Рішення
від 12.12.2024 по справі 340/7252/24
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 грудня 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/7252/24

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Казанчук Г.П., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу без виклику сторін адміністративну справу за позовом керівника Олександрійської окружної прокуратури Кіровоградської області до Пантаївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВИКЛАД ОБСТАВИН:

Керівник Олександрійської окружної прокуратури Кіровоградської області в інтересах держави звернувся до суду з позовною заявою, в якій просить

- визнати протиправною бездіяльність Пантаївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (код ЄДРПОУ 04366488) щодо невчинення дій, спрямованих на визнання гідротехнічної споруди площею 0,0515 га, яка складається з греблі земляної, водоскидного берегового каналу та розташована на водному об`єкті - ставку площею 6,1512 га за межами села Диківка Пантаївської територіальної громади Олександрійського району Кіровоградської області на земельній ділянці з кадастровим номером 3522281200:02:000:7511 площею 16,2403 га (географічні координати водного об`єкту 48,7436831605459 32,8766794420215), безхазяйним майном, а саме не звернення до органу, який здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно із заявою про взяття на облік указаної гідротехнічної споруди як безхазяйної нерухомої речі;

- зобов`язати Пантаївську селищну раду Олександрійського району Кіровоградської області (код ЄДРПОУ 04366488) вчинити дії, спрямовані на визнання безхазяйним майном гідротехнічної споруди площею 0,0515 га, яка складається з греблі земляної, водоскидного берегового каналу та розташована на водному об`єкті - ставку площею 6,1512 га за межами села Диківка Пантаївської територіальної громадян Олександрійського району Кіровоградської області на земельній ділянці з кадастровим номером 3522281200:02:000:7511 площею 16,2403 га (географічні координати водного об`єкту 48,7436831605459 32,8766794420215) шляхом звернення до органу. який здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно із заявою про взяття на облік указаної гідротехнічної споруди як безхазяйної нерухомої речі.

Позов прокурор мотивував тим, що під час виконання прокурорських повноважень виявлено, що на території села Диківка Пантаївської територіальної громадян Олександрійського району Кіровоградської області розташована гідроспоруда площею 0,0515 га, яка складається з греблі земляної, водоскидного берегового каналу та розташована на водному об`єкті - ставку площею 6,1512 га. Згадана гідроспоруда є безхазяйним майном, проте селищна рада не вчиняє жодних конкретних дій задля реєстрації такого майна як безхазяйного з метою подальшого його оформлення у комунальну власність. Тож прокурор, здійснюючи представництво інтересів держави у суді на підставі статті 23 Закону України "Про прокуратуру".

Ухвалою судді від 18.11.2024 позовну заяву позивача прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі. Справу призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін, сторонам встановлено порядок та строки для виконання процесуальних дій.

Пантаївська селищна рада Олександрійського району Кіровоградської області (надалі - відповідач) подала відзив на позов, у якому заперечує позовні вимоги, вказуючи, що наведені прокуратурою норми Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» не містять конкретних строків, встановлених для звернення органу місцевого самоврядування до органу, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, із заявою про взяття на облік безхазяйної нерухомої речі. Позовна заява не містить обґрунтування з посиланням на норми Закону визначення «тривалого часу» чи часу, протягом якого, на думку прокуратури, відповідач мав би вчинити зазначені вище заходи. Зазначає, що зверненню до органу, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, із заявою про взяття на облік безхазяйної нерухомої речі передує виготовлення технічної документації на відповідну гідротехнічну споруду, що потребує фінансування за рахунок коштів місцевого бюджету, що є ускладненим через фінансування цілої низки інших, не менш нагальних заходів, зокрема, зважаючи на умови воєнного стану.

Прокурором подано відповідь на відзив, у якій зазначено, що не взяття на баланс безхазяйної гідротехнічної споруди водного об`єкта, невжиття заходів щодо охорони та збереження гідротехнічної споруди, може спричинити виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій. Вважає, що час, який минув з моменту реєстрації права комунальної власності на земельну ділянку з 3522281200:02:000:7511, на якій розташована гідротехнічна споруда, з 2021 року є значним, а бездіяльність Пантаївської селищної ради тривалою.

Розглянувши справу за правилами спрощеного позовного провадження, суд, -

У С Т А Н О В И В:

На території Пантаївської територіальної громади Олександрійського району Кіровоградської області знаходиться гідротехнічна споруда, яка складається з греблі земляної, водоскидного берегового каналу площею 0,0515 га, що розташована на ставку за межами села Диківка на земельній ділянці з кадастровим номером 3522281200:02:000:7511 площею 16,2403 га (географічні координати водного об`єкту 48,7436831605459 32,8766794420215).

Водний об`єкт площею 6,1512 га (кадастровий номер земельної ділянки 3522281200:02:000:7511) відноситься до земель комунальної власності Пантаївської територіальної громади в особі Пантаївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області, яка прийнята у комунальну власність рішенням сесії селищної ради 07.10.2021 №324.

Відповідно до інформації Пантаївської селищної ради від 21.06.2024 №02-27/105/3, наданої на запит Регіонального офісу водних ресурсів у Кіровоградській області, гідротехнічна споруда на водному об`єкті за географічними координатами 48,7436831605459 32,8766794420215 не має власника чи балансоутримувача (додаток до інформації), однак селищна рада вживає заходи щодо постановки її на баланс.

Згідно з інформацією Пантаївської селищної ради від 26.08.2024 №02-29/218/1, наданої на запит окружної прокуратури, встановлено 26.06.2024 прийнято рішення селищної ради №695 щодо проведення інвентаризації земель територіальної громади та повідомлено, що інвентаризація земельних ділянок проводиться в тому числі і під гідротехнічними спорудами для подальшої реєстрації права власності на них в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Однак, у вказаній інформації не зазначено, як конкретні заходи планується вжити саме щодо визнання безхазяйною гідротехнічної споруди, яка складається з греблі земляної, водоскидного берегового каналу, що розташована на ставку за межами села Диківка на земельній ділянці з кадастровим номером 3522281200:02:000:7511 (прийнята у комунальну власність рішенням сесії селищної ради 07.10.2021 №324).

Не надано відповідної інформації і на запит окружної прокуратури від 10.09.2024 №55-5610ВИХ-24 щодо конкретизації заходів стосовно визнання зазначеної гідротехнічної споруди безхазяйної.

Регіональний офіс водних ресурсів у Кіровоградській області у інформації від 19.09.2024 № 1078/01-12 зазначив, що Пантаївська селищна рада стосовно взяття на баланс гідротехнічних споруд водних об`єктів не визначила форму власності (балансоутримувача) зазначеної гідротехнічної споруди, тобто таке майно нікому не належить і є безхазяйним.

Земельна ділянка з кадастровим номером 3522281200:02:000:7511 на якій розташована гідротехнічна споруда, яка складається з греблі земляної, водоскидного берегового каналу площею 0,0515 га, що розташована на ставку за межами села Диківка (географічні координати водного об`єкту 48,7436831605459 32,8766794420215) перейшла у комунальну власність Пантаївської територіальної громади в особі Пантаївської селищної ради та 21.10.2021 право власності на неї селищною радою зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Проте, Пантаївською селищною радою не вжито заходів, спрямованих на взяття на облік гідротехнічної споруди як безхазяйного нерухомого майна.

Отже, наявність протиправної бездіяльності щодо не вчинення дій стосовно визнання гідротехнічної споруди безхазяйною є предметом спору, переданого на вирішення адміністративного суду.

Згідно зі статтею 1 Закону України «Про аквакультуру» гідротехнічні споруди це об`єкти нерухомого майна (земляні греблі та дамби, водозабірні споруди, повеневі водоскиди, донні водовипуски, водопостачальні, скидні та рибозбірноосушувальні канали, рибовловлювачі, камери облову, причали, водоскиди, бистротоки, перепади, перегороджувальні рибозахисні та інші споруди), що є інженерними спорудами, які призначені для управління водними ресурсами (підготовка, постачання, збереження, транспортування води та водовідведення), а також для запобігання шкідливій дії вод.

Відповідно до статтей 181, 182, 186, 187 Цивільного кодексу України та Закону України «Про аквакультуру» гідротехнічна споруда рибогосподарської технологічної водойми (ставка), яка за своєю функцією призначена для управляння сільськогосподарською діяльністю із штучного розведення, утримання та вирощування об`єктів аквакультури, є інженерною спорудою, яка нерозривно пов`язана з водним об`єктом і земельною ділянкою, на якій вона розташована. Тобто окреме функціонування такої споруди як складової частини водойми неможливе без існування водного об`єкта.

Згідно з частиною 5 статті 16 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від імені та в інтересах територіальних громад права суб`єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.

Статтею 10 вказаного Закону визначено статус сільських, селищних та міських рад як органів місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Статтею 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме та нерухоме майно. Від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності органи місцевого самоврядування.

Підставою набуття права комунальної власності є передача майна громадам безоплатно державою, іншими суб`єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.

Підставою набуття майна у комунальну власність, серед інших, є також рішення суду про визнання майна безхазяйним та передачу його у комунальну власність.

Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності.

Майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об`єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування, зменшувати обсяг та погіршувати умови надання послуг населенню.

Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб`єктів. Об`єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад, передані іншим суб`єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.

Статтею 335 Цивільного кодексу України визначено, що безхазяйною є річ, яка не має власника або власник якої невідомий. Безхазяйні нерухомі речі беруться на облік органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, за заявою органу місцевого самоврядування, на території якого вони розміщені. Про взяття безхазяйної нерухомої речі на облік робиться оголошення у друкованих засобах масової інформації.

Після спливу одного року з дня взяття на облік безхазяйної нерухомої речі вона за заявою органу, уповноваженого управляти майном відповідної територіальної громади, може бути передана за рішенням суду у комунальну власність.

Відповідно до статті 327 Цивільного кодексу України у комунальній власності є майно, яке належить територіальній громаді. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Згідно зі статтею 182 Цивільного кодексу України право власності та інші речові права на нерухомі речі, обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.

Відповідно до частини 4 статті 334 Цивільного кодексу України права на нерухоме майно, які підлягають державній реєстрації, виникають з моменту такої реєстрації.

Відповідно до статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державній реєстрації прав підлягають - право власності.

Статтею 12 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» визначено, що Державний реєстр прав, серед іншого, повинен містити відомості про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

Отже, саме до відання сільських, селищних, міських рад відноситься, в тому числі, подача заяви про взяття на облік та здійснення державної реєстрації безхазяйного нерухомого майна з метою можливості в подальшому набути таке майно у комунальну власність.

Окрім того, законодавством визначена поетапна процедура передання у комунальну власність безхазяйного нерухомого майна, що включає в себе: 1) звернення органу місцевого самоврядування до органу, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, із заявою про взяття на облік безхазяйної нерухомої речі; 2) публікація органом місцевого самоврядування оголошення у друкованих засобах масової інформації про взяття на облік безхазяйної нерухомої речі; 3) звернення органу місцевого самоврядування після спливу одного року з дня взяття на облік безхазяйної нерухомої речі до суду із заявою про передання відповідного нерухомого майна у комунальну власність (у порядку, визначеному ст.ст. 329-333 ЦПК України); 4) звернення органу місцевого самоврядування до органу, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, із заявою про державну реєстрацію права власності на підставі судового рішення.

Однак, всупереч вимог наведеного законодавства відповідачем, як уповноваженим органом, упродовж тривалого проміжку часу (з 2021 року) не вжито жодних дієвих заходів, спрямованих на визнання об`єкту нерухомого майна гідротехнічної споруди, розташованих на території Пантаївської територіальної громади біля села Диківки безхазяйним майном з метою набуття права власності на це майно, чим допущено протиправну бездіяльність.

Протоколом засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Кіровоградської обласної військової адміністрації від 21.12.2023 №28 затверджено План заходів місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо підготовки та пропуску льодоходу, повені та паводків у 2024 році. Відповідно до вказаного протоколу голови міських, селищних та сільських рад приймали участь онлайн.

Відповідно до пункту 10 вказаного Плану, на виконавчі комітети міських, селищних, сільських рад, покладалось завдання щодо визначення балансоутримувачів безгосподарських гідротехнічних споруд та вжити заходів щодо їх готовності до пропуску паводкових вод, зі строком виконання до 09.02.2024.

26.06.2024 року прийнято рішення селищної ради №695 щодо проведення інвентаризації земель територіальної громади та повідомлено, що інвентаризація земельних ділянок проводиться в тому числі і під гідротехнічними спорудами для подальшої реєстрації права власності на них в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Однак, у вказаній інформації не зазначено, як конкретні заходи планується вжити саме щодо визнання безхазяйною гідротехнічної споруди, яка складається з греблі земляної, водоскидного берегового каналу, що розташована на ставку за межами села Диківка на земельній ділянці з кадастровим номером 3522281200:02:000:7511 (прийнята у комунальну власність рішенням сесії селищної ради 07.10.2021 №324).

Тобто, Пантаївська селищна рада тривалий час не вживала заходів щодо належного обліку гідротехнічних споруд на території громади, а також не зверталась до органу, який здійснює державну реєстрацію щодо взяття вищевказаної гідротехнічної споруди на облік як безхазяйного майна, та не розміщувала відповідну інформацію у засобах масової інформації з метою виявлення її потенційного власника.

Таким чином, жодних юридично значимих обов`язкових дій щодо взяття на облік зазначеної гідротехнічної споруди як безхазяйного нерухомого майна Відповідачем не здійснено. При цьому, суд відхиляє доводи відповідача що не встановлення на законодавчому рівні строків вчинення обов`язкових дій призводить до відсутності протиправної бездіяльності, оскільки з жовтня 2021 року минуло вже три роки, і такий час є більш ніж достатнім для вчинення необхідних реєстраційних дій.

Відповідно до статті 131-1 Конституції України на органи прокуратури покладено функцію представництва інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.

Частиною 4 статті 5 КАС України передбачено, що суб`єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду виключно у випадках, визначених Конституцією та законами України.

Відповідно до вимог частини 3 статті 23 Закону України «Про прокуратуру» прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

Частиною 4 статті 23 Закону України «Про прокуратуру» передбачено, що наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді. Прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді виключно після підтвердження судом підстав для представництва. Прокурор зобов`язаний попередньо, до звернення до суду, повідомити про це громадянина та його законного представника або відповідного суб`єкта владних повноважень.

Частиною 4 статті 53 КАС України встановлено, що прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

Отже, виключними випадками, за яких прокурор може здійснювати представництво інтересів держави в суді, є порушення або загроза порушення інтересів держави.

Поняття «інтереси держави» є оціночним, а тому прокурор у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, на підставі якого подається позов, у чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та вказує орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.

Таку позицію висловлено в рішенні Конституційного Суду України від 08.04.1999 №3-рп/99. Так, відповідно до рішення Конституційного Суду України від 08.04.1999 у справі № 1-1/99 державні інтереси закріплюються як нормами Конституції України, так і нормами інших правових актів. Інтереси держави відрізняються від інтересів інших учасників суспільних відносин. В основі перших завжди є потреба у здійсненні загальнодержавних (політичних, економічних, соціальних та інших) дій, програм, спрямованих на захист суверенітету, територіальної цілісності, державного кордону, гарантування державної, економічної, інформаційної, екологічної безпеки, охорону землі як національного багатства, захист прав усіх суб`єктів права власності та господарювання тощо.

Таким чином, інтереси держави охоплюють широке і водночас не визначене чітке коло законних інтересів, які можуть збігатися повністю, частково або не збігатись зовсім з інтересами державних органів, державних підприємств, організацій.

Надмірна формалізація інтересів держави, особливо у сфері публічних правовідносин, може призвести до необґрунтованого обмеження повноважень прокурора на захист суспільно значущих інтересів там, де це справді потрібно.

Аналогічна правова позиція викладена, зокрема, у постановах Верховного Суду від 25.04.2018 у справі № 806/1000/17, від 19.09.2019 у справі № 815/724/15, від 17.10.2019 у справі № 569/4123/16-а.

Предметом даного позову є бездіяльність органу місцевого самоврядування, яка полягає у невжитті Пантаївською селищною радою дій, спрямованих на визнання гідротехнічної споруди площею 0,0515 га, а саме: греблі земляної, водоскидного берегового каналу, яка розташована на водному об`єкті - ставку площею 6,1512 га за межами села Диківка на земельній ділянці з кадастровим номером 3522281200:02:000:7511 площею 16,2403 га (географічні координати водного об`єкту 48,7436831605459 32,8766794420215) безхазяйним майном та набуття права власності на вказане безхазяйне майно.

У постанові Верховного Суду від 01.12.2022 у справі № 340/5914/21, суд зазначив, що не взяття на баланс безхазяйної гідротехнічної споруди водного об`єкта, невжиття заходів щодо охорони та збереження гідротехнічної споруди, може спричинити виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій, у тому числі повеней, зумовлених шкідливою дією вод. Зазначене може свідчити про наявність загрози заподіяння шкоди інтересам держави у сфері запобігання виникнення надзвичайних ситуацій, пов`язаних з неналежною експлуатацією гідротехнічної споруди, забезпечення безаварійного пропуску льодоходу, попередження повеней та паводків на водних об`єктах.

Аналогічна позиція була підтримана Верховним Судом і у постанові від 29.05.2024 у справі №320/6482/21.

Бездіяльність відповідача може призводити до того, що протягом тривалого часу відсутній власник споруди, а тому заходи щодо утримання її в належному стані не здійснюються в тому числі будь-які ремонтні, чи інші роботи, пов`язані із належним утриманням гідротехнічної споруди, в тому числі і профілактичні, оскільки обов`язок щодо обстеження та утримання в справному технічному стані таких гідроспоруд, відповідно до положень ст. 319 ЦК України, несуть їх власники.

У даному випадку порушення допущено самою селищною радою, що є органом, уповноваженим здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, а тому прокурор звертається до суду самостійно відповідно до ст. 23 Закону України «Про прокуратуру».

Однак, ураховуючи те, що позивач та відповідач збігаються в одній особі, а стороною у справі один і той же орган місцевого самоврядування може бути або позивачем, або відповідачем, то відповідно Пантаївська селищна рада у даному випадку може бути виключно відповідачем по справі.

Бездіяльність відповідача сприяє порушенню основних засад державної політики у сфері збереження інженерної інфраструктури водних об`єктів та комунальної власності та у відповідності до ст. 131-1 Конституції України покладає на прокурора обов`язок представництва в суді.

Також невжиття таких заходів позбавляє територіальну громаду та державу можливості отримувати додаткові ресурси для поповнення бюджету коштами за користування відповідними особами такими гідротехнічними спорудами та, як наслідок, ускладнює реалізацію соціально-економічних функцій.

Враховуючи вищевикладене, суд вирішив, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 2 статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Такі витрати позивачем не понесені.

Керуючись статтями 9, 90, 139, 142, 242-246, 250, 251, 255, 295 КАС України, суд,

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов керівника Олександрійської окружної прокуратури Кіровоградської області (вул. Чижевського, 1а, м. Олександрія, Кіровоградська область, 28000; ЄДРПОУ 02910025) в інтересах держави до Пантаївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (вул. Миру, 7а, смт. Пантаївка, Олександрійський район, Кіровоградська область, 28023; ЄДРПОУ 04366488) задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Пантаївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (код ЄДРПОУ 04366488) щодо невчинення дій, спрямованих на визнання гідротехнічної споруди площею 0,0515 га, яка складається з греблі земляної, водоскидного берегового каналу та розташована на водному об`єкті - ставку площею 6,1512 га за межами села Диківка Пантаївської територіальної громади Олександрійського району Кіровоградської області на земельній ділянці з кадастровим номером 3522281200:02:000:7511 площею 16,2403 га (географічні координати водного об`єкту 48,7436831605459 32,8766794420215), безхазяйним майном, а саме не звернення до органу, який здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно із заявою про взяття на облік указаної гідротехнічної споруди як безхазяйної нерухомої речі.

Зобов`язати Пантаївську селищну раду Олександрійського району Кіровоградської області (код ЄДРПОУ 04366488) вчинити дії, спрямовані на визнання безхазяйним майном гідротехнічної споруди площею 0,0515 га, яка складається з греблі земляної, водоскидного берегового каналу та розташована на водному об`єкті - ставку площею 6,1512 га за межами села Диківка Пантаївської територіальної громадян Олександрійського району Кіровоградської області на земельній ділянці з кадастровим номером 3522281200:02:000:7511 площею 16,2403 га (географічні координати водного об`єкту 48,7436831605459 32,8766794420215) шляхом звернення до органу. який здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно із заявою про взяття на облік указаної гідротехнічної споруди як безхазяйної нерухомої речі.

Копію рішення суду надіслати учасникам справи.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду у 30-денний строк, установлений статтею 295 КАС України.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду Г.П. КАЗАНЧУК

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.12.2024
Оприлюднено16.12.2024
Номер документу123728208
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів

Судовий реєстр по справі —340/7252/24

Рішення від 12.12.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.П. КАЗАНЧУК

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.П. КАЗАНЧУК

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні