ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"11" грудня 2024 р. справа № 300/8289/24
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Шумея М.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Захід-ДП» до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування розпорядження
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Захід-ДП» звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області, в якому просить суд:
-визнати протиправним та скасувати розпорядження Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним від 26.09.2024 року № 3602-п;
-зобов`язати Головне управління ДПС в Івано-Франківській області видати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Івано-Франківська область, Івано-Франківській район, місто Івано-Франківськ, вул. Коновальця.
Позовні вимоги мотивовані прийняттям Головним управління ДПС в Івано-Франківській області протиправного розпорядження про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним від 26.09.2024 року № 3602-п.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04.11.2024 року відкрито провадження в даній адміністративній справі, за правилами спрощеного позовного провадження.
05.11.2024 року на адресу суду від Головного управління ДПС в Івано-Франківській області надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого заперечує проти позову з підстав викладених у відзиві. Просить відмовити у задоволенні позову.
Суд, розглянувши у відповідності до вимог ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення її учасників, дослідивши письмові докази та відзив на позовну заяву зазначає наступне.
Судом встановлено, що ТзОВ «ЗАХІД-ДП» має намір здійснювати роздрібну торгівлю пальним з використанням модульної автозаправної станції за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця поруч з АЗС.
З метою отримання дозволу для здійснення роздрібної торгівлю пальним, з використанням модульної автозаправної станції, ТОВ «ЗАХІД-ДП» отримало експертні висновки, а саме:
-висновок експертизи за результатами повного технічного обстеження резервуару № 40282391- 09-01-9184.24 ТОВ «Карпаттехноальянс» від 15 січня 2024 року;
-висновок експертизи № 20538693.047.20.0035.24 щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки ДП «Карпатський експертно-технічний центр держпраці» від 19 січня 2024 року;
-висновок експертизи № 20538693.047.20.0036.24 щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки ДП «Карпатський експертно-технічний центр держпраці» від 19 січня 2024 року.
23.01.2024 року ТОВ «ЗАХІД-ДП» звернулося з заявою до ДП «Карпатський експортно-технічний центр «Держпраці» про отримання дозволу на експлуатацію обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах.
Державна служба України з питань праці Південно-Західне міжрегіональне управління, на підставі заяви вх. № Д3-45/П3 -24 від 23.01.2024 року, висновку ДП «Карпатський експортно-технічний центр «Держпраці» від 19.01.2024 року № 20538693.047.20.0035.24 надало ТзОВ «ЗАХІД-ДП» Дозвіл № Д3-358/113/1-24 від 29.01.2024 р. експлуатувати обладнання та захисні системи, призначенні для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах, а саме:
- резервуар контейнерний РГС-30;
- колонка паливороздавальна Шельф 200-50-2-1-1-2.
Місце експлуатації: м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця поруч з АЗС. Термін дії дозволу до 29.01.2029 року.
23.01.2024 року ТОВ «ЗАХІД-ДП» звернулося з заявою до ДП «Карпатський експортно-технічний центр «Держпраці» про отримання дозволу виконувати газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця поруч з АЗС.
На підставі заяви вх. № Д3-46/13-24 від 23.01.2024 року, висновку ДП «Карпатський експортно-технічний центр «Держпраці» від 19.01.2024 року № 20538693.047.20.0035.24 Державна служба України з питань праці Південно-Західне міжрегіональне управління надало ТОВ «ЗАХІД-ДП» Дозвіл № Д3-3-361/113/1-24 В1д 29.01.2024 р. виконувати газонебезпечні роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця поруч з АЗС. Термін дії дозволу до 29.01.2029 р.
18 квітня 2024 року ТзОВ «Захід-ДП» придбало у ФОП ОСОБА_1 металеву конструкцію ємності, місткістю 30 м. куб.
01 липня між громадянином України ОСОБА_1 , код РНОКПП НОМЕР_1 та ТОВ «ЗАХІД-ДІ» укладено Договір оренди землі.
Відповідно до п.1 Договору Орендодавець, надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для провадження підприємницької діяльності, в тому числі роздрібної торгівлі пальним, а також встановлення та обслуговування тимчасових споруд - модульної автозаправної станції оперативного пункту. Кадастровий номер земельної ділянки - 2610100000:21:007:0267, загальна площа 0,1135га, яка розташована на вул. Є. Коновальця у м. Івано-Франківську. Відповідно до п.4 Договору, Договір укладено на 49 років.
Відповідно до Витягу з Державного реєстру речових прав 03.07.2024 року зареєстровано право оренди земельної ділянки площею 0,1135га, яка розташована на вул. Є. Коновальця у м. Івано-Франківськ.
11 вересня 2024 року ТОВ «ЗАХІД-ДП» платіжною інструкцією № 15 сплатило 2 000,00 грн. за ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
17 вересня 2024 року ТОВ «ЗАХІД-ДП» подало заяву до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю пальним за адресою: вул. Є. Коновальця, м. Івано-Франківськ.
Розпорядженням № 360-п від 26 вересня 2024 р. Головного управління ДІС в Івано-Франківській області відмовила у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: вул. Є. Коновальця, м. Івано-Франківськ, ТзОВ «ЗАХІД-ДП».
Причиною відмови у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним ТОВ «ЗАХІД-ДП» є не надання копії документів відповідно до вимог ст. 15 ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» № 481/95-ВР, а саме:
- акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці зберігання пального, необхідних для зберігання пального за адресою розташування АЗС - м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця, АЗС.
Позивач вважаючи відмову Головного управління ДПС в Івано-Франківській області протиправною та безпідставною, звернувся до суду з відповідним адміністративним позовом.
Надаючи правову оцінку правовідносинам, що склалися між сторонами, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. 2ст. 19 Конституції Україниоргани державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.
Частиною 1ст. 9 КАС Українивстановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 2ст. 2 КАС Україниу справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Зазначені критерії є вимогами для суб`єкта владних повноважень, який приймає відповідне рішення, вчиняє дії чи допускає бездіяльність.
Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального на території України врегульованіЗаконом України«Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального`від 19.12.1995 № 481/95-ВР(Закон№ 481/95-ВР).
Вст. 1 Закону № 481/95-ВРнаведені визначення наступних термінів:
ліцензія (спеціальний дозвіл) -документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку;
роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів;
анулювання ліцензії - позбавлення суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) права на провадження діяльності, зазначеної в ліцензії; ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ, що засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку.
Стаття 15 Закону № 481/95-ВРмістить порядок отримання, зокрема, ліцензії на роздрібну торгівлю пальним і підстави для її анулювання.
Так, ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на п`ять років.
Ліцензія видається за поданою нарочно, поштою або в електронному вигляді заявою суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію (крім ліцензії на оптову торгівлю пальним за наявності місць оптової торгівлі пальним, роздрібну торгівлю пальним, зберігання пального з метою подальшої його реалізації іншим споживачам).
У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб`єкт господарювання (у тому числі іноземний суб`єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального).
Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.
Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
Після видачі/анулювання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального податковий орган вносить відповідні відомості до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше наступного робочого дня з дня видачі/анулювання відповідної ліцензії.
Відповідно до частини 2 статті 28 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту. Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення.
Згідно частини 4 статті 28 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.
У відповідності до пунктів 2.1. - 2.3. «Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року №244, підставою для розміщення тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (ТС) є паспорт прив`язки ТС. Замовник, який має намір встановити ТС, звертається до відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або районної державної адміністрації із відповідною заявою у довільній формі про можливість розміщення ТС. До цієї заяви додаються графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1 : 500 кресленнями контурів ТС з прив`язкою до місцевості; реквізити замовника найменування/прізвище, ім`я та по батькові (за наявності)/місцезнаходження ТС/контактна інформація) та напрям підприємницької діяльності. Цей перелік документів є вичерпним.
Як встановлено з матеріалів адміністративної справи, 26 серпня 2024 року Департаментом містобудування та архітектури виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради було видано на замовлення ТОВ «Захід-ДП» Паспорт прив`язки тимчасової споруди (модульної автозаправної станції) на АДРЕСА_1 , у межах земельної ділянки кадастровий № 2610100000:21:007:0267.
Відповідно до пункту 3.38 Державних будівельних норм "Планування та забудова територій" ДБН Б.2.2.-12:2019, які затверджені Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.04.2019 року №104, модульна автозаправна станція - це автозаправна станція з наземним розташуванням резервуарів для зберігання палива, технологічне обладнання якої призначене для заправлення автотранспорту тільки рідким моторним паливом; характеризується розосередженим розташуванням паливороздавальних колонок (ПРК) та резервуарів зберігання палива. Відповідно до вказаних ДБН Б.2.2.-12:2019 скорочення АГЗП означає автогазозаправочний пункт.
Відповідно до технічного паспорту резервуара контейнерного РГС-30 вид розташування наземний; призначення резервуара світлі нафтопродукти; номінальна місткість резервуару 20/10 м. куб.; місце встановлення: м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця, поруч АЗС. Модульна автозаправна станція, що розташована на вул. Євгена Коновальця, у межах земельної ділянки кадастровий № 2610100000:21:007:0267 є тимчасовою спорудою.
Згідно вимог абзацу 3 частини 40 статті 15 Закону № 481/95-BP для отримання ліцензії на право завірені роздрібної торгівлі пальним разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії документів, що засвідчують введення (прийняття) в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці роздрібної торгівлі пальним, необхідних роздрібної торгівлі пальним. Модульна автозаправна станція, що розташована на вул. Євгена Коновальця, у межах земельної ділянки кадастровий № 2610100000:21:007:0267 є тимчасовою спорудою, призначення якої для здійснення підприємницької діяльності.
Згідно частини 2 статті 34 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об`єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджується Кабінетом Міністрів України.
Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності відповідно до статті 28 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" віднесено до Переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об`єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію (пункт 7), який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 року № 406.
Таким чином, розміщення тимчасової споруди модульна автозаправна станція, що розташована на вул. Євгена Коновальця, у межах земельної ділянки кадастровий № 2610100000:21:007:0267 не підлягає прийняттю в експлуатацію. Відповідно на цю модульну автозаправну станцію не може бути видано документів, котрі підтверджують прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта згідно статті 39 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Оскільки, установлення (розміщення) модульної автозаправної станції по вул. Євгена Коновальця, у межах земельної ділянки кадастровий № 2610100000:21:007:0267 не є будівництвом то в позивача не виникло обов`язку щодо прийняття в експлуатацію об`єкта будівництва.
Частиною 1 статті 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень суб`єктів владних повноважень, суди перевіряють, зокрема, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
Згідно статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Виходячи з системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення.
Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає, наступне.
Відповідно до ч.1ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цьогоКодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Таким чином з урахування задоволення позовних вимог, суд приходить висновку про необхідність стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір у розмірі 6056,00 грн.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати розпорядження Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним від 26.09.2024 року № 3602-п.
Зобов`язати Головне управління ДПС в Івано-Франківській області видати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Івано-Франківська область, Івано-Франківській район, місто Івано-Франківськ, вул. Коновальця.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Івано-Франківській області на користь ТзОВ "ЗАХІД-ДП" судовий збір у розмірі 6056,00 грн.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Шумей М.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.12.2024 |
Оприлюднено | 16.12.2024 |
Номер документу | 123726938 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Шумей М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні