ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Львів
12 грудня 2024 рокусправа № 380/16967/24
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кондратюк Ю.С., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 в інтересах дитини ОСОБА_2 до Львівської міської ради в особі Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій, Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії, -
У С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 (далі - позивач) звернулася в інтересах дитини ОСОБА_2 до суду з позовом до Львівської міської ради в особі Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій (далі - відповідач 1), Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій (далі - відповідач 2), у якому просить:
- визнати протиправною відмову Львівської міської ради в особі Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій у виплаті щорічної адресної допомоги у розмірі 50000 гривень на дитину ОСОБА_2 ;
- зобов?язати Львівську міську раду в особі Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій виплатити щорічну адресну допомогу у розмірі 50000 гривень на дитину ОСОБА_2 .
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що в березні 2024 року звернулась з заявою у Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій для отримання щорічної адресної допомоги на навчання та оздоровлення у розмірі 50 000 грн на дочку ОСОБА_2 . Проте у виплаті щорічної адресної допомоги на навчання та оздоровлення у розмірі 50 000 грн на ОСОБА_2 відмовлено. Відмова мотивована тим, що ні ОСОБА_2 , ні ОСОБА_3 не були зареєстровані на момент загибелі ОСОБА_3 у Львівській територіальній громаді. Вважає, що такі протиправні дії порушують права позивача, а тому звернулася до суду за захистом порушеного права та просить позов задовольнити.
Ухвалою від 08.08.2024 позовну заяву залишено без руху.
Ухвалою від 27.08.2024 відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
25.10.2024 відповідачем 1 подано додаткові пояснення, в яких зазначає, що враховуючи предмет позову, відповідати за цим позовом повинен Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій як суб`єкт владних повноважень, який прийняв спірне рішення. Зауважив, що Львівська міська рада та Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій є окремими суб`єктами владних повноважень, що наділені самостійною компетенцією.
Просив, у задоволенні позову відмовити.
Ухвалою від 08.11.2024 залучено до участі у справі у якості співвідповідача Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій.
Відповідач-2 відзиву на позов у встановлений строк не подав. У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами (ч. 6 ст. 162 КАС України).
З`ясувавши обставини, на які сторони посилаються, як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, суд встановив наступні обставини та відповідні їм правовідносини.
Відповідно до свідоцтва про шлюб від 14.07.2020 Серія НОМЕР_1 між ОСОБА_3 та ОСОБА_4 зареєстровано шлюб. Прізвище після державної реєстрації чоловіка - ОСОБА_3 , жінки - ОСОБА_1 .
Згідно з свідоцтвом про народження від 14.04.2022 Серія НОМЕР_2 ОСОБА_2 народилася ІНФОРМАЦІЯ_1 . Батьками є ОСОБА_3 та ОСОБА_1 .
Відповідно до свідоцтва про смерть від 25.08.2022 Серія НОМЕР_3 ОСОБА_3 помер ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Згідно з Витягом з наказу Командувача військ оперативного командування « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (по особовому складу) від 20.09.2022 №464 старшого лейтинанта ОСОБА_3 виключено зі списків особового складу Збройних Сил України у зв`язку з загибеллю.
Відповідно до витягу з реєстру територіальної громади №2024/001221923 від 05.02.2024 ОСОБА_2 зареєстрована з 09.09.2022 за адресою АДРЕСА_1 .
Довідкою Залізничного відділу соціального захисту від 15.02.2023 підтверджується те, що ОСОБА_2 - 2022 р.н. відноситься до осіб, на яких поширюється чинність ст.10' абз.5 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і має право на пільги, передбачені ст.15 цього Закону.
08.03.2024 ОСОБА_1 звернулася в інтересах дитини ОСОБА_2 із заявою про надання щорічної адресної допомоги на навчання та оздоровлення до Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій.
Листом від 04.04.2024 № 01-06/358-24 відповідач 2 повідомив, що Центром прийнято рішення відмовити у наданні щорічної адресної допомоги на навчання та оздоровлення у розмірі 50 000 грн на дитину, ОСОБА_2 , згідно п.3.1 рішення виконавчого комітету ЛМР від 17.10.2023 № 1095. Щорічна адресна допомога надається у разі, якщо загиблі (пропалі безвісти, померлі) батьки були зареєстровані на території Львівської міської територіальної громади на день загибелі (смерті), або діти загиблих зареєстровані на території Львівської міської територіальної громади на день загибелі (смерті) батька/матері - для дітей загиблих, зазначених у підпункті 2.1 пункту 2 цього Положення.
Звернув увагу, що ОСОБА_2 не була зареєстрована на території Львівської міської територіальної громади на день загибелі батька, ОСОБА_3 та ОСОБА_3 не був зареєстрований на території Львівської міської територіальної громади на день загибелі ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ).
Не погоджуючись з такими діями відповідача, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Змістом спірних правовідносин, які склалися між сторонами є надання щорічної адресної допомоги у розмірі 50000 гривень на дитину.
До вказаних правовідносин суд застосовує такі положення законодавства та робить висновки по суті спору.
Згідно з ч. 5 ст. 17 Конституції України держава забезпечує соціальний захист громадян України, які перебувають на службі у Збройних Силах України та в інших військових формуваннях, а також членів їхніх сімей.
Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За приписами до ст. 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» від 20.12.1991 № 2011-XII (далі - Закон № 2011-ХІІ) соціальний захист військовослужбовців - діяльність (функція) держави, спрямована на встановлення системи правових і соціальних гарантій, що забезпечують реалізацію конституційних прав і свобод, задоволення матеріальних і духовних потреб військовослужбовців відповідно до особливого виду їх службової діяльності, статусу в суспільстві, підтримання соціальної стабільності у військовому середовищі. Це право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, у старості, а також в інших випадках, передбачених законом.
Статтею 2 Закону № 2011-ХІІ передбачено, що ніхто не вправі обмежувати військовослужбовців та членів їх сімей у правах і свободах, визначених законодавством України.
Згідно з ст. 4 Закону № 2011-ХІІ забезпечення виконання цього Закону, інших нормативно-правових актів щодо соціального і правового захисту військовослужбовців та членів їх сімей покладається на органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Львівською міською радою 14.12.2023 прийнято Комплексну програму підтримки ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України та деяких інших категорій осіб (далі - Комплексна програма), затверджену ухвалою від 14.12.2023 № 4093.
Пунктом 2.1 визначено, що метою Комплексної програми є реалізація комплексу взаємопов`язаних завдань і заходів, що спрямовані на розв`язання найважливіших проблем, які виникають у громаді, та поєднання зусиль місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій різних форм власності, спрямованих на поглиблення соціального захисту, спільної координації наявних ресурсів для забезпечення соціальних, правових гарантій ветеранів війни, членів їхніх сімей, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, Захисників і Захисниць України.
Відповідно до п. 2.3 для досягнення мети Комплексної програми у частині поліпшення
фінансово-матеріального стану передбачається реалізація таких заходів, зокрема надання щорічної адресної допомоги на навчання та оздоровлення у розмірі 50 000 грн дітям загиблих Захисників та Захисниць України та дітям осіб з інвалідністю внаслідок війни 1 групи у порядку, затвердженому виконавчим комітетом.
Рішенням виконавчого комітету від 17.10.2023 № 1095 затверджено Положення про надання щорічної адресної допомоги на навчання та оздоровлення у розмірі 50 000 грн дітям загиблих Захисників чи Захисниць України, дітям осіб з інвалідністю внаслідок війни 1 групи, дітям Героїв Небесної Сотні (далі - Положення).
Пунктом 1 Положення визначено, що таке визначає порядок призначення та надання щорічної адресної допомоги на навчання та оздоровлення у розмірі 50 000 грн дітям (рідним, усиновленим, пасинкам, падчеркам) загиблих Захисників чи Захисниць України та дітям (рідним, усиновленим, пасинкам, падчеркам) осіб з інвалідністю внаслідок війни 1 групи.
Відповідно до п. 2 Положення дія такого поширюється на:
2.1. Дітей загиблих Захисників чи Захисниць України - осіб (військовослужбовців), які загинули (пропали безвісти), померли внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, пов`язаних із захистом Батьківщини та одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, захищаючи незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України; під час безпосередньої участі у заходах із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганській областях; під час безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України (у тому числі здійснення волонтерської діяльності), яким (дітям) надано статус члена сім`ї загиблого Захисника чи Захисниці України відповідно до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".
2.2. Дітей загиблих ветеранів війни - осіб, які загинули (пропали безвісти), померли внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, захищаючи незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України; під час безпосередньої участі у заходах із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганській областях, яким (дітям) до 21.03.2022 надано статус члена сім`ї загиблого відповідно до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" (надалі - діти загиблих).
Пунктом 3 Положення передбачено, що щорічна адресна допомога на навчання та оздоровлення у розмірі 50 000 грн. (надалі - щорічна адресна допомога) дітям загиблих надається у разі, якщо:
3.1. Загиблі (пропалі безвісти, померлі) батьки були зареєстровані на території Львівської міської територіальної громади на день загибелі (смерті), або діти загиблих зареєстровані на території Львівської міської територіальної громади на день загибелі (смерті) батька/матері - для дітей загиблих, зазначених у підпункті 2.1 пункту 2 цього Положення.
3.2. Діти загиблих зареєстровані на території Львівської міської територіальної громади на день загибелі (смерті) батька/матері та/або на день звернення з заявою про надання щорічної адресної допомоги - для дітей загиблих, зазначених у підпункті 2.2 пункту 2 цього Положення.
Пунктом 6 Положення визначено, що для отримання щорічної адресної допомоги один з батьків дитини (дітей) або законний представник (опікун) чи уповноважена особа подає до Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій (надалі - Центр) заяву за встановленою формою (додаток 1 до цього Положення).
Згідно з п. 7 Положення до заяви додаються такі документи:
7.1. Копія паспорта громадянина України/копія паспорта з безконтактним електронним носієм (ID карта) з наявним оригіналом довідки про реєстрацію місця проживання (перебування).
7.2. Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті).
7.3. Інформація (повідомлення) про відкриття та обслуговування рахунку в установі уповноваженого банку.
7.4. Копія свідоцтва про народження дитини (дітей).
7.5. Витяг з Реєстру Львівської міської територіальної громади про реєстрацію місця проживання (перебування) дитини/дітей (матері/батька, особи з інвалідністю внаслідок війни 1 групи, померлого) на території Львівської міської територіальної громади (додається Центром самостійно за наявності цієї інформації у Реєстрі Львівської міської територіальної громади).
7.6. У разі подання заяви законним представником чи уповноваженою особою - документи, які посвідчують особу тих осіб, від імені яких подається заява, а також документ, який надає повноваження законному представникові чи уповноваженій особі представляти таких осіб, оформлений відповідно до законодавства України.
Відповідно до п. 8. Положення залежно від категорії дитини подаються:
8.1. Копія посвідчення (довідки) члена сім`ї загиблого Захисника чи Захисниці України/посвідчення члена сім`ї загиблого, виданого (виданої) у встановленому порядку відповідно до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".
8.2. Копія посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни.
8.3. Копія витягу з постанови військово-лікарської комісії відповідного військового формування (при необхідності).
8.4. Копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб).
8.5. Витяг з наказу про призов (при необхідності).
8.6. Інші документи (залежно від обставин, які склалися).Відповідно до п. 10 Положення розгляд заяв про надання одноразової матеріальної допомоги здійснює Центр.
Пунктом 17 Положення передбачено, що рішення про призначення (відмову у призначенні, припинення, продовження) щорічної адресної допомоги приймає Центр.
Судом встановлено, що позивач 08.03.2024 звернулася в інтересах дитини ОСОБА_2 із заявою про надання щорічної адресної допомоги на навчання та оздоровлення до Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій.
Листом від 04.04.2024 № 01-06/358/24 відповідач 2 повідомив, що Центром прийнято рішення відмовити у наданні щорічної адресної допомоги на навчання та оздоровлення у розмірі 50 000 грн на дитину з підстав, що ОСОБА_2 не була зареєстрована на території Львівської міської територіальної громади на день загибелі батька, ОСОБА_3 та ОСОБА_3 не був зареєстрований на території Львівської міської територіальної громади на день загибелі ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ).
Суд звертає увагу, що Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 у зв`язку з військовою агресією держави-терориста російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» постановлено ввести в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, який триває по сьогодні.
Згідно з свідоцтвом про народження від 14.04.2024 Серія НОМЕР_2 ОСОБА_2 народилася ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Відповідно до Листа Управління адміністрування послуг Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 19.07.2024 (а.с. 42) в умовах дії режиму воєнного стану, з метою збереження персональних даних громадян, запобігання їх втраті, знищенню, спотворенню, недопущення випадків несанкціонованого доступу до таких даних (відповідно до постанови Уряду від 12 березня 2022 року № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану»), роботу реєстрів територіальних громад було тимчасово призупинено, що унеможливлювало надання органами реєстрації з 24 лютого 2022 року адміністративних послуг з декларування/реєстрації місця проживання (перебування) осіб, зняття із задекларованого зареєстрованого місця проживання (перебування) осіб, видачі витягів з відповідного реєстру територіальної громади тощо.
Прийом документів з послуг реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання у Центрі надання адміністративних послуг та його територіальних підрозділах було відновлено з червня 2022 року.
У цьому контексті суд зазначає, що позивач не могла вчасно зареєструвати дитину на території Львівської міської територіальної громади з незалежних від неї обставин, тому позивач не може нести негативні наслідки у вигляді відмови у наданні щорічної адресної допомоги у розмірі 50 000 грн на дитину.
Також суд зауважує, що позивачем без зайвих зволікань, в розумний строк після смерті ОСОБА_3 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), зареєстровано ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_4 ) за місцем своєї реєстрації АДРЕСА_1 .
За встановлених фактичних обставин та оцінки поданих позивачем доказів, суд дійшов висновку, що відповідач 2 при розгляді заяви про надання щорічної адресної допомоги на навчання та оздоровлення у розмірі 50000 гривень на дитину ОСОБА_2 не врахував всіх обставин, наслідком чого стало прийняття рішення про відмову у наданні щорічної адресної допомоги на навчання та оздоровлення у розмірі 50 000 грн на дитину.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Суд дійшов висновку, що поведінка відповідача 2 у спірних правовідносинах не відповідає визначеному ч. 2 ст. 2 КАС України критерію законності, та порушує право позивача на отримання щорічної адресної допомоги на навчання та оздоровлення у розмірі 50 000 грн на дитину.
Відповідно до ч. 2 ст. 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що з метою ефективного захисту необхідно визнати протиправною відмову відповідача 2, оформлену Листом від 04.04.2024 № 01-06/358/24, у наданні ОСОБА_1 щорічної адресної допомоги на навчання та оздоровлення у розмірі 50000 гривень на дитину ОСОБА_2 .
Оскільки Львівська міська рада не здійснювала опрацювання заяви та не приймала жодних рішень, у задоволенні позовних вимог до такої необхідно відмовити.
Друга позовна вимога є похідною та підлягає до задоволення шляхом зобов`язання відповідача 2 надати та виплатити ОСОБА_1 щорічну адресну допомогу на навчання та оздоровлення у розмірі 50000 гривень на дитину ОСОБА_2 .
Оцінюючи зібрані у справі докази в сукупності та мотиви суду щодо кожної з позовних вимог, суд дійшов висновку, що позов потрібно задовольнити частково.
Відповідно до ч. 3 ст. 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Судовий збір необхідно стягнути з Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій, оскільки саме ним прийнято оскаржене рішення.
Керуючись ст.ст. 2, 8-10, 14, 72-79, 90, 139, 241-246, 293, 295 КАС України, суд, -
У Х В А Л И В:
1. Позов задовольнити частково.
2. Визнати протиправною відмову Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій, оформлену Листом від 04.04.2024 № 01-06/358/24, у наданні ОСОБА_1 щорічної адресної допомоги на навчання та оздоровлення у розмірі 50000 гривень на дитину ОСОБА_2 .
3. Зобов`язати Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій надати та виплатити ОСОБА_1 щорічну адресну допомогу на навчання та оздоровлення у розмірі 50000 гривень на дитину ОСОБА_2 .
4. У задоволенні інших позовних вимог відмовити.
5. Стягнути на користь ОСОБА_1 з Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій за рахунок бюджетних асигнувань судовий збір, пропорційно до задоволених вимог, в сумі 605 (шістсот п`ять) гривень 60 копійок.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відповідно до ст. 295 КАС України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Інформація про учасників справи:
Позивач: ОСОБА_1 в інтересах дитини ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 ; РНОКПП НОМЕР_4 ).
Відповідач 1: Львівська міська рада в особі Львівського центру надання послуг учасникам бойових дій (79010, вул. Пекарська, буд. 41, м. Львів; ЄДРПОУ 04055896).
Відповідач 2: Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій (79010, вул. Пекарська, буд. 41, м. Львів; ЄДРПОУ 40307075).
Повне рішення суду складено 12.12.2024.
СуддяКондратюк Юлія Степанівна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2024 |
Оприлюднено | 16.12.2024 |
Номер документу | 123754114 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кондратюк Юлія Степанівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кондратюк Юлія Степанівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кондратюк Юлія Степанівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кондратюк Юлія Степанівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні