ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення позовної заяви без розгляду та стягнення з позивача штрафу за зловживання процесуальними правами
12 грудня 2024 року м. ДніпроСправа № 360/1163/24
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Чернявська Т.І., під час розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справи за позовом ОСОБА_1 до Новоайдарської селищної ради про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
В провадженні Луганського окружного адміністративного суду перебуває справа за позовом ОСОБА_1 (далі - позивач) до Новоайдарської селищної ради (далі - відповідач), в якому позивач, з урахуванням уточненої позовної заяви від 07 жовтня 2024 року б/н, просить:
- визнати противоправною бездіяльність Новоайдарської селищної ради по ненаданню публічної інформації у формі відкритих даних на письмовий запит на публічну інформацію від 24 червня 2024 року вих. № 135 ГП/Є;
- зобов`язати Новоайдарську селищну раду надати публічну інформації у формі відкритих даних на письмовий запит на публічну інформацію від 24 червня 2024 року вих. № 135 ГП/Є.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що він працює журналістом газети «Східна брама ХХІ», яка заснована Громадською організацією «Луганська обласна екологічна організація «Лілія».
З метою підготовки журналістського матеріалу позивач написав до начальника Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області Шопіна І.В та голови Новоайдарської селищної ради Шопіна І.В одного електронного листа на адреси: ІНФОРМАЦІЯ_1 та novoaidar@loga.gov.ua (лист від 24 червня 2024 року вих. № 135).
Начальник Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області Шопін І.В. електронним листом від 01 липня 2024 року № 1862 відмовив у наданні публічної інформації у формі відкритих даних на вищезазначений запит, мотивуючи відмову тим, що не володіє та не зобов`язаний володіти запитуваною інформацію у зв`язку з настанням обставин непереборної сили, а саме окупацією Новоайдарської громади.
Означене рішення оскаржено позивачем у судовому порядку.
Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 06 вересня 2024 року у справі № 360/740/24 позов ОСОБА_1 до Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії задоволено частково:
- визнано протиправною та скасовано відстрочку Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області в задоволенні запиту ОСОБА_1 про доступ до публічної інформації у формі відкритих даних від 24 червня 2024 року вих. № 135 ГП/Є, оформлену листом від 01 липня 2024 року № 1862, в частині, що стосується надання інформації у формі відкритих даних щодо діяльності Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області у період з 29 вересня 2022 року по 2023 рік;
- зобов`язано Новоайдарську селищну військову адміністрацію Щастинського району Луганської області повторно розглянути запит ОСОБА_1 про доступ до публічної інформації у формі відкритих даних від 24 червня 2024 року вих. № 135 ГП/Є в частині, що стосується надання інформації у формі відкритих даних щодо діяльності Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області у період з 29 вересня 2022 року по 2023 рік;
- у задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Разом з цим, резюмує позивач, голова Новоайдарської селищної ради Шопін І.В. станом на 01 жовтня 2024 року не надав позивачу відповіді на запит на публічну інформацію від 24 червня 2024 року № 135 ГП/Є.
Позивач зазначає, що за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Новоайдарська селищна рада (ідентифікаційний код 04335571, місцезнаходження: 93500, Луганська область, Щастинський район, селище міського типу Новоайдар, вулиця Дружби, будинок 1) є органом державної влади, зареєстрована як юридична особа.
Оскільки Новоайдарська селищна рада на момент звернення позивача із запитом про публічну інформацію не припинена як юридична особа, станом на 01 жовтня 2024 року відповідач є розпорядником інформації, яку створив в процесі виконання суб`єктами владних повноважень своїх обов`язків, передбачених чинним законодавством.
З урахуванням викладеного, позивач просить задовольнити позовні вимоги.
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 14 жовтня 2024 року про відкриття провадження у справі серед іншого справу призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Частиною першою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) передбачено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Неприпустимість зловживання процесуальними правами є однією з основних засад (принципів) адміністративного судочинства (пункт 9 частини третьої статті 2 КАС України).
Згідно з частиною другою статті 44 КАС України учасники справи зобов`язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов`язки.
Відповідно до частини першої статті 45 КАС України учасники судового процесу та їхні представники повинні добросовісно користуватися процесуальними правами. Зловживання процесуальними правами не допускається.
Чинний КАС України не містить визначення поняття «зловживання процесуальними правами».
Проте у статті 45 КАС України вказано перелік дій, які можуть трактуватися суддею за суб`єктивною чи об`єктивною думкою в кожному конкретному випадку як зловживання процесуальними правами, а саме:
подання скарги на судове рішення, яке не підлягає оскарженню, не є чинним або дія якого закінчилася (вичерпана), подання клопотання (заяви) для вирішення питання, яке вже вирішено судом, за відсутності інших підстав або нових обставин, заявлення завідомо безпідставного відводу або вчинення інших аналогічних дій, які спрямовані на безпідставне затягування чи перешкоджання розгляду справи чи виконання судового рішення;
подання декількох позовів до одного й того самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав, або подання декількох позовів з аналогічним предметом і з аналогічних підстав, або вчинення інших дій, метою яких є маніпуляція автоматизованим розподілом справ між суддями;
подання завідомо безпідставного позову, позову за відсутності предмета спору або у спорі, який має очевидно штучний характер;
необґрунтоване або штучне об`єднання позовних вимог з метою зміни підсудності справи, або завідомо безпідставне залучення осіб, як відповідача (співвідповідача) з тією самою метою;
узгодження умов примирення, спрямованих на шкоду правам третіх осіб, умисне неповідомлення про осіб, які мають бути залучені до участі у справі.
Отже, з наведеного вище слідує, що зловживання процесуальними правами - це особливий різновид процесуального правопорушення, що складається з противоправного, несумлінного та неналежного використання особою, яка бере участь у справі (її представником), належних їй процесуальних прав, що виразилося у винних процесуальних діях (бездіяльності), що зовнішньо відповідають вимогам процесуальних норм, однак здійснених з корисливим або особистим мотивом, що завдають шкоду інтересам правосуддя та (або) інтересам осіб, які приймають участь у справі, або недобросовісна поведінка в інших формах, що тягне за собою застосування заходів процесуального примусу.
Зловживання процесуальними правами є можливим, якщо внаслідок реалізації права створюється перешкода у вирішенні завдань адміністративного судочинства. Механізм зловживання процесуальними правами зводиться до того, що особа, яка прагне до досягнення певних правових наслідків, здійснює процесуальні дії (бездіяльність), зовні «схожі» на юридичні факти, з якими закон пов`язує настання певних наслідків. Незважаючи на те, що такі дії мають повністю штучний характер, тобто не підкріплюються фактами об`єктивної дійсності, певні правові наслідки, які вигідні особі, все ж таки можуть існувати.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 45 КАС України з урахуванням конкретних обставин справи суд може визнати зловживанням процесуальними правами дії, що суперечать завданню адміністративного судочинства, зокрема: подання завідомо безпідставного позову, позову за відсутності предмета спору або у спорі, який має очевидно штучний характер.
Європейський суд з прав людини, практика якого в силу вимог статті 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» є обов`язковою до застосування, у своїх рішеннях неодноразово наголошував, що «право на суд» та «право на доступ до суду» не є абсолютними. Права можуть бути обмежені, але лише таким способом та до такої міри, що не порушують зміст цих прав (пункт 59 рішення «Де Жуфр де ла Прадель проти Франції», пункт 28 рішення «Станєв проти Болгарії»). Тобто, реалізація права на суд однією зі сторін спору має відбуватись таким чином, щоб не порушувати права іншої сторони».
Варто також зазначити, що у статті 17 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (далі - Конвенція) під назвою «Заборона зловживання правами» передбачено, що жодне з положень цієї Конвенції не може тлумачитись як таке, що надає будь-якій державі, групі чи особі право займатися будь-якою діяльністю або вчиняти будь-яку дію, спрямовану на скасування будь-яких прав і свобод, визнаних цією Конвенцією, або на їх обмеження в більшому обсязі, ніж це передбачено в Конвенції.
За практикою Європейського суду з прав людини, при вирішенні суто процесуальних питань, поняття «зловживання», згідно з пунктом 3 статті 35 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, слід розуміти у звичайному значенні, яке визнається загальною теорією права - тобто як шкідливе здійснення особою права для інших цілей, ніж ті, для яких його призначено. Таким чином, зловживанням є таке поводження позивача, яке явно суперечить цілям права на індивідуальне звернення і перешкоджає належній роботі суду або належному перебігу провадження (див. mutatis mutandis, рішення від 15 вересня 2009 року у справі «Миролюбов та інші проти Латвії» (MIROLUBOVS AND OTHERS v. LATVIA), заява 798/05, § 62, 65).
Верховний Суд у своїх постановах неодноразово вказував на те, що зловживання правом на подання скарги (заяви) становить собою такий вид зловживань процесуальними правами, за якого вся процедура розгляду спору є невиправданою та неефективною, адже особа звертається до суду з метою, відміною від захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів. Серед таких зловживань можна виокремити подання сутяжницьких, завідомо безпідставних (явно необґрунтованих) позовів, заяв, клопотань (див. mutatis mutandis, постанови Верховного Суду від 09 листопада 2021 року у справі № 826/9751/14, від 12 липня 2022 року у справі № 640/16646/21).
Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду у постанові від 13 березня 2019 року у справі № 814/218/14 вказав, що під зловживанням процесуальними правами слід розуміти форму умисних, несумлінних дій учасників процесу, що знаходить своє вираження, зокрема, у вчиненні дій, неспівмірних з наслідками, до яких вони можуть призвести; використанні наданих прав всупереч їхньому призначенню з метою обмеження можливості реалізації чи обмеження прав інших учасників провадження; перешкоджанні діяльності суду з правильного та своєчасного розгляду і вирішення справ; необґрунтованому перевантаженні роботи суду.
Дослідженням Єдиного державного реєстру судових рішень та комп`ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду» судом встановлено, що в провадженні Луганського окружного адміністративного суду на розгляді перебувала адміністративна справа № 360/740/24 за позовною заявою ОСОБА_1 до Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області з такими позовними вимогами:
1) визнати противоправною бездіяльність відповідача по ненаданню публічної інформації у формі відкритих даних на письмовий запит на публічну інформацію від 24 червня 2024 року вих. № 135 ГП/Є;
2) зобов`язати відповідача надати публічну інформацію у формі відкритих даних на письмовий запит на публічну інформацію 24 червня 2024 року вих. № 135 ГП/Є.
Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 06 вересня 2024 року, яке набрало законної сили 08 жовтня 2024 року, позов ОСОБА_1 до Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії, задоволено частково:
- визнано протиправною та скасовано відстрочку Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області в задоволенні запиту ОСОБА_1 про доступ до публічної інформації у формі відкритих даних від 24 червня 2024 року вих. № 135 ГП/Є, оформлену листом від 01 липня 2024 року № 1862, в частині, що стосується надання інформації у формі відкритих даних щодо діяльності Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області у період з 29 вересня 2022 року по 2023 рік;
- зобов`язано Новоайдарську селищну військову адміністрацію Щастинського району Луганської області повторно розглянути запит ОСОБА_1 про доступ до публічної інформації у формі відкритих даних від 24 червня 2024 року вих. № 135 ГП/Є в частині, що стосується надання інформації у формі відкритих даних щодо діяльності Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області у період з 29 вересня 2022 року по 2023 рік;
- у задоволенні решти позовних вимог відмовлено;
- стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області на користь ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 968,96 грн (дев`ятсот шістдесят вісім гривень 96 коп.).
Запит на публічну інформацію у формі відкритих даних від 24 червня 2024 року вих. № 135 ГП/Є подано ОСОБА_1 24 червня 2024 року на офіційну адресу Новоайдарської селищної ради: novoaydarskarada@ukr.net, та Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області novoaidar@loga.gov.ua.
Рішенням суду у справі № 360/740/24 серед іншого встановлено таке:
«За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Новоайдарська селищна рада (код за ЄДРПОУ 04335571, місцезнаходження: 93500, Луганська область, Щастинський район, селище міського типу Новоайдар, вулиця Дружби, будинок 1) є органом місцевого самоврядування та у процесі припинення юридичної особи не перебуває.
Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/202 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», постановлено ввести в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Указом Президента України від 23 вересня 2022 року № 665/2022 «Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Луганській області», який згідно з пунктом 4 набирає чинності з дня його оприлюднення, на виконання Закону України «Про правовий режим воєнного стану» утворено, зокрема, Новоайдарську селищну військову адміністрацію Щастинського району Луганської області. Зазначений Указ опубліковано в газеті «Урядовий кур`єр» за 27 вересня 2022 року № 207. Відповідно набрав чинності з 27 вересня 2022 року.
Розпорядженням Президента України Володимира Зеленського від 23 вересня 2022 року № 210/2022-рп «Про призначення І. Шопіна начальником Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області» призначено Шопіна Ігоря Вікторовича начальником Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області.
За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Новоайдарська селищна військова адміністрація Щастинського району Луганської області (код за ЄДРПОУ 44840780, місцезнаходження: 93500, Луганська область, Щастинський район, селище міського типу Новоайдар, вулиця Дружби, будинок 1) є органом державної влади, зареєстрована як юридична особа 29 вересня 2022 року.
Згідно з пунктом 1 частини 2-1 статті 28 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» у разі введення воєнного стану в окремих місцевостях у зв`язку із збройною агресією Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях:
у день набрання чинності актом Президента України про утворення військової адміністрації припиняються згідно із цим Законом повноваження:
сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, їх виконавчих органів, сільських, селищних, міських голів, інших посадових та службових осіб місцевого самоврядування, які працюють у цих органах місцевого самоврядування, старост у разі утворення військової адміністрації відповідного населеного пункту (населених пунктів).
Пунктом 1 постанови Верховної Ради України від 03 листопада 2022 року № 2705-ІХ «Про здійснення начальниками військових адміністрацій населених пунктів у Сватівському, Старобільському, Щастинському районах Луганської області повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану»» у період дії воєнного стану в Україні та 30 днів після його припинення чи скасування начальники Сватівської міської, Білокуракинської, Красноріченської, Лозно-Олександрівської, Нижньодуванської, Троїцької селищних та Коломийчиської сільської військових адміністрацій Сватівського району, Старобільської міської, Біловодської, Білолуцької, Марківської, Міловської, Новопсковської селищних, Чмирівської та Шульгинської сільських військових адміністрацій Старобільського району, Щастинської міської, Новоайдарської, Станично-Луганської селищних, Нижньотеплівської та Широківської сільських військових адміністрацій Щастинського району Луганської області: крім повноважень, віднесених до їх компетенції Законом України «Про правовий режим воєнного стану», здійснюють повноваження відповідних сільських, селищних та міських рад, їх виконавчих комітетів, відповідних сільських, селищних, міських голів.
За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Новоайдарську селищну раду на момент звернення позивача із запитом про публічну інформацію не припинено як юридичну особу, проте в силу Закону України «Про правовий режим воєнного стану» припинено її повноваження, які відповідно до постанови Верховної Ради України від 03 листопада 2022 року № 2705-ІХ тимчасово передані та виконуються Новоайдарською селищною військовою адміністрацією Щастинського району Луганської області з 29 вересня 2022 року - з дня внесення запису про її державну реєстрацію як юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
З вище наведених обставин судом встановлено, що Новоайдарська селищна військова адміністрація Щастинського району Луганської області, до якої перейшли повноваження Новоайдарської селищної ради, є розпорядником публічної інформації у розумінні Закону № 2939-VI, а тому саме відповідач мав розглянути запит і надати публічну інформацію, якою він володіє як публічний правонаступник Новоайдарської селищної ради.».
Про те, що Новоайдарську селищну раду на момент виникнення спірних правовідносин не припинено як юридичну особу, проте повноваження Новоайдарської селищної ради та її посадових осіб припинені з 29 вересня 2022 року в силу Закону України «Про правовий режим воєнного стану», а права та обов`язки органу місцевого самоврядування - Новоайдарської селищної ради виконує Новоайдарська селищна військова адміністрація Щастинського району Луганської області, неодноразово зазначалось в рішеннях Луганського окружного адміністративного суду від 11 жовтня 2023 року у справі № 360/914/23, від 12 жовтня 2023 року у справі № 360/811/23, від 12 жовтня 2023 року у справі № 360/823/23 та від 15 листопада 2023 року у справі № 360/1039/23, які залишені без змін Першим апеляційним адміністративним судом (в яких позивачем виступав ОСОБА_1 ).
Отже, позивачу на час подання запиту на публічну інформацію у формі відкритих даних від 24 червня 2024 року вих. № 135 ГП/Є та позовної заяви до суду достеменно відомо про той факт, що повноваження Новоайдарської селищної ради та її посадових осіб припинені з 29 вересня 2022 року в силу приписів Закону України «Про правовий режим воєнного стану».
Разом з цим, позивач звертається до суду з цією позовною заявою до Новоайдарської селищної ради - органу місцевого самоврядування, який не здійснює свої повноваження з 29 вересня 2022 року - з дня внесення запису про державну реєстрацію Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області як юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Суд кваліфікує такі дії позивача як зловживання процесуальними правами відповідно до підпункту 3 частини другої статті 45 КАС України - подання завідомо безпідставного позову, позову за відсутності предмета спору або у спорі, який має очевидно штучний характер.
Відповідно до частини третьої статті 45 КАС України якщо подання скарги, заяви, клопотання визнається зловживанням процесуальними правами, суд з урахуванням обставин справи має право залишити без розгляду або повернути скаргу, заяву, клопотання.
Верховний Суд в постанові від 03 лютого 2022 року у справі № 815/2789/18 вказував на те, що норми глав 1, 2 розділу ІІ «Позовне провадження» КАС України свідчать, що поняття «заява» включає в себе заяви по суті справи, до яких входить позовна заява (частина друга статті 159 КАС України) та заяви з процесуальних питань.
Отже, під визначення «заява» у контексті процесуальних прав сторін (учасників) справи необхідно віднести і позовну заяву.
Можливість застосування передбачених частиною третьою статті 45 КАС України наслідків визнання зловживанням процесуальними правами до позовної заяви також підтверджена у постановах Великої Палати Верховного Суду від 07 квітня 2021 року у справі № 9901/23/21, від 7 листопада 2019 року у справі № 9901/324/19, від 14 березня 2019 року у справі № 9901/34/19.
Частиною четвертою статті 45 КАС України закріплено, що суд зобов`язаний вживати заходів для запобігання зловживанню процесуальними правами. У випадку зловживання учасником судового процесу його процесуальними правами, суд застосовує до нього заходи, визначені цим Кодексом.
Пунктом 2 частини першої статті 149 КАС України визначено, що суд може постановити ухвалу про стягнення в дохід Державного бюджету України з відповідної особи штрафу у сумі від 0,3 до трьох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб у випадках зловживання процесуальними правами, вчинення дій або допущення бездіяльності з метою перешкоджання судочинству.
З урахуванням викладеного суд вважає за необхідне стягнути з ОСОБА_1 штраф у сумі 908,40 грн, а саме 0,3 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який відповідно до статті 7 Закону України від 09 листопада 2023 року № 3460-ІХ «Про Державний бюджет України на 2024 рік» станом на 01 січня 2024 року становить 3028,00 грн.
Відповідно до частини п`ятої статті 149 КАС України ухвала про стягнення штрафу є виконавчим документом та має відповідати вимогам до виконавчого документа, встановленим законом. Стягувачем за таким виконавчим документом є Державна судова адміністрація України.
Частиною восьмою статті 139 КАС України регламентовано, що у випадку зловживання стороною чи її представником процесуальними правами або якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони суд має право покласти на таку сторону судові витрати повністю або частково незалежно від результатів вирішення спору.
З огляду на те, що суд позовну заяву залишає без розгляду внаслідок зловживання позивачем процесуальними правами, судовий збір, сплачений позивачем за подання позовної заяви, слід покласти на останнього.
Керуючись статтями 19, 45, 139, 149, 241-243, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Позовну заяву ОСОБА_1 до Новоайдарської селищної ради про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії у справі № 360/1163/24 залишити без розгляду.
Стягнути з ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ; фактичне місце проживання як внутрішньо переміщеної особи: АДРЕСА_2 ) до Державного бюджету України через Державну судову адміністрацію України (отримувач коштів ГУК у м.Києві/Печерс.р-н/21081100; код за ЄДРПОУ 37993783; банк отримувача Казначейство України (ЕАП); рахунок отримувача UA118999980313090106000026007; код класифікації доходів бюджету 21081100) штраф у розмірі 0,3 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб в сумі 908,40 грн (дев`ятсот вісім грн 40 коп.).
Стягувач: Державна судова адміністрація України (ідентифікаційний код 26255795, місцезнаходження: вул. Липська, буд. 18/5, м. Київ, 01021).
Боржник: ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ; фактичне місце проживання як внутрішньо переміщеної особи: АДРЕСА_2 ).
Ухвалу надіслати до Державної судової адміністрації України.
Строк пред`явлення ухвали суду до виконання становить три місяці з дня набрання нею законної сили.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного судового рішення.
Суддя Т.І. Чернявська
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2024 |
Оприлюднено | 16.12.2024 |
Номер документу | 123728342 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на доступ до публічної інформації |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Чернявська
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні