КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про передачу справи за підсудністю
11 грудня 2024 року Київ 320/57302/24
Суддя Київського окружного адміністративного суду Скрипка І.М., розглянувши позовну заяву Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) до Відокремленого підрозділу Ленінської комуністичної спілки молоді України в Чернігівському районі Чернігівської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: Управління Служби безпеки України в Чернігівській області, про заборону та примусовий розпуск (ліквідацію) громадської об`єднання,
в с т а н о в и в:
Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Київ) звернулось до Київського окружного адміністративного суду з вказаним адміністративним позовом, в якому просять суд заборонити та примусово розпустити (ліквідувати) Відокремлений підрозділ Ленінської комуністичної спілки молоді України в Чернігівському районі Чернігівської області (філія громадської організації «Ленінська комуністична Спілка молоді України», код ЄДРПОУ ВП: 21666536, дата реєстрації: 08.05.1997, засновник: ОСОБА_1 , уповноважена особа: Кононович Михайло Адамович).
Відповідно до статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності та чи немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Розглянувши позовну заяву та додані до неї матеріали, суддя доходить висновку, що цей позов подано з порушенням правил територіальної підсудності, виходячи з такого.
У силу вимог частини другої статті 26 Кодексу адміністративного судочинства України, позови до юридичних осіб пред`являються в суд за їхнім місцезнаходженням згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Вступна частина позову містить адресу місцезнаходження відповідача: 14000, м. Чернігів, вул. Хлібопекарська (Воровського), буд. 20, яка відповідає даним ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом в ЄДРПОУ відокремленого підрозділу: 39126426.
Як убачається з предмета позову та суб`єктного складу учасників справи, ця справа не підпадає під виключну підсудність, передбачену статтею 27 Кодексу, оскільки не є предметом позову скасування реєстрації політичної партії, а відповідач, відповідно, не є політичною партією.
Отже вирішення цього спору має здійснюватись за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцезнаходженням відповідача окружним адміністративним судом, територіальна юрисдикція якого поширюється на Чернігівську область.
У той же час, позивач звернувся із цим позовом до Київського окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого згідно з Додатком № 1 до Указу Президента України від 16.11.2004 № 1417/2004 «Про утворення місцевих та апеляційних адміністративних судів, затвердження їх мережі» розповсюджується на територію Київської області та відповідно до Закону України від 13.12.2022 № 2825-ІХ «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» на місто Київ.
Ураховуючи підсудність цієї справи Чернігівському окружному адміністративному суду (за місцезнаходженням відповідача), із метою дотримання вимог закону, що визначають правила підсудності адміністративних справ, а також для забезпечення прав учасників справи на розгляд справи «судом, встановленим законом», суд уважає за необхідне передати адміністративну справу за підсудністю до Чернігівського окружного адміністративного суду.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 29 Кодексу адміністративного судочинства України, суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.
Згідно із частинами шостою та восьмою статті 29 Кодексу адміністративного судочинства України, питання про передачу адміністративної справи, крім випадку, визначеного пунктами 4-6 частини першої цієї статті, суд вирішує ухвалою. Ухвалу про передачу адміністративної справи з одного адміністративного суду до іншого може бути оскаржено.
Передача адміністративної справи з одного суду до іншого на підставі відповідної ухвали, яка підлягає оскарженню, здійснюється не пізніше наступного дня після закінчення строку на оскарження такої ухвали, а в разі подання апеляційної скарги після залишення її без задоволення.
На підставі викладеного, керуючись статтями 26, 29, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
у х в а л и в:
адміністративну справу № 320/57302/24 передати за підсудністю до Чернігівського окружного адміністративного суду.
Передачу справи здійснити не пізніше наступного дня після закінчення строку на оскарження ухвали, а в разі подання апеляційної скарги після залишення її без задоволення.
Копію ухвали надіслати позивачеві.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення (підписання) ухвали.
Суддя Скрипка І.М.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.12.2024 |
Оприлюднено | 13.12.2024 |
Номер документу | 123690158 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо статусу народного депутата України, депутата місцевої ради, організації діяльності представницьких органів влади, з них |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Скрипка І.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні