Єдиний унікальнийномер 448/1410/24
Провадження № 2-о/448/64/24
Р І Ш Е Н Н Я
І м е н е м У к р а ї н и
10.12.2024 м. Мостиська
Мостиський районний суд Львівської області у складі:
головуючої судді Гіряк С.І.,
та присяжних: Калужного Т.Р., Мідак Н.І.,
за участі секретаря судового засідання Семен І.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду м.Мостиська, в порядку окремого провадження цивільну справу за заявою ОСОБА_1 , заінтересовані особи: Мостиський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Яворівському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, ІНФОРМАЦІЯ_1 , Міністерство оборони України, ІНФОРМАЦІЯ_2 , військова частина НОМЕР_1 про оголошення особи померлою,
учасники справи не з`явилися
негайно після закінчення судового розгляду, перебуваючи в нарадчій кімнаті, ухвалив рішення про наступне:
І. Стислий виклад позиції заявника та заінтересованої особи
1.Заявниця ОСОБА_1 звернулася всуд ззаявою,в якійпросить оголосити померлим її брата ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , який 29.04.2022 зник безвісти в с. Василівка, Покровського району, Донецької області під час виконання бойового завдання із захисту Батьківщини.
2. В обгрунтуваннязаяви,покликається нате,що вона є рідною сестрою ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , який був мобілізований відповідно Указу Президента України №69/2022 «Про загальну мобілізацію» та 26.03.2022 року був зарахований до списків особового складу військової частини НОМЕР_1 на посаду сержанта резерву резервної роти, згідно наказу командира військової частини (по стройовій частині) НОМЕР_1 від 26.03.2022 №20.
3. Вказує, що 29 березня 2022 року старший солдат ОСОБА_2 сержант резерву резервної роти військової частини НОМЕР_1 , був залучений до участі у бойових діях та забезпеченні здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії на території Донецької області, згідно наказу командира в/ч НОМЕР_1 від 29.03.2022 №23.
4. Зазначає, що 29.04.2022 під час виконання бойового завдання ОСОБА_2 в районі населеного пункту Василівка Покровського району Донецької області зник безвісти.
5. Вказує, що на підставі рапорта командира НОМЕР_2 механізованого батальйону і в/ч НОМЕР_1 майора ОСОБА_3 , наказом командира в/ч НОМЕР_1 від 15.08.22 №1037 було призначене проведення службового розслідування з метою встановлення факту та обставин відсутності на службі її брата ОСОБА_2 . Відповідно до Акту службового розслідування, в результаті мінометного обстрілу противником за коригуванням з БпЛА 29.04.2022 року близько 9 години 30 хвилин було знищено бліндаж 3 механізованої роти НОМЕР_3 механізованого батальйону РОП 11026 " ІНФОРМАЦІЯ_4 , який у подальшому завалився та загорівся. При цьому зі слів командира у бліндажі знаходився солдат ОСОБА_2 . Після мінометного влучання по бліндажу військовослужбовець ОСОБА_2 разом з іншими не мали змоги вибратися із нього.
Зазначає, що оскільки до тіла солдата ОСОБА_2 неможливо було дістатися та евакуювати, а зазначена місцевість окупована, то за результатами службового розслідування ОСОБА_2 визнаний таким, що зник безвісти.
6. Також вказує, що за фактом зникнення безвісти ОСОБА_2 проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні за ч. 1 ст. 115 КК України. Крім того, з відповіді Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими від 28.11.2023 №222/кш/6129, військовослужбовця ОСОБА_2 включено в реєстр Національного інформаційного бюро, однак, перебування зазначеного військовослужбовця у полоні держави- агресора не підтверджено російською стороною та Міжнародним Комітетом Червного Хреста.
7. Вказує, що оголошення померлим її брата ОСОБА_2 є необхідним для отримання свідоцтва про смерть та подальшого використання о документу для відкриття спадщини та у цивільно-правових відносинах. Зазначає, що вона є єдиною спадкоємицею, оскільки брат ОСОБА_2 не був одружений, не мав дітей, їхні батьки померли. Однак отримати свідоцтво про смерть та зареєструвати смерть брата у встановленому законом порядку іншим шляхом, ніж судовим, не вбачається можливим,
8.Представник заінтересованоїособи Міністерстваоборони України ШведаО.Б.07.11.2024подала досуду письмовіпояснення усправі, в яких вказує, що заявником не додано витягів з наказу командира військової частини, згідно з яких можливо б було визначити чи включений ОСОБА_2 у списки зниклих безвісті або виключений зі списків частини. Також не додано витягу щодо сімейного стану ОСОБА_2 та відомостей про наявність дітей. Зазначає, що старший солдат ОСОБА_2 не проходив службу у Міністерстві оборони України, у зв`язку з чим вони не володіють інформацією про нього. Вказує, що всією можливою інформацію щодо старшого солдата ОСОБА_2 володіє командування військової частини НОМЕР_1 і лише командування зазначеної військової частини може підтвердити факт загибелі старшого солдата ОСОБА_2 . Окрім цього, вказує, що жодних відомостей не подано заявницею щодо того, чи звертались до Державного підприємства «Український національний центр розбудови миру», який виконує функції Національного інформаційного бюро відповідно до Женевських конвенцій про поводження з військовополоненими та про захист цивільного населення під час війни від 12 серпня 1949 року, щодо отримання необхідної інформації про можливе перебування в полоні. Також вказує, що не долучено відповіді (оскільки ймовірно такі відомості не витребувано) відповідь з Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Об`єднаного центру з пошуку та звільнення полонених Служби безпеки України, міжнародного комітету Червоного Хреста, тощо, стосовно наявності відомостей про можливе перебування старшого солдата ОСОБА_2 в полоні. Відсутність безумовних доказів, що надаються заявником, вважають унеможливлює оголошення особи померлою.
9. Представник заінтересованої особи ІНФОРМАЦІЯ_5 Волкова М.Я. 04.12.2024 подала письмові пояснення у справі, в яких вказала, що особливістю категорії справ про оголошення фізичної особи померлою є те, що висновок суду про оголошення фізичної особи померлою грунтується на юридичному припущенні смерті особи (правова презумпція). Підставою для оголошення особи померлою є не факти, які свідчать про її загибель, а обставини, що дають підставу припускати смерть такої особи. Вказує, що з матеріалів справи вбачається, що обставиною, яка дає підстави стверджувати, що старший солдат ОСОБА_2 пропав безвісти за обставин, що загрожували йому смертю або дають підстави припустити його загибель від певного нещасного випадку або у зв`язку з воєнними діями, збройним конфліктом є акт службового розслідування комісії військової частини НОМЕР_1 . Однак, до матеріалів справи не додано витягу з наказу командира військової частини згідно якого можливо було б визначити чи включений старший солдат ОСОБА_2 у списки зниклих безвісти та чи виведено в розпорядження командира військової частини. Подія, що трапилась повинна бути зафіксована у Журналі бойових дій військової частини. Тобто всією можливою інформацію щодо старшого солдата ОСОБА_2 володіє командування військової частини НОМЕР_1 і лише командування зазначеної військової частини може підтвердити факт загибелі старшого солдата ОСОБА_2 . Зазначає, що в матеріалах справи міститься повідомлення про початок досудового розслідування у кримінальному провадженні №12022141360001153 від 01.08.2022 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.1 ст. 115 КК України за фактом зникнення ОСОБА_2 , однак як можливий доказ не долучено витяг з Єдиного державного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, в якому було б зазначено що старший солдат ОСОБА_2 набув статусу особи, зниклої безвісти за особливих обставин, який формується Міністерством внутрішніх справ за заявою родичів. Також, зазначає, що до справи не долучено відповідь з Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Об`єднаного центру з пошуку та звільнення полонених Служби безпеки України, міжнародного комітету Червоного Хреста, тощо, стосовно наявності відомостей про можливе перебування старшого солдата ОСОБА_2 в полоні. Вказує, що відсутність безумовних доказів, що надаються заявницею, унеможливлює оголошення особи померлою.
Також додає, що за правовими наслідками оголошення фізичної особи померлою прирівнюється до правових наслідків, які настають у разі смерті фізичної особи, а саме: на майно такої особи відкривається спадщина. Виходячи з цього, заінтересованими особами у даній справі мають бути усі спадкоємці особи, якщо вони є. Тобто, заявницею не визначено належним чином коло осіб, на права та інтереси яких може вплинути ухвалене рішення із чітким визначенням їх процесуального статусу як заінтересованих осіб, оскільки немає жодних відомостей про наявність дружини та дітей у ОСОБА_2 .
10. Представники інших заінтересованих осіб заперечень проти заяви не висловили.
ІІ. Позиція учасників справи
11. Заявниця та її представник адвокат Богданов О.В. в судове засідання не з`явились. Представник заявниці адвокат Богданов О.В. подав клопотання, в якому просить слухати справу без його та заявниці участі. Вказав, що вимоги викладені в заяві підтримують.
12. Представниця заінтересованоїособи -Мостиського відділудержавної реєстраціїактів цивільногостану уЯворівському районіЛьвівської областіЗахідного міжрегіональногоуправління Міністерстваюстиції у судове засідання не з`явилася, подала заяву, у якій просить справу розглядати у їх відсутності, вказала, що заперечень проти заяви не мають та вирішення даного питання покладають на розсуд суду.
13. Представники заінтересованихосіб - ІНФОРМАЦІЯ_6 ,Міністерства оборониУкраїни, ІНФОРМАЦІЯ_5 ,військової частини НОМЕР_1 у судове засідання не з`явилися, належним чином повідомлені про час та місце розгляду справи, заяв, клопотань про відкладення судового засідання не подали.
14. Участь у судових засіданнях є правом особи, яка бере участь у справі і ця особа зобов`язана добросовісно здійснювати свої процесуальні права і виконувати процесуальні обов`язки, що закріплено в статті 43 ЦПК України, тому неявка учасників справи не перешкоджає розгляду справи без їх участі.
З урахуванням наведеного, суд вважає за можливе проводити розгляд справи у відсутності учасників справи та на підставі поданих суду доказів.
Оскільки учасники справи в судове засідання не з`явилися, відповідно до ч. 2ст. 247 ЦПК Українифіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
ІІІ. Інші процесуальні дії у справі
15. Ухвалою судді від 12.08.2024 зазначену справу було прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та постановлено розгляд справи проводити в порядку окремого провадження.
16. Ухвалою суду від 23.09.2024 залучено до участі у справі в якості заінтересованої особи Міністерство оборони України.
Ухвалою суду від 07.11.2024 залучено до участі у справі в якості заінтересованих осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 та військовучастину НОМЕР_1 .
ІV. Обставини справи, встановлені Судом
17. Судом встановлено, що заявниця є рідною сестрою ОСОБА_2 , що підтверджується відповідною копією свідоцтва про народження ОСОБА_1 серії НОМЕР_4 від 12.05.1976 та копією свідоцтва про народження ОСОБА_2 , виданого повторно, серії НОМЕР_5 від 21.09.2018 року).
18. Згідно Витягу з наказу №23 в/ч НОМЕР_1 від 29.03.2022 старший солдат ОСОБА_2 брав участь у здійсненні заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії на території Донецької області.
19. З акту службового розслідування військової частини НОМЕР_1 від 08 вересня 2022 року, проведеного комісією військової частини НОМЕР_1 з рапорту командира вбачається, що в результаті мінометного обстрілу противником за корегуванням з БпЛА 29.04.2022 близько 9 години 30 хвилин було знищено бліндаж 3 механізованої роти НОМЕР_3 механізованого батальйону РОП 11026 «Калина», який в подальшому завалився та загорівся, один з тих, хто знаходився у бліндажі був солдат ОСОБА_2 . Після мінометного влучення по бліндажу військовослужбовці не мали змоги вибратися з нього.
20. Відповідно до наказу командира військової частини НОМЕР_1 №1003 від 13 вересня 2022 року, ОСОБА_2 вважається таким, що зник безвісти 29.04.2022 на околицях н.п. Василівка Покровського району Донецької області під час виконання бойового завдання.
21. 26 вересня 2022 року ІНФОРМАЦІЯ_7 заявниці направлено повідомлення про зникнення безвісти №3159/1, у якому зазначено, що солдат ОСОБА_2 , 1979 р.н., зник безвісти 29.04.2022 на околицях н.п. Василівка, Покровського району, Донецької області.
22. Відповідно до відповіді Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими від №222/кш/6129 від 28.11.2023 за наявною у Координаційному штабі інформацією, військовослужбовця ОСОБА_2 включено в реєстр Національного інформаційного бюро. Перебування зазначеного військовослужбовця у полоні держави-агресора не підтверджено російською стороною та Міжнародним комітетом Червоного хреста.
23. 01 серпня 2022 року за заявою ОСОБА_1 розпочато кримінальне провадження №12022141360001153, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 115 КК України за фактом зникнення безвісти ОСОБА_2 з кінця квітня 2022 в Донецькій області в районні населеного пункту Авдіївка.
24. Батьки ОСОБА_2 та заявниці ОСОБА_4 та ОСОБА_5 померли, що підтверджується копіями свідоцтва про смерть НОМЕР_6 , НОМЕР_7 .
Суд, дослідивши зібрані докази по справі, вважає за необхідне заяву задовольнити, виходячи з наступних підстав.
V. Застосування норм права, що регулюють дані правовідносини та висновки суду
25. Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженимЗаконом України від 24 лютого 2022 року №2102- IX, на всій території нашої держави з 24 лютого 2022 року введено воєнний стан, який на теперішній час продовжено.
26. Відповідно до п.3 ч.2ст.293 ЦПК Українисуд розглядає в порядку окремого провадження справи про визнання фізичної особи безвісно відсутньою чи оголошення її померлою.
27. Відповідно дост.305 ЦПК Українизаява про визнання фізичної особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою подається до суду за місцем проживання заявника або за останнім відомим місцем проживання (перебування) фізичної особи, місцеперебування якої невідоме, або за місцезнаходженням її майна.
28. Оголошення особи померлим має своїм призначенням усунення невизначеності, яка склалася щодо правовідносин за участю особи, яка тривалий час є відсутньою за місцем свого постійного проживання і місце перебування якої невідоме.
29. Рішення про оголошення фізичної особи померлої приймається судом за наявності таких підстав: 1) відсутність особи в місці її постійного проживання; 2) відсутність відомостей про місце її перебування протягом трьох років, а якщо вона зникла безвісті за обставин, що загрожували їй смертю або дають підставу припускати її загибель від певного нещасного випадку,- протягом шести місяців.
30. Як роз`яснено у п. 13Постанови Пленуму Верховного Суду України від 31 березня 1995 року за №5 «Про судову практику в справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення», слід звернути увагу суду на необхідність відрізняти оголошення особи померлою від встановлення факту смерті особи. Оголошення фізичної особи померлою - це ствердження судовим рішенням припущення про смерть даної особи, тобто констатація високого ступеня ймовірності смерті. Встановлення факту смерті можливо, якщо суд на підставі незаперечних доказів ствердить, тобто доведе обставини, які вірогідно свідчать про смерть особи у точно визначений час, обставини, за яких настала смерть і факт неможливості реєстрації органом державної РАЦС факту смерті.
Окрім цього, відповідно до п. 13постанови Пленуму Верховного Суду України №5 від 31.03.1995 року «Про судову практику в справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення», громадянин може бути оголошений в судовому порядку померлим у разі встановлення обставин, зазначених уст.21 ЦК України, на підставі яких суд робить вірогідне припущення про смерть громадянина, коли немає доказів про факт його смерті. У цих справах суд визнає днем смерті громадянина, оголошеного померлим, день його гаданої смерті, якщо він пропав безвісті за обставин, які загрожували смертю або давали підстави припускати його загибель від певного нещасного випадку, а в інших випадках днем смерті вважається день набрання законної сили рішення суду про оголошення громадянина померлим.
31. Порядок оголошення фізичної особи померлою встановлюєтьсяЦПК України. При цьому заявник має мати особисту цивільну-правову заінтересованість і зміні правового стану особи, яку він просить оголосити померлою. Для підтвердження цього повинні бути наведені обставини, які свідчать про те, що між заявником та особою, яку він просить оголосити померлою існують особисті або майнові правовідносини-матеріально-правовий зв`язок або за відсутності такого зв`язку - дані про те, що відсутність фізичної особи є для заявника перешкодою у реалізації суб`єктивних прав або виконання обов`язків.
32. Відповідно до ч.2ст.46 ЦК Українифізична особа, яка пропала безвісти у зв`язку з воєнними діями, збройним конфліктом, може бути оголошена судом померлою після спливу двох років від дня закінчення воєнних дій. З урахуванням конкретних обставин справи суд може оголосити фізичну особу померлою і до спливу цього строку, але не раніше спливу шести місяців.
33. Відповідно до ч.3ст.46 ЦК Українифізична особа оголошується померлою від дня набрання законної сили рішенням суду про це. Фізична особа, яка пропала безвісти за обставин, що загрожували їй смертю або дають підстави припустити її загибель від певного нещасного випадку або у зв`язку з воєнними діями, збройним конфліктом, може бути оголошена померлою від дня її вірогідної смерті.
34. Устатті 306 Цивільного процесуального кодексу Українизокрема визначено обов`язкове зазначення для якої мети необхідно заявникові визнати фізичну особу безвісно відсутньою або оголосити її померлою; обставини, що підтверджують безвісну відсутність фізичної особи, або обставини, що загрожували смертю фізичній особі, яка пропала безвісти, або обставини, що дають підставу припускати її загибель від певного нещасного випадку. Ці відомості дозволяють визначити право осіб на звернення до суду в справі цієї категорії, коло заінтересованих осіб, необхідні докази.
35. За змістом ст.307,308 Цивільного процесуального кодексу України, якими визначено порядок розгляду судом справ про визнання фізичної особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою, суд до початку розгляду справи встановлює осіб (родичів, співробітників тощо), які можуть дати свідчення про фізичну особу, місцеперебування якої невідоме, а також запитує відповідні організації за останнім місцем проживання відсутнього (житлово-експлуатаційні організації, органи внутрішніх справ або органи місцевого самоврядування) і за останнім місцем роботи про наявність відомостей щодо фізичної особи, місцеперебування якої невідоме. Суд розглядає справу за участю заявника, свідків, зазначених у заяві, та осіб, яких сам суд визнає за потрібне допитати, і ухвалює рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою або про оголошення її померлою.
36. Оголошення особи померлою, засноване на презумпції її смерті, є юридичним фактом, що дає підставу для припущення про припинення цивільної правоздатності цієї особи.
37. Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженимЗаконом України від 24 лютого 2022 року №2102- IX, на всій території нашої держави з 24 лютого 2022 року введено воєнний стан, який на теперішній час продовжено.
38. Суд вважає, що оголошення померлим ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , заявниці необхідно для отримання свідоцтва про смерть, оформлення спадкових прав та у цивільно-правових відносинах. Оголошення особи померлою має своїм призначенням усунення невизначеності, яка склалася щодо правовідносин за участі особи, яка тривалий час є відсутньою за місцем свого постійного проживанні і місце перебування якої є невідомим.
40. Наведені заявником обставини та мета, з якою заявнику необхідно оголосити особу померлою, свідчать про наявність між заявником та особою, якого вона просить оголосити померлим матеріально-правового зв`язку.
41. Відповідно доЗакону України «Про правовий режим воєнного стану», будь-яке скорочення здійснення судочинства або обмеження громадян у праві звернення до суду не допускається.
42. Суд бере до уваги, що загаломЦК Українипередбачає кілька строків, що мають правове значення для визнання особи такою, що померла: 3 роки - загальний строк; роки від дня закінчення воєнних дій - у випадку, якщо особа пропала безвісти у зв`язку з цими діями (бойові дії, воєнний стан, потрапляння у полон); 6 місяців - якщо особа пропала безвісти за обставин, що загрожували їй смертю або дають підстави припускати її загибель від певного нещасного випадку (внаслідок катастрофи, стихійного лиха, руйнування місця перебування особи під час бойових обстрілів, бомбардування тощо). Друге речення до ч.2 ст.46 ЦК Українине містить застережень про те, що зазначений в ньому 6 місяців відраховуються з дня закінчення воєнних дій.
43. З урахуванням вказаного, зважаючи на те, що відомості про ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , відсутні з 29 квітня 2022 року, тобто на даний час більше ніж 6 місяців, що він пропав безвісти за обставин, що загрожували його смертю та дають підставу припускати його загибель, є підстави прийти до переконання, що строк, який надає підстави оголосити його померлою особою дорівнює шести місяцям.
44. На переконання суду таке розуміння вказаних нормст.46 ЦК Українибуде відповідати такому, передбаченомуст.2 ЦПК Українизавданню цивільного судочинства як справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення цивільних справ та бути відповідати такій меті, визначеній цією нормою, як ефективний захист прав та інтересів заявників.
45. Відповідно дост.46 ч.3 ЦК України, фізична особа оголошується померлою від дня набрання законної сили рішенням суду про це. Фізична особа, яка пропала безвісти за обставин, що загрожували їй смертю або дають підстави припустити її загибель від певного нещасного випадку або у зв`язку з воєнними діями, збройним конфліктом, може бути оголошена померлою від дня її вірогідної смерті.
46. Таким чином, є підстави вважати, що ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , загинув у зв`язку воєнними діями, а тому належить оголосити його померлим поблизу населеного пункту Василівка Покровського району Донецької області.
47. При цьому суд вважає за необхідне роз`яснити заявниці, що у випадку, якщо фізична особа, яка була оголошена померлою, з`явилася або якщо одержано відомості про місце її перебування, суд за місцем перебування цієї особи або суд, що постановив рішення про оголошення її померлою, за заявою цієї особи або іншої заінтересованої особи скасовує рішення суду про оголошення фізичної особи померлою.
На підставі наведеного, керуючисьст.46 ЦК України, ст.247,294,305-308,354 ЦПК України, суд,
ухвалив :
1. Заяву ОСОБА_1 , заінтересовані особи: Мостиський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Яворівському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, ІНФОРМАЦІЯ_1 , Міністерство оборони України, ІНФОРМАЦІЯ_2 , військова частина НОМЕР_1 про оголошення особи померлою - задовольнити.
2. Оголосити ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , громадянина України, місце народження с.Воля-Садківська, Мостиського району Львівської області, місце реєстрації: АДРЕСА_1 , померлим.
3. Днем смерті ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , громадянина України, місце народження с.Воля-Садківська, Мостиського району Львівської області, вважати ІНФОРМАЦІЯ_9 .
4. Місцем смерті ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , громадянина України, місце народження с.Воля-Садківська, Мостиського району Львівської області вважати село Василівка, Покровського району, Донецької області.
5. Роз`яснити заявнику, що у випадку, якщо фізична особа, яка була оголошена померлою, з`явилася або якщо одержано відомості про місце її перебування, суд за місцем перебування цієї особи або суд, що постановив рішення про оголошення її померлою, за заявою цієї особи або іншої заінтересованої особи скасовує рішення суду про оголошення фізичної особи померлою.
6. Рішення може бути оскаржене до Львівського апеляційного суду, шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складання повного тексту.
7. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
8. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст судового рішення складений 13.12.2024.
Відомості щодо учасників справи:
Заявник: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , місце проживання: АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_8 .
Заінтересовані особи:
Мостиський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Яворівському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, місцезнаходження: вулиця Грушевського, 22, м.Мостиська Львівської області, індекс 81300; ЄДРПОУ 20849826;
ІНФОРМАЦІЯ_1 місцезнаходження: АДРЕСА_3 , ЄДРПОУ НОМЕР_9 ;
Міністерство оборони України, місцезнаходження: м. Київ, проспект Повітрофлотський, 6, індекс 03168, код ЄДРПОУ 00034022.
ІНФОРМАЦІЯ_2 , юридичнаадреса: АДРЕСА_4 , код ЄДРПОУ НОМЕР_10 .
Військова частина НОМЕР_1 , остання відома адреса місцезнаходження: АДРЕСА_5 , код ЄДРПОУ НОМЕР_11 .
Головуюча суддя: Світлана ГІРЯК
Присяжні: Тарас КАЛУЖНИЙ
Наталія МІДАК
Суд | Мостиський районний суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 10.12.2024 |
Оприлюднено | 16.12.2024 |
Номер документу | 123739051 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи окремого провадження Справи про визнання фізичної особи безвісно відсутньою чи оголошення її померлою |
Цивільне
Мостиський районний суд Львівської області
Гіряк С. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні