Справа № 372/2309/24
Провадження 1-кс-1670/24
ухвала
Іменем України
11 грудня 2024 року Слідчий суддя Обухівського районного суду Київської області ОСОБА_1
при секретарі судового засідання ОСОБА_2
розглянувши в залі судових засідань Обухівського районного суду Київської області в місті Обухів Київської області клопотання т.в.о. заступника начальника відділення СВ Обухівського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області про надання тимчасового доступу до речей і документів,
В С Т А Н О В И В:
Т.в.о. заступник начальника відділення СВ Обухівського РУП ГУНП в Київській області звернувся до суду із клопотанням про надання тимчасового доступу до речей і документів у кримінальному провадженні № 12024111230000489 від 05.03.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України. На обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що доОбухівського РУП надійшли матеріали ГУ СБ України у м. Києві та Київській області про виявлення факту вчинення посадовими особами органу місцевого самоврядування розтрати коштів під час виконання робіт з поточного ремонту дорожнього покриття на території Обухівського району.
Відповідно до зібраних матеріалів встановлено, що ГУ СБ України у м. Києві та Київській області в установленому законом порядку отримано відомості щодо причетності службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » до розтрати бюджетних коштів при організації та надання послуг на «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с. Трипілля Української міської територіальної громади) за ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь».
Так, 21.06.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_4 (Замовник) в особі заступника міського голови ОСОБА_3 (підписав договір № 192 від 21.06.2023) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Підрядник) в особі директора ОСОБА_4 укладено договір № 192 від 21.06.2023 (далі Договір) щодо надання послуг на «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с. Трипілля Української міської територіальної громади) за ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», загальною вартістю 6 153 026 грн 96 коп., після чого за Додатковою угодою № 1 від 21.06.2023 до Договору № 192 загальну вартість послуг знижено до 4 869 536 грн. 58 коп.
Замовником ремонтні роботи прийнято (акти виконаних робіт підписані) та оплачено у повному обсязі 01.08.2023.
Технічний нагляд за ремонтом вказаних автомобільних доріг по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с. Трипілля Української міської територіальної громади здійснювався ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (Технагляд), відповідно до укладеного договору між зазначеним товариством в особі уповноваженої особи, підписанта ОСОБА_5 та ІНФОРМАЦІЯ_4 в особі заступника міського голови ОСОБА_3 (Замовник) на суму - 63 753,65 грн.
З метою перевірки якості виконаних ремонтних робіт, 19.02.2024 здійснено обстеження спільно з спеціалістом автодорожньої галузі, влаштованого покриття автомобільної дороги по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с. Трипілля Української міської територіальної громади, за результатами якого складений акт огляду від 19.02.2024 з фото-фіксацією.
За результатами обстеження встановлено, що відповідно до Додатку № 3 до Додаткової угоди № 1 до Договору № 192 від 21.06.2024: «Дефектних актів», по вул. Підгірна та вул. Захисників, Додатку № 2: «Локального кошторису на будівельні роботи» №№ 02-01-02 та 02-01-01, Додатку № 4: «Підсумкова відомість ресурсів», Додатку № 5: «Загальновиробничі витрати на будову», Додатку № 6: «Розрахунки №№ 1-4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати», Додатку № 7: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Додатку № 8: «Зведеного кошторису розрахунку вартості об`єкта будівництва», вартість виконаних Підрядником будівельних робіт, вартість будівельних матеріалів та транспортна складова завищена на суму понад 1 млн. грн шляхом внесення завідомо недостовірних відомостей до Договірної ціни та Актів виконаних робіт форми КБ-2В, КБ-3.
Зокрема, відповідно до зазначеної вище кошторисної документації по вул. Підгірна в с.Трипілля (Додаток № 3 «Дефектний акт» на вул. Підгірна) Підрядником виконані будівельні роботи: виправлення основ щебеневих з додаванням нового матеріалу, кількість 4533,56 кв.м (п. 1 Додаток № 7); улаштування покриття товщиною 4 см з гарячих асфальтобетоної крихти вручну з ущільненням самохідними котками, кількість: 4413,6 кв.м (п. 2 Додаток № 7); розливання в`яжучих матеріалів, кількість: 4,4136 т (п. 4 Додаток № 7); улаштування вирівнюючих шарів з піску автогрейдером, об`ємом: 132 куб.м (п. 5 Додаток № 7), улаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером середнього типу товщиною 12 см, на площі: 1900 кв.м (п. 6 Додаток № 7); улаштування шару дорожнього одягу товщиною 5 см із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, на площі 120 кв.м (п. 8 Додаток № 7).
При попередньому аналізі зазначеної документації, вартість використаних будівельних матеріалів та робіт є значно завищеною в порівняні з ринковою для даного регіону, а саме: Пісок, за даними кошторисної документації його загальна кількість становить 145,5488 куб.м, ціна за 1 м3 складається з відпускної ціни та транспортних витрат (510 грн/м? + транспортна складова 423,23 грн/ м? = 933,23 грн/ м?), загальна вартість - 135 923,83 грн.: завищена відпускна ціна у порівняння з граничними цінами станом на лютий 2024 року. Довідково: для Обухівського району середня ринкова вартість 1 т піску складає від 170-240 грн/т + транспортна складова. Якщо перерахувати на 1 м? (насипна щільність піску становить 1,4 т/м?), отримаємо середню ціну 238-336 грн/м?, що на загальній кількості піску, зазначеній у відомості ресурсів, дасть перевитрату за відпускною вартістю на суму (збиток) 31 179,04 грн., завищена вартість транспортування піску. Довідково: орієнтовна відстань перевезення піску від постачальників до об`єкту становить близько 20 км, перевезення здійснювалося автомобільним транспортом вантажопід`ємністю 20 т. В порівнянні з розцінками перевізників, вартість перевезення піску завищена на (збиток) 53 486,68 грн. Довідково: дані для порівняння було взято з сайту ІНФОРМАЦІЯ_5 , де у перерахунку на 1м?, перевезений на 20 км, вони становлять 56 грн/м?. Щебенево-піщана суміші С-7, за даними кошторисної документації її загальна кількість становить 1 069,595 куб.м, відпускна ціна за 1 057,45 грн/ м?), загальна вартість - 1 131 042,78грн.: завищена відпускна ціна у порівняння з граничними цінами станом на лютий 2024 року.
Довідково: Гранична ціна 1м? ЩПС С-7 станом на лютий 2024 р. становить 642,13 грн/м?; на загальній кількості ЩПС С-7, зазначеній у відомості ресурсів, перевитрата за відпускною ціною складе близько (збиток) 444 224,02 грн. Улаштування шару із асфальтобетонної суміші по вул. Підгірна, відповідно до акту огляду автомобільної дороги по вул. Підгірна, зафіксовано руйнування покриття дороги, вибоїни, розтріскування, просідання та викришування покриття, ділянки асфальтобетонного покриття площею 120 кв.м, товщиною 5 см на всій протяжності вулиці Підгірна зафіксовано не було, за підрахунками вартість робіт складає близько (збиток) 600 тис. грн. (Додаток №2: п. 9 ДБ2-1-3 Локального кошторису № 02-01-02).
Виявлені та зафіксовані під час комісійного огляду, спільно із спеціалістом у сфері будівництва автомобільних доріг, покриття автомобільних доріг по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с. Трипілля Української міської територіальної громади дефекти покриття дороги свідчать про неякісне виконання Підрядником будівельних робіт, порушення технологічних процесів, використання неякісних будівельних матеріалів, порушення умов їх зберігання та транспортування, завищення логістичних витрат, що як наслідок, призвело до завдання економічних збитків інтересам громади.
Аналіз наявних матеріалів свідчить, що службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в актах виконаних робіт безпідставно завищено вартість будівельних матеріалів, транспортна складова та вартість виконаних робіт, у зв`язку з чим, в актах форми КБ-2В та довідках про вартість виконаних робіт форми КБ-3, внесено завідомо неправдиві дані.
У свою чергу, службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ІНФОРМАЦІЯ_1 підписані зазначені акти приймання-передачі виконаних робіт та довідки про їх вартість, на підставі яких виконавцю робіт безпідставно перераховано кошти у сумі понад 1 млн. грн.
Таким чином, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 ймовірно діючи за попередньою змовою з службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », не забезпечили належний контроль за виконанням ремонтних робіт та внесли до актів форми КБ-2В, КБ-3 завідомо недостовірних відомостей, що призвело до фіктивного завищення об`ємів виконаних будівельних робіт на 20-25% та зайвого витрачання бюджетних коштів Української громади. Відповідно до умов договору, підрядник повинен був улаштувати шар із асфальтобетонного покриття площею 120 кв.м, товщиною АДРЕСА_1 . Враховуючи те, що ремонтні роботи замовником прийнято (акти виконаних робіт підписані) та оплачено у повному обсязі ще 01.08.2023, за приблизними підрахунками вартість не виконаних робіт складає близько (збиток) 600 тис. грн. (Додаток № 2: п. 9 ДБ2-1-3 Локального кошторису № 02-01-02). Вартість піску річкового, що постачався на об`єкт будівництва від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) завищена більш ніж вдвічі, а саме відпускна ціна складала 208 грн/тону та 510 грн/тонну на об`єкті. За даними кошторисної документації до договору підряду, загальна кількість використаного в будівництві піску становить 145,5488 куб.м, ціна за 1 м3 складається з відпускної ціни та транспортних витрат (510 грн/м? + транспортна складова 423,23 грн/ м? = 933,23 грн/ м?) на загальну вартість - 135 923,83 грн., що на 31 тис. грн. вище за відпускну ціну у порівняння з граничними цінами станом на лютий 2024 р. В порівнянні з розцінками перевізників, вартість перевезення піску завищена на 53 486,68 грн. Роботи з улаштування вирівнюючих шарів з піску автогрейдером та улаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером середнього типу товщиною 12 см в с. Трипілля по вул. Підгірна фактично були виконані раніше, а саме в грудні 2022 року, відповідно до закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_7 на «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах: с. Трипілля, вул. Підгірна, с. Жуківці вул. Гагаріна» договору підряду від 12.12.2022 та під час виконання будівельних робіт в літку 2023 року повторно не проводились, хоч кошти за вказані роботи Замовником перераховані в повному обсязі. Таким чином, має місце фіктивне виконання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зазначених будівельних робіт, що були проведені в грудні 2022 році (відповідно до тендерної закупівлі на загальну вартість близько 2,8 млн грн). Також, по вказаному договору підряду по вул. Захисників України у с. Трипілля Української міської територіальної громади ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не виконала роботи з холодного фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою шириною 2 м при глибині фрезерування 5 см, на площі 500 кв. м., хоча бюджетні кошти були перераховані замовником в повному обсязі. Таким чино має місце фіктивне виконання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зазначених будівельних робіт, що були проведені в травні-серпні 2023 році.
В ході досудового розслідування встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_4 , в особі в.о. міського голови ОСОБА_3 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в особі директора ОСОБА_4 , укладено договір № 192 про закупівлю послуг від 21.06.2023, на виконання робіт «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с. Трипілля Української міської територіальної громади) за ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь» на суму 6153026,96 грн.
Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 21.06.2023 до Договору № 192 від 21.06.2023, загальна сума цього Договору визначена на підставі Договірної ціни та складає 4869536,58 грн.
Відповідно до п. 1.5. даного договору, на період дії Договору та протягом гарантійного періоду, Виконавець відповідно до Закону України «Про дорожній рух» та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в повній мірі відповідає за належне утримання доріг, забезпечення умов безпеки руху, а також забезпечує повне майнове відшкодування Замовнику збитків, якщо такі збитки завдані з вини Виконавця.
Відповідно до п. 2.1. Договору, виконавець повинен надати передбачені цим Договором послуги Замовнику якість яких відповідає умовам та вимогам нормативних документів, зазначеним у пункті 1.2. цього Договору та іншим діючим нормативним актам. Відповідальність за якість виконаних послуг, випробування матеріалів, устаткування несе Виконавець.
Відповідно до п. 2.2. Договору, замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання послуг відповідно до частини першої статті 849 Цивільного кодексу України та у порядку, передбаченому цим Договором. Замовник має право контролювати якість і обсяг матеріальних ресурсів до моменту їх використання для надання послуг та в процесі надання послуг на об`єкті. Замовник призначає свого представника, який постійно контролює якість виконаних Виконавцем послуг.
Відповідно до п. 2.4. Договору, у разі виявлення порушень умов цього Договору» пропозиції учасника процедури закупівлі, будівельних норм, правил, стандартів, інших нормативних документів, Замовник надає Виконавцю письмову вимогу або лист про усунення і не повинен приймати надані послуги до усунення допущених недоліків, а за необхідності - про призупинення надання послуг. Неякісно надані послуги, у тому числі, виконані з використанням матеріальних ресурсів, що не відповідають установленим вимогам, Замовником не оплачуються.
Відповідно до п. 2.5. Договору, виконавець забезпечує відповідність якості будівельних матеріалів, конструкцій, устаткування, що постачається ним, шляхом оперативного лабораторного контролю та відповідності специфікаціям, державним стандартам, технічним умовам, а також наявність самих сертифікатів, технічних паспортів, інших документів, що засвідчують їх характеристики і якість, надаючи Замовнику їх в складі документів при перевірці і прийманні наданих послуг для оплати на вимогу останнього.
Відповідно до п. 2.7. Договору, виконавець гарантує якість та можливість експлуатації об`єкта в результаті наданих послуг з гарантійними термінами об`єкта не менше 3-х років.
Відповідно до п. 6.3.2. Договору, виконавець зобов`язаний забезпечити надання послуг, якість яких відповідає умовам, встановленим цим Договором та нормативними актами.
За результатами виконання умов даного договору в ході проведення ремонтних робіт між посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » складено відповідні акти та довідки, а саме: акт приймання виконаних будівельних робіт (форма «КБ-2в») та довідка про вартість виконаних робіт та витрати (форма «КБ-3»).
Розрахунок за вказаним договором проведений ІНФОРМАЦІЯ_8 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в повному обсязі.
Також в ході досудового розслідування встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір № 223 від 26.06.2023 «Про надання послуг з технічного нагляду на об`єкті: «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с. Трипілля Української міської територіальної громади)» на суму 63753,65 грн.
За результатами виконання умов даного договору між посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » складено відповідні акти приймання-передачі надання послуг (виконання робіт).
Розрахунок за вказаним договором проведений ІНФОРМАЦІЯ_8 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в повному обсязі.
Також в ході досудового розслідування встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_4 , в особі міського голови ОСОБА_6 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в особі директора ОСОБА_4 , укладено договір № 328 про закупівлю послуг від 09.10.2023, на виконання робіт «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с. Трипілля Української міської територіальної громади) за ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь».
Вартість даного договору складає 1809916,20 грн.
За результатами виконання умов даного договору в ході проведення ремонтних робіт між посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » складено відповідні акти та довідки, а саме: акт приймання виконаних будівельних робіт (форма «КБ-2в») та довідка про вартість виконаних робіт та витрати (форма «КБ-3»).
Розрахунок за вказаним договором проведений ІНФОРМАЦІЯ_8 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в повному обсязі.
Також в ході досудового розслідування встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_4 , в особі міського голови ОСОБА_6 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в особі директора ОСОБА_4 , укладено договір № 196 від 12.12.2022, на виконання робіт «Поточний ремонт дороги: Аварійні, відновні роботи та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах: с. Трипілля, вул. Підгірна, с. Жуківці, вул. Гагаріна) за ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту».
За результатами виконання умов даного договору в ході проведення ремонтних робіт між посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » складено відповідні акти та довідки, а саме: акт приймання виконаних будівельних робіт (форма «КБ-2в») та довідка про вартість виконаних робіт та витрати (форма «КБ-3»).
Розрахунок за вказаним договором проведений ІНФОРМАЦІЯ_8 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в повному обсязі.
В ході досудового розслідування 15.11.2024 до ІНФОРМАЦІЯ_9 призначено будівельно-технічну експертизу.
В ході виконання даної експертизи від судового експерта в порядку ст. 69 КПК України надійшло клопотання про надання додаткових матеріалів, а саме:
По Договору про закупівлю послуг № 192 від 21.06.2023 «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с. Трипілля Української міської територіальної громади), за кодом ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь»: повний комплект проектно-кошторисної документації (пояснювальні записки, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, інженерніта технологічні креслення, кошторисна частина, тощо); виконавча документація про проведені роботи на об`єкті (загальні журнали робіт, журнали технічного та авторського нагляду, тощо) в повному обсязі; інформаційний блок даних (ІБД) на електронному носії (бажано флеш-пам`ять) з розширенням ____.bds,____.bdd, ___.bsdu, ____.bcdu для імплементаціїІБД до кошторисного програмного комплексу (ІБД сформувати окремо для кошторису в складі локального кошторису, окремо для договірної ціни, окремо для актів за формою КБ-2в).
По Договору про закупівлю послуг № 328 від 09.10.2023 «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с. Трипілля Української міської територіальної громади), за кодом ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь»: повного комплекту проектно-кошторисної документації (пояснювальні записки, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, інженерні та технологічні креслення, кошторисна частина, тощо); виконавчої документації про проведені роботи на об`єкті (загальні журнали робіт, журнали технічного та авторського нагляду, тощо) в повному обсязі; інформаційного блоку даних (ІБД) на електронному носії (бажано флеш-пам`ять) з розширенням ____.bds,____.bdd, ____.bsdu, ____.bcdu для імплементаціїІБД до кошторисного програмного комплексу (ІБД сформувати окремо для кошторису в складі локального кошторису, окремо для договірної ціни, окремо для актів за формою КБ-2в).
По Договору № 196 від 12.12.2022 «Поточний ремонт дороги: Аварійні, відповідні роботи та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах: с. Трипілля вул. Підгірна, с. Жуківці вул. Гагаріна (ДК 021:2015 - 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)»: повного комплекту проектно-кошторисної документації (пояснювальні записки, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, інженерні та технологічні креслення, кошторисна частина, тощо); виконавчої документації про проведені роботи на об`єкті (загальні журнали робіт, журнали технічного та авторського нагляду, тощо) в повному обсязі; інформаційного блоку даних (ІБД) на електронному носії (бажано флеш-пам'ять) з розширенням ____.bds,____.bdd, ____.bsdu, ____.bcduдля імплементаціїІБД до кошторисного програмного комплексу (ІБД сформувати окремо для кошторису в складі локального кошторису, окремо для договірної ціни, окремо для актів за формою КБ-2в).
Беручи до уваги вищевикладене для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, а також з метою виконання клопотання судового експерта. у слідства виникла необхідність у дослідженні інформації, яка міститься у документах, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що виключає можливість до них вільного доступу, а тому т.в.о. заступника начальника відділення СВ Обухівського РУП ГУ НП в Київській області звернувся до суду з даним клопотанням.
Т.в.о. заступника начальника відділення СВ Обухівського РУП ГУ НП в Київській області в судове засідання не з`явився, просив розглядати клопотання без участі слідчого та прокурора, вимоги клопотання підтримав в повному обсязі, просив не здійснювати фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів, в тому числі не здійснювати аудіо запис та відео запис за допомогою технічних засобів.
Розгляд клопотання відповідно до ч.2 ст. 163 КПК України проводився за відсутності особи, у володінні якої знаходяться річ і документи, оскільки слідчим було доведено наявність достатніх підстав вважати, що доступ до дані речі мають значення для швидкого, повного та неупередженого розслідування, а також наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення інформації.
Згідно норми ч. 4 ст. ст. 107 КПК України, у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, дійшов до наступного висновку.
Судом встановлено, що СВ Обухівського РУП ГУ НП в Київській області здійснюється досудове розслідування в кримінальному провадженні № 12024111230000489 від 05.03.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Відповідно до ст.160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Пунктом 5, 6 частини 2 ст.131КПКУкраїни передбачені такі види заходів забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ до речей і документів і тимчасове вилучення майна.
Згідно ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до п.8 ч.1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах та документах, належить: персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Внесене слідчім клопотання відповідає вимогам ст.160 КПК України, матеріалами клопотання, а також слідчім доведено достатність даних про здійснення слідчим досудового розслідування вказаного кримінального правопорушення, а також про те, що речі і документи, про тимчасовий доступ до яких просить надати слідчий, перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ,та містять охоронювану законом таємницю,та як самостійно, так і в своїй сукупності із іншими доказами можуть бути використані для встановлення усіх обставин даного злочину та мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, а тому необхідно отримати тимчасовий доступ до зазначених документів та проведення виїмки оригіналів зазначених документів, так як в інший спосіб перевірити вищезазначені факти не можливо.
Таким чином, у судовому засіданні встановлено усі, передбачені ст.132, ч.ч.5-7 ст.163 КПК України, підстави для задоволення внесеного слідчим клопотання.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 40, 131, 132, 159-160, 162 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В:
Клопотання т.в.о. заступника начальника відділення СВ Обухівського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області про надання тимчасового доступу до речей і документів задовольнити.
Зобов`язати посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_10 , що розташована за адресою: АДРЕСА_2 , надати т.в.о. заступника начальнику відділення СВ Обухівського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_7 , а також слідчим слідчого відділу Обухівського РУП ГУНП в Київській області, які входять до складу групи слідчих у кримінальному провадженні №12024111230000489 від 05.03.2024, тимчасовий доступ до документів з можливістю ознайомитись з ними та вилучити оригінали наступних документів, а саме:
- По Договору про закупівлю послуг № 192 від 21.06.2023 «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с. Трипілля Української міської територіальної громади), за кодом ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь»: повний комплект проектно-кошторисної документації (пояснювальні записки, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, інженерні та технологічні креслення, кошторисна частина, тощо); виконавча документація про проведені роботи на об`єкті (загальні журнали робіт, журнали технічного та авторського нагляду, тощо) в повному обсязі; інформаційний блок даних (ІБД) на електронному носії (бажано флеш-пам`ять) з розширенням ____.bds,____.bdd, ____.bsdu, ____.bcdu для імплементації ІБД до кошторисного програмного комплексу (ІБД сформувати окремо для кошторису в складі локального кошторису, окремо для договірної ціни, окремо для актів за формою КБ-2в).
- По Договору про закупівлю послуг № 328 від 09.10.2023 «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с. Трипілля Української міської територіальної громади), за кодом ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь»: повного комплекту проектно-кошторисної документації (пояснювальні записки, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, інженерні та технологічні креслення, кошторисна частина, тощо); виконавчої документації про проведені роботи на об`єкті (загальні журнали робіт, журнали технічного та авторського нагляду, тощо) в повному обсязі; інформаційного блоку даних (ІБД) на електронному носії (бажано флеш-пам`ять) з розширенням ____.bds,____.bdd, ___.bsdu, ____.bcdu для імплементації ІБД до кошторисного програмного комплексу (ІБД сформувати окремо для кошторису в складі локального кошторису, окремо для договірної ціни, окремо для актів за формою КБ-2в).
- По Договору № 196 від 12.12.2022 «Поточний ремонт дороги: Аварійні, відповідні роботи та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах: с. Трипілля вул. Підгірна, с. Жуківці вул. Гагаріна (ДК 021:2015 - 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)»: повного комплекту проектно-кошторисної документації (пояснювальні записки, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, інженерні та технологічні креслення, кошторисна частина, тощо); виконавчої документації про проведені роботи на об`єкті (загальні журнали робіт, журнали технічного та авторського нагляду, тощо) в повному обсязі; інформаційного блоку даних (ІБД) на електронному носії (бажано флеш-пам`ять) з розширенням ____.bds,____.bdd, ____.bsdu, ____.bcdu для імплементації ІБД до кошторисного програмного комплексу (ІБД сформувати окремо для кошторису в складі локального кошторису, окремо для договірної ціни, окремо для актів за формою КБ-2в).
Строк дії ухвали визначити до 9 лютого 2025 року.
Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення, оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Обухівський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 11.12.2024 |
Оприлюднено | 16.12.2024 |
Номер документу | 123723366 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини проти власності Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем |
Кримінальне
Обухівський районний суд Київської області
Потабенко Л. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні