Рішення
від 17.12.2024 по справі 560/16397/24
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/16397/24

РІШЕННЯ

іменем України

17 грудня 2024 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Михайлова О.О. розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернулась в Хмельницький окружний адміністративний суд з позовною заявою до Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області, в якій просить суд:

1. Визнати протиправною бездіяльність Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області, яка виразилась у не розгляді сесією Ленковецької сільської ради її заяв щодо виділення двох земельних ділянок часток (паїв) в натурі (на місцевості).

2. Зобов`язати Ленковецьку сільську раду Шепетівського району Хмельницької області протягом 1 (одного) місяця з дня набрання рішення суду законної сили прийняти рішення про надання ОСОБА_1 дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва площею, 2,41 умовних кадастрових гектарів кожна, зі складу земельної ділянки колишнього колективного сільськогосподарського підприємства "Поділля" на території Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області, належних до земель запасу, з кадастровими номерами 6825583800:04:026:0498 та 6825583800:04:026:0496 відповідно до рішення Шепетівського міськрайонного суду Хмельницької області від 12.06.2023 по справі №688/2073/23 №2/688/505/23.

3. Стягнути з Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області на користь ОСОБА_1 судові витрати, що складаються із суми судового збору у розмірі 1211,20 грн та 4000,00 грн витрат на професійну правничу допомогу за рахунок бюджетних асигнувань Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області.

Позовні вимоги мотивовані тим, що рішенням Шепетівського міськрайонного суду Хмельницької області від 12.06.2023 у справі №688/2073/23 № 2/688/505/23 визнано за позивачем в порядку спадкування за законом право:

- на земельну частку (пай) із земель КСП «Поділля» с. Ленківці Шепетівського району, розміром 2,41 умовних кадастрових гектара, яка знаходиться на території Ленковецької сільської ради та належала ОСОБА_2 , яка померла ІНФОРМАЦІЯ_1

- на земельну частку (пай) із земель КСП «Поділля» с. Ленківці Шепетівського району, розміром 2,41 умовних кадастрових гектара, яка знаходиться на території Ленковецької сільської ради та належала ОСОБА_3 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_2

- на земельну частку (пай) із земель КСП «Поділля» с. Ленківці Шепетівського району, розміром 2,41 умовних кадастрових гектара, яка знаходиться на території Ленковецької сільської ради та належала ОСОБА_4 , яка померла ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Зазначає, що 25.01.2024 рішенням Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області сорок п`ятої сесії сільської ради восьмого скликання №32 їй передано у приватну власність земельну ділянку з кадастровим номером 6825583800:04:026:0461, про що внесено запис про державну реєстрацію прав та їх обтяжень 06.02.2024 (тобто на виконання рішення суду про визнання права власності на земельну частку (пай) із земель КСП «Поділля» с. Ленківці Шепетівського району, розміром 2,41 умовних кадастрових гектара, яка знаходиться на території Ленковецької сільської ради та належала ОСОБА_2 , яка померла ІНФОРМАЦІЯ_1 ).

Вказує, що за результатами звернень до Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області про надання дозволів на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код 01.01) площами 2,41 умовних кадастрових гектарах та 2,41 умовних кадастрових гектарах, які розташовані на території Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області. Кадастрові номери земельних ділянок 6825583800:04:026:0498, 6825583800:04:026:0496, відповідач відмовив винести заяву на розгляд сесії сільської ради, оскільки дані земельні ділянки не є вільними та повідомлено про відсутність вільних земельних ділянок колективної власності бувшого КСП «Поділля».

Вважаючи протиправною бездіяльність Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області, яка виразилась у не розгляді сесією Ленковецької сільської ради заяв позивача щодо виділення двох земельних ділянок часток (паїв) в натурі (на місцевості), позивач звернулась до суду з цим позовом.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 07.11.2024 відкрито провадження у справі та вирішено її розглянути за правилами спрощеного позовного провадження.

До суду 20.11.2024 надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач заперечує проти позовних вимог та просить відмовити в задоволенні позову. Зазначає, що рішенням Шепетівського міськрайонного суду Хмельницької області від 12.06.2023 у справі №688/2073/23 № 2/688/505/23 визнано за позивачем в порядку спадкування за законом право на земельні частки (паї) із земель КСП «Поділля» с. Ленківці Шепетівського району ОСОБА_2 , яка померла ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_3 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_2 та ОСОБА_4 , яка померла ІНФОРМАЦІЯ_3 . На виконання рішення Шепетівського міськрайонного суду 25.01.2024 рішенням сорок п`ятої сесії Ленковецької сільської ради восьмого скликання №32 Позивачу була передана у приватну власність земельна ділянка з кадастровим номером 6825583800:04:026:0461 із земель КСП «Поділля» с. Ленківці Шепетівського району яка належала ОСОБА_2 , оскільки остання була зазначена в протоколі розподілу та був виданий сертифікат. В списку власників земельних ділянок по Ленковецькій сільській раді ОСОБА_3 та ОСОБА_4 відсутні. Протокол розподілу земельних ділянок між власниками земельних часток (паїв) по бувшому КСП «Поділля» на території Ленковецької сільської ради ОСОБА_3 та ОСОБА_4 також відсутній.

Зазначає, що причина відсутності в книзі реєстрації сертифікатів на право на земельну частку (пай) ОСОБА_3 та ОСОБА_4 відповідачеві не відома, оскільки сільська рада не приймала участі у формуванні списків та не була на той час розпорядником земель колективної власності.

Вказує, що ОСОБА_1 звернулась з заявою про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва та надала картографічні матеріали із зазначенням місця розташування земельних ділянок № НОМЕР_1 кадастровий номер 6825583800:04:026:0498 площею 1,9106 га та №112 кадастровий номер 6825583800:04:026:0496 площею 1,9107 га.

Відповідно списку власників земельних ділянок (паїв) по Ленковецькій сільській раді, дані земельні ділянки належать згідно виданих сертифікатів громадянам: ОСОБА_5 за № 102 та ОСОБА_6 за № 112. Позивач до вище вказаних громадян відношення ніякого не має та не перебувала і не перебуває в родинних стосунках.

Зазначає, що ОСОБА_5 та ОСОБА_6 із заявами до Ленковецької сільської ради не зверталися, оскільки останні померли. На даний час спадкоємці з оформленою спадщиною та заявами для оформлення права власності на земельні ділянки не зверталися. Враховуючи воєнний стан, військову агресію рф проти України спадкоємці які не прийняли спадщину, можливо можуть бути за кордоном, в окупації, на передовій і т.д. Заява позивача не виносилась на розгляд сесії сільської ради, оскільки дані земельні ділянки не є вільними, а належать іншим громадянам які ще не витребували земельну ділянку (пай).

На підставі вищезазначеного виконавчий комітет Ленковецької сільської ради просить відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог.

Від представника позивача 04.12.2024 надійшли заперечення на відзив, у яких з твердженнями відповідача, викладеними у відзиві, не погоджується. Зазначає, що відповідно до Витягів з Державного земельного кадастру про земельні ділянки спірні земельні ділянки є вільними.

Суд встановив такі обставини справи.

ОСОБА_1 17.05.2023 звернулась до Шепетіського міськрайонного суду Хмельницької області з позовом до Ленковецької сільської ради про визнання права власності на спадкове майно, посилаючись на те, що ІНФОРМАЦІЯ_4 померла ОСОБА_2 , котра за життя склала заповіт, яким все своє майно заповіла ОСОБА_4 . Остання разом зі своїм сином ОСОБА_7 проживали із спадкодавцем в будинку АДРЕСА_1 та після смерті ОСОБА_2 вона вступила в користування спадковим майном, однак не оформила своїх прав та ІНФОРМАЦІЯ_5 померла. Після її смерті в користування спадщиною вступив її син ОСОБА_7 , який проживав з нею, однак не оформивши спадкових прав помер ІНФОРМАЦІЯ_6 .

Рішенням Шепетівського міськрайонного суду Хмельницької області від 12.06.2023 у справі №688/2073/23 позов задоволено.

Визнано за ОСОБА_1 в порядку спадкування за законом право на земельну частку (пай) із земель КСП «Поділля» с. Ленківці Шепетівського району, розміром 2,41 умовних кадастрових гектара, яка знаходиться на території Ленковецької сільської ради та належала ОСОБА_2 , яка померла ІНФОРМАЦІЯ_4 .

Визнано за ОСОБА_1 в порядку спадкування за законом право на земельну частку (пай) із земель КСП «Поділля» с. Ленківці Шепетівського району, розміром 2,41 умовних кадастрових гектара, яка знаходиться на території Ленковецької сільської ради та належала ОСОБА_3 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_7 .

Визнано за ОСОБА_1 в порядку спадкування за законом право на земельну частку (пай) із земель КСП «Поділля» с. Ленківці Шепетівського району, розміром 2,41 умовних кадастрових гектара, яка знаходиться на території Ленковецької сільської ради та належала ОСОБА_4 , яка померла ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Рішенням Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області від 25.01.2024 №32 сорок п`ятої сесії сільської ради восьмого скликання позивачеві передано у приватну власність земельну ділянку з кадастровим номером 6825583800:04:026:0461 про що внесено запис про державну реєстрацію прав та їх обтяжень 06.02.2024 (тобто на виконання рішення суду про визнання права власності на земельну частку (пай) із земель КСП «Поділля» с. Ленківці Шепетівського району, розміром 2,41 умовних кадастрових гектара, яка знаходиться на території Ленковецької сільської ради та належала ОСОБА_2 , яка померла ІНФОРМАЦІЯ_1 ).

ОСОБА_1 08.02.2024 звернулась до сесії Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області про надання дозволів на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код 01.01) площами 2,41 умовних кадастрових гектарах та 2,41 умовних кадастрових гектарах, які розташовані на території Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області. Кадастрові номери земельних ділянок 6825583800:04:026:0498, 6825583800:04:026:0496, номери земельних ділянок згідно протоколу розподілу земельних часток (паїв) - 102 та 112.

Листом Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області від 22.02.2024 №27 позивача повідомлено про неможливість винесення на розгляд сесії сільської ради заяви про надання дозволів на виготовлення технічної документації із землеустрою, оскільки відповідно до списку власників земельних ділянок (паїв) по Ленковецькій сільській раді, земельні ділянки належать згідно виданих сертифікатів: №102 - ОСОБА_5 та №112 - ОСОБА_6 . Одночасно повідомлено, що на даний час вільні земельні ділянки колективної власності бувшого КСП «Поділля» відсутні.

Аналогічну відповідь відповідачем надано листом від 15.03.2024 №07.01.-16/413 на адвокатський запит представника позивача.

ОСОБА_1 03.09.2024 звернулась до сесії Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області з заявою та доданими документами щодо:

1. надання їй протоколу розподілу земельних ділянок між власниками земельних часток (паїв) по бувшому колективному с/г підприємству «Поділля» на території Ленковецької сільської ради Шепетівського районну Хмельницької області ( ОСОБА_3 та ОСОБА_4 ) на вільні земельні ділянки з кадастровими номерами 6825583800:04:026:0498 та 6825583800:04:026:0496 площами 1.9106 га та 1.1907 га. так як іншими особами які б виявили бажання одержати належну їм земельну частку (пай) в натурі (на місцевості), на дані земельні ділянки заяви не подавалися.

2. Винести дану заяву на розгляд сесії Ленковецької сільської ради та:

- затвердити протокол розподілу земельних ділянок між власниками земельних часток (паїв).

- передати ОСОБА_1 у приватну власність земельну ділянку кадастровий номер земельної ділянки 6825583800:04:026:0498, площа 1,9106 га. та земельну ділянку кадастровий номер земельної ділянки 6825583800:04:026:0496, площа 1,9107 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Ленковецької сільської ради Шепетівського районну Хмельницької області (Відповідна до витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку сформованого 10.03.2023 кадастровий номер земельної ділянки 6825583800:04:026:0498, площа 1,9106 га. та земельну ділянку кадастровий номер земельної ділянки 6825583800:04:026:0496, площа 1,9107 га інформація про зареєстроване право в Державному земельному кадастрі відсутня. Відомості про державну реєстрацію земельної ділянки: технічна документації із землеустрою щодо встановлення меж: земельної ділянки в натурі (на місцевості), 12.10.2018; ФОП ОСОБА_8 ).

Листом Ленковецької сільської ради №329 від 16.09.2024 позивачеві відмовлено винести заяву від 03.09.2024 на розгляд сесії сільської ради, оскільки дані земельні ділянки не є вільними та повідомлено, що вказані земельні ділянки належать згідно виданих сертифікатів громадянам ОСОБА_5 за № 102 та ОСОБА_6 за № 112, які померли та із заявами до Ленковецької сільської ради не зверталися, також не зверталися і спадкоємці для оформлення права власності на вказані земельні ділянки.

Позивач 07.10.2024 звернулась до Ленковецької сільської ради з проханням розглянути її заяву та прийняти відповідне рішення. Передати ОСОБА_1 у приватну власність земельну ділянку кадастровий номер земельної ділянки 6825583800:04:026:0498, площа 1,9106 га. та земельну ділянку кадастровий номер земельної ділянки 6825583800:04:026:0496, площа 1,9107 га. для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Ленковецької сільської ради Шепетівського районну Хмельницької області.

Листом Ленковецької сільської ради №427 від 21.10.2024 позивача повідомлено, що 16.09.2024 за вих. №329 на адресу позивача направлялася вичерпна відповідь та пояснення, що стосується даної справи. Будь-яких інших документів, які стосуються цієї справи у сільській раді немає.

Не погоджуючись з такою бездіяльністю відповідача, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд враховує наступне.

Згідно зі статтею 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі статтею 55 Конституції України, права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Правовідносини у сфері забезпечення права громадян на землю урегульовано Земельним кодексом України.

Згідно статті 12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб.

Відповідно до пункту 34 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Тобто, способом волевиявлення ради, яка здійснює право власності від імені відповідної територіальної громади з регулювання земельних відносин, є прийняття рішення сесією.

Нормами частини 5 статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування" визначено, сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування" передбачено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

Рішення ради щодо безоплатної передачі земельної ділянки комунальної власності у приватну власність (крім земельних ділянок, що перебувають у користуванні громадян, та випадків передачі земельної ділянки власнику розташованого на ній жилого будинку, іншої будівлі, споруди) приймається не менш як двома третинами голосів депутатів від загального складу ради.

Згідно частини першої статті 116 Земельного кодексу України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Суд зазначає, що при звернення до відповідача позивач надав необхідні документи.

Суд наголошує, що за результатами розгляду заяви позивача, відповідач зобов`язаний прийняти одне з рішень: про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою чи про відмову у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 29.11.2019 у справі № 826/6225/16, К/9901/32433/18.

Оскільки відповідач не прийняв за результатами розгляду звернення позивача, рішення про надання дозволу або про відмову у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою, суд приходить до висновку, що відповідачем протиправно допущено бездіяльність.

Водночас, суд вважає, що належним та достатнім способом захисту прав позивача у спірних відносинах є зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву позивача та прийняти одне з рішень: про надання дозволу або про відмову у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва площею, 2,41 умовних кадастрових гектарів кожна, зі складу земельної ділянки колишнього колективного сільськогосподарського підприємства "Поділля" на території Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області, належних до земель запасу, з кадастровими номерами 6825583800:04:026:0498 та 6825583800:04:026:0496 відповідно до рішення Шепетівського міськрайонного суду Хмельницької області від 12.06.2023 по справі №688/2073/23 №2/688/505/23.

У контексті оцінки кожного аргументу (доводу), наданого стороною, суд звертає увагу на позицію Європейського суду з прав людини, зокрема, у справах Проніна проти України (пункт 23) і Серявін та інші проти України (пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів і інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення.

В пункті 42 рішення Європейського суду з прав людини у справі Бендерський проти України від 15 листопада 2007 року, заява № 22750/02, зазначено, що відповідно до практики, яка відображає принцип належного здійснення правосуддя, судові рішення мають у достатній мірі висвітлювати мотиви, на яких вони базуються. Межі такого обов`язку можуть різнитися залежно від природи рішення та мають оцінюватися в світлі обставин кожної справи.

В адміністративному судочинстві принцип верховенства права зобов`язує суд надавати законам та іншим нормативно-правовим актам тлумачення у спосіб, який забезпечує пріоритет прав людини при вирішенні справи. Тлумачення законів та нормативно-правових актів не може спричиняти несправедливих обмежень прав людини.

Згідно з статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 2 статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на Відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.

Згідно зі ст. 249 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов до висновку про те, що адміністративний позов слід задовольнити частково.

Позивачем за звернення до суду з даним позовом сплачено судовий збір у розмірі 1211,20 грн.

З огляду на зазначене суд дійшов висновку про стягнення з відповідача на користь позивача судових витрат зі сплати судового збору в розмірі 1211,20 грн.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

позов ОСОБА_1 задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області, яка виразилась у не розгляді сесією Ленковецької сільської ради заяв ОСОБА_1 щодо виділення земельних ділянок часток (паїв) в натурі (на місцевості) з кадастровими номерами 6825583800:04:026:0498 та 6825583800:04:026:0496.

Зобов`язати Ленковецьку сільську раду Шепетівського району Хмельницької області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 та прийняти одне з рішень: про надання дозволу або про відмову у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва площею, 2,41 умовних кадастрових гектарів кожна, зі складу земельної ділянки колишнього колективного сільськогосподарського підприємства "Поділля" на території Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області, належних до земель запасу, з кадастровими номерами 6825583800:04:026:0498 та 6825583800:04:026:0496 відповідно до рішення Шепетівського міськрайонного суду Хмельницької області від 12.06.2023 по справі №688/2073/23 №2/688/505/23.

У задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Стягнути на користь ОСОБА_1 судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1211 (одна тисяча двісті одинадцять) 20 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Ленковецької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_2 ) Відповідач:Ленковецька сільська рада Шепетівського району Хмельницької області (вул. Коськовецька, 56, с. Ленківці, Шепетівський р-н, Хмельницька обл., 30443 , код ЄДРПОУ - 21315096)

Головуючий суддя О.О. Михайлов

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.12.2024
Оприлюднено19.12.2024
Номер документу123830517
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —560/16397/24

Рішення від 30.12.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Михайлов О.О.

Ухвала від 20.12.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Михайлов О.О.

Рішення від 17.12.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Михайлов О.О.

Ухвала від 07.11.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Михайлов О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні