреси (у тому числі копію рішення про присвоєння, коригування адреси/відмову у присвоєнні, коригуванні адреси) до Реєстру будівельної діяльності.

Рішення про присвоєння/відмову у присвоєнні адреси повинно додатково містити відомості про місце розташування об`єкта згідно з документом, що дає право на виконання будівельних робіт (у разі присвоєння адреси щодо об`єкта будівництва), або документом, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта (у разі присвоєння адреси щодо закінченого будівництвом об`єкта).

Рішення про коригування адреси повинно додатково містити відомості про попередню адресу щодо закінченого будівництвом об`єкта.

Рішення про відмову у присвоєнні, коригуванні адреси повинно містити посилання на відповідну норму (пункт, статтю) законодавства із зазначенням, що саме порушено під час оформлення та подання документів, а також відомості про те, яке саме положення поданого заявником документа не відповідає вимогам законодавства.

Підставами для відмови у присвоєнні, коригуванні адреси є:

1) подання неповного пакета документів;

2) виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах, що підтверджено документально;

3) подання заяви особою, яка не є замовником, або його представником - у разі подання заяви щодо присвоєння, коригування адреси щодо об`єкта будівництва;

4) подання заяви до органу з присвоєння адреси, який не має повноважень приймати рішення про присвоєння, коригування адреси на відповідній території.

Відмова у присвоєнні, коригуванні адреси з підстав, не передбачених цією частішою, не допускається.

В той же час, відповідно до змісту згаданого Закону, він не передбачає процедури або підстав для скасування вже присвоєної поштової адреси (чи визнання рішення про присвоєння такої адреси нечинним).

Органам місцевого самоврядування не надано повноважень відміняти (скасовувати, анулювати) рішення про присвоєння поштової адреси об`єкту нерухомого майна, а також не встановлено порядок прийняття відповідних рішень про відміну (скасування, анулювання) рішень про присвоєння поштової адреси об`єкта нерухомого майна.

Конституційний Суд України в пункті 5 мотивувальної частини Рішення від 16 квітня 2009 року № 7-рп/2009 (справа про скасування актів органів місцевого самоврядування) зазначив, що в Конституції України закріплено принцип, за яким права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, яка відповідає перед людиною за свою діяльність (стаття 3). Органи місцевого самоврядування є відповідальними за свою діяльність перед юридичними і фізичними особами (стаття 74 Закону). Таким чином, органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов`язані з реалізацією певних суб`єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб`єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Це є «гарантією стабільності суспільних відносин» між органами місцевого самоврядування і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього рішення. Ненормативні правові акти органу місцевого самоврядування є актами одноразового застосування, вичерпують свою дію фактом їхнього виконання, тому вони не можуть бути скасовані чи змінені органом місцевого самоврядування після їх виконання.

У зв`язку з прийняттям таких цих рішень виникають правовідносини, пов`язані з реалізацією певних суб`єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, у тому числі присвоєння поштової адреси об`єкту нерухомого майна.

Прийнятий відповідачем (як суб`єктом владних повноважень) наказ від 13.12.2013 №269 є ненормативним актом органу місцевого самоврядування, який вичерпав свою дію внаслідок його виконання. Скасування такого акта не породжує наслідків для користувача земельної ділянки, на якій розташований об`єкт нерухомого майна, якому було присвоєно відповідну адресу, оскільки відповідна будівля і надалі знаходиться за такою адресою.

З огляду на викладене, втручання у право позивача (шляхом визнання нечинним рішення), було здійснено не на підставі закону.

Відповідач, приймаючи оскаржуваний наказ, діяв у спосіб, законом не передбачений, а тому, встановлення факту втручання не на підставі закону є достатнім для визнання рішення суб`єкта владних повноважень протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Усі інші аргументи сторін вивчені судом, однак є такими, що не потребують детального аналізу у судовому рішенні, оскільки вищенаведених висновків суду не спростовують.

Відповідно до статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи, що відповідачем не доведено належним чином наявності повноважень на прийняття наказу Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради наказу від 19.10.2020 за №128 «Про анулювання адреси об`єкту нерухомого майна», суд дійшов висновку, що спірний наказ є протиправним, а тому позовні вимоги про його скасування підлягають задоволенню.

Враховуючи задоволення позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, відповідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за необхідне стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судові витрати в розмірі 1073,60 грн.

Керуючись статтями 241-246, 255, 263, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Позо задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати наказ Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради від 19.10.2020 за №128 «Про анулювання адреси об`єкту нерухомого майна».

Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради витрати у виді судового збору у сумі 1073,60грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасники справи:

Позивач - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_4 , ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_2 )

Відповідач - Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради (вул. Казимира Любомирського, буд. 6,м. Рівне,Рівненська обл.,33028, ЄДРПОУ/РНОКПП 02499015)

Суддя Д.Є. Махаринець

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.12.2024
Оприлюднено12.12.2024
Номер документу123653614
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері

Судовий реєстр по справі —460/9748/23

Рішення від 09.12.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Д.Є. Махаринець

Ухвала від 12.05.2023

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Д.Є. Махаринець

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні