Ухвала
від 10.12.2024 по справі 380/21448/24
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 380/21448/24

УХВАЛА

ПРО ПЕРЕХІД З СПРОЩЕНОГО ПРОВАДЖЕННЯ В ЗАГАЛЬНЕ ПОЗОВНЕ ПРОВАДЖЕННЯ

10 грудня 2024 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Клименко О.М., за участю секретаря судового засідання Давид О.Ю., та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник Зіновкіна О.П.

відповідача: представник не прибув

третя особа-1: представник Ратич С.Р.

третя особа-2: представник не прибув

розглянувши у судовому засіданні клопотання представника позивача від 11 листопада 2024 року про перехід до розгляду справи за правилами загального позовного провадження у справі № 380/21448/24 за позовом Львівського міського комунального підприємства «Львівтеплоенерго» до Західного офісу Держаудитслужби, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача, Товариства з обмеженою відповідальністю «Кавер Енерджі Плюс», Львівської міської ради про визнання протиправним та скасування висновку,-

ВСТАНОВИВ:

Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із вищевказаним адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби про результати моніторингу процедури закупівлі № UА-2024-08-09-001865-а від 04 жовтня 2024 року.

Ухвалою судді Львівського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2024 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі з повідомленням (викликом) сторін та призначено судове засідання; залучено Товариство з обмеженою відповідальністю «Кавер Енерджі Плюс» до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача.

12 листопада 2024 року представник позивача подала через систему «Електронний суд» клопотання від 11 листопада 2024 року про перехід до розгляду справи за правилами загального позовного провадження, яке мотивоване тим, що предметом спору в цій адміністративній справі є висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі та про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Отже, спір виник із публічно-правових відносин, у яких Державна аудиторська служба України є суб`єктом владних повноважень. Очікувана вартість закупівлі становить 756678,472 тис. грн. Тобто, закупівля, а отже і ця адміністративна справа, становить значний суспільний інтерес, має вагоме значення для сторін у справі, оскільки зазначена закупівля проводиться замовником з метою розбудови якісної інфраструктури в Україні та забезпечення повного задоволення потреб населення та юридичних осіб в тепловій енергії, яка використовується для опалення приміщень, отримання гарячої води i промислових технологічних процесів. На позивача - Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» покладено функції із забезпечення повного задоволення потреб населення міста Львова. Саме тому позивачем оголошено публічну закупівлю «Виконання робіт з розробленням проектної документації по об`єкту: «Реконструкція об`єкта ЛМКП «Львівтеплоенерго» з розміщенням та підключенням 4-х когенераційних газопоршневих установок загальною потужністю 20 МВт у м. Львів. Тож з огляду на приписи статті 257 КАС України та викладені вище обставини ця справа про будівництво та встановлення генеруючих установок, які забезпечать задоволення потреб населення та юридичних осіб в тепловій енергії, яка використовується для опалення приміщень, отримання гарячої води i промислових технологічних процесів, має велике та суттєве значення для сторін, а також становить значний суспільний інтерес. Крім того, спірний висновок Державної аудиторської служби України прийнятий на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначені порушення містять інформацію технічного характеру, яка є складною та потребує роз`яснень, в зв`язку із чим, позивач мав намір допитати свідків та спеціалістів для роз`яснення питань, дотичних до викладених порушень, а також використати інші можливості, які неможливо використати під час розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, що свідчить про значну складність такої категорії справ.

Просить суд розглядати справу за правилами загального позовного провадження та замінити засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням.

Ухвалою суду від 10 грудня 2024 року, яку занесено в протокол судового засідання, залучено до участі у справі Львівську міську раду як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача.

В судовому засіданні, яке відбулося 10 грудня 2024 року, представник позивача подане клопотання про перехід до розгляду справи за правилами загального позовного провадження підтримала, просила його задовольнити; представник третьої особи-1 щодо вирішення вказаного клопотання поклався на розсуд суду.

Представник відповідача 10 грудня 2024 року подав через систему «Електронний суд» заяву, в якому зазначив, що не заперечує щодо розгляду справи за наявними матеріалами, без його участі.

Третя особа-2 явки уповноваженого представника в судове засідання, призначене на 10 грудня 2024 року не заперечила.

Вирішуючи клопотання представника позивача від 11 листопада 2024 року про перехід до розгляду справи за правилами загального позовного провадження, суд зазначає таке.

Згідно з приписами статті 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Положеннями статті 12 КАС України визначено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи. Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.

Відповідно до частини третьої статті 257 КАС України при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує:

1) значення справи для сторін;

2) обраний позивачем спосіб захисту;

3) категорію та складність справи;

4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо;

5) кількість сторін та інших учасників справи;

6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес;

7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Відповідно до частини шостої статті 260 КАС України якщо суд вирішив розглянути справу в порядку спрощеного позовного провадження, але в подальшому постановив ухвалу про розгляд справи за правилами загального позовного провадження, розгляд справи починається зі стадії відкриття провадження у справі. У такому випадку повернення до розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження не допускається.

Зважаючи на приписи частини третьої статті 257 КАС України, беручи до уваги доводи представника позивача, наведені у клопотанні від 11 листопада 2024 року, суд з метою повного та належного дослідження всіх обставин справи, а також для прийняття законного та обґрунтованого рішення доходить висновку про необхідність розгляду цієї адміністративної справи в порядку загального позовного провадження та заміни засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням.

Керуючись ст.ст. 243, 248, 257, 262, 293, 295 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ :

Клопотання представника позивача від 11 листопада 2024 року про перехід до розгляду справи за правилами загального позовного провадження задовольнити.

Розгляд адміністративної справи № 380/21448/24 здійснювати за правилами загального позовного провадження.

Замінити засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням.

Підготовче засідання відбудеться 21 січня 2025 року о 10:00 год., в приміщенні Львівського окружного адміністративного суду (м. Львів, вул. Чоловського, 2).

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається http://adm.lv.court.gov.ua/fair/.

Повідомити сторін про наявність у Львівському окружному адміністративному суді можливості проведення судового засідання в режимі відеоконференції.

Копію ухвали надіслати учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.

Повний текст ухвали складено 11 грудня 2024 року.

Суддя Клименко О.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.12.2024
Оприлюднено13.12.2024
Номер документу123690448
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо процедур здійснення контролю Рахунковою палатою, Державною аудиторською службою України, державного фінансового контролю

Судовий реєстр по справі —380/21448/24

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 04.11.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 04.11.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 23.10.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні