Ухвала
від 26.11.2024 по справі 760/24688/24
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №760/24688/24 1-кс/760/11522/24

У Х В АЛ А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 листопада 2024 року м. Київ

Слідчий суддя Солом`янського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві скаргу адвоката ОСОБА_3 , який діє в інтересах Товариства з обмеженою відповідальністю «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції», ОСОБА_4 , ОСОБА_5 в порядку статті 303 КПК України на бездіяльність детектива та прокурора, що полягає у неповерненні тимчасово вилученого майна у межах кримінального провадження № 42024110000000031 від 18 січня 2024 року,

В С Т А Н О В И В:

До слідчого судді Солом`янського районного суду міста Києва надійшла вищевказана скарга.

У поданій скарзі адвокат ОСОБА_3 просив: зобов`язати уповноваженого детектива Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління Бюро економічної безпеки у Київській області, яким здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42024110000000031 від 18 січня 2024 року та уповноваженого прокурора (процесуального керівника досудовим розслідуванням Київської обласної прокуратури) негайно повернути ТОВ «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» та ТОВ «Сучасні бетонні рішення» вилучені 12 вересня 2024 року у ході обшуку у вказаному вище кримінальному провадженні предмети та документи; зобов`язати уповноваженого детектива Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління Бюро економічної безпеки у Київській області, яким здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42024110000000031 від 18 січня 2024 року та уповноваженого прокурора (процесуального керівника досудовим розслідуванням Київської обласної прокуратури) негайно повернути ОСОБА_5 тимчасово вилучене майно у кримінальному провадженні № 42024110000000031 від 18 січня 2024 року, а саме, грошові кошті, які йому належать на праві власності - 62 160 грн; зобов`язати уповноваженого детектива Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління Бюро економічної безпеки у Київській області, яким здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42024110000000031 від 18 січня 2024 року та уповноваженого прокурора (процесуального керівника досудовим розслідуванням Київської обласної прокуратури) негайно повернути ОСОБА_4 тимчасово вилучене майно, а саме, грошові коштів, які йому належать на праві власності - 1 620 091 грн.

В обґрунтування скарги зазначає, що 12 вересня 2024 року у нежитлових приміщеннях, розташованих на третьому та четвертому поверхах будівлі науково-дослідних та проектно-вишукувальних установ, літери будівель А, А1, А2, які використовуються ТОВ «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» (код ЄДРПОУ 43409145) та ТОВ «Сучасні бетонні рішення» (код ЄДРПОУ 42824510) за адресою: м. Київ, бульвар Миколи Міхновського (колишній Дружби Народів), буд. 38, які на праві власності належать Міністерству економіки України (ЄДРПОУ 37508596) детективом Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління Бюро економічної безпеки України в місті Києві та Київській області ОСОБА_6 , на підставі ухвали слідчого судді Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_7 від 13 серпня 2024 року, проведено обшук у кримінальному провадженні № 42024110000000031 від 18 січня 2024 року, яке зареєстровано до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених частиною п`ятою статті 191, частиною четвертою статті 191 КК України.

За результатами проведеного обшуку вилучено значну кількість документів та іншого майна, які належать ТОВ «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» та ТОВ «Сучасні бетонні рішення».

Вважає, що майно вилучено незаконно, тому уповноваженому детективу Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління Бюро економічної безпеки у Київській області та уповноваженому прокурору (процесуальному керівнику досудовим розслідуванням) Київської обласної прокуратури в межах даного кримінального провадження 24 вересня 2024 року адвокатом ОСОБА_8 подано клопотання про повернення тимчасово вилученого майна.

Станом на 30 вересня 2024 року ні власники тимчасово вилученого майна, ні адвокат ОСОБА_8 , як їх представник, у порушення вимог статті 220 КПК Ураїни не отримали будь-якої відповіді про результати розгляду вказаного клопотання.

Зазначає, що ухвалою слідчого судді в межах вказаного вище кримінального провадження органу досудового розслідування надавався дозвіл на вилучення чіткого переліку документів та інформації, однак у ході обшуку вилучено значну кількість документів та майна, на вилучення яких слідчим суддею дозвіл не надавався, у зв`язку з чим, вилучене під час обшуку майно є тимчасово вилученим майном і підлягає поверненню його власникам.

Крім того, згідно з протоколом обшуку обшук проводився детективом, який працює у Підрозділі детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління Бюро економічної безпеки України в місті Києві та Київській області, тобто органі, якого юридично не існує. Ухвалою слідчого судді Солом`янського районного суду міста Києва дозвіл на проведення обшуку надавався взагалі незрозуміло кому, адже в резолютивній частині ухвали немає жодного слова ні про орган досудового розслідування, ні про детектива чи прокурора, які мали б право проводити вказаний обшук. У протоколі обшуку нічого не зазначено про те чи підпадає вилучене майно та документи під опис дозволених для вилучення слідчим суддею документів та майна.

Окрім того, ухвалою слідчого судді дозвіл на вилучення електронних носіїв інформації не надавався, а було надано дозвіл лише на виготовлення копій інформації, що на них міститься.

Також, у працівників ТОВ «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» ОСОБА_4 та ОСОБА_9 вилучені грошові кошти у значній сумі, всупереч тому, що слідчий суддя не надавав на це дозволу, ні на відшукання, ні на вилучення.

Так, у громадянина ОСОБА_4 , який працює в ТОВ «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції», вилучено готівкові кошти, а саме - 1 620 091 грн, що належать йому особисто та зберігались на підприємстві, оскільки офіс знаходиться під охороною, мета зберігання була для подальшого повернення згідно з договором позики 06/2024 від 01 березня 2024 року, сума позики 1 630 000 грн. Договір позики 06/2024 від 01 березня 2024 року був наданий в момент виявлення грошей, але не дивлячись на це грошові кошти були вилучені детективом.

У ОСОБА_5 , який працює в ТОВ «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції», вилучено готівкові кошти в сумі 62 160 грн, що належать йому особисто та зберігались на підприємстві, оскільки офіс знаходиться під охороною, а ОСОБА_5 проживає в гуртожитку.

Відтак, з часу проведення обшуку власники тимчасово вилученого майна не володіють будь-якою інформацією про подальшу долю вилучених документів та майна, зокрема, чи подавалось клопотання слідчому судді про накладення арешту на тимчасово вилучене 12 вересня 2024 року року майно, чи накладався у встановленому КПК України порядку арешт на вказані кошти, тому вилучені у ході обшуку документи та майно мають бути повернуті власникам.

Крім того, вилучені документи та майно під час обшуку не відповідають жодному з критеріїв речових доказів, визначених статтею 98 КПК України.

Враховуючи вищевикладене, органом досудового розслідування безпідставно обмежуються право власності власників майна, що суперечить завданням кримінального провадження та є неспіврозмірним із завданнями кримінального провадження.

Заявник в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце судового засідання повідомлявся належним чином, про поважність причин неявки слідчому судді невідомо.

Детектив в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце судового засідання повідомлявся належним чином, про поважність причин неявки слідчому судді невідомо. Разом з тим, надав до суду копію ухвали про накладення арешту на майно, вилученого під час обшуку 12 вересня 2024 року нежитлового приміщення за адресою: м. Київ, вул. Миколи Міхновського, 38.

У зв`язку з неявкою в судове засідання заявника та детектива, відповідно до частини четвертої статті 107 КПК України, фіксація за допомогою технічних засобів під час розгляду скарги слідчим суддею не здійснювалась.

Згідно з частиною третьою статті 306 КПК України відсутність слідчого, дізнавача чи прокурора не є перешкодою для розгляду скарги.

Статтею 26 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження є вільними у використанні своїх прав у межах та спосіб, передбачених цим Кодексом.

Зважаючи на положення закону та враховуючи принцип диспозитивності, суд вважає за можливим прийняти рішення по суті скарги у відсутність особи, яка подала скаргу та уповноваженої особи сторони обвинувачення, на підставі наданих доказів.

Вивчивши скаргу та дослідивши додані до скарги матеріали, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Згідно з частиною першою статті 24 КПК України кожному гарантується право на оскарження процесуальних рішень, дій чи бездіяльності суду, слідчого судді, прокурора, слідчого в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів досудового розслідування чи прокурора під час досудового розслідування чітко визначено та регламентовано Главою 26 Кримінального процесуального кодексу України.

Положеннями частини першої статті 303 КПК України визначено вичерпний перелік рішень, дій чи бездіяльності слідчого або прокурора, які можуть бути оскаржені під час досудового розслідування.

Відповідно до пункту першого частини першої статті 303 КПК України на досудовому провадженні можуть бути оскаржені бездіяльність слідчого, дізнавача, прокурора, яка полягає, зокрема, у неповерненні тимчасово вилученого майна згідно з вимогами статті 169 цього Кодексу, - заявником, потерпілим, його представником чи законним представником, підозрюваним, його захисником чи законним представником, представником юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, володільцем тимчасово вилученого майна, іншою особою, права чи законні інтереси якої обмежуються під час досудового розслідування.

Як встановлено в ході судового розгляду, підрозділом детективів (на правах Управління) Територіального управління БЕБ у Київській області за процесуального керівництва Київської обласної прокуратури здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42024110000000031 від 18 квітня 2024 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених частиною п`ятою статті 191, частиною четвертою статті 191 КК України.

12 вересня 2024 року на підставі ухвали слідчого судді Солом`янського районного суду міста Києва від 13 серпня 2024 року було проведено обшук у нежитлових приміщеннях, розташованих на третьому та четвертому поверхах будівлі науково-дослідних та проектно-вишукувальних установ, літери будівель А, А1, А2, які використовуються ТОВ «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» (код ЄДРПОУ 43409145) та ТОВ «Сучасні бетонні рішення» (код ЄДРПОУ 42824510) за адресою: м. Київ, бульвар Миколи Міхновського (колишній Дружби Народів), буд. 38, які на праві власності належать Міністерству економіки України (ЄДРПОУ 37508596) та перебувають у фактичному користуванні ТОВ «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» та ТОВ «Сучасні бетонні рішення».

В ході вказаного обшуку було виявлено та вилучено: договір про надання послуг з оцінки відповідальності № 491/23 від 04.01.2023 на 3 арк.; додаткову угоду № 2 від 12.01.2023 до договору про надання послуг з оцінки відповідальності № 491/23 від 04.01.2023 на 1 арк.; додаткову угоду № 5 від 20.01.2023 до договору про надання послуг з оцінки відповідальності № 491/23 від 04.01.2023 на 1 арк.; додаткову угоду № 2 від 20.01.2023 до договору про надання послуг з оцінки відповідальності № 491/23 від 04.01.2023 на 1 арк.; договір на виконання проектних робіт № 2024-06-1 від 03.06.2024 з додатком на 7 арк.; договір про надання послуг з оцінки відповідальності № 685/24 від 31.05.2023 на 3 арк.; договір про надання послуг з оцінки відповідальності № 681/24 від 30.05.2023 на 5 арк.; договір про проведення розрахунку стійкості захисної стіни № 360/69-4 від 17.11.2023 з додатками на 3 арк.; договір про надання послуг з оцінки відповідальності № 492/23 від 04.01.2023 на 2 арк.; договір-розрахунок про надання послуг щодо розроблення нормативно-технічної документації № 0908-23/ДР-01 від 09.08.2023 з додатком (акт здачі-приймання) на 2 арк.; договір на виконання робіт у сфері інжинірингу № П41-23 від 11.05.2023 з додатками (протокол погодження договірної ціни) на 3 арк.; договір-розрахунок про надання послуг щодо розроблення нормативно-технічної документації № 3103-23/ДР-01 від 31.03.2023 з додатком (акт здачі-приймання) на 2 арк.; договір на виконання проектних робіт № 2023-10-1 від 15.04.2023 на 6 арк.; копію договору про проведення оцінки забезпечення рівню захисту населення № 187/69-4 від 04.10.2022 на 3 арк.; звіт з оцінки рівню захисту населення, який забезпечує розроблене ТОВ «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» найпростіше укриття ШСС захисту від розрахункових небезпечних чинників та ступеня пониження радіації надзвичайних чиників та ступеня пониження радіації надзвичайних ситуацій у мирний та особливий період від 23.01.2023 на 59 арк.; договір про закупівлю № 368/23 від 28.07.2023 з додатками (специфікація, технічна специфікація) на 8 арк.; договір (постачання захисної споруди цивільного захисту з інклюзивним простором) № 85 від 24.04.2024 з додатками (специфікація) на 6 арк; договір поставки (модульне укриття для облаштування захисних споруд цивільного захисту) № 7 від 10.04.2023 з додатками (специфікація, додаткова угода № 1)на 13 арк.; договір поставки (модульне укриття для облаштування захисних споруд цивільного захисту) № 17 від 06.07.2023 з додатками (специфікація, акт приймання-передачі лист відгук) на 9 арк.; договір поставки (модульне укриття для облаштування захисних споруд цивільного захисту) № 21 від 18.08.2023 з додатками (специфікація) на 7 арк.; договір про закупівлю товару № 136 від 20.07.2023 з додатками (специфікація, акти приймання-передачі, додаткова угода № 1) на 8 арк.; договір поставки (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу) № 142 від 01.11.2023 з додатками (специфікація, акти приймання-передачі) на 15 арк.; додаткова угоду № 2 від 03.10.2023 до договору № 687 від 26.09.2023 на 1 арк.; Акт приймання-передачі до договору № 687 від 26.09.2023 на 1 арк.; Акт приймання-передачі до договору № 449 від 12.06.2023 на 1 арк.; договір поставки (найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді модульної швидкоспоруджуваної споруди на 70 людей) № 690-2023 від 11.09.2023 з додатками (специфікація, додаткова угода № 1, № 2) на 9 арк.; договір поставки (найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді модульної швидкоспоруджуваної споруди на 70 людей) № 689-2023 від 04.09.2023 з додатками (специфікація, акт приймання-передачі, додаткова угода № 1, № 2) на 10 арк.; договір поставки (найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді модульної швидкоспоруджуваної споруди на 100 людей) № 900-2023 від 07.11.2023 з додатками (специфікація, акт приймання-передачі) на 9 арк.; договір про закупівлю товарів № 50 від 05.10.2023 з додатками (специфікація, акти приймання-передачі) на 9 арк.; договір про закупівлю товарів № 22/08-2023 від 22.08.2023 з додатками (специфікація, акти приймання-передачі, додаткові угоди № 1, № 2, № 3) на 14 арк.; договір поставки (найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді модульної швидкоспоруджуваної споруди на 200 людей) № 14 від 22.09.2023 з додатками (додаткова угода № 1, акт приймання-передачі) на 6 арк.; договір про закупівлю (модульне укриття для облаштування захисних споруд цивільного захисту) № 533 від 01.11.2023 з додатками (специфікація, акти приймання-передачі) на 8 арк.; договір поставки (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу для улаштування найпростішого укриття) № 24 від 11.09.2023 з додатками (специфікація, акт приймання-передачі, додаткова угода № 1) на 6 арк.; договір про закупівлю (линки захисних модульних споруд) № 083 від 24.02.2023 з додатками (специфікації, додаткова угода №1, лист угода) на 12 арк.; договір поставки (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу для улаштування найпростішого укриття) № 40 від 25.09.2023 з додатками (специфікація) на 4 арк.; договір про закупівлю (линки захисних модульних споруд) № 112/41 від 24.02.2023 з додатками (специфікація) на 10 арк.; договір поставки (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу для улаштування найпростішого укриття) № 62 від 23.10.2023 з додатками (специфікація) на 5 арк.; договір поставки (найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді модульної швидкоспоруджуваної споруди місткістю 20 людей) № 47 від 06.09.2023 з додатками (специфікація, додаткова угода № 1, акти приймання-передачі) на 18 арк.; договір про закупівлю товару (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 18 людей) № 93 від 27.09.2023 з додатками (специфікація) на 9 арк.; договір про закупівлю товару (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу) № 50 від 16.05.2023 з додатками (специфікація) на 9 арк.; договір про закупівлю товарів (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу) № 105 від 15.11.2023 з додатками (специфікація) на 9 арк.; договір про закупівлю товарів (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу) № 61 від 22.06.2023 з додатками (специфікація, додаткова угода, акт приймання-передачі) на 7 арк.; договір купівлі-продажу (модульні та переносні споруди) № 52 від 19.06.2023 з додатками (специфікація, акти приймання-передачі, додаткова угода № 1) на 8 арк.; договір купівлі-продажу (модульні укриття для облаштування захисних споруд цивільного захисту) № 53 від 28.07.2023 з додатками (специфікація, акти приймання-передачі, додаткова угода № 1) на 5 арк.; договір поставки № 187/ПТ від 07.09.2023 з додатками (специфікація) на 3 арк.; договір поставки (найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді модульних швидкоспоруджуваних споруд) № 31/ПТ від 01.03.2024 з додатками (специфікація, додаткова угода №1) на 5 арк.; договір поставки № 172/ПТ від 18.08.2023 з додатками (специфікація, додаткова угода № 1, № 3, № 4) на 6 арк.; договір поставки № 13 від 30.08.2023 з додатками (специфікація) на 5 арк.; договір поставки модульного укриття за державні кошти (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу) № 242 від 09.06.2023 з додатками (специфікація) на 6 арк.; договір поставки (модульне укриття) № 8/11 від 11.08.2023 з дадатками (специфікація, акт приймання-передачі) на 6 арк.; договір поставки модульного укриття за державні кошти (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу) № 114 від 05.06.2023 з додатками (специфікація) на 5 арк.; договір поставки модульного укриття за державні кошти (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу) № 219 від 25.10.2023 з додатками (специфікація) на 4 арк.; договір поставки модульного укриття за державні кошти (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу) № 158 від 01.09.2023 з додатками (специфікація, додаткова угода № 1, №2, акт приймання-передачі) на 7 арк.; договір (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 100 осіб)) № 300 від 30.08.2023 з додатками (специфікація, додаткова угода № 1, акт приймання-передачі) на 9 арк.; договір (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу (в розрахунку на 100 осіб)) № 119 від 21.09.2023 з додатками (специфікація, додаткова угода № 1) на 6 арк.; договір поставки (модульні та переносні споруди) № 25 від 08.08.2023 з додатками (специфікація, додаткова угода № 1, акт приймання-передачі) на 8 арк.; проект договору про закупівлю товарів № 224 від 23.08.2023 з додатками (специфікація, додаткова угода № 1) на 7 арк.; договір поставки модульного укриття за державні кошти (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу) № 84 від 10.07.2023 з додатками (специфікації, додаткова угода № 1) на 6 арк.; договір № 131/23-Т про закупівлю товарів за процедурою закупівлі-відкриті торги з особливостями від 17.08.2023 з додатками (специфікації, додаткова угода № 1, лист про подовження термінів) на 7 арк.; договір № 100/23-Т про закупівлю товарів за процедурою закупівлі-відкриті торги з особливостями від 20.06.2023 з додатками (специфікація) на 5 арк.; договір поставки № 632 від 16.12.2022 з додатками (специфікації) на 9 арк.; договір про закупівлю товарів № 201 від 27.09.2023 з додатками (специфікація) на 5 арк.; договір № 3-Т від 23.08.2023 з додатками (специфікація, додаткова угода № 1, акти приймання-передачі, лист про подовження термінів) на 11 арк.; договір № 91 про закупівлю товарів від 27.09.2023 з додатками (специфікація, додаткова угода № 1, лист комунальної установи про оптимізацію укриття) на 6 арк.; договір № 97 про закупівлю товарів від 06.09.2023 з додатками (специфікація) на 4 арк.; договір № 72 від 10.05.2023 з додатками (специфікація, додаткова угода № 1) на 8 арк.; договір № 175 від 22.09.2023 з додатками (специфікація) на 4 арк.; договір № 172 про закупівлю товарів від 01.08.2023 з додатками (специфікація, додаткова угода № 1, лист комунальної установи про оптимізацію укриття) на 9 арк.; договір поставки № 175 від 13.10.2023 з додатками (специфікація, акт приймання-передачі) на 5 арк.; договір поставки № 174 від 13.10.2023 з додатками (специфікація) на 4 арк.; договір № 34-2023 від 12.06.2023 з додатками (специфікація, технічні вимоги, дислокація розміщення, додаткова угода № 1, акт приймання-передачі, лист комунальної установи про оптимізацію укриття) на 16 арк.; договір про закупівлю № 193/Т від 14.09.2023 з додатками (специфікація) на 5 арк.; договір поставки № 103 від 04.04.2023 з додатками (специфікація) на 10 арк.; договір поставки № 124 від 20.04.2023 з додатками (специфікація, додаткова угода № 1) на 11 арк.; договір поставки № 128 від 05.09.2023 з додатками (технічні характеристики) на 5 арк.; договір поставки № 128 від 05.09.2023 з додатками (технічні характеристики, додаткова угода № 1, акт приймання-передачі,) на 7 арк.; договір поставки № 106 від 04.08.2023 з додатками (специфікація, акт приймання-передачі) на 8 арк.; договір № 253 від 04.09.2023 з додатками (специфікація, додаткові угода № 1, акт приймання-передачі) на 7 арк.; договір про закупівлю № 96 від 18.04.2023 з додатками (специфікація, акт приймання-передачі) на 10 арк.; договір поставки № 503 від 26.06.2023 з додатками (специфікація, акти приймання-передачі) на 10 арк.; договір поставки № 107/108 від 01.03.2023 з додатками (специфікація, додаток № 1, акти приймання-передачі) на 14 арк.; договір поставки № 139/125 від 09.03.2023 з додатками (специфікація, додаток № 1, акти приймання-передачі) на 15 арк.; договір поставки № 140/124 від 09.03.2023 з додатками (специфікація, додаток № 1, акти приймання-передачі) на 16 арк.; договір поставки № 105/107 від 01.03.2023 з додатками (специфікація, акти приймання-передачі) на 8 арк.; договір про закупівлю № 201 від 05.05.2023 з додатками (специфікація, лист про подовження термінів) на 7 арк.; договір № 32 про закупівлю від 20.10.2023 з додатками (специфікація, акт приймання-передачі, лист комунальної установи про відбиток печатки) на 6 арк.; договір № 81 про закупівлю від 20.10.2023 з додатками (специфікація, акт приймання-передачі, лист комунальної установи про відбиток печатки) на 6 арк.; договір № 83 про закупівлю від 20.10.2023 з додатками (специфікація, лист комунальної установи про відбиток печатки) на 5 арк.; договір поставки № 11 від 11.08.2023 з додатками (специфікація, додаткова угода № 1) на 6 арк.; договір поставки № 52 та облаштування найпростішого укриття цивільного захисту за державні кошти від 04.07.2023 з додатками (специфікація, акти приймання-передачі, додаткова угода № 1, № 2) на 10 арк.; договір № 123 про закупівлю товарів від 02.08.2023 з додатками (специфікація, акти приймання-передачі) на 9 арк.; договір поставки № 144 та облаштування найпростішого укриття цивільного захисту за державні кошти від 30.06.2023 з додатками (специфікації, акт приймання-передачі) на 8 арк.; договір поставки № 1 та облаштування найпростішого укриття цивільного захисту за державні кошти від 30.06.2023 з додатками (специфікації, акти приймання-передачі, додаткова угода № 1) на 13 арк.; додаткову угоду до договору поставки № 2 та облаштування найпростішого укриття цивільного захисту за державні кошти від 14.07.2023 з додатками (специфікація, акт приймання-передачі) на 3 арк.; договір № 463 про закупівлю товарів від 05.10.2023 з додатками (специфікація) на 4 арк.; договір зберігання № 1141 від 21.12.2023 з додатками (акти приймання-передачі) на 6 арк.; копію сертифікату відповідності № UA.GS/2/28/019-23 ТЕРМІН ДІЇ З 11.07.2023 ДО 10.07.2025 на 1 арк.; копію звіту ДСНС України на 1 арк.; копія звіту ІДУ НД ЦЗ від 23.01.2023 з оцінки рівню захисту населення на 59 арк.; блок-схему підземне найпростіше укриття однорядне на 1 арк.; блок-схему наземне найпростіше укриття однорядне на 1 арк.; ізотермічне зображення укриття (1:100) на 1 арк.; копії сертифікатів відповідності з додатками зшиті та завірені ОСОБА_10 на 153 арк.; таблицю списки працвіників організації на 16 арк.; посадову інструкцію директора ТОВ на 2 арк.; посадову інструкцію менеджера зі збуту на 2 арк.; посадову інструкцію директора комерційного на 2 арк.; посадову інструкцію директора з виробництва на 2 арк.; посадову інструкцію директора виконавчого на 2 арк.; папку червоного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2022рік 361 Акт+ТТН (грудень); папку чорного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2022рік 361 грудень; папку зеленого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023рік ТТН (січень); папку сірого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023рік ТТН (лютий); папку фіолетового кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023рік ВН (січень-квітень); папку зеленого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023рік ВН (травень); папку чорного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. 361 ВН (березень); папку синього кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. 361 ВН (січень-лютий); папку червоного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. 361 ВН (квітень); папка фіолетового кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. 361 ВН (серпень); папку бірюзового кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. 361 ВН (червень-липень); папку зеленого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. 361 ВН (жовтень); папку синього кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. 361 ВН (вересень); папку сірого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. 361 ВН червень; папку сірого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. 361 ВН липень; папку червоного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. 361 ВН (травень); папку зеленого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. 361 ТТН (квітень11-20); папку червоного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. 361 ТТН (квітень 21-30); папку темно-зеленого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. 361 ТТН (квітень 01-10); папку блакитного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. 361 ТТН (березень11-20); папку синього кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. 361 ТТН (березень 01-10); папку червоного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. 361 ТТН (березень 21-30); папку чорного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. 361 ТТН (лютий 16-29); папку бірюзового кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. ТТН (травень 01-10); папку бірюзового кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. ТТН (травень 11-20 ); папку білого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023рік ТТН (травень 21-31 ); папку синього кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. ТТН (лютий 01-15); папку темно-синього кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. ТТН (січень); папку червоного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. ТТН (грудень 01-15); папку червоного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. ТТН (грудень 16-31); папку червоного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. ТТН (листопад 16-30); папку червоного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. ТТН (листопад 1-15); папку чорного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. ТТН (липень 01-08); папку чорного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. ТТН (липень 09-15); папку чорного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. ТТН (липень 16-23); папку чорного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. ТТН (липень 24-31); папку червоного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. ТТН (червень 01-10); папку червоного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. ТТН (червень 11-20); папку червоного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. ТТН (червень 21-30); папку сірого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. 361 ТТН (травень 01-10); папку сірого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. 361 ТТН (травень 11-20); папку сірого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2024р. 361 ТТН (травень 20-27 (виправлено кульковою ручкою); папку сірого кольору напис кульковою ручкою Травень 28-31; папку зеленого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. 361 ТТН (жовтень 01-15); папку чорного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. 361 ТТН (жовтень 13-20); папку зеленого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. 361 ТТН (жовтень 21-31); папку темно-зеленого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. ТТН (липень 21-31); папку зеленого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. ТТН (липень 11-20); папку сірого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. ТТН (липень 01-10); папку зеленого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. ВН (листопад); папку червоного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. ВН (грудень); папку чорного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023рік. ТТН (вересень 01-15); папку білого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023рік. ТТН (вересень 16-30); папку зеленого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023рік. ТТН (червень 21-30); папку синього кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023рік. ТТН (червень 11-20); папку бірюзового кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р. ТТН (червень 01-10); папку салатового кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023рік. 361 ТТН (березень 01-15); папку червоного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023рік. 361 ТТН (березень 16-31); папку зеленого кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р.ТТН (квітень 16-30); папку бірюзового кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р.ТТН (квітень 01-15); папку темно-синього кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023р.ТТН (серпень 21-31); папку бірюзового кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023рік ТТН (серпень 11-20); папку чорного кольору ЗЗВ «ДЕК» 2023рік ТТН (серпень 01-10); папку салатового кольору ТОВ СБР 2023р. 361 ТТН (листопад); папку чорного кольору ТОВ СБР 2024р. 361 ВН (січень-травень); папку фіолетового кольору ТОВ СБР 2023р. 361 ВН (серпень-грудень); папку жовтого кольору ТОВ СБР 2023рік. 361 ТТН (серпень-жовтень); папку темно-синього кольору ТОВ СБР 2023р. 361 ТТН (грудень); папку синього кольору ТОВ СБР 2024рік. 361 ТТН (січень); готівкові грошові кошти, розфасовані по пачках і зв`язані резинками, в сумі 1 620 091 грн; конверт «ОСОБА_16» з грошовими коштами в сумі 3 000 грн; конверт «Логіст» з грошовими коштами в сумі 2 300 грн; конверт «ОСОБА_17» з грошовими коштами в сумі 6 100 грн; конверт «ОСОБА_18» з грошовими коштами в сумі 25 000 грн; конверт «ОСОБА_19» з грошовими коштами в сумі 34 700 грн; конверт « ОСОБА_11 » з грошовими коштами в сумі 29 000 грн; конверт «ОСОБА_20» з грошовими коштами в сумі 2 500 грн; конверт «ОСОБА_21» з грошовими коштами в сумі 30 000 грн; конверт «ОСОБА_22» з грошовими коштами в сумі 10 000 грн; конверт «ОСОБА_23» з грошовими коштами в сумі 5 000 грн; конверт «ОСОБА_24» з грошовими коштами в сумі 5 000 грн; конверт «ОСОБА_25» з грошовими коштами в сумі 18 000 грн; конверт без напису з грошовими коштами 3 000 грн та 430 доларів США; печатку ТОВ «Юкреніан Білдінг» (код ЄДРПОУ 40772466); печатку ТОВ «Стройтехбізнес» (код ЄДРПОУ 41932131); печатку ТОВ «Ентербуд-юг» (код ЄДРПОУ 43274561); печатку ТОВ «Джейті Олінейс 22» (код ЄДРПОУ 42172446); печатку ТОВ «ЗЗК «Бетоненерго» (код ЄДРПОУ 42172446); печатку ТОВ «ЗЗВ «ДЕК» (код ЄДРПОУ 43409145); печатку ТОВ «ЗЗВ «ДЕК» (код ЄДРПОУ 43409145); печатку ТОВ «Бетоненерго» (ЄДРПОУ 39272301); штамп ТОВ «ЗЗБК «Бетоненерго» (ЄДРПОУ 42172446); штамп ТОВ «ЗЗБК «Бетоненерго» (ЄДРПОУ 42172446); штамп «Екземпляр ТОВ «ЗЗБК «Бетоненерго»»; штампи факсимілє з підписами 2 шт.; штамп ТОВ «Бетон енерго» (ЄДРПОУ 39272301); відтиски вказаних печаток; конверт з написом від руки «ОСОБА_26», в якому знаходиться 24 000 грн, конверт з написом від руки «ОСОБА_26», в якому знаходиться 25 000 грн, конверт без напису, в якому знаходиться 8 160 грн; конверт з написом «ОСОБА_27», в якому знаходиться 5 000 грн; чорновий запис з відображенням ПІБ працівника, посади, мобільного телефону, електронної пошти, з розділенням по напрямкам роботи, на 4 арк; ноутбук Acer чорного кольору, серійний номер NXGHAEY0047030296F3400, з зарядним пристроєм; блокнот темно-синього кольору з чорновими записами кульковою ручкою; блокнот чорного кольору, з назвою BETON ENERGO, стратегічна сесія 2023 рік, ОСОБА_12 , з чорновими записами кульковою ручкою; блокнот чорного кольору з назвою BETON ENERGO, з чорновими записами кульковою ручкою; клопотання про відтермінування від призову ОСОБА_13 у зв`язку із проведенням процедури бронювання, завірене печаткою ТОВ «ЗЗВ «ДЕК» та підписом директора ОСОБА_14 , на 1 арк; чорновий запис таблиця з відібраними тендерами, замовником та переможцем тендерних пропозицій, на 3 арк; комерційну пропозицію ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» № 14-08-1 від 14.08.2023, з печаткою ТОВ «СБР» та підписом директора ОСОБА_10 , на 1 арк; обґрунтування вартості залізобетонних елементів споруди, завірене печаткою ТОВ «СБР», та підписом директора ОСОБА_12 ; комерційну пропозицію ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» № 10-08-1 від 10.08.2023, з печаткою ТОВ «СБР» та підписом директора ОСОБА_12 , на 1 арк; чорновий запис технічна специфікація (вимоги), щодо предмету закупівлі (Швидкоспоруджувальних захисних споруд цивільного захисту модульного типу для укриття на 125 осіб), на 1 арк; копію оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-04-04-011220-a, на 2 арк.; зразок паспорту на залізобетонну споруду, виданий 10.04.2023, на 1 арк; тендерну пропозицію № 10-04/20 від 10.04.2023 року, комунальному закладу дошкільної освіти № 4 «КАЗКА» Долинської міської ради, видана на «Ланки захисних модульних споруд», на 2 арк.; довідку № 10-04/5 від 10.04.2023 про наявність матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору, завірена печаткою ТОВ «ЗЗВ «ДЕК» та підписана ОСОБА_15 , на 1 арк.; завірену копію договору № 088 від 09 лютого 2023 р. про надання транспортних послуг укладений між ТОВ «ЗЗВ «ДЕК» та ТОВ «АВТОТРАНС - ЛЕГІОН», на 5 арк.; завірену копію договору № 127 від 28 лютого 2023 р. про надання транспортних послуг укладений між ТОВ «ЗЗВ «ДЕК» та ТОВ «ЕМІС ТРАНС», на 5 арк; завірену копію договору № 122-2023 від 27 лютого 2023 р. про надання транспортних послуг укладений між ТОВ «ЗЗВ «ДЕК» та ТОВ «МК АГРОТРАНС», на 5 арк; довідку № 10-4/10 від 10.04.2023 видана Комунальному закладу дошкільної освіти № 4 «КАЗКА» Долинської міської ради, на 2 арк.; документи видані Комунальному закладу дошкільної освіти № 4 «КАЗКА» Долинської міської ради для участі в тендерних закупівлях на захисні модульні споруди, завірені печатками ТОВ «ЗЗВ «ДЕК» та підписані директором ОСОБА_15 , на 19 арк; чорновий запис таблиця з відібраними тендерними пропозиціями, замовником та переможцем тендерних пропозицій, на 6 арк; чорновий запис алгоритм взаємодії між тендерним відділом та відділом продажів під час участі в державних закупівлях, на 13 арк; завірену копію виписки з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємств та громадських формувань ТОВ «СБР», завірена печаткою ТОВ «СБР» та підписом ОСОБА_13 , на 1 арк.; прайс-лист з логотипом «Бетоненерго» на залізобетонні вироби для міських інженерних мереж за 2023, на 4 арк.; копію статуту ТОВ «Сучасні бетонні рішення», затвердженого рішенням засновників товариства № 1 від 15 лютого 2019 року, на 7 арк.; копію паспорту ОСОБА_13 № 004716063, на 1 арк.; копію довідки про реєстрацію місця проживання ОСОБА_13 , на 1 арк.; чорнові записи щодо оргагізації, ведення та роботи, щодо реалізацій найпростіших укриттів цивільного захисту, на 10 арк; чорновий запис, 1 арк; блокнот формату А4, коричневого кольору, з чорновими записами щодо укриттів, на 96 арк.; копію витягу з ЄДР на ТОВ «ЗЗВ «ДЕК», на 4 арк.; копію сертифікату відповідності ТОВ «СВІТОВІ СТАНДАРТИ» від 11.07.2023 року, на 1 арк.; копію сертифікату підтвердження компетентності № 003/2023 від 31.01.2023 року, з додатками на 6 арк.; копію довідки щодо підтвердження статусу та повноважень № 15-05/4 від 15.05.2024 з додатками, на 6 арк.; брошуру найпростішого укриття ШШС (Клас захисту А-ІІ), на 11 арк; чорновий запис таблиця з контрагентами на 1 арк.; проект договору про надання послуг машин та механізмів № 08/04-2024 від 08.04.2024 у 2-х екземплярах підписаний директором ПП «ВМ-ТРАНССЕРВІС», з актом здачі-прийому робіт, на 9 арк.; наказ про прийняття на роботу № ДЕК00000004 від 18.03.2020 року, на 1 арк.; копію алгоритму дії ТОВ «ЗЗВ «ДЕК» відділів підприємства, на 12 арк.; комплект документів працівника залученого до виконання державних замовлень ТОВ «ЗЗВ «ДЕК» з вмістом 3-х брошур, на 36 арк.; блокнот чорного кольору з написом на лицьовій частині з написом BETON ENERGO, з чорновими записами; лист-відповідь ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» вих. № 10/11-1 від 10.11.2023, на 2 арк.; додаткові угоди № 3, № 4, № 4, до договору № 687 від 26.09.2023, підписані з одної сторони директором ТОВ «СБР» ОСОБА_13 , на 3 арк.; наказ № ДЕК 230305/2 від 05.03.2023, на 1 арк.; завірену копію договору про надання гарантії (тендерна гарантія) № 35341/ЮГ-23 від 26.09.2023, з додатками, на 17 арк.; тендерну документацію для участі у торгах Курахівської міської ради, на 40 арк.; цінову пропозицію гуманітарному відділу Слобожанської селищної ради Дніпровського району, Дніпропетровської обл., на 28 арк.; тендерну документацію гуманітарному відділу Слобожанської селищної ради Дніпровського району, Дніпропетровської області, на 44 арк.; тендерну документацію для управління освіти молоді та спорту Петриківської селищної міської ради, на 75 арк.; довідки № 5, 4, 2,7, адресовані Нехворощанському ліцею Андрушівської міської ради, на 4 арк.; документи для участі в тендері відділу освіти, молоді та спорту Виконавчого комітету Білоцерківської сільської ради, Миргородського району, Полтавської області, на 32 арк.; документи для участі в тендері Бровківського ліцею Андрушівської міської ради, Бердичівського району, Житомирської області, на 17 арк.; тендерну пропозицію для Безлюдівської селищної ради, на 23 арк.; тендерні документи для Нехворощанського ліцею Андрушівської міської ради, на 12 арк.; довідки №№ 4, 7, 7, 5 для відділу з гуманітарних питань Виконавчого комітету Улашанівської сільської ради, на 4 арк.; довідки №№ 7, 5, 4 для відділу освіти Барської сільської ради, на 3 арк.; довідки №№ 7, 5, 4 для відділу освіти медицини, молоді, культури, спорту та туризму Святогірської міської ради, на 3 арк.; тендерну документацію для відділу освіти медицини, молоді, культури, спорту та туризму Святогірської міської ради, на 30 арк.; тендерну документацію для відділу освіти Барської міської ради, на 20 арк.; тендерну документацію для відділу з гуманітарних питань виконавчого комітету Улашанівської сільської ради, на 22 арк.; паспорт №7 на залізобетонні вироби виданий 02.07.2023 року, на 1 арк.; довідки №№ 7, 4, 2 для участі в тендерних закупівлях Хотянівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Вишгородської міської ради, на 3 арк.; тендерну документацію для Обухівського водопровідно-каналізаційного підприємства, на 30 арк.; тендерну документацію для ДП «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв», на 35 арк.; тендерну документацію для Хотянівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Вишгородської міської ради, на 26 арк.; тендерну документацію для відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму, Окнянської селищної ради Подільського району Одеської області, на 25 арк.; тендерну документацію для виконавчого комітету Миколаївської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області, на 21 арк.; тендерну документацію для Вишгородського ліцею № 1 Вишгородської міської ради, на 25 арк.; тендерну документацію для відділу освіти Магдалинівської селищної ради, на 31 арк.; довідки № 27-06/2, 27-06/4, 27-06/7, на 3 арк.; тендерну документацію для АТ «Криворізька теплоцентраль», на 39 арк.; тендерну документацію для відділу освіти культури молоді та спорту Костянтинівської сільської ради, на 25 арк.; довідки №№ 20-06/7, 20-06/4, 20-06/2 для Сахновецької сільської ради, на 3 арк.; тендерну документацію для відділу освіти молоді та спорту Нехворощанської сільської ради Полтавського району Полтавської області, на 68 арк.; довідки №№ 16-06/7, 16-06/4, 16-06/2 для виконавчого комітету Сагунівської сільської ради, на 3 арк.; тендерну документацію для Сахновецької сільської ради Хмельницької області, на 23 арк.; тендерну документацію для виконавчого комітету Сагунівської сільської ради на 23 арк.; довідки № 13-06/7, 13-06/4, 13-06/2 для відділу освіти, культури, спорту та туризму Мигіївської сільської ради, на 3 арк.; тендерну документацію для ПАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО», на 34 арк.; тендерну документацію для відділу освіти виконавчого комітету Царичанської селищної ради, на 5 арк.; тендерну документацію для відділу освіти культури спорту та туризму Мигіївської сільської ради, на 28 арк.; тендерну документацію для управління ЖКГ та інфраструктури Роздільнянської міської ради, на 4 арк.; довідки №№ 01-06/2, 01-06/3, 01-06/7, 01-06/5, на 4 арк.; тендерну документацію для управління ЖКГ та інфраструктури Роздільнянської міської ради, на 28 арк.; довідки для ПАТ «Укренерго» №№ 31-05/18, 31-05/7, 31-05/2, 31-05/19, 31-05/17, 31-05/3 на 6 арк.; тендерну документацію для відділу освіти виконавчого комітету Царичанської селищної ради, на 33 арк.; тендерну документацію для Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області, на 27 арк.; тендерну документацію для КУ Миколаівський зоопарк, на 18 арк.; тендерну пропозицію для ПАТ «УКРЕНЕРГО», на 33 арк.; тендерну документацію для КП «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради, на 42 арк.; тендерну документацію для АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування», на 19 арк.; ціновау пропозицію з додатками для КП «Черкасводоканал», на 3 арк.; тендерну документацію для ПАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО», на 36 арк.; тендерну документацію для управління комунального господарства, на 15 арк.; тендерну документацію для МКП «ХМЕЛЬНИЦЬКВОДОКАНАЛ», на 27 арк.; договір купівлі-продажу частки в ТОВ «ЗЗВ «ДЕК», на 2 арк.; чорновий запис, на якому містяться прізвища працівників та сума загального ітогу за період 01.01 - 11.09, на 1 арк.; чорновий запис стратегії БетонЕнерго на коротко- та середньстрокову перспективу, на 3 арк.; чорновий запис з відображенням ПІБ працівника, посади, мобільного телефону, електронної пошти, з розділенням по напрямкам роботи, на 1 арк.; системний блок персонального комп`ютеру, виробник ТОВ «Артлайн ІТ», з серійним номером AL175910; ноутбук сірого кольору ASUS, серійний номер NCN0CX03P386512 з зарядним пристроєм; договір позики № 06/2023 від 11.12.2023 на 2 арк.; договір позики № 10/2024 від 26.06.2023 на 2 арк.; регламент роботи між комерційним відділом та планово-виробничим на 2 арк.; інструкцію щодо взаємодії з проектантами на 4 арк.; рукописні записи на 2 арк.; копію інструкції з продажу для менеджерів з продажу-СОП на 11 арк.; мотивацію проектного менеджера з чорновими записами на 2 арк.; ноутбук марки Lenovo серійний номер R9-0H907Z15/09 з зарядним пристроєм; блокнот синьо-жовтого кольору з чорновими записами кульковою ручкою та простим олівцем 1 шт.; блокнот синього кольору з чорновими записами кульковою ручкою та простим олівцем 1 шт.; рахунок на оплату № 16 від 08.08.2024 на 1 арк.; ноутбук марки ASUS серійний номер NCNOCX03P34751A з зарядним пристроєм; відомість собівартості з ПДВ (виробів) з чорновими записами на 5 арк.; блокнот різнокольоровий з чорновими записами кульковою ручкою та простим олівцем 1 шт.; блокнот синьо-жовтого кольору з чорновими записами кульковою ручкою та простим олівцем 1 шт.; блокнот коричневого кольору з чорновими записами кульковою ручкою 1 шт.; блокнот чорного кольору «BETON ENERGO» з чорновими записами кульковою ручкою та простим олівцем 1 шт.

Ухвалою слідчого судді Солом`янського районного суду міста Києва від 18 жовтня 2024 року накладено арешт на вищевказане майно, вилучене в ході обшуку нежитлових приміщень, проведеного 12 вересня 2024 року за адресою: м. Київ, вул. Миколи Міхновського, 38.

Відповідно до частини сьомої статті 236 КПК України вилучені речі та документи, які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.

Згідно з частиною п`ятою статті 171 КПК України клопотання слідчого, прокурора про арешт тимчасово вилученого майна повинно бути подано не пізніше наступного робочого дня після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, у якої його було вилучено.

У разі тимчасового вилучення майна під час обшуку, огляду, здійснюваних на підставі ухвали слідчого судді, передбаченої статтею 235 цього Кодексу, клопотання про арешт такого майна повинно бути подано слідчим, прокурором протягом 48 годин після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, в якої його було вилучено.

Статтею 169 КПК України передбачено, що тимчасово вилучене майно повертається особі, у якої воно було вилучено: за постановою прокурора, якщо він визнає таке вилучення майна безпідставним; за ухвалою слідчого судді чи суду, уразі відмови у задоволенні клопотання прокурора про арешт цього майна; у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 171, частиною шостою статті 173 цього Кодексу; у разі скасування арешту.

Як вже встановлено слідчим суддею, на вилучене 12 вересня 2024 року в ході обшуку нежитлового приміщення за адресою: м. Київ, вул. Миколи Міхновського, 38, майно накладено арешт. Доказів щодо скасування арешту або оскарження ухвали в суді апеляційної інстанції матеріали справи не містять.

Ураховуючи викладене, слідчий суддя вважає, що вищевказане майно не має статусу тимчасово вилученого, та не може бути повернуто в порядку пункту 1 частини першої статті 303 КПК України.

При застосуванні заходів забезпечення кримінального провадження слідчий суддя повинен діяти у відповідності до вимог КПК України та судовою процедурою гарантувати дотримання прав, свобод та законних інтересів осіб, а також умов, за яких жодна особа не була б піддана необґрунтованому процесуальному обмеженню.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про відмову в задоволенні скарги.

Керуючись статтями 169, 171, 173, 236, 303, 307, 309, 372 КПК України, слідчий суддя

УХВАЛИВ:

У задоволенні скарги адвоката ОСОБА_3 , який діє в інтересах Товариства з обмеженою відповідальністю «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції», ОСОБА_4 , ОСОБА_5 в порядку статті 303 КПК України на бездіяльність детектива та прокурора, що полягає у неповерненні тимчасово вилученого майна у межах кримінального провадження № 42024110000000031 від 18 січня 2024 року відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.11.2024
Оприлюднено13.12.2024
Номер документу123685148
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за скаргами на дії та рішення правоохоронних органів, на дії чи бездіяльність слідчого, прокурора та інших осіб під час досудового розслідування бездіяльність слідчого, прокурора

Судовий реєстр по справі —760/24688/24

Ухвала від 26.11.2024

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Ішуніна Л. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні