Ленінський районний суд м.дніпропетровська
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяЄдиний унікальний номер 205/16922/24
1-кс/205/1382/24
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
16 грудня 2024 року м. Дніпро
Слідчий суддя Ленінського районного суду міста Дніпропетровська ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання прокурора Західної окружної прокуратури міста Дніпра ОСОБА_3 у кримінальному провадженні внесеному 06.12.2024 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024042000000108, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,-
В С Т А Н О В И В:
11 грудня 2024 року до Ленінського районного суду м. Дніпропетровська надійшло вищезазначене клопотання у якому ставиться питання про надання тимчасового доступу до документів, які містять охоронювану законом таємницю матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 06.12.2024 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024042000000108, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
В обґрунтування клопотання прокурора зазначає, що слідчим відділенням відділу поліції № 1 ДРУП № 1 ГУНП в Дніпропетровській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42024042000000108 від 06.12.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
До Західної окружної прокуратури міста Дніпра надійшла інформація про можливе заволодіння грошовими коштами посадовими особами Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_2 , які зловживаючи своїм службовим становищем діяли за попередньою змовою зі службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час надання послуг з благоустрою територій ігрових, дитячих, спортивних майданчиків та постачання обладнання для робіт, чим завдають збитків місцевому бюджету в особливо великих розмірах.
Встановлено, що посадові особи Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпровської міської ради починаючи з жовтня 2023 року і по сьогоднішній день визнають переможцем в тендерних закупівлях та в подальшому укладають договори з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », інші учасники відсутні або безпідставно не визнаються переможцями навіть при умові надання найнижчої ціни закупівлі.
В процесі виконання робіт та постачання товарів на підставі складеної посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » первинної виконавчої документації та поданої замовнику, яка з боку Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » підписувалась та підписується директором ОСОБА_4 , на розрахунковий рахунок ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » перераховано бюджетні кошти на загальну суму 7 277 412,00 грн., за будівництво спортивних, дитячих майданчиків, що розташовані за адресою АДРЕСА_1 .
Встановлено, що під час складання первинної виконавчої документації щодо виконання робіт та надання послуг службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » можуть вноситись завідомо неправдиві відомості до офіційної документації щодо вартості експлуатації будівельних машин та механізмів із завищеними показниками та в декілька разів завищеними цінами на інвентар для благоустрою територій спортивних майданчиків, що розташовані за адресою АДРЕСА_1 .
Також встановлено, що для штучного завищення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів упродовж з жовтня 2024 року, використовуючи розрахункові рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », проведено ряд безтоварних фіктивних господарських операцій щодо закупівлі паливо-мастильних речовин, автомобільних деталей для поточного ремонту техніки, будівельних матеріалів.
Таким чином, наявна інформація про можливе заволодіння бюджетними коштами на загальну суму понад 1 000 000 грн. посадовими особами Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Так, слід зазначити, що для проведення судово-почеркознавчої експертизи, судово-товарознавчої експертизи, судово-економічної експертизи у кримінальному провадженні, необхідно отримати оригінали документів фінансово-господарської діяльності.
А отже, в ході досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів документів, що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_2 . а саме:
- договір № 102 від 23.10.2024, укладено на суму 2 078 040,00 (обладнання, гойдалки);
- договір № 94 від 10.09.2024, укладено на суму 2 750 940,00 (Послуги з благоустрою поточний ремонт елементів благоустрою з улаштуванням гумового покриття та доріжки з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення майданчика, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 );
- договір № 92 від 02.09.2024, укладено на суму 507 810,00 (Послуги з поточного ремонту елементів благоустрою населеного пункту, розташованих за адресою: АДРЕСА_1 );
- договір № 91 від 02.09.2024, укладено на суму 2 333 400,00 (Послуги з благоустрою поточний ремонт елементів благоустрою з улаштуванням покриття з гуми наливної мультиполя, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 );
- договір № 90 від 02.09.2024, укладено на суму 1 277 880,00 (Послуги з благоустрою поточний ремонт елементів благоустрою з улаштуванням огорожі мультиполя, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 );
- договір № 89 від 02.09.2024, укладено на суму 937 152,00 (Послуги з благоустрою поточний ремонт елементів благоустрою з улаштуванням огорожі майданчика, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 );
- тендерну документацію по вказаним договорам;
- рахунки - фактури, платіжні доручення, видаткові, податкові, товарно транспортні накладні, довіреності, акти приймання передавання ТМЦ, акти виконаних робіт, акти КБ-2В, КБ-3 та додатки до них, інші документи, які підтверджують постачання товару на адресу замовника, подорожні (шляхові) листи, листування між сторонами з питань виконання умов зазначених договорів;
- проектно кошторисна документація (проект, зміни до проекту, експертні звіти тощо), сертифікати якості (відповідності), інші документи, які підтверджують відповідність придбаних товарів нормам чинного законодавства, досудові претензії, позовні заяви, ухвали суду та інші документи, складені сторонами по вищевказаним договорам;
- прибуткові документи, а саме договори із суб`єктами господарювання, зі змінами та додатками, згідно яких здійснювалась закупівля вказаного товару для потреб замовника, прибуткові, товарно транспортні накладні, податкові накладні, акти приймання передавання ТМЦ, довіреності на отримання товарів, рахунки-фактури, подорожні (шляхові) листи, платіжні доручення, листування між сторонами з питань виконання умов зазначених договорів;
- митні декларації, товарно транспортні документи на перевезення, зовнішньоекономічні договори (контракти), рахунки (інвойси), документи, які визначають вартість товару, декларації митної вартості, документи контролю за доставкою товару, свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення товарів під митними печатками і пломбами, документи, що визначають країну походження товару, документи що використовуються для визначення митної вартості товару, сертифікатів якості (відповідності), інші документи, які підтверджують відповідність придбаних товарів нормам чинного законодавства України, документи, які свідчать проходження товару екологічного та радіологічного контролю на митниці на виконання умов вказаних договорів тощо.
Зазначені документи потрібні для проведення судово-почеркознавчої експертизи, судово-товарознавчої експертизи, судово-економічної експертизи у кримінальному провадженні, необхідно отримати оригінали документів фінансово-господарської діяльності.
До судового засідання прокурор не прибув, надав заяву про розгляд клопотання без його участі.
На підставі ч. 2 ст. 163 КПК України слідчий суддя визнав за можливе проводити розгляд клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація.
Дослідивши клопотання та матеріали, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання, слідчий суддя дійшов до наступного.
Слідчим суддею встановлено, що слідчим відділенням відділу поліції № 1 ДРУП № 1 ГУНП в Дніпропетровській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42024042000000108 від 06.12.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Згідно витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань №42024042000000108 від 06.12.2024 року вбачається, що 06.12.2024 до Західної окружної прокуратури міста Дніпра надійшли матеріали з Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України, щодо розтрати бюджетних і посадовими особами комунального підприємства Дніпровської міської ради під час надання послуг суб`єктом підприємницької діяльності, що завдало збитків місцевому бюджету у великих розмірах.
Відповідно доч.1ст.159КПК України,тимчасовий доступдо речейі документівполягає унаданні сторонікримінального провадженняособою,у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до положень ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
На підставі ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
В судовому засіданні слідчим суддею встановлено, що за матеріалами клопотання інформація, до якої заявлено клопотання про тимчасовий доступ прокурором, знаходиться у володінні ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_2 .
Враховуючи викладене, приймаючи до уваги, що документи, до яких просить надати тимчасовий доступ прокурор, мають суттєве значення для встановлення істини у кримінальному провадженні, оскільки вони є необхідними для встановлення обставин, які належать до предмета доказування в кримінальному провадженні та визначені ст. 91 КПК України, та є необхідними для проведення судових експертиз, слідчий суддя доходить висновку про обґрунтованість клопотання та достатність правових підстав для його задоволення.
Керуючись ст. ст. 159, 162-166 КПК України, слідчий суддя
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання прокурора Західної окружної прокуратури міста Дніпра ОСОБА_3 у кримінальному провадженні внесеному 06.12.2024 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024042000000108, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України задовольнити.
Надати прокурорам Західної окружної прокуратури міста Дніпра, у складі групи прокурорів, а саме: ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , а також групі слідчих СВ відділу поліції № 1 ДРУП № 1 ГУНП в Дніпропетровській області тимчасовий доступ до інформації та документів з можливістю вилучення (виїмки), що перебувають у володінні ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , а саме до оригіналів документів, а саме:
- договір № 102 від 23.10.2024, укладено на суму 2 078 040,00 (обладнання, гойдалки);
- договір № 94 від 10.09.2024, укладено на суму 2 750 940,00 (Послуги з благоустрою поточний ремонт елементів благоустрою з улаштуванням гумового покриття та доріжки з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення майданчика, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 );
- договір № 92 від 02.09.2024, укладено на суму 507 810,00 (Послуги з поточного ремонту елементів благоустрою населеного пункту, розташованих за адресою: АДРЕСА_1 );
- договір № 91 від 02.09.2024, укладено на суму 2 333 400,00 (Послуги з благоустрою поточний ремонт елементів благоустрою з улаштуванням покриття з гуми наливної мультиполя, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 );
- договір № 90 від 02.09.2024, укладено на суму 1 277 880,00 (Послуги з благоустрою поточний ремонт елементів благоустрою з улаштуванням огорожі мультиполя, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 );
- договір № 89 від 02.09.2024, укладено на суму 937 152,00 (Послуги з благоустрою поточний ремонт елементів благоустрою з улаштуванням огорожі майданчика, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 );
- тендерну документацію по вказаним договорам;
- рахунки - фактури, платіжні доручення, видаткові, податкові, товарно транспортні накладні, довіреності, акти приймання передавання ТМЦ, акти виконаних робіт, акти КБ-2В, КБ-3 та додатки до них, інші документи, які підтверджують постачання товару на адресу замовника, подорожні (шляхові) листи, листування між сторонами з питань виконання умов зазначених договорів;
- проектно кошторисна документація (проект, зміни до проекту, експертні звіти тощо), сертифікати якості (відповідності), інші документи, які підтверджують відповідність придбаних товарів нормам чинного законодавства, досудові претензії, позовні заяви, ухвали суду та інші документи, складені сторонами по вищевказаним договорам;
- прибуткові документи, а саме договори із суб`єктами господарювання, зі змінами та додатками, згідно яких здійснювалась закупівля вказаного товару для потреб замовника, прибуткові, товарно транспортні накладні, податкові накладні, акти приймання передавання ТМЦ, довіреності на отримання товарів, рахунки-фактури, подорожні (шляхові) листи, платіжні доручення, листування між сторонами з питань виконання умов зазначених договорів;
- митні декларації, товарно транспортні документи на перевезення, зовнішньоекономічні договори (контракти), рахунки (інвойси), документи, які визначають вартість товару, декларації митної вартості, документи контролю за доставкою товару, свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення товарів під митними печатками і пломбами, документи, що визначають країну походження товару, документи що використовуються для визначення митної вартості товару, сертифікатів якості (відповідності), інші документи, які підтверджують відповідність придбаних товарів нормам чинного законодавства України, документи, які свідчать проходження товару екологічного та радіологічного контролю на митниці на виконання умов вказаних договорів тощо.
Строк дії ухвали з 16 грудня 2024 року по 16 січня 2025 року включно.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених документів.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_7
Суд | Ленінський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2024 |
Оприлюднено | 19.12.2024 |
Номер документу | 123809126 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Ленінський районний суд м.Дніпропетровська
Таус М. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні