Справа № 420/32185/23
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 грудня 2024 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд під головуванням судді Андрухіва В.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю НАЙЗ ІНВЕСТ до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю НАЙЗ ІНВЕСТ звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Одеській області №1818/15-32-04-03-03 від 18 липня 2023 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю НАЙЗ ІНВЕСТ (код ЄДРПОУ 44122418);
- зобов`язати Державну податкову службу України поновити дію реєстрації платника податків на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю НАЙЗ ІНВЕСТ (код ЄДРПОУ 44122418) від 01 березня 2021 року за індивідуальним податковим номером 441224115537 зі збереженням податкових показників в системі електронного адміністрування податку на додану вартість юридичної особи в розмірі 901462 грн.
В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначив, що Товариство з обмеженою відповідальністю «НАЙЗ ІНВЕСТ» є юридичною особою, що перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС в Одеській області та обліковувалося платником податку на додану вартість з 01.03.2021 по 18.07.2023 року.
Разом з тим, згідно рішення Головного управління ДПС в Одеській області про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість № 1818/15-32-04-03-03 від 18 липня 2023 року реєстрація платником податку на додану вартість ТОВ «НАЙЗ ІНВЕСТ» анульована відповідно до підпункту "г" пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України у зв`язку з тим, що платник подає податкові декларації з податку на додану вартість протягом періоду з 01.06.2022 року до 01.06.2023 року з показниками, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту, та має за останні 12 календарних місяців обсяги оподатковуваних операцій 0,0 грн.
Позивач вважає рішення Головного управління ДПС в Одеській області №1818/15-32-04-03-03 від 18 липня 2023 року протиправним, оскільки через введення в Україні воєнного стану господарська діяльність ТОВ «НАЙЗ ІНВЕСТ» з об`єктивних причин з 24.02.2022 року у повній мірі не здійснювалась. 20.07.2022 позивач придбав у ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» послуги з обробки даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа, у зв`язку з чим останнім було подано на реєстрацію податкову накладну № 42894 від 20.07.2022, що було відображено в Уточнюючому розрахунку податкових зобов`язань з ПДВ у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2023 року (не було прийнято контролюючим органом) та у податковій декларації з ПДВ за липень 2023 року, яка була прийнята контролюючим органом.
Крім того, позивач зазначив, про укладення ним: 17.07.2021 року договору оренди нежитлового приміщення (офісу) з ТОВ «Одесм`ясомолпроект», який є діючим; 02.09.2021 рокудоговору оренди складського приміщення з ФОП ОСОБА_1 , який єдіючим; 20.05.2023 року договору складського зберігання з ТОВ «ФРЕЙЗА». Вказане свідчить про намагання позивача здійснювати господарську діяльність.
Також позивач послався на те, що 17.08.2023 року через помилку з порушенням строку була подана податкова накладна № 1 від 31.05.2023, проте у її прийнятті було відмовлено у зв`язку з анулюванням реєстрації платника ПДВ. Уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з ПДВ у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2023 року, в якій відображена вищевказана операція, що оподатковується ПДВ, також не було прийнято.
За викладених обставин, позивач вважав, що у ГУ ДПС в Одеській області були відсутні підстави для анулювання реєстрації платника ПДВ ТОВ «НАЙЗ ІНВЕСТ».
Тому позивач звернувся до адміністративного суду з даним позовом.
Ухвалою від 27.11.2023 року позов залишено без руху та роз`яснено позивачу, що виявлені недоліки мають бути усунені шляхом: надання до суду оригіналу документу про сплату судового збору у розмірі 2684 грн.
Ухвалою від 06.12.2023 року прийнято до розгляду вказану позовну заяву та відкрито провадження у справі. Ухвалено розглядати справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.
Від представника відповідача - ГУ ДПС в Одеській області надійшов відзив на адміністративний позов, згідно якого відповідач позов ТОВ «НАЙЗ ІНВЕСТ» не визнає, просить у позові відмовити з таких підстав. Представник відповідача зазначає, що рішення №1818/15-32-04-03-03 від 18 липня 2023 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість прийнято на підставі пп. «г» п. 184.1 ст. 184 ПКУ, у зв`язку із відсутністю протягом 12 календарних місяців постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.
Від представника відповідача - ДПС України, надійшов відзив на позов, згідно з яким представник відповідача вважає позовні вимоги неправомірними, оскільки платник ТОВ «Найз Інвест» податкові декларації з ПДВ за період з червня 2022 року по травень 2023 року включно подано з показниками 0 грн, що свідчить про відсутність постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту. ТОВ «НАЙЗ ІНВЕСТ» заяви про неможливість виконання своїх податкових обов`язків відповідно до приписів пп.69.1 ст.69 підрозділу ХХ Перехідні положення ПК України за процедурою, визначеною Наказом Мінфіну № 225 від 29.07.2022, з документальним підтвердженням, до контролюючого органу не подавав. Також, ДПС України звертає увагу, що на час звернення до суду і розгляду справи права позивача щодо відновлення реєстраційного ліміту в СЕА ПДВ не порушені, оскільки передумовою застосування положень ст..200-1 ПК України є відновлення реєстрації платника ПДВ.
Дослідивши в письмовому провадженні наявні в матеріалах справи докази, суд встановив такі обставини.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «НАЙЗ ІНВЕСТ» зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ідентифікаційний код юридичної особи 44122418, індивідуальний податковий номер 441224115537, основним видом діяльності є « 77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів, н.в.і.у. (основний)», перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС в Одеській області, обліковувалося платником ПДВ з 01.03.2021 року по 18.07.2023 року.
14.07.2023 року Відділ адміністрування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС в Одеській області склав довідку № 1818/15-32-04-03-02 про те, що ТОВ «НАЙЗ ІНВЕСТ» протягом 12 послідовних податкових місяців подає органу Державної податкової служби декларації з ПДВ, що свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту, та має за останні 12 календарних місяців обсяг оподаткованих операцій нуль гривень (а.с.77).
Зазначені у довідці обставини щодо подання позивачем податкових декларацій за періоди червень 2022 року - травень 2023 року включно з обсягами оподаткованих операцій нуль гривень та позивачем не спростовані.
18.07.2023 року Головним управлінням ДПС у Одеській області прийнято рішення №1818/15-32-04-03-02 про анулювання реєстрації платником податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю «НАЙЗ ІНВЕСТ» (а.с.75-76).
У рішенні зазначено, що Комісією, створеною відповідно до розпорядження Головного управління ДПС в Одеській області від 05.01.2021 року № 1-р (зі змінами та доповненнями), встановлено, що Платник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЙЗ ІНВЕСТ", код за ЄДРПОУ 44122418, протягом 12 календарних місяців подає такі декларації, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів (послуг) здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту, що підтверджено довідкою відділу адміністрування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС в Одеській області від 14.07.2023 р. № 1818/15-32-04-03-02. Платник подає податкові декларації з податку на додану вартість протягом періоду з 01.06.2022 року до 01.06.2023 року, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту, та має за останні 12 календарних місяців обсяги оподаткованих операцій 0 гривень.
Відповідно до підпунктів 49.2, 49.4 статті 49 ПК України, платник податків зобов`язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі до контролюючого органу всіма платниками цього податку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Статтею 184 ПК України визначено порядок та підстави анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.
Відповідно до п. 184.1 ст. 184 ПК України, реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо: а) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку протягом попередніх 12 місяців, подала заяву про анулювання реєстрації, якщо загальна вартість оподатковуваних товарів/послуг, що надаються такою особою, за останні 12 календарних місяців була меншою від суми, визначеної статтею 181 цього Кодексу, за умови сплати суми податкових зобов`язань у випадках, визначених цим розділом; б) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, прийняла рішення про припинення та затвердила ліквідаційний баланс, передавальний акт або розподільчий баланс відповідно до законодавства за умови сплати суми податкових зобов`язань із податку у випадках, визначених цим розділом; в) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, реєструється як платник єдиного податку, умова сплати якого не передбачає сплати податку на додану вартість; г) особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з податку на додану вартість та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту; ґ) установчі документи будь-якої особи, зареєстрованої як платник податку, визнані рішенням суду недійсними; д) господарським судом винесено ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута; е) платник податку ліквідується за рішенням суду (фізична особа позбувається статусу суб`єкта господарювання) або особу звільнено від сплати податку чи її податкову реєстрацію анульовано (скасовано, визнано недійсною) за рішенням суду; є) фізична особа, зареєстрована як платник податку, померла, її оголошено померлою, визнано недієздатною або безвісно відсутньою, обмежено її цивільну дієздатність; з) припинено дію договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції (для платників податку, зазначених у підпунктах 4, 5 і 8 пункту 180.1 статті 180 цього Кодексу) або закінчився строк, на який утворено особу, зареєстровану як платник податку.
Згідно з п.184.2 ст.184 ПК України, анулювання реєстрації на підставі, визначеній у підпункті "а" пункту 184.1 цієї статті, здійснюється за заявою платника податку, а на підставах, визначених у підпунктах "б" - "з" пункту 184.1 цієї статті, може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного контролюючого органу.
Анулювання реєстрації здійснюється на дату: подання заяви платником податку або прийняття рішення контролюючим органом про анулювання реєстрації; зазначену в судовому рішенні; припинення дії договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції або закінчення строку, на який утворено особу, зареєстровану як платник податку; що передує дню втрати особою статусу платника податку на додану вартість.
При цьому датою анулювання реєстрації платника податку визначається дата, що настала раніше.
Згідно з вимогами п.184.3 ст.184 ПК України, контролюючий орган анулює реєстрацію особи як платника податку, що подав заяву про анулювання реєстрації, якщо встановить, що він відповідає вимогам пункту 184.1 цієї статті.
Відповідно до вимог п.184.10 ст.184 ПК України, про анулювання реєстрації платника податку контролюючий орган зобов`язаний письмово повідомити особу протягом трьох робочих днів після дня анулювання такої реєстрації.
Пунктами 184.5-184.6 статті 184 ПК України передбачено, що з моменту анулювання реєстрації особи як платника податку така особа позбавляється права на віднесення сум податку до податкового кредиту, складання податкових накладних. У разі анулювання реєстрації особи як платника податку останнім звітним (податковим) періодом є період, який розпочинається від дня, що настає за останнім днем попереднього податкового періоду, та закінчується днем анулювання реєстрації.
Аналогічні за змістом приписи викладені у Положенні про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №1130 від 14.11.2014 року (надалі - Положення №1130), яке розроблене відповідно до розділів I, II, V, XIV, XVIII Податкового кодексу України та інших нормативно-правових актів, визначається порядок: реєстрації платників податку на додану вартість; анулювання реєстрації платників податку на додану вартість; ведення реєстру платників податку на додану вартість (далі - Реєстр); присвоєння індивідуального податкового номера платника податку на додану вартість; оприлюднення даних з Реєстру; перереєстрації платників податку на додану вартість; ведення документації при реєстрації/анулюванні реєстрації платників податку на додану вартість; формування і надання витягів та довідок з Реєстру.
Згідно з пунктом 5.5 Положення № 1130 контролюючі органи здійснюють постійний моніторинг платників ПДВ, включених до Реєстру, та приймають рішення про анулювання реєстрації платників ПДВ у разі існування відповідних підстав.
Рішення про анулювання реєстрації за самостійним рішенням контролюючого органу приймаються за наявності відповідних підтвердних документів (відомостей).
Такими документами є, зокрема, довідка про подання/неподання платником ПДВ контролюючому органу декларації з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або реєстр (перелік) податкових декларацій (податкових розрахунків) особи за 12 послідовних податкових місяців, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту у таких деклараціях (податкових розрахунках) протягом 12 послідовних податкових місяців (підстава - підпункт «г» пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу). У реєстрі (переліку) зазначаються дані про реєстрацію особи платником ПДВ та по кожній декларації (податковому розрахунку) - податковий період, дата надходження декларації (податкового розрахунку) до контролюючого органу, загальні обсяги постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту звітного періоду, вказані у відповідних рядках та колонках податкової декларації (податкового розрахунку) (підпункт 3 абзацу 3 пункту 5.5. Наказу №1130).
Відповідно до пункту 5.6 Наказу № 1130, за наявності зазначених підтвердних документів (відомостей) контролюючий орган за місцем перебування на обліку платника податків приймає рішення про анулювання реєстрації особи - платника ПДВ незалежно від здійснення контролюючим органом документальних та камеральних перевірок такої особи і їх результатів, а також обов`язку такої особи бути зареєстрованою та/або нараховувати чи сплачувати податок на додану вартість відповідно до законодавства.
З аналізу наведених вище правових норм випливає, що подання платником податку протягом 12 послідовних податкових місяців декларацій (податкових розрахунків), які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту, є підставою для анулювання реєстрації такої особи як платника податку на додану вартість за самостійним рішенням контролюючого органу.
При цьому, з метою вирішення питання щодо прийняття рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ контролюючий орган має враховувати останні 12 послідовних податкових місяців, за які подані податкові декларації до складання контролюючим органом документа, який є підставою для анулювання реєстрації.
У свою чергу, підтверджуючим документом для прийняття контролюючим органом рішення про анулювання реєстрації у даному випадку є відповідна довідка щодо анулювання такої реєстрації.
Зазначений висновок відповідає правовій позиції Верховного Суду, викладеній в постанові від 18.09.2019 року у справі №200/13263/18-а.
Отже, анулювання реєстрації платника податку за рішенням податкового органу на підставі підпункту «г» пункту 184.1 статті 184 ПК України можливе за таких обставин: неподання платником податку на додану вартість декларацій з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або подання такої декларації з податку на додану вартість з показниками про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.
Такі обставини мають підтверджуватись як самими деклараціями з податку на додану вартість, так і довідкою про подання/неподання платником ПДВ контролюючому органу декларації з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або реєстром (переліком) податкових декларацій (податкових розрахунків) особи за 12 послідовних податкових місяців, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту у таких деклараціях.
Зазначений висновок відповідає правовій позиції Верховного Суду, викладеній в постановах від 05.11.2018 року у справі №820/2294/16, від 16.04.2020 року у справі № 826/876/17.
Як встановлено судом, оскаржуване рішення прийнято відповідачем на підставі довідки № 1818/15-32-04-03-02 від 14.07.2024 року Головного управління ДПС в Одеській області, якою встановлено, що протягом 12 послідовних податкових місяців (червень 2022 року травень 2023 року) позивач подавав податкові декларації з ПДВ, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів (послуг) здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту, обсяг оподаткованих операцій складає нуль гривень.
Тобто, анулювання реєстрації платника податку за рішенням податкового органу на підставі підпункту «г» пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України можливе, зокрема, у випадку подання платником ПДВ декларацій з податку на додану вартість протягом 12 послідовних місяців з показниками, що свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.
Позивачем не надано докази на підтвердження того, що за вказаний період в ЄРПН ним було зареєстровано податкові накладні/розрахунки коригування щодо постачання товарів (послуг).
Заперечуючи правомірність рішення ГУ ДПС в Одеській області про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, позивач посилається на те, що 17.08.2023 р. ТОВ «НАЙЗ ІНВЕСТ» через помилку із порушенням строку була подана податкова накладна № 1 від 31.05.2023 р., проте у її прийняті було відмовлено у зв`язку з анулюванням реєстрації платника ПДВ.
З цього приводу суд зауважує, що вказана податкова накладна не була зареєстрована позивачем у встановлений законом строк, доказів оскарження дій/рішення відповідача щодо відмови у реєстрації податкової накладної № 1 від 31.05.2023 року позивачем не надано.
Крім того, на момент прийняття оскаржуваного рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ ТОВ «НАЙЗ ІНВЕСТ» вказана податкова накладна не була подана на реєстрацію та не була зареєстрована, а тому вказані доводи позивача не можуть бути підставою для визнання протиправним оскаржуваного рішення від 18.07.2023 року.
Щодо доводів позивача про те, що контролюючим органом було прийнято податкову декларацію за липень 2023 року із зазначенням податкових операцій з придбання послуг у ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ «Україна» та постачання послуг ТОВ «ФРЕЙЗА», слід зазначити, що податкова декларація за липень 2023 року не входить до періоду 12 послідовних календарних місяців (червень 2022 - травень 2023), що вказані у довідці № 1818/15-32-04-03-02 від 14.07.2024 року, а тому така податкова декларація з відображенням вищевказаних оподаткованих операцій не спростовує доводи ГУ ДПС про наявність передбачених законом підстав для прийняття рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ ТОВ «НАЙЗ ІНВЕСТ».
Що стосується доводів позивача про введення в Україні воєнного стану, що є форс-мажорними обставинами, що вплинули на здійснення підприємницької діяльності позивача, суд зазначає таке.
Підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень ПК України у редакції, чинній з 27 травня 2022 року, встановлено, що у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбачених статтями 39 і 39-2, пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Згідно з п.п.69.1-1 ст.69 ПК України платники податку на додану вартість зобов`язані забезпечити у строки, встановлені підпунктом 69.1 цього пункту, реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, граничний термін реєстрації яких припадає на періоди, зазначені у підпункті 69.1 цього пункту, та уточнити (привести у відповідність) податковий кредит, задекларований платниками на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, з урахуванням даних податкових накладних та/або розрахунків коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, та переліків документів на підтвердження затверджені наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 року № 225, який набрав чинності 06.09.2022 року.
Однак позивач заяви щодо неможливості виконання своїх податкових обов`язків, відповідно до приписів пп.69.1 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України та наказу Мінфіну № 225 до контролюючого органу не подавав, доказів звернення з такою заявою та документами позивачем до суду не надано.
Отже, саме по собі введення воєнного стану в Україні, враховуючи наведені вище приписи ПК України та наказу Мінфіну № 225, не може розглядатися як підстава звільнення від відповідальності за порушення податкового законодавства.
З огляду на викладене суд вважає доводи позивача безпідставними та такими, що не спростовують правомірність оскаржуваного рішення контролюючого органу, яке відповідає вимогам частини 2 ст.2 КАС України, є законним та обґрунтованим, прийняте безсторонньо, добросовісно, розсудливо, з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації, пропорційно.
Тому підстави для скасування рішення Головного управління ДПС в Одеській області №1818/15-32-04-03-03 від 18 липня 2023 року відсутні, і в задоволенні цієї вимоги позивача слід відмовити.
Інші позовні вимоги ТОВ «НАЙЗ ІНВЕСТ» є похідними від вимоги про визнання протиправним та скасування рішення, а тому ці вимоги також не підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
За викладених обставин, суд дійшов висновку, що в задоволенні позову ТОВ «НАЙЗ ІНВЕСТ» слід відмовити.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 5-6, 9, 72, 77, 90, 241-246, 262, 293 КАС України, суд,
ВИРІШИВ:
У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю НАЙЗ ІНВЕСТ (адреса: площа Десятого квітня, 1, м. Одеса, 65062, код ЄДРПОУ 44122418) до Головного управління ДПС в Одеській області (адреса: вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166), Державної податкової служби України (адреса: Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до П`ятого апеляційного адміністративного суду.
Суддя В.В. Андрухів
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2024 |
Оприлюднено | 18.12.2024 |
Номер документу | 123788029 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Андрухів В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні