Рішення
від 10.12.2024 по справі 480/833/24
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 грудня 2024 року Справа № 480/833/24

Сумський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Гелети С.М., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін у приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Виробничо-комерційне підприємство "Астарта" до Головного управління ДПС у Сумській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

Приватне підприємство "Виробничо-комерційне підприємство "Астарта" звернулось до з позовною заявою до Головного управління ДПС у Сумській області, Державної податкової служби України, і просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9807643/21113599 від 30.10.2023;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №10 від 19.04.2023.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивачем складено податкову накладну №10 від 19.04.2023 (далі - спірна накладна), направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, але її реєстрацію було зупинено. Позивачем було подано до податкового органу пояснення та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено. Однак, спірним рішенням комісії ГУ ДПС у Сумській області відмовлено у реєстрації зазначеної податкової накладної. Підставою для відмови в реєстрації податкової накладної зазначено ненадання платником податку копій документів в повному обсязі. Позивач стверджує, що ним були надані усі необхідні документи на підтвердження реальності господарської операції. Отже, позивач вважає, що спірне рішення про відмову у реєстрації податкової накладної є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки діяльність господарства є реальною, всі операції здійснюються згідно Податкового кодексу України з дотриманням вимог Закону України "Про бухгалтерський облік". Операція документально підтверджена, про що свідчать первинні документи та дані бухгалтерського обліку.

Представник ГУ ДПС України в Сумській області та Державної податкової служби України подав до суду відзиви на позовну заяву, у яких заперечує проти задоволення позову у повному обсязі та зазначає, що за результатами автоматизованої перевірки поданої податкової накладної №10 від 19.04.2023 контролюючим органом надіслано позивачу квитанцію, у якій зазначено, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація вищенаведеної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 41.00.4 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсяги його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Згідно Протоколу засідання Комісії Головного управління ДПС у Сумській області від 20.10.2023 №411 було розглянуто подане платником Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної №10 від 19.04.2023. За результатами розгляду Повідомлення про надання пояснень та копій документів, у зв`язку з тим, що платником не було надано документів, які є необхідними для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної, Комісією Головного управління ДПС у Сумській області ухвалено направити ПП ВКП "Астарта" повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів №9762102/21113599 від 20.10.2023.

Зокрема, позивачу у зазначеному повідомленні вказано, яких документів не вистачило для прийняття регіональною комісією позитивного рішення та у графі "Додаткова інформація" рішення запропоновано надати Комісії ГУ ДПС у Сумській області: дефектні акти, якими визначається склад та обсяг робіт, що передбачені договором; документи з питання прийняття матеріалів від замовника; звіти про використання матеріалів замовника; документи з питання наявності офісних, складських та виробничих приміщень; ОСВ по 10 рахунку; документи з питання наявності необхідного обладнання та транспортних засобів; документи з питання придбання будівельних матеріалів у контрагентів - постачальників; ОСВ по 20 рахунку; документи з питання транспортування ТМЦ від контрагентів-постачальників до об`єкта замовника; ОСВ по 631 рахунку за відповідні періоди здійснення господарських операцій з покупцем; документи з питання списання ТМЦ на виконання робіт; штатний розпис; дозвільна документація на здійснення господарської операції; декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; розрахункові документи з контрагентами-постачальниками.

ДПС України звертає увагу на те, що станом на 26.10.2023 позивачем повідомлення про надання додаткових пояснень та/або документів щодо реєстрації податкової накладної №10 від 19.04.2023 не надало. У позовній заяві позивач зазначає про те, що на виконання вимог Податкового кодексу України Позивачем було направлено на адресу Головного управління ДПС у Сумській області повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування. Однак, позивач у своїй позовній заяві замовчує той факт, що Головним управлінням ДПС у Сумській області було направлено платнику Повідомлення про надання додаткових пояснень, у якому зазначено документи, яких не вистачає Комісії для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Проте ПП ВКП "Астарта" жодним чином на нього не відреагувало.

Тому, виходячи з вищевикладеного, на засіданні Комісії Головного управління ДПС у Сумській області, протокол від 30.10.2023 №423, було прийнято рішення №9211098/43441095 від 19.07.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 19.04.2023, у зв`язку з ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивач подав відповідь на відзив, в якій заперечує проти доводів відповідача, вважає їх не обґрунтованими та безпідставними, просить задовольнити позов у повному обсязі.

Судом було відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін. Ухвалою суду відмовлено у задоволенні клопотання Головного управління ДПС у Сумській області та Державної податкової служби України про залишення позовної заяви без розгляду по адміністративній справі №480/833/24.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази у їх сукупності, суд зазначає наступне.

Судом встановлено, що Приватне підприємство "Виробничо-комерційне підприємство "Астарта" зареєстроване як юридична особа та включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, знаходиться на обліку в ГУ ДПС в Сумській області (а.с. 140-146).

Між Приватним підприємством "Виробничо-комерційне підприємство "Астарта" (Виконавець) та Акціонерним товариством "Оператор газорозподільної системи "Сумигаз" (Замовник) 12.12.2022 укладено договір №32А400-11422-22 (а.с. 24-30) про надання послуг, за умовами пункту 1.1. якого Виконавець за дорученням Замовника зобов`язується у відповідності до умов даного договору надати послугу поточного ремонту зруйнованих внаслідок бойових дій будівель Охтирського відділення АТ "Сумигаз" за адресою: Сумська обл.., м. Охтирка, провул. Кириківський,27А (надалі Об`єкт), а Замовник зобов`язується прийняти належним чином виконані роботи та оплатити їх вартість.

Пунктами 4.1., 4.3. Договору №32А400-11422-22 про надання послуг від 12.12.2022 року передбачено, що вартість послуг поточного ремонту згідно договірної ціни становить 4585018 грн. 72 коп., в т. ч. ПДВ 764169 грн. 79 коп.. Замовник проводить розрахунки з Виконавцем за виконані роботи протягом 30 банківських днів з дня підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 та звіту про використані матеріали.

Відповідно до пункту 5.1. Договору №32А400-11422-22 про надання послуг від 12.12.2022 здача-приймання виконаних робіт оформляється підписанням документів, визначених у п. 4.3. цього Договору. Разом з довідкою форми КБ-3 про вартість виконаних робіт та витрати Виконавець зобов`язаний передати замовнику акти форми КБ-2в приймання виконаних робіт, звіт про використані матеріали Замовника. Замовник зобов`язаний протягом 05 календарних днів підписати Довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати. Акти форми КБ-2в приймання виконаних робіт та звіт про використані матеріали Замовника або надати вмотивовану відповідь про відмову від їх підписання.

29.12.2022 сторонами підписано довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2022 року (а.с. 49) та Акт форми КБ-2в приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року про те, що всього вартість будівельних робіт виконавця з урахуванням ПДВ склала 1911749,96 грн (а.с. 50-61).

31.01.2023 сторонами підписано довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за січень 2023 року (а.с. 73) та акт форми КБ-2в приймання виконаних будівельних робіт за січень 2023 року про те, що всього вартість будівельних робіт виконавця з урахуванням ПДВ склала 610066,50 грн (а.с. 74-82).

28.02.2023 сторонами підписано довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2023 року (а.с. 92) та акт форми КБ-2в приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2023 року про те, що всього вартість будівельних робіт виконавця з урахуванням ПДВ склала 697993,04 грн (а.с. 93-102).

29.03.2023 сторонами підписано довідку форми КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за березень 2023 року (а.с. 116) та акт форми КБ-2в приймання виконаних будівельних робіт за березень 2023 року про те, що всього вартість будівельних робіт виконавця з урахуванням ПДВ склала 777416,68 грн (а.с. 117-125).

Платіжною інструкцією №12925 від 29.12.2022 (а.с. 135) АТ "Сумигаз" проведено оплату ПП "ВКП "Астарта" за виконані будівельно-монтажні та ремонтні роботи згідно договору №32А400-11422-22 про надання послуг від 12.12.2022, у розмірі 1000000,00 грн, у т.ч. ПДВ 166666,67 грн.

Платіжною інструкцією №1219 від 10.02.2023 (а.с. 136) АТ "Сумигаз" проведено оплату ПП "ВКП "Астарта" за виконані будівельно-монтажні та ремонтні роботи згідно договору №32А400-11422-22 про надання послуг від 12.12.2022, у розмірі 500000,00 грн, у т.ч. ПДВ 83333,33 грн.

Платіжною інструкцією №2480 від 16.03.2023 (а.с. 137 АТ "Сумигаз" проведено оплату ПП "ВКП "Астарта" за виконані будівельно-монтажні та ремонтні роботи згідно договору №32А400-11422-22 про надання послуг від 12.12.2022, у розмірі 600000,00 грн, у т.ч. ПДВ 100000,00 грн.

Платіжною інструкцією №2861 від 28.03.2023 (а.с. 138) АТ "Сумигаз" проведено оплату ПП "ВКП "Астарта" за виконані будівельно-монтажні та ремонтні роботи згідно договору №32А400-11422-22 про надання послуг від 12.12.2022, у розмірі 600000,00 грн, у т.ч. ПДВ 100000,00 грн.

Платіжною інструкцією №3888 від 19.04.2023 (а.с. 139) АТ "Сумигаз" проведено оплату ПП "ВКП "Астарта" за виконані будівельно-монтажні та ремонтні роботи згідно договору №32А400-11422-22 про надання послуг від 12.12.2022, у розмірі 600000,00 грн, у т.ч. ПДВ 100000,00 грн.

На підставі договору №32А400-11422-22 (а.с. 24-30) позивачем складено та надіслано до податкового органу податкову накладну №10 від 19.04.2023 на суму 6000000,00 грн, у т.ч. ПДВ 1000000,00 грн (а.с. 11).

Податковим органом було надіслано квитанцію від 15.05.2023 (а.с. 12), у якій зазначено, що: Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної від 15.06.2023 №110 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 41.00.4, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 "Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомлено: показник "D"=5.8009%, "Р"=6368. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Головному управлінню ДПС у Сумській області 17.10.2023 позивачем з метою розблокування спірної податкової накладної були надіслані пояснення №37 від 17.10.2023 разом із додатковими документами щодо діяльності та реальності здійснення господарської операції по податковій накладній №10 від 19.04.2023 (а.с.13-15). Дані обставини не є спірними, представником ГУ ДПС у Сумській області у відзиві на позовну заяву не заперечуються.

Згідно протоколу засідання Комісії Головного управління ДПС у Сумській області від 20.10.2023 №411 (а.с. 169-170) було розглянуто повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, за результатами якого прийнято рішення про направлення позивачу повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

Так, податковим органом було направлено повідомлення №9762102/21113599 від 20.10.2023 (а.с.178) про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, у якому зазначено, що позивачу необхідно надати копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури / інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; первинних документів щодо постачання, придбання, товарів, послуг, транспортування продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури, інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузей специфіки накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків, інших документів, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У графі "Додаткова інформація" зазначено перелік документів, які необхідно подати на розгляд Комісії, а саме: "дефектні акти, якими визначається склад та обсяг робіт що передбачено договором; 2) док-ти з питання прийняття матеріалів від замовника; 3) звіти про використання матеріалів замовника; 4) док-ти з питання наявності офісних, складських та виробничих приміщень; 5) ОСВ по 10 рахунку; 6) док-ти з питання наявності необхідного обладнання та транспортних засобів; 7) документи з питання придбання буд. матеріалів у контрагентів - постач.; 8) ОСВ по 20 рахунку; 9) докум-ти з питання транспортування ТМЦ від контрагентів - постач, до об`єкта замовника; 10) ОСВ по 631 рах.за відповідні періоди здійснення господ, операцій з постач-ми; 11) ОСВ по 361 рахунку за відповідні періоди здійснення господ, операцій з покупцем; 12) док-ти з питання списання ТМЦ на виконання робіт; 13) штатний розпис; 14) дозвільна документація на здійснення господ, операцій; 15) декларація відповідності матеріально технічної бази вимогам закон-ва з питання охорони праці; 16) розрах. док-ти з контрагентами - постачальникам.".

Рішенням Комісії Головного управління ДПС у Сумській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №9807643/21113599 від 30.10.2023 відмовлено в реєстрації податкової накладної №10 від 19.04.2023 з підстав ненадання/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку (а.с. 16).

Відповідно до витягу з протоколу Комісії від 30.10.2023 зазначено: "Затвердити Рішення Комісії Головного управління ДПС у Сумській області про відмови у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, згідно додатків ... та 10." (а.с. 173-174).

Не погодившись із рішенням Комісії Головного управління ДПС у Сумській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №9807643/21113599 від 30.10.2023, позивач звернувся до ДПС України із скаргою №42 від 08.11.2023, у якій просив прийняти пакет документів, на нашу думку необхідний та достатній для розгляду питання про виключення ПП "ВКП "Астрата", як платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку (а.с. 18-22).

За результатами розгляду скарги позивача №42 від 08.11.2023, ДПС України рішенням від 15.11.2023 №79529/21113599/2 залишило скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін (а.с. 23).

Позивач вважає рішення №9807643/21113599 від 30.10.2023, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №110 від 15.06.2023 прийнято необґрунтовано, без урахування всіх обставин, що мали значення для прийняття такого рішення, не на підставі та не у спосіб, що передбачені Податковим кодексом України.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

Частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у справах про оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються Податковим кодексом України (далі по тексту - ПК України). Зокрема, цим Кодексом визначається вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платники податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Згідно з підпунктами "а", "б" пункту 185.1 статті 185 ПК України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів та послуг місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) (п. 188.1 ст. 188 ПК України).

Пунктом 201.7 ст. 201 ПК України визначено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Згідно з п. 201.10 ст. 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п. 201.1 цієї статті та/або п. 192.1 ст. 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п. 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених п. 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року № 1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).

Згідно з п. 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Пункт 7 вказаного Порядку передбачає, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до п. 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).

За змістом вказаної норми, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, податковий орган зобов`язаний вказати, зокрема, критерій ризиковості, на підставі якого зупинено реєстрацію.

Такі критерії визначаються додатком 3 до Порядку № 1165, пункт 1 якого відносить до ознак ризиковості здійснення операцій таке: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Відтак, аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, врегульовано Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.2019 (далі - Порядок № 520).

Пунктом 2 Порядку № 520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Відповідно до п. 3, 4 Порядку № 520, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Разом з тим, п. 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.

Письмові пояснення та копії документів, зазначені у п. 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування (п.6 Порядку).

Згідно з вимогами п. 9, 10 та 11 Порядку № 520, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до п. 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; направлення повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Аналіз приписів вказаних норм, дає підстави дійти висновку, що окрім критеріїв ризиковості, у квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних, податковий орган зобов`язаний вказувати чого саме мають стосуватися пояснення платника податків та запропонувати надати будь-які документи з переліку, який зазначений у п.5 Порядку №520.

Суд звертає увагу позивача на те, що п. 5 Порядку № 520 має наступну редакцію: "Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: …".

Тобто, правова конструкція вказаного пункту не передбачає обов`язку податкового органу вказувати конкретний перелік документів, які платник податку зобов`язаний подати відповідачу, вона передбачає лише запропонувати надати будь-які документи з переліку, який зазначений у п.5 Порядку №520.

Отже, твердження позивача про те, що у квитанції про зупинення реєстрації податковим органом повинен вказуватися конкретний перелік документів, які платник податку зобов`язаний подати, є хибним, оскільки відповідно до вказаного пункту, податковий орган повинен зазначати не конкретний перелік документів, а пропонує надати будь-які документи, але за вичерпним переліком.

Даний висновок суду повністю узгоджується з правовою позицією Верховного Суду, зазначеної у постанові від 03.06.2021 у справі № 822/2095/18.

Разом з тим, з квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних вбачається, що податковим органом не вказано чого саме мають стосуватися пояснення платника податків та не вказано які документи з переліку, зазначеного у п.5 Порядку № 520 має право подати позивач.

Пропозиція у вигляді "надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної" є занадто узагальнюючою, що ставить платника податку у стан правової невизначеності.

Тому, з даної підстави суд вважає, що зупинення реєстрації податкових накладних позивача не відповідає вимогам чинного законодавства.

Суд звертає увагу, що Наказом Міністерства фінансів № 19 від 12.01.2023 були внесені зміни до пункту 9 Порядку №520, у зв`язку з чим він має наступну редакцію:

"Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

- або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

- або надсилає повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування;

- або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.

Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".

За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку".

Як убачається з матеріалів справи, оскаржуване рішення №9807643/21113599 від 30.10.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 19.04.2023 прийнято у зв`язку з: "неподанням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку".

Разом з тим, суд зазначає, що після зупинення реєстрації податкової накладної позивачем направлені письмові пояснення від 17.10.2023 №37 та копії наступних документів (а.с.13-15):

- договір №32А400-11422-22 від 12.12.2022;

- акт виконаних робіт КБ-2В від 29.12.2022 на суму 1911749,96 грн;

- довідка про вартість виконаних робіт КБЗК від 29.12.2022 на суму 1911749,96 грн;

- акт виконаних робіт НБ-2В від 31.01.2023 на суму 610066,50 грн;

- довідка про вартість виконаних робіт КБЗК від 31.01.2023 на суму 610066,50 грн;

- акт виконаних робіт КБ-2В від 28.02.2023 на суму 697993,04 грн;

- довідка про вартість виконаних робіт КБЗК від 28.02.2023р. на суму 697993,04 грн;

- акт виконаних робіт КБ-2В від 29.03.2023 на суму 777416,68;

- довідка про вартість виконаних робіт КБЗК від 29.03.2023 на суму 777416,68 грн;

- копія платіжної інструкції №12925 від 29.12.2022 на суму 1000000,00 грн;

- копія платіжної інструкції №1219 від 10.10.2023 на суму 500000,00 грн;

- копія платіжної інструкції №2480 від 16.03.2023 на суму 600000,00 грн;

- копія платіжної інструкції №2861 від 28.03.2023 на суму 600000,00 грн;

- копія платіжної інструкції № 3888 від 19.04.2023 на суму 600000,00 грн;

- рішення Засновника ГШ "ВКП "Астарта" ОСОБА_3 № 1/2015 від 31.03.2015;

- наказ № 2/2015 від 01.04.2015 про призначення ОСОБА_2 директором ПП "ВКП "Астарта";

- наказ №3 від 01.04.3014 про призначення ОСОБА_1 головним бухгалтером;

- виписка з ЄДР від 06.11.2017 09:03:59;

- свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100318153 від 17.01.2011;

- свідоцтво платника єдиного податку серія Б № 080574 від 01.01.2012;

- статут ПП "ВКП "Астарта" від 03.12.2010;

- копія податкової накладної №10 від 19.04.2023;

- копія квитанції від 15.05.2023;

- таблиця даних платника на додану вартість.

Аналіз вказаних документів та письмових пояснень свідчить про те, що контролюючий орган мав можливості достеменно встановити зміст господарської операції, її фактичне здійснення та настання правових наслідків, обумовлених нею.

Суд звертає увагу відповідачів на те, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Даний висновок суду узгоджується з позицією Верховного Суду, викладених у постановах від 10.04.2020 у справі №819/330/18, від 27.04.2020 у справі №360/1050/19.

Проте, контролюючий орган залишив поза увагою надані позивачем пояснення та документи які підтверджують інформацію, зазначену у спірній податковій накладній, на виконання якої виписана податкова накладна №10 від 19.04.2023.

Отже, вимога про подання позивачем документів щодо операцій, які не були відображені у податковій накладній поданій на реєстрацію, виходить за межі повноважень відповідачів під час процедури моніторингу та реєстрації податкових накладних.

Зазначені висновки суду узгоджуються із правовою позицією викладеною у постанові Другого апеляційного адміністративного суду від 19.11.2024 по справі №480/838/24.

У даному випадку, як підтверджено доказами, що наявні в матеріалах справи на виконання вимоги податкового органу позивачем було надано відповідні пояснення, до яких додано ті первинні документи, які на переконання позивача, є належними та достатніми для підтвердження здійснення ним господарської операції.

Обов`язок податкового органу для цілей визначення наявності підстав для реєстрації податкової накладеної зводиться до встановлення належного та достатнього підтвердження поданими документами даних податкової накладної.

Відповідачем не надано доказів того, що подані позивачем документи для реєстрації податкової накладної не підтверджують зазначені у ній дані та є не достатніми для прийняття рішення про реєстрацію в ЄРПН. Надані позивачем документи містили кількісні та вартісні показники операцій, які були достатніми для реєстрації відповідної податкової накладної.

Як було зазначено, реєстрація податкової накладної була зупинена з підстав відповідності операції п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, тобто наявності у контролюючого органу сумнівів щодо обсягу постачання товару дорівнює або перевищує обсяг придбання.

Відмовлено ж у реєстрації податкової накладної у зв`язку з ненадання/частковим наданням додаткових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку. При цьому, як зазначено вище, жодних зауважень щодо документів та господарських операції позивача з придбання товару у податкового органу відсутні.

Верховним Судом сформована стала правова позиція, висловлена зокрема у постанові від 10.04.2020 справа №819/330/18 (адміністративне провадження №К/9901/65222/18), відповідно до якої здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

У межах розгляду даної справи судом також не надається оцінка реальності здійснення господарських операцій позивачем, враховуючи те, що предметом розгляду є правомірність реєстрації податкової накладної по першій із події, наявності первинних документів, що зумовлюють та є підставою для виконання обов`язку платником податків відповідних дій щодо реєстрації податкової накладної. Як зазначено вище, змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України. Виключно в разі проведення відповідної документальної перевірки податковий орган має право досліджувати первинні документи щодо реальності господарських операції та в разі виявлених порушень податкового законодавства платником податків приймати відповідні рішення, як передбачено нормами Податкового кодексу України.

Аналізуючи наведене правове регулювання у контексті встановлених обставин справи, а також через призму згаданих правових висновків Верховного Суду, позовні вимоги судом визнаються правомірними, обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Також, суд зазначає, що Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод (далі ЄКПЛ або Конвенція) та Протоколи до неї є частиною національного законодавства України відповідно до статті 9 Конституції України як чинний міжнародний договір, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України. Ратифікація Конвенції відбулася на підставі Закону України №475/97-ВР від 17.07.1997; Конвенція набула чинності для України 11.09.1997.

За приписами статті 6 КАС України, суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини.

Статтею 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" №3477-IV від 23.02.2006, суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Так, Європейський суд з прав людини у рішенні від 13.01.2011 (остаточне) по справі "Чуйкіна проти України" (CASE OF CHUYKINA v. UKRAINE) (Заява №28924/04) у параграфі 50 констатував: Суд нагадує, що процесуальні гарантії, викладені у статті 6 Конвенції, забезпечують кожному право звертатися до суду з позовом щодо своїх цивільних прав та обов`язків. Таким чином стаття 6 Конвенції втілює "право на суд", в якому право на доступ до суду, тобто право ініціювати в судах провадження з цивільних питань становить один з його аспектів (див. рішення від 21 лютого 1975 року у справі "Голдер проти Сполученого Королівства" (Golder v. the United Kingdom), пп. 2836, Series A № 18).

Крім того, порушення судового провадження саме по собі не задовольняє усіх вимог пункту 1 статті 6 Конвенції. Ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати "вирішення" спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для пункту 1 статті 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах "Мултіплекс проти Хорватії" (Multiplex v. Croatia), заява № 58112/00, п. 45, від 10 липня 2003 року, та "Кутіч проти Хорватії" (Kutic v. Croatia), заява № 48778/99, п. 25, ECHR 2002-II)".

Отже, оскільки податкові накладні реєструються центральним органом виконавчої влади, суд вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації спірної податкової накладної днем її фактичної подачі, що буде дотриманням судом гарантій того, що спір між сторонами буде вирішено остаточно.

Стосовно обрання способу захисту порушеного права позивача, суд вважає за необхідне зазначити, що такий висновок суду узгоджується із правовою позицією Верховного Суду, викладеному в постанові від 15 березня 2023 року по справі №620/4227/20 адміністративне провадження № К/9901/36009/21, який враховується судом при розгляді даної справи.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Сумській області про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №9807643/21113599 від 30.10.2023, та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну приватного підприємства "Виробничо-комерційне підприємство "Астарта" від №10 від 19.04.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних днем її подачі.

Враховуючи задоволення позовних вимог, позивачу за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Сумській області, як відповідача, що прийняв спірне рішення, підлягає відшкодуванню сплачена позивачем сума судового збору, що є належним розміром, який підлягав сплаті до бюджету на час звернення позивача до суду.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Приватного підприємства "Виробничо-комерційне підприємство "Астарта" до Головне управління ДПС у Сумській області Державна податкова служба України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Сумській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних №9807643/21113599 від 30.10.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №10 від 19.04.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати податкову накладну Приватного підприємства "Виробничо-комерційне підприємство "Астарта" (б-р Шевченка, 67, м. Ромни, Роменський район, Сумська область, код ЄДРПОУ 21113599) №10 від 19.04.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних днем її подачі.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Сумській області (40009, м. Суми, вул. Іллінська, 13 код ЄДРПОУ 43995469) на користь Приватного підприємства "Виробничо-комерційне підприємство "Астарта" (б-р Шевченка, 67, м. Ромни, Роменський район, Сумська область, код ЄДРПОУ 21113599) судовий збір у розмірі 3022,00 грн.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя С.М. Гелета

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.12.2024
Оприлюднено12.12.2024
Номер документу123653794
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —480/833/24

Ухвала від 12.02.2025

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 27.01.2025

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 22.01.2025

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Рішення від 10.12.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Гелета

Ухвала від 27.02.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Гелета

Ухвала від 06.02.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Гелета

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні