ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КИЄВА
справа № 753/14973/24
провадження № 1-кп/753/1840/24
В И Р О К
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"30" жовтня 2024 р. Дарницький районний суд м. Києва в складі:
головуючого - судді ОСОБА_1 ,
при секретарі ОСОБА_2 ,
провівши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві судовий розгляд у кримінальному провадженні, внесеному до єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024100000000153 від 13.03.2024 року, по обвинуваченню
ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Києва, громадянина України, який не працює, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 та проживає за адресою: АДРЕСА_2 , раніше не судимий,
- у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 368 КК України,
учасники кримінального провадження:
прокурор ОСОБА_4 ,
обвинувачений ОСОБА_3 ,
захисник ОСОБА_5 ,
в с т а н о в и в:
ОСОБА_3 перебуваючи у період з 28.11.2023 по 03.04.2024 на посаді головного державного інспектора відділу контролю за готівковими операціями управління фактичних перевірок Головного управління Державної податкової служби в місті Києві, обіймаючи посаду пов`язану з постійним здійсненням функцій представників влади, тобто будучи службовою особою, вчинив прийняття службовою особою пропозиції надання неправомірної вигоди для себе за невчинення такою службовою особою в інтересах того хто пропонує неправомірну вигоду, будь-якої дії з використанням наданого службового становища, тобто кримінальне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 368 КК України, при наступних обставинах.
ОСОБА_3 в системі органів Державної податкової служби України працює з 2013 року.
18.09.2013 у ДІ у Дарницькому районі ГУ Міндоходів у м. Києві склав присягу державного службовця такого змісту: «Усвідомлюючи свою високу відповідальність, урочисто присягаю, що буду вірно служити Українському народові, дотримуватися Конституції та законів України, втілювати їх у життя, поважати та охороняти права, свободи і законні інтереси людини і громадянина, честь держави, з гідністю нести високе звання державного службовця та сумлінно виконувати свої обов`язки».
Наказом Головного управління ДПС у м. Києві від 27.11.2023 N? 1845-О ОСОБА_3 призначено на посаду головного державного інспектора відділу контролю за готівковими операціями управління фактичних перевірок Головного управління ДПС у м. Києві, за строковим призначення на умовах, визначених статтею 10 Закону України від 12 травня 2015 року N? 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» (зі змінами) з 28 листопада 2023 року.
ОСОБА_3 присвоєно 6 ранг державного службовця.
Стаж державної служби ОСОБА_3 станом на 27.11.2023 становив 10 років 2 місяці 11 днів.
Відповідно до посадової інструкції державного службовця - головного державного інспектора відділу контролю за готівковими операціями управління фактичних перевірок Головного управління ДПС у м. Києві, що затверджена 03.11.2023, та з якою під розпис ознайомився ОСОБА_3 , основними посадовими обов`язками останнього були:
- виконання завдань та доручень керівництва Головного управління ДПС у м. Києві (далі - ГУ ДПС) з питань, що належать до компетенції відділу. Підготовка та надання керівництву ГУ ДПС інформаційних та аналітичних матеріалів відповідно до компетенції відділу. Підготовка матеріалів щодо практики застосування законодавства з питань, що належать до компетенції ГУ ДПС, для ознайомлення платників через ЗМІ. Підготовка матеріалів для розміщення на суб-сайті веб-порталу ДПС. Використання інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем ДІС для отримання інформації, необхідної для виконання функціональних обов`язків структурними підрозділами ГУ ДПС;
??- розгляд та участь у розгляді звернень (скарг, заяв, пропозицій), у т.ч. повторних, громадян, суб`єктів господарювання, органів державної влади, народних депутатів України та інших, по суті порушених питань, у т.ч. правомірності дій посадових осіб ГУ, надання відповідей на них, підготовка (за необхідністю) висновків, пропозицій тощо. Надання консультацій платникам податків у письмовій та електронній формах у межах компетенції;
-??відбір платників податків для проведення фактичних перевірок (крім перевірок з питань дотримання вимог Закону України «Про державне регулювання виробництва з обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах та пального»). Здійснення хронометражів господарських операцій під час здійснення фактичних перевірок та вжиття заходів щодо інвентаризації суб`єктів господарювання основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, готівки з використанням інформації та документів щодо такої інвентаризації за результатами таких перевірок або під час наступних заходів податкового контролю. Проведення інвентаризації залишків підакцизної продукції. Збір податкової інформації (щодо проведення розрахункових операцій, наявності ліцензії, дозвільних документів, тощо, крім дозвільних документів та ліцензій на підакцизні товари) за місцем розташування господарських об?єктів. Проведення контрольних розрахункових операцій до початку перевірки платника податків щодо дотримання ним порядку проведення розрахункових операцій та застосування реєстраторів розрахункових операцій;
- проведення у межах компетенції фактичних перевірок платників податків з питань: дотримання вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та Податкового кодексу України, регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій; наявності ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, у межах компетенції підрозділу; дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин із працівниками (найманими особами); здійснення фізичною особою господарської діяльності без державної реєстрації у межах компетенції підрозділу; дотримання платниками податків вимог законодавства щодо встановлених державою фіксованих цін, граничних цін та граничних рівнів торговельної надбавки (націнки) на період до припинення або скасування воєнного стану в Україні. Участь у проведенні документальних перевірок в частині дотримання платниками податків норм законодавства з питань виробництва та обігу підакцизних товарів, вимог законодавства щодо максимальних роздрібних цін на тютюнові вироби, тютюн, промислові замінники тютюну та рідини, що використовуються в електронних сигаретах, мінімальних оптово-відпускних і мінімальних роздрібних цін на алкогольні напої, наявності марок акцизного податку встановленого зразка, внесення даних про реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій до відповідних ліцензій, відображення та правильності обрахунку акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів у розрахункових документах та фіскальних звітах, наявності документів, що підтверджують походження підакцизних товарів; регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій; наявності ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону; дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин із працівниками (найманими особами);
- складання актів фактичних перевірок та направлення їх матеріалів до відповідних підрозділів для прийняття рішень згідно з чинним законодавством у межах компетенції підрозділу. Підготовка проекту рішення про визначення сум грошового зобов`язання платника податків (податкового повідомлення-рішення або рішення про застосування фінансових санкцій за порушення законодавства, яке регулює відносини у сфері виробництва та обігу спирту, пального, алкогольних напоїв і тютюнових виробів). Здійснення контролю за дотриманням встановлених законом строків проведення розрахунків в іноземній валюті, за додержанням порядку приймання готівки для виконання платіжних операцій (крім приймання готівки банками), порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), проведення розрахункових операцій, а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону. Відкрито застосовувати технічні прилади і технічні засоби, що мають функції фото і кінозйомки, відеозапису, засоби фото- і кінозйомки, відеозапису; відкрито здійснювати звукозапис, фото-, відео фіксацію (відеозйомки), накопичувати та використовувати таку мультимедійну інформацію (фото, відео, звукозапис) під час проведення фактичних перевірок;
- застосування адміністративного арешту (арешту) майна та коштів на рахунках/електронних гаманцях платників за наявності обставин, визначених ст. 94 Податкового кодексу, та/або зупинення видаткових операцій на їх рахунках/електронних гаманцях у банку, іншій фінансовій установі, небанківському надавачу платіжних послуг/емітенті електронних грошей у межах компетенції структурного підрозділу. Складання протоколів про адміністративні правопорушення стосовно посадових осіб платників податків - юридичних осіб, платників податків - фізичних осіб у випадках, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення за результатами фактичних та документальних перевірок, прийняття (підготовка проекту у разі необхідності) постанов у межах компетенції. Участь, у разі необхідності, у межах компетенції у супроводженні судових справ та у судових засіданнях, підготовка необхідних документів. Участь у частині надання висновків під час проведення процедури адміністративного оскарження з питань, що належать до компетенції відділу;
- документування результатів перевірки на кожному етапі її проведення, в тому числі за допомогою підсистеми «Паспорт перевірки» ІС «Податковий блок», з метою формування оперативних звітних показників;
??- аналіз порушень податкового законодавства, виявлених у ході фактичних перевірок, та внесення до ДПС пропозицій щодо вдосконалення податкового законодавства. Аналіз результатів фактичних перевірок та внесення до ПС пропозицій щодо поліпшення їх ефективності;
-??взаємодія у межах компетенції із структурними підрозділами ГУ та іншими територіальними органами ДПС; організація взаємодії з відповідними територіальними органами центральних органів виконавчої влади (далі - ЦОВВ), місцевими держадміністраціями, органами місцевого самоврядування. Ведення діловодства в структурному підрозділі;
- дотримання Правил етичної поведінки в органах Державної податкової служби та вимог антикорупційного законодавства: - Конституції України; - Кримінального кодексу України; - Кримінального процесуального кодексу України; - Кодексу України про адміністративні правопорушення; - Закону України «Про запобігання корупції»; - Закону України «Про державну службу»; - Закону України «Про звернення громадян»; - Закону України «Про доступ до публічної інформації»; - Закону України «Про засади державної антикорупційної політики на 2021 - 2025 роки»; - Постанови Кабінету Міністрів України від 04 березня 2023 року N? 220 «Про затвердження Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки»; - Постанови Кабінету Міністрів У країни від 13 червня 2000 року N? 950 «Про затвердження Порядку проведення службового розслідування стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та осіб, які для цілей Закону України «Про запобігання корупції» прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування»; - Наказу Міністерства юстиції України від 24 квітня 2017 року N? 1395/5 «Про затвердження Методології проведення антикорупційної експертизи»; - Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 16.03.2020 N? 97/20 «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 10 лютого 2017 року N? 56»; - Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.04.2020 N? 127/20 «Про затвердження Вимог до захисту анонімних каналів зв?язку, через які здійснюються повідомлення про можливі факти корупційних або пов?язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»; - Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 18.01.2021 N? 11/21 «Про затвердження Порядку проведення перевірок організації роботи із запобігання і виявлення корупції»; - Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 29.01.2021 N? 26/21 «Про затвердження Порядку проведення повної перевірки декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування»; - Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 26.04.2021 N? 240/21 «Про встановлення обов`язкових вимог до мінімальної штатної чисельності уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції в державних органах»; - Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 21.05.2021 N? 268/21 «Про затвердження Порядку надання згоди Національним агентством з питань запобігання корупції на звільнення керівника уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції державного органу, юрисдикція якого поширюється на всю територію України»; - Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 27.05.2021 N? 277/21 «Про затвердження Типового положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції»; - Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 23.07.2021 N? 450/21 «Про затвердження Порядку інформування Національного агентства з питань запобігання корупції про суттєві зміни у майновому стані суб?єкта декларування»; - Наказу Національного агентство з питань запобігання корупції від 23.07.2021 N? 451/21 «Про затвердження Порядку інформування Національного агентства з питань запобігання корупції про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента» (зі змінами); - Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 20.08.2021 N? 539/21
«Про затвердження Порядку перевірки факту подання суб?єктами декларування декларацій відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції «Про вдосконалення процесу управління корупційними ризиками»; - Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 06.11.2023 N? 249/23 «Про затвердження Переліку посад з високим та підвищеним рівнем корупційних ризиків»; - Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 13.07.2017 N? 317 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо діяльності уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції»; - Роз?яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 03.06.2020 N? 3 «Щодо порядку дій державних органів після визнання державних службовців судом винними у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення пов?язаного з корупцією»; Роз?яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.07.2020 N? 6 «Щодо надання викривачам безоплатної вторинної правової допомоги»; - Роз?яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 24.02.2021 N? 4 «Щодо забезпечення права викривача на конфіденційність та анонімність»; - Роз?яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 18.06.2021 N? 6 «Щодо забезпечення права викривача на отримання інформації»; - Роз?яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 19.11.2021 N? 10 «Щодо особливостей реалізації заборони на одержання пільг, послуг і майна органами державної влади та органами місцевого самоврядування (ст. 54 Закону України «Про запобігання корупції») та відповідальність за прийняті рішення щодо осіб, які прийняли такі пільги, послуги і майно»; - Роз?яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.02.2022 N? 2 «Щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю в умовах воєнного стану»; - Роз?яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 14.03.2022 N? 6 «Щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно дотримання обмежень щодо запобігання корупції під час участі у обороні України»; - Роз?яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 01.06.2022 N? 8 «Щодо гарантій захисту трудових прав викривачів»; - Роз?яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.06.2022 N? 9 «Щодо внесення спеціально уповноваженими суб?єктами у сфері протидії корупції подань про проведення службового розслідування з метою виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню корупційного або пов?язаного з корупцією правопорушення»; - Роз?яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 13.06.2022 N? 11 «Щодо наявності / відсутності конфлікту інтересів під час реалізації повноважень з окремих питань оплати праці»; - Роз?яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 12.06.2023 N? 2 «Щодо правового статусу викривача»; - Роз`яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 31.08.2023 N? 3 «Щодо отримання та розгляду повідомлень про можливі факти корупційних або пов?язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»; - Роз?яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 13.11.2023 N? 4 «Щодо фінансової доброчесності: застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю (подання декларації, повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, повідомлення про відкриття валютного рахунку)» (зі змінами); - наказу ДПС від 02.09.2019 N?52 «Про затвердження правил етичної поведінки в органах ДПС»; наказу ДПС від 28.122019 №234 «Про особливості приймання дарунків, одержаних як подарунки державі, в органах Державної податкової служби»; - наказу ДПС України від 26.05.2020 N? 226 «Про затвердження Порядку організації заходів із запобігання та врегулювання конфлікту інтересів в органах Державної податкової служби»; - наказу ДПС України від 03.09.2020 N? 468 «Про затвердження Методичних рекомендацій з питань прийняття та розгляду повідомлень про корупцію в органах Державної податкової служби»; - наказу ДПС України від 08.10.2020 N? 555 «Про затвердження Порядку організації роботи, спрямованої на запобігання та виявлення корупції в органах Державної податкової служби України»; - наказу ДПС України від 14.07.2021 N? 687 «Про затвердження пам?яток для працівників апарату ДПС»; - наказу ДІС України від 09.09.2021 N? 803 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо впровадження в органах ДПС механізмів заохочення викривачів та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов?язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»; - наказу ДПС України від 19.07.2022 N? 451 «Про проведення оцінювання корупційних ризиків в діяльності ДПС»; - наказу ДПС України від 22.07.2022 N? 465 «Про затвердження Положення про робочу групу з оцінювання корупційних ризиків у діяльності ДПС»; - наказу ДПС України від 15.08.2022 N? 539 «Про утворення робочої групи з оцінювання корупційних ризиків у діяльності Державної податкової служби України та затвердження її складу»; - методичних рекомендацій Національного агентства з питань запобігання корупції від 03.02.2021 N? 1 Щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю (подання декларацій та повідомлень про суттєві зміни у майновому стані); - методичні рекомендації Національного агентства з питань запобігання корупції від 21.10.2022 N? 13 Щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції; роз?яснення Департаменту з питань запобігання та виявлення корупції Державної податкової служби України.
Наказом Державної податкової служби України від 12.11.2020 N? 643 (зі змінами) затверджено Положення про Головне управління ДПС у м. Києві, відповідно до якого:
-??Головне управління ДПС у м. Києві є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України;
-??ГУ ДПС забезпечує реалізацію повноважень ДПС на території м. Києва;
-??ГУ ДПС у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів країни, наказами Мінфіну, що належать до компетенції ДПС, наказами ДПС, дорученнями керівництва ДПС, іншими актами законодавства;
-основними завданнями ГУ ДПС є: забезпечення реалізації державної податкової політики, здійснення у межах повноважень, передбачених законом, контролю за надходженням до бюджетів та державних цільових фондів податків, зборів, платежів, державної політики у сфері контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов?язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок), державної політики у сфері контролю за своєчасністю здійснення розрахунків в іноземній валюті в установлений законом строк, дотриманням порядку проведення розрахункових операцій, у тому числі готівкових розрахунків за товари (послуги), а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону;
-ГУ ДПС відповідно до покладених на нього завдань: 1) здійснює контроль за дотриманням вимог податкового законодавства, законодавства щодо адміністрування єдиного внеску та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС; 4) здійснює реєстрацію та веде облік платників податків, платників єдиного внеску, об?єктів оподаткування та об?єктів, пов?язаних з оподаткуванням, проводить диференціацію платників податків; 5) забезпечує достовірність та повноту ведення обліку платників податків (платників єдиного внеску), об?єктів оподаткування та об?єктів, пов?язаних з оподаткуванням; 8) забезпечує ведення обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску; 9) здійснює адміністрування податків і зборів, платежів, єдиного внеску, у тому числі проводить відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків (платників єдиного внеску); 10) контролює своєчасність подання платниками податків (платниками єдиного внеску) передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов?язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів, єдиного внеску; 11) застосовує до платників податків (платників єдиного внеску) передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення вимог податкового законодавства чи законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС; 12) складає стосовно платників податків - фізичних осіб та посадових осіб платників податків - юридичних осіб протоколи про адміністративні правопорушення та виносить постанови у справах про адміністративні правопорушення у випадках та порядку, визначених законом; 14) здійснює погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на податкові органи; 18) застосовує арешт майна платників податків, що мають податковий борг, та/або зупинення видаткових операцій на їх рахунках/електронних гаманцях у банку, іншій фінансовій установі, небанківському надавачу платіжних послуг/емітенті електронних грошей; 22) звертається до суду у випадках, передбачених законом; 23) виконує роботу, пов?язану зі здійсненням ліцензування діяльності суб?єктів господарювання пального, з оптової з виробництва спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах, алкогольними торгівлі спиртом, оптової та роздрібної торгівлі тютюновими виробами і рідинами, використовуються в електронних сигаретах, пальним, зберігання пального та контроі пиртом, алкоробництвом та обігом. Здійсне ліцензуваная огової торгівлі спиртом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, і пальним; роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, зберігання пального; 24) організовує роботу, пов?язану із замовленням марок акцизного податку, їх зберіганням, продажем, відбором зразків, з метою проведення експертизи щодо їх автентичності та здійснює контроль за наявністю таких марок на пляшках (упаковках) з алкогольними напоями і пачках (упаковках) тютюнових виробів, ємностях (упаковках) з рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, під час їх транспортування, зберігання і реалізації; 27) здійснює заходи щодо запобігання та виявлення порушень вимог законодавства у сфері виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального; 28) здійснює контроль за дотриманням суб?єктами господарювання, які провадять роздрібну торгівлю тютюновими виробами, тютюном, промисловими замінниками тютюну та рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, вимог законодавства щодо максимальних роздрібних цін на такі вироби, встановлених виробниками або імпортерами таких виробів; 29) здійснює контроль за дотриманням суб?єктами господарювання, які провадять оптову або роздрібну торгівлю алкогольними напоями, вимог законодавства щодо мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін на такі напої; 30) проводить роботу, пов?язану з посиленням боротьби з незаконним виробництвом, переміщенням, обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального та інших підакцизних товарів (продукції); 31) здійснює реєстрацію та облік реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), реєстрацію розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій; 32) проводить контрольні розрахункові операції до початку перевірки платника податків щодо дотримання ним порядку проведення розрахункових операцій та застосування реєстраторів розрахункових операцій; 33) здійснює контроль за дотриманням встановлених законом строків проведення розрахунків в іноземній валюті, за додержанням порядку приймання готівки для виконання платіжних операцій (крім приймання готівки банками), порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), проведення розрахункових операцій, а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону; 38) проводить аналіз та здійснює управління ризиками з метою визначення форм і обсягів податкового контролю; 43) здійснює моніторинг стану надходження податків і зборів, інших платежів, визначених Податковим кодексом України, Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов?язкове державне соціальне страхування», вивчає вплив змін показників регіонального розвитку та змін законодавства на надходження податків, інших платежів, розробляє пропозиції щодо збільшення їх обсягу та зменшення втрат бюджету; 46) взаємодіс з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування з питань надходжень до місцевих бюджетів; 48) надає індивідуальні податкові консультації, інформаційно-довідкові послуги з питань податкового та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДПС; 61) здійснює інші повноваження, визначені законом;
- ГУ ДПС для виконання покладених на нього завдань має право:
1) проводити у визначеному законодавством порядку перевірку показників, пов?язаних із визначенням об?єктів оподаткування та із своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплатою всіх передбачених Податковим кодексом України податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску, дотриманням вимог законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС; 2) проводити перевірку правильності та повноти визначення фінансового результату до оподаткування згідно з бухгалтерським обліком відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності; 3) визначати у передбачених Податковим кодексом України випадках суми податкових та грошових зобов?язань платників податків; 4) аналізувати фінансовий стан платника податків, що має податковий борг, та стан забезпечення такого боргу податковою заставою; 5) запрошувати платників податків (платників єдиного внеску) або їхніх представників для перевірки правильності нарахування та своєчасності сплати податків, зборів, платежів, єдиного внеску; 8) запитувати та вивчати під час проведення перевірок первинні документи, що використовуються в бухгалтерському обліку, регістри, фінансову, статистичну та іншу звітність, пов?язану з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів, виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС; 9) вимагати під час проведення перевірок виготовлення і надання засвідчених підписом платника податків (платника єдиного внеску) або його посадовою особою та скріплених печаткою (за її наявності) копій первинних документів, які свідчать про порушення податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС, та отримувати їх у платників податків (платників єдиного внеску) у встановленому Податковим кодексом України порядку; 10) вимагати під час проведення перевірок від посадових або службових осіб платника податків залучення повноважних осіб для спільного з працівниками ДПС зняття показань внутрішніх та зовнішніх лічильників, якими обладнані технічні пристрої, що використовуються у процесі провадження діяльності, яку перевіряють; 11) вимагати під час проведення перевірок від платників податків, яких перевіряють, проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки з використанням інформації та документів щодо результатів такої інвентаризації за результатами таких перевірок або під час наступних заходів податкового контролю; 12) вилучати в установленому законодавством порядку під час проведення перевірок у підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців та фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, копії документів, що підтверджують заниження розміру заробітної плати (доходу) та інших виплат, на які нараховується єдиний внесок; 13) вимагати доступу під час проведення перевірок до територій, приміщень (крім житла громадян) та іншого майна, що використовуються для провадження господарської діяльності та/або с об?єктами оподаткування або використовуються для отримання доходів (прибутку) чи пов?язані з іншими об?єктами оподаткування та/або можуть бути джерелом погашення податкового боргу в порядку, передбаченому Податковим кодексом України; 14) надсилати платникам податків (платникам єдиного внеску) у межах повноважень, передбачених законом, у разі виявлення порушень вимог податкового законодавства чи законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС, письмові запити щодо надання належно засвідчених копій документів; 15) вимагати під час проведення перевірок від керівників та інших посадових осіб підприємств, установ, організацій, а також фізичних осіб - підприємців та фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, усунення виявлених порушень законодавства; 16) порушувати в установленому законом порядку питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні податкового, бюджетного законодавства, законодавства про єдиний внесок та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС; 28) звертатися у передбачених законом випадках до суду, у тому числі щодо встановлення тимчасового обмеження у праві виїзду за межі України керівників юридичних осіб або постійних представництв нерезидентів-боржників у разі невиконання податкового обов`язку щодо сплати грошових зобов`язань, що призвело до виникнення у такої юридичної особи або постійного представництва нерезидента податкового боргу; 34) під час проведення перевірки та розгляду результатів перевірки отримувати письмові пояснення від посадових (службових) осіб з питань, що стосуються предмета перевірки, та їх документальне підтвердження, у тому числі щодо здійснення особою господарської діяльності без державної реєстрації; 35) одержувати пояснення від роботодавців та/або їхніх працівників, та/або осіб, праця яких використовується без документального оформлення, під час проведення перевірок з питань дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами), дотримання податковим агентом податкового законодавства щодо оподаткування виплаченої (нарахованої) найманим особам (у тому числі без документального оформлення) заробітної плати, пасивних доходів, додаткових благ, інших виплат та відшкодування, що підлягають оподаткуванню, у тому числі внаслідок не укладення платником податків трудових договорів з найманими особами згідно із законом; 36) здійснювати інші права, передбачені законом.
ГУ ДПС є контролюючим органом (податковим органом, органом стягнення).
Відповідно до Закону України «Про державну службу»:
-??державна служба - це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави, зокрема щодо: забезпечення реалізації державної політики, виконання загальнодержавних, галузевих і регіональних програм, виконання законів та інших нормативно-правових актів; - здійснення державного нагляду та контролю за дотриманням законодавства; - управління державними фінансовими ресурсами, майном та контролю за їх використанням; - управління персоналом державних органів; - реалізації інших повноважень державного органу визначених законодавством;
-державний службовець - це громадянин України, який займає посаду державної служби в органі державної влади, іншому державному органі, його апараті (секретаріаті), одержує заробітну плату за рахунок коштів державного бюджету та здійснює встановлені для цієї посади повноваження, безпосередньо пов?язані з виконанням завдань і функцій такого державного органу, а також дотримується принципів державної служби;
-державна служба здійснюється з дотриманням таких принципів: - верховенства права - забезпечення пріоритету прав і свобод людини і громадянина відповідно до Конституції України, що визначають зміст та спрямованість діяльності державного службовця під час виконання завдань і функцій держави; - законності - обов?язок державного службовця діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; - професіоналізму - компетентне, об?єктивне і неупереджене виконання посадових обов?язків, постійне підвищення державним службовцем рівня своєї професійної компетентності, вільне володіння державною мовою і, за потреби, регіональною мовою або мовою національних меншин, визначеною відповідно до закону; - доброчесності - спрямованість дій державного службовця на захист публічних інтересів та відмова державного службовця від превалювання приватного інтересу під час здійснення наданих йому повноважень; - ефективності - раціональне і результативне використання ресурсів для досягнення цілей державної політики;
-державний службовець зобов?язаний: - дотримуватися Конституції та законів України, діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; - дотримуватися принципів державної служби та правил етичної поведінки; - забезпечувати в межах наданих повноважень ефективне виконання завдань і функцій державних органів; - сумлінно і професійно виконувати свої посадові обов?язки та умови контракту про проходження державної служби (у разі укладення); - додержуватися вимог законодавства у сфері запобігання і протидії корупції; - державні службовці виконують також інші обов?язки, визначені у положеннях про структурні підрозділи державних органів та посадових інструкціях, затверджених керівниками державної служби в цих органах, та контракті про проходження державної служби (у разі укладення);
-особа, призначена на посаду державної служби вперше, публічно складає Присягу державного службовця такого змісту: - «Усвідомлюючи свою високу відповідальність, урочисто присягаю, що буду вірно служити українському народові, дотримуватися Конституції та законів України, втілювати їх у життя, поважати та охороняти права, свободи і законні інтереси людини і громадянина, честь держави, з гідністю нести високе звання державного службовця та сумлінно виконувати свої обов?язки».
Згідно з ч. 3 ст. 18 КК України службовими особами є особи, які постійно, за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого пов?язані самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів» правоохоронні органи - органи прокуратури, Національної поліції, служби безпеки, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, Національне антикорупційне бюро України, органи охорони державного кордону, Бюро економічної безпеки України, органи і установи виконання покарань, слідчі ізолятори, органи державного фінансового контролю, рибоохорони, державної лісової охорони, інші органи, які здійснюють правозастосовні або правоохоронні функції.
Таким чином, ОСОБА_3 , перебуваючи на посаді головного державного інспектора відділу контролю за готівковими операціями управління фактичних перевірок Головного управління Державної податкової служби в місті Києві, маючи повноваження застосування адміністративного арешту (арешту) майна та коштів на рахунках електронних гаманцях, зупинення видаткових операцій на рахунках/електронних гаманцях, складання протоколів про адміністративні правопорушення, прийняття постанов у межах компетенції, обіймав посаду в органі, який здійснює правозастосовні або правоохоронні функції, і у відповідності до вимог Закону України «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів», був працівником правоохоронного органу.
Згідно пункту 1 Примітки до ст. 364 КК України службовими особами у статтях 364, 368, 368-5, 369 цього Кодексу є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також обіймають постійно чи тимчасово в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних чи комунальних підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов?язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, установи, організації, судом або законом.
Таким чином, ОСОБА_3 , будучи головним державним інспектором відділу контролю за готівковими операціями уержаління фактичних перевірок Головного управління Державної податкової служби в місті Києві, обіймаючи посаду категорії «В», посаду пов?язану з постійним службовою особою здійсненням функцій представників влади, згідно з ч. 3 ст. 18 КК України, був
Так, ОСОБА_3 , перебуваючи у період з 28.11.2023 по 03.04.2024 на посаді відділу контролю за готівковими операціями управління фактичних перевірок Головного управління Державної податкової служби в місті Києві, обіймаючи посаду пов?язану з постійним здійсненням функцій представників влади, тобто будучи службовою особою, вчинив прийняття службовою особою пропозиції надання неправомірної вигоди для себе за невчинення такою службовою особою в інтересах того хто пропонує неправомірну вигоду, будь-якої дії з використанням наданого службового становища, тобто кримінальне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 368 КК України, при наступних обставинах.
ОСОБА_6 є представником ТОВ «СІГМА + LTD» (код ЄДРПОУ 23726455) видами діяльності якого є:
56.10 Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування (основний);
46.17 Діяльність посередників у торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами;
46.34 Оптова торгівля напоями;
46.35 Оптова торгівля тютюновими виробами;
92.00 Організування азартних ігор;
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;
47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами;
68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
Так, ОСОБА_6 , як представник ТОВ «СІГМА + LTD», з метою відкриття/встановлення додаткових торгових точок й збільшення обсягів підприємницької діяльності з оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування, спиртними напоями та тютюновими виробами, будучи усвідомлюючи, що оптова та роздрібна торгівля алкогольними напоями й тютюновими виробами є ліцензійним видом діяльності, а також будучи обізнаною з положеннями Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі - Закон про РРО), яким регламентовано порядок проведення розрахунків (- статтею з Закону про РРО визначено, що суб?єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції, зобов?язані їх проводити на повну суму покупки (надання послуги) через реєстратори розрахункових операцій, а у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому там розрахункових книжок; - положеннями статті 5 Закону про РРО суб`єктами господарювання надано можливість на період виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій та здійснення його ремонту або у разі тимчасового, не більше 7 робочих днів, відключення електроенергії проводити розрахункові операції із використанням належним чином зареєстрованого резервного реєстратора розрахункових операцій та розрахункової книжки або із застосуванням належним чином зареєстрованого резервного реєстратора розрахункових операцій), 07.03.2024, перебуваючи за адресою: м. Київ, вул. Смілянська, 9, звернулась за консультацією та роз`ясненнями щодо вищевикладених питань до Головного управління Державної податкової служби у м. Киеві в особі головного державного інспектора ОСОБА_3 . у ході даної розмови у ОСОБА_3 виник злочинний умисел, спрямований на отримання неправомірної вигоди для себе за невчинення ним дій в інтересах ТОВ «СІГМА + LTD».
З метою реалізації свого злочинного умислу, діючи з корисливих мотивів, під час зазначеної розмови ОСОБА_3 повідомив ОСОБА_6 , що в отриманні ліцензії та реєстрації реєстратора розрахункових операцій (далі - PPO) немає жодних проблем і він їй з цим може допомогти. Поряд з цим, ОСОБА_3 зауважив, що незважаючи на наявність відповідних ліцензій обов`язково будуть «проблеми» з касовою дисципліною, і співробітники ГУ ДПС у м. Києві постійно перевірятимуть торгові точки ТОВ «СІГМА + LTD», з чим він теж їй, ОСОБА_6 , має можливість допомогти з використанням свого службового становища, оскільки саме він, як головний державний інспектор відділу контролю за готівковими операціями управління фактичних перевірок Головного управління ДПС у м. Києві, та його колеги опрацьовують інформацію про ймовірні порушення в діяльності суб?єктів господарювання, за результатом чого ними ж готуються пропозиції з переліком суб?єктів господарювання до проведення фактичних перевірок їх господарської діяльності.
У подальшому, 02.04.2024, приблизно о 13 год. 59 хв., за адресою: м. Київ, вул. Братства тарасівців (попередня назва - Декабристів), буд. 7, на автомобільній парковці супермаркету, ОСОБА_6 повторно зустрілася з ОСОБА_3 .
Під час вказаної зустрічі ОСОБА_3 , діючи на виконання раніше сформованого умислу, усвідомлюючи протиправність своїх дій, з корисливих мотивів, погодився сприяти діяльності ТОВ «СІГМА + LTD», уточнив у ОСОБА_6 кількість торгових точок, що планувались до відкриття, роз?яснив порядок дій при виникненні у службових осіб ГУ ДПС у м. Києві будь-яких запитань до діяльності узгоджених точок, вказав розмір систематичної неправомірної вигоди, яку необхідно передавати йому щомісяця, в перших числах місяця, а саме 2 000 грн. з кожної точки (14 000 грн. загалом), і вербально й невербально надав пряму згоду на пропозицію ОСОБА_6 надання неправомірної вигоди, за не проведення контрольних заходів стосовно діяльності узгоджених точок продажу ТОВ «СІГА + LTD».
По завершенню розмови, ОСОБА_3 зауважив ОСОБА_6 , що в разі виникнення перешкод здійснення торгівлі необхідно звертатись безпосередньо неправові також те, що умови подальшого систематичного передання йому неправомірної вигоди, а саме по 2000 грн. щомісячно за роботу кожної торгової точки заявника, він повідомить додатково.
Також, ОСОБА_3 продовжуючи вживати заходів до реалізації свого злочинного умислу, спрямованого на отримання неправомірної вигоди для себе за ОСОБА_7 ним дій в інтересах ТОВ «СІГМА + LTD», запитав та отримав від ОСОБА_6 адреси розміщення торгівельних точок ТОВ «СІГМА+ LTD» за не вжиття заходів, щодо яких ОСОБА_3 прийняв пропозицію надання неправомірної вигоди, а саме: м. Київ, просп. Червоної Калини (попередня назва - В. Маяковського), 6; м. Київ, просп. Червоної Калини (попередня назва - В. Маяковського), 15; м. Київ, просп. Червоної Калини (попередня назва - В. Маяковського), 17; м. Київ, вул. Горлівська 124/140; м. Київ, вул. Нечуя-Левицького (попередня назва - Академіка Курчатова), 5; м. Київ, вул. М. Закревського 30а; м. Київ, вул. Харківське шосе 164а.
Отримавши пропозицію щодо неправомірної вигоди, зважаючи на приватні інтереси, діючи умисно, з корисливих мотивів, ОСОБА_3 не вжив будь-яких заходів передбачених законодавством та алгоритмом дій службових осіб ДПС у випадку пропозиції неправомірної вигоди, а саме: не відмовився від пропозиції, а навпаки не роздумуючи чітко заявив та вжив відповідних дій, які свідчать саме про прийняття пропозиції; письмово не повідомив про пропозицію безпосереднього керівника, спеціально уповноважених суб?єктів у сфері протидії корупції тощо.
Таким чином, ОСОБА_3 вчинив прийняття службовою особою пропозиції надання неправомірної вигоди для себе за невчинення такою службовою особою в інтересах того хто пропонує неправомірну вигоду, будь-якої дії з використанням наданого службового становища, тобто вчинив кримінальне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 368 КК України.
Допитаний в судовому засіданні обвинувачений ОСОБА_3 свою винуватість у вчиненому кримінальному правопорушенні визнав повністю, підтвердив, що всі обставини, викладені в обвинувальному акті відповідають дійсним обставинам справи. Пояснив, що ОСОБА_6 звернулася до нього через його знайомого та ОСОБА_3 вирішив їй допомогти. У скоєному щиро розкаявся, пояснив, що розуміє, що вчинив неправильно, просив не призначати суворого покарання.
Враховуючи те, що обвинувачений та інші учасники процесу не оспорюють всі обставини, які підлягають доказуванню у даному кримінальному провадженні і викладені в обвинувальному акті, судом встановлено, що учасники кримінального провадження правильно розуміють зміст цих обставин, відсутні будь-які сумніви у добровільності та істинності їх позиції, суд, відповідно до ч. 3 ст. 349 КПК України визнав недоцільним дослідження доказів по справі щодо тих обставин, які ніким не оспорюються. Судом роз`яснено учасникам кримінального провадження, що вони будуть позбавленні оскаржити обставини, які ними не оспорюються в апеляційному порядку.
Згідно ст. 66 КК України обставинами, які пом`якшують покарання ОСОБА_3 , суд визнає щире каяття.
Згідно ст. 67 КК України обставин, які обтяжують покарання ОСОБА_3 не встановлено.
При вирішенні питання про призначення обвинуваченому ОСОБА_3 покарання, суд згідно з вимогами ст. 65 КК України враховує ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення, яке згідно ст. 12 КК України є нетяжким злочином; ставлення ОСОБА_3 до вчиненого, яке полягає у визнанні винуватості та розкаянні; обставину, яка пом`якшує покарання, та відсутність обставин, які обтяжують покарання; дані про особу обвинуваченого, а саме те, що має постійне місце проживання у м. Києві, на обліку у лікарів нарколога та психіатра не перебуває, раніше не судимий, за місцем роботи характеризується позитивно.
Згідно ст. 50 КК України покарання має на меті не тільки кару, а й виправлення засуджених, а також запобігання вчиненню нових кримінальних правопорушень як засудженими, так і іншими особами.
Відтак, за сукупності вище наведених обставин, враховуючи принципи законності, справедливості, обґрунтованості та індивідуалізації покарання, суд дійшов до висновку про те, що покарання обвинуваченому ОСОБА_3 за ч. 1 ст. 368 КК України слід призначити у межах, установлених у санкції статті, а саме у виді штрафу з позбавленням права обіймати посади на підприємствах, установах, організаціях державної форми власності, пов`язаних з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій.
Таке покарання, на переконання суду, є справедливим і достатнім для виправлення ОСОБА_3 та попередження вчинення ним нових кримінальних правопорушень, відповідатиме його меті, гуманності, справедливості і не потягне за собою порушення засад виваженості, що включає наявність розумного балансу між охоронюваними інтересами суспільства та правами особи, яка притягається до кримінальної відповідальності.
Речові докази у даному кримінальному провадженні відсутні.
Процесуальні витрати у даному кримінальному провадженні суд покладає на ОСОБА_3 .
На підставі викладеного, керуючись ст. 349, 373-376 КПК України суд,
у х в а л и в:
ОСОБА_3 визнати винним у вчиненні злочину, передбаченого ч. 1 ст. 368 КК України та призначити йому покарання у виді штрафу у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 17 000 (сімнадцять тисяч) гривень, з позбавленням права обіймати посади на підприємствах, установах, організаціях державної форми власності, пов`язаних з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, строком на один рік.
Стягнути з ОСОБА_3 на користь держави процесуальні витрати за проведення експертиз у сумі 15145 (п`ятнадцять тисяч сто сорок п`ять) гривень 60 копійки.
Вирок може бути оскаржений в апеляційному порядку з урахуванням особливостей, передбачених ст. 394 КПК України до Київського апеляційного суду шляхом подачі апеляції через Дарницький районний суд м. Києва протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Вирок набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги вирок, якщо його не скасовано, набирає законної сили після прийняття рішення судом апеляційної інстанції.
Учасники судового провадження мають право отримати в суді копію вироку. Обвинуваченому та прокурору копія вироку вручається негайно після його проголошення. Учаснику судового провадження, який не був присутнім в судовому засіданні, копія судового рішення надсилається не пізніше наступного дня після ухвалення.
Суддя:
Суд | Дарницький районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 30.10.2024 |
Оприлюднено | 17.12.2024 |
Номер документу | 123725406 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг Прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою |
Кримінальне
Дарницький районний суд міста Києва
Просалова О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні