Рішення
від 12.12.2024 по справі 629/5946/24
ЛОЗІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 629/5946/24

Номер провадження 2/629/1528/24

РIШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12.12.2024 року Лозівський міськрайонний суд Харківської області у складі головуючого судді Каращука Т.О., за участю секретаря судового засідання -Лукаренко А.Р., розглянувши у м.Лозова в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін цивільну справу №629/5946/24 за позовом Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "4-27" до ОСОБА_1 , про стягнення заборгованості по внескам з управління багатоквартирним будинком,- представник позивача -адвокат Замніус Артем Юрійович,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач, через свого представника звернувся до суду з позовом, у якому просив стягнути зі ОСОБА_1 на користь позивача заборгованість по сплаті щомісячних внесків на управління багатоквартирного будинку за період з 01.05.2020 року по 31.08.2024 року у розмірі 13 555,30 гривень; стягнути з відповідача судовий збір у розмірі 3 028,00 гривень та витрати на професійну правничу допомогу у розмірі 3 500,00 гривень. В обгрунтування позовних вимог зазначив, що 02.03.2020 року було створено Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "4-27", проведено державну реєстрацію, затверджено статут, обрано правління та ревізійну комісію. Відповідач ОСОБА_1 є власником квартири за адресою: АДРЕСА_1 та відповідно до ЗУ "Про Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку" (далі ЗУ "Про ОСББ") є співвласником багатоквартирного будинку. ЗУ "Про ОСББ" не передбачається укладання договору між власниками квартир, нежитлових приміщень та об`єднанням. Взаємовідносини регулюються статутом ОСББ, сплата внесків на утримання будинку та прибудинкової території це обов`язок співвласників в силу закону, без умови укладення договору. Розміри внесків на послугу з управління багатоквартирним будинком, затверджений протоколами загальних зборів ОСББ "4-27" від 12.04.2020, 09.02.2021 та від 14.02.2022 року складає: з 01.05.2020-5,51 грн за 1 м2 загальної площі приміщень, з 01.03.2021- 6,00 грн за 1 м2 загальної площі приміщень, з 01.02.2022- 6,50 грн за 1 м2 загальної площі приміщень, з 01.04.2024 -7,50 грн за 1 м2 загальної площі приміщень. З довідки по особовому рахунку ОСОБА_1 , вбачається, що у нього наявна заборгованість по сплаті щомісячних внесків на управління багатоквартирного будинку за період з 01.05.2020 по 31.08.2024, яка складає 13 555,30 грн. У добровільному порядку погасити заборгованість відповідач не бажає, тому з метою стягнення вказаної заборгованості в судовому порядку, позивач був вимушений звернутись до суду.

Ухвалою суду було відкрито провадження по справі в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін, надано строк учасникам для подання заяв по суті.

Від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, у якому останній просив відмовити у позовних вимогах у повному обсязі. В обґрунтування вказав, що він є внутрішньо-переміщеною особою та згідно Постанови КМУ №206, позивач не має права стягувати з нього оплату за спірну послугу до закінчення воєнного стану. ОСОБА_1 вказує, що з 2013 року живе в м. Краматорськ, про створення ОСББ "4-27" його ніхто не інформував, згоди на зарахування його до складу ОСББ він не надавав. Відповідач вважає, що не входить до складу ОСББ "4-27" та дія Статуту даного об`єднання на нього не розповсюджується, взаємовідносини між ним та об`єднанням повинні бути оформлені відповідним договором, а оскільки такий договір відсутній то позовна заява є необгрунтованою та безпідставною.

Представником позивача до суду було надано відповідь на відзив, у якій останній вказує, що відповідно до ст.1 ЗУ "Про ОСББ" ОСОБА_1 є співвласником у багатоквартирному будинку та власником квартири у багатоквартирному будинку, а не членом ОСББ, як він зазначає. Вказує, що з довідки по особовому рахунку відповідача вбачається, що протягом 2020, 2021 та 2022 року він

частково сплачував щомісячні внески на управління багатоквартирного будинку, тобто визнав себе співвласником ОСББ, таким чином у нього є обов`язок щодо сплати внесків без наявності договірних відносин. Представник вказує, що відповідно до положень ст.ст.2,5 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" внески ОСББ не є житлово-комунальною послугою, забезпечення управління спільним майном багатоквартирного будинку здійснюється відповідно до Статуту позивача та ЗУ "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку", а тому дія Постанови КМУ від 24.02.2022 року №206, до якої були внесені зміни на підстав Постанови КМУ від 21.04.2023 року №390, на яку посилається відповідач, на правовідносини між позивачем та відповідачем не розповсюджується. Враховуючи вищевикладене представник просив позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Відповідачем було подано заперечення, у якому останній вказав, що він не є членом об`єднання, їх взаємовідносини не оформлені належним чином, а саме між ними не укладено договір, свої обов`язки керівники ОСББ "4-27" не виконують, послугу з управління багатоквартирним будинком як житлово-комунальну послугу не визнають, не виконують вимог ЗУ "Про житлово-комунальні послуги", що на думку відповідача, дає йому право на несплату вартості комунальних послуг за період його відсутності. Беручи до уваги викладене відповідач просив відмовити у задоволенні позовних вимог позивача у повномі обсязі.

Вивчивши матеріали справи та заяви по суті, суд дійшов до наступного висновку.

Згідно з ч. 1 ст.4 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Відповідно до ч. 1 ст. 13 ЦПК України, суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.

Судом встановлено, що співвласниками багатоквартирного будинку АДРЕСА_2 , створено Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "4-27", затверджено Статут та зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 02.03.2020 року, номер запису 1 476 102 0000 001744 (а.с.11-16).

Відповідно до п.2 розділу II статуту ОСББ «4-27» - об`єднання є неприбутковою організацією і не має на меті одержання прибутку для його розподілу між співвласниками. Серед завдань та предмету діяльності Об`єднання передбачається, у тому числі, забезпечення належного утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території; сприяння співвласникам в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами.

Згідно зі ст. 4 Закону України «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку», об`єднання створюється для забезпечення і захисту прав співвласників та дотримання їхніх обов`язків, належного утримання та використання спільного майна, забезпечення своєчасного надходження коштів для сплати всіх платежів, передбачених законодавством та статутними документами. Основна діяльність об`єднання полягає у здійсненні функцій, що забезпечують реалізацію прав співвласників на володіння та користування спільним майном співвласників, належне утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, сприяння співвласникам в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами та виконання ними своїх зобов`язань, пов`язаних з діяльністю об`єднання.

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку», органами управління об`єднання є загальні збори об`єднання, правління, ревізійна комісія об`єднання. Вищим органом управління об`єднання є загальні збори. До виключної компетенції загальних зборів об`єднання, крім іншого, відноситься: питання про використання спільного майна; затвердження кошторису, балансу об`єднання та річного звіту; визначення порядку сплати, переліку та розмірів внесків і платежів співвласників.

Згідно з ч.1, 3 ст. 20 Закону України «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку», частка співвласника у загальному обсязі внесків і платежів на утримання, реконструкцію, реставрацію, проведення поточного і капітального ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирному будинку встановлюється пропорційно до загальної площі квартири (квартир) та/або нежитлових приміщень, що перебувають у його власності.

Частка участі співвласника квартири та/або нежитлового приміщення визначається відповідно до його частки як співвласника квартири та/або нежитлового приміщення.

Статтею 21 Закону України «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку» визначено, що порядок сплати, перелік та розміри внесків і платежів співвласників, у тому числі відрахувань до резервного та ремонтного фондів, встановлюються загальними зборами об`єднання відповідно до законодавства та статуту об`єднання.

Протоколом загальних зборів ОСББ "4-27" №1 від 12.04.2020 року затверджено розмір внеску на управління багатоквартирним будинком з 01.05.2020 року -5,51 грн за 1 м2 загальної площі приміщень (а.с.17-18).

Протоколом загальних зборів ОСББ "4-27" від 09.09.2021 року затверджено розмір внеску на управління багатоквартирним будинком з 01.02.2021 року -6,00 грн за 1 м2 загальної площі приміщень (а.с.19).

Протоколом загальних зборів ОСББ "4-27" від 14.02.2022 року затверджено розмір внеску на управління багатоквартирним будинком з 01.02.2022 року -6,50 грн за 1 м2 загальної площі приміщень (а.с.20).

Протоколом загальних зборів ОСББ "4-27" від 19.04.2024 року затверджено розмір внеску на управління багатоквартирним будинком з 01.04.2024 року -7,50 грн за 1 м2 загальної площі приміщень (а.с.21).

Відповідно до ст. 22 Закону України «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку», для забезпечення утримання та експлуатації багатоквартирного будинку, користування спільним майном у такому будинку, включаючи поточний ремонт, утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, водопостачання та водовідведення, теплопостачання і опалення, отримання послуги з управління побутовими відходами, об`єднання за рішенням загальних зборів має право: задовольняти зазначені потреби самостійно шляхом самозабезпечення; визначати управителя, виконавців окремих житлово-комунальних послуг, з якими усі співвласники укладають відповідні договори; виступати колективним споживачем (замовником) усіх або частини житлово-комунальних послуг. Для фінансування самозабезпечення об`єднання співвласники сплачують відповідні внески і платежі в розмірах, установлених загальними зборами об`єднання. За згодою правління окремі співвласники можуть у рахунок сплати таких внесків і платежів виконувати окремі роботи.

Відповідно до ст. 23 Закону України «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку», утримання і ремонт приміщень, які перебувають у власності, здійснюються відповідно до законодавства України. Власник квартири та/або нежитлового приміщення зобов`язаний відповідно до законодавства забезпечити використання, утримання, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт приміщень або їх частин без завдання шкоди майну і порушення прав та інтересів інших співвласників. Внески на утримання і ремонт приміщень або іншого майна, що перебуває у спільній власності, визначаються статутом об`єднання та/або рішенням загальних зборів.

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, власником квартири за адресою: АДРЕСА_1 є відповідач ОСОБА_1 (а.с.9) та відповідно до ЗУ "Про Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку" є співвласником багатоквартирного будинку.

Обов`язок співвласника багатоквартирного будинку виконувати рішення зборів співвласників встановлено ст.7 ЗУ "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", предметом регулювання якого є відносини, що виникають у процесі реалізації прав та виконання обов`язків власників квартир та нежитлових приміщень як співвласників багатоквартирного будинку.

Статтею 16 ЗУ «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку» визначено, що об`єднання має право відповідно до законодавства та статуту об`єднання, крім іншого, встановлювати порядок сплати, перелік та розміри внесків і платежів співвласників, у тому числі відрахувань до резервного та ремонтного фондів.

Таким чином, рішення загальних зборів, якими встановлений розмір внесків (платежів) є обов`язковими для усіх співвласників багатоквартирного житлового будинку.

Відповідач стверджує, що внески за управління багатоквартирним будинком є житлово-комунальною послугою в розумінні ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" та відповідно до положень цього Закону мають надаватися на підставі договору.

Згідно із частиною 1 статті 6 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є: споживачі (індивідуальні та колективні); управитель; виконавці комунальних послуг.

Згідно із ст. 4 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить, зокрема, встановлення цін/тарифів на комунальні послуги відповідно до закону.

До житлово-комунальних послуг належать: 1) житлова послуга - послуга з управління багатоквартирним будинком. Послуга з управління багатоквартирним будинком включає: утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування внутрішньобудинкових систем (крім обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги у разі укладення індивідуальних договорів про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем), утримання ліфтів тощо; купівлю електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку; поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку; 2) комунальні послуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами (ст. 5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»).

Відповідно до пункту 1 частини другої статті 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» індивідуальний споживач зобов`язаний укладати договори про надання житлово- комунальних послуг у порядку і випадках, визначених законом.

Згідно із ч. 4 ст. 13 статті 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» з пропозицією про укладання договору про надання комунальних послуг або внесення змін до нього може звернутися будь-яка сторона, надавши письмово другій стороні проект відповідного договору (змін до нього), складений згідно з типовим договором.

Згідно зі ст.2 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» предметом регулювання цього Закону є відносини, що виникають у процесі надання споживачам послуг з управління багатоквартирним будинком, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення та поводження з побутовими відходами, а також відносини, що виникають у процесі надання послуг з постачання та розподілу електричної енергії і природного газу споживачам у житлових, садибних, садових, дачних будинках.

Законодавство визначає, що внески ОСББ не є житлово-комунальною послугою у розумінні вимог ч. 2 ст. 2 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», якою однозначно передбачено: не є предметом регулювання цього Закону відносини, що виникають між співвласниками, а також між співвласниками та об`єднанням співвласників багатоквартирного будинку при забезпеченні потреб співвласників шляхом самозабезпечення відповідно до статті 22 Закону України "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку".

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що відносини які склалися між об`єднанням та ОСОБА_1 не регулюються ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», та внески на управління багатоквартирним будинком не є житлово-комунальною послугою.

Відповідно до довідки від 09.06.2022 року №1426-5001730967 ОСОБА_1 є внутрішньо переміщеною особою та фактично перебуває з адресою: АДРЕСА_3 (а.с.52).

Як вбачається з довідок від 17.01.2024 року та від 17.07.2024 року виданих старостою Дмитрівського старостинського округу Мічківською Н., ОСОБА_1 мешкає без реєстрації за адресою: АДРЕСА_3 з грудня 2013 року (а.с.45,51).

Також ОСОБА_1 посилався на те, що оскільки він є внутрішньо переміщеною особою, його власність, а саме квартира за адресою: АДРЕСА_1

знаходиться на території, яка згідно з Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України №309 від 22.12.2022 року є територією можливих бойових дій, то він звільнений від сплати житлово-комунальних послуг на підставі Постанови КМУ №206 від 05.03.2022 року.

Так, 24.02.2022 у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України введено воєнний стан.

Постановою КМУ №206 від 05.03.2022 «Деякі питання оплати житлово-комунальних послуг в період воєнного стану» встановлено, що до припинення чи скасування воєнного стану в Україні забороняється нарахування та стягнення неустойки штрафів, пені, інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на заборгованість, утворену за несвоєчасне та/або неповне внесення населенням плати за житлово-комунальні послуги.

Як вже встановлено судом, внески за управління багатоквартирним будинком не є житлово-комунальною послугою, таким чином, у даному випадку застосування постанови Кабінету Міністрів України №206 від 05.03.2022 «Деякі питання оплати житлово-комунальних послуг в період воєнного стану» до правовідносин, які виникли між ОСББ «4-27» та ОСОБА_1 є необґрунтованим.

З довідки по особовому рахунку ОСОБА_1 , вбачається, що у нього наявна заборгованість по сплаті щомісячних внесків на управління багатоквартирного будинку за період з 01.05.2020 по 31.08.2024, яка складає 13 555,30 грн. (а.с.8).

Відносини власників приміщень і управителя регулюються договором між ними, який укладається на основі Типового договору, форму якого затверджує центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування (стаття 13 Закону України «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку»).

Також, з довідки вбачається, що протягом 2020, 2021 та 2022 року ОСОБА_1 частково сплачував щомісячні внески на управління багатоквартирного будинку, тобто визнав себе співвласником ОСББ.

Оскільки відповідач є власником квартири та споживачем послуг з утримання будинку, які надає ОСББ «4-27», за тарифами, затвердженими рішеннями загальних зборів об`єднання, а тому відсутність між сторонами договірних зобов`язань не звільняє відповідача від сплати внесків з управління багатоквартирного будинку. Тобто відсутність між сторонами договору не може слугувати підставою для звільнення споживача від сплати таких внесків.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про те, що особа, яка є власником квартири у будинку, в якому створено ОСББ, зобов`язана здійснювати платежі та внески на утримання і ремонт спільного майна незалежно від членства в об`єднанні.

Аналогічна правова позиція висловлена в постанові Верховного суду від 13.11.2019 року по справі № 686/14833/15-ц.

Відповідно до ст. 15 Закону України «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку», співвласник зобов`язаний: виконувати рішення статутних органів, прийняті у межах їхніх повноважень; своєчасно і в повному обсязі сплачувати належні внески і платежі. Згідно з ч.3 ст. 20 Закону України «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку», частка участі співвласника квартири та/або нежитлового приміщення визначається відповідно до його частки як співвласника квартири та/або нежитлового приміщення.

Відповідно до ч. 1 ст. 509 ЦК України, зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов`язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку.

Згідно зі ст. 525 ЦК України, одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 526 ЦК України, зобов`язання повинні виконуватися належним чином відповідно до умов договору, вимог кодексу, актів законодавства, а при відсутності таких вимог відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Згідно ст.ст. 610, 611 ЦК України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

У разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом.

Статтею 322 ЦК України визначено, що власник зобов`язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом.

Зобов`язання виникають з підстав, встановлених ст.11 ЦК України. Згідно з диспозицією зазначеної статті цивільні права та обов`язки виникають з дій осіб,що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки. За таких обставин, відповідач зобов`язаний сплачувати внески на утримання будинку, а Позивач має право вимагати від відповідача виконання обов`язку щодо оплати наданих послуг.

Враховуючи, що відповідач є власником майна, а саме квартири за адресою: АДРЕСА_1 , загальними зборами ОСББ визначено розмір внесків на утримання багатоквартирного будинку, проте відповідач не виконує свої зобов`язання щодо участі в утриманні багатоквартирного будинку належним чином, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Згідно з ч. ч. 1, 3 ст. 133 ЦПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. До витрат, пов`язаних з розглядом справи, зокрема, належать витрати на професійну правничу допомогу.

Згідно з ч. 3 ст. 137 ЦПК України, для визначення розміру витрат на правничу допомогу з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.

Верховний Суд у своїй постанові від 03.05.2018 року у справі №372/1010/16-ц дійшов висновку, що якщо стороною буде документально доведено, що нею понесені витрати на правову допомогу, а саме: надано договір на правову допомогу, акт приймання-передачі наданих послуг, платіжні документи про оплату таких послуг, розрахунок таких витрат, то у суду відсутні підстави для відмови у стягненні таких витрат стороні, на користь якої ухвалено судове рішення.

Витрати на правову допомогу мають бути документально підтверджені та доведені. Відсутність документального підтвердження витрат на правову допомогу, а також розрахунку таких витрат є підставою для відмови у задоволенні вимог про відшкодування таких витрат.

На підтвердження витрат на правничу допомогу, представником позивача надано: договір про надання правової допомоги від 13.09.2024 року; акт про приймання-передачу виконаних робіт за надання юридичних послуг згідно договору від 13.09.2024 року від 01.11.2024 року; платіжна інструкція №305 від 16.09.2024 року.

Суд приходить до висновку, що надані представником позивача документи є належними та достатніми доказами на підтвердження витрат, які позивач поніс на оплату професійної правничої допомоги у цій справі, тому вважає за необхідне стягнути з відповідача на користь позивача витрати на оплату професійної правничої допомоги в розмірі 3 500,00 грн.

Відповідно до ч. 1 ст. 141 ЦПК України, судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Оскільки позов задоволено у повному обсязі, то з відповідача на користь позивача підлягає стягненню 3 028,00 грн. судового збору сплаченого за подання позовної заяви.

Керуючись ст.ст. 12, 13, 81, 89, 133, 137, 141, 259, 263-265, 280-282 ЦПК України, суд, -

УХВАЛИВ:

Позов Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "4-27" до ОСОБА_1 , про стягнення заборгованості по внескам з управління багатоквартирним будинком - задовольнити.

Стягнути зі ОСОБА_1 на користь об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «4-27» (код ЄДРПОУ 43541463, р/р НОМЕР_1 в АТ КБ "Приватбанк") суму заборгованості по внескам на управління будинком за період з 01.05.2020 року по 31.08.2024 року в розмірі 13 555,30 грн.

Стягнути зі ОСОБА_1 на користь об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «4-27» (код ЄДРПОУ 43541463, р/р НОМЕР_1 в АТ КБ "Приватбанк") судовий збір в сумі 3 028,00 грн. та витрати на професійну правничу допомогу у розмірі 3 500,00 грн.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин, крім випадків, зазначених у частині другій статті 358 цього Кодексу.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Інформація про сторони:

Позивач- Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "4-27", код ЄДРПОУ 43541463, р/р НОМЕР_1 в АТ КБ "Приватбанк", адреса: м-н 4, буд.27, м. Лозова, Харківська область, адреса для листування: м-н 4, буд.27, кв.50, м. Лозова, Харківська область, електронна пошта: ІНФОРМАЦІЯ_1

Відповідач - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП НОМЕР_2 , адреса реєстрації: АДРЕСА_1 .

Суддя Т.О.Каращук

СудЛозівський міськрайонний суд Харківської області
Дата ухвалення рішення12.12.2024
Оприлюднено17.12.2024
Номер документу123760375
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із житлових відносин, з них про стягнення плати за користування житлом

Судовий реєстр по справі —629/5946/24

Рішення від 12.12.2024

Цивільне

Лозівський міськрайонний суд Харківської області

КАРАЩУК Т. О.

Ухвала від 01.10.2024

Цивільне

Лозівський міськрайонний суд Харківської області

КАРАЩУК Т. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні