КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
12 грудня 2024 року № 320/41360/23
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Щавінського В.Р., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКНАЛЕНД» до Головного управління ДПС у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
в с т а н о в и в:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Вікналенд» звернулось до суду з позовом до Головного управління Державної податкової служби у Київській області з вимогою визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Київській області №19355/0409 від 17.10.2023 щодо застосування штрафних санкцій до ТОВ «ВІКНАЛЕНД» у зв`язку з недотриманням строків реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних ТОВ «ВІКНАЛЕНД».
Позов мотивовано тим, що у спірному випадку підлягали застосуванню норми підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі - ПК України), відповідно до яких платник податків звільняється від відповідальності за відсутності можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків і зборів. Наголошував, що норма підпункту 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 ПК України також звільняє платників податків від фінансової відповідальності за вчинення податкових правопорушень внаслідок обставин непереборної сили (форс-мажору). Позивач також наполягав, що в його діях не було умислу, тому притягнення його до відповідальності відповідно до статті 124 ПК України є неправомірним.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 16.11.2023 у справі № 320/41360/23 позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Вікналенд" до Головного управління Державної податкової служби у Київській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення залешено бех руху.
У зв`язку з усуненням недоліків Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 11.12.2023 у справі № 320/41360/23 відкрито адміністративне провадження у порядку спрощеного позовного провадження.
Не погоджуючись з доводами викладеними у позовній заяві, Відповідач подав до суду відзив на позовну заяву, в якому, зазначив, що Законом № 2260-ІХ, який набрав чинності 27.05.2022, поновлено відповідальність платників податків у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок контролюючими органами. На переконання відповідача, до спірних правовідносин щодо реєстрації податкових накладних виписаних неможливо застосовувати положення пункту 90 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України, оскільки з акта перевірки вбачається, що строки та штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних застосовано щодо накладних, граничні строки реєстрації яких припадають до дня набрання чинності Законом № 2876-ІХ.
Дослідивши наявні у матеріалах справи докази та з`ясувавши обставини справи, суд зазначає таке.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства (пункт 1.1. статті 1 ПК України).
Пунктом 201.1 статті 201 ПК України визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом (п. 201.10 ст. 201 ПК України).
З урахуванням викладеного, в період існування спірних правовідносин ПК України передбачений обов`язок платників податку на додану вартість забезпечити своєчасну реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України встановлено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Аналіз наведеної норми ПК України свідчить, що податкове правопорушення за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної є вчиненим із моменту закінчення граничного терміну реєстрації податкової накладної, передбаченої пунктом 201.10 статті 201 ПК України. Строк затримки реєстрації має правове значення для визначення розміру штрафної санкції, а не для його кваліфікації.
18 березня 2020 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року № 533- IX (далі - Закон № 533- IX).
У зв`язку із набранням чинності Закону №533-ІХ (з урахуванням змін, внесених Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 30 березня 2020 року № 540-IX та Закону України від 13 травня 2020 року № 591-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо додаткової підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)») підрозділ 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнений пунктом 52-1 такого змісту:
«За порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за:
порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії;
відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу;
порушення вимог законодавства в частині:
обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів;
цільового використання пального, спирту етилового платниками податків;
обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками;
здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального;
здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку;
порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати.
Протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню».
Пункт 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України містив чітку вказівку на темпоральний критерій незастосування штрафних санкцій за вчиненні відповідні порушення: з 1 березня 2020 року і по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину.
Законодавець шляхом внесення змін до ПК України запровадив мораторій на застосування штрафних санкцій, у тому числі за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у відповідний період.
Необхідно зазначити, що карантин Кабінет Міністрів України установив на підставі постанови від 11 березня 2020 року № 211 з 12 березня 2020 року.
Постановою від 27 червня 2023 року № 651 «Про відміну на всій території України карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» Кабінет Міністрів України відмінив з 24 години 00 хвилин 30 червня 2023 року на всій території України карантин, встановлений з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Разом з тим, до завершення карантину Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24 лютого 2022 року в Україні введений воєнний стан, який на підставі Указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжувався та станом на час розгляду справи триває.
З метою реалізації необхідних заходів щодо підтримки військових і правоохоронних підрозділів у відбитті збройного нападу російської федерації та забезпечення прав і обов`язків платників податків Верховна Рада прийняла Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» від 3 березня 2022 року №2118-IX, який набрав чинності 7 березня 2022 року (далі - Закон № 2118-IX).
Законом №2118-IX підрозділ 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнений пунктом 69, яким установлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.
Зокрема, підпунктами 69.1, 69.9 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України визначено, що у випадку відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок, зокрема щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Для платників податків та контролюючих органів зупиняється перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Законом № 2142-IX від 24 березня 2022 року внесено зміни у підпункт 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України, а саме слова «трьох місяців» замінено словами «шести місяців».
У подальшому Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12 травня 2022 року № 2260-IX (далі - Закон № 2260-IX).
У зв`язку із набранням чинності 27 травня 2022 року Закону № 2260-IX підпункт 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України викладено у такій редакції:
«У разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.
Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику».
Отже, з набранням чинності Законом № 2260-IX передбачене підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України звільнення від відповідальності поставлене в залежність від підтвердження у визначеному законодавством порядку можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язку, зокрема, щодо реєстрації у відповідному реєстрі податкових накладних.
Суд зауважує, що доказів неможливості виконання платником податків обов`язку, зокрема, щодо реєстрації у відповідному реєстрі податкових накладних, позивачем ненадано.
Закон № 2260-IX підпункт 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнив положеннями, відповідно до яких у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з цим Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 цього Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.
Отже, з 27 травня 2022 року припинили застосовуватися положення законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, які поширювалися на правовідносини, що врегульовувались пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України.
Законом № 2260-IX внесено зміни й до підпункту 69.9 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України.
Відповідно до нової редакції цієї норми для платників податків та контролюючих органів зупинявся перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, крім дотримання строків реєстрації податкових накладних, розрахунків коригування до них в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, сплати податків та зборів платниками податків.
З 27 травня 2022 року пункт 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнений підпунктом 69.1-1.
Згідно з новими положеннями цього підпункту платники податку на додану вартість зобов`язані забезпечити у строки, встановлені підпунктом 69.1 цього пункту, реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, граничний термін реєстрації яких припадає на періоди, зазначені у підпункті 69.1 цього пункту, та уточнити (привести у відповідність) податковий кредит, задекларований платниками на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, з урахуванням даних податкових накладних та/або розрахунків коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Законом України від 13 грудня 2022 року № 2836-IX (набрав чинності 03 січня 2023 року) підпункт 69.1 викладено в новій редакції, зокрема відповідно до абзаців третього - п`ятого цього пункту платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо:
реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року;
реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 20 липня 2022 року.
З огляду на наведене правове регулювання спірних правовідносин, суд зазначає, що платник податків звільняється від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в період дії мораторію, запровадженого пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, а саме з 01 березня 2020 року по 26 травня 2022 року.
Оскільки податкове правопорушення щодо несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної в ЄРПН, то у випадку коли податкова накладна/розрахунок коригування складена(ий) в період дії мораторію, а зареєстрована(ий) в ЄРПН після скасування дії мораторію (тобто після 26 травня 2022 року), відповідальність за порушення строків реєстрації податкових накладних застосовується за період у якому підстави для звільнення від відповідальності перестали існувати.
У той же час, як зазначалось, пунктом 69.1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України (з урахуванням змін, внесених Законом України від 13 грудня 2022 року № 2836-IX) установлено, що платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року.
Отже, якщо податкові накладні/розрахунки коригування зареєстровані в ЄРПН з порушенням строку після 15 липня 2022 року, у контролюючого органу є підстави для застосування штрафних (фінансових) санкцій відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України.
Як вбачається з матеріалів справи, Позивачем несвоєчасно зареєстровано наступні податкові накладні №№:94//1 від 08.06.2022; 168//1 від 09.06.2022; 27//8 від 14.06.2022; 26//8 від 14.06.2022; 19//3 від 15.06.2022; 22//3 від 15.06.2022; 20//3 від 15.06.2022; 11//3 від 09.06.2022; 10//3 від 08.06.2022; 2//3 від 02.06.2022; 16//3 від 10.06.2022; 1//3 від 01.06.2022; 7//3 від 07.06.2022; 9//3 від 08.06.2022; 8//3 від 07.06.2022; 5//3 від 03.06.2022; 12//3 від 09.06.2022; 21//3 від 15.06.2022; 17//3 від 10.06.2022; 13//3 від 09.06.2022; 6//3 від 06.06.2022; 3//3 від 03.06.2022; 18//3 від 15.06.2022; 14//3 від 10.06.2022; 15//3 від 10.06.2022; 4//3 від 03.06.2022; 97//1 від 15.06.2022; 302//1 від 13.06.2022; 216//1 від 15.06.2022; 227//1 від 09.06.2022; 95//1 від 08.06.2022; 277//1 від 09.06.2022; 211//1 від 14.06.2022; 69//1 від 08.06.2022; 18//1 від 02.06.2022; 136//1 від 13.06.2022; 133//1 від 10.06.2022; 17//1 від 02.06.2022; 167//1 від 14.06.2022; 51//1 від 06.06.2022; 60//1 від 07.06.2022; 326//1 від 15.06.2022; 329//1 від 15.06.2022; 21//1 від 02.06.2022; 44//1 від 06.06.2022; 120//1 від 13.06.2022; 29//1 від 03.06.2022; 283//1 від 15.06.2022; 327//1 від 15.06.2022; 341//1 від 14.06.2022; 324//1 від 15.06.2022; 298//1 від 10.06.2022; 89//1 від 07.06.2022; 32//1 від 03.06.2022; 137//1 від 13.06.2022; 252//1 від 07.06.2022; 214//1 від 15.06.2022; 247//1 від 08.06.2022; 5//1 від 01.06.2022; 282//1 від 15.06.2022; 172//1 від 14.06.2022; 1//1 від 01.06.2022; 23//1 від 02.06.2022; 245//1 від 09.06.2022; 25//1 від 02.06.2022; 163//1 від 08.06.2022; 27//1 від 02.06.2022; 194//1 від 09.06.2022; 251//1 від 15.06.2022; 212//1 від 14.06.2022; 226//1 від 09.06.2022; 52//1 від 06.06.2022; 156//1 від 14.06.2022; 296//1 від 08.06.2022; 81//1 від 10.06.2022; 274//1 від 15.06.2022; 333//1 від 15.06.2022; 47//1 від 06.06.2022; 178//1 від 09.06.2022; 14//1 від 02.06.2022; 87//1 від 13.06.2022; 39//1 від 03.06.2022; 48//1 від 06.06.2022; 8//1 від 01.06.2022; 41//1 від 06.06.2022; 246//1 від 14.06.2022; 179//1 від 07.06.2022; 1 від 03.06.2022; 30//1 від 03.06.2022; 22//1 від 02.06.2022; 303//1 від 13.06.2022; 59//1 від 07.06.2022; 295//1 від 08.06.2022; 56//1 від 07.06.2022; 225//1 від 09.06.2022; 86//1 від 10.06.2022; 305//1 від 13.06.2022; 43//1 від 06.06.2022; 35//1 від 03.06.2022; 99//1 від 09.06.2022; 15//1 від 02.06.2022; 19//1 від 02.06.2022; 24//1 від 02.06.2022; 312//1 від 14.06.2022; 135//1 від 09.06.2022; 2//1 від 01.06.2022; 182//1 від 09.06.2022; 340//1 від 14.06.2022; 181//1 від 09.06.2022; 322//1 від 15.06.2022; 176//1 від 10.06.2022; 3//1 від 01.06.2022; 315//1 від 14.06.2022; 9//1 від 01.06.2022; 224//1 від 07.06.2022; 307//1 від 09.06.2022; 249//1 від 10.06.2022; 4//1 від 01.06.2022; 299//1 від 10.06.2022; 180//1 від 07.06.2022; 33//1 від 03.06.2022; 28//1 від 02.06.2022; 20//1 від 02.06.2022; 198//1 від 08.06.2022; 119//1 від 08.06.2022; 148//1 від 13.06.2022; 304//1 від 13.06.2022; 297//1 від 10.06.2022; 85//1 від 13.06.2022; 197//1 від 13.06.2022; 7//1 від 01.06.2022; 157//1 від 14.06.2022; 54//1 від 06.06.2022; 34//1 від 03.06.2022; 294//1 від 08.06.2022; 6//1 від 01.06.2022; 171//1 від 13.06.2022; 40//1 від 06.06.2022; 155//1 від 10.06.2022; 334//1 від 13.06.2022; 328//1 від 15.06.2022; 11//1 від 01.06.2022; 330//1 від 15.06.2022; 53//1 від 06.06.2022; 336//1 від 15.06.2022; 342//1 від 14.06.2022; 93//1 від 13.06.2022; 323//1 від 15.06.2022; 13//1 від 01.06.2022; 132//1 від 10.06.2022; 55//1 від 06.06.2022; 301//1 від 13.06.2022; 58//1 від 07.06.2022; 254//1 від 09.06.2022; 213//1 від 15.06.2022; 331//1 від 15.06.2022; 50//1 від 06.06.2022; 338//1 від 14.06.2022; 26//1 від 02.06.2022; 339//1 від 13.06.2022; 164//1 від 10.06.2022; 38//1 від 03.06.2022; 332//1 від 15.06.2022; 293//1 від 15.06.2022; 173//1 від 14.06.2022; 42//1 від 06.06.2022; 337//1 від 15.06.2022; 31//1 від 03.06.2022; 276//1 від 09.06.2022; 57//1 від 07.06.2022; 12//1 від 01.06.2022; 149//1 від 14.06.2022; 248//1 від 08.06.2022; 36//1 від 03.06.2022; 45//1 від 06.06.2022; 46//1 від 06.06.2022; 140//1 від 08.06.2022; 325//1 від 15.06.2022; 10//1 від 01.06.2022; 2 від 15.06.2022; 250//1 від 15.06.2022; 153//1 від 10.06.2022; 16//1 від 02.06.2022; 49//1 від 06.06.2022; 30//6 від 08.06.2022; 39//6 від 09.06.2022; 17//6 від 03.06.2022; 9//9 від 06.06.2022; 5//2 від 03.06.2022; 1//6 від 01.06.2022; 24//9 від 15.06.2022; 58//6 від 14.06.2022; 60//6 від 14.06.2022; 15//2 від 09.06.2022; 19//2 від 10.06.2022; 8//9 від 03.06.2022; 64//6 від 15.06.2022; 17//2 від 09.06.2022; 12//2 від 07.06.2022; 10//2 від 07.06.2022; 26//6 від 07.06.2022; 18//6 від 06.06.2022; 4//6 від 01.06.2022; 3//2 від 02.06.2022; 18//2 від 10.06.2022; 20//2 від 10.06.2022; 8//6 від 02.06.2022; 11//6 від 02.06.2022; 20//6 від 06.06.2022; 12//6 від 02.06.2022; 3//6 від 01.06.2022; 15//6 від 03.06.2022; 14//6 від 03.06.2022; 10//6 від 02.06.2022; 28//6 від 08.06.2022; 22//2 від 14.06.2022; 25//2 від 15.06.2022; 53//6 від 13.06.2022; 46//6 від 10.06.2022; 31//6 від 08.06.2022; 43//6 від 10.06.2022; 2//6 від 01.06.2022; 23//6 від 06.06.2022; 50//6 від 10.06.2022; 49//6 від 10.06.2022; 25//6 від 07.06.2022; 14//2 від 09.06.2022; 16//2 від 09.06.2022; 7//2 від 06.06.2022; 20//9 від 08.06.2022; 21//9 від 09.06.2022; 37//6 від 09.06.2022; 5//9 від 03.06.2022; 61//6 від 15.06.2022; 52//6 від 13.06.2022; 6//6 від 01.06.2022; 7//6 від 02.06.2022; 9//6 від 02.06.2022; 36//6 від 09.06.2022; 22//6 від 06.06.2022; 24//6 від 06.06.2022; 29//6 від 08.06.2022; 7//9 від 03.06.2022; 21//2 від 13.06.2022; 24//2 від 14.06.2022; 56//6 від 14.06.2022; 55//6 від 14.06.2022; 38//6 від 09.06.2022; 48//6 від 10.06.2022; 11//2 від 07.06.2022; 6//2 від 06.06.2022; 13//2 від 07.06.2022; 23//2 від 14.06.2022; 8//2 від 07.06.2022; 35//6 від 09.06.2022; 47//6 від 10.06.2022; 42//6 від 10.06.2022; 62//6 від 15.06.2022; 11//9 від 06.06.2022; 15//9 від 08.06.2022; 13//6 від 02.06.2022; 27//6 від 08.06.2022; 33//6 від 08.06.2022; 57//6 від 14.06.2022; 12//9 від 07.06.2022; 32//6 від 08.06.2022; 4//9 від 01.06.2022; 5//6 від 01.06.2022; 34//6 від 08.06.2022;16//6 від 03.06.2022; 59//6 від 14.06.2022; 44//6 від 10.06.2022; 10//9 від 06.06.2022; 54//6 від 13.06.2022; 19//6 від 06.06.2022; 41//6 від 10.06.2022; 3//9 від 01.06.2022; 6//9 від 03.06.2022; 40//6 від 10.06.2022; 13//9 від 08.06.2022; 2//9 від 01.06.2022; 18//9 від 08.06.2022; 14//9 від 08.06.2022; 4//2 від 02.06.2022; 63//6 від 15.06.2022; 16//9 від 08.06.2022; 19//9 від 08.06.2022; 45//6 від 10.06.2022; 1//9 від 01.06.2022; 21//6 від 06.06.2022; 51//6 від 10.06.2022; 17//9 від 08.06.2022; 2//2 від 01.06.2022; 9//2 від 07.06.2022; 1//2 від 01.06.2022; 11//8 від 07.06.2022; 9//8 від 07.06.2022; 8//8 від 07.06.2022; 14//8 від 08.06.2022; 4//8 від 03.06.2022; 24//8 від 14.06.2022; 20//8 від 10.06.2022; 1//8 від 02.06.2022; 17//8 від 10.06.2022; 16//8 від 10.06.2022; 25//8 від 14.06.2022; 29//8 від 15.06.2022; 19//8 від 10.06.2022; 22//9 від 14.06.2022; 10//8 від 07.06.2022; 22//8 від 13.06.2022; 28//8 від 15.06.2022; 15//8 від 10.06.2022; 3//8 від 02.06.2022; 23//8 від 13.06.2022; 2//8 від 02.06.2022; 6//8 від 07.06.2022; 13//8 від 08.06.2022; 21//8 від 13.06.2022; 5//8 від 03.06.2022; 7//8 від 07.06.2022; 18//8 від 10.06.2022; 205 від 30.05.2022; 206//1 від 30.05.2022; 116//8 від 05.07.2022; 55//9 від 15.08.2022; 73//1 від 08.08.2022; 35//8 від 10.08.2022; 18//3 від 10.08.2022; 18//2 від 05.08.2022; 28//1 від 03.08.2022; 88//1 від 09.08.2022; 87//1 від 09.08.2022; 106//6 від 15.08.2022; 116//1 від 10.08.2022; 104//4 від 12.08.2022; 11//3 від 05.08.2022; 9//3 від 04.08.2022; 2//3 від 01.08.2022; 171//1 від 15.08.2022; 22//3 від 11.08.2022; 19//3 від 10.08.2022; 16//3 від 09.08.2022; 86//1 від 09.08.2022; 111//1 від 10.08.2022; 17//1 від 02.08.2022; 3//3 від 01.08.2022; 52//9 від 15.08.2022; 7//4 від 01.08.2022; 40//6 від 04.08.2022; 1//9 від 01.08.2022; 124//4 від 15.08.2022; 35//9 від 03.08.2022; 31//3 від 12.08.2022; 40//2 від 11.08.2022; 77//4 від 10.08.2022; 145//1 від 12.08.2022; 42//9 від 09.08.2022; 5//1 від 01.08.2022; 96//4 від 12.08.2022; 64//4 від 08.08.2022; 104//6 від 12.08.2022; 108//4 від 12.08.2022; 125//1 від 11.08.2022; 129//1 від 11.08.2022; 27//7 від 15.08.2022; 28//7 від 15.08.2022; 103//4 від 12.08.2022; 12//1 від 02.08.2022; 41//4 від 05.08.2022; 49//4 від 08.08.2022; 56//6 від 05.08.2022; 20//3 від 10.08.2022; 51//6 від 05.08.2022; 102//4 від 12.08.2022; 21//4 від 03.08.2022; 24//8 від 09.08.2022; 81//6 від 10.08.2022; 27//8 від 09.08.2022; 33//6 від 04.08.2022; 387//1 від 08.08.2022; 13//4 від 02.08.2022; 20//8 від 05.08.2022; 82//1 від 09.08.2022; 50//4 від 08.08.2022; 60//6 від 08.08.2022; 39//9 від 08.08.2022; 11//8 від 03.08.2022; 63//1 від 05.08.2022; 43//6 від 04.08.2022; 30//4 від 04.08.2022; 84//6 від 10.08.2022; 7//6 від 01.08.2022; 29//2 від 09.08.2022; 6//4 від 10.08.2022; 139//1 від 12.08.2022; 59//1 від 05.08.2022; 8//7 від 05.08.2022; 70//6 від 10.08.2022; 169//1 від 15.08.2022; 18//4 від 02.08.2022; 23//8 від 08.08.2022; 31//9 від 03.08.2022; 39//1 від 03.08.2022; 386//1 від 04.08.2022; 140//1 від 12.08.2022; 32//4 від 04.08.2022; 6//3 від 02.08.2022; 20//4 від 03.08.2022; 51//1 від 05.08.2022; 14//9 від 02.08.2022; 106//1 від 10.08.2022; 59//6 від 08.08.2022; 11//7 від 05.08.2022; 9//6 від 01.08.2022; 3//6 від 01.08.2022; 16//4 від 02.08.2022; 9//1 від 01.08.2022; 122//1 від 10.08.2022; 119//4 від 15.08.2022; 14//8 від 03.08.2022; 58//4 від 08.08.2022; 97//6 від 12.08.2022; 44//1 від 04.08.2022; 14//7 від 08.08.2022; 55//4 від 08.08.2022; 184//1 від 15.08.2022; 64//6 від 08.08.2022; 57//8 від 15.08.2022; 20//1 від 02.08.2022; 76//4 від 10.08.2022; 29//8 від 10.08.2022; 72//4 від 09.08.2022; 6//2 від 02.08.2022; 5//4 від 01.08.2022; 29//1 від 03.08.2022; 16//8 від 03.08.2022; 10//7 від 05.08.2022; 69//6 від 09.08.2022; 28//8 від 09.08.2022; 65//8 від 11.08.2022; 1//4 від 01.08.2022; 53//8 від 12.08.2022; 6//9 від 01.08.2022; 22//4 від 03.08.2022; 25//4 від 03.08.2022; 24//9 від 02.08.2022; 108//6 від 15.08.2022; 19//8 від 04.08.2022; 15//2 від 05.08.2022; 39//8 від 11.08.2022; 99//4 від 12.08.2022; 85//4 від 10.08.2022; 28//4 від 03.08.2022; 8//6 від 01.08.2022; 43//2 від 12.08.2022; 91//1 від 09.08.2022; 30//2 від 09.08.2022; 25//3 від 12.08.2022; 37//9 від 08.08.2022; 35//6 від 04.08.2022; 1//1 від 01.08.2022; 215//1 від 10.08.2022; 16//7 від 09.08.2022; 115//1 від 10.08.2022;10//9 від 02.08.2022; 27//2 від 09.08.2022; 144//1 від 12.08.2022; 1//8 від 01.08.2022; 4//7 від 02.08.2022; 18//8 від 04.08.2022; 34//8 від 10.08.2022; 59//4 від 08.08.2022; 118//1 від 10.08.2022; 61//4 від 08.08.2022; 142//1 від 12.08.2022; 188//1 від 15.08.2022; 57//1 від 05.08.2022; 68//1 від 08.08.2022; 103//6 від 12.08.2022; 167//1 від 15.08.2022; 92//1 від 09.08.2022; 56//8 від 15.08.2022; 94//1 від 10.08.2022; 10//6 від 01.08.2022; 177//1 від 15.08.2022; 30//1 від 03.08.2022; 61//6 від 08.08.2022; 44//2 від 15.08.2022; 55//8 від 15.08.2022; 37//4 від 04.08.2022; 168//1 від 15.08.2022; 134//4 від 15.08.2022;164//1 від 15.08.2022; 44//6 від 04.08.2022; 79//4 від 10.08.2022; 58//1 від 05.08.2022; 46//1 від 04.08.2022; 39//4 від 05.08.2022; 75//6 від 10.08.2022; 17//7 від 09.08.2022; 31//6 від 03.08.2022; 57//6 від 08.08.2022; 45//8 від 12.08.2022; 9//8 від 03.08.2022; 134//1 від 11.08.2022; 8//3 від 03.08.2022; 46//8 від 12.08.2022; 22//9 від 02.08.2022; 15//6 від 02.08.2022; 30//7 від 15.08.2022; 4//9 від 01.08.2022; 3 від 10.08.2022; 32//8 від 10.08.2022; 152//1 від 12.08.2022; 109//4 від 12.08.2022; 51//9 від 15.08.2022; 6//8 від 02.08.2022; 56//1 від 05.08.2022; 26//2 від 09.08.2022; 9//9 від 02.08.2022; 40//4 від 05.08.2022; 34//2 від 10.08.2022; 99//6 від 12.08.2022; 8//9 від 02.08.2022; 91//6 від 11.08.2022; 53//9 від 15.08.2022; 42//8 від 12.08.2022; 12//9 від 02.08.2022; 146//1 від 08.08.2022; 70//4 від 09.08.2022; 99//1 від 10.08.2022; 41//6 від 04.08.2022; 40//1 від 03.08.2022; 66//4 від 08.08.2022; 22//1 від 03.08.2022; 178//1 від 15.08.2022; 3//1 від 01.08.2022; 22//8 від 08.08.2022; 21//7 від 12.08.2022; 49//8 від 12.08.2022; 155//1 від 15.08.2022; 47//8 від 12.08.2022; 5//8 від 02.08.2022; 8//2 від 02.08.2022; 17//8 від 04.08.2022; 17//3 від 10.08.2022; 80//1 від 09.08.2022; 97//1 від 10.08.2022; 135//1 від 11.08.2022; 44//4 від 05.08.2022; 76//6 від 10.08.2022; 5//7 від 03.08.2022; 7//7 від 04.08.2022; 61//1 від 05.08.2022; 67//6 від 09.08.2022; 15//3 від 08.08.2022; 109//1 від 10.08.2022; 4//1 від 01.08.2022; 131//4 від 15.08.2022; 187//1 від 15.08.2022; 20//7 від 10.08.2022; 49//9 від 11.08.2022; 54//4 від 08.08.2022; 15//1 від 02.08.2022; 3//2 від 01.08.2022; 82//4 від 10.08.2022; 83//4 від 10.08.2022; 24//3 від 12.08.2022; 21//8 від 08.08.2022; 21//1 від 03.08.2022; 98//1 від 10.08.2022; 86//6 від 11.08.2022; 11//2 від 03.08.2022; 12//1 від 10.08.2022; 74//6 від 10.08.2022; 6//6 від 01.08.2022; 32//9 від 03.08.2022; 35//2 від 10.08.2022; 21//2 від 09.08.2022; 80//4 від 10.08.2022; 113//4 від 12.08.2022; 89//1 від 09.08.2022; 42//6 від 04.08.2022; 10//1 від 01.08.2022; 37//6 від 04.08.2022; 151//1 від 08.08.2022; 84//1 від 09.08.2022; 60//1 від 05.08.2022; 22//7 від 15.08.2022; 120//4 від 15.08.2022; 116//4 від 15.08.2022; 161//1 від 15.08.2022; 5//6 від 01.08.2022; 23//9 від 02.08.2022; 14//6 від 02.08.2022; 156//1 від 15.08.2022; 46//4 від 08.08.2022; 35//1 від 03.08.2022; 66//6 від 09.08.2022; 39//2 від 11.08.2022; 16//1 від 02.08.2022; 54//9 від 15.08.2022; 5//3 від 02.08.2022; 50//6 від 05.08.2022; 33//8 від 10.08.2022; 63//6 від 08.08.2022; 205//6 від 12.08.2022; 209//4 від 03.08.2022; 125//4 від 15.08.2022; 2 від 04.08.2022; 7//2 від 02.08.2022; 4//2 від 02.08.2022; 98//6 від 12.08.2022; 128//4 від 15.08.2022; 53//4 від 08.08.2022; 114//1 від 10.08.2022; 19//9 від 02.08.2022; 83//1 від 09.08.2022; 65//4 від 08.08.2022; 33//9 від 03.08.2022; 120//1 від 10.08.2022; 7//3 від 02.08.2022; 25//1 від 03.08.2022; 66//1 від 05.08.2022; 49//1 від 05.08.2022; 148//1 від 08.08.2022; 33//3 від 15.08.2022; 45//6 від 04.08.2022; 92//4 від 11.08.2022; 83//6 від 10.08.2022; 18//9 від 02.08.2022; 189//1 від 15.08.2022; 192//1 від 15.08.2022; 388//1 від 15.08.2022; 104//1 від 10.08.2022; 13//7 від 08.08.2022; 50//8 від 12.08.2022; 141//1 від 12.08.2022; 79//1 від 09.08.2022; 43//1 від 04.08.2022; 42//1 від 04.08.2022; 55//6 від 05.08.2022; 34//9 від 03.08.2022; 10//2 від 03.08.2022; 173//1 від 15.08.2022; 47//4 від 08.08.2022; 80//6 від 10.08.2022; 77//1 від 08.08.2022; 127//1 від 11.08.2022; 4//8 від 02.08.2022; 1 від 01.08.2022; 3//8 від 02.08.2022; 50//1 від 05.08.2022; 107//6 від 15.08.2022; 45//2 від 15.08.2022; 66//8 від 12.08.2022; 1//3 від 01.08.2022; 82//6 від 10.08.2022; 35//4 від 04.08.2022; 41//1 від 04.08.2022; 121//1 від 10.08.2022; 4//3 від 02.08.2022; 115//4 від 15.08.2022; 23//3 від 11.08.2022; 126//1 від 11.08.2022; 18//7 від 09.08.2022; 33//2 від 10.08.2022; 10//4 від 01.08.2022; 2//9 від 01.08.2022; 40//9 від 08.08.2022; 3//4 від 01.08.2022; 91//4 від 11.08.2022; 89//4 від 11.08.2022; 117//1 від 10.08.2022; 92//6 від 11.08.2022; 2//7 від 01.08.2022; 63//4 від 08.08.2022; 21//3 від 10.08.2022; 10//8 від 03.08.2022; 90//6 від 11.08.2022; 195//1 від 15.08.2022; 127//4 від 15.08.2022; 136//1 від 11.08.2022; 74//4 від 10.08.2022; 78//4 від 10.08.2022; 8//8 від 03.08.2022; 44//9 від 10.08.2022; 52//6 від 05.08.2022; 56//4 від 08.08.2022; 76//1 від 08.08.2022; 123//4 від 15.08.2022; 40//8 від 11.08.2022; 4//6 від 01.08.2022; 12//4 від 01.08.2022; 43//8 від 12.08.2022; 2//2 від 01.08.2022; 85//1 від 09.08.2022; 194//1 від 15.08.2022; 100//4 від 12.08.2022; 112//6 від 15.08.2022; 23//2 від 09.08.2022; 33//1 від 03.08.2022; 12//2 від 04.08.2022; 18//1 від 02.08.2022; 31//1 від 03.08.2022; 12//6 від 02.08.2022; 130//1 від 11.08.2022; 111//4 від 12.08.2022; 5//2 від 02.08.2022; 90//4 від 11.08.2022; 93//1 від 09.08.2022; 101//4 від 12.08.2022; 19//4 від 02.08.2022; 96//6 від 12.08.2022; 29//4 від 03.08.2022; 23//6 від 02.08.2022; 185//1 від 15.08.2022; 100//6 від 12.08.2022; 7//8 від 02.08.2022; 34//4 від 04.08.2022; 15//9 від 02.08.2022; 62//4 від 08.08.2022; 24//1 від 03.08.2022; 110//1 від 10.08.2022; 172//1 від 15.08.2022; 73//4 від 09.08.2022; 182//1 від 15.08.2022; 46//6 від 05.08.2022; 179//1 від 15.08.2022; 24//6 від 02.08.2022; 385//1 від 02.08.2022; 67//1 від 08.08.2022; 37//8 від 11.08.2022; 43//9 від 10.08.2022; 106//4 від 12.08.2022; 6//7 від 03.08.2022; 42//2 від 12.08.2022; 103//1 від 10.08.2022; 13//1 від 02.08.2022; 55//1 від 05.08.2022; 43//4 від 05.08.2022; 41//8 від 12.08.2022; 17//2 від 05.08.2022; 41//2 від 11.08.2022; 2//1 від 01.08.2022; 15//7 від 08.08.2022; 9//4 від 01.08.2022; 9//7 від 05.08.2022; 78//1 від 09.08.2022; 72//6 від 10.08.2022; 87//6 від 11.08.2022; 14//1 від 02.08.2022; 47//6 від 05.08.2022; 16//2 від 05.08.2022; 170//1 від 15.08.2022; 17//6 від 02.08.2022; 190//1 від 15.08.2022; 112//4 від 12.08.2022; 32//6 від 03.08.2022; 72//1 від 08.08.2022; 36//6 від 04.08.2022; 45//4 від 05.08.2022; 64//1 від 05.08.2022; 107//1 від 10.08.2022; 147//1 від 08.08.2022; 25//9 від 02.08.2022; 108//1 від 10.08.2022; 11//6 від 01.08.2022; 7//1 від 01.08.2022; 25//6 від 02.08.2022; 49//6 від 05.08.2022; 13//8 від 03.08.2022; 26//7 від 15.08.2022; 160//1 від 15.08.2022; 36//9 від 05.08.2022;105//1 від 10.08.2022; 159//1 від 15.08.2022; 206//6 від 15.08.2022; 28//2 від 09.08.2022; 114//4 від 12.08.2022; 1//2 від 01.08.2022; 48//9 від 11.08.2022; 105//4 від 12.08.2022; 85//6 від 11.08.2022; 16//9 від 02.08.2022; 119//1 від 10.08.2022; 41//9 від 08.08.2022; 26//1 від 03.08.2022; 97//4 від 12.08.2022; 135//4 від 15.08.2022; 162//1 від 15.08.2022; 4//4 від 01.08.2022; 74//1 від 08.08.2022; 81//1 від 09.08.2022; 122//4 від 15.08.2022; 12//7 від 08.08.2022; 110//4 від 12.08.2022; 13//6 від 02.08.2022; 166//1 від 15.08.2022; 46//9 від 11.08.2022; 54//1 від 05.08.2022; 47//1 від 04.08.2022; 70//1 від 08.08.2022; 23//7 від 15.08.2022; 71//1 від 08.08.2022; 133//1 від 11.08.2022; 69//4 від 09.08.2022; 73//6 від 10.08.2022; 45//9 від 11.08.2022; 3//7 від 02.08.2022; 9//2 від 02.08.2022; 19//6 від 02.08.2022; 37//1 від 03.08.2022; 25//2 від 09.08.2022; 109//6 від 15.08.2022; 29//9 від 02.08.2022; 28//6 від 03.08.2022; 121//4 від 15.08.2022; 45//1 від 04.08.2022; 150//1 від 08.08.2022; 33//4 від 04.08.2022; 53//1 від 05.08.2022; 129//4 від 15.08.2022; 25//8 від 09.08.2022; 54//6 від 05.08.2022; 57//4 від 08.08.2022; 53//6 від 05.08.2022; 58//6 від 08.08.2022; 48//8 від 12.08.2022; 94//4 від 11.08.2022; 38//6 від 04.08.2022; 175//1 від 15.08.2022; 79//6 від 10.08.2022; 180//1 від 15.08.2022; 31//8 від 10.08.2022; 51//8 від 12.08.2022; 117//4 від 15.08.2022; 3//9 від 01.08.2022; 153//1 від 15.08.2022; 78//6 від 10.08.2022; 95//4 від 11.08.2022; 47//9 від 11.08.2022; 26//4 від 03.08.2022; 13//3 від 05.08.2022; 60//4 від 08.08.2022; 191//1 від 15.08.2022; 62//6 від 08.08.2022; 81//4 від 10.08.2022; 87//4 від 10.08.2022; 2//8 від 02.08.2022; 28//3 від 12.08.2022; 77//6 від 10.08.2022; 22//2 від 09.08.2022; 88//4 від 10.08.2022; 12//3 від 05.08.2022; 48//4 від 08.08.2022; 20//2 від 08.08.2022; 118//4 від 15.08.2022; 6//4 від 01.08.2022; 50//9 від 15.08.2022; 23//1 від 03.08.2022; 154//1 від 15.08.2022; 13//2 від 05.08.2022; 163//1 від 15.08.2022; 102//1 від 10.08.2022; 96//1 від 10.08.2022; 1//7 від 01.08.2022; 88//6 від 11.08.2022; 101//6 від 12.08.2022; 38//2 від 11.08.2022; 62//1 від 05.08.2022; 30//9 від 03.08.2022; 138//1 від 12.08.2022; 18//6 від 02.08.2022; 132//4 від 15.08.2022; 165//1 від 15.08.2022; 149//1 від 08.08.2022; 20//9 від 02.08.2022; 26//9 від 02.08.2022; 36//2 від 11.08.2022; 71//6 від 10.08.2022; 89//6 від 11.08.2022; 48//1 від 04.08.2022; 84//4 від 10.08.2022; 1//6 від 01.08.2022; 19//7 від 09.08.2022; 21//9 від 02.08.2022; 32//1 від 03.08.2022; 31//2 від 09.08.2022; 22//6 від 02.08.2022; 32//3 від 15.08.2022; 136//4 від 15.08.2022; 137//1 від 11.08.2022; 93//4 від 11.08.2022; 6//1 від 01.08.2022; 196//1 від 15.08.2022; 11//1 від 02.08.2022; 27//1 від 03.08.2022; 36//1 від 03.08.2022; 5//9 від 01.08.2022; 8//4 від 01.08.2022; 130//4 від 15.08.2022; 27//4 від 03.08.2022; 176//1 від 15.08.2022; 75//1 від 08.08.2022; 132//1 від 11.08.2022; 36//8 від 11.08.2022; 102//6 від 12.08.2022; 126//4 від 15.08.2022; 111//6 від 15.08.2022; 98//4 від 12.08.2022; 174//1 від 15.08.2022; 107//4 від 12.08.2022; 37//2 від 11.08.2022; 26//3 від 12.08.2022; 69//1 від 08.08.2022; 143//1 від 12.08.2022; 65//6 від 09.08.2022; 11//4 від 01.08.2022; 15//8 від 03.08.2022; 186//1 від 15.08.2022; 157//1 від 15.08.2022; 7//9 від 01.08.2022; 12//8 від 03.08.2022; 8//1 від 01.08.2022; 11//9 від 02.08.2022; 29//3 від 12.08.2022; 32//2 від 10.08.2022; 158//1 від 15.08.2022; 30//8 від 10.08.2022; 101//1 від 10.08.2022; 30//6 від 03.08.2022; 16//6 від 02.08.2022; 68//6 від 09.08.2022; 94//6 від 12.08.2022; 20//6 від 02.08.2022; 193//1 від 15.08.2022; 21//6 від 02.08.2022; 210//4 від 03.08.2022; 38//9 від 08.08.2022; 95//1 від 02.08.2022; 67//4 від 08.08.2022; 131//1 від 11.08.2022; 128//1 від 11.08.2022; 27//6 від 03.08.2022; 24//7 від 15.08.2022; 181//1 від 15.08.2022; 95//6 від 12.08.2022; 25//7 від 15.08.2022; 133//4 від 15.08.2022; 68//4 від 08.08.2022; 52//4 від 08.08.2022; 48//6 від 05.08.2022; 24//2 від 09.08.2022; 54//8 від 12.08.2022; 183//1 від 15.08.2022; 113//1 від 10.08.2022; 75//4 від 10.08.2022; 100//1 від 10.08.2022; 19//1 від 02.08.2022; 123//1 від 11.08.2022; 51//4 від 08.08.2022; 71//4 від 09.08.2022; 36//4 від 04.08.2022; 14//3 від 08.08.2022; 26//8 від 09.08.2022; 27//9 від 02.08.2022; 14//2 від 05.08.2022; 29//6 від 03.08.2022; 38//4 від 04.08.2022; 19//2 від 08.08.2022; 34//1 від 03.08.2022; 34//6 від 04.08.2022; 39//6 від 04.08.2022; 65//1 від 05.08.2022; 14//4 від 02.08.2022; 38//1 від 03.08.2022; 52//1 від 05.08.2022; 2//4 від 01.08.2022; 42//4 від 05.08.2022; 28//9 від 02.08.2022; 17//9 від 02.08.2022; 110//6 від 15.08.2022; 13//9 від 02.08.2022; 90//1 від 09.08.2022; 30//3 від 12.08.2022; 15//4 від 02.08.2022; 17//4 від 02.08.2022; 10//3 від 05.08.2022; 29//7 від 15.08.2022; 31//4 від 04.08.2022; 27//3 від 12.08.2022; 26//6 від 03.08.2022; 174//8 від 30.09.2022;175//8 від 30.09.2022; 173//8 від 30.09.2022; 214//8 від 09.12.2022; 213 від 31.12.2022; 4 від 15.08.2022; 5 від 15.07.2022; 3552 від 10.06.2022.
Суд зауважує, що з матеріалів справи вбачається, що ГУ ДПС вірно розраховано кількість днів порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, вірно застосовано розмір штрафної санкції (%) та визначено суму штрафної санкції (грн.).
Як вбачається зі змісту позовної заяви, Позивачем не заперечується факт несвоєчасної реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, кількість днів порушення термінів реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН, розмір штрафної санкції, сума штрафної санкції, таким чином дані обставини сторонами не заперечуються, не потребують доказування та не є предметом доказування у даній справі.
Суд зазначає, що зі змісту позовної заяви вбачається, що Позивач зазначає про протиправність застосування штрафної санкції за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних у зв`язку з воєнним станом та введенням бойовий дій на території Київської області. Саме вищезазначені обставини є предметом доказування у даній справі та потребують дослідження.
В Україну було введено воєнний стан Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24 лютого 2022 року і який триває і досі. Ці обставини не можуть бути не враховані під час вирішення питання про наявність вини та умислу в діянні позивача щодо несвоєчасного реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.
Так, з метою реалізації необхідних заходів щодо підтримки військових і правоохоронних підрозділів у відбитті збройного нападу російської федерації та забезпечення прав і обов`язків платників податків Верховна Рада прийняла Закон України від 03 березня 2022 року № 2118-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» (далі - Закон № 2118-IX), який набрав чинності 07 березня 2022 року.
Цим Законом підрозділ 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України було доповнено пунктом 69, відповідно до якого установлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.
Підпункт 69.1 пункту 69 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України також установлював, що у випадку відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок, зокрема щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Законом України від 24 березня 2022 року № 2142-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства на період дії воєнного стану», який набрав чинності 05 квітня 2022 року, у підпункті 69.1 пункту 69 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України слова «трьох місяців» замінено словами «шести місяців».
В подальшому Законом України від 12 травня 2022 року № 2260-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» (далі - Закон № 2260-IX), який набрав чинності 27 травня 2022 року, підпункт 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України було викладено в іншій редакції.
Зокрема, установлено, що у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні (абзац перший підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України).
Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року (абзац третій підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України).
Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (абзац восьмий підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України).
Законом № 2260-IX також був викладений у новій редакції підпункт 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України. Зокрема, відповідно до останнього абзацу вказаного підпункту установлено, що у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з цим Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 цього Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.
Наказом Міністерства фінансів України від 29 липня 2022 року № 225, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 серпня 2022 року за № 967/38303, було затверджено Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення Податкового кодексу України (далі - Порядок № 225). Цей Порядок набрав чинності 06 вересня 2022 року.
Аналізуючи наведені норми права, що врегульовують питання виконання платниками податків податкового обов`язку із сплати податків та зборів до бюджету під час дії в Україні воєнного стану, суд дійшов наступних висновків.
Вносячи до ПК України зміни в частині особливостей справляння податків і зборів на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, законодавець виходив з того, що внаслідок настання указаних обставин з`явились дві категорії платники податків: ті, що мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки, і ті, у яких така можливість відсутня. Про існування такого поділу свідчить і зміст пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення ПК України в редакції Закону № 2118-IX, водночас, Законом № 2260-IX ці положення були уточнені.
Для тих платників податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки, законодавець передбачив можливість звільнення від відповідальності, зокрема за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, за умови, що така реєстрація буде здійснена у строк до 31 липня 2022 року.
Для тих же платників, у яких відсутня можливість своєчасно виконати свій податковий обов`язок, зокрема, щодо сплати податків і зборів, законодавець передбачив звільнення від відповідальності за умови виконання такого обов`язку протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні. При цьому встановлене абзацом першим підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України звільнення від відповідальності є залежним від отримання рішення про неможливість своєчасного виконання платником податків податкового обов`язку відповідно до вимог Порядку № 225.
Суд зауважує, що та обставина, що Порядок № 225 набрав чинності 06 вересня 2022 року (у даній справі податкові накладні складені протягом вересня грудня 2022 року, тобто Позивач повенен бути обізнаний про існуванян даної норми), у будь-якому випадку не позбавляє платників податків права довести у визначений спосіб факту неможливості своєчасно виконати свій обов`язок і після указаної дати, вказавши у заяві про відповідний період, що прямо передбачено указаним Порядком. Аналогічна позиція щодо порядку реалізації платником податків права на підтвердження неможливості виконання ним податкового обов`язку була викладена Верховним Судом в постанові від 02 квітня 2024 року (справа № 520/18349/23).
Суд також зауважує, що вказаними положеннями підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України та прийнятим відповідно до нього Порядком № 225 було передбачено відповідну процедуру для платника податків, яким такий може скористатися у випадках неможливості своєчасного виконання платником податків визначеного ним податкового обов`язку/-ів, що вподальшому зумовило б відсутність настання для такого платника податків відповідних негативних наслідків.
У відповідності до положень пункту 1 Розділу ІІІ Порядку № 225 заява платника податків у довільній формі та відповідні документи (копії документів) розглядаються контролюючим органом протягом 20 календарних днів з дня, наступного за днем їх отримання, з можливістю продовження терміну розгляду з урахуванням строку, передбаченого для направлення попереднього рішення. Платники податків надають документ чи кілька документів (копію документа чи документів), інформацію, що можуть бути використані для підтвердження неможливості виконання ними своїх податкових обов`язків.
При цьому, зазначеними положеннями Розділу ІІ Порядку № 225 передбачено, що у разі відсутності у платника податків можливості подати заяву та документи (копії документів), інформацію про відсутність можливості виконання податкових обов`язків у строки, визначені пунктом 3 цього розділу, а саме - не пізніше 30 вересня 2022 року, платник податків подає заяву та відповідні документи (копії документів), інформацію одночасно з набуттям можливості виконання одного із податкових обов`язків (реєстрації податкової накладної, подання звітності, сплати невиконаного податкового зобов`язання тощо) таким платником податку, передбачених Кодексом або іншим законодавством, контроль за виконанням якого покладено на контролюючий орган, але не пізніше 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платника податків.
Тобто, для застосування вказаних положень підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України та прийнятого відповідно до нього Порядку № 225 позивач міг скористатися правом для звернення до відповідного контролюючого органу з заявою та/або надати інформацію про відсутність у нього можливості виконання податкових обов`язків, з урахуванням вимог та строків визначених пунктами 3 та 4 Розділу ІІ Порядку № 225.
Суд зауважує, Позивачем не було надано доказів звернення до контролюючого органу у встановлений Порядком № 225 у спосіб та строк із заявою про неможливість своєчасного виконання ТОВ «ВІКНАЛЕНД» податкового обов`язку, та/або прийнятого за вказаною заявою рішення.
Таким чином, Позивачем не надано законодавчо визначених доказів неможливості здійснення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.
Щодо листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, на який посилається позивач, як на доказ настання форс-мажорних обставин та неможливості виконання податкових обов`язків, суд зазначає, що вказаним листом Торгово-промислова палати України засвідчила, що військова агресія російської федерації проти України стала підставою для введення воєнного стану та є форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) та вказаний лист адресований «Всім, кого це стосується», тобто необмеженому колу суб`єктів, його зміст носить загальний інформаційний характер та констатує абстрактний факт наявності форс-мажорних обставин без доведення причинно-наслідкового зв`язку у конкретному зобов`язанні (що узгоджується з правовими висновками викладеними Верховним Судом у постанові від 06.09.2023 у справі № 910/6234/22). Крім того, суд зауважує, що Верховний Суд у постанові від 07.06.2023 у справі № 906/540/22 зазначив, що лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 не є безумовною підставою вважати, що форс-мажорні обставини настали для всіх без виключення суб`єктів. Кожен суб`єкт, який в силу певних обставин не може виконати свої зобов`язання за окремо визначеним договором, має доводити наявність в нього форс-мажорних обставин.
Таким чином даний лист не має жодного відношення до неможливості реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.
Щодо застосування розміру штрафних санкцій, передбачених пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України, суд зазначає наступне.
Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX «Про внесення змін до розділу XX «Прикінцеві положення» Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (набрав чинності 08 лютого 2023 року) підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнений пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшені строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування та зменшені розміри штрафних санкцій за їх порушення.
Відповідно до пункту 89 підрозділу 2 розділу XX ПК України, тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Відповідно до пункту 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі: 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Як зазначив Конституційний Суд України у рішенні від 13 травня 1997 року № 1-зп/1997, стаття 58 Конституції України 1996 року закріплює один з найважливіших загальновизнаних принципів сучасного права - закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Це означає, що вони поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності. Закріплення названого принципу на конституційному рівні є гарантією стабільності суспільних відносин, у тому числі відносин між державою і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього закону чи іншого нормативно-правового акта.
Закон № 2876-IX не містить прямої вказівки про надання його нормам зворотної дії в часі, а отже його дія не розповсюджується на період до набрання ним чинності. Крім того, відповідальність, встановлена пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України, застосовується за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу, тобто прямо пов`язана зі збільшеними строками реєстрації податкових накладних.
Податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної.
Тому, розповсюджувати дію пунктів 89, 90 на правовідносини, які були припинені (тобто податкові накладні складені та зареєстровані з порушенням строку, який визначений пунктом 201.1 статті 201 ПК України, до внесення змін Законом № 2876-IX), є неможливим.
Отже, зменшений розмір штрафних санкцій може бути застосований лише щодо податкових накладних, складених та зареєстрованих несвоєчасно після набрання чинності Законом №2876-IX або до накладних, строк реєстрації яких не скінчився станом на день набрання чинності цим Законом (08 лютого 2023 року).
Подібні висновки сформовані Верховним Судом у постанові від 30 січня 2024 року у справі № 280/4484/23.
Таким чином, Суд зауважує, що відповідачем також правомірно застосовано пункту 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України до податкових накладних.
Відповідно до зазначеного, спірне податкове повідомлення-рішення відповідача винесено правомірно та скасуванню не підлягає.
Відповідно до положень частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
За правилами частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Системно проаналізувавши приписи законодавства України, що були чинними на момент виникнення спірних правовідносин між сторонами, зважаючи на взаємний та достатній зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення адміністративного позову.
Оскільки адміністративний позов до задоволення не підлягає, то відсутні підстави для вирішення питання щодо розподілу судових витрат.
Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
У задоволенні адміністративного позову - відмовити.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Щавінський В.Р.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2024 |
Оприлюднено | 16.12.2024 |
Номер документу | 123728079 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Щавінський В.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні