ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
17 грудня 2024 року о/об 10 год. 00 хв.Справа № 280/7972/24 м.Запоріжжя
Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Махунові В.В., розглянувши у місті Запоріжжі у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" (вул.Патріотична, буд.64-Д, офіс 6, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69005; код ЄДРПОУ 41381909)
до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (пр.Поля Олександра, буд.57, м.Дніпро, Дніпропетровська область, 49600; код ЄДРПОУ ВП 43968079)
про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" (надалі позивач, ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД") до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (надалі відповідач, Східне МУ ДПС по РВПП), в якому позивач просить суд: визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 31.05.2024 за №508/32-00-51-03-03.
У позовній заяві зазначено наступне: «… 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД» (далі - «Позивач») отримало від Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (далі - «Відповідач») податкове повідомлення-рішення від 31 травня 2024 року №508/32-00-51-03-03 (далі - «ППР») про застосування до Позивача штрафних санкцій у розмірі 105144 грн 51 коп. 2. Позивач вважає ППР протиправним та таким, що підлягає скасуванню, а тому звертається до суду. 3. ППР було винесене на підставі Акта перевірки від 30 квітня 2024 року №452/32-00-51-03-03/41381909 «Про результати камеральної перевірки щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «Профіт-Агрітрейд» (код за ЄДРПОУ 41381909) (надалі - «Акт перевірки»). 4. В ППР встановлено порушення щодо граничних строків реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, визначених ст.201 Податкового кодексу України (далі - «ПКУ») та п.89 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення», та згідно з п.п.120-1.1 ст.120-1 та п.90 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних. 5. У зв`язку із вищезазначеним до Позивача застосовано штраф у розмірі 105144 грн 51 коп. 6. Позивач оскаржив ППР в адміністративному порядку до Державної податкової служби України (далі - «ДПС України»). До такого оскарження була залучена Рада бізнес-омбудсмена, яка підтримала позицію Позивача щодо необґрунтованості оскаржуваного ППР. 7. Однак Рішенням про результати розгляду скарги від 06 серпня 2024 року №23861/6/99-00-06-03-01-06 (далі - «Рішення») ППР було залишено без змін, а скаргу - без задоволення. ДПС України фактично проігнорувала зміст скарги Позивача та в супереч положення ст.56 ПКУ не надала Позивачу вмотивованого рішення. … 14. Позивач наголошує, що зареєстрував 10 з 11 означених у Акті перевірки (крім РК від 05.10.2022 №1) у строки визначенні п.201.10 ПКУ: … 16. З наведеного вбачається, що всі означені РК були зареєстровані з дотриманням строку п.201.10 ПКУ, а саме 15 календарних днів з дня отримання РК від контрагентів. 17. Дата отримання від контрагентів та направлення на реєстрації РК підтверджується квитанціями, протоколами руху та листом компанії, яка супроводжує програмне забезпечення (ТОВ «М.Е.Д.О.К»). Означені документи були надані Відповідачу разом з запереченнями та доповненнями до заперечень, однак були ними проігноровані. 18. Відтак, у даному випадку у діях Позивача відсутні будь-які порушення, а Відповідач фактично проігнорував надані Позивачем документи. … 21. В Акті перевірки зазначається про те, що Позивачем здійснено реєстрацію РК від 05.10.2022 №1 з затримкою в один день … 23. З цього приводу Позивач наголошує, що означене зумовлене обставинами, що жодним чином не залежали від Позивача, а саме дія непереборної сили. 23. Так, саме 31.10.2022 відбувся масований обстріл критичної інфраструктури України внаслідок чого у багатьох регіонах України, зокрема, за місцем реєстрації Позивача (м.Запоріжжя) відбулись масові відключення електроенергії. 24. На підтвердження наведеного цитуємо новини за той день (сайт «Факти», посилання на новину доступне за посиланням: https://fakty.com.ua/ua/proisshestvija/20221031- masovanyj-raketnyj-udar-po-ukrayini-31-zhovtnya-vse-shho-vidomo/): Російські загарбники завдали ранкового масованого ракетного удару по містах України 31 жовтня. Росія обстріляла об`єкти критичної інфраструктури на Київщині, в Харкові, Запоріжжі, Черкащині та на Буковині. Через атаку по Запоріжжю у місті виникли відключення енергопостачання. Голова ОВА Олександр Старух повідомив про пошкодження об`єктів критичної інфраструктури. 25. Відтак, реєстрація РК від 05.10.2022 №1 у строки визначені п.201.10 ПКУ була технічно неможлива з огляду на реальну загрозу протягом 31.10.2022 життю та здоров`ю співробітників Позивача, а також відключення електроенергії. Означене виключає застосування до Позивача штрафних санкції, що прямо передбачено положеннями пп.112.8.9 ПКУ: … 26. Підсумовуючи наголосимо, що Позивач не допустив порушень строків реєстрації більшості РК, а у випадку з РК №1 від 05.10.2022 штрафні санкції до Позивача не застосовні через обставини непереборної сили. … 31. Окрім того, під час розгляду заперечення (аналогічне наведене у відповіді на заперечення) представники Відповідача зазначили, що РК від 05.10.2022 №1 було отримано з айпі-адреси, яка розташована у Нідерландах, а тому посилання Позивача на події у м. Запоріжжі нібито нерелевантні. 32. З цього приводу відзначимо, що Позивач з огляду на питання безпеки певним чином використовує сервери, які знаходяться у Нідерландах, власне тому Відповідач й має інформацію про айпі-адресу Нідерландів. 33 В той же час, фактичне місцезнаходження співробітників Позивача, зокрема, осіб відповідальних за здійснення реєстрації РК/осіб, які мають технічну можливість здійснити таку реєстрацію - це м. Запоріжжя. Загалом йдеться про директора Позивача (Андрія ГАВРИКА) та головного бухгалтера Позивача (Тетяна ЧЕРНЯК), які займали такі посади на момент реєстрації РК від 05.10.2022 №1. 34. Наголошуємо, що певне використання Позивачем серверів, які знаходяться у Нідерландах жодним чином не впливають на можливість осіб, які фактично знаходились у м. Запоріжжі здійснювати реєстрацію РК. Фактично у даному випадку йде мова про певне віддалене використання серверу, який розташований у Нідерландах. …».
Позивач підтримав позовну заяву.
Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначено наступне: «… Відповідач не погоджується з позовними вимогами ТОВ «Профіт-Агрітрейд», вважає їх необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню з огляду на наступне. На підставі підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 розділу І, пункту 75.1 статті 75 розділу II Податкового кодексу України, у порядку визначеному пунктом 76.2 статті 76 розділу II Податкового кодексу України посадовими особами Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків проведено камеральну перевірку щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 41381909). За результатами камеральної перевірки складено Акт від 30.04.2024 року № 452/32-00-51-03-03/41381909 на підставі, в порядку і у спосіб, передбачений законодавством За наслідками камеральної перевірки встановлено порушення вимог 1. пп. 201.1, 201.10 ст. 201 Кодексу в частині порушення граничних термінів реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних: - до 15 календарних днів на загальну суму ПДВ 568 660,83 грн; - від 61 до 365 календарних днів на загальну суму ПДВ 114 503,41 грн; 2. п. 89 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу в частині порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних: - до 15 календарних днів на загальну суму ПДВ 92512,24 грн. Позивач не погодився з висновками акту камеральної перевірки та відповідно до пункту 86.7 статті 86 Кодексу надало заперечення до акту листом від 10.05.2024 №24 (вх. №4002/6/ЕКПП від 16.05.2024), стосовно питань, викладених в акті перевірки. До заперечень ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" було надано копії квитанцій, щодо дати отримання розрахунків коригування від контрагентів. Східним Міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків відповідно до п.п. 86.7.2 п.86.7 ст. 86 Податкового кодексу України було повідомлено ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" про час та місце розгляду Заперечень листом від 16.05.2024 року за №2460/6/32-00-51-03-07, Розгляд Заперечень платника та матеріалів перевірки до Акту від 30.04.2024 року №452/32-00-51-03-03/41381909 проведено 28.05.2024 року Постійною комісією Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків з розгляду заперечень та пояснень до актів перевірок у приміщенні Східного МУ ДПС по роботі з ВПП та/або поштового зв`язку за адресою: 49031, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, буд. 57, за присутністю представника ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" Андрія Куліди, в режимі відео/аудіо зв`язку (ZOOM). Представником було озвучено позицію ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" щодо незгоди з висновками акту камеральної перевірки, яку зазначену в запереченні до акту перевірки. На підставі акту №452 та за результатом розгляду Постійної комісії Східним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків прийнято податкове повідомлення - рішення за формою «Н» від 31.05.2024 №508/32-00-51-03-03 щодо застосування до ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" штрафної санкції у сумі 105144,51 грн, передбаченої пунктом 1201.1 статті 1201 та пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, яке направлено засобами поштового зв`язку АТ «Укрпошта» 31.05.2024 року та відповідно до поштового повідомлення про вручення отримано платником податків 03.06.2024 року. ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" оскаржило прийняте податкове повідомлення-рішення до Державної податкової служби України. Відповідно до Рішення про результати розгляду скарги ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" від 06.08.2024 за №23861/6/99-00-06-03-01-06 (вх. №2232/8 від 06.08.2024), Державною податковою службою України було прийнято рішення від 31.05.2024 №508/32-00-51-03-03, яким залишено без змін податкове повідомлення - рішення Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з ВПП від 31.05.2024 №508/32-00-51-03-03, а скаргу підприємства без задоволення. 1. У своєму позові відповідач стверджує, що відносно 10-ти з 11-ти означених в Акті перевірки розрахунків коригування до податкових накладних (надалі - РК) Підприємством дотримано граничні строки за положеннями п. 201.10 ст. 201 ПК України. Відповідач не погоджується з таким твердженням з огляду на наступне. … У випадку ненадання продавцем розрахунку коригування на зменшення покупець має можливість подати до податкової декларації з ПДВ за звітний період в якому покупцем зменшено податковий кредит заяву зі скаргою на продавця та копії відповідних документів згідно з п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу, що буде підставою для проведення документальної позапланової перевірки продавця. Слід зазначити, що ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" на момент розгляду заперечень не було надано документи, які підтверджують факт розрахунків коригування до податкових накладних з датою отримання, безпосередньо від надавача послуг - адміністратора системи електронного документообігу (компанією «М.Е.DОС»), що не дало змоги ідентифікувати дати отримання таких розрахунків коригувань до податкових накладних, отриманих від постачальників. Розглянувши надані документи, ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" (код за ЄДРПОУ 41381909), а саме: копій квитанцій, щодо дати отримання РК від контрагентів, зроблено висновок про недостатність підтверджуючих документів, які б слугували доказами дати отримання такого розрахунку коригування ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" від постачальників. 2. Також позивач у позові зазначає, що штрафні санкції відносно РК №1 від 05.10.2022року є незастосовними з огляду на технічну неможливість його реєстрації у строки визначені п. 201.10 ст. 201 ПК України, а також законодавчі зміни щодо строку реєстрації РК під час дії воєнного стану». З цього питання Східне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків повідомляє наступне. … В даному випадку розрахунок коригування від 05.10.2022 № 1 був виписаний у жовтні 2022 року, тобто до 16 січня 2023 року, а тому не має бути застосована норма збільшення строків реєстрації з 15 до 18 календарних днів. … Отже, тільки Сертифікат ТПП про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) засвідчує такі обставини, зокрема, по кожному податковому обов`язку, виконання яких настало згідно з законодавчими актами і виконання яких стало неможливим через наявність зазначених обставин. Сертифікат (висновок) ТПП, який засвідчує обставини непереборної сили (форс - мажор) ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" до контролюючого органу не надавався. … ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" повідомлення про неможливість виконання свого податкового обов`язку до контролюючого органу не подавало. Згідно ЄРПН реєстрація розрахунку коригування від 05.10.2022 року №1 до податкової накладної №1 від 01.12.2021р. по контрагенту СЕЛЯНСЬКЕ (ФЕРМЕРСЬКЕ) ГОСПОДАРСТВО "ЯСЕНИ" (код ЄДРПОУ 20484000) на суму ПДВ «-» 17609,49 грн. була здійснена 01.11.2022р. об 16:41:55 з ІР - адреси 217.12.201.8 та зареєстрована за № 9228107727 від 01.11.2022 року. За даними пошукової системи Google (https://2ip.ua/ua/services/information-service/site-location, та https://uk.geoipview.com/?q=217.12.201.8x=8y=8 ) ІР - адреса 217.12.201.8 відповідає геолокації користувача в країні Нідерланди, місто Меппел. Виходячи з наведеного, ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" мало можливість дотриматися правил і норм визначених Кодексом, якщо б почало вживати відповідні заходи з реєстрації розрахунку коригувань у більш короткий строк, однак не здійснило цього та не виконало свого податкового обов`язку в частині своєчасної реєстрації в ЄРПН розрахунку коригування від 05.10.2022 року №1. Підсумовуючи вищевикладене, відповідач переконаний, що податкове повідомлення-рішення №508/32-00-51-03-03 від 31.05.2024р. є правомірним, а заявлені позовні вимоги - необгрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню. …».
Відповідач проти позовної заяви заперечував.
Судом вивчено надані до суду відповідь позивача на відзив на позовну заяву, заперечення відповідача на відповідь на відзив на позовну заяву та додаткові пояснення позивача.
Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 27.08.2024 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні) та без проведення судового засідання.
Суддя Запорізького окружного адміністративного суду Прасов О.О. у період з 18.09.2024 по 09.10.2024 перебував у відпустці.
Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.
30.04.2024 Східним МУ ДПС по РВПП проведена камеральна перевірка щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" (код за ЄДРПОУ 41381909), за результатами якої складено Акт №452/32-00-51-03-03/41381909 від 30.04.2024 (надалі Акт камеральної перевірки №452/32-00-51-03-03/41381909 від 30.04.2024).
В Акті камеральної перевірки №452/32-00-51-03-03/41381909 від 30.04.2024 зазначено: «… ІІ. Перевіркою встановлено: ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" (код за ЄДРПОУ 41381909) в порушення вимог пунктів 201.1, 201.10 статті 201, пункту 89 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (зі змінами та доповненнями), не дотримано законодавчо визначені граничні терміни реєстрації в ЄРПН розрахунків коригування до податкових накладних (Таблиця 1) … На дату акту перевірки ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" Заяву про відсутність можливості виконання податкових обов`язків до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків не надавало. Обставини, які звільняють від відповідальності або пом`якшують відповідальність за вчинення податкових правопорушень (за наявності): відсутні, так як платник податку обізнаний із порядком та строками реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних, адже вони чітко визначені в Податковому кодексі та знаходяться у вільному доступі. ІІІ. Висновок: Дані камеральної перевірки свідчать про порушення граничних термінів реєстрації розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН, встановлених пунктами 201.1, 201.10 статті 201, пунктом 89 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (зі змінами та доповненнями) …».
Результатом розгляду контролюючим органом Акту перевірки №452/32-00-51-03-03/41381909 від 30.04.2024 стало прийняття 31.05.2024 відносно ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" податкового повідомлення-рішення №508/32-00-51-03-03, яким до ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" за платежем «ПОДАТОК НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (3014060100)» за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних застосовано штраф у сумі 105144 грн. 51 коп.
Судом досліджено всі документи, наявні у даній адміністративній справі.
При вирішенні спору по суті суд виходить з викладеного вище та наступного.
Відповідно до п.109.1 ст.109 Податкового кодексу України податковим правопорушенням є протиправне, винне (у випадках, прямо передбачених цим Кодексом) діяння (дія чи бездіяльність) платника податку (в тому числі осіб, прирівняних до нього), контролюючих органів та/або їх посадових (службових) осіб, інших суб`єктів у випадках, прямо передбачених цим Кодексом. (…).
За п.109.2 ст.109 Податкового кодексу України порушення податкового законодавства та порушень вимог, встановлених іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, тягне за собою відповідальність, передбачену цим Кодексом та іншими законами України.
У п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України зазначено: «… Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені; для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем). У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом. …».
Згідно з п.120-1.1 ст.120 Податкового кодексу України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів. У разі порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі 2 відсотків обсягу постачання (без податку на додану вартість), але не більше 1020 гривень, при реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної. У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з пунктом 201.16 статті 201 цього Кодексу штрафні санкції, передбачені цим пунктом, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування. У разі реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до податкової накладної до початку проведення перевірки, предметом якої є дотримання вимог цього Кодексу щодо своєчасності реєстрації таких документів в Єдиному реєстрі податкових накладних, штрафні санкції, передбачені пунктом 120-1.2 цієї статті, не застосовуються.
Відповідно до п.52-1 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за: порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії; відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу; порушення вимог законодавства в частині: обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; цільового використання пального, спирту етилового платниками податків; обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками; здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального; здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку; порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати. Протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 за №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» на всій території України з 12.03.2020 був встановлений карантин.
У п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 27.06.2023 за №651 "Про відміну на всій території України карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" зазначено про відміну з 24 години 00 хвилин 30 червня 2023р. на всій території України карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Указом Президента України від 24.02.2022 за №64/2022 «Про введення воєнного стану» у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації в Україні введений воєнний стан.
У п.69 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України зазначено: «69.Установити, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №2102-IX, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті. 69.1.У разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбачених статтями 39 і 39-2, пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні. У разі відсутності можливості у платника податків щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбачених статтями 39 і 39-2, пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, такий платник податків звільняється від відповідальності, визначеної цим Кодексом, у межах діяльності, що провадиться через такі філії, представництва, відокремлені чи інші структурні підрозділи, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України. Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року; реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 20 липня 2022 року; подання звітності, у тому числі передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, за звітні (податкові) періоди - 2021 рік (для звітності, що подається за річний звітний (податковий) період), граничний термін подання якої припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до 1 червня 2022 року, I квартал 2022 року (для звітності, що подається за квартальний звітний (податковий) період) та звітності за лютий - травень 2022 року (для звітності, що подається за місячний звітний (податковий) період), за умови подання такої звітності до контролюючого органу не пізніше 20 липня 2022 року; строків сплати податків та зборів за звітні (податкові) періоди - 2021 рік (для річного звітного (податкового) періоду), I квартал 2022 року (для квартального звітного (податкового) періоду), січень - травень 2022 року (для місячного звітного (податкового) періоду), за умови їх сплати не пізніше 1 серпня 2022 року (для сплати податку на доходи фізичних осіб та/або військового збору - не пізніше 31 грудня 2022 року); строків сплати грошових зобов`язань, визначених контролюючими органами, граничний строк сплати яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до 1 червня 2022 року, за умови їх сплати не пізніше 1 серпня 2022 року. У разі звільнення платника податків від відповідальності з підстав, визначених абзацами четвертим - восьмим цього підпункту, податкові повідомлення-рішення, якими були визначені йому штрафні (фінансові) санкції та/або пеня за несвоєчасне виконання податкових обов`язків, крім сплати податку на доходи фізичних осіб та/або військового збору, визначених абзацами четвертим - восьмим цього підпункту, вважаються скасованими (відкликаними) з дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо сприяння відновленню енергетичної інфраструктури України". За умови сплати не пізніше 31 грудня 2022 року в повному обсязі податку на доходи фізичних осіб та/або військового збору із сум доходів, зазначених у податковій звітності, поданій у строк, визначений абзацом шостим цього підпункту, штрафні санкції та пеня за несплату або несвоєчасну сплату податку на доходи фізичних осіб та/або військового збору із сум таких доходів не застосовуються. Нараховані та сплачені або стягнуті у період з 1 серпня 2022 року до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування діяльності з торгівлі валютними цінностями у готівковій формі" суми штрафних санкцій та пені за несплату або несвоєчасну сплату податку на доходи фізичних осіб та/або військового збору із сум доходів, зазначених у податковій звітності, поданій у строк, визначений абзацом шостим цього підпункту, не підлягають поверненню на поточний рахунок платника податків, не спрямовуються на погашення грошового зобов`язання (податкового боргу) з інших податків, зборів. Платники податків, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, у яких відновилася можливість виконувати свої податкові обов`язки, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня відновлення можливості платника податків, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, передбачених цим Кодексом, за умови виконання ними таких податкових обов`язків, щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, сплати податків і зборів, протягом 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платників податків. Платники єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання податкових обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня переходу таких платників на застосування особливостей оподаткування єдиним податком третьої групи за ставкою 2 відсотки за умови виконання ними таких податкових обов`язків, щодо реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, сплати податків і зборів, протягом 60 календарних днів з дня переходу на систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки. У разі самостійного виправлення платником податків, з дотриманням порядку, вимог та обмежень, визначених статтею 50 цього Кодексу, помилок, що призвели до заниження податкового зобов`язання у звітних (податкових) періодах, що припадають на період дії воєнного стану, такі платники звільняються від нарахування та сплати штрафних санкцій, передбачених пунктом 50.1 статті 50 цього Кодексу, та пені. Платники податку на додану вартість тимчасово, до припинення або скасування воєнного стану, не мають права на подання уточнюючих розрахунків до податкових декларацій, передбаченого пунктом 50.1 статті 50 цього Кодексу, за звітні (податкові) періоди до лютого 2022 року із показниками на зменшення податкових зобов`язань та/або декларування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість. Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Платники податку на прибуток підприємств, які відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" зобов`язані оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським звітом, звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності за неподання або несвоєчасне подання річної фінансової звітності, яка підлягає оприлюдненню разом з аудиторським звітом, уточнюючого розрахунку до річної податкової декларації з податку на прибуток підприємств, що подається у разі, якщо показники оприлюдненої разом з аудиторським звітом річної фінансової звітності зазнали змін порівняно з показниками звіту про фінансовий стан (баланс) та звіту про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіту про фінансові результати), що подаються разом з податковою декларацією згідно з абзацом другим пункту 46.2 статті 46 цього Кодексу, та такі зміни вплинули на показники раніше поданої річної податкової декларації з податку на прибуток підприємств за відповідний податковий (звітний) період, з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні. …».
Як зазначено у п.89 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
За п.90 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі: 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Підрозділ 2 розділу XX Податкового кодексу України доповнено пунктами 89 та 90 згідно із Законом України №2876-IX від 12.01.2023 «Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування», який набрав чинності 08.02.2023.
Відповідно до п.11 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу).
У ч.1 ст.58 Конституції України зазначено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.
Судом вивчено й інші норми права, які стосуються досліджуваного публічно-правового спору.
За матеріалами справи, податкові накладні/розрахунки коригування частково виписувались та реєструвались в Єдиному реєстрі податкових накладних до набрання чинності ЗакономУкраїни №2876-IX від 12.01.2023 «Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування».
Разом із цим, ГУ ДПС у Запорізькій області складено Акт камеральної перевірки №452/32-00-51-03-03/41381909 від 30.04.2024 та прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення №508/32-00-51-03-03 від 31.05.2024 після набрання чинності ЗакономУкраїни №2876-IX від 12.01.2023 «Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування».
Судом прийнято до уваги приписи п.52-1, п.69 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України.
Враховуючи наведене, податкові накладні, складені в період дії «ковідного» мораторію до початку дії воєнного стану мають бути зареєстровані до 15.07.2022.
Розповсюджувати дію п.89, п.90 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України на правовідносини, які були припинені (тобто податкові накладні складені та зареєстровані з порушенням строку, який визначений п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України, до внесення змінЗакономУкраїни №2876-IX від 12.01.2023 «Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування») є неможливим.
Відтак, зменшений розмір штрафних санкцій може бути застосований лише щодо податкових накладних, складених та зареєстрованих несвоєчасно після набрання чинностіЗакономУкраїни №2876-IX від 12.01.2023 «Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування»або до накладних, строк реєстрації яких не скінчився станом на день набрання чинності цим Законом (08.02.2023).
З Акту камеральної перевірки №452/32-00-51-03-03/41381909 від 30.04.2024 та з «Розрахунку штрафної (фінансової) санкції до податкового повідомлення-рішення форми «Н» від «31» травня 2024 року №508/32-00-51-03-03 за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) ТОВ "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" (ЄДРПОУ 41381909) по акту камеральної перевірки №452/32-00-51-03-03/41381909 від 30.04.2024» вбачається, зокрема, що розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 22.01.2020 за №24 зареєстрований в ЄРПН 11.01.2021.
З огляду на наведені та інші норми права, обставини справи, вбачається протиправне нарахування контролюючим органом позивачу штрафу у сумі 33333 грн. 30 коп. щодо реєстрації в ЄРПН розрахунку коригування кількісних і вартісних показників від 22.01.2020 за №24.
З урахуванням приписів ч.2 ст.2 КАС України суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності приходить до висновку, що податкове повідомлення-рішення №508/32-00-51-03-03 від 31.05.2024 у частині застосування штрафу у сумі 33333 грн. 30 коп. прийнято контролюючим органом не обґрунтовано, без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, не розсудливо, а отже є не правомірним і підлягає скасуванню на дану суму 33333 грн. 30 коп.
При виборі і застосуванні норм права до спірних правовідносин судом враховано висновки щодо застосування норм права, викладені, наприклад, у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 26.09.2024 у справі №160/30031/23 (адміністративне провадження №К/990/16107/24).
У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 КАС України).
Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З огляду на викладене вище, позовна заява підлягає частковому задоволенню. Доводи позивача та відповідача частково не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.
Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).
Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).
Оскільки права та інтереси позивача були порушені Східним МУ ДПС по РВПП, то за рахунок його бюджетних асигнувань мають бути стягнуті на користь позивача понесені ним судові витрати у вигляді сплаченого судового збору у сумі 968 грн. 96 коп. пропорційно до задоволеної частини позовної заяви.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246 КАС України, суд,
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" (вул.Патріотична, буд.64-Д, офіс 6, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69005; код ЄДРПОУ 41381909) до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (пр.Поля Олександра, буд.57, м.Дніпро, Дніпропетровська область, 49600; код ЄДРПОУ ВП 43968079) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків №508/32-00-51-03-03 від 31.05.2024 у частині застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" за платежем «ПОДАТОК НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (3014060100)» штрафу у сумі 33333 грн. 30 коп.
В іншій частині позовної заяви відмовити.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОФІТ-АГРІТРЕЙД" (вул.Патріотична, буд.64-Д, офіс 6, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69005; код ЄДРПОУ 41381909) за рахунок бюджетних асигнувань Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (пр.Поля Олександра, буд.57, м.Дніпро, Дніпропетровська область, 49600; код ЄДРПОУ ВП 43968079) судові витрати у вигляді сплаченого судового збору у сумі 968 грн. 96 коп. пропорційно до задоволеної частини позовної заяви.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Рішення виготовлено у повному обсязі 17.12.2024.
Суддя О.О. Прасов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.12.2024 |
Оприлюднено | 19.12.2024 |
Номер документу | 123827095 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні