Рішення
від 11.12.2024 по справі 400/6208/24
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 грудня 2024 р. № 400/6208/24 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Мельника О.М. в спрощеному позовному провадженні без повідомлення сторін, в письмовому провадже.н.ні, розглянув адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМЕТЕЙ ТРАСТ", вул. Марка Кропивницького, 114, м. Миколаїв, 54009,

до відповідачаГоловного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Героїв Рятувальників, 6, м. Миколаїв, 54005, Державної податкової служби України, пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053 ,

провизнання протиправним та скасування рішення від 25.04.2024 № 10960306/40387784 та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Прометей Траст» (далі - позивач або ТОВ «Прометей Траст») звернулось з позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області (далі - відповідач 1 або ГУ ДПС у Миколаївській області) та Державної податкової про визнання протиправним та скасування Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Миколаївській області № 10960306/40387784 від 25.04.2024 року та зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 288 від 30.11.2023 року датою її подання.

В обґрунтування своїх вимог позивач зазначив, що ним надано усі необхідні документи на підтвердження здійснення господарських операцій, проте відповідачем протиправно відмовлено у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Контролюючий орган повинен був вказати у квитанції перелік документів, які вимагаються від платника податку, однак відповідач не конкретизував перелік необхідних документів, що в свою чергу суперечить пп. 3 п. 11 Порядку № 1165. Відтак, спірні рішення є протиправними.

ГУ ДПС у Миколаївській області надало відзив, в якому просило відмовити у задоволенні позову та зазначило, що на момент винесення оскаржуваного рішення про відмову в реєстрації ПН, позивач не виконав вимоги Податкового кодексу України та Порядку № 520 щодо підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної і саме з цих підстав контролюючий орган відмовив в реєстрації ПН. Отже, позивач не надав обґрунтованих доводів щодо порушення його прав та законних інтересів з боку відповідачів, що свідчить про недоведеність позовних вимог.

Відповідач 2 відзив не надав, ухвалу про відкриття провадження отримав через особистий кабінет підсистеми Електронний суд.

Від відповідача 1 надійшли додаткові пояснення, в яких зазначив, на розгляд Комісії було подано банківську виписку за 28.11.2022 року, відповідно до якої платником здійснено розрахунки з ТОВ «Прометей - Елеватор» за оренду на підставі рахунків від 31.10.2022 №21, №22, №23 та №24. З огляду на те, що у призначенні платежу не зазначено період, за який здійснено ці платежі, а рахунки, оборотно-сальдові відомості та акти взаєморозрахунків з ТОВ «Прометей-Елеватор» за 2023 рік на розгляд комісії не подано, комісія дійшла висновку про недостатність поданих документів.

Від позивача надійшли додаткові пояснення, в яких позивач зазначив, що первинним документом, який підтверджує дату виникнення податкових зобов`язань (настання першої події) щодо податкової накладної № 288 від 30.11.23р. відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України є банківська виписка по рахунку позивача за 15.06.23 р. В призначенні платежу у вищезазначеній банківській виписці по рахунку позивача за 30.01.24 р. вказано: «Оплата за послуги елеватора згідно договору № 236/ А від 23.06.23 р.» На підтвердження реальності господарської операції позивачем також було надано Оборотно-сальдову відомість по рахунку № 361 за 30.11.23 р по 30.01.2024, в якій також відображено зарахування коштів на рахунок позивача. Також, на підтвердження реальності господарської операції позивачем було надано додаток до форми № 37 за період з 01.11.23 р. до 30.11.23 р складські квитанції « 198 від 18.09.2023 та №197 від 12.09.2023 року Таким чином, позивач зазначив, що надав достатній обсяг пояснень та документів, які в повній мірі та належним чином свідчать про реальність здійсненої господарської операції.

Суд відкрив провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомленням сторін.

Справу розглянуто в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Суд дослідивши матеріали справи, встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Прометей Траст» є юридичною особою, перебуває на податковому обліку в Головному управління ДПС у Миколаївській області. Основним видом діяльності є складське господарство.

23.06.2023 року між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЕТЕЙ ТОП» (код ЄДРПОУ 44575226) було укладено Договір складського зберігання №236/А від 23.06.2023р., (далі - Договір), за яким Поклажодавець (ТОВ «ПРОМЕТЕЙ ТОП») зобов`язується передати зерно за заліковою вагою на Зерновий склад (Позивач, ТОВ «ПРОМЕТЕЙ ТРАСТ») за адресою: Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Дніпровська, 1/2, який зобов`язується прийняти таке зерно для зберігання на визначених цим договором умовах і у встановлений строк повернути його Поклажодавцеві або особі, зазначеній ним як одержувач, у стані, передбаченому Договором та законодавством.

В рамках провадження господарської діяльності за вищезазначеним Договором ТОВ «ПРОМЕТЕЙ-ТОП» було відвантажено на склад ТОВ «ПРОМЕТЕЙ ТРАСТ» соняшник. Прийняття соняшнику на зберігання, кількість та зовнішній стан прийнятого товару підтверджують надані контролюючому органу відповідні складські квитанції на зерно: №197 від 12.09.2023 року, серії БА № 849197 та №198 від 18.09.2023 року, серії БА №849198. 30.11.2023 року товар, який було передано на зберігання, було видано поклажодавцю ТОВ «ПРОМЕТЕЙ ТОП».

За фактом надання послуг зберігання та відповідно до умов Договору 30.11.2023 року між позивачем та ТОВ «ПРОМЕТЕЙ ТОП» було підписано акт надання послуг № 308 від 30.11.2023 року, щодо надання таких послуг: «Зберігання соняшнику», у кількості 3 327,18 т/доб, на загальну суму 19 963,08 грн. з ПДВ. За фактом надання послуг зберігання (першої події), відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України Позивачем було складено та подано на реєстрацію до ЄРПН податкову накладну №288 від 30.11.2023 року на загальну суму 19 963,08 грн. з ПДВ.

Про видачу вищезазначеного товару також свідчить додаток до форми №37 за період з 01.11.2023 року по 30.11.2023 року.

Відповідно до п. 4.4 Договору, Поклажодавець сплачує вартість послуг із зберігання зерна впродовж 5 днів після виставлення Зерновим складом (Позивачем) рахунку. Вартість послуг зі зберігання зерна сплачується щомісячно.Керуючись вищезазначеними положеннями Договору та в рамках надання Позивачем послуг складського зберігання товару, ТОВ «ПРОМЕТЕЙ ТОП» сплачувались кошти за надані послуги. На рахунок позивача було перераховано 40 591,60 грн. з ПДВ, на підтвердження чого контролюючому органу було надано банківську виписку по рахунку позивача №б/н за 30.01.2024 року. В призначенні платежу у вищезазначеній банківській виписці по рахунку Позивача було вказано: «Оплата за послуги елеватора згідно договору № 236/А від 23.06.2023 року».

На підтвердження реальності господарської операції позивачем було надано оборотно-сальдову відомість по рахунку № 361 за період з 30.11.2023 року по 30.01.2024 року. Позивачем було надано додаткові документи, які підтверджували спроможність позивача виконати відповідні господарські операції. На підтвердження наявності достатнього обсягу матеріально-технічної бази для виконання вищезазначених господарських операцій позивач надав Договір оренди №1 від 01.01.2017 року з ТОВ «ПРОМЕТЕЙ - ЕЛЕВАТОР» (код ЄДРПОУ 36880551), відповідно до п.1.1 якого в користування Позивачу було передано: нежитловий об`єкт, який складається з 5-ти основних будівель: літ. ІІ-1, літ. С-1, літ. 2Ф-2, літ. Ч-1, літ. Л-1, службових будівель та споруд та знаходиться за адресою: Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Дніпровська, 1/2. Вищевказаний нежитловий об`єкт було передано в користування Позивачу 01.01.2017 року, про що бул підписано акт приймання-передачі № б/н від 01.01.2017 року за Договором оренди № 1 від 01.01.2017 року.

Додатковими угодами до Договору оренди №1 від 01.01.2017 року №б/н від 03.09.2017 року, №б/н від 04.01.2018 року, №б/н від 01.06.2021 року, №б/н від 01.09.2022 року строк дії Договору оренди №1 від 01.01.2017 року до 31.12.2023 року включно. Позивач надав Договір № 14666-14679/7386/1-4 від 22.12.2022 з ДП «ДЕРЖРЕЄСТРИ УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ 32383020), за яким позивачу було передано програмне забезпечення для ведення в електронному вигляді Реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, яке використовувалось під час здійснення вищезазначених господарських операцій.

Позивач додатково надав акт надання послуг № 167 від 30.11.2023 року, який підтверджує надання позивачу послуг оренди ТОВ «ПРОМЕТЕЙ-ЕЛЕВАТОР». Ці послуги було оплачено позивачем в повному обсязі, на підтвердження чого було надано виписку по особовому рахунку позивача

Однак, Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН від № 10960306/40387784 від 25.04.24 р., відмовлено в реєстрації податкової накладної № 288 від 30.11.23р., у зв`язку з ненаданням/частковим ненаданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку. Додаткова інформація - відсутня.

Згідно з п. 201.1. ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

У відповідності до п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.10 р. № 1246 (далі - Порядок № 1246), передбачено, що податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.19 р. №1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).

Вказаний Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі права та обов`язки їх членів.

Пунктами 10, 11 Порядку № 1165 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Відповідно до абзацу 2 п.25, п.26 Порядку №1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Пунктом 27 Порядку № 1165 передбачено, що комісія контролюючого органу в своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України, Податкового кодексу України та законів, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також цим Порядком.

Відповідно до п. 44 Порядку № 1165 комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).

Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.19 р. № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, зокрема окреслений Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 2 Порядку № 520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено,здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Пунктами 3,4 Порядку №520 встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Пунктом 5 Порядку №520 передбачено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно з п. 6 Порядку № 520 копії визначених у пункті 5 документів разом з письмовими поясненнями платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Пунктом 11 Порядку № 520 визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в

разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до п. 5 цього Порядку;та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Отже, зважаючи на вказані норми, Комісія регіонального рівня на виконання п. 44 Порядку № 1165 перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні) та за результатом такої перевірки приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування відповідно до п. 11 Порядку № 520.

Підставою для зупинення реєстрацію податкової накладної стало те, що позивач відповідає п.1 Критеріям ризиковості здійснення операції, якою передбачено, що відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі.

Запропоновано позивачу було надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК.

Позивач надав відповідачу всі первинні документи на підтвердження реальності виконання господарських операцій за наслідком яких складено податкову накладну № 288 від 30.11.23 р.

Не надаючи оцінки наданим позивачем первинним документам, податковий орган прийняв спірне рішення. До того ж відповідач не конкретизував, які саме документи мають бути надані позивачем, в графі «додаткова інформація» відомості відсутні.

Таким чином, відповідачем 1 не доведено правомірність рішення щодо відмови у реєстрації податкових накладних, відтак спірне рішення підлягає скасуванню.

Позивач просить зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних днем її фактичного подання податкову накладну № 288 від 30.11.23 р Відповідно до п. п. 19, 20 постанови КМУ № 1246 від 29.12.10 р. податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Зобов`язання відповідача - ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану позивачем податкову накладну датою її фактичного надходження є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права.

За таких обставин, суд вважає за можливе позовні вимоги задовольнити в цій частині та зобов`язати відповідача зареєструвати податкову накладну №288 від 30.11.23 р датою її подання до Реєстру.

Судові витрати розподіляються відповідно до ст. 139 ч. 1 КАС України.

Позивач сплатив судовий збір в сумі 3028,00 грн. Зважаючи на те, що позовні вимоги задоволено повністю і враховуючи, що саме внаслідок дій відповідача 1 виник спір між

сторонами, судові витрати належить стягнути за рахунок його бюджетних асигнувань в сумі 3028,00 грн.

Керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246, 260, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМЕТЕЙ ТРАСТ" (вул. Марка Кропивницького, 114, м. Миколаїв, 54009 код ЄДРПОУ 40387784) до Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Героїв Рятувальників, 6, м. Миколаїв, 54005 код ЄДРПОУ 44104027, Державної податкової служби України, пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393 ) задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Миколаївській області № 10960306/40387784 від 25.04.2024 року.

3. Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати податкову накладну ТОВ "ПРОМЕТЕЙ ТРАСТ" (код ЄДРПОУ 40387784) № 288 від 30.11.2023 року датою її подання.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Героїв Рятувальників, 6 , м. Миколаїв, 54005 код ЄДРПОУ 44104027) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМЕТЕЙ ТРАСТ" (вул. Марка Кропивницького, 114, м. Миколаїв, 54009 код ЄДРПОУ 40387784) судові витрати в розмірі 3028,00 грн.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Суддя О.М. Мельник

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.12.2024
Оприлюднено13.12.2024
Номер документу123690594
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —400/6208/24

Рішення від 11.12.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мельник О.М.

Ухвала від 08.07.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мельник О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні