Рішення
від 17.12.2024 по справі 584/1471/24
ПУТИВЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 584/1471/24

Провадження № 2-а/584/15/24

РІШЕННЯ

Іменем України

17.12.2024 Путивльський районний суд Сумської області

у складі: головуючого- судді Данік Я.І.,

за участю: секретаря Кравченко А.Ю.,

позивача ОСОБА_1 ,

представника позивача Сопової В.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Путивль за правилами спрощеного позовного провадження справу за позовною заявою ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення,

встановив:

Позивач звернувся до суду з зазначеним позовом і свої вимоги обґрунтовує тим, що 10 червня 2024 року тимчасово виконуючий обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_2 склав постанову №1340, якою позивача було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.3ст.210-1 КУпАПта накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 3400 грн.

Відповідно до змісту постанови, будучи оповіщеним під особистий підпис та отримавши повістку 4 травня 2024 року про необхідність прибуття 7 травня 2024 року о 08 год. 00 хв. під час мобілізації на збірний пункт ІНФОРМАЦІЯ_1 , без поважних причин не прибув за викликом до збірного пункту ІНФОРМАЦІЯ_1 , чим порушив вимоги абз.2 ч.1 та ч.3 ст.22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».

Позивач вважає, що притягнення його до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2ст.210-1 КУпАП,є протиправним та необґрунтованим, оскільки про необхідність з`явитись 7 травня 2024 року до збірного пункту ІНФОРМАЦІЯ_1 він був необізнаним, так як відповідно до розпорядження №11 від 11 травня 2024 року ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівництвом відокремленого структурного підрозділу «Путивльський фахових коледж СНАУ» було видано наказ №65-к/тр від 6 травня 2024 року, однак з указаним наказом його ознайомлено не було. У подальшому його було сповіщено про розгляд справи про адміністративне правопорушення відносно нього у ІНФОРМАЦІЯ_2 і він надіслав відповідні пояснення, однак вони враховані не були, і відносно нього було винесено постанову №1340, якою його було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.2ст.210-1 КУпАПта накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 3400 грн. Після цього він з`являвся до ІНФОРМАЦІЯ_1 з метою отримання інформації щодо розгляду справи, однак ознайомившись з текстом вказаної постанови, було виявлено, що її складено відносно ОСОБА_1 , 1993 року народження, а з приводу його справи йому нічого повідомлено не було. Про складання відносно нього постанови у справі про адміністративне правопорушення він дізнався від державного виконавця, вже після відкриття виконавчого провадження. Оскільки оспорювана постанова містить відомості, що не відповідають дійсності, а саме в тексті постанови зазначено дані іншої особи, крім того, відсутня повістка чи розписка від повістки про його оповіщення, а яке є посилання у оспорюваній постанові, а також тво начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_2 при розгляді постанови про адміністративне правопорушення повно та всебічно не з`ясував усі обставини справи, та не надав жодного доказу наявності адміністративного правопорушення, позивач просить визнати цю постанову протиправною та скасувати, а провадження у справі закрити.

Представник відповідача у судове засідання не з`явився, про дату, час та місце судового засідання повідомлений належним чином (а.с.38,39).

Суд, заслухавши позивача та його представника, які позов підтримали, дослідивши матеріали справи, вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Як убачається з матеріалів справи, 4 травня 2024 року ІНФОРМАЦІЯ_1 було надіслано до ВСП «Путивльський фахових коледж СНАУ» розпорядження №11 про необхідність прибуття 7 травня 2024 року о 08 год. 00 хв. ОСОБА_1 , позивача у справі, з метою уточнення військово-облікових даних (а.с.11).

На підставі вказаного розпорядження директором ВСП «Путивльський фахових коледж СНАУ» було видано наказ №65-к/тр від 6 травня 2024 року «Про оповіщення військовозобов`язаних» (а.с.12-13).

Відповідно до листа №313 від 6 травня 2024 року ВСП «Путивльський фахових коледж СНАУ» повідомило ІНФОРМАЦІЯ_1 про те, що ОСОБА_1 ознайомлений з наказом №65-к/тр від 6 травня 2024 року (а.с.14).

29 травня 2024 року начальником відділення обліку мобілізованої роботи заступником начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_3 складено протокол про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч.3 ст.210-1 КУпАП, а саме за те, що 7 травня 2024 року у 08 год. 00 хв. ОСОБА_1 в особливий період, під час мобілізації, не прибув за викликом на збірний пункт ІНФОРМАЦІЯ_1 відповідно до розпорядження №11 від 4 травня 2024 року та будучи оповіщеним 6 травня 2024 року про необхідність прибуття відповідно до наказу №65-к/тр від 6 травня 2024 року директора ВСП «Путивльський фахових коледж СНАУ» з метою проходження медичного огляду та визначення призначення на особливий період (а.с.8-9).

Як вбачається з указаного протоколу, ОСОБА_1 зазначив, що порушення мобілізаційного законодавства він не допускав, а тому з порушенням не згоден. Підписи ОСОБА_1 у протоколі про адміністративне правопорушення та аркуші доведення та роз`яснення прав (а.с.10) відсутні.

ОСОБА_1 6 червня 2024 року на адресу ІНФОРМАЦІЯ_1 було надіслано пояснення (а.с.15-18), які було отримано 7 червня 2024 року (а.с.19,20).

10червня 2024року тимчасово виконуючим обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_2 винесено постанову №1340 відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , за ч.3ст.210-1 КУпАПпро накладення на нього адміністративного стягнення у виді штрафу в розмірі 3400 грн. по справі про адміністративне правопорушення, за те, що ОСОБА_1 , 1993 року народження, будучи оповіщеним під особистий підпис та отримавши повістку 4 травня 2024 року про необхідність прибуття 7 травня 2024 року о 08 год. 00 хв. під час мобілізації на збірний пункт ІНФОРМАЦІЯ_1 , без поважних причин не прибув за викликом до збірного пункту ІНФОРМАЦІЯ_1 , чим порушив вимоги абз.2 ч.1 та ч.3 ст.22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».

Постановою про звернення стягнення на заробітну плату, пенсію,стипендію та інші доходи боржника від 7 жовтня 2024 року звернуто стягнення на доходи ОСОБА_1 на підставі постанови №1340 від 10 червня 2024 року (а.с.24-25).

Заявою від 23 жовтня 2024 року ОСОБА_1 звернувся до ІНФОРМАЦІЯ_1 для видачі йому копії постанови №1340 від 10 червня 2024 року (а.с.21-23).

З цим порушенням позивач не згоден, про що він зазначає в адміністративному позові.

Відповідно до ч. 1ст. 9 КУпАПадміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Частиною 3ст.210-1 КУпАПпередбачена адміністративна відповідальність за порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, вчинене в особливий період.

Відповідно до ч.1 ст.22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» громадяни зобов`язані: з`являтися за викликом до територіального центру комплектування та соціальної підтримки у строк та місце, зазначені в повістці (військовозобов`язані, резервісти Служби безпеки України - за викликом Центрального управління або регіонального органу Служби безпеки України, військовозобов`язані, резервісти розвідувальних органів України - за викликом відповідного підрозділу розвідувальних органів України), для взяття на військовий облік військовозобов`язаних чи резервістів, визначення їх призначення на особливий період, направлення для проходження медичного огляду.

Згідно з ч.3 ст.22 ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» під час мобілізації громадяни зобов`язані з`явитися: військовозобов`язані та резервісти, які приписані до військових частин для проходження військової служби у воєнний час або до інших підрозділів чи формувань для виконання обов`язків за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, - на збірні пункти територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки у строки, зазначені в отриманих ними повістках або мобілізаційних розпорядженнях.

Відповідно до п.47 Порядку організації таведення військовогообліку призовників,військовозобов`язаних тарезервістів,затвердженого постановоюКабінету МіністрівУкраїни від30грудня 2022року №1487,у разі отримання розпоряджень районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів (додаток 13) щодо оповіщення призовників, військовозобов`язаних та резервістів про їх виклик до районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів керівники (голови) державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій зобов`язані:

- видати наказ (розпорядження) про оповіщення призовників, військовозобов`язаних та резервістів, довести його до відома таких осіб під особистий підпис, а у разі виконання такими особами дистанційної, надомної роботи, у період їх тимчасової непрацездатності, перебування у відпустці або у відрядженні - рекомендованим поштовим відправленням з описом вкладення та повідомленням про вручення у частині, що стосується їх прибуття до відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки, органу СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів у визначені строки, та надіслати копію відповідних наказів (розпоряджень) та підтвердну інформацію або документи про здійснення оповіщення у триденний строк до відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки, органу СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів;

- вручити призовникам, військовозобов`язаним та резервістам повістки про явку за викликом до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки, органу СБУ, відповідного підрозділу розвідувального органу (за наявністю);

- письмово повідомити з наданням витягів з наказів (розпоряджень) відповідним районним (міським) територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки, органам СБУ, відповідним підрозділам розвідувальних органів про осіб з числа призовників, військовозобов`язаних та резервістів, які тимчасово непрацездатні, перебувають у відпустці або у відрядженні;

- забезпечити здійснення контролю за результатами оповіщення та прибуттям призовників, військовозобов`язаних та резервістів до відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки, органу СБУ, відповідного підрозділу розвідувального органу.

Підпунктом 2 пункту 1 Додатку 2 «Правила військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів» до Порядку №1487 визначено, що призовники, військовозобов`язані та резервісти повинні прибувати за викликом районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів на збірні пункти, призовні дільниці, до територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів у строки, зазначені в отриманих ними документах (мобілізаційних розпорядженнях, повістках, розпорядженнях) районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів для взяття на військовий облік та визначення призначення на особливий період, оформлення військово-облікових документів, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на навчальні (перевірочні) та спеціальні збори військовозобов`язаних та резервістів.

За визначенням уЗаконі України «Про оборону України», особливий період - період, що настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи з моменту введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях та охоплює час мобілізації, воєнний час і частково відбудовний період після закінчення воєнних дій.

Особливий період в Україні розпочався з 17 березня 2014 року, коли було оприлюдненоУказ Президента України від 17 березня 2014 року №303/2014 «Про часткову мобілізацію».

Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022в Україні введено воєнний стан, який триває на теперішній час.

Відповідно до ст.235 КУпАП розгляд справ про адміністративне правопорушення, передбачене ст.210-1 КУпАП, віднесено до компетенції територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, від імені яких розглядати справи мають право керівники територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки.

Згідно зі ст.ст.7, 245 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Завданням провадження в справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови.

Європейський суд з прав людини вказав, що сторона, яка задіяна в ході судового розгляду, зобов`язана з розумним інтервалом часу сама цікавитися провадженням у її справі, добросовісно користуватися належними їй процесуальними правами та неухильно виконувати процесуальні обов`язки (рішення у справі «Каракуця проти України», заява №18986/06, від 16 лютого 2017 року).

Відповідно до ст.251 КУпАП передбачено, що доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно зі ст.268 КУпАП, особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

Відповідно до ст.280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують чи обтяжують відповідальність, чи заподіяно матеріальну шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

При цьому, особа вважається невинуватою до тих пір, поки її вина не буде доказана у встановленому законом порядку. Ніхто не зобов`язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину. Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь (ст.62 Конституції України).

У зв`язку із застосуванням даного принципу саме відповідач, як особа, що виявила факт адміністративного правопорушення, повинна довести наявність події і складу адміністративного правопорушення та винуватість особи, тобто наявність законних підстав для притягнення позивача до адміністративної відповідальності.

Частинами 1-3ст.283 КУпАПпередбачено, що розглянувши справу про адміністративне правопорушення, орган (посадова особа) виносить постанову по справі. Постанова повинна містити: найменування органу (прізвище, ім`я та по батькові, посада посадової особи), який виніс постанову; дату розгляду справи; відомості про особу, стосовно якої розглядається справа (прізвище, ім`я та по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання чи перебування; опис обставин, установлених під час розгляду справи; зазначення нормативного акта, що передбачає відповідальність за таке адміністративне правопорушення; прийняте у справі рішення. Постанова по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, крім даних, визначених частиною другою цієї статті, повинна містити відомості про: дату, час і місце вчинення адміністративного правопорушення; транспортний засіб, який зафіксовано в момент вчинення правопорушення (марка, модель, номерний знак); технічний засіб, яким здійснено фото або відеозапис; розмір штрафу та порядок його сплати; правові наслідки невиконання адміністративного стягнення та порядок його оскарження; відривну квитанцію із зазначенням реквізитів та можливих способів оплати адміністративного стягнення у вигляді штрафу.

Крім того, відповідно до ст.ст. 9, 77 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. При цьому, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У відповідності зі ст.72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються письмовими, речовими і електронними доказами, висновками експертів та показаннями свідків.

Відповідно до ч.1 ст.73 КАС України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування.

Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.

Крім того, згідно зіст.77 КАС Українив адміністративних справах про протиправність рішень суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. У разі невиконання цього обов`язку суд витребовує названі документи та матеріали.

Суд може збирати докази з власної ініціативи.

Оцінка доказів здійснюється судом за правиламист.90 КАС України, відповідно до приписів якої суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до ч.ч.1,2 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78цього Кодексу. Вадміністративних справахпро протиправністьрішень,дій чибездіяльності суб`єктавладних повноваженьобов`язок щододоказування правомірностісвого рішення,дії чибездіяльності покладаєтьсяна відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Як вбачається з копії оспорюваної постанови, вона складена відносно ОСОБА_1 , 18 березня 1976 року, однак у описовій частині зазначено, що правопорушником є ОСОБА_1 , 1993 року народження.

Крім того, з матеріалів справи вбачається, що ІНФОРМАЦІЯ_1 було видано ВСП «Путивльський фаховий коледж Сумського НАУ» розпорядження №11 про оповіщення ОСОБА_1 про необхідність прибуття до відділу для уточнення військово-облікових даних, однак з описової частини постанови вбачається, що ОСОБА_1 був оповіщений під особистий підпис у розписці повістки про необхідність прибуття до збірного пункту.

Керівником ВСП «Путивльський фаховий коледж Сумського НАУ» було видано наказ про оповіщення ОСОБА_1 щодо виконання розпорядження №11 ІНФОРМАЦІЯ_1 , однак підпис ОСОБА_1 про ознайомлення з наказом відсутній.

У подальшому керівник ВСП «Путивльський фаховий коледж Сумського НАУ» повідомив про належне оповіщення ОСОБА_1 , однак відповідні акти про відмову ОСОБА_1 від підпису вказаному наказі, складені відповідальними особами ВСП «Путивльський фаховий коледж Сумського НАУ», у матеріалах справи відсутні.

Ухвалою Путивльського районного суду Сумської області від 18 листопада 2024 року у відповідача витребовувалися з ІНФОРМАЦІЯ_1 копії всіх матеріалів справи №1340 про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 , однак ухвала суду виконана не була.

Отже, відповідачем не надано належних та допустимих доказів належного сповіщення ОСОБА_1 про необхідність прибуття до ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Це дає підстави для висновку про порушення відповідачем процедури притягнення позивача до адміністративної відповідальності.

В силу ч.2ст.19 Конституції Україниоргани державної влади, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.

Згідно із ч.3 ст.2КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою,з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Таким чином, аналіз викладених правових норм та обставин справи, з урахуванням встановлених порушень при притягненні до адміністративної відповідальності позивача, дає підстави для висновку про те, що оскаржувана постанова є протиправною та підлягає скасуванню.

Відповідно до частини 3 статті 286 КАС України за наслідками розгляду справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності місцевий загальний суд як адміністративний має право:

1) залишити рішення суб`єкта владних повноважень без змін, а позовну заяву без задоволення;

2) скасувати рішення суб`єкта владних повноважень і надіслати справу на новий розгляд до компетентного органу (посадової особи);

3) скасувати рішення суб`єкта владних повноважень і закрити справу про адміністративне правопорушення;

4) змінити захід стягнення в межах, передбачених нормативним актом про відповідальність за адміністративне правопорушення, з тим, однак, щоб стягнення не було посилено.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову про скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.3 ст.210-1КУпАП у виді штрафу в сумі 3400 грн., а справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч.3 ст.210-1 КУпАП слід закрити.

Керуючись ч.3 ст.210-1, ст.ст.222,251,258,280 КУпАП, ст.ст.2,5-9,72-77,90,243- 246,250,271, 286 КАС України,

вирішив:

Позов ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 (місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до ІНФОРМАЦІЯ_1 (місцезнаходження: АДРЕСА_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), задовольнити.

Скасувати постанову №1340 від 10 червня 2024 року у справі про адміністративне правопорушення, винесену тимчасово виконуючим обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_2 , про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.3ст.210-1 КУпАПу виді штрафу в сумі 3400 грн.

Справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч.3 ст.210-1 КУпАП закрити.

На рішення суду може бути подана апеляційна скарга до Другого апеляційного адміністративного суду через Путивльський районний суд Сумської області протягом десяти днів з дня його проголошення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Я.І.Данік

СудПутивльський районний суд Сумської області
Дата ухвалення рішення17.12.2024
Оприлюднено19.12.2024
Номер документу123824469
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —584/1471/24

Ухвала від 14.01.2025

Адміністративне

Путивльський районний суд Сумської області

Данік Я. І.

Рішення від 17.12.2024

Адміністративне

Путивльський районний суд Сумської області

Данік Я. І.

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Путивльський районний суд Сумської області

Данік Я. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні