КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
13 грудня 2024 року м. Київ № 320/58156/24
Суддя Київського окружного адміністративного суду Панченко Н.Д., ознайомившись з матеріалами позовної заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛК БУД» до Головного управління ДПС у м. Києві, Державної податкової служби України про визнання протиправною бездіяльності та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
До Київського окружного адміністративного суду звернулося ТОВ «АЛК БУД» (01001, м. Київ, вул. Еспланадна, буд. 28-А; код ЄДРПОУ 43940687) з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремлений підрозділ ДПС (код ЄДРПОУ: 44116011, 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, електронна адреса: kyiv.elsud@tax.gov.ua), Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393; 04053, м. Київ, Львівська площа, 8), в якій просить суд:
- визнати протиправною бездіяльність Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України щодо невинесення рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування № 25 від 16.05.2021 на суму 942 994,91 грн. у т.ч. ПДВ 157 165,82 грн.; № 27 від 16.05.2021 на суму 175 517,20 грн., у т.ч. ПДВ 29 252,87 грн.; № 29 від 17.05.2021 на суму 328 634,74 грн., у т.ч. ПДВ 54 772,46 грн.; № 31 від 17.05.2021 на суму 128 177,95 грн., у т.ч. ПДВ 21 362,99 грн.; № 33 від 17.05.2021 на суму 187 387,00 грн., у т.ч. ПДВ 31 231,17 грн.; № 36 від 18.05.2021 на суму 451 192,78 грн., у т.ч. ПДВ 75 198,80 грн.; № 38 від 18.05.2021 на суму 54 696,00 грн., у т.ч. ПДВ 9 116,00 грн.; № 40 від 19.05.2021 на суму 338 384,58 грн., у т.ч. ПДВ 56 397,43 грн.; № 43 від 20.05.2021 на суму 392 513,72 грн., у т.ч. ПДВ 65 418,95 грн.; № 46 від 21.05.2021 на суму 652 799,56 грн., у т.ч. ПДВ 108 799,93 грн.; № 48 від 21.05.2021 на суму 2 698,00 грн., у т.ч. ПДВ 449,67 грн.; № 50 від 22.05.2021 на суму 450 692,78 грн., у т.ч. ПДВ 75 115,46 грн.; № 52 від 23.05.2021 на суму 867 496,12 грн., у т.ч. ПДВ 144 582,69 грн.; № 58 від 25.05.2021 на суму 493 092,11 грн., у т.ч. ПДВ 82 182,02 грн.; № 67 від 27.05.2021 на суму 484 592,24 грн., у т.ч. ПДВ 80 765,37 грн.; № 70 від 28.05.2021 на суму 792 207,32 грн., у т.ч. ПДВ 132 034,55 грн.; № 74 від 29.05.2021 на суму 447 412,84 грн., у т.ч. ПДВ 74 568,81 грн.; № 77 від 30.05.2021 на суму 464 922,56 грн., у т.ч. ПДВ 77 487,09 грн.; № 81 від 31.05.2021 на суму 77 218,76 грн., у т.ч. ПДВ 12 869,79 грн.; № 1 від 01.06.2021 на суму 717 480,00 грн., у т.ч. ПДВ 119 580,00 грн.; № 2 від 01.06.2021 на суму 31 500,00 грн., у т.ч. ПДВ 5 250,00 грн.; № З від 02.06.2021 на суму 379 080,00 грн., у т.ч. ПДВ 63 180,00 грн.; № 4 від 03.06.2021 на суму 4 446,00 грн., у т.ч. ПДВ 741,00 грн.; № 5 від 03.06.2021 на суму 1 373 020,42 грн., у т.ч. ПДВ 228 836,74 грн.; № 6 від 03.06.2021 на суму 362 880,00 грн., у т.ч. ПДВ 480,00 грн.; № 7 від 03.06.2021 на суму 75 000,00 грн., у т.ч. ПДВ 12 500,00 грн.; № 8 від 04.06.2021 на суму 769 032,96 грн., у т.ч. ПДВ 128 172,16 грн.; № 9 від 04.06.2021 на суму 724 680,00 грн., у т.ч. ПДВ 120 780,00 грн.; № 10 від 04.06.2021 на суму 73 500,00 грн., у т.ч. ПДВ 12 250,00 грн.; № 11 від 05.06.2021 на суму 1 335 609,41 грн., у т.ч. ПДВ 222 601,57 грн.; № 12 від 05.06.2021 на суму 360 360,00 грн., у т.ч. ПДВ 60 060,00 грн.; № 13 від 05.06.2021 на суму 60 600,00 грн., у т.ч. ПДВ 10 100,00 грн.; № 14 від 06.06.2021 на суму 1 005 518,40 грн., у т.ч. ПДВ 167 586,40 грн.; № 15 від 07.06.2021 на суму 3 876,00 грн., у т.ч. ПДВ 646,00 грн.; № 16 від 07.06.2021 на суму 1 315 577,09 грн., у т.ч. ПДВ 219 262,85 грн.; № 17 від 07.06.2021 на суму 446 280,00 грн., у т.ч. ПДВ 74 380,00 грн.; № 18 від 08.06.2021 на суму 371 520,00 грн., у т.ч. ПДВ 61 920,00 грн.; № 19 від 09.06.2021 на суму 374 760,00 грн., у т.ч. ПДВ 62 460,00 грн.; № 20 від 10.06.2021 на суму 372 960,00 грн., у т.ч. ПДВ 62 160,00 грн.; № 21 від 10.06.2021 на суму 88 560,00 грн., у т.ч. ПДВ 14 760,00 грн.; № 22 від 11.06.2021 на суму 381 600,00 грн., у т.ч. ПДВ 63 600,00 грн.; № 23 від 11.06.2021 на суму 85 680,00 грн., у т.ч. ПДВ 14 280,00 грн.; № 24 від 12.06.2021 на суму 354 600,00 грн., у т.ч. ПДВ 59 100,00 грн.; № 25 від 13.06.2021 на суму 366 120,00 грн., у т.ч. ПДВ 61 020,00 грн.; № 26 від 14.06.2021 на суму 71 280,00 грн., у т.ч. ПДВ 11 880,00 грн.; № 28 від 15.06.2021 на суму 55 080,00 грн., у т.ч. ПДВ 9 180,00 грн.; № 29 від 16.06.2021 на суму 367 200,00 грн., у т.ч. ПДВ 61 200,00 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, будинок 8, код 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: № 25 від 16.05.2021 на суму 942 994,91 грн. у т.ч. ПДВ 157 165,82 грн.; № 27 від 16.05.2021 на суму 175 517,20 грн., у т.ч. ПДВ 29 252,87 грн.; № 29 від 17.05.2021 на суму 328 634,74 грн., у т.ч. ПДВ 54 772,46 грн.; № 31 від 17.05.2021 на суму 128 177,95 гри., у т.ч. ПДВ 21 362,99 грн.; № 33 від 17.05.2021 на суму 187 387,00 грн., у т.ч. ПДВ 31 231,17 гри.; № 36 від 18.05.2021 на суму 451 192,78 грн., у т.ч. ПДВ 75 198,80 гри.; № 38 від 18.05.2021 на суму 54 696,00 грн., у т.ч. ПДВ 9 116,00 гри.; № 40 від 19.05.2021 на суму 338 384,58 гри., у т.ч. ПДВ 56 397,43 грн.; № 43 від 20.05.2021 на суму 392 513,72 гри., у т.ч. ПДВ 65 418,95 грн.; № 46 від 21.05.2021 на суму 652 799,56 гри., у т.ч. ПДВ 108 799,93 грн.; № 48 від 21.05.2021 на суму 2 698,00 гри., у т.ч. ПДВ 449,67 гри.; № 50 від 22.05.2021 на суму 450 692,78 грн., у т.ч. ПДВ 75 115,46 грн.; № 52 від 23.05.2021 на суму 867 496,12 грн., у т.ч. ПДВ 144 582,69 грн.; № 58 від 25.05.2021 на суму 493 092,11 грн., у т.ч. ПДВ 82 182,02 грн.; № 67 від 27.05.2021 на суму 484 592,24 грн., у т.ч. ПДВ 80 765,37 грн.; № 70 від 28.05.2021 на суму 792 207,32 грн., у т.ч. ПДВ 132 034,55 грн.; № 74 від 29.05.2021 на суму 447 412,84 грн., у т.ч. ПДВ 74 568,81 грн.; № 77 від 30.05.2021 на суму 464 922,56 грн., у т.ч. ПДВ 77 487,09 грн.; № 81 від 31.05.2021 на суму 77 218,76 грн., у т.ч. ПДВ 12 869,79 грн.; № 1 від 01.06.2021 на суму 717 480,00 грн., у т.ч. ПДВ 119 580,00 грн.; № 2 від 01.06.2021 на суму 31 500,00 грн., у т.ч. ПДВ 5 250,00 грн.; № З від 02.06.2021 на суму 379 080,00 грн., у т.ч. ПДВ 63 180,00 грн.; № 4 від 03.06.2021 на суму 4 446,00 грн., у т.ч. ПДВ 741,00 грн.; № 5 від 03.06.2021 на суму 1 373 020,42 грн., у т.ч. ПДВ 228 836,74 грн.; № 6 від 03.06.2021 на суму 362 880,00 грн., у т.ч. ПДВ 480,00 грн.; № 7 від 03.06.2021 на суму 75 000,00 грн., у т.ч. ПДВ 12 500,00 грн.; № 8 від 04.06.2021 на суму 769 032,96 грн., у т.ч. ПДВ 128 172,16 грн.; № 9 від 04.06.2021 на суму 724 680,00 грн., у т.ч. ПДВ 120 780,00 грн.; № 10 від 04.06.2021 на суму 73 500,00 грн., у т.ч. ПДВ 12 250,00 грн.; № 11 від 05.06.2021 на суму 1 335 609,41 грн., у т.ч. ПДВ 222 601,57 грн.; № 12 від 05.06.2021 на суму 360 360,00 грн., у т.ч. ПДВ 60 060,00 грн.; № 13 від 05.06.2021 на суму 60 600,00 грн., у т.ч. ПДВ 10 100,00 грн.; № 14 від 06.06.2021 на суму 1 005 518,40 грн., у т.ч. ПДВ 167 586,40 грн.; № 15 від 07.06.2021 на суму 3 876,00 грн., у т.ч. ПДВ 646,00 грн.; № 16 від 07.06.2021 на суму 1 315 577,09 грн., у т.ч. ПДВ 219 262,85 грн.; № 17 від 07.06.2021 на суму 446 280,00 грн., у т.ч. ПДВ 74 380,00 грн.; № 18 від 08.06.2021 на суму 371 520,00 грн., у т.ч. ПДВ 61 920,00 грн.; № 19 від 09.06.2021 на суму 374 760,00 грн., у т.ч. ПДВ 62 460,00 грн.; № 20 від 10.06.2021 на суму 372 960,00 грн., у т.ч. ПДВ 62 160,00 грн.; № 21 від 10.06.2021 на суму 88 560,00 грн., у т.ч. ПДВ 14 760,00 грн.; № 22 від 11.06.2021 на суму 381 600,00 грн., у т.ч. ПДВ 63 600,00 грн.; № 23 від 11.06.2021 на суму 85 680,00 грн., у т.ч. ПДВ 14 280,00 грн.; № 24 від 12.06.2021 на суму 354 600,00 грн., у т.ч. ПДВ 59 100,00 грн.; № 25 від 13.06.2021 на суму 366 120,00 грн., у т.ч. ПДВ 61 020,00 грн.; № 26 від 14.06.2021 на суму 71 280,00 грн., у т.ч. ПДВ 11 880,00 грн.; № 28 від 15.06.2021 на суму 55 080,00 грн., у т.ч. ПДВ 9 180,00 грн.; № 29 від 16.06.2021 на суму 367 200,00 грн., у т.ч. ПДВ 61 200,00 грн., які були подані товариством з обмеженою відповідальністю «АЛК БУД» (01001, м. Київ, вул. Еспланадна, буд. 28-А; код ЄДРПОУ 43940687), датою їх фактичного подання.
В силу вимог частини першої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи: відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
Згідно з частиною 1 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України, позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.
Абзацом першим частини 2 ст. 122 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
Суд зазначає, що предметом даного спору є дії щодо реєстрації податкової накладної.
Суд констатує, що строк звернення до адміністративного суду - це проміжок часу після виникнення спору у публічно-правових відносинах, протягом якого особа має право звернутися до адміністративного суду із заявою за вирішенням цього спору і захистом своїх прав, свобод чи інтересів. При цьому перебіг такого строку починається з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
При вирішенні питання щодо дотримання строку звернення до адміністративного суду необхідно чітко розмежовувати поняття "дізнався" та "повинен був дізнатись".
Так під поняттям "дізнався" необхідно розуміти конкретний час, момент, факт настання обізнаності особи щодо порушених її прав, свобод та інтересів.
Поняття "повинен був дізнатися" необхідно розуміти як неможливість незнання, високу вірогідність, можливість дізнатися про порушення своїх прав. Зокрема, особа має можливість дізнатись про порушення своїх прав, якщо їй відомо про обставини прийняття рішення чи вчинення дій і у неї відсутні перешкоди для того, щоб дізнатися про те, яке рішення прийняте або які дії вчинені (постанова Верховного Суду від 21.02.2020 у справі N 340/1019/19).
Як встановлено судом, обґрунтовуючи дотримання строків на звернення до суду представник позивача зазначив, що у вересні 2024 року подавав пояснення до контролюючого органу для розблокування податкових накладних.
Проте, суд критично ставиться до відповідної позиції представника позивача з огляду на наступне.
Суд зазначає, що стаття 122 КАС України встановлює загальний строк звернення до адміністративного суду у публічно-правових спорах. Водночас, вона передбачає можливість встановлення строків звернення до адміністративного суду іншими законами.
Однак, відповідно до висновків Верховного Суду, викладених у постанові від 26 листопада 2020 року у справі № 500/2486/19, ПК України не містить норм, які б визначали процесуальний строк звернення до суду з позовом у випадку, якщо платником податків не використовувалася процедура досудового вирішення спору (адміністративного оскарження).
Суд вважає, що у випадку відсутності правового регулювання у спеціальному законодавстві, застосуванню підлягають загальні норми процедури судового оскарження в рамках розгляду публічно-правових спорів, які встановлені КАС України.
Згідно з абзацом першим частини другої статті 122 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
Так, Верховним Судом сформульовано правовий висновок щодо строків звернення до суду у справах про визнання протиправним і скасування рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН з похідною вимогою про зобов`язання її зареєструвати у разі, коли платником податків не використовувалася процедура адміністративного оскарження таких рішень, як досудового порядку вирішення спору.
За сформульованим відповідним висновком строк звернення до суду у таких справах визначається частиною першою статті 122 КАС України і становить шість місяців з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
Зокрема, такі висновки висловлені у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 23 вересня 2024 року у справа №520/36439/23.
Відповідні висновки має враховувати суд при застосуванні норма права.
Відповідно до частини першої статті 123 КАС, у разі подання особою позову після закінчення строків, установлених законом, без заяви про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані судом неповажними, позов залишається без руху. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду з заявою про поновлення строку звернення до адміністративного суду або вказати інші підстави для поновлення строку.
Як, зазначає позивач у позовній заяві, рішення від 14.06.2021 № 108414 стало підставою для зупинення реєстрації спірних податкових накладних, а отже після прийняття податковим органом рішення від 06.08.2021 про невідповідність платника податку критеріям ризиковості, ГУ ДПС у м. Києві мало прийняти рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації податкових накладних, проте у зв`язку з протиправною бездіяльністю не вчиняло відповідні дії, що і стало підставою для звернення до суду.
Отже, про ймовірне порушення своїх прав позивач дізнався у серпні 2021 року, коли відповідач, на його думку, почав вчиняти протиправну бездіяльність.
Суд зазначає, що позивачем не надано жодних пояснень з приводу того, які обставини непереборної сили заважали позивачеві після відсутності реєстрації податкових накладних у першій половині 2021 року звернутись до суду за захистом своїх прав та інтересів у передбачений законодавством строк.
Слід зазначити, що строк звернення до суду стосується виключно питання прийняття до розгляду або відмови у розгляді позовних вимог по суті.
Право на звернення до суду не є абсолютним і може бути обмеженим, в тому числі і встановленням строків для звернення до суду, якими чинне законодавство обмежує звернення до суду за захистом прав, свобод та інтересів. Це, насамперед, обумовлено специфікою спорів, які розглядаються в порядку адміністративного судочинства, а запровадження таких строків обумовлене досягненням юридичної визначеності у публічно-правових відносинах. Ці строки обмежують час, протягом якого такі правовідносини можуть вважатися спірними. Після їх завершення, якщо ніхто не звернувся до суду за вирішенням спору, відносини стають стабільними.
Крім цього, відповідно до частини третьої статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України, до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Частиною другою статті 132 цього Кодексу встановлено, що розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Частиною першою статті 4 Закону України від 08.07.2011 № 3674-VI Про судовий збір (зі змінами та доповненнями) передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Пунктом 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано юридичною особою встановлюється ставка судового збору в розмірі 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб; за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою встановлюється ставка судового збору в розмірі 1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2024 рік" установлено з 01 січня 2024 року прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць - 3028,00 грн.
Відповідно до ч. 3 ст. 6 Закону України "Про судовий збір" за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру. У разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.
Системний аналіз частини першої статті 6 Закону «Про судовий збір», частини другої статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України дає підстави для висновку, що вимога про визнання протиправними акта, дії чи бездіяльності як передумова для застосування інших способів захисту порушеного права (скасувати або визнати нечинним рішення чи окремі його положення, зобов`язати прийняти рішення, вчинити дії або утриматися від їх вчинення тощо) як наслідків протиправності акта, дії чи бездіяльності є однією вимогою.
Зі змісту адміністративного позову та позовних вимог вбачається, що позивачем заявлено сорок сім позовних вимог немайнового характеру (визнати протиправною бездіяльність щодо неприйняття рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації податкових накладних та зареєструвати сорок сім податкових накладних).
Таким чином, при зверненні до суду із цим адміністративним позовом, позивачеві необхідно було сплатити 142316,00 грн (3028*47) судового збору.
Матеріали позовної заяви містять докази оплати судового збору лише на суму 6056,00 грн.
Отже, позивачу необхідно доплатити судовий збір у розмірі 136 260,00 грн.
Наведені обставини вказують на невідповідність позовної заяви вимогам процесуального закону.
Відповідно до статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
Вказані недоліки можуть бути усунені, у десятиденний строк з дня вручення даної ухвали для усунення недоліків шляхом подання до суду:
- оригіналу документа про сплату 136 260,00 грн судового збору або документів, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
- заяви про поновлення строку звернення до адміністративного суду із зазначенням вагомих і переконливих аргументів, які б свідчили про наявність обставин об`єктивного і непереборного, характеру, що створили суттєві перешкоди у реалізації позивачем належного йому права на звернення до адміністративного суду упродовж строку, встановленого для цього законодавством, або ж взагалі унеможливили своєчасну реалізацію позивачем такого права з підтверджуючими доказами.
Керуючись статтями 122, 123, 160 - 162, частиною 1, 2 статті 169, статтями 241-243, 248, 287 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛК БУД» до Головного управління ДПС у м. Києві, Державної податкової служби України про визнання протиправною бездіяльності та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні діїзалишити без руху.
2. Встановити позивачу десятиденний строк з дня вручення даної ухвали для усунення недоліків.
Роз`яснити позивачеві, що якщо недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, не будуть усунуті у встановлений судом строк, позовна заява буде повернута відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України.
Копію ухвали суду надіслати (вручити, надати) позивачу (його представнику), зокрема, шляхом направлення тексту ухвали електронною поштою, факсимільним повідомленням (факсом, телефаксом), телефонограмою.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Суддя Панченко Н.Д.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.12.2024 |
Оприлюднено | 18.12.2024 |
Номер документу | 123786983 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Панченко Н.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні