КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
12 грудня 2024 року № 320/40757/24
Суддя Київського окружного адміністративного суду Лапій С.М., розглянувши в м. Києві у порядку письмового провадження за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом гр. ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Солом`янської районної у м.Києві державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулась гр. ОСОБА_1 з позовом, в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії при Солом`янській районній в м. Києві державній адміністрації з питань призначення грошової компенсації на будівництво (придбання) житла членам сімей загиблих військовослужбовців та інвалідів І-ІІ групи, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції від 16 вересня 2022 року № 59 про призначення ОСОБА_1 грошової компенсації;
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії при Солом`янській районній в м. Києві державній адміністрації з питань призначення грошової компенсації на будівництво (придбання) житла членам сімей загиблих військовослужбовців та інвалідів І-ІІ групи, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції від 28 березня 2024 року № 43 про відмову ОСОБА_1 у виплаті грошової компенсації у зв`язку з виплатою одноразової грошової допомоги відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 № 168.
- стягнути з Управління соціального захисту населення Солом`янської районної в місті Києві державної адміністрації на користь ОСОБА_1 , яка діє у своїх інтересах та інтересах малолітньої ОСОБА_2 , грошову компенсацію згідно пункту 37 Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719, у розмірі 3 789 817 (три мільйони сімсот вісімдесят дев`ять тисяч вісімсот сімнадцять) грн. 13 коп.
Позовні вимоги обґрунтовані неправильним застосуванням з боку відповідача положень Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, затвердженого постановою КМУ від 19.10.2016 № 719, а також порушенням статті 58 Конституції України при прийнятті оскаржуваних рішень.
Представник відповідача подав до суду відзив на позовну заяву, в якому він проти позову заперечив та просив відмовити у задоволенні позовних вимог.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 06.09.2024 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 30.10.2024 закрито підготовче провадження та вирішено подальший розгляд справи здійснювати у порядку письмового провадження.
Судом встановлено, що гр. ОСОБА_1 є дружиною померлого військовослужбовця, учасника бойових дій ОСОБА_3 , 1994 року народження.
ОСОБА_3 як особа з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи, яка приймала безпосередню участь в антитерористичній операції, його дружина ОСОБА_1 , їх спільна донька ОСОБА_2 та донька дружини - ОСОБА_4 04.03.2020 стали на квартирний облік.
ОСОБА_3 01.02.2021 звернувся до Управління соціального захисту населення Солом`янської районної в м. Києві державної адміністрації із заявою про призначення йому грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення відповідно до постанови КМУ № 719 як особі з ІІ групою інвалідності внаслідок війни.
Рішенням комісії при Солом`янській районній в м. Києві державній адміністрації з питань призначення грошової компенсації на будівництво (придбання) житла членам сімей загиблих військовослужбовців та інвалідів І-ІІ групи, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції від 11.02.2021 № 2 призначено грошову компенсацію ОСОБА_3
ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_1 загинув під час захисту Батьківщини, що підтверджується свідоцтвом про смерть серії НОМЕР_1 , яке видане 28.03.2022 Київським відділом державної реєстрації смерті Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) та витягом з протоколу засідання військово-лікарської комісії Центральної військово-лікарської комісії ЗСУ по встановленню причинного зв`язку захворювань від 16.05.2022 № 180.
Після смерті ОСОБА_3 позивачка ОСОБА_1 та ОСОБА_2 набули статусу члена сім?ї загиблого ветерана війни, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», що підтверджується Посвідченням серії НОМЕР_2 та довідкою від 17.05.2022 № 7, виданими Управлінням соціального захисту населення Солом`янської районної в м. Києві державної адміністрації.
У травні 2022 року ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , а також батько загиблого ОСОБА_3 - ОСОБА_5 , отримали право на одержання одноразової грошової допомоги згідно пункту 2 постанови КМУ від 28.02.2022 № 168.
ОСОБА_1 13.09.2022 звернулась до Управління соціального захисту населення Солом`янської районної в м. Києві державної адміністрації із заявою про виплату їй грошової компенсації як члену сім`ї ОСОБА_3 , який загинув, і якому була призначена та не виплачена грошова компенсація.
Рішенням комісії при Солом`янській районній в м. Києві державній адміністрації з питань призначення грошової компенсації на будівництво (придбання) житла членам сімей загиблих військовослужбовців та інвалідів І-ІІ групи, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції від 16.09.2022 № 59 ОСОБА_1 як уповноваженому члену сім`ї загиблого ОСОБА_3 призначено грошову компенсацію за належні для отримання жилі приміщення. Сума грошової компенсації складає 2 848 721,60 грн.
Згідно рішення комісії при Солом`янській районній в м. Києві державній адміністрації з питань призначення грошової компенсації на будівництво (придбання) житла членам сімей загиблих військовослужбовців та інвалідів І-ІІ групи, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції від 29.02.2024 № 20 у зв`язку зі зміною опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України, внесено зміни до рішення комісії № 59, зокрема, перераховано суму грошової компенсації, яка склала 3 789 817,13 грн.
Рішенням комісії при Солом`янській районній в м. Києві державній адміністрації з питань призначення грошової компенсації на будівництво (придбання) житла членам сімей загиблих військовослужбовців та інвалідів І-ІІ групи, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції від 28.03.2024 року № 43 відповідно до абзацу 6 пункту 35 Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, затвердженого постановою КМУ від 19.10.2016 № 719 (зі змінами) ОСОБА_1 відмовлено у виплаті грошової компенсації у зв`язку з виплатою одноразової грошової допомоги відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 № 168.
Не погоджуючись із даним рішенням, позивачка звернулася до суду за захистом своїх прав.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає таке.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.
Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 19.10.2016 року № 719 якою затверджено «Порядок надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей», а також «Порядок виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей» (далі - Порядок № 719 в редакції станом момент виникнення спірних правовідносин 16.09.2022).
Порядок визначає умови та механізм виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення (далі - грошова компенсація) для сімей осіб, визначених абзацами п`ятим - восьмим пункту 1 статті 10 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту, для осіб з інвалідністю I-II групи, яка настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, визначених пунктами 11-14 частини другої статті 7 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту, та які потребують поліпшення житлових умов (далі - одержувач грошової компенсації), включені до списків осіб, які користуються правом позачергового (першочергового) одержання жилих приміщень, за місцем проживання відповідно до законодавства за категоріями, встановленими в пунктах 2 і 3 цього Порядку (далі - квартирний облік), та інформацію про яких внесено до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (далі - Реєстр). (пункт 1 Порядку).
Згідно пункту 3 Порядку право на отримання грошової компенсації відповідно до цього Порядку мають особи з інвалідністю I-II групи, інвалідність яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, визначених пунктами 11-14 частини другої статті 7 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту, які перебувають на квартирному обліку (далі - особи з інвалідністю).
Згідно пункту 37 Порядку № 719 (в редакції станом на вересень 2022 року) у разі смерті одержувача грошової компенсації, якому призначено грошову компенсацію та не виплачено, грошова компенсація виплачується уповноваженому члену сім`ї на підставі заяви, копії документа, що посвідчує особу уповноваженого члена сім`ї, копії свідоцтва про смерть та згоди довільної форми від інших членів сім`ї, на яких розраховано грошову компенсацію.
Рішення щодо виплати уповноваженому члену сім`ї призначеної грошової компенсації приймається комісією з урахуванням положень пункту 11 цього Порядку.
Комісія протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення щодо виплати уповноваженому члену сім`ї грошової компенсації надсилає йому копію рішення.
Судом встановлено, що 13.09.2022 ОСОБА_1 , як уповноважений член сім?ї загиблого ОСОБА_3 подала заяву щодо виплати їй грошової компенсації, яка була призначена ОСОБА_3 та не виплачена у зв`язку зі смертю відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 року № 719.
За наслідками розгляду цієї заяви, рішенням Комісії щодо розгляду заяв членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісти), померли, та осіб з інвалідністю, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, про призначення грошової компенсації від 16.09.2022 № 59 призначено грошову компенсацію відповідно до пункту 37 Порядку виплат грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, затвердженого поставною Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719, члену сім?ї загиблого, ОСОБА_1 , в розмірі 2 848 721 грн; скасовано рішення комісії від 23.02.2022 № 52 про призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення ОСОБА_3 .
З наведених обставин слідує, що відповідач, розглядаючи заяву позивача, порушив умови Порядку № 719, та відповідно не прийняв рішення по суті заяви згідно положень пункту 37 Порядку № 719, а саме щодо виплати позивачу грошової компенсації замість загиблого ОСОБА_3 . Крім того, згідно п. 37 Порядку № 719 у відповідача не було законних підстав для скасування рішення про призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення ОСОБА_3 , який загинув після призначення йому грошової компенсації.
Згідно роз`яснень Міністерства у справах ветеранів України від 11.03.2024 року при вирішенні зави гр. ОСОБА_1 про виплату грошової компенсації згідно порядку № 719 необхідно керуватись пунктом 37 цього Порядку.
Однак, вирішуючи заяву гр. ОСОБА_1 від 13.09.2022 року про виплату грошової компенсації, відповідач хоч і керувався у спірному рішенні пунктом 37 Порядку № 719, проте фактично прийняв рішення згідно пункту 7 Порядку, яким визначено порядок подання заяви про призначення грошової компенсації члену сім`ї особи, яка загинула, і яка за життя не реалізувала право на призначення грошової компенсації.
Водночас, 28.03.2024 Комісією щодо розгляду заяв членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісти), померли, та осіб з інвалідністю, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України прийнято рішення № 43, яким скасовано рішення цієї комісії від 16.09.2022 № 59 та відмовлено у виплаті грошової компенсації члену сім?ї загиблого, ОСОБА_1 у зв?язку з отриманням одноразової грошової допомоги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 168.
Відповідно до пункту 6 Порядку, зокрема, до повноважень комісії належить: проведення перевірки наявності у одержувача грошової компенсації статусу особи, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», встановленого відповідно до абзаців п`ятого - восьмого пункту 1 статті 10 зазначеного Закону (далі - статус члена сім`ї загиблого), та статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, встановленого відповідно до пунктів 11-14 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (далі - статус особи з інвалідністю внаслідок війни); скасування попереднього рішення за нововиявленими обставинами.
Згідно із пунктом 35 Порядку № 719 (у редакції на момент виникнення спірних правовідносин - вересень 2022 року) підставами для відмови у виплаті грошової компенсації є:
втрата заявником статусу члена сім`ї загиблого або особи з інвалідністю внаслідок війни;
придбання, набуття у власність заявником та/або членами сім`ї, на яких розраховано грошову компенсацію, житлового приміщення на підконтрольній Україні території, інвестування в об`єкти житлового будівництва шляхом укладення інвестиційного договору відповідно до Закону України «Про інвестиційну діяльність» або договору купівлі-продажу майнових прав, або договору про пайову участь з нормою жилої площі, що відповідає нормі, визначеній статтею 47 Житлового кодексу України (на кожного члена сім`ї), після призначення грошової компенсації;
зняття заявника з квартирного обліку.
Отже, комісія, реалізуючи свої повноваження, визначені пунктом 6 Порядку та скасовуючи своє попереднє рішення від 16.09.2022 № 59 про призначення грошової компенсації позивачу, відмовила у виплаті грошової компенсації члену сім?ї загиблого, гр. ОСОБА_1 не з підстав, визначених законом, оскільки така підстава для відмови у виплаті грошової компенсації, як "виплата одноразової грошової допомоги після призначення грошової компенсації" відсутня.
В контексті наведених висновків суд вважає необґрунтованим у спірних правовідносинах посилання відповідача на необхідність застосування законодавства чинного на момент прийняття комісією рішення про відмову у виплаті грошової компенсації, з огляду на таке.
Так, 24.03.2023 року постановою Кабінету Міністрів України № 265 були внесені зміни до Порядку № 719, а саме доповнено підстави для відмови в призначенні грошової компенсації з таких підстав: 11) наявність обвинувального вироку суду у зв`язку із вчиненням заявником злочину проти України; 12) виплата ОГД.
Також, доповнено пункт 2 Порядку наступним чином: «Членам сімей осіб, які загинули (пропали безвісти), …. грошова компенсація, призначена до набрання чинності постановою КМУ від 24 березня 2023 р. № 265 «Деякі питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей», виплачується в порядку та на умовах, передбачених зазначеною постановою.
Дія цього пункту не поширюється на членів сім`ї особи, яка загинула (пропала безвісти), померла, які отримали ОГД відповідно до постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 168».
Вказані зміни до Порядку № 719 набрали законної сили 28 березня 2023 року, тобто, вже після отримання ОСОБА_1 ОГД згідно постанови КМУ від 28.02.2022 № 168 (травень 2022 року).
Відповідно до статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.
Закріплення принципу незворотності дії в часі законів та інших нормативно-правових актів є гарантією безпеки людини і громадянина, довіри до держави.
Згідно з Рішенням Конституційного суду України у справі за конституційним зверненням Національного банку України щодо офіційного тлумачення положення частини першої статті 58 Конституції України від 09 лютого 1999 року № 1-рп/99 за загальновизнаним принципом права закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Цей принцип закріплений у частині першій статті 58 Конституції України, за якою дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце.
Таким чином, за загальним правилом норма права діє стосовно фактів і відносин, які виникли після набрання чинності цією нормою. Тобто до події, факту застосовується закон (інший нормативно-правовий акт), під час дії якого вони настали або мали місце.
Тому, усі нормативно-правові та підзаконні акти застосовуються судом у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин.
Враховуючи викладене, суд зазначає, що положення норм Порядку № 719 підлягають застосуванню до спірних правовідносин, які мали місце у вересні 2022 року (момент подання позивачем заяви про виплату грошової компенсації).
За таких обставин суд дійшов виснвку, що спірні рішення відповідача від 16.09.2022 № 59 та від 28.03.2024 № 43 є такими, що не відповідають критеріям, визначеним у частині другій статті 2 КАС України, є неправомірними, а тому відповідно наявні підстави для їх скасування.
Щодо позовної вимоги про стягнення з Управління соціального захисту населення Солом`янської районної в місті Києві державної адміністрації грошової компенсації відповідно до Порядку виплат грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категорія осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, затвердженого поставною Кабінет Міністрів України від 19.10.2016 року № 719, члену сім`ї загиблого - ОСОБА_1 , суд зазначає таке.
Згідно ч.ч. 1, 2 ст. 5 КАС України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом:
1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень;
2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень;
3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій;
4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії;
5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень;
6) прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.
Захист порушених прав, свобод чи інтересів особи, яка звернулася до суду, може здійснюватися судом також в інший спосіб, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Оскільки обраний позивачем спосіб захисту порушеного права у вигляді стягнення з відповідача грошової компенсації не передбачений ч. 1 ст. 5 КАС України, суд вважає за можливе захистити порушене право позивача в інший спосіб, а саме шляхом зобов`язання відповідача вчинити дії, передбачені Порядком виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей та Порядком надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 р. № 719, щодо виплати ОСОБА_1 грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення із урахуванням черговості, передбаченої п. 4 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 р. № 719.
Відповідно до частини третьої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно зі статтею 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Згідно з частиною другою статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Системно проаналізувавши приписи законодавства України, що були чинними на момент виникнення спірних правовідносин між сторонами, виходячи з меж позовних вимог, зважаючи на взаємний та достатній зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення адміністративного позову частково.
Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
Адміністративний позов задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії при Солом`янській районній в м. Києві державній адміністрації з питань призначення грошової компенсації на будівництво (придбання) житла членам сімей загиблих військовослужбовців та інвалідів І-ІІ групи, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції від 16 вересня 2022 року № 59 про призначення ОСОБА_1 грошової компенсації.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії при Солом`янській районній в м. Києві державній адміністрації з питань призначення грошової компенсації на будівництво (придбання) житла членам сімей загиблих військовослужбовців та інвалідів І-ІІ групи, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції від 28 березня 2024 року № 43 про відмову ОСОБА_1 у виплаті грошової компенсації у зв`язку з виплатою одноразової грошової допомоги відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 № 168.
Зобов`язати комісію при Солом`янській районній в м. Києві державній адміністрації з питань призначення грошової компенсації на будівництво (придбання) житла членам сімей загиблих військовослужбовців та інвалідів І-ІІ групи, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції вчинити дії, передбачені Порядком виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей та Порядком надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей» від 19 жовтня 2016 р. № 719, щодо виплати ОСОБА_1 грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення із урахуванням черговості, передбаченої п. 4 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 р. № 719.
У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Лапій С.М.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2024 |
Оприлюднено | 16.12.2024 |
Номер документу | 123727818 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Сорочко Євген Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Сорочко Євген Олександрович
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лапій С.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні