Постанова
від 11.12.2024 по справі 372/6519/24
ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 372/6519/24

П О С Т А Н О В А

Іменем України

11 грудня 2024 року Суддя Обухівського районного суду Київської області Кравченко М. В., розглянувши матеріали, що надійшли від Головного управління ДПС у Київській області про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце проживання суду не відомо, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , працюючого керівником повного товариства «Діла Ломбард Діасамідзе ОСОБА_2 », реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ,

пост.163-4КодексуУкраїнипро адміністративніправопорушення,

В С Т А Н О В И В:

Згідно ч. 1 ст. 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

При підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення в порядку п. 2 ст. 278 Кодексу України про адміністративні правопорушення з`ясовано, що протокол складено з порушенням вимог ст. 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

В протоколі № 2657/10-36-24-06 про адміністративне правопорушення від 04.11.2024 року складеного головним державним інспектором ГУ ДПС у Київській області Свінціцьким Є.М. при проведенні планової документальної перевірки повного товариства «Діла Ломбард Діасамідзе ОСОБА_2 та ОСОБА_3 » код за ЄДРПОУ 30839335 встановлено, що посадова особа керівник повного товариства «Діла Ломбард ОСОБА_1 та ОСОБА_3 » ОСОБА_1 , вчинив правопорушення: п. 38.1 ст. 38, п. 57.1 ст. 57, пп. 164.2.20 п. 164.2 ст. 164, п. 167.1 ст. 167, 168.1.1 п. 168.1 ст. 168, пп. «а» п. 171.2 ст. 171, пп. «а» п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI, що призвело до заниження податкового зобов`язання по податку на доходи фізичних осіб в сумі 2413993,86 грн., в тому числі за 2018 рік в сумі 332237,84 грн., за 2019 рік в сумі 426671,95 грн., за 2020 рік в сумі 363735,82 грн., за 2021 рік в сумі 445202,04 грн., за 2022 рік в сумі 289518,00 грн., за 2023 рік в сумі 294403,89 грн., за І півріччя 2024 року в сумі 262218,32 грн.,, чим скоїв адміністративне правопорушення, передбачене ст. 163-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Однак, до протоколу про адміністративне правопорушення складеного відносно ОСОБА_1 за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 163-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення не долучено будь-яких доказів, зокрема письмових пояснень особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, а в графі «Підпис особи, яка притягується до адміністративної відповідальності» не зазначено особи яка притягається до адміністративної відповідальності, відсутній підпис цієї особи, які б свідчили про ознайомлення його з протоколом. В протоколі про адміністративне правопорушення не зазначено про свідків або понятих, якщо такі були, не додано їх письмових пояснень. Крім того слід також зазначити, що в протоколі про адміністративне правопорушення посилається на акт № 54941/10-36-24-06/30839335 від 04.11.2024 року, одна копію акту до протоколу про адміністративне правопорушення не долучено.

Статтею 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено, що необхідною умовою для притягнення особи до адміністративної відповідальності є встановлення на підставі належних та допустимих доказів факту вчинення певного діяння такою особою та наявність в діянні цієї особи, що є суб`єктом правопорушення, всіх обов`язкових ознак складу певного адміністративного правопорушення.

Натомість, контролюючим органом в порушення вищевказаних вимог не додано до протоколу жодного безспірного доказу на підтвердження вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 163-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Таким чином враховуючи вищевикладене з протоколу про адміністративне правопорушення складеного відносно ОСОБА_1 вбачається ряд допущених порушень, які унеможливлюють встановити наявність в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, зокрема з протоколу не можливо встановити, точні дату та час проведення планової документальної перевірки, оскільки копію акту до протоколу про адміністративне правопорушення не додано, також в протоколі не зазначено про свідків чи понятих, які були присутні під час складення протоколу а також їх пояснень.

Крім того до протоколу про адміністративне правопорушення не додано копію документу, за яким встановлено особу, тому суд під час розгляду справи позбавлений можливості встановити повні дані про особу, яка притягується до адміністративної відповідальності, що унеможливлює у визначеному законом порядку встановити наявність чи відсутність складу адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У зв`язку з цим протокол підлягає поверненню для належного оформлення, оскільки при його складенні не дотримано вимог ст. 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Пунктом 24 постанови № 14 Пленуму Верховного Суду України від 23.12.2005 року було встановлено наступне: «Визнати правильною практику тих суддів, які вмотивованими постановами повертають протоколи про адміністративні правопорушення, складені не уповноваженою на те посадовою особою або без додержання вимог ст. 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення (80732-10), відповідному правоохоронному органу для належного оформлення.»

Таким чином, протокол не може розглядатись суддею без усунення порушень, допущених при його складенні, оскільки неповнота передбачених законом даних унеможливлює надання правової оцінки викладеним у протоколі обставинам.

Керуючись ст.ст. 163-2, 251, 256, 268, 278-280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, п.24 постанови №14 Пленуму Верховного суду України від 23.12.2005 року, -

П О С Т А Н О В И В :

Протокол про адміністративне правопорушення № 2657/10-36-24-06 від 04.11.2024 року відносно ОСОБА_1 повернути до Головного управління Державної податкової служби у Київській області (адреса: 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 5а), для належного оформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя Кравченко М. В.

СудОбухівський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення11.12.2024
Оприлюднено16.12.2024
Номер документу123723379
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку утримання та перерахування податку на доходи фізичних осіб і подання відомостей про виплачені доходи

Судовий реєстр по справі —372/6519/24

Постанова від 11.12.2024

Адмінправопорушення

Обухівський районний суд Київської області

Кравченко М. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні